Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
23
Kwietnia 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Gerard, Helena,
Jerzy, Wojciech
Do końca roku 252 dni.
Start arrow Głogów arrow Majewski: Menelstwo trzeba tępić

Majewski: Menelstwo trzeba tępić

21.08.2014. Radio Elka, Leszek Wspaniały
dsc_1717.jpgZdecydowane STOP dla menelstwa w Głogowie – mówi radny miejski Sławomir Majewski. Wystosował już stosowne pisma do policji oraz instytucji pomocowych, aby zaczęły działać w tym temacie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

- Trzeba wyraźnie rozróżnić menelstwo od osób bezdomnych. Tym drugim trzeba pomagać, a menelstwo trzeba tępić. Nie może tak być, że osoby starsze czy matki z dziećmi nie mogą spokojnie wejść do parku czy skorzystać z ławek, dlatego że te miejsca
są okupowane przez ludzi, którzy śmierdzą, załatwiają się w miejscach publicznych i są agresywni oraz napastliwi
- dodaje radny.

Majewski podaje kolejny przykład zsypów na śmieci, gdzie śpią i swoje potrzeby załatwiają właśnie wspomniane osoby. Radny dotarł do tych ludzi, zaproponował im schronienie w przytulisku oraz załatwienia pracy. - Zostałem zwyzywany i grożono mi. Jedyne czego żądali to pieniędzy, żeby kupić sobie alkohol - mówi Majewski.

Pisma wystosowane do odpowiednich służb mają - zdaniem radnego - uwolnić głogowian od meneli.

Radny wypowiada wojnę takim widokom (Fot. S. Majewski)
Jedno z nich wpłynęło już do głogowskiej policji. - Reagujemy na każdy przejaw łamania prawa. Ale musimy też działać w granicach tego prawa. Jeżeli takie osoby nie łamią przepisów, to nie ma podstawy naszej interwencji. Niemniej jednak tego typu miejsca stale są przez nas patrolowane i kontrolowane - powiedział policyjny rzecznik Bogdan Kaleta.
 
Komentarze (61)
1. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 21-08-2014 09:13
Policja w Głogowie ma za nic sobie to wszystko widzą jak ktoś łamie przepisy drogowe to mają to gdzieś !
2. Dodane przez TONIO, w dniu - 21-08-2014 09:33
Jaką pracę zaproponował pan radny,ciekawe, bo w pośredniaku , którego jest szefem, raczej niewiele osób otrzymuje taką propozycję.Problem istnieje od lat, zainteresowanie nim, radni przejawiają dopiero wtedy jak zbliżają się wybory.Policjanci jak naprawdę nie są zmuszeni do interwencji , to omijają tych ludzi z daleka, widzą to wszyscy kupujący w dawnym "Skarbku".Myślę ,że ten przypływ aktywności pana radnego ma związek z jesiennymi wyborami samorządowymi,jak dla mnie pan Majewski nie powinien ze wszystkim biegać do mediów ,tylko solidnie przyłożyć się do obowiązków dyrektora "pośredniaka",oraz należycie wypełniać mandat ,radnego, a to pole4ga na pracy , a nie na nieustannym lansie w mediach.Media powinny być dla tych , którzy mają coś rzeczowego do powiedzenia, natomiast do lansowania swojej osoby pan radny powinien przedstawić konkretne i wymierne efekty swojej działalności, takie ble,ble u zaprzyjażnionych redaktorów nie zjedna panu ani sympati , ani głosów wyborców.
3. Dodane przez biko, w dniu - 21-08-2014 09:40
jest prostsza metoda na likwidację jak Pan to nazywa menelstwa. Niech urząd pracy zaoferuje im pracę.
4. Dodane przez w temacie, w dniu - 21-08-2014 09:48
jak Izba Wytrzeźwnień nie miała by chorych przepisów i w tygodni nie przyjmowała od 15,00 a i co do meldnuku ostatniego takiej osoby, który był poza miastem Głogów to byłoby inaczej!!! niech Pan Radny porozmawia z dyrekcja IW później uderza do Policji MOPS-u itp.
5. Dodane przez ...., w dniu - 21-08-2014 09:55
Pierdu ,pierdu panie rzeczniku policji "Niemniej jednak tego typu miejsca stale są przez nas patrolowane i kontrolowane" zauważyłem dobry humor,polecam Armii Krajowej ,Poczdamską, .... szkoda słów.
6. Dodane przez głos poparcia, w dniu - 21-08-2014 10:02
Brawo radny! Na starówce to jest już więcej meneli, niż na innych osiedlach. Nękają gości na ogródkach, i chleją za te pieniądze od rana do wieczora. Jak zgłodnieje to pójdzie pod Lidl i tam znowu menele zaczepiają matki z dziećmi... Ilekroć przechodzę rynkiem widzę tam te same gęby nękające ludzi o kasę na wódę!
7. Dodane przez Marian, w dniu - 21-08-2014 10:12
Brawo Sławek. Czas zająć się tym problemem. Wszędzie na każdym kroku widać ludzi nachalnie żebrzących, sypiających na klatkach schodowych. I jeszcze jedno rób swoje i nie słuchaj tych idiotycznych komentarzy. Pozdrawiam serdecznie.
8. Dodane przez mama, w dniu - 21-08-2014 10:23
strach iść do parku z dzieckiem. Jak tylko zrobiło się ciepło wypełzło menelstwo jak jakaś plaga.
9. Dodane przez siwy, w dniu - 21-08-2014 10:24
urząd pracy i propozycja pracy w głogowie hahahaha oni maja ludzi za nic i nawet ofert nie proponują wiem bo byłem bezrobotny i pewna pani codo niej byłem zapisany sama mi powiedziała ze nie będzie mi pracy szukać sam mam znaleźć ja sobie a ona tylko mnie zapisze i tyle szok szok mam już prace sam bez urzędu sobie załatwiłem a pani z urzędu nie powinna tam pracować
10. Dodane przez głogowianka, w dniu - 21-08-2014 10:24
A ja popieram takie działania i nie chodzi tu o poparcie polityczne, bo nie jestem zaangażowana w żadną politykę. Każdy tylko narzeka i biadoli, a jak ktoś chce zrobić coś konkretnego i pożytecznego dla nas głogowian, to od razu nagonka. popieram tępienie menelstwa, bo do pracy to oni się nie garną, tylko leją po piwnicach i śmietnikach, straszą dzieci i tam gdzie my powinniśmy odpoczywać czyli w parkach - robią sobie pijackie meliny. Super pomysł, tylko zobaczymy jak zaangażują się wszystkie głogowskie służby...
11. Dodane przez m, w dniu - 21-08-2014 10:47
policja patroluje... jasne. Nie widziałem ani jednego pieszego patrolu w parkach, kiedy chodzę z dzieckiem, ale za to meneli widzę codziennie. (...)
12. Dodane przez menel, w dniu - 21-08-2014 10:47
nie broncie meneli... oni prace mają w d(...)
reklama
13. Dodane przez miro, w dniu - 21-08-2014 10:38
A gdzie jest Prezydent Zubowski ? Nagrywa kolejne reklamy w lokalnej telewizji, a sprawy Głogowian nie są załatwiane, a zapomniałem, On jest przecież z Oławy, tutaj robi tylko kasę !!!
14. Dodane przez hutnik, w dniu - 21-08-2014 11:12
Wy jesteście aż tak naiwni? Myślicie że te menelstwo chciało by pracować? Totalna bzdura, bo gdyby chcieli to prace jakąś dawno by znaleźli. Jeśli nie w Głogowie, to wyjechali by do Wrocławia lub Poznania. Przecież i tak ich nic tu nie trzyma, bo są bezdomni. Piją dykte i tylko to ich interesuje
15. Dodane przez Ron, w dniu - 21-08-2014 11:39
Kopernik: oddają mocz siedząc na ławkach przy fontannie, chleją i żebrzą pod biedronką, najczęściej zaczepiają matki z małymi dziećmi bo one ze strachu zawsze dają im pieniądze. Starówka: nękają klientów restauracji i barów, żebrzą pod sklepami, również najczęściej zaczepiają matki z dziećmi i młode kobiety. 
Zbierają się grupki na starówce i chleją razem na "niby bulwarze nadodrzańskim". W każdym parku w Głogowie o każdej godzinie znajdziesz menela chlejącego lub śpiącego na ławce. NIKT wcześniej nie miał odwagi o tym głośno powiedzieć! Brawo Panie Majewski - podoba mi się Pana odwaga!
16. Dodane przez leon z poczty, w dniu - 21-08-2014 11:46
a ja za 50 gr awansowałem na "kierownika" !!!
17. Dodane przez filon, w dniu - 21-08-2014 11:58
Proponuję kupić bilety z UP i wysłać ich do Londynu lub 
Paryża.My będziemy mieli ich z głowy,a oni 100% lepsze warunki zycia.
18. Dodane przez menel z internetem, w dniu - 21-08-2014 12:23
ten Pan ma tupet. 
 
niby człowiek na stanowisku a kultura osobista typowo menelska. 
 
Proponuje menelom zapisanie sie na znak protestu do PUP by podniesc im statystyki. 
 
Kazdego dnia kilka godizn stac w kolejkach w PUP:) 
albo najlepiej do gabinetu Dyrektora PUP ktory ma obowiazek ich przyjac:)
19. Dodane przez IZBA, w dniu - 21-08-2014 12:34
Dlaczego jest tyle meneli (bezdomnych) w Głogowie. Odpowiedź jest jedna i prosta, na dość duży okręg izba wytrzeźwień jest tylko w Głogowie, zwożą do nas bezdomnych z Góry, Wschowy, Polkowic, Lubina , Przemkowa itd. itd. oni mają problem z głowy a u nas za to problem z roku na rok jest coraz większy.
20. Dodane przez re, w dniu - 21-08-2014 13:07
to Wina Tuska 
7 lat temu ich tylu nie było. 
Ludzie tracą prace, i lądują na ulicy
21. Dodane przez kaska, w dniu - 21-08-2014 14:43
Gdzie Pan był do tej pory menele byli sa i będą ,tylko teraz zblizaja się wybory
22. Dodane przez aaa, w dniu - 21-08-2014 14:57
Zapraszam na Obrońców Pokoju 28 tam były koputerowy, śmierdzi na całym bloku pomimo osobnego wejscia do budynku szyba wybita w komputerowym,wieczorami jakl się wynurzają leją pod oknami i potrzeby robią na trawniku jak pies ogrodnika,a brud smród ciągnie za nimi dzieci to boją się wychodzic i tak codziennie,a mało tego śpią pod blokiem od strony ul,policja jak wieczorem jezdzi nawet nie zwracają uwagi,dopiero jak ktoś zadzwoni to przyjeżdzają po 15 minutach,gdzie z buta mają 5 minut nawet nie,!!!!!!
23. Dodane przez marcin, w dniu - 21-08-2014 15:08
Prawda jest po środku. To ze śmierdzą na ławkach i w klatkach to fakt. Ale za smród w tym kraju nikt nikogo nie ukara. A to że żebrają pod sklepami to wina tylko ludzi, bo sami ich tego nauczyli. ( bo on taki biedny i spragniony pewnie - wiele razy to słyszalem). Jezeli pedofile w tym kraju dostaja "zawiasy" to jak mozna liczyc na egzekwowanie sankcji od Chorego wymiaru sprawiedliwosci wobec ludzi którzy nic nie mają do stracenia. Mops i innel placowki zapewniają schronienie i wyżywnienie, ktore i tak bezdomni " menele" wybierają - zamieniaja (sprzedają) za alkohol. Pan Radny niech sie wyprowadzi do Monako jesli nie moze patrzeć na tych co brak pracy robi z ludzmi i do jakiego stanu ich doprowadza. Mi równiez za pare set złotych nie chciałoby się pracować miesiąc czasu. Jezeli chodzi o policję to jak zawsze winna tylko ona a nie my wszyscy. Kto wpuszcza bezdomych do klatek?, kto im daję pieniądze?, kto przyzwyczaja do żebrania? Kto sprzedaje alkohol nietrzeźwym?. I moje pytanie: Dlaczego Izba wytrzeźwień nie działa całodobowo??? czy tylko w nocy sie pije?
24. Dodane przez brzoza, w dniu - 21-08-2014 15:18
Ad20: ale z ciebie pustak, myślisz że jak Kaczyński był u koryta SLD to nie było menelstwa i wszyscy mieli pracę?
25. Dodane przez głogowianin, w dniu - 21-08-2014 15:36
Stanie pod sklepem takiego pana nie jest naruszeniem prawa, smród nawet najbardziej dotkliwy nie jest mierzalny jednostką natężenia smrodu za który można karać ludzi, siedzenie na ławce w parku nawet brudnym i cuchnącym nie jest karalne bo i ławka należy się " menelowi, spanie w klatce schodowej też nie jest zabronione. Żebranie a więc pobieranie od innych pieniędzy jest karalne, ale najlepszym sposobem jest nie dawanie pieniędzy. To ludzie, którzy " pomagają" tym naciągaczom sami tworzą miejsca ich obecności. Znam takie jedno miejsce gdzie duchowny, artysta i pewien ważny urzędnik także przebywali dość często w warunkach zbliżonych do tych na zdjęciu. Jak wydaje mi się to Pan Radny reprezentuje nas we władzach miasta. A czy do zadań właśnie miasta nie należy rozwiązywanie problemów alkoholowych i bezdomności?
26. Dodane przez re, w dniu - 21-08-2014 16:10
APeluje do meneli z GLogowa i okolic 
 
Zbierzcie sie i idzcie zarejestrowac sie jako bezrobotni do PUP 
 
stojcie w kolejkach do urzednikow, umawiajcie sie na wizyty do Dyrektora;) 
 
jedem pewien ze szybko znajdzie Wam prace;)))
27. Dodane przez menel z internetem, w dniu - 21-08-2014 16:16
Musze polazić po miescie i postawic flaszke wody dla kazdego menela ktory pojdzie do PUP i sie zarejestruje jako bezrobotny;)) tak jak stoi - prosto z ulicy 
 
a n koniec pojdzie na skarke do Dyrektora ze urzednicy PUP sa dla niego nieuprzejmi
28. Dodane przez Wstyd Panie Majewski., w dniu - 21-08-2014 16:49
Czy Pan Majewski coś wącha? W życiu może być różnie - można zostać menelem z dnia na dzień.Niech Pan szanuje ludzi.
29. Dodane przez Dodane do kom 28, w dniu - 21-08-2014 19:03
Czy ty bratku z fasoli się zerwałeś, czy może w główce ci się pomieszało, a może marychę wziąłeś na dobranoc. Jeżeli ten człowiek ma dobry pomysł, to może jest to jakieś wyjście z sytuacji. Pamiętam jak znana nam niejaka pani Marta stanęła koło przystanku, to wszyscy w obrębie 100 m uciekli. Jeżyli tym ludziom stwarza się warunki gdzie mogą porządnie się wyspać i zjeść, a oni z tego nie korzystają, to pytam cię bratku, dlaczego mam wąchać ich smrody, szczochy, patrzeć na ich pijaństwa.
30. Dodane przez Mieszkaniec S, w dniu - 21-08-2014 19:15
Oj Panie Majewski widzę, że PiSowcy naprawdę pana nienawidzą i się boją, dlatego tak mocno pana opluwają. Zrobią z pana przestępcę, zrobią wszystko żeby oczernić pana w oczach wyborców. Ale ludzie na szczęście swoje wiedzą.
31. Dodane przez . . ., w dniu - 21-08-2014 19:58
W Lubinie to rzadki widok , prawie niespotykany . . .
32. Dodane przez driver75, w dniu - 21-08-2014 21:56
Popieram. Tych dziadów z dnia na dzień przybywa,prace mają w d... bo by nie było czasu na picie.
33. Dodane przez Jan, w dniu - 21-08-2014 22:34
Działania nie są trudne, tylko że trochę niektórym się w głowie poprzewracało. Kiedyś radny papierosy menelowi z wyspy kolegiackiej nosiła, a dziś wybory to poplujemy. 
Bez względu na to gdzie śpią i koczują jest to nie do przyjęcia. Nigdzie nie ma toalet czy innych udogodnień, w piwnicach bloków również.  
Ludzie bez zajęcia bez celu w życiu zawsze będą stanowili zagrożenie dla dzieci osób starszych. 
Przyzwalanie na koczowanie w piwnicach jest olbrzymim zagrożeniem społecznym i oczywiście dla samych bezdomnych. 
Proszę aby Policja podała ilu w ostatnich dwóch latach bezdomnych zabrano do kostnicy. 
Jestem pewien, że to nie jest wina Policji czy kogoś z urzędu czy też pomocy społecznej. 
Musimy zacząć od siebie , zadać sobie pytanie jak może tak być , że mają pracy a ciągle piją itd. wniosek jest prosty to my ludzie sami pozwalamy na ich pobyt, żałujemy ich , martwimy się o ich los, dajemy datki i pomagamy!!!!!!! 
No właśnie nasza pomoc to narażanie tych ludzi na bezdomność na takie warunki życia na wykluczenie społeczne , to nie jest demagogia to są fakty. 
Panie radny wystarczy podjąć proste działania i przeprowadzić kampanię informacyjną , że pozorna pomoc bezdomnym to ich wykluczenie a nasze zagrożenie. 
Nie dawaj pieniędzy nie dawaj jedzenia to wszystko bezdomnym oferuje Gmina Miejska Głogów w przytulisku. 
Ludzie tam pracują, utrzymują zwierzęta, zabezpieczają się na zimę w opał, otrzymują szansę na prace publiczne i mają szansę na nowe mieszkanie sami muszą gotować , palić w piecu, jedynie czego tam nie mogą to nie mogą pić i nic nie jest za darmo a w Głogowie????? A w Głogowie jest wszystko : kasa , ubranie jedzenie a jak będzie tragedia to i miejsce w ciepłej izbie się znajdzie. 
A pomyślmy przez chwilę nie dajemy pieniędzy nie dajemy jedzenia nie dajemy ciepłego kąta w piwnicy!!!! 
nie pozwalamy spać w bunkrach to wrócą grzecznie do przytuliska i będą mieli szansę na powrót do normalnych warunków życia. 
Jak będzie , zobaczymy zima tuż tuż
34. Dodane przez TONIO, w dniu - 21-08-2014 22:13
Ludzi się nie tępi , to są ludzie nie insekty,co by się działo jak ktoś napisał by np."tępić niudaczników polityków , karierowiczów,szpakowatych w okularkach", co wtedy pan Majewski by powiedział?
35. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 21-08-2014 22:14
A ja się chciałem zapytać Pana radnego Majewskiego co on by zrobił gdyby mu się życie posypało w jeden dzień, co by zrobił gdy by nie był przy "korycie". Gdyby stracił pracę, zostawiła go żona został bez środków do życia? czy on kiedyś myślał o tych ludziach w takim kontekście, że oni w większości też kiedyś mieli rodziny , pracę dzieci itp. Gdyby został sam jak kołek i nie miał nikogo kto mógłby mu pomóc. Łatwo powiedzieć słowa: "menelstwo trzeba tępić" jak się jest przy "korycie" i miesięcznie na konto wpływa po kilkanaście tysięcy pln
36. Dodane przez Pepe, w dniu - 21-08-2014 22:58
No to popisał się radny elokwencją i wrażliwością społeczną. Radnemu przy okazji zbliżających się wyborów życzę więcej oleju w głowie i głębszego poziomu refleksji. Niemniej jednak znając zadufanie w sobie ludzi władzy nie sądzę, żeby moje słowa zrobiły na radnym jakiekolwiek wrażenie.
37. Dodane przez POtencjalny menel., w dniu - 22-08-2014 08:56
"Widzem",że ożywił się Pan radny Majewski czołowy bufon PeOwski - wybory za pasem.Pana wypowiedź stawia Pana na niższym szczeblu drabiny społecznej niż tzw."menele" - Pana wrogowie.Pana walka z bezrobociem i bezdomnością sprowadza się chyba do cyt."tępienia menelstwa". Myślę,że należy pójść dalej i "dorżnąć watachę" - jak mawia Pański kolega z organizacji. 
Bierz Pan przykład z Premiera Pawlaka(Waszego koalicjanta)- który rzekł - "Najlepszym sposobem walki z bezrobociem jest zwiększenie zatrudnienia"! I tego się Pan trzymaj.
38. Dodane przez ingiragandi, w dniu - 22-08-2014 09:51
,a zgadnijcie z czyjich podatków utrzymuje się meneli z całego okręgu - tak, macie rację z podatków głogowian.
reklama
39. Dodane przez gość, w dniu - 22-08-2014 09:51
Popieram kom. 33
40. Dodane przez Menel aos., w dniu - 22-08-2014 12:02
Chyba założę PPM - Polska Partię Meneli - i zaproponuję Panu Majewskiemu honorowe członkostwo - legitymację nr 1.
41. Dodane przez górnik po podstawówce, w dniu - 22-08-2014 19:56
wszyscy ludzie są równi! ten co nazywa kogoś menelem nie może być nikim innym jak ten sam menel!Menele składajcie zbiorowy pozew za obraze majestatu
42. Dodane przez Kraft, w dniu - 23-08-2014 13:57
Menele...tępić... Nie rozumiem tej pogardy.
43. Dodane przez normalny, w dniu - 23-08-2014 15:51
"Kocham" PO za tą ich "wrażliwość" i pogardę dla ludzi... :( I właśnie dlatego NIGDY na nich nie głosuję.  
Panie Majewski- ludziom się pomaga a nie ich tępi :( Jako chrześcijanin życzę Panu Panie Majewski, aby nigdy nie potrzebował Pan pomocy. A jako głogowianin, aby nigdy więcej nie został Pan już radnym.
44. Dodane przez jajcarz, w dniu - 23-08-2014 23:07
do normalnego:) chichotem historii by bylo jakby Pan M został menelem:))
45. Dodane przez mim, w dniu - 24-08-2014 00:16
Tych dobrych i wrażliwych zapraszamy na plac 1000 lecia gdzie oni są z zupą i ? Zobaczymy jaka jest prawda!
46. Dodane przez Wojtek, w dniu - 24-08-2014 08:49
Chłop ze wsi wyjdzie [z Kotli] wieś z cłopa nigdy
47. Dodane przez Mieszkaniec Gminy Kotla, w dniu - 24-08-2014 10:53
Propozycja menelom zarejestrowanie sie w urzedzie pracy nie wystarczy im trzeba inaczej pomóc to znaczy znaleśc im osrodek dla osób uzaleznionych.
48. Dodane przez do wszystkich krytyków, w dniu - 25-08-2014 09:36
Mam jedno proste pytanie: Ilu z tych meneli zainteresowanych jest jakąkolwiek pracą? 
Jeżeli tylko 25% z nich zechciałoby podjąć jakąkolwiek pracę to zjem własną klawiaturę. Myślę, że posłuży mi jeszcze wiele lat. 
 
Wojtuś. Ty nie jesteś cłop?
49. Dodane przez re Kraft, w dniu - 25-08-2014 09:38
Język polski jest za trudny?  
Wyraźnie napisano: Menelstwo trzeba tępić. Nie meneli. Czy to naprawdę takie trudne by zrozumieć tak prosty tekst?
50. Dodane przez re, w dniu - 25-08-2014 12:55
do 49: 
kilka lat temu chlopcy ktorzy nasluchali sie podonych bzdur o menelach dopadli jednego bezdomnego, beztialsko zamordowali a na koniec oddali na zwłoki mocz. 
 
Zwłoki 42-letniego mężczyzny policja znalazła 31 października po godz. 22 na  
skwerku niedaleko dworca w Głogowie. Zmarł na skutek urazu wątroby spowodowanego  
ciężkim pobiciem. Śledztwo zaprowadziło policję do trzech nastoletnich uczniów  
pobliskiego gimnazjum. We wtorek rano razem z wezwanymi rodzicami policja  
zabrała ich na przesłuchanie prosto z lekcji. Przyznali się do winy.  
 
Artur (13 lat), Paweł (14 lat) i Darek (14 lat) w czasie przesłuchania nie  
potrafili podać motywu swojego czynu. - To normalni chłopcy, właściwie dzieci.  
Ale bez emocji, ale też bez cienia żalu opowiadali, jak bili i kopali  
bezdomnego. Mówili, że chcieli się wyżyć, dać upust emocjom - relacjonuje Józef  
Koszów, rzecznik głogowskiej policji.  
 
Cała trójka mieszka na osiedlu w centrum Głogowa. 31 października mieli wolny  
dzień. Po południu jak zwykle poszli na skwerek niedaleko bloków. - To ulubione  
miejsce spotkań nie tylko młodzieży, ale też bezdomnych, którzy przychodzą tu z  
dworca - tłumaczy Józef Koszów. Policjanci, którzy prowadzą śledztwo, mówią, że  
bezdomny mężczyzna był mocno pijany. Prawdopodobnie nawet nie zdążył ocknąć się  
z letargu, kiedy napastnicy zaczęli go kopać. - Potraktowali ofiarę jak worek  
treningowy - mówi Koszów.  
 
ich zachowanie było typową walka z menelstwem
51. Dodane przez Wojtek, w dniu - 25-08-2014 15:00
Do pozycji nr 46, przepraszam miało być chłop
52. Dodane przez re 50, w dniu - 25-08-2014 15:07
Nieco Waści poniosło. Dorabianie ideologii do bandyckiego wyczynu? Nie dziwię się w takim razie owym młodym bandziorom. gimnazjum jeszcze nie nauczyli odróżniać się walki z menelstwem od walki z menelami. Waść też nie odróżniasz i widzę z tego powodu przyszłe kłopoty.  
Jeszcze raz - Język polski jest językiem może i mało precyzyjnym, ale dostatecznie jasnym by rozumieć to co się czyta. No chyba, że ...
53. Dodane przez Wojtusiu, w dniu - 25-08-2014 20:12
Nie chodzi o Twoją zwykłą literówkę. Chodzi o to, ze nie dorosłeś jak widać do oceniania kogokolwiek a już nie wolno ci oceniać ludzi tylko dlatego, że Twoja inteligencja nie pozwoliła ci ogarnąć tak prostej sprawy jak odróżnienie tępienia menelstwa od tępienia meneli. Czy wyraziłem to dość zrozumiale czy jeszcze raz spróbować?
54. Dodane przez Wojtek, w dniu - 26-08-2014 07:12
Do 53 Proszę jeszcze raz spróbować,czyżby Twoja inteligencja wywodzi się z minionego okresu [czoło niskie wykształcenie wysokie" Pozdrawiam
55. Dodane przez Wojtusiu, w dniu - 26-08-2014 08:56
Ty nadal nie widzisz różnicy między tępieniem jakiejś postawy życiowej od tępienia samych ludzi. Moja inteligencja wywodzi si w prostej linii z genetyki i ... właśnie wykształcenia pozwalającego zrozumieć różnice, których ty nie ogarniasz. Teraz po chłopsku, czyli "ze słomą w butach" bo wyrosłem na wsi i z tego jestem dumny choć chłopem nigdy nie byłem. 
Tępienie menelstwa to nie fizyczna eksterminacja tych tzw. meneli a umożliwienie im zmianę trybu życia. To stworzenie im godziwych warunków bytowania. Jest tylko jedno ale - Oni muszą tego chcieć a nie chcą tego. Obrażanie kogoś tylko dlatego, że nie podoba ci się jako oponent polityczny lub tylko dlatego, że mieszkał na wsi to wynik twego za wysokiego czoła i za niskiego wykształcenia?
56. Dodane przez Wojtek, w dniu - 26-08-2014 10:08
Do 55 Dziękuje za wyjaśnie,i przepraszam jeśli obraziłem.
57. Dodane przez Wojtusiu, w dniu - 26-08-2014 13:00
Mnie nie obraziłeś. Obraziłeś człowieka chcącego zrobić cokolwiek dla tego miasta i jego mieszkańców. Aby kogokolwiek obrazić musisz mieć ku temu okazję a on ci jej nie dał. Wystawiłeś świadectwo samemu sobie.
58. Dodane przez Wojtek, w dniu - 26-08-2014 16:25
Co takiego dokonał Pan Majewski w czteroletniej działalności Rady Miasta "dla tego miasta i jego mieszkańców",że stał się Pani/a idolem? Do nr.57
59. Dodane przez Wojtusiu, w dniu - 26-08-2014 19:46
Może zapytasz inaczej: Co zrobili radni dla miasta? Wg mnie, radny Majewski jest jak nie najaktywniejszym to jednym z aktywniejszych w radzie. Czy miał zamiatać ulice lub pobierać myta za postój w płatnych strefach? 
Czy stał się moim idolem? A gdzie tak napisałem? Wg twego prostego sposobu rozumowania jego obrona i wytykanie infantylności atakującym go musi świadczyć o bałwochwalstwie dla niego? Wybacz, nie takim wartościom hołduję, nie takie jest moje pojmowanie świata tak typowe dla bałwochwalców bożków i takich jak ty. 
Nie wpadłeś na to, że bronię nie człowieka a zwykłego rozumienia tekstu pisanego? Czy to takie trudne do zrozumienia? 
Och! Wojtuś! Dorośnij.
60. Dodane przez re, w dniu - 27-08-2014 12:28
Z Menelstwem sie nie walczy 2 miesiace przed wyborami. 
Z menelstwem sie nie walczy rozsylajac pisma do policji 
z Menelstwem sie nie walczy legalizujac lekkie narkotyki a przynajmniej ich posiadanie 
 
z Menelstwem sie walczy w ten sposob - 
im wiekszy dobrobyt tym mniej menelstwa 
z Menelstwem sie walczy budujac miejsca pracy, (cos ich w to menelstwo wpedzilo) 
z menelstwem sie walczy powrzechnym dostepem do lekarzow specalistow - be kolejek wielomiesiecnzych 
z menelstwem sie walczy wprowadzajac i respektujac zakazy sprzedazy alkoholu ( nieletni bez problemu kuupi w Glogowie alkhol czy papiersowy - a to 1 krok do uzaleznienia i w nastepnej kolejnosci menelstwa) 
 
budujac specjalne osrodki ktore lecza ich choroby - narkomanie, alkoholizm 
 
nie widze po dzialanosci pana radnego tych krokow 
zatem nie walczy on z menelstwem tylko bije przedwyborcza piane
reklama
61. Dodane przez re re, w dniu - 27-08-2014 14:21
Znaczy się w USA nie ma menelstwa podobnie jak w GB czy F? 
Pokaż mi menela, który chce pracować na etacie. Oni wolą jednoosobowe firmy "wyrwij złotówkę", pogrzeb w śmietniku a potem się prześpij i jak się uda okradnij kogo się da. 
Jakoś nie widziałem nigdy menela u lekarza, wolą leczyć się wynalazkami. 
Menel za Chiny Ludowe do ośrodka nie pójdzie dobrowolnie bo tam nie można się nawalić. 
 
Kiedy walczyć z menelstwem? Po wyborach będzie to dobry termin? 
Do kogo słać pisma? Do proboszcza? 
Jakoś nie słyszałem by radny legalizował narkotyki.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust