Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Głogów arrow Sadowski: Cieszymy się, że Lubin nas dogania

Sadowski: Cieszymy się, że Lubin nas dogania

07.08.2014. Radio Elka, Mateusz Kowalski
0115_ratusz_dgl.jpgNie musimy cofać się do ery dinozaurów, by pokazać naszą historię – tak władze Głogowa komentują kampanię, z jaką wystartował prezydent Lubina Robert Raczyński. Do mieszkańców Głogowa, Legnicy i innych miejscowości regionu trafi ulotka, w której włodarz Lubina zachęca do odwiedzenia i zamieszkania w tym właśnie mieście. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Rzecznik prasowy prezydenta Głogowa Krzysztof Sadowski z przymrużeniem podszedł do całej sprawy. - Cieszymy się, że Lubin zaczyna iść tropem naszego miasta. W szybkim tempie nas dogania
i ma to, co w Głogowie jest od dawna. W ulotce chwalą się halą sportową, nowoczesnymi obiektami dla dzieci i młodzieży, dobrym miejscem i klimatem do tego, by w Lubinie zamieszkać lub inwestować. My mamy to od dawna. Głogów jest jednak w wielu dziedzinach nie do przeskoczenia. Chociażby ze względu na swoją tysiącletnią historię. W chwaleniu się swoją historią nie musimy sięgać aż do ery dinozaurów
- komentuje K. Sadowski. Po chwili dodał jednak, że prezydenci Lubina i Głogowa często się spotykają i łączą ich dobre relacje.

Sadowski dodał, że oba samorządy często współpracują w wielu dziedzinach i wymieniają się doświadczeniami. Z drugiej strony naturalne jest zabieganie o mieszkańców, bo wraz z nimi do miasta się rozwijają.

O lubińskiej ulotce czytaj tutaj.
 
Komentarze (81)
1. Dodane przez driver75, w dniu - 07-08-2014 15:10
Ha ha ha Lubin nas dogania.Dobre.A co dinozaurów ,fajnie to wygląda w Lubinie nasze rondo z takimi maskotkami i kawiarenka-hm fajnie by było,a teraz panowie i panie bezdomne tam mają legowiska. Obiekty niby są sportowe i fajnie się na nie patrzy jak szczelnie są ogrodzone i zamknięte.Na pana rzecznika naszego żle słońce wpływa.
2. Dodane przez wer, w dniu - 07-08-2014 15:10
Uuuuuu źle się dzieje w regionie. Wojna między kibicami to wiadomo, ale teraz dojdzie do konfliktu między władzami Lubin-Głogów,Legnica :) 
Ps. Trzeba być niespełna rozumu, aby zachęcać galerią, parkiem czy halą sportową, faktycznie dar Boga.
3. Dodane przez wp, w dniu - 07-08-2014 15:12
w głogowie naprawdę nie lubimy tego miasta za lasem jak to mówią legniczanie o lubinie, i nic tego nie zmieni- i tak już od lat.....a na zakupy do galerii jeździmy tam tylko z musu - bo nasi lokalni władcy nie mogą zdecydować się czy galeria w Głogowie ma powstać czy jednak nie....i tak od lat...od wyborów do wyborów się licytują i przekomarzają nawzajem.....i galerii do dziś nie ma u nas!
4. Dodane przez Ach..., w dniu - 07-08-2014 15:15
Ha,możnowładca lubiński ma wielkie plany,rozmyśla utworzyć wielkie księstwo legnicko-głogowskie i mianować się cesarzem. A co.  
A jakby tak jeszcze zgarnąć podatki z tych miast, wtedy by zaciągał jeszcze większe kredyty.Marzenia tylko pozostały...
5. Dodane przez slawek, w dniu - 07-08-2014 15:23
panie rzeczniku historia to ja brzucha nie zapelnie
6. Dodane przez Marcin do kom 3, w dniu - 07-08-2014 16:03
w Głogowie nie lubimy Lubina? mów za siebie. Masz jakiś racjonalny powód swojej awersji do tego miasta. Mam wielu znajomych z Lubina. Normalni, przyjaźni, otwarci ludzie.
7. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 07-08-2014 16:12
Rzecznik ściemnia jak tylko może, szkoda, że nie porównuje galerii, bezrobocia, dalekowzroczności w polityce miejskiej. Za to mamy zwaśniony zaścianek, brak perspektyw. A tak naprawdę to chodzi o kampanie. Kto się ze mną założy, ze Raczyński będzie startował do sejmiku? to cała prawda z ulotką robioną za miejską kasę pod wybory do sejmiku.
8. Dodane przez Wheeler, w dniu - 07-08-2014 16:38
Mieszkańcy Lubina i Głogowa różnią się tym że gdy ich ojcowie przyjechali do pracy w kopalniach to jednym dniu przydzielali mieszkania na Przylesiu w Lubinie a w drugim na Koperniku w Głogowie. To samo z Ustroniem i Piastowem.
9. Dodane przez Miś z okienka, w dniu - 07-08-2014 17:10
Może my mamy od dawna halę i wiele innych rzeczy, których Lubin dopiero się dorobił, ale jedno jest pewne takiego rzecznika jakiego ma Głogów to pożal się Boże. Skąd ty mały człowieczku zerwałeś. A może wyjaśnisz mieszkańcom, gdzie galeria, most kolejowy i praca.
10. Dodane przez rolasek, w dniu - 07-08-2014 17:13
na FB jest już nawet odpowiedni profil! https://www.facebook.com/dalejodlubina
11. Dodane przez galeria, w dniu - 07-08-2014 17:29
ludzie czy wy wecie, że nawet jak galeria powstanie to nie będzie tam takich marek jak riserved h&m, lody grycan???bo te sklepy ni sa zainteresowane placowkami w naszej galerii bo ta będzie za mała!!! co najwyżej bediz kino i to wcale nie jest powiedziane, ze sieciowka czy Juabilata nie przeniosa, a sklepy...chyba ci ze starowki się prtzeniosa jak ich bedize stac na czynsz
reklama
12. Dodane przez eddy, w dniu - 07-08-2014 18:46
lubin nas dogania :) spadlem z krzesła lubin jest z 20 lat przed glogowem :):):). glogowianin
13. Dodane przez do kom. 11, w dniu - 07-08-2014 19:25
Ale literówek!Zanim coś napiszesz to sprawdż pispownię.Piszesz że nie będzie h&m reserved.No to faktycznie wielka strata!Przecież to biedne marki.h&m to tak samo jak w tesco f&f tez sieciówka tylko w zagranicznych sklepach.Hilfiger Guess Tom Tailor to dużo lepsze marki i być może u nas będą.
14. Dodane przez a ja ze wsi, w dniu - 07-08-2014 19:59
Lubin miasto?bu ha ha każde miasto ma rynek a Lubin co ma?wykop?
15. Dodane przez . . ., w dniu - 07-08-2014 20:47
Lubin dogania Głogów ? ? ? haha w czym ? ? ? 
Lubin jest o kilka lat bardziej rozwinięty niż Głogów 
i każdy o tym wie . . .
16. Dodane przez Pajac, w dniu - 07-08-2014 20:48
Co z Pana za pajac Panie Sadowski !!! Chwalić się historią, a ludzie nie mają co do gara włożyć !!! No super przykłady !!! Jeszcze trochę i Pana okres pełen wypowiadanych bredni się skończy. Wkrótce wybory i zobaczysz człowieku jak można się najeść historią !!! Będziesz Pan wspominał swoją niechlubną historię i cyk jest fajnie. Co z tego, że miasto jest ładne jak nie ma w nim pracy. Tyle Głogowian ma Pana dość a Pan dalej swoje, zadufany w swoją nieomylność. No i ten głupawy humor ...
17. Dodane przez centurion, w dniu - 07-08-2014 21:11
a mnie to LOTTO !!!
18. Dodane przez ad13, w dniu - 07-08-2014 21:40
Hilfiger Guess Tom Tailor w Głogowie hhhaaaaaaaaa to zobaczymy, bo uwierz mi nie licz na to.....ps. pewne info!!! ale o czym my gadamy o sklepach, jak na placu nawet koparki nie widac, ale wybory zweryfikują
19. Dodane przez bert, w dniu - 07-08-2014 21:49
w Lubinie przed galerią w ciągu trzech miesięcy wybudowano piękną fontannę,jest co podziwiać. A w Głogowie w parku słowiańskim fontanna strtaszydło, nie wstyd panie Sadowski i ratuszowa spółka. A przepraszam ,przed ratuszem zamiast fontanny mamy akwarium,którego nawet pies z kulawą nogą nie odwiedza, i co pan na to zapyziały propagandzisto
20. Dodane przez historyk, w dniu - 07-08-2014 21:51
Szkoda, że pan Sadowski nie spojrzał na historię Lubina, która nie jest tak bogata jak Głogowa, ale ma także 1000 lat. Zresztą codziennie setki głogowian jeździ do Lubina do galerii, kina, parku itd. Niech pan im powie żeby zostali w Głogowie bo ma lepszą historię. To wszystko zaczyna przypominać histerię.
21. Dodane przez do 5., w dniu - 07-08-2014 22:26
Bo przedsiębiorczości u Ciebie żadnej. Nie wiesz, że turystyka, historia i zabytki dadzą Ci więcej pieniędzy niż galeria która z Ciebie wydusi? Wokół turystyki można tworzyć wszystko co przyjeżdżającym do miasta potrzeba, noclegi, jedzenie, pamiątki. A galeria wytytła kase z Ciebie i odda ją do krajów zachodnich w podatkach ot taki biznes z Galerii,która potrzebna nam jak wrzód na .... Mit galerii i hal zakupowych upada, a prawda jest taka, że pewnych rzeczy z Lubina i tak nie będziemy mieli tzn dostępu do drogi ekspresowej i szybkiego dojazdu do autostrady. Ale kiedyś malkontenci zrozumieją, że w Głogowie życie się zaczyna... podczas gdy w Lubinie się kończy. Mam płakać, że nie mogę tu kupić markowych ciuchów? pff i tak są badziewne i nie różnią się niczym od produktów dostępnych w każdym głogowskim sklepie czy na targu jak tylko metką i logiem :) Ale nowobogaccy nie rozumieją tylko pędzą za mitem bycia trendy
22. Dodane przez czytelnik, w dniu - 07-08-2014 22:36
nieprawdopodobne, ze rzecznik prasowy duzego miasta moze gadac takie brednie. taka agresja to moze byc u nastolatkow, kibicow itp ale u rzecznika miasta, ktory ma dbac o wizerunek? 
 
a dwa, lubin rozwija sie znacznie lepiej niz glogow. trzeba byc glupcem, zeby tego nie widziec. niech glogow robi swoje ulotki, a nie sie reklamuje niekompetentnym rzecznikiem
23. Dodane przez Tomasz, w dniu - 08-08-2014 01:25
Śmieszy mnie pycha lubinian o tej wyjątkowości ich miasta wyrażonej w ulotce ale i w komentarzach o niej oficjeli lubinskich...  
Od 2005 roku w Głogowie wybudowano więcej mieszkań i domów niż w Lubinie... W Głogowie gmina buduje mieszkania socjalne i komunalne a w Lubinie takich mieszkań gmina nie buduje wcale ! W Głogowie budowało się mieszkania czynszowe (TBS trudno powiedzieć czy będzie następny) a w Lubinie nie słyszałem o żadnych mieszkaniach czynszowych w ostatnich latach ichny RTBS to zwykły deweloper który sprzedaje mieszkania... W ostatnich latach to Głogów wydał więcej pieniędzy na inwestycje niż Lubin !!! Fakt pieniądze poszły w inne inwestycje ale pieniędzy wydał więcej Głogów... Także porównanie inwestycji wcale nie jest takie jednoznaczne bo jak np przyrównać lubiński park wrocławski choćby do naszej fosy ? Wbrew pozorom nasza fosa względem parku wrocławskiego nie jest taka mała ! Nas kosztowało niewiele jej zagospodarowanie a Lubina nie stać na taką fosę przy czym zagospodarowanie terenu takie jak w ichnym parku jest osiągalne w Głogowie za porównywalne pieniądze... W Lubinie jest ptaszarnia i dinozaury ok ale to mile ze cos nas wyróżnia bo np w Głogowie jest Odra i dwie jej zatoki jest port prywatny i miasto buduje własny jest także wypożyczalnia sprzętu plywajacego... to różne możliwości i nie czyni Lubina wyjątkowym ! Albo ta nowoczesność miasta Lubin hehe od kiedy to modernizm jest uważany za nowoczesny ?  
Na koniec już takie miasto kiedyś było na dolnym śląsku a nazywało się Wałbrzych... Pozdro walbrzyszanie ups lubinianie ;)
24. Dodane przez do23, w dniu - 08-08-2014 08:12
Śmieszy cię pycha lubinian? Wszyscy się zebrali i pisali list razem. 
Mnie śmieszy i odraża wasza pazerność i chciwość.
