Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow KGHM arrow Wyborski: Nie możemy sponsorować rywali Zagłębia

Wyborski: Nie możemy sponsorować rywali Zagłębia

12.06.2014. Radio Elka, Mateusz Kowalski
img_4555.jpgChrobry Głogów SA nie ma co liczyć na wsparcie finansowe z KGHM. Jak pisze w mailu do redakcji rzecznik Polskiej Miedzi Dariusz Wyborski: „KGHM jest właścicielem Zagłębia Lubin. Trudno zatem oczekiwać, aby w równym stopniu finansował swoją drużynę oraz jej przeciwników”.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
To odpowiedź na wnioski głogowskiego klubu, jakie po awansie do pierwszej ligi przedstawiły jego władze. Domagają się równego traktowania wszystkich klubów piłkarskich regionie. Biuro prasowe miedziowego koncernu
odpowiada, że to nierealne. Zagłębie jest bowiem spółką ze stuprocentowym udziałem KGHM. - Trudno również byłoby z naszej strony formułować oczekiwanie, aby sponsorzy na przykład Chrobrego Głogów taką samą kwotę przeznaczali jednocześnie na wsparcie Zagłębia Lubin czy Miedzi Legnica - wyjaśnia D. Wyborski.

Rzecznik Polskiej Miedzi dodaje też, sponsorowanie przez KGHM innych klubów może rodzić też korupcyjne podejrzenia. - Wyobraźmy sobie na przykład, że Chrobry Głogów przegrywa ważny mecz z Zagłębiem Lubin. Nietrudno w takiej sytuacji o komentarze głoszące, że sponsorowanie Chrobrego przez KGHM jest zawoalowaną formą korupcji - mówi D. Wyborski.

Faktem jest natomiast, że miedziowy koncern finansowo wspiera trzy drużyny piłki ręcznej regionie. jednak jak wyjaśnia Wyborski, KGHM nie jest właścicielem żadnej z nich.

 
Komentarze (108)
1. Dodane przez Wincenty z Lubina, w dniu - 12-06-2014 10:34
Brawo Darek. Bardzo inteligentna odpowiedź. Należy mieć tylko nadzieję, że w Głogowie ją (tę odpowiedź)zrozumieją. Pozdrowienia dla kibiców Chrobrego:)
2. Dodane przez staszek, w dniu - 12-06-2014 10:46
Chociaż młodzież powinni wspierać.
3. Dodane przez Mściwój z Głogowa, w dniu - 12-06-2014 10:49
Bardzo inteligentnym posunięciem KGHM-u byłoby pozbycie się akcji zagłębia i wtedy wszystko jasne.
4. Dodane przez GL, w dniu - 12-06-2014 10:54
Panie Wincenty jest Pan inteligencją Lubina- "(...) Głogów ją zrozumie ją (...)" Gratulacje dla kibiców Zagłębia :)
5. Dodane przez panie rzeczniku, w dniu - 12-06-2014 11:06
KGHM nie może też truć głogowian, a jednak to robi np. poprzez wyziewy z szybu Św.Jakuba, a co do pieniędzy dla Chrobrego to miały iść na dzieci w wieku 5-10 lat, rozumiem, że wy lepiej znacie się na korupcji, ale to chyba lekka przesada podejrzewać o nią już przedszkolaki.
6. Dodane przez www, w dniu - 12-06-2014 11:11
Ha ha ha a co dyro myślał,ze dalej jest PRL . Szukaj sponsorów, a nie zapisz się przez dziennikarzami, ze jakaś firma nie daje
reklama
7. Dodane przez sztygar, w dniu - 12-06-2014 11:12
Panie Wyborski: dlaczego KGHM nie chce wspierać sportu młodzieżowego w Głogowie? W czym jest lepszy pracownik rodzic z Lubina od swojego kolegi z Lubina? Dlaczego już na starcie dzielicie dzieciaków na tych lepszych i gorszych? Zwłaszcza że KGHM dużo bardziej działa negatywnie na środowisko i zdrowie w Głogowie niż w Lubinie? Skoro z waszej strony jest takie podejście do tematu, to nie dziwcie się że wasz klub ma w regionie coraz więcej osób które życzą mu jak najgorzej, dlatego wasz stadion nigdy się całkowicie nie zapełnił
8. Dodane przez sztygar, w dniu - 12-06-2014 11:14
Dodam jeszcze od siebie ze w sprawach korupcji to Zagłębie Lubin ma bardzo bogatą historię , więc słaby ten argument. Sukcesy to tylko poprzez korupcję, a jeśli gracie uczciwie, to nawet te 45 mln wam nie pomogły..
9. Dodane przez Polkowice, w dniu - 12-06-2014 11:16
TO niech nie sponsorują tylko niech wykupią reklamę na koszulkach, banerach za 1 milion złotych i sponsoringu nie potrzebujemy. 
PS: a sponsorować Cuprum Mundo już można???
10. Dodane przez mardro, w dniu - 12-06-2014 11:19
Pozdrowienia dla naiwniaków z Głogowa :)
11. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 12-06-2014 11:21
KGHM od razu zakłada korupcję :-) a po za tym kto mówi o takim samym finansowaniu Zagłębia, Chrobrego czy też Miedzianki? Wystarczy by KGHM wykupił reklamę w Miedzi i Chrobrym za 1 milion rocznie i żadnego sponsoringu nie muszą robić i dalej pchać po 40 milionów rocznie w korupcjogenny klub z Lubina.
12. Dodane przez miedziak, w dniu - 12-06-2014 11:26
Panie Wyborski jak wy jestescie tacy kozacy z Lubinka to dla czego wchodzicie z kopalniami na teren glogowski i na nasze zloza.Caly czas pchacie kase w Lubin z KGHM.A te miasta jak Legnica,Polkowice czy Glogow macie w czterech literach.Panie Rzeczniku Polskiej Miedzi jak sie juz koncza poklady pod Lubinku to zamknac kopalnie ZG lubin i wasz KGHM.A ja wam z calego serca zycze zeby premier Tusk przeniosl siedzibe KGHM do warszawki,i zeby firma konkurencyjna pana Szpecika weszla na glogowski teren.Bo wasza firma jak KGHM ma jeden cel pompowanie kasy wioske Lubin tyle.A od glogowskich zloz to wara.
13. Dodane przez wer, w dniu - 12-06-2014 11:30
Jako kibic Chrobrego stwierdzam, że trzeba być naiwnym, aby wierzyć, że właściciel klubu który jest przeciwnikiem w rozgrywkach, będzie dawał pieniądze rywalom. Naprawdę popisali się działacze Chrobrego. Za to bierzecie pieniądze, aby szukać sponsorów, więc wywiązujcie się ze swojej pracy dobrze, a nie klęczcie przed KGHM-em i skamlajcie o resztki ze stołu. Mówię to jako wieloletni kibic Chrobrego, który pamięta działaczy Chrobrego z wyjazdów...
14. Dodane przez mk, w dniu - 12-06-2014 11:37
co Głogów ma z tego, że KGHM regularnie (dużymi)pieniędzmi ludzi tam wypracowujących zysk dla firmy sponsoruje Zagłębie?
15. Dodane przez głogowianin, w dniu - 12-06-2014 11:41
Więc może znajdziemy sponsora w Głogowie lub w rejonie jak np.:HUTA 1 I 2 TAM PRACUJĄ SAMI KIBICE głogowscy
16. Dodane przez pokrętne tłumaczenie KGHM, w dniu - 12-06-2014 11:46
idąc logika rzecznika nic prostszego jak tylko wystarczy aby KGHM sprzedał akcje zagłębia i KGHM może wtedy sponsorować wszystkie kluby tak jak w piłce ręcznej. wystarczy chcieć a nie szukać tanich wykrętów.
17. Dodane przez Borysek, w dniu - 12-06-2014 11:48
Niech się chrobrasy udaj do prezia Komorowskiego z żalem haha
18. Dodane przez JA!, w dniu - 12-06-2014 11:51
NO W KOŃCU ! - Ktoś powiedział o tym głośno. Na śmiech się wystawia Chrobry i jego działacze formując takie oczekiwania. To jest sport a nie polityka i głupawe wykrzykiwanie do kamer nic tu nie zmieni!. Zamiast zatrudniać kolejne gęby do wyżywienia (trener bramkarzy, trener wyszkolenia L.A.) niech się wezmą za pozyskiwanie środków bo NIE ŻYCZĘ SOBIE spuszczenia Chrobrego do II ligi!!
19. Dodane przez Grefajt, w dniu - 12-06-2014 11:55
Paranoja KGHM powinien całkowicie wycofać się ze sponsorowania piłkarzy Zagłębia Lubin.Tylko wstyd przynieśli to co Zagłębie grało można określić w czterech słowach obraz nędzy i rozpaczy . Z takim budżetem powinni bić się o mistrzostwo polski a stali się pośmiewiskiem na całą Polskę .
20. Dodane przez jergol, w dniu - 12-06-2014 12:09
Pieprzycie od rzeczy,a nikt nie zapyta p.Wyborskiego,jaka jest decyzja Zarządu KGHM w sprawie nieudolnego zarządu Zagłębia !!!
21. Dodane przez doloslazak, w dniu - 12-06-2014 12:21
Do kom17.Zapamietaj cwaniaku z Wioski za lasem jedno ze tylko dwa podpisy warszawce wlasnie tego pana prezydenta i premiera i siedziba KGHM jest warszawce.I prosze nie obrazac Prezydenta Polski.
22. Dodane przez glogowianin, w dniu - 12-06-2014 12:30
Glogowianie czas postawic sie dla KGHM my mamy zloza Lubin juz ich prawie niema i tyle co nie panie rzeczniku.Mnie tam pilka nozna nie interesuje ale czas zeby KGHM zaczal pompowac kase w dzieci ich dyscypliny sportowe ktore uprawiaja,w szpital glogowski,w sluzby ratunkowe w naszym miescie i rozwoj naszego miasta.A nie tylko pompowanie kasy w Lubin.
23. Dodane przez Hahaha, w dniu - 12-06-2014 12:30
Przecież już dawno mówiłem że nie dla psa kiełbasa :-D :-D
24. Dodane przez kim, w dniu - 12-06-2014 12:38
Kghm powinien pozbyc sie akcji zaglebia, moze znajdzie sie ktos chetny kupic to dziadostwo, a nie co raku laduja w to po 40milionow zlotych. To pralnia pieniedzy dla zarzadu kghm.
25. Dodane przez glogowianin, w dniu - 12-06-2014 12:47
Do kom18.Nic nie w koncu.Glogow jak najszybciej powinien powrocic do woj.lubuskiego.I rozdzieli LGOM.i zobaczymy w tedy jak KGHM bedzie cwaniakowal.Nasz Glogow nie jest zalezny od Lubina czy KGHM.U nich zloza sie koncza a my mamy na swoim terenie bryle zlota.Panie Prezydencie i Starosto glogowski jak najszybciej przeprowadzic referendum.I niech mieszkancy sie wypowiedza do jakiego wojewodztwa chca czy do nalezec.Bo jak traktuje nasze miasto (brak mostu i obwodnicy Glogowa)woj.dolnoslski i KGHM to widac jak piate kolo u wozu.CZAS Z TYM SKONCZYC GLOGOWIANIE Z TRAKTOWNIEM NASZEGO MIASTA PRZEZ WOJEWODZTWO I KGHM PO MACOSZEMU.
26. Dodane przez górnik, w dniu - 12-06-2014 12:56
Ktoś tu chyba oszalał! KGHM wchodzi na tereny Głogowa, ale za to płaci duże podatki dla Gminy i Miasta Głogów za te wejście, poza tym płaci podatek od kopalin państwu za wszystkie tereny. Kolejna sprawa dzieci z Głogowa, KGHM bardzo duzo sponsoruje poprzez fundacje rozwój dzieci zarówno w Głogowie jak i Legnicy, mozecie to sprawdzic na stronie fundacji ile poszło kasy na szkolenie młodzieży w Głogowie, ale o tym juz głogowianie cicho siedzą... I co panie Bożek, łyso panu? powienien się pan wstydzić za takie żebractwo. Idź pan do MC, do Tesco, ciekawe czy panu dadzą, przeciez też tam macie pracowników Głogowa.
27. Dodane przez kibic chrobrego, w dniu - 12-06-2014 13:04
Zaglebie tez awansowalo tylko w druga strone.Jakie sponsorowanie takie granie.Pozdrowienia z Glogowa.
28. Dodane przez Górnik, w dniu - 12-06-2014 13:04
Najważniejsze że sponsorują warszawkę Policzcie ilu nieudaczników z warszawy jest zatrudnionych w KGHM-ie
29. Dodane przez olaf, w dniu - 12-06-2014 13:23
A sponsorować CUPRUM Mundo już jakoś można? HIPOKRYZJA i nic więcej - to pokazuje że pieniądze tylko mogą iść na kluby do Lubina a Polkowice, Legnica, Głogów mają NIC! 
 
Mam nadzieje że w końcu przeniosą wam zarząd do Warszawy i KGHM będzie sponsorował Legię czy inną POlonię !
30. Dodane przez Fan, w dniu - 12-06-2014 13:39
I koniec płaczu,na co wy liczycie.Sponsora sobie znajdźcie a nie klekacie przed Zagłębiem.Po co się pchac lige wyżej bez pieniędzy.Oj będą baty w 1 lidze az milo będzie patrzeć :)
31. Dodane przez banda kretynow z dgl, w dniu - 12-06-2014 13:46
kogo to obchodzi skąd kghm czerpie urobek czy spod głogowia czy polkowic albo nawet i z chile, wydobywa go kombinat i bedzie inwestował w co chce i gdzie chce, przestancie lamentować bo to nic nie zmieni ani grosza chamy nie dostaniecie! I wracać tam skąd przyszliście... Druga liga to wasze miejsce
32. Dodane przez głogowianin, w dniu - 12-06-2014 13:50
Chrobry to liga amatorska jeden sezon w 1 lidze.
33. Dodane przez miedziak, w dniu - 12-06-2014 14:04
Do kom26.Nikt tu nie oszalal bo prawde ci napisal jak sa traktowane inne miasta przez KGHM Glogow,Polkowice i Legnica.Co prawda w oczy kole.
34. Dodane przez docent, w dniu - 12-06-2014 14:08
Panie Wyborski jest jedno małe "ale", sponsorzy Chrobrego nie trują głogowian, a KGHM tak.
35. Dodane przez miedziak, w dniu - 12-06-2014 14:11
Do kom26.Firma Zagraniczna pana Szpecika tez bedzie placila podatki do miasta Glogowai o co ci chodzi.Nam glogowiana chodzi o to zeby KGHM traktowal wszystkich mieszkancow LGOM po rowno przy podziale pieniedzy na cztery miasta.(Legnica,Lubin,Polkowice i Glogow)a nie tylko pomuje kase w jedno miasto czyli Lubin.I tyle mam ci do powiedzenia.
36. Dodane przez Głogów, w dniu - 12-06-2014 14:19
i bardzo dobrze! Nie chcę, żeby z moich ciężko wypracowanych pieniędzy był sponsorowany kolejny klubik. Mam nadzieję, że władze kghm otworzą oczy i po kolejnym sezonie pozbędą również udziałów w zagłębiu.
reklama
37. Dodane przez chg, w dniu - 12-06-2014 14:35
ta nich dalej ładują w kieszeń listonoszowi i jego bojówkarzom ...
38. Dodane przez GLOGOW, w dniu - 12-06-2014 15:08
Ja tam się cieszę ,że tak dajecie się podpuszczać jedni na drugich... ten KGHM jest kością niezgody w naszym regionie więc gdy premier przeniesie wam siedzibę KGHM do wawy to przestaniecie się nienawidzić bo spotkacie się razem z PUPie :) Żądania Bożka były po prostu absurdalne i gdyby miał choć odrobinę wiedzy wstydziłby się wypowiedzieć takich żądań...Jeśli KGHM (jedyny udziałowiec) zagłębia chce by tą firmę utożsamiano z 1 ligą a nie z kimś kto gra w najwyższej klasie rozgrywkowej to ich sprawa... I teraz najlepsze: "Wyobraźmy sobie na przykład, że Chrobry Głogów przegrywa ważny mecz z Zagłębiem Lubin." - nie mam aż takiej wyobraźni :) DLU z 15 krotnie większym budżetem nie wygra z Chrobrym!!!!!!
39. Dodane przez ZyLeta, w dniu - 12-06-2014 15:29
KGHM nie ładuje pieniędzy w miasto Lubin tylko w swoją spółkę jaką jest Zagłębie. 
 
Poza tym myślicie,że fajnie mieć takiego upolitycznionego właściciela? 
Jak pokazały ostatnie sezony w wykonaniu Zagłębia,w KGHM nie ma kumatych ani chętnych ludzi do sensownego kierowania klubem piłkarskim 
Naprawdę macie czego zazdrościć nam...heh...
40. Dodane przez do miedziaka, w dniu - 12-06-2014 15:34
Przeprowadź się biedaku do Lubina i pozbędziesz się kompleksów nadodrzańskiego wieśniaka. A jak firma pana Speczika zachowa koncesje to będziesz łąki w okolicy do końca życia oglądał, bo nikt to nowych kopalń nie postawi ty koński łbie. KGHM przy pełnej infrastrukturze ledwie notuje zyski - nikt nie będzie na tyle głupi, żeby kopalnie i huty od podstaw stawiać w miejscu gdzie siarkowodór uniemożliwia eksploatację. Idź odrobić lekcje gimbusie bo znowu nie zdasz i ojciec ci lanie sprawi :)
41. Dodane przez lincoln, w dniu - 12-06-2014 15:37
Chrobry poradzi sobie bez pieniędzy z KGHMu ale zagłebie juz NIE-już nie długo klub będzie prosił miasto Lubin o dofinansowanie ,szkoda ze pan Wyborski nie ujawnił jeszcze jakie rozmowy prowadzi własciciel zagłebia w celu odsprzedania klubu :-)))
42. Dodane przez też głogowianin, w dniu - 12-06-2014 15:41
Jak widać nie dociera do zakompleksionych kibiców MZKS-u, że nie dla psa kiełbasa. Może zbyt ostro napisałem, ale takie jest życie. I jak tu żyć Panie prezydencie Zubowski? Jak żyć? :)
43. Dodane przez 456789, w dniu - 12-06-2014 15:47
Mam nadzieję, że kghm nigdy nie zostawi zagłębia i skończmy przejmować się chciwymi i chorymi z nienawiści głogowianami. 
Bardzo wam dobrze.
44. Dodane przez do43, w dniu - 12-06-2014 16:05
Tak jest! 
Ci z głogowa to zazdrośnicy, oni już pogubili się we wszystkim co mówią i czego chcą.
45. Dodane przez olimpia, w dniu - 12-06-2014 16:45
Bardzo dobrze. 
kghm nie jest żadną kością nie zgody. 
poprostu głogówki nie mogą się z tym pogodzić i tyle. to oni wiecznie poruszają ten temat, a nie my. 
Zawsze Zagłębie , było , jest i będzie.
46. Dodane przez Zdrowy kibic Chrobrego, w dniu - 12-06-2014 16:49
Pan Bożek ma swojego bożka w postaci Chrobrego. Mówi na konferencji prasowej, w myśl chorego hasła "pokonać Zagłębie i umrzeć", a potem dodaje, że będzie zabiegał o pieniądze w KGHM... Jakbyście Państwo zareagowali na miejscu władz KGHM, właściciela Zagłębia? Pytanie retoryczne Dokładnie o tym dyplomatycznie mówił Pan Wyborski. Jestem wieloletnim kibicem Chrobrego, ale fanatyków, gdziekolwiek, nie cierpię. Pozdrawiam normalnych kibiców
47. Dodane przez hutnik, w dniu - 12-06-2014 17:03
Proponuje by huta jeszcze bardziej truła a kopalnia jeszcze wiecej emitowala siarkowodoru, to dzieciaki jeszcze bardziej będą skłonne do alergi i astmy, a to wyraźnie ograniczy ich zapał do trenowania piłki nożnej. A co za tym idzie rywal Zagłębia będzie jeszcze bardziej słabszy.  
-co za kretyn z tego rzecznika
48. Dodane przez jaki problem?, w dniu - 12-06-2014 17:32
sprzedajcie zaglebie i finansujcie pilke w tych 3 miastach. zwlaszcza ze np glogowska huta przynosi firmie jedyne zyski :)
49. Dodane przez re 42, w dniu - 12-06-2014 17:33
poczekaj az KGHM sprzeda miastu Lubin swoje udzialy - bedziesz skamlal :)
50. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 12-06-2014 18:13
Nie ma na świecie bardziej zakompleksionych mieszkańców niż mieszkańcy Głogowa. Czy to Zagłębie, czy galeria, czy cokolwiek, ciągłe płacze, postawa roszczeniowa i nic więcej. Tu im na klub nie chcą dać (niby dlaczego mieli by dawać), tutaj mostu nie budują, wieczny głogowski płacz, osób, które mają się za nie wiadomo kogo.
51. Dodane przez glogow, w dniu - 12-06-2014 18:16
Polegniecie lubinki w naszej 1 lidze wasze miejsce to b klasa za tą korupcję i" żydowskie" zachowanie
52. Dodane przez WZL, w dniu - 12-06-2014 18:19
Damy wam bestrzynskiego i dudkowiaka, oni sa bardziej wartościowi od pieniędzy a do tego z Głogowa.
53. Dodane przez rewa, w dniu - 12-06-2014 18:41
wg ludzi z Glogowa problemem jest to ze KGHM nie daje/nie chce dac kasy na szkolenie dzieci i mlodziezy z Glogowa. Mysle, ze rozwiazaniem byloby otworzyc filie Akadademii KGHM, ktorego najlepsi wychowankowie mogliby zasilac kluby z Zaglebia Miedziowego. Trzeba przyznac, ze Akademia KGHM ma wieksze mozliwosc, niz sama szkolka pilkarska w Glogowie, wiec dzieci glogowskie skorzystalyby bardziej na takim rozwiazaniu. Tak poza tym, to jakby nie patrzec Lubin jest w centrum Zaglebia Miedziowego i logistycznie jest najlepiej polozonym miastem z Zaglebiu Miedziowym. W samym Zaglebiu Miedziowym mieszka ponad 400tys ludzi. Odliczajac to ilu chodzi na Chrobrego i Miedz to reszta spokojnie moze zapelnic stadion w Lubinie.pozdrawiam cale Zaglebie Miedziowe.
54. Dodane przez lucjan mostowiak, w dniu - 12-06-2014 18:45
do lincoln: nie moja wina, że nikt nie chce sponsorować i chodzić na chrobrego. zobaczymy czy sobie poradzi. Wątpię
55. Dodane przez Już kombinują!, w dniu - 12-06-2014 18:53
Panie rzeczniku Wyborski - bądź Pan pewien,że Chrobry Wam meczu nie sprzeda!
56. Dodane przez dobrydzień, w dniu - 12-06-2014 19:00
Jak wam się nie podoba w Głogowie to przeprowadzać się do Lubina. 
Dziękuję , do widzenia.
57. Dodane przez Tylko pytam - nieśmiało., w dniu - 12-06-2014 19:18
A Floty Świnoujście nie dotowaliście?
58. Dodane przez dgliii, w dniu - 12-06-2014 19:34
Jestem za a nawet przeciw, brawo Panie Rzeczniku w końcu jakaś konkretna wypowiedz
59. Dodane przez do rewa, w dniu - 12-06-2014 19:39
no to teraz w lubinie musi powstac z szesc stadionow narodowych zeby pomiescic tych wszystkich swoich kibicow!
60. Dodane przez 1946, w dniu - 12-06-2014 19:43
Zapraszamy młodzież z głogowa do Akademii piłkarskiej ZL
61. Dodane przez historyk, w dniu - 12-06-2014 20:10
jak GLOGOW byl juz miastem to na miejscu gdzie lezy teraz Lubin byl las i dwa drewniane domki w Oborze a tak naprawde too KGHM powinien dzielic kase sprawiedliwie bo smrody zostawiaja w Glogowie a kase daja na slabiutkie Zaglebie i na dodatek spadli z extraklasy nieudacznicy jak oni mysla ze zatrudnili goscia do zarzadu JAROSLAWA D ,ktory niewie kiedy jest spalony
62. Dodane przez smj23#, w dniu - 12-06-2014 20:15
p.Bożek wyraźnie powiedział, że nie spodziewa się finansowania I drużyny, chodzi tylko o jakąkolwiek pomoc dla najmłodszych, niech ktoś mi wytłumaczy w jaki sposób dorzucenie się do budowy skateparku w Głogowie osłabiłoby piłkarsko Zagłębie!
63. Dodane przez dominik głogów, w dniu - 12-06-2014 21:40
głogów miasto historyczne piękne i zielone a nie to co lubin o przepraszam lubiń betonowa miejska wieś.
64. Dodane przez elka, w dniu - 12-06-2014 21:48
nie wyświetlacie komentarzy nie przychylnych kghm
65. Dodane przez woda, w dniu - 12-06-2014 22:06
i widzisz panie bożek piłka ręczna w Głogowie od wielu lat dostaje z fundacji polskiej miedzi pieniądze na dzieci i młodzież, ta sama piłka ręczna od kilku lat jest sponsorowana przez KGHM, to panie bożek i zubowska ta sama piłka ręczna, którą od wielu lat próbujecie zawłaszczyć. Nie wkładajcie swoich łap do sportu, zostawcie to prawdziwym działaczom a nie malowanym wsiowym politykom z Głogowa. Uczcie się od piłki ręcznej i ich działaczy - popatrzcie sobie na stronę ręcznej SPR Chrobry ile spółek KGHM może sponsorować zespół z Głogowa. Można, można, nie płaczcie tylko weźcie się do roboty a nie kasę z miasta nas wszystkich głogowian ciągniecie bez końca do ledwie 2 klasowego zespołu piłki nożnej. Czy wam nie jest wstyd, czy wy nie macie krzty honoru&, do roboty się weźcie.
66. Dodane przez do61, w dniu - 12-06-2014 22:14
do61 
nieudacznikiem jest ten, kto przez dziesiątki lat nie zdobywał niczego. 
Lubin ma więcej mieszkańców od Głogowa, a to też o czymś świadczy. 
Tylko Zagłębie Lubin. 
brawo zarząd
67. Dodane przez 80.000 złotych., w dniu - 12-06-2014 22:42
Dofinansowanie Floty Świnoujście - oczywiście ten zespół nie jest konkurencją dla KGHM Zagłębie Lubin. Dofinansowanie organizacji sekcji, zawodów i obozów sportowych  
dla drużyn młodzieżowych oraz udział w imprezach sportowych  
w 2014 roku zawodników Floty Świnoujście, w ramach projektu  
pn. Propagowanie i popularyzacja sportu i kultury fizycznej poprzez  
piłkę nożną w 2014 roku.
68. Dodane przez dolnoslazak, w dniu - 12-06-2014 23:03
Jutro bedzie trzeba zameldowac dla pana Premiera z jakiej paki KGHM sponsoruje Zaglebie Lubin z kasy Panstwa Polskiego.Tak dalej nie moze byc.A pan Premier tak bardzo lubi wasze miasto.
69. Dodane przez marzena, w dniu - 13-06-2014 06:37
Zawisc kibiców z Głogowa nie ma granic. Jeden sezon w 1 lidze i to tyle na ten temat.
70. Dodane przez WSTYD, w dniu - 13-06-2014 06:48
Wiecie co, mam pomysl po prostu piszmy emaile i listy do Premiera z opisem calej tej sytuacji. bo powiedzcie mi w czym sa dzieci z Legnicy czy Glogowa rozne od tych z Lubina, ja wiem w czym, tym ze sa trute przez huty KGHMu. 
 
marzy mi sie wynik 1:0 z Lubinem.
71. Dodane przez rabe, w dniu - 13-06-2014 07:52
Głogów może - ręczna superliga SPR Chrobry -KGHM, Fundacja Polskiej Miedzi i inne podmioty gospodarcze z KGHM. Czy ktokolwiek widział tak znienawidzonego przez pisowskich działaczy "płaczącego" o kasę pana Musiała. Panie Bożek proszę poprosić o rozmowę Pana Musiała - może czegoś się pan w końcu nauczy, bo przez 8 lat jak widać nic się pan nie nauczył. Kasę z miasta bez umiaru piłka nożna w Głogowie dostaje od prezydenta Zubowskiego, kiedyś tak było w Polkowicach - jak to się skończyło widać dzisiaj. Piłka nożna w Głogowie - Bożek, Zubowski i inni robią te same błędy co kiedyś Polkowice. Dmuchany balon niebawem pęknie i nie będzie co zbierać. Ale kto sieje wiatr to później zbiera burzę.
72. Dodane przez górnik dołowy, w dniu - 13-06-2014 09:03
ad70: Dokładnie, zgadzam się z Tobą całkowicie. Włodarze Chrobrego jeśli mają tą już na piśmie odpowiedź rzecznika KGHMu poniżającą dzieciaki z Głogowa oraz mieszkańców z tego miasta, powinni poinformować o tym Premiera. I zapytać co o tym myśli, jaki ma stosunek do tego, do tej wypowiedzi. Zwłaszcza że władze spółki to w większości partyjni koledzy pana Premiera, czyli jego podwładni. Jakie ma zdanie na temat finansowania sportu przez spółkę skarbu państwa i dzielenia pracowników i mieszkańców regionu na lepszych i gorszych.
73. Dodane przez xxx, w dniu - 13-06-2014 10:05
Glogowianie w naszym miescie dobrze nie bedzie tak jak w sporcie czy w polityce.A wie cie czyja to jest wina to jest panow z parti PIS,oni w naszym miescie,czy w powiecie robia zadyme.Kiedys w Glogowie tego nie bylo kazdy sie szanowal.Panie Prezydencie z jakiej paki tyle mln zl pakujesz w pilke nozna,przeciez sa inne wydatki w miescie.Panie Bozek wez sie lepiej do roboty a nie zebrasz pan kase od KGHM.To dlaczego Starosta z partii SLD potrafi pozyskac fundusze z KGHM czy pan Musial z recznej.Pan Prezydent Glogowa jest obrazony na caly swiat i na tego nasze miasto bedzie bite w d..e.Czas na zmiane w jesiennych wyborach UM.
74. Dodane przez dolnoslazak, w dniu - 13-06-2014 10:15
Czas zameldowc poslowie Z Glogowa dla Premiera Tuska co tu sie dzieje i wyprawia KGHM na LGOM jak sa pieniadze dzielaone na te miasta Polkowice,Legnica i Glogow nic a Lubin pelna garscia.I to jest cala polityka KGHM.A na pewno ta sprawa zajmnie sie pan premier,bo on bardzo lubi wasze miasto.OJ LUBI.
75. Dodane przez re, w dniu - 13-06-2014 10:27
co na to poslanka Ewa?
76. Dodane przez do72, w dniu - 13-06-2014 10:31
To woź dzieci z Głogowa do Lubina jak sami nie potraficie im nic zapewnić. 
I w ogóle rozpłaczcie się.
77. Dodane przez do 72, w dniu - 13-06-2014 10:42
wlasnie napisalem list do kancelari premiera z opisem tej sytuacji, dlaczego my jestesmy gorsi. w czym?domagamy sie rownego traktowania.
78. Dodane przez górnik, w dniu - 13-06-2014 10:57
Siedzibę KGHMu powinni przenieść do Wrocławia lub Warszawy. Głogów teraz i tek teraz nic z tego nie ma, a przynajmniej nie było by kłótni. Odstąpić Zagłębie jakiemuś prywaciarzowi np temu co miał Polonie Warszawe , a w Lubinie otworzyć filię szkółki piłkarskiej Śląska Wrocław
79. Dodane przez ja, w dniu - 13-06-2014 11:53
Nie czepiajcie się przecież KGHM sponsoruje nam już smród w Głogowie.
80. Dodane przez lincoln, w dniu - 13-06-2014 12:05
do 76:bo Ty najwiecej zapewniłes swoim,bez KGHMu nie ma zagłebia,juz dawno są przymiarki do pozbycia sie tego wrzodu na tyłku kombinatu jakim jest klub z Lubina-poczekajcie jeszcze troche a nawet nie zagracie w I lidze ;-)
reklama
81. Dodane przez mlode pokolenie glogowa, w dniu - 13-06-2014 12:59
Panie rzeczniku Wyborski.Ile pieniedzy przekazaliscie z KGHM na sluzby ratunkowe w Lubinie na policje czy straz pozarna na zakup nowego sprzetu.Co moze nie prawda.Nie bede tu wszystkich aut wymienial co zostaly kupione z kasy KGHM np.Auto terenowe nieoznakowane co jezdzi kadra policji lubinskiej.A mozna bylo kupic 4 takie auta i przekazac dla Legnicy,Polkowic i Glogowa ale po co liczy sie tylko Lubin.Panowie z KGHM my wiemy ile firma przekazala pieniedzy na zakup sprzetu nowego dla tych sluzb ratunkowych Lubinie.A ile na te trzy miasta w LGOM.Co mysleliscie sobie ze mieszkancy Glogowa beda caly czas cicho siedziec i miec klapki na oczach,a wy kase bedziecie pompowac w Lubin.
82. Dodane przez ale balony, w dniu - 13-06-2014 13:21
Śmieszyć już mnie przestało to co wypisują mający się za fanatyków MZKS-u głogowianie. Zaczyna mnie to już mierzić. Niejaki "historyk" wypomina historię Głogowa i Lubina. Panie "histeryku", 40 lat wstecz to też historia i wychodzi na to, że starcze od Głogowa są Nosocice, Krzepów czy nawet Bucze. Gdy na miejscu Głogowa były pastwiska to w tych wioskach ludzie chaty stawiali. Do książek głąbie! 
Co do sponsorowania Zagłębia to KGHM wybiera sobie drużynę a nie jacyś tam pracownicy. Gdyby Chrobry stał się Hutnikiem jakieś 45 lat temu to KGHM też by dawał na klub kasę. A tak, duma pozostała i dziurawe portki. 
Pozdrawiam z Głogowa lubinian i życzę szybkiego powrotu do ekstraklasy. No, może po Chrobrym albo i razem.
83. Dodane przez Premier, w dniu - 13-06-2014 14:14
hehe meldujcie i do samego Obamy, pożalecie się, popłaczcie. Idąc waszym tokiem myślenia każda drużyna a i b-klasowa powinna dostawać od Kghm po równo tak? No no pracownicy pracują :) nie no kabaret jakiś :)
84. Dodane przez MagdaLena, w dniu - 13-06-2014 17:38
Sami gubicie się w swoich marzeniach(...) 
Piszecie o historiach miast,o dzieciach,o truciu środowiska,o betonowym Lubinie(Głogów słomiany ?Czy jak?) 
Czepiacie się wszystkiego,a tak naprawdę potrzebujecie specjalnej troski. 
Przeszliście sam,i siebie-powinno się wam zafundować Puchar za najbardziej idiotyczne komentarze i medale ,za chciwość,nienawiść,zazdrość... 
 
Sponsorowanie klubu piłkarskiego nie oczyści powietrza w waszym miasteczku,powinniście prosić o przesiedlenie albo może o jakieś maseczki przeciw smogowe :D
85. Dodane przez tref, w dniu - 13-06-2014 18:30
(...) Chrobry bez kasy awansowal i narobil zamieszania co?nie tak dawno pisaliscie że dzie 
La nas 2 klasy rozgrywkowe a tu co niespodzianka gramy razem w 1 lidze .My coś osiągnęliśmy a wy tylko sie pograzacie(...)
86. Dodane przez mieszkan. glogow, w dniu - 13-06-2014 18:31
Zablokujemy drogi dojazdowe do głogowskich kopalni i huty. Wtedy może pan rzecznik nie będzie bagatelizował sprawy. Mieszkańcy Głogowa mają już dość takiego traktowania. Znienawidzieliśmy cały ten KGHM. Konflikt wisi na włosku. Przywieźli dyrektorów i prezesów z innych miast i dlatego nikt z nich nie utożsamia się z mieszkańcami Głogowa. My mieszkańcy i nasze dzieci wdychamy tylko smród KGHM-u i nic z tego nie mamy. Głogów ma 70 tyś. mieszkańców a tylko 6000 - 6500 ludzi związanych jest z KGHM. Co pozostali mieszkańcy mają z tego ???? Smród i choroby. Rozdzielenie Głogowa od Wrocławia, zablokowanie złóż, to najprawdopodobniejszy scenariusz najbliższych lat. Kwestia czasu. Nawet imprezy odbywające się w Głogowie, nie są, jak kiedyś dla wszystkich mieszkańców, tylko dla pracowników KGHM-u. To dzieli społeczeństwo i doprowadza do frustracji. Teraz nie chcą dać nawet parę groszy abyśmy mogli pójść na widowisko z rodzinami. Nie dla KGHM-u !!!!!!!!
87. Dodane przez Do kom 86, w dniu - 13-06-2014 18:58
Nie 70000 a 63000
88. Dodane przez glogowianin, w dniu - 13-06-2014 19:33
Do kom86.Masz racje popieram cie.Mieszkancy Glogowa musimy zaczac dzialac.Nie mozna tej sprawy tak zostawic.Panie Prezesie KGHM ja by panu zalezalo zeby w Glogowie powstal nowy most i obwodnica kolo Huty to juz by dawno stalo,a nie w Radoszycach.Ale po co dla Glogowa trzeba bylo wybudowac nowy most w Radoszycach zeby na zlosc zrobic dla Glogowa zgadza sie panie Piotrze BORYS z Lubinia.Mieszkancy musimy dzialac trzeba przeprowadzic referendum w miescie i w powiecie i odlaczyc sie od Wroclawia i przejsc pod woj.Lubuskie.My z Wroclawia i tak nie mamy zadnej pomocy finasowej wszystko jest pakowane (Walbrzych,Swidnice czy J.Gore)a nasze miasto jest pomijane przez woj.doln.My nie jestesmy zalezni od KGHM.KGHM jest od nas zalezny na naszym terenie sa zloza.Zobaczycie ze w Glgowie nie powstanie nowy most i obwodnica.A wiecie gdzie powstanie przeprawa mostowa prawdopodobnie OLAWIE.I my znow zostaniemy pominieci.Panie Prezydencie i Starosto do roboty sie wziasc i dzialac w tej sprawie.
89. Dodane przez do 88masz racje w 100 %, w dniu - 13-06-2014 22:12
juz nie mieszkam w Glogowie, pare lat temu sie wyprowadzilem. Cale zycie Huta nas trula i Glogow nic z tego nie mial. teraz w ogole kompletnie nic nie ma, a KGHM sobie zloza bierze.w KGHM pracuje z glogowa kolo 7 tys osob, a reszta mieszkancow? moze zrobmy pozew zbiorowy ze KGHHM nas trulo cale zycie? warte rozwazenia.
90. Dodane przez KGHM, w dniu - 13-06-2014 22:13
lepiej byloby gdyby inna firma dostala licencje na wydobywanie zloz pod Glogowem. wtedy Glogow mialby cos z tego a nie tylko Lubin
91. Dodane przez matt, w dniu - 13-06-2014 23:01
ad87: nie 6300 a 3600 :-) Skąd ty się urwałeś, z choinki?
92. Dodane przez prosto i uczciwie po chłopsku, w dniu - 14-06-2014 10:37
Skoro większość rudy miedzi jest i będzie wydobywana z okolic Głogowa i tam też będzie przetwarzana kosztem zdrowia ludzi tam zamieszkujących - mieszkańcy tego terenu muszą coś mieć z tego,a jak nie wywalić na mordę kilku deydentów i po sprawie.
93. Dodane przez fuler, w dniu - 14-06-2014 10:39
a jakie pieniądze dla nożnej chrobrego, mają przecież swojego JANKA z Oławy w Głogowie, on dla nich dzisiaj zrobi wszystko, jak czytam z miejskiej kasy chce dołożyć prawie 800 tysięcy złotych na 2 klasę rozgrywkową. Po co wam pieniądze z KGHM jak prezydent z Głogowa daje wam tyle kasy. paranoja jakaś, to jest klub sportowy czy jakaś szopka noworoczna - mzks chrobry, gdzie są działacze, gdzie te pozyskiwane środki finansowe, Bożek, Kołtowski i inni co wy w tym klubie robicie????
94. Dodane przez Anna, w dniu - 14-06-2014 10:43
wywalić te (...) z naszego terenu
95. Dodane przez tref, w dniu - 14-06-2014 10:49
Co to za wolność słowa jak mój post został podzielony hej dziennikarzy co boją się prawdy
96. Dodane przez iwan, w dniu - 14-06-2014 15:30
no to pozbyć się zagłębia piłkarskiego albo udziały klubu podzuelic na trzy kluby
97. Dodane przez do wułefisty, w dniu - 14-06-2014 15:48
Dudek odejdź od komputera. Dać małpie zedarek.
98. Dodane przez Re 97, w dniu - 14-06-2014 18:02
Janek z Oławy nasz dzisiejszy prezydent w Głogowie nie da zrobi. Krzywdy swojemu elektoratowi wyborczemu - kibolom Chrobrego kopanego, a z KGHM to nic nie dostaniecie bo nie potraficie działać a tylko niszczyć - Bożek, Kłak, Hnat - te nazwiska mówią same za siebie- z cierpliwością czekam na informacje ile to kasy poza budżetem miasta ci panowie do piłki nożnej załatwili
99. Dodane przez lol, w dniu - 14-06-2014 19:14
Do Lubina na zakupy.
100. Dodane przez wtf, w dniu - 14-06-2014 20:16
bo w wiosce za lasem poza galerią nie ma nic innego
101. Dodane przez DGL-ka, w dniu - 14-06-2014 23:41
Po pierwsze Głogów stan na 2013r.70-tys.Mieszkańców a Lubin 74-tys. Więc lubinki różnica tak mała że nie macie się czym szczycić po drugie z tego co wiem to kghm stracił pozwolenie na kopanie czego kolwiek pod Głogowem i w przeciągu 10 lat ma wejśc Miedź Corp więc Głogowianie przyjdą takie czasy że lubin i cały ten śmieszny zarząd kghm-u będą płakać że nie mają nic a my mamy wszystko tak że nie ma co się zastanawić wejść do Lubuskiego i czekać aż wybudują kopalnie dziękuje do widzenia
102. Dodane przez Lubinianin, w dniu - 15-06-2014 08:54
a w glogowku co macie??zarty zartami głogow ciagle z kompleksami!
103. Dodane przez re 102, w dniu - 15-06-2014 10:27
A w Głogowie mamy miasto.
104. Dodane przez lubinianin, w dniu - 15-06-2014 12:57
Co macie? Te ruiny nazywasz miastem?sklepow drog hali hoteli galerii nie macie wiec do miasta musicie jechac ale do Lubina.kino jakies macie? Stadion? Mozna wymieniac w nieskonczonosc.
105. Dodane przez piastowski, w dniu - 16-06-2014 13:16
re 104 hale mamy sklepów też mamy od.. galerie bo 2 mają być budowane co do hoteli to qubus inerferie mam ci wymieniać??? kino powstało chyba jeszcze zanim w lubinie wybudowano pierwszy wieżowiec a co do dróg to przyjedź i porównaj podejrzewam że troche będziesz w szoku bo widze że w Głogowie ostatni raz to może byłeś za bajtla nie wiesz nic a piszesz głupoty
106. Dodane przez candek, w dniu - 16-06-2014 18:04
Brawo!! popieram w 100% ten wniosek
reklama
107. Dodane przez do kibiców Głogowa, w dniu - 18-06-2014 08:41
Ustalmy miasto "LUBIŃ"jest naszą stolicą i mecze i zakupy powinniśmy tam robić, go gdzie jak nie w STOLICY się wszystko kupuję.
108. Dodane przez r102, w dniu - 22-06-2014 19:13
Kiedy płaca zyski?, a takze wyrównanie
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama