Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow KGHM arrow Powiedz Pol-Miedź Trans, jak jeździsz

Powiedz Pol-Miedź Trans, jak jeździsz

31.12.2014. Radio Elka, Marzena Machniak
img_1788.jpgSpółka Pol-Miedź Trans zajmująca się przewozami pracowniczymi dla załogi KGHM i grupy kapitałowej czeka na sygnały o niedogodnościach podczas podróży do pracy. Pojawiające się informacje o za niskich temperaturach w autobusach powinny trafić bezpośrednio do Pol – Miedzi.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Załoga KGHM i innych spółek z grupy kapitałowej Polskiej Miedzi dojeżdżając do pracy ma prawo podróżować w dobrych warunkach. Chodzi o odpowiednią temperaturę w autobusach, która zima ustalona została między 17 a 26 stopni Celsjusza. Standardy to również czystość oraz na punktualność. Jeśli pasażer zauważy np., że zimą w autobusach jest za zimno powinien złożyć reklamację. Spółka czeka
na takie sygnały. - Najprostsza, najłatwiejszą i najszybszą formą jest droga mailowa można to zrobić poprzez zakładkę „REKLAMACJE” na naszej stronie internetowej pmtrans.com.pl Adres naszej strony znajduje się na każdym bilecie pracowniczym. Można też wpisać w przeglądarkę nazwę naszej firmy i też ta strona powinna się wyświetlić - tłumaczy Marek Danysz, rzecznik prasowy Pol Miedź Trans.

PMT posiada 60 autobusów, które nie wystarczają, by obsłużyć wszystkie linie pracownicze. Dlatego Pol - Miedź korzysta z usług 43 innych firm przewoźniczych. W autobusach przeprowadzane są niezapowiedziane kontrole dotyczące m.in. wysokości temperatur. Takich inspekcji jest od 340 do 370 na miesiąc, czyli około 10 dziennie. Nie zawsze udaje się wychwycić nieprawidłowości. Pasażerowie zgłaszając, reklamację, pomogą podnieść standard podróży, zapewnia Marek Danysz. - Taka skarga trafia do pracowników wydziału przewozów osobowych, którzy wraz z zewnętrzną firmą kontrolerską sprawdzają pojazd. Jeżeli uchybienie lub usterka zgłoszona w reklamacji miała miejsce, to podwykonawca ponosi karę - informuje rzecznik prasowy spółki.

Pol-Miedź Trans dziennie przewozi do pracy około 13 tys. osób. W grudniu tego roku do firmy wpłynęło zaledwie 15 zażaleń na warunki, w jakich podróżuje załoga. Jak zapewnia przewoźnik, wszystkie reklamacje są rozpatrywane. Wszelkie uwagi poza zgłoszeniami przez stronę internetową mogą być kierowane do Pol Miedzi osobiście lub też telefonicznie.
 
Komentarze (21)
1. Dodane przez DDD, w dniu - 31-12-2014 13:58
Ładne te nowe autosany zwłaszcza te 12to metrowe  
bo te 10cio metro wyglądają jak te stare . . .
2. Dodane przez k - 14, w dniu - 31-12-2014 20:13
O ile autokary PMT są w miarę nowe i komfortowe to pojazdy prywatnych przewoźników to stare graty z trzęsącymi szybami w których latem jest gorąco a w zimie zimno.
3. Dodane przez zibi, w dniu - 01-01-2015 17:10
Dlaczego placimy zamiejsce a nie za kilometry przejechane.Na trasie20 km 78 place 370 zl plus firma zuw doklada 300 zl .Horror.
4. Dodane przez górnik, w dniu - 01-01-2015 18:00
dojeżdżam do pracy starym autobusem prywatnego przewoznika i nie było by w tym nic złego gdyby ten autobus był takiej samej klasy co autobus PMT..Skoro płace za przejazd taka samą kwotę co dojeżdżający PMT to dlaczego dojeżdżam w gorszych warunkach...
5. Dodane przez KKK, w dniu - 02-01-2015 06:10
Farsa. 
Ludzie przestali sie skarżyc bo już maja dość ich olewania. 
Ile razy można mówić kontrolerowi o problemach? 
Ja doszedłem do wniosku że np. przewóz o nr 260 zapomnieli zmienic wersje letnia na zimową.
6. Dodane przez Creator, w dniu - 02-01-2015 09:25
Większość pojazdów podwykonawców to stare trupy z przeglądem zrobionym chyba za flaszkę.
7. Dodane przez ADAM, w dniu - 02-01-2015 14:03
AUTOBUSY HUTNICZE SA STARE WYSUZONE I NADAJOM SIE NA SZROT A NIE DLA PRZEWOZÓW PRACOWNICZYCH H33 DAJA TAKIE ZE PODCZAS JAZDY CZUJE SIE ZE SIE JEDZIE DREZYNA NA TEJ LINI KURSUJA TYLKO ZŁOMY LUDZIE JADOCY DO PRACY NIMI CZUJA SIE ZMECZENI DAJA NAM ANKIETY DO WYPELNIANIA A I TAK SIE NIC NIE ZMIENIA
8. Dodane przez X, w dniu - 02-01-2015 15:05
Proponuje mądremu pomysłodawcy zakresu temperatur by wsiadł w samochód przy -10 przejechał po mieście otwierajac przy tym 20 razy drzwi i sprawdził do ilu nagrzał w środku gdy trasa wynosi 15 km. Podane temperatury to w domu można mieć.
9. Dodane przez olek, w dniu - 02-01-2015 15:15
Stan prywatnych autobusów nie zmieni się nigdy ponieważ stawki za jakie jeżdżą wystarczają na zatrudnienie emeryta i paliwo. Zysk raz jest a raz go nie ma. Co do cen biletów to wiekszość zatrzymuje u siebie polmiedz prywacie dajac tyle żeby przeżyli od pierwszego do ostatniego co widać po autobusach. Może nowa firma od przewozów mercus ten stan rzeczy zmieni. Poczatki zapowiadają się dobrze tj. redukcja etatów w biurach
10. Dodane przez gregson, w dniu - 02-01-2015 17:13
Pisałem na K201 i mamy nie nowy ale o wiele lepszy autobusik z super fotelami, cichy, i ciepły.
11. Dodane przez daga, w dniu - 02-01-2015 21:20
panowie gornicy narzekajcie poki mozecie bo potem bedziecie musieli jezdzic starymi autobusami takimi co jezdza bo innychnie bedzie bo nie bedzie pol mied trans u czy nie slyszeliscie o likwidace firmy przez pana krutina jezeli nie bedziecie sie odzywac w tej sprawie to pan krotin i osobom jtorym zalezy zwby rozlozyc tak dobrze stojaca finansowa firme to tak wlasnie bedzie
12. Dodane przez pasażer, w dniu - 03-01-2015 16:32
tak jak napisał daga, na to trzeba zwrócić uwagę jężeli nie będzie Pol Miedz Trans w obecnej formie to trudno powiedzieć jak będa wyglądały przewozy obecna struktura firmy potrafi radzić sobie z różnymi warunkami , a nowa firma która przejmie przewozy pracownicze będzie musiała się na nowo zorganizowac i będzie tak jak w styczniu w służbie zdrowia
reklama
13. Dodane przez pracownik, w dniu - 03-01-2015 18:11
Obecnie w polmiedzi pracuje ponad 1000 osób autobusów mają 60 czyli kierowców około 120 czym zajmuje się ten sztab ludzi ktoś wie? W firmach transportowych gdzie mają dużo wiecej samochodów, gdzie każdego dnia wyszukuje się ładunków do przewiezienia w biurach pracuje max 20 osób. Zastanówcie dlaczego ceny biletów są takie wysokie - bo trzeba ten sztab ludzi utrzymać i wypłacić 13, 14 a teraz chcą jeszcze podwyżek by odprawy w kwietniu większe były. Dla nas kierowców praca bedzię zabraknie jej dla tych głośno krzyczących wysokowykształconych specjalisów których normalny pracodawca nie zechce.
14. Dodane przez do kom.10, w dniu - 03-01-2015 21:15
Koles to ty frajerzysko  
jestes jak podpierdzielasz
15. Dodane przez re;pracownik, w dniu - 04-01-2015 12:02
Nie siej fermentu.Jako pracownik powinieneś wiedzieć,że 13 już od około 20 lat nie ma,a co do pracy dla kierowców to nie bądź taki pewny.
16. Dodane przez DO 13, w dniu - 04-01-2015 13:27
Kierowco ile godzin jazdy dziennie masz wykonując przewozy pracownicze? Dwie czy może trzy? 
Resztę przesiedzisz na dyspozytorni, a kasa jest. Uważaj na przepracowanie! Wiek emerytalny o 5 lat skrócony. Za tak bardzo uciążliwą pracę - 3 godziny jazdy dziennie. I ty kierowcą się nazywasz.
17. Dodane przez do 13, w dniu - 04-01-2015 17:12
Co z tego, że pracuje 1000 osób, przecież firma nie zajmuje się tylko przewozami autobusowymi, komentarz zupełnie nie na temat, zastanów się jakie brednie piszesz.
18. Dodane przez tomek, w dniu - 04-01-2015 17:42
Kiedy 14placa
19. Dodane przez do 13, w dniu - 04-01-2015 18:54
ty na pewno nie jesteś pracownikiem PMT bo inaczej byś wiedział że tam są nie tylko przewozy autobusowe, a kolej aż paliw. I nie mów o sztabie niepotrzebnych ludzi , bo gdyby nie oni to kto by Ci np. naliczył tą 13 jezeli Ty takową masz bo inni nie mają od dawna, kto Ci wyśle wypłatę do banku , co sama wejdzie do bankomatu,
20. Dodane przez Mateusz, w dniu - 17-01-2015 22:47
By się przydało by rozkłady autobusów PMT były na stronie bo ciężko się dowiedzieć telefonicznie albo błędnie podają, a pojechać osobiście to albo gorzej albo człowiek nie może bo pracuje
21. Dodane przez Gornik 54, w dniu - 19-07-2017 17:42
Pmt to wstyt dla KGHM!! Kolesiowskie uklady ktore zeruja na swych pracownikach jak bruksela na europie!!! Pmt nuech najszybciej jak moze moze ktos normalny sie tym zajmje
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama