Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow KGHM arrow W świat z nowym logotypem

W świat z nowym logotypem

02.12.2014. Radio Elka, Mateusz Kowalski
1205_logo_kghm.jpgJedynie nazwa KGHM widnieje w nowym logo miedziowego koncernu. Władze spółki zaprezentowały logotyp podczas uroczystej gali. Chociaż ze znaku graficznego zniknęły słowa „Polska Miedź”, nadal będą funkcjonować w oficjalnej nazwie przedsiębiorstwa. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Nowe logo ma pomoc w budowie marki, która będzie kojarzona z globalną firmą. Dla koncernu ma to być w pewnym sensie nowy początek. - Zasięgnęliśmy języka różnych ekspertów i jednoznacznie podkreślono, że KGHM, jako to jądro, staje się bardziej rozpoznawalny niż do tej pory. Ważne, by w tym przekazie był znak, kojarzony z naszą firmą. To ma być taki minerał KGHM-owski, w którym są pokłady i możliwości
zarówno w kompetencjach ludzkich jak i w surowcach. Te dwa elementy ze sobą łączymy. Dodatek Polska Miedź zostaje nadal naszą nazwą prawną. Jest to główny właściciel wszystkich aktywów zagranicznych. Nie rezygnujemy z tej pełnej nazwy, która będzie funkcjonować wieczność - mówił prezes KGHM Herbert Wirth.

Stworzenie nowego logotypu ma pomóc w promocji koncernu jako innowacyjnej i globalnej firmy górniczej, skupiającej kilka podmiotów i zajmującej się górnictwem od koncesji po wydobycie i przetwarzanie.

Badania pokazały, że KGHM nie jest rozpoznawalny także w kraju. Nowa strategia i logo mają zmienić ten obraz. Twórcą logotypu jest Rafał Baran z jednej z agencji reklamowych.

Znak ma symbolizować minerał, będący główną wartością KGHM (Fot. KGHM)
- Znak wyraża trzy wartości, które są zaszyte w pozycjonowaniu KGHM-u. Wyraża więc wydobywanie, współdziałanie i to, co obie te czynności dają światu. Najcięższą rzeczą w kreowaniu logotypu jest proces uzgodnienia między wszystkimi siłami, które w danej firmie, mają wpływ na akceptację znaku. KGHM jest jedyną polską firmą, która zdecydowała się na ekspansję międzynarodową. Tych wątków wyjścia w świat może być wiele. Patriotyczne spojrzenie mogło mówić: pokażmy sztandar z naszym godłem narodowym. Można też było podejść do tego bardziej uniwersalnie i w ten sposób przemawiać do ludzi w świecie. W tej chwili znak KGHM ma odpowiadać międzynarodowym standardom prezentowania firm z tej samej branży w światowym formacie - mówił R. Baran.

Nowe logo zacznie funkcjonować, gdy zatwierdzi je rada nadzorcza spółki. To powinna być już tylko formalność.

 
Komentarze (23)
1. Dodane przez Waldas, w dniu - 02-12-2014 11:36
zastanawiam się dla czego zniknęła nazwa Polska Miedź, 
może szykują się do sprzedaży firmy,jak to było kiedyś 
gdy J lEWANDOWSKI CHCIAŁ SPRZEDAĆ. Strajk w Polskiej Miedzi 
uratował miejsca pacy i Polskość firmy.!!!!!!!
2. Dodane przez jan, w dniu - 02-12-2014 11:41
A jaki jest koszt tej nowinki plastycznej,domyślam się że grube tysiące a może milionik?
3. Dodane przez O co tu chodzi?, w dniu - 02-12-2014 11:46
Po przeczytaniu wypowiedzi Pana Barana - uznałem,że jestem debilem.
4. Dodane przez do kom. 3, w dniu - 02-12-2014 12:23
Masz rację, bez tego opisu powiedział bym, że to dwa eski floreski. Teraz wiem, że to wydobywanie i współdziałanie! Jakie to proste :)
5. Dodane przez kopidoł, w dniu - 02-12-2014 13:12
Płaca jakies swiateczne.
6. Dodane przez no, w dniu - 02-12-2014 13:14
Super że firma się rozwija, jednak by nie okazało się za chwilę że Polska Miedź nie jest już Polska a np. Chińska, bo w celu doraźnego załatania dziury budżetowej przed wyborami parlamentarnymi sprzeda się kolejne udziały. Mnie bardziej podobało się poprzednie logo, bardziej szlachetne z nazwą Polska, bo stąd się firma wywodzi. Za granicą promowało by kraj. Można było zostawić KGHM PM skoro taka prawna nazwa firmy po wieczność, byłoby bardziej spójnie. Uważam że rada nadzorcza taki właśnie koncept przyjąć powinna.
7. Dodane przez ?, w dniu - 02-12-2014 13:38
W jakim celu reklamuje się KGHM - oni nie są detalistą - w celu dania zarobku zaprzyjaźnionym agencjom marketingowym? 
Ile setek tysięcy złotych to kosztowało?
8. Dodane przez Baran2, w dniu - 02-12-2014 13:43
dla mnie to 4 ściany prostopadłościanu (bez podstaw) symbol nowoczesności i trendów jakie daje się zauważyć w nowoczesnej gospodarce (szczególnie w spółkach z udziałem Skarbu Państwa. Taki sześcian bez podstaw na miarę naszych możliwości, takie ogrodzenie - symbol niedostępności z zewnątrz, nawet powiedziałbym zamknięty kwadrat tylko dla swoich ludzi... do tego ostre krawędzie symbolizujące silny charakter tej zamkniętej grupy politycznej;)
9. Dodane przez Piotr, w dniu - 02-12-2014 14:50
A czy np. Mercedes wchodząc na obce (światowe) rynki zmieniał swoje logo? Nie. Trzymał się wiernie swojego logo. Polacy jak zwykle chcą być "światowi" niż pozostać przy tradycji.
10. Dodane przez Russel, w dniu - 02-12-2014 16:10
Aaale o co chodzi proszę pana?
11. Dodane przez Jan, w dniu - 02-12-2014 16:44
Była, jest i będzie Polska Miedź. 
Zawsze i wszędzie KGHM Polska Miedź. 
Szczęść Boże
12. Dodane przez Logomistrz, w dniu - 02-12-2014 17:07
logo logiem, ale pracy bez znajomości ni ma
13. Dodane przez R, w dniu - 02-12-2014 17:31
Dla mnie to jest skandal jak może Polska firma odciąć się ok własnego kraju !!! Właśnie powinniśmy podkreślać na każdym kroku skąd pochodzimy, skąd wywodzi się firma, a nie usuwać "Polską Miedź". PARANOJA !!! A trzeba być niezły Baran żeby w tym logo znaleźć jakieś 3 wartości wiążące się z firmą. Co to jest ? Gdzie Nasze POLSKIE LOGO !!!
reklama
14. Dodane przez kopidoł, w dniu - 02-12-2014 18:29
KGHM to zakład wszystkich Polaków.
15. Dodane przez Cziczi, w dniu - 02-12-2014 18:57
Za rok dodadzą z przodu słowo Euro bądź Tęcza i będzie git (ich zdaniem). Tak krok po kroku dymają nas wszystkich...
16. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 02-12-2014 20:43
Brak słów co się wyrabia w tej Polsce. Nie dziwią mnie komentarze ludzi. Nie chcemy zmian ponieważ boimy się o nasze jutro o naszą pracę. A każda zmiana niesie coś za sobą i w Polsce przeważnie nie na dobre. Oby zmiana loga przyniosła tylko korzyści tego życzę wszystkim z KGHM. Z innej beczki. Trzymajmy się związków bo jak one padną to już będziemy za psie pieniądze pracować.
17. Dodane przez red, w dniu - 03-12-2014 01:24
ale kupa. ciekawe ile za projekt dali
18. Dodane przez sztygar, w dniu - 03-12-2014 10:53
Wirth -Pinokio. (...)
19. Dodane przez mac, w dniu - 03-12-2014 15:02
Zmiana logo, poźniej zmiana nazwy firmy i układem zbiorowym będzie można sobie wytrzeć tyłek.
20. Dodane przez Git, w dniu - 03-12-2014 19:12
Jakim geniuszem trzeba być by za to szmal wziąć? A jakim debilem by za to zapłacić?
21. Dodane przez Solniak, w dniu - 03-12-2014 19:15
A u nas dozór dostał smyczki insygnowane logiem KGHM POLSKA SÓL czyżby szło pod spółkę? Po milionowych inwestycjach czas na prywatyzacje ?
22. Dodane przez ROBS, w dniu - 03-12-2014 21:30
Pewna znana amerykańska firma z branży informatycznej sprzedając swoje produkty na rynku polskim powinna nazywać się Jabłko, a jeszcze inna Majkrosoft, ponieważ są mało znane w Europie i ciężko nam wymawiać te angielsko brzmiące dziwne nazwy.
23. Dodane przez Andrzej, w dniu - 03-12-2014 21:59
Sam projekt może ciekawy ale.. kompletnie nie trafiony w to co tworzy KGHM wolałbym tego ludka symbolizującego żywioły były dużo lepszy. Przynajmniej były by wymowny charakter firmy. Z drugiej strony jak mamy w nazwie wskazać międzynarodowość to może"kghm" z dopiskami polska miedź, ameryka, chile, kanada,(w ojczystych językach) lub miedź, molibden albo coś podobnego. Najciekawsze, że wszystkie duże firmy zmieniały loga, ford, mercedes, bp, sony, fiat, chrysler i każde po pewnym czasie wracało do pierwowzoru; ford, fiat, chrysler, sony, bp, shell itd. bo liczy się tradycja, historia i duch firmy a to tworzą ludzie, pracownicy. No cóż Wirth zapisał się dużymi literami w KGHM ale czy skończy jak Zastawnik czy Speczki. Czas pokaże... ;) ale patetycznie mi wyszło, że hohoho
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama