Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
23
Kwietnia 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Gerard, Helena,
Jerzy, Wojciech
Do końca roku 252 dni.
Start arrow Głogów arrow Krzemień: Nie jestem łakomy na miejskie tereny

Krzemień: Nie jestem łakomy na miejskie tereny

14.04.2014. Radio Elka, Mateusz Kowalski
0414_krzemien.jpgOd lat prezydent Lubina promuje pomysł połączenia gminy wiejskiej z miastem. Podobnych planów w Głogowie nie obawia się wójt Andrzej Krzemień. Jego zdaniem gminy obwarzankowe wcale nie są pasożytami gmin miejskich. Poza tym uważa, że jego samorząd jest na tyle silny i dobrze zarządzany, że nie grozi mu wchłonięcie przez miasto. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Zawsze będę bronił samorządu terytorialnego i współpracy między nimi. Zawsze są możliwości współpracy między gminami czy powiatami, dzięki czemu
rozwiązuje się wspólne problemy. Nie ma znaczenia kto jest obwarzankiem, bo równie dobrze może nim być miasto, które pasożytuje na gminie. Jak jest słaby prezydent, to może trzeba wykorzystywać potencjał okolicznych gmin, które się dynamiczniej rozwijają niż miasto
- powiedział na Andrzej Krzemień, wójt gminy wiejskiej Głogów.

Dodał, że ma wiele pomysłów na współpracę z miastem. Nie jest też zachłanny na miejskie tereny.

Przypomnijmy, Andrzej Krzemień otrzymał w piątek Nagrodę Gospodarczą Starosty Głogowskiego „Grosz Głogowski” w kategorii Osobowość Gospodarcza.
 
Komentarze (44)
1. Dodane przez Robert, w dniu - 14-04-2014 10:51
Lepiej jednak by było jak by do głogowa przyłączyć Serby oraz Ruszowice, Jaczów i Smardzów. To by dużo ułatwiło życie mieszkańcom. Teraz to nawet nie można dojechać autobusem komunikacji miejskiej z Serbów do Ruszowic
2. Dodane przez głogowianin, w dniu - 14-04-2014 11:02
Tak tylko po co komu ta dwu władza. Kolejni wójtowie, radni i urzędy. Nie lepiej stworzyć jeden wielki region? Kiedyś Brzostów, Nosocice, czy Krzepów były częścią wiejską, a dziś są dzielnicami. Ruszowice, czy Serby są praktycznie wchłonięte w miasto, a nadal są gmina wiejską, więc po co to dzielić? A pan Krzemień zawsze mógłby kandydować na Prezydenta Głogowa i też dobrze tym miastem zarządzać.
3. Dodane przez do kom nr 1, w dniu - 14-04-2014 11:49
Zapomniałeś dodać , że również nie można kandydować do urzędu miasta ... a wyszło na jaw że część radnych mieszka np. w Jaczewie.
4. Dodane przez Matrix, w dniu - 14-04-2014 11:56
Starosta jako były pracownik Urzędu Gminy Głogów nagrodził Wójta czyli swojego szefa. I wcale nie chodzi tu o zbliżające się wybory. Nie chodzi też o to, aby pomóc Panu Krzemieniowi zyskać w oczach wyborców.
5. Dodane przez FGHJK, w dniu - 14-04-2014 12:58
JESZCZE TROCHĘ I W GŁOGOWIE ZACZNIE SIĘ WOJNA
6. Dodane przez k., w dniu - 14-04-2014 12:59
Jak dla mnie może być i Krzemień, byle nie obecny prezydent. A swoją drogą Serby,Ruszowice rzeczywiście powinny być w granicach administracyjnych miasta! Weźmy np. taką Castoramę lub Mediamarkt..przychody z podatków od nieruchomości idą do gminy wiejskiej a drogi dojazdowe powstały na koszt miasta, klienci w większości są z miasta Głogów...więc jest coś nie tak! Moja propozycja łączyć a nie dzielić: pan Krzemień na prezydenta Głogowa i włączyć gminę wiejską Głogów do miasta Głogowa!!!
7. Dodane przez hkjhlikj, w dniu - 14-04-2014 13:00
a galerii i tak nie będzie . . . 
a jeleniej górze już zakrywają najniższy poziom . . .
8. Dodane przez korek, w dniu - 14-04-2014 14:23
nie ma co równać budowy marketów na terenach gminnych z inwestycjami prowadzonymi przez miasto. Więc nie ma co mówić o czyjejś słabości.
reklama
9. Dodane przez jaczowiak, w dniu - 14-04-2014 15:07
do 3 Nie pisze sie i mowi w jaczewie tylko w JACZOWIE
10. Dodane przez xxx, w dniu - 14-04-2014 15:35
Do kom7.Galeria GLOGOVIA bedzie 1000% kolo Tesco.Juz nie dlugo zaczynaja budowe.
11. Dodane przez Glogowianin, w dniu - 14-04-2014 15:38
Panie Andrzeju Krzemien startuj pan wyborach na prezydenta naszego miasta.Glogow powinien jak najszybciej sie rozwijac.
12. Dodane przez ma, w dniu - 14-04-2014 15:46
ale my z Serbów nie chcemy do Głogowa!!!
13. Dodane przez do wójta, w dniu - 14-04-2014 16:02
Panie Wójcie, 
mówi Pan o potencjale dynamicznie rozwijąjącej się gminy ale ma Pan pewnie świadomość cyniczności tej opinii. To potencjał sąsiadującego miasta spowodował zainteresowanie lokalizacjami marketów w Ruszowicach i niewielka w tym zasługa urzędników gminnych. Zatrudnieni w mieście zamieszkując w domach na terenie gminy wiejskiej wpłacają część swojego podatku nie do miasta, z którego infrastruktury korzystają, a na konto gminy wiejskiej. To encyklopedyczny przykład pasożytniectwa.
14. Dodane przez winyl, w dniu - 14-04-2014 16:03
projekt ; aby oszczedzic marnotrawionego grosza podatnika,zamiast wyorow samorzadowych dokonac wymiany za prezydenta wojta i odwrotnie. Po roku dokonan,ocenic i w przypadku nie spelnienia zakladanych obietnic.wojta wystawic za mury miasta,a prezydenta do rogatek miasta.
15. Dodane przez Wasyl, w dniu - 14-04-2014 16:56
Facet z Grodzca Małego a dla tej społeczności nic nie zrobił - wstyt.Inwestycje i infrastruktura wszędzie tylko nie tu gdzie mieszka i się wychował.
16. Dodane przez winyl, w dniu - 14-04-2014 17:05
errata:- do rogatek powiatu.
17. Dodane przez Glogow, w dniu - 14-04-2014 17:09
do kom.12. "my z Serbów nie chcemy do Głogowa". A pogotowie ratunkowe, straż pożarna, policja to skąd dojeżdża? a zakupy gdzie robicie? a do jakich szkół dzieci posyłacie? poza SP, może zorganizujcie sobie to sami i nazywajcie się samodzielnymi. Moim zdaniem gm. miejska i wiejska to powinno być jedno, a podatki mieszkańców byłej gm. wiejskiej można by zostawić bez zmian, bo myślę, że głównie o to chodzi. Same plusy, większa ilość mieszkańców, większy budżet, większa atrakcyjność dla potencjalnego inwestora. hmm... Ciekawe gdyby zrobić referendum w tym temacie to jaki byłby efekt?
18. Dodane przez re 17, w dniu - 14-04-2014 21:41
Mieszkasz w mieście a my na wsi. Miastowi mają się za ludzi mądrych oraz wykształconych a my kmiotki ze wsi niedouczone i takie zasmarkane. Mieszkający w mieście cechują się wyższą kulturą od motłochu ze wsi. 
A teraz czytaj uważnie mędrku. 
Pogotowie dojeżdża z powiatu. 
Straż pożarna dojeżdża z powiatu. 
Zakupy robimy na wsi, w TESCO, Carrefourze, Castoramie czy Media Markt i wielu innych. 
Podstawówkę mamy swoja, podobnie i gimnazjum. Co do średnich to prowadzi je powiat. 
Poza tym uważamy, że tak nieudolnie zarządzane miasto powinno być włączone do gminy wiejskiej. Byłby większy budżet a i lubinki nie miałyby kompleksów więcej. Ewenementem byłyby też na skalę światową drużyny grające w Superlidze czy III klasie. Inwestorzy ze względu na mniejsze podatki waliliby drzwiami i oknami na wieś bo nie musieliby słuchać bełkotu prezydenta i jego rzecznika zwanego teraz naczelnikiem.  
Uważam, że referendum ze względu na podatki pokazałoby chęć przyłączenia się miasta do gminy wiejskiej.
19. Dodane przez Wolna Wieś, w dniu - 15-04-2014 00:04
Wole mieszkać na wsi niż w mieście!!! Tak budżet większy dla miasta żeby pakować więcej kasy w miasto a u nas będzie tak jak teraz jest na Brzostowie i Nosocicach nic się nie dzieje ale oczywiście kasa płynie do budżetu. Miastowi pilnujcie swojego podwórka a od nas się odczepcie!!!
20. Dodane przez Tomasz, w dniu - 15-04-2014 05:56
do kom 13 
zgadzam się z taką opinią w 100 % ;) dodam jeszcze że jest to szkodliwe tak dla miasta jak i gminy wiejskiej w dlugim terminie oczywiście bo w krótkim jak widać odtrąbili niby sukces ;) 
 
do kom18 
strasznie zakompleksiony jesteś mieszkańcu wsi hehe 
fakt markety są w gminie wiejskiej ale pomyśl dlaczego ??? bo wieś zaoferowała niższe koszty !!! niby fajnie ale są to inwestorzy zewnętrzni którzy drenują nasz rynek za mniejsze pieniądze !!! czyli jako region tracimy znaczne środki jedynie dlatego że samorządowy bandzior połasił się na miejskie pieniądze... wójt ściągnął inwestorów ??? no proszę niech ściągnie przemysł który wzbogaci nasz lokalny rynek a nie wydrenują go najmniejszym kosztem !!!!  
o twoich wynurzeniach o szkołach nawet nie ma co się rozpisywać bo problem widzisz przez pryzmat jednej wsi !!! i chyba chodzi tobie o Serby... a Serby hmmm co z tego że są szkoły skoro mimo tak sporego ruchu na krajowej 12 nie ma tam żadnego bezpiecznego przejścia dla pieszych !!! tak trudno wybitnemu gospodarzowi gminy wiejskiej zorganizować przejścia dla pieszych w kierunku szkoły/szkół ??? zajebisty ten wasz "rozwój" jak widać pozwalacie jedynie tanim kosztem okradać nasz region i ciągle będziecie uzbrajać działki budowlane... to jest rozwój ??? to parodia rozwoju niestety....
21. Dodane przez mędrzec, w dniu - 15-04-2014 08:26
całą gmine wiejską zbronować zasiać rzepak buraków nie trzeba już tam są ...
22. Dodane przez Kamil, w dniu - 15-04-2014 09:06
Do kom 20. NIc dodać nic ująć - 10/10
23. Dodane przez wies, w dniu - 15-04-2014 09:44
do kom.21gdyby nie Gminy Wiejskie to Ty medrzec z glodu bys umaral igdyby nie bylo burakow to herbatke spozywal tylko gorzka i nie obrazaj ludzi ze wsi,blookersiaku
24. Dodane przez Staś, w dniu - 15-04-2014 10:00
Rozwój miasta Głogowa musi wchłonąc okoliczne tereny wsi Serby, Ruszowice, Jaczów i nie pomogą zadne pokrzykiwania miejscowych pieniaczy. Taka jest bowiem prawidłowość rozwojowa. Popatrzysz za 2-3 lata !!!
25. Dodane przez re 20, w dniu - 15-04-2014 11:54
Tomaszu. Ty już błysnąłeś wiedzą na temat ruchu wody w rzece, może już nie wymądrzaj się więcej bo na dyletanta wychodzisz. 
Jakie kompleksy(...). Czy wyrazem kompleksu jest wytknięcie bzdur? Czy tacy jak ty czasami nie mają tych kompleksów? My na wsi przemysłu nie potrzebujemy a jak już to założę się, że wcześniej wójt ściągnie inwestora niż wasz mamroczący nieudacznik co to zafundował wam bezsensowne ścieżki rowerowe, czteropasmowe jezdnie tak wyśmiewane przez ciebie. czyżbyś miał sklerozę? Masz za złe, że mieszkańcy miasta uciekają na wieś? Są mądrzejsi od ciebie i twojej sutereny w centrum zasmrodzonego miasta. Uzbrojenie działek to parodia? No tak, ty wolałbyś sobie zwyczajem przodków dołek za stodołą wykopać i tam swoje mądrości zostawiać. Okradamy region? A niby w jaki sposób? Oświeć nas swymi mądrościami. :) Okradamy region! :) 
To tak samo jak wg ciebie woda płynie w górę rzeki. :) 
Znalazł się mędrzec miejski. 
Bez wsi to byś własne buty musiał zjadać. Najgorsi są ci miastowi co to jeszcze im słoma z gumiaków wyłazi.
26. Dodane przez ASDFG, w dniu - 15-04-2014 11:00
re18. 
to prawda że Głogów nie ma żadnego większego sklepu tylko one są na terenie gminy wiejskiej . . . 
to głogów jest omijany szerokim łukiem przez takich inwestorów a co dopiero mówić o galerii . . .
27. Dodane przez kom, w dniu - 15-04-2014 15:04
drodzy komentatorzy krótka uwaga a dlaczego miasto nie chciało przejąć terenów wiejskich jak były w stanie "do remontu" bez kanalizy, dróg itp? wtedy jakos nikt o te tereny nie zabiegał? proste poczekać wioska wszysko zrobi a miasto weźmie. Nie mozna przyłączyć terenów wiejksich do miejskich bo ludzie mieszkający na terenach wiejskich dodkoanli wyboru wieś zamiast miasta i nikt nie powinien na siłe tego zmieniać.
28. Dodane przez DFF, w dniu - 15-04-2014 18:46
RE27 to będą po kawałku rwać . . . 
by podatki z tych sklepów szły do miasta 
ale niech gmina wiejska się im nie da . . .
29. Dodane przez Tomasz, w dniu - 15-04-2014 19:12
witaj wiejski wójcie !!!  
piszesz że wytykasz bzdury ale niestety sam je produkujesz na potęgę hehe piszesz że podmiejskie miejscowości nie potrzebują przemysłu ;) to czym zajmują się obecni mieszkańcy podgłogowskich wsi ? to sami rolnicy ? przestań zostało ich już niewielu i to żadna tajemnica że ludzie tam mieszkający pracują głównie w mieście i w tym niechcianym przemyśle... z drugiej strony a po co gminie wiejskiej markety wydarte z miasta ? przecież gmina wiejska to żaden rynek dla tych inwestorów ! ba jak się reklamują to zawsze wspominają że znajdują się w Głogowie !!! czasem dodając jedynie swój prawdziwy adres... markety te łączy z gminą wiejską jedynie podatek i nic więcej... rynek na którym operują jest głównie miejski.. uzbrojenie miejskie... oferta gminy wiejskiej to nic ponad dumping cenowy !!! niższy podatek niższa cena działki mniej wymagań od inwestora i nikogo nie interesuje jak będzie wyglądał budynek aby tylko podatek trafił do kasy gminy wiejskiej bo inaczej trafiłby przecież do gminy miejskiej !!! no ładnie sobie żyjemy sąsiad okrada sąsiada !!! moglibyście choć konkurować z innymi powiatami a nie tu we własnym gnieździe... ostatni przykład galerie gmina wiejska zaoferowała tani grunt tanią budowę bylejakiego blaszaka (żadnych jak wspomniałem wymagań nawet tych estetycznych) za to gmina miejska negocjuje z inwestorem "przymusza" go do zmian w projekcie do stworzenia przestrzeni miejskiej do uatrakcyjnienia pierzei itd... inwestor nawet się na to zgodził nawet miał dołożyć się do budowy miejskiej drogi ale wszystkie te działania powodują niestety podrożenie jego inwestycji !!! w takich warunkach skazany jest na porażkę z inwestorem budującym po kosztach na terenie gminy wiejskiej !!! tak trudno to zrozumieć ? gratuluje wójcie teraz to będziemy mieli o wiele mniejszą galerię w o wiele gorszym wykonaniu !!! wiejska blaszana galeria nastawiona na tani drenaż głogowskiego rynku... i takiego (...) nagradzają lokalni "liderzy" brrr po co były te negocjacje ? (...) teraz traktując nas jako całość czyli region/powiat na tym wyraźnie straciliśmy !!! inwestor zbuduje coś znacznie tańszego i brzydszego i mniejszego... w imię czego ???? zapewne tego nigdy nie zrozumiesz wiejski wójcie ale wójt gminy wiejskiej nie ściągnął inwestorów on jedynie za grosze sprzedał miasto !!!  
 
co do smutnego Janka i jego ekstra pomysłów to nie wiem po co o nim wspominasz skoro wiesz jak bardzo go krytykuje ? ja piszę o mieście a ten człowiek jest tylko chwilą i to bardzo krótką w życiu miasta !!!  
 
na koniec jesteś strasznie zakompleksiony... walczysz z najbliższym miastem starasz się być od niego i jego mieszkańców lepszym... powiedz do czego to może doprowadzić ??? (...)
reklama
30. Dodane przez tom, w dniu - 15-04-2014 19:14
Wójt nie chce być prezydentem ponieważ jego kasa jest większa od kasy prezydenta. W mieście trudno kupić wyborców (...) Po co brać sobie na głowę problemy i bardziej światłych radnych? (...)
31. Dodane przez tom, w dniu - 15-04-2014 19:14
Nie wiem czy ukaże się mój poprzedni komentarz ale proszę popatrzeć na stronę internetową gminy wiejskiej Głogów. WÓJT GMINY ORAZ pRZEWODNICZĄCY ZAPRASZAJĄ osoby starsze i samotne na śniadanie wielkanocne w Serbach. Odbyło się ono 13.04. udział wzięli radni , sołtysi, starosta powiatu oraz licznie zaproszeni goście i proboszczowie okolicznych parafii za wyjątkiem miejscowego proboszcza, który poznał się na metodach pana Wójta!
32. Dodane przez ja, w dniu - 15-04-2014 19:56
Starosta to był za tego "grosza" ? PRL-bis !!!
33. Dodane przez Tomaszu, w dniu - 15-04-2014 21:53
Mylisz poplątanie z pomieszaniem. Myśli gonisz a kotłują sie w twej głowie tak iż nie panujesz już nad nimi.  
Gdy piszę, że wieś nie potrzebuje mieć u siebie przemysłu to piszę, że nie potrzebuje go mieć u siebie. Nic więcej. Nie wmawiaj mi ciąży cudaku.  
Markety.  
I o to chodzi, co złe niech spływa na miasto a wieś ma z tego zła podatki. Łapiesz to? Czy tego chcesz czy nie to i tak musisz na wieś na zakupy przyjechać. Co do wyglądu to pokaż mi proszę TESCO, Media Markt czy Castoramę w innym mieście które wyglądają inaczej niż te nasze wiejskie. Ty oczywiście rozumiesz, że między marketem a galerią nie ma różnicy. żeby to rozumieć Tomaszku, trzeba na wsi mieszkać gdzie wrażliwość, poczucie estetyki, piękna jest niejako wrodzone. Między marketem a galerią Tomaszku ty nasz miły jest różnica jak między dostawczakiem blaszakiem a wypasionym kamperem. Każdy ma inne zadanie do spełnienia to i wygląd musi być inny. Łapiesz Tomaszku? 
Szukaj, węsz i daj głos. :) 
Konkurencja jest siłą napędową rynku i ty tego nie przeskoczysz, to nie PRL. Gmina miejska negocjuje, przymusza i ... nie ma inwestora. Są za to piękne czteropasmowe ulice a wzdłuż nich scieżko-chodniki rowerowe. Wynalazek czysto miejski. Genialny!!! 
 
Nadinterpretacja jest gorsza od nadgorliwości i faszyzmu Tomaszku. Nigdy z miastem nie walczyłem bo nie mam zamiaru zabijać dojnej krowy. Całe szczęście, że podatki płace w jednym mieście a doję inne. To inne to jest to Twoje miasto Tomaszku. Miasto rządzone przez 1/4 Twego życia przez Prezydenta Tysiąclecia. :) 
Jacy mieszkańcy taki prezydent. Przykre to Tomaszku, prawda? 
Kompleksy? Kompleksy. :) :) :)
34. Dodane przez Tomasz, w dniu - 15-04-2014 23:15
ty chyba jesteś mieszkańcem wsi Głupkowo Wielkie hehe ja pisze o galeriach a ty mi tu że markety to nie galerie hehehe hahaha i to ponoć wzięło się to z wiejskiej wrażliwości hehehe  
aż ciężko uwierzyć że można takie bzdury na poważnie wypisywać... no chyba że jesteś lokalnym zawodowym politykiem samorządowym hehe taka lokalna wojna miasto wieś wyniszcza okolicę ale pozwala utrzymać się przy korycie ;) wszak koryto jest najważniejsze ;)  
dziwię się że redakcja potrafi zmoderować "samorządowego bandytę" a przepuszcza takie wycieczki personalne w twoim wykonaniu... źle to świadczy o lokalnych mediach :( chcecie stracić czytelników ??? tak bardzo zależy wam na tworzeniu lokalnej sitwy ???
35. Dodane przez Mirek, w dniu - 16-04-2014 07:25
Ho, ho hi hi. Jeden czlowiek a tyle emocji
36. Dodane przez Jola, w dniu - 16-04-2014 08:03
I niech bedzie lakomy na Glogow :-)
37. Dodane przez do 31, w dniu - 16-04-2014 08:04
Czytałam, w poście wędliny, biała kiełbasa / chyba już wyborcza/... wstyd !!! i Proboszczowie w tym uczestniczyli.
38. Dodane przez czytelnik, w dniu - 16-04-2014 09:52
jakoś nie wszystkie wielkie miasta typu Poznań, Kraków, Wrocław wciągają w swoje granice okoliczne części gmin wiejskich. Związane jest to z kosztami utrzymania, lepiej im wychodzi współpraca w zakresie komunikacji, oświaty, rozwoju niż psioczenie jedni na drugich. Chyba w XXI wieku wypadałoby umieć ze sobą rozmawiać a nie rzucać kamieniami. Inna kwestia co zaoferuje Głogów? jakoś nie rozwija swoich rezerw budowlanych mieszkaniowych (patrząc na gminy wiejskie mają tego więcej niż miasto) bo większość tych terenów nadal jest rolą. A inna kwestia jak tereny zostaną wciągnięte do miasta to i tak większość będzie budowała się na wsi, dlaczego? otóż im dalej od granic miasta tym cena działki budowlanej jest niższa ......
39. Dodane przez Tomasz, w dniu - 16-04-2014 11:15
do kom 38  
to jak wytłumaczysz to że Wrocław jest największą wioską w Polsce ??? ze względu na ilość gospodarstw rolnych oczywiście... nie podawaj za przykłady miast które same szukają rozwiązań bo mają dużo nierozwiązanych problemów...  
psioczenie jednych na drugich jak sam widzisz pochodzi od nikogo więcej jak od wójta gminy wiejskiej !!! pomyśl co się stało aby wójt przywoływał przykład lubiński ? po co mówi o obronie gminy wiejskiej ? czy ktoś ją właśnie zaatakował ? dlaczego tak strasznie miesza o obronie współpracy i rywalizacji ??? żadnych konkretnych propozycji !!! bo w jego interesie jest tworzenie takiej atmosfery przed wyborami !!! bardzo źle to świadczy o wyborcach w gminie wiejskiej... to taka kampania niesiona na ramionach kompleksu miasta...  
ponoć miasto to seria porażek inwestycyjnych to jak wytłumaczyć miliardowe inwestycje w mieście ??? porażką ? inwestycje KGHMu w nową hutę budowa nowej tlenowni ale także Hurtap Sitech Nti Famaba i wiele mniejszych zakładów... a co dla porównania w gminie wiejskiej ? blaszane markety wydarte miastu ;) coś innego ??? niestety nic bądź strasznie niewiele... no ale człowieka za to odpowiedzialnego nagradza się głogowskim groszem hehehehehehe  
 
pamiętać należy również że rozwój powinien być zrównoważony !!! czas naszego życia i aktywności nie jest przecież nieograniczony !!! gmina wiejska chwali się dynamicznym rozwojem... ale co to za rozwój ??? ciągłe uzbrajanie terenów ? kiedy ten proces zostanie zakończony ? kiedy potrzeby mieszkańców zostaną zaspokojone w innej materii ? rozumie że trudno to zauważyć bo owi mieszkańcy korzystają z usług wyższego rzędu oferowane w mieście jednak skoro gmina się rozwija to niestety część tych kosztów musi przejąć od miasta !!! ile trzeba czekać na utwardzoną drogę w gminie wiejskiej ? ile na oświetlenie tej drogi ? i kiedy zostaną zaspokojone potrzeby "starych" mieszkańców? czy rolnicy nie mają swoich potrzeb ? to dlaczego wiosną pola zalane wodą ? nie dlatego że wysiłek inwestycyjny skierowany jest głównie na uzbrajanie nowych terenów ?  
 
zupełnie nie rozumiem tej obrony niezależności jako niepodległości... czy w jednej gminie czy drugiej to my wyborcy mamy wpływ na ludzi którzy zarządzają naszymi podatkami !!! pełnie praw ma się niezależnie od przynależności do gminy... chyba najwięcej do stracenia ma lokalna sitwa hehe to układy wpływy i wikt i opierunek na naszych podatkach !!! wójt gminy wiejskiej całkiem niedawno zostaje nagrodzony a parę dni później gra na tak prymitywnej nucie... pytanie do tych co to przyznali jemu tą nagrodę : nie wstydzicie się tego wyboru ??? ja bym się wstydził bo raz mu się nie należała a dwa jak widać dla niego najważniejsze jest konfliktowanie miasta z gminą wiejską...
40. Dodane przez Karol, w dniu - 16-04-2014 14:53
Przylaczyc miasto do gminy i juz
41. Dodane przez tomek, w dniu - 16-04-2014 21:01
Brawa dla krzemienia pokazał jak dobrze potrafi ściągać nowych inwestorów a wy panowie uczcie się od Wójta duże brawa za nagrodę
42. Dodane przez Daro, w dniu - 17-04-2014 07:07
I umie chlop dzialac
43. Dodane przez głogowianka, w dniu - 17-04-2014 09:22
tak czytając te wszystkie komentarze :) stwierdzam, że jedna z osób biorących udział w polemice mogłaby śmiało startować na prezydenta miasta :)
reklama
44. Dodane przez Tomaszku infantylny, w dniu - 17-04-2014 21:06
Wieś Głupkowo? Cóż, gdy brak argumentów to słoma z gumofilca wyłazi. Co Tomaszku mieszkańcu Głogowa? A może Miasta pod Prąd Płynącego? Nie ja pisałem o mieszkańcu miasta Debilów czyli niejakim Tomaszu. Nie doceniłem Twej inteligencji, dostrzegasz różnicę między marketem a galerią. Geniusz z Ciebie. 
Wydaje się Tomaszku, że konfabulujesz celowo lub nieumyślnie. Nie wiem co dla Ciebie lepsze? Zapomniałeś już o zakusach Twego ulubieńca o zapędach putinowskich na ziemię pomiędzy Orzechową a Poniatowskiego? Zapomniałeś już o zakusach na tereny gminy Jerzmanowa? Czy to wójtowie tych gmin chcieli przejąć tereny miejskie czy na odwrót? Kłamiesz lub jesteś nieuświadomiony a to też niedobrze. 
Zaglądnij do lodówki, weź sobie trochę lodu, włóż do woreczka i ... na łeb połóż. Może pomoże. 
 
Głogowianko. 
Też myślę, że Tomasz godnie pełniłby ten urząd. Może nawet byłby lepszy od Borawskiego.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama