Trochę fantazji i ochota do gryTrochę fantazji i ochota do gry |
26.07.2007. Radio Elka, Marcin Hałusek | ||||||||||||||
Dyżurny reporter: 667 70 70 60 - Jest to, mówiąc prostym językiem, taka zabawa przypominająca nieco teatr bez scenariusza - opowiada Bartłomiej Adamczak, prowadzący zajęcia. - Mamy do czynienia z postaciami, które są jasno określone. Każdy ma swoją postać do odgrywania, natomiast realia, w jakich to się rozgrywa, są tylko z grubsza ustalone. A wszystko później zmieniane jest w zależności od tego, jakie decyzje w czasie gry podejmują grający i na ile to wpłynie na narrację - dodaje. Grę prowadzi mistrz, który jest jednocześnie narratorem, reżyserem i scenarzystą, czasami też wciela się w role drugoplanowe. Główne role odgrywają zaś gracze. - Bawić się może z nami każdy. Zapraszam wszystkich, którzy mają tylko ochotę. Jedynym warunkiem jest ukończone 15 lat. Jest to bowiem zabawa dla nieco doroślejszego odbiorcy - mówi B. Adamczak. Wszyscy pozostali mogą wziąć udział w stałych sesjach gier RPG, które rozgrywane są w MOK-u. - Tutaj niepotrzebne są żadne rekwizyty i przygotowania. Wystarczy kartka papieru i ołówek, by zanotować najpotrzebniejsze rzeczy. Niezbędna jest też fantazja oraz ochota do tego, by się dobrze bawić - zachęca B. Adamczak. Do tej pory zainteresowanie fanów gier fabularnych tymi spotkaniami było duże. - Zawsze jest to kilkanaście osób i mam nadzieję, że tak to będzie się utrzymywać - stwierdza organizator. - Taka optymalna grupa do prowadzenia działań w systemach RPG to jest maksymalnie 7 osób, więc chętnych czasami jest po prostu za dużo. Liczę na to, że to nie będą tylko działania wakacyjne, że te grupy zostaną z nami także w ciągu roku szkolnego i będą tu z nami stale. Ci gracze najczęściej mają problem ze znalezieniem miejsca na taką zabawę. Często są to grania po domach. Rodzice trochę się denerwują że tych gości przychodzi zbyt wielu, więc może w MOK-u znajdą takie przytulne miejsce, żeby normalnie zaplanować sobie sesję - kończy B. Adamczak. (mat)
reklama
|
reklama
reklama
reklama