25. Dodane przez Alois do 23, w dniu - 08-08-2014 08:39
A odwal Ty się panie od Wałbrzycha. Twoja wiedza o tym mieście zatrzymała się na latach 90. i upadku górnictwa sudeckiego. Dla Twojej wiadomości Wałbrzych nadal istnieje. Jest niemal taki jak Lubin i Głogów razem wzięte. Ponadto to jedno z lepiej rozwijających się obecnie miast w południowo-zachodniej Polsce, dzięki SSE.
26. Dodane przez obiektywnie, w dniu - 08-08-2014 08:55
zastanawiam sie czemu mial sluzyc ten artykul, bo durna wypowiedz polityka akurat mnie nie dziwi? zastanawiam sie rowniez w czym mieszkancy Glogowa czuja sie lepsi? Pisze obiektywnie bo mieszkam od lat za granica i lokalne animozje mnie ani ziebia ani grzeja, jednak zauwazylem ostatnimi czasy wielkomiejskie aspiracje glogowian. No coz, ani Lubin ani Glogow na skale swiatowa nie stanowia zadnej atrakcji, lokalnie moze, kazde z miast ma swoja historie, Lubin akurat lekko ponad 700-set letnia, nie widze potrzeby porownywania itp, jak ktos madrze wspomnial, w czasach rozwoju obu miast przydzialy rozdawano wedle widzimisie osoby zapisujacej na mieszkania, wiec wybaczcie ale nie ma tu zadnej wielowiekowej, wielopokoleniowej tradycji, oprocz niewielkiej liczby autoktonow wszyscy jestescie ludnoscia naplywowa. Proponuje zacisnic wspolprace, dysponowac podobna polityka, a nie leczyc kompleksy porownujac gdzie jest galeria a gdzie park, przeciez to smieszne, malomiasteczkowe i zalosne jak sie czyta
27. Dodane przez roman, w dniu - 08-08-2014 09:03
Pytanie do rzecznika prasowego: Gdzie mam zabrać dzieci w Głogowie ? Co im pokazać ? Po raz setny fosę ? Nawet takie Nowe Miasteczko ma kąpielisko. A u nas ?
28. Dodane przez alskdj, w dniu - 08-08-2014 09:13
ta w Głogowie jest odraz która w każdej chwili może zalać prawobrzeżną część miasta i sporą część lewobrzeżną . . . 
to faktycznie jest się czym szczycić . . . 
A Lubin to miasto mające niecałe 800 lat a jest większe i bardziej rozwinięte niż Głogów a Głogów z tak bogatą historią , a jest mniejszy i marnieje w oczach . . . 
Lubin a Głogów to dwa całkiem inne miasta . . .
29. Dodane przez qwerty, w dniu - 08-08-2014 09:18
ta w Głogowie jest odraz która w każdej chwili może zalać prawobrzeżną część miasta i sporą część lewobrzeżną . . . 
to faktycznie jest się czym szczycić . . . 
A Lubin to miasto mające niecałe 800 lat a jest większe i bardziej rozwinięte niż Głogów a Głogów z tak bogatą historią , a jest mniejszy i marnieje w oczach . . . 
Lubin a Głogów to dwa całkiem inne miasta . . .
30. Dodane przez biker, w dniu - 08-08-2014 09:38
W Lubinie jest darmowa komunikacja i nie płaci się podatku od nieruchomości. Aaa i maja obwodnicę w stronę Legnicy. O galeriach czy sklepach nie wspomnę. Dwa kina. Dwie poważne siłownię a nie budki bez klimy jak u nas. Stadion, dobra uczelnie która kształci w kierunkach, po których studenci są zatrudniani w KGHM i innych firmach zagłębia. Mimomze mieszkam w Glo to uważam że to jest skansen nawet już nie wieś a drogaji i chodnikami prezydent nie zachęci do zamieszkania bo potrzebna jest praca
31. Dodane przez polko, w dniu - 08-08-2014 10:15
BETONOWE MIASTO ZAPRASZA NA SPACERY Z NATURĄ :)
32. Dodane przez iGA, w dniu - 08-08-2014 10:36
Lubin i tak bez perspektyw w Przeciągu kilkunastu lat ma być zaorany POD kopalnie odkrywkowe. BEZ PRZYSZŁOŚĆI.
33. Dodane przez dlu, w dniu - 08-08-2014 10:49
napinacze z głogowia, wystarczy przejechać się po głogowie i po lubinie a od razu zauwazysz róznice, lubin jest czysty, zadbany, kolorowy a nie to co w waszym wielkim miescie z historią (czy mooze bardziej histerią) w poblizu przeistotnych ruin brzydkie obdarte i zasmiecone kamienice... nawet jesli historia przyciąga to same miasto odpycha... Oj daleko wam do lubina, daaaaleko
34. Dodane przez FZ i DLU, w dniu - 08-08-2014 10:55
Głogów się burzy bo im miasto się nie rozwija tak juk Lubin czy Legnica . . . 
Zielona Góra wpiera Lubin . . .
35. Dodane przez dd, w dniu - 08-08-2014 10:57
GŁOGÓW NIE MA ANI JEDNEGO WIELKIEGO SKLEPU JEŻDŻĄ NA ZAKUPY DO INNCYH MIAST I NA WIEŚ . . .  
A DLACZEGO TAK ? ? ?  
BO TESCO , CARFURR , CASTORAMA , MEDIAMARKT ITD. LEŻĄ NA TERENIE GMINY WIEJSKIEJ CZYWIE WIĘKSZOŚĆ W RUSZOWICACH A NIE W GŁOGOWIE . . .  
A co do rynku w Lubinie , to w łodzi też go nie mają takiego z prawdziwego z darzenia i Łódź też jest wsią ? ? ?
36. Dodane przez kraft, w dniu - 08-08-2014 11:23
zamiast badziewnej małej galerii na Sikorskiego, która tylko namiesza z komunikacją, potrzeba nam kilku sklepów, bardziej lub mniej "markowych", ale na starówce. I cześć. W duzych miastach zachodnich są po prostu ulice handlowe, gdzie siedziby (kolo siebie, po sąsiedzku) maja znane sieci sklepowe. Więc właścicielom kamienic na starówce radzę, by uderzali do H&M Reserved czy Hilfiger z propozycjami wynajęcia
37. Dodane przez yooreck, w dniu - 08-08-2014 11:43
A nasi włodarze to w tych szklarniach chcą jakieś warzywa uprawiać???
38. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 08-08-2014 13:15
Proste pytanie, ilu Głogowian tygodniowo odwiedza Lubin ?, a ilu mieszkańców Lubina odwiedza Głogów ? 
 
Panie rzeczniku S. kończ waść wstydu oszczędź.
39. Dodane przez ABC, w dniu - 08-08-2014 13:18
Lubin ma wiele parków skwerów to nie sam beton . . . 
nie ma korków . . . 
miasto nie ma takiej historii jak Głogów ale jest większe i bardziej rozwinięte  
nie ma odry ale ma obwodnice wokół miasta i do tego dwie w planie , w tym jedna to S3 . . .
40. Dodane przez krytyka, w dniu - 08-08-2014 13:40
Panie Sadowski - skończ Pan wstydu oszczędź. W listopadzie pokażemy Panu i całej ekipie z ratusza gdzie wasze miejsce. Skończą się ciepłe posadki.
41. Dodane przez ad. 40, w dniu - 08-08-2014 16:45
Idź na spacer, ładna pogoda jest... PROLU !!!
42. Dodane przez iii, w dniu - 08-08-2014 19:09
Lubin w rzeczywistości jest mniejszy (wystarczy sprawdzić np. w wikipedia). Lubin powierzchnia - 40,68 km˛(w tym użytki rolne 53%), Głogów powierzchnia - 35,11 km˛ (w tym użytki rolne 35,5%). Powierzchni zurbanizowanej czyli -miasta- jest w Głogowie dużo więcej. Czytajcie ze zrozumieniem.
43. Dodane przez mieszkanka głogowa, w dniu - 08-08-2014 21:01
Gratuluję dobrego samopoczucia włodarzom. Ale rzeczywistość jest inna Lubin już nas przegonił i nie mówię o liczbie mieszkańców czy zabytkach bo to tak naprawdę nie ma znaczenia. Ważny jest ogólnie mówiąc komfort życia oraz dostępność pracy. 
I ta dla niektórych "głupia" galeria czy obwodnica i od niedawna darmowa komunikacja to jest właśnie ten komfort życia, o rozrywce nie wspomnę. 
Nasze władze powinny spojrzeć na to co się dzieje w Lubinie jak na wzór co robić a nie pławić się w samouwielbieniu.
reklama
44. Dodane przez re42, w dniu - 08-08-2014 21:43
re.42 aktualna powierzchnia miasta to 49,80 km˛ a podaną przez ciebie powierzchnie Lubin miał w 2007 roku . . . . 
a użytków rolnych na dzień dzisiejszy jest już tylko niespełna 400ha
45. Dodane przez lubinianin, w dniu - 08-08-2014 21:52
sprawdz jeszcze raz obszar Lubina bo o prawie 10% sie pomyliles.
46. Dodane przez Ala, w dniu - 08-08-2014 22:19
Kocham mój Głogów, ale za pseudo włodarzy miasta i rzecznika pożal się Boże wstydzę się ogromnie !!! GŁOGÓW - najwyższy czas na zmiany :)
47. Dodane przez Maraton, w dniu - 08-08-2014 22:24
cięta riposta dla wsi za lasem-Brawo Sadowski!!
48. Dodane przez nono, w dniu - 08-08-2014 23:15
Głogów to zadupie bez pracy, żeby zabrać dzieci na porządne kąpielisko to do Polkowic bo co w Głogowie jedna zjeżdżalnia basen dla pływaków i basenik do pluskania to ma być basen cena chu wie za co, 12 zł od osoby 25 rodzinny w Polkowicach 20 za 2+3 żenada , fontanny porażka brud i syf,po jakiego grzyba budują nowe bloki jak głogowianin wszystkich nie stać zeby sobie kupić mieszkanie, a zeby dostac to 10 lat trzeba czekać. Młodzi uciekają z nędznego Głogowa...
49. Dodane przez Marek, w dniu - 09-08-2014 08:28
Dobry dowcip ha ha , szczególnie w liczbie mieszkańców Lubin jakoś nie może Głogowa dogonić ;)
50. Dodane przez ari, w dniu - 09-08-2014 10:05
(...) 
Lubin jest jaki jest ale Glogau to dziura czekamy na most kolejowy który ma być drogowy tkai pomys ł ma Prezio John zwany Zbikowski
51. Dodane przez tfg, w dniu - 09-08-2014 11:12
... no i proszę: taki nijaki temat, a gawiedź mało sraczki nie dostanie !!!
52. Dodane przez Radek, w dniu - 09-08-2014 17:55
Nie zmienia to faktu, że Lubinowi bliżej do wioski, a patrząc na plany wydobycia węgla ta wieś w niealekiej przyszłości przestanie istnieć. Więc po co tam się przeprowadzać - już Polkowice są lepszą alternatywą na Przyszłość. Pozdrowienia z Majorki.
53. Dodane przez re.52, w dniu - 09-08-2014 18:20
Tyle że gdyby odkrywka miała ruszyć za parę lat to by państwo nie wykupowało terenu pod S3 . . . 
a od ponad pół roku wykupują i kompletują dokumentacje
54. Dodane przez re 45, w dniu - 09-08-2014 18:26
Powiat lubiński 
Gmina gmina miejska 
Prawa miejskie 1295 
Prezydent Robert Raczyński 
Powierzchnia 49,80 km˛ 
Wysokość 121-155 m n.p.m 
49.80km2 to aktualna powierzchnia miasta a 40,68 km˛ to było w 2007 roku . . .
55. Dodane przez re55, w dniu - 09-08-2014 22:14
re.55 
zgadzam się bo mało kto doczytuje że 40.68km2 to były dane z 2007roku 
a na dzień dzisiejszy to jest niespełna 50km2
56. Dodane przez inż. mamoń, w dniu - 10-08-2014 01:06
Głogów przed wojną miał ponad 40 tysięcy mieszkańców był większy od Zielonej Góry a Polkowice i Lubin to Były małe miejscowości z prawami miejskimi. W Lubinie oprócz kombinatu była tylko fabryka DAFIL produkująca instrumenty strunowe w Polkowicach nic nie było a w Głogowie była Famaba, były dwie duże jednostki wojskowe, dość duży węzeł kolejowe i baza transportowa PKS. To miasto w najlepszym swoim okresie miało aż PIĘĆ czynnych kina Bolko, Zodiak, Cukrownik, Jubilat i ogólnie dostępne wojskowe kino BEM A TAM TYŁA TYLKO MUZA I NIC WIĘCEJ, to z Głogowa można było dojechać pociągiem do Berlina i Warszawy to z naszej stacji odjeżdzały pociągi aż w pieciu kierunkach a raz na dzień mozna było dojechać nawet bezpośrednio do Gprzowa Wlkp A Z LUBINA JAK RAZ NA dzień przestawili zwrotnice w Rudnej Gwizdanów to pojechali do Krakowa i może z dwa razy do Wrocławia przez Legnicę.
57. Dodane przez do kom 56, w dniu - 10-08-2014 11:24
A przed wojną Legnica była większa od Głogowa itd. Można się licytować co było 500 lat temu, ale czy to ma znaczenie? Powiedz to setkom osób z Głogowa, któe codziennie siedzą w Lubinie na zakupach czy w kinie, że przed wojną Głogów miał 35 tyś. ludzi, a ludzi a 10,5.
58. Dodane przez karta, w dniu - 10-08-2014 13:04
dobre markowe sklepy, których paru nam brakuje, nie muszą być w galerii! Mogą być na ulicy. Po kiego grzyba nam blaszak w centrum miasta. Glogow powinien zachowac klasę
59. Dodane przez kraft, w dniu - 10-08-2014 13:07
wlasciciele kamienic na starowce powinni sie porozumiec. I razem wystapic do sieci handlowych. Zrobic centrum handlowe w rynku i tyle, niepotrzebne nam galerie. Zwlaszcza w centrum miasta
60. Dodane przez re.56, w dniu - 10-08-2014 13:15
re 56. 
żyj tym co było  
przeszłość nic tobie nie da . . . 
Boisz się o stanie dzisiejszym ? ? ? 
Że Głogów pozostał daleko w tyle ze Lubinem , Legnicą i Zieloną Górą . . . 
Bo takie są fakty . . .
61. Dodane przez do 56, w dniu - 10-08-2014 13:24
do 56 
nie ośmieszaj się człowieku  
ile obwodnic ma Głogów ZERO a Lubin ma dwie a będą w sumie 4  
Ile kin jest w Głogowie jedno i już powoli kurzem zarasta , a w Lubinie dwa MUZA 2 sale i w galerii 5 sal 
ile Lubinian i Legniczan jeździ do Głogowa a ile Głogowian i Legniczan do Lubina  
do Legnicy i Lubina jeździ multum ludzi do Głogowa mało kot . . . 
Legnica to byłe wojewódzkie miasto i z racji bytu tam wielu urzędów to tam też wiele ludzi jeździ ale nie do Głogowa  
Legnica też ma kina , galerie , obwodnice . . . 
Legnica ma teatr a w Lubinie są wystawiane przedstawienia teatralne a w Głogowie nie ma czegoś takiego . . . .
62. Dodane przez 56, w dniu - 10-08-2014 13:29
to tylko dowodzi temu dlaczego w większym i bardziej rozwiniętym Lubinie jest znikoma liczba zabytków . . .
63. Dodane przez te 56, w dniu - 10-08-2014 13:31
te 56 z kąt ty się urwałeś żyjesz w średniowieczu . . . 
ile DLU w ciągu tygodnia jest w Głogowie a ile DGL w Lubinie ? ? ?
64. Dodane przez 56 ma dobry humor . . ., w dniu - 10-08-2014 14:03
56 ma dobry humor . . . 
żyj średniowieczem powodzenia . . . 
Legnica , Lubin i Zielona Góra są rozwinięte a Głogów jest zacofany w porównaniu do miast regionu . . . 
Te 3 miasta mają kina , galerie , obwodnice , w dwóch są teatry a w Jednym są wystawiane przedstawienia teatralne . . . 
do tych trzech miast jeżdżą ludzie na zakupy , do kin teatrów a nie do Głogowa . . .
65. Dodane przez ty 56, w dniu - 10-08-2014 14:50
ty 56 żyjesz w desperacji czy średniowieczu ? ? ?
66. Dodane przez ? > ? > ?, w dniu - 10-08-2014 14:52
ale kto w Głogowie zainwestuje ? ? ? 
W Legnicy i Lubinie galerie w Zielonej Górze też a w Lesznie we wrześniu ma ruszyć budowa . . . 
Głogoów to wyspa bez inwestorów . . .
67. Dodane przez a, w dniu - 10-08-2014 15:25
Teatr, statki, żaglówki, zwiedzanie, historia - tak. Ale nie podobaja mi się pomysły na blaszane galerie w centrum takiego miasta jak Głogów. Musiałaby byc tak ładna jak stary Browar w P-niu. Lubin to co innego. Jemu i tak nic nie pomoze
68. Dodane przez ktu, w dniu - 10-08-2014 15:43
L-ca, Lubin i Z.góra rozwinięte, a my zacofani? Eh, grubo przesadzasz. Swoją drogą uwazam, że każde miasto powinno się rozwijać po swojemu, nie małpując innych. Sroce spod ogona nie wypadliśmy
69. Dodane przez asdfg, w dniu - 10-08-2014 16:12
56 żyje w średniowieczu . . . 
TO do okolicznych miast jeżdżą Głogowianie , a nie mieszkańcy okolicznych miast do Głogowa . . .
70. Dodane przez re.68, w dniu - 10-08-2014 16:15
re.68 tak Zielona Góra , Legnica i Lubin to każde z tych miast to całkiem inne miasto ale się rozwijają po swojemu a Głogów nawet po swojemu się nie rozwija . . .
71. Dodane przez tyle, w dniu - 10-08-2014 16:29
Głogów jest miastem podupadającym miastem  
To Głogowianie jeżdżą do miast sąsiednich a nie mieszkańcy miast ościennych do Głogowa , tyle w temacie
72. Dodane przez re 67, w dniu - 10-08-2014 20:40
to tak jak w Dubaju ktoś by miał pretensje dlaczego zabytków tam nie ma . . . 
Lubin Ma w 90% nową zabudowę to zabytków tu nie będzie tyle co w Głogowie czy Legnicy . . .
73. Dodane przez ghjgcb, w dniu - 10-08-2014 20:42
Lubin jest innym miastem to nie miasto zabytków , ale np. w Głogowie widocznie to jest najważniejsze . . .
74. Dodane przez dgl, w dniu - 10-08-2014 20:49
nie porównujcie Lubina do ZG czy do Legnicy bo jeżeli chodzi o liczbe mieszkańców to jeszcze bardzo daleko a Głogów nie jest wcale tak mały jak myślą lubinki różnica między tymi dwoma miastami to zaledwie 5 tyś mieszkańców i taki mały apel do mieszkańców Lubina zanim ośmieszycie się swoimi wypowiedziami sprawdźcie wpierw bo widze że żyjecie w niewiedzy Głogów był jest i będzie a Lubin hmmmm wszystko się kiedyś kończy miedziucha też dobranoc dzieci
75. Dodane przez Tomasz, w dniu - 10-08-2014 22:50
Bardzo często powtarzacie że Głogów się nie rozwija a Lubin tak.... co to jest ten rozwój? bo np w ostatnich latach w Głogowie wybudowano więcej mieszkań i domow i to w Głogowie gmina więcej wydaje pieniędzy na inwestycje... rozwój miasta nie obejmuje budowy mieszkań ? wydatków gminy? 
Co do historii miast to nie jest to jak piszecie \"średniowiecze\" to całkiem materialne korzyści ! to np ratusz czy dziś stać Lubin na cos więcej ? nie nawet dorównać nie potrafi bo to jest dla niego za drogo a i efekt końcowy może być marny.... historia to nie tylko budynki to również sieć komunikacyjna ! powiązania z sąsiednimi miastami& stopień zurbanizowana terenów podmiejskich itp itd to długotrwałe procesy i trudno aby nadgonic te sprawy w jedno czy dwa pokolenia....
reklama
76. Dodane przez kkk, w dniu - 11-08-2014 18:22
Nie samymi galeriami człowiek żyje ! W Głogowie mamy piękną fosę z majestatycznym gmachem Sądu, Kolegiatę, ruiny Św. Mikołaja, odbudowany Ratusz ...i parę innych perełek którymi mogę się pochwalić gościom z zachodu. Oni galerii i sklepów mają u siebie na pęczki. Uważam, że jest co pokazać w naszym mieście i jak jeszcze odbudują Bulwar Nadodrzański i teatr to będzie super.
77. Dodane przez cvx, w dniu - 11-08-2014 22:16
ta żyjcie historią powodzenia . . . 
a to do Lubina zjadą rodacy na mecz POLSKA-AUSTRIA a nie do Głogowa . . .
78. Dodane przez re 20, w dniu - 11-08-2014 23:00
To nie jest histeria. To jest tak zwany KIBOLIZM CHRONICZNY podlany sosem patriotyczno-narodowym z deserm wyklętym.
79. Dodane przez alskdjfh, w dniu - 12-08-2014 09:40
I to jest widoczny rozwój , w linii prostej , par , galeria , hala i obwodnica . . . 
z samolotu czy szybowca super to wygląda . . . 
Osiedle zalesie też się powiększa . . . 
a w Głogowie nie widać tal dostrzegalnych zmian
80. Dodane przez re 79, w dniu - 12-08-2014 21:39
Rozwój Głogowa nawet z kosmosu widać a nie tylko z jakiegoś szybowca.
reklama
81. Dodane przez re 80, w dniu - 13-08-2014 08:25
ta z kosmosu , jak zarasta . . .
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama