Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
24
Kwietnia 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Horacy,
Grzegorz, Marian,
Elżbieta
Do końca roku 251 dni.
Start arrow Lubin arrow Amstaf ugryzł policjanta

Nocna interwencja w pobliżu Muzy

Amstaf ugryzł policjanta

15.08.2015. Radio Elka, Emila Wojciechowska

Policjanci, którzy zareagowali na biegającego bez smyczy psa rasy amstaf, zostali zaatakowani przez pijanego dziewiętnastolatka. Zwierzę nie należało do niego, ale do pary, która spacerowała w Parku Piłsudskiego. Kiedy mundurowi poprosili młodego człowieka o dokumenty, właściciele amstafa postanowili stanąć w jego obronie i... poszczuli policjantów psem. Amstaf ugryzł jednego z funkcjonariuszy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Policjanci patrolujacy w piątkowy wieczór okolice parku, zauważyli kobietę i mężczyznę, którzy wyszli na spacer z psem. - Był to pies rasy amstaf, który może być niebezpieczny. Zwierzę biegało swobodnie, dlatego policjanci podeszli do pary i zwrócili uwagę, by wzięli
psa na smycz
- powiedział Jan Pociecha, rzecznik KPP w Lubinie. Chodziło o to, by inni, którzy w tym czasie korzystali z parku, nie musieli się stresować.

Ta interwencja nie spodobała się dziewiętnastolatkowi, który znajdował się w pobliżu. Zaczął krzyczeć na policjantów i używać wulgarnych słów. Kiedy policjanci podeszli do młodego człowieka, by go wylegitymować, ten stał się jeszcze bardziej agresywny.

- Funkcjonariusze obezwładnili dziewiętnastolatka i wtedy para z psem, prawdopodobnie, poczuła się zobowiązana, by stanąć w jego obronie - dodał Pociecha. - Kobieta zaatakowała policjanta, a jej partner spuścił psa ze smyczy i wydał komendę „bierz go”.

Zwierzę ugryzło policjanta, na szczęście nie są to poważne rany.

Zarówno dziewiętnastolatek jak i właściciele psa, w wieku 37 lat, byli pijani. Wszyscy zostali zatrzymani i usłyszeli zarzuty.

Dziewiętnastolatkowi grozi do 2 lat więzienia, a parze, która utrudniała policjantom wykonywanie czynności służbowych do 5 lat pozbawienia wolności.
 
Komentarze (45)
1. Dodane przez w, w dniu - 15-08-2015 13:45
Wszystkich za kraty a psa uśpić, społeczeństwo będzie bezpieczniejsze. 
 
Ludzie, którzy puszczają amstafa bez smyczy w pobliżu ludzi są po prostu niedorozwinięci, takich trzeba izolować. 
 
Dla policjantów nagroda.
2. Dodane przez pol, w dniu - 15-08-2015 13:53
Policja powinna była także odstrzelić tych właścicieli tego amsfata, jeśli ktoś nie potrafi żyć w społeczeństwie to cóż... 
 
Para matołów nie rozumie ,że w obecności tego psa inni ludzie czuli się zagrożeni (i słusznie) , ten pies mógł rzucić się na jakieś dziecko i wtedy dziecko nie miałoby żadnych szans.
3. Dodane przez cyryl, w dniu - 15-08-2015 14:00
karać takich gówniarzy,niech inni zapamiętają że na władze nie należy spuszczać psa
4. Dodane przez georg, w dniu - 15-08-2015 14:05
... życie policjanta było zagrożone, powinien zastrzelić psa
5. Dodane przez ccc, w dniu - 15-08-2015 14:09
to jak zastrzelili psa czy nie
6. Dodane przez wald., w dniu - 15-08-2015 14:55
psa nagrodzić za to że wykonał komendę ,a własciciela za wydanie takiej komendy posadzić ,gdyż nie wolno takich rzeczy robić .!!!
7. Dodane przez głogowianin79, w dniu - 15-08-2015 15:07
Amstafkowi kulę w łeb i to żeby ten właściciel pociągnął za spust i całej krnąbrnej reszcie dać tak 2 lata bezwzględnej puchy!!! Naprawdę u nas powinno być jak w USA, podnieś rękę na policjanta a wiedz że może wyciągnąć gnata i walnąć ci kulę w łeb!!!! co za gnojstwo teraz się robi w ludziach! większe uprawnienia dla policji - jestem za!!!
8. Dodane przez marcin, w dniu - 15-08-2015 15:08
Szkoda ze psa nie nafaszerowali śrutem, choć w stosunku do właściciela wydałby sie bardziej adekwatnie wykorzystany
reklama
9. Dodane przez tomek7710, w dniu - 15-08-2015 15:54
Psa odstrzelić wszystkim kary finansowe po minimum 5tyś. bo na durnych polaków to tylko kary pieniężne działają. za trzymanie psa w mieście opłata miesięczna po 100 zł kara za nie sprzątnięcie gówna psa 1000 zł mandatu bo na zachodzie ludzie mają prawa i obowiązki.
10. Dodane przez anonimus, w dniu - 15-08-2015 16:12
Dziwnie złośliwe komentarze.Wielkie rzeczy ,że się psy pogryzły.
11. Dodane przez Nikt ciekawy., w dniu - 15-08-2015 16:47
A jakby to latał jakiś kundel, lub pies innej rasy to by nie zareagowali. Kolejna nagonka idiotów na tą rasę. W Polsce jest tyisące przypadków, gdzie kundel ugryzie człowieka i nie nagłaśnia się, a jak AMSTAFF to już afera. Już M. Komper..da pokazał swoją inteligencję wymyślając na potrzeby sensacji nową rasę. Do Kom 2. Ja czuję zagrożenie w obecności jakiś skundlonych psów, a nie rasowych amstaffów. Więc jak ? mam iść do parku i strzelać do wiatrówki w każdego kundla bez smyczy ?
12. Dodane przez Ktosia, w dniu - 15-08-2015 16:47
A co pies winny że ma nieodpowiedzialnego własciciela.
13. Dodane przez do 11, w dniu - 15-08-2015 18:24
Nie interesuje mnie jakie psy lubisz, jakich się boisz, interesuje mnie to,że jest prawo ,które obowiązuje wszystkich, to prawo zabrania między innymi zabijać, kraść itp ale i także ZAKAZUJE puszczania psa bez kagańca ze smyczy w miejscu publicznym. Wszystko to zostało wymyślone po ty aby społeczeństwo było bezpieczne oraz abyś ty nie musiał biegać po parku z wiatrówką.  
 
Człowiek bierze odpowiedzialność za swojego psa, i wg mnie ten koleś co poszczuł policjanta psem powinien odpowiadać za napaść na policjanta lub nawet usiłowanie morderstwa wszak wiadomo,że taki pies potrafi zabić! Dopiera kilka wyroków skazujących wyleczyłoby tego typu ludzi z chęci posiadania takich psów. 
 
Nie ma się co oszukiwać i wiadomo,że powód dla którego ludzie decydują się na psy rasy amstaf to chęć straszenia innych oraz działanie psa jako broni. A na broń trzeba mieć pozwolenie i tak samo powinno być z psami ras uznawanych za niebezpieczne. 
 
Czekam na wpisy wytatuowanych karków, bez owłosienia na głowie co to umiłowali sobie takie pieski do wzbudzania strachu gdy samem u nie ma się warunków ....
14. Dodane przez Żałosne, w dniu - 15-08-2015 18:42
Do kom nr 13. 
Dobrze rozumiem tego infantylnego człowieka ktory pisze ze kupuje sie psy rasowe po to aby straszyc ludzi haha ... człowieku zejdz na ziemie a pitbulle dobermany bulteriery i inne przez ciebei nazwane psy nie maja prawa zyc i miec rodzine w takim razie bo tobie sie nie podoba ze chodzi sobie taki po ulicy ? Apropo wytresowane zwierze robi to co wlasciciel mu każe on nie wie ze robi zle. Wiec psy nie sa tu niczego winne tylko wlasciciele uczący ich złego.
15. Dodane przez AREK, w dniu - 15-08-2015 18:42
Powinien wyjąć pistolet i zabić psa.
16. Dodane przez Wiatrak, w dniu - 15-08-2015 20:01
(...) ludzie niedlugo wyjsc z domu nie bedzie mozna przez takich psycholi
17. Dodane przez Nieistotne, w dniu - 15-08-2015 20:42
Raczej ty wyciagnij pistolet i sie zabij, czy ludzie nie rozumieja ze to wlasciciele uczą psa takiego zachowania ?! Miedzy psem a człowiekiem nie ma różnicy jest taka samo istata zywa jak ty ARKU ! ;/ i co zaatakował byś policjanta i mieli by Cie zastrzelić ?????
18. Dodane przez Nikt ciekawy., w dniu - 15-08-2015 20:55
(...) Do kom 13 Ty masz taką wiedzę o tej rasie co Ci w TV powiedzą. Ktoś kto kupuje rasowego psa rasy American Staffordshire Terrier nie uczy go agresji. Sam mam psa tej rasy i oduczam go jakichkolwiek niepożądanych zachowań, a tacy idioci z yorkami jak Ty się śmieją gdy idę z amstaffem na smyczy, to małe coś skacze i szczeka na mojego psa. Gdy mówię, aby wzięli psa na smycz, bo każdy pies powinien być na smycz, a jeżeli biega luzem to musi mieć kaganiec to Oni się śmieją. Wtedy też pytam czy będzie mu do śmiechu kiedy ja odepnę smycz od mojego psa i On zacznie się bronić. Nagle zaczyna rozumieć o co mi chodzi. Pamiętaj człowieku, że nie ma złych psów, tylko są właściciele idioci, których właśnie powinno się karać. każda szanowana się hodowla która jest członkiem Związku Kynologicznego w Polsce nie sprzeda psa osobie nieodpowiedzialnej.
19. Dodane przez widok z MUZY, w dniu - 15-08-2015 22:07
byłem w Muzie widziałem , i policja jak wpadła to 8 wozów się zjechało część z meczu bo byli w kominiarkach i bronią długą gładkolufową zaczęli strzelać do psa nawet jak pies chował się za ludźmi  
ale prawda jest taka jest zakaz wprowadzania psów do parku a dwa pies bez kagańca był , więc policja co narobiła zamieszania to swoją droga ale tamci niebyli bez winy 
potem zleciało się trochę osób i wyzywali policje nie znając powodu interwencji a było około 60-70 ludzi
20. Dodane przez Żałosne, w dniu - 15-08-2015 22:14
do kom 18 . 
No właśnie to jest to ... ludzie jak mysla ze york czy pudelek to sadza ze smycz nie potrzebna a na ogoł te małe pieski sie strasznie rzucają co jest bardzo denerwujące gdy ty masz psa na smyczy a on sie denerwuje i broni ale jak by ugryzł to wina była by po stronie tej groźnej rasy zapewne! NIESTETY LUDZIE TEGO NIE ZROZUMIEJĄ. Podsumowując to co się dziś wydarzyło to zawinił właściciel a nie pies, jako amstaf nie urodził sie przecież agresywny prawda? Tylko został tego nauczony .
21. Dodane przez do 13, w dniu - 15-08-2015 22:15
do 13, pełna racja! I popieram zachowanie policjantów! Durne społeczeństwo nakupuje psów typu amstaff, i inne niebezpieczne rasy a później puszcza je bez kagańców po parkach! Masz groźnego psa to trzymaj go na smyczy, albo załóż kaganiec, w innym wypadku powinno być po 10 koła mandatu i może by się co niektórzy nauczyli. Co do amstaffa to bierz przykład z naszych zachodnich sąsiadów u których jest porządek, a tam taki pies jest zabroniony.
22. Dodane przez . . ., w dniu - 16-08-2015 07:38
Wyglądało to strasznie , ale Policja dobrze zrobiła jednego groźnego psa w mieście mnie bo w gangach te psy służą do zabijania . . . 
Miasto deko bezpieczne się stało  
da do myślenie bo wywołało dyskusje w mieście  
super sprawa jeśli chodzi o ukrócenie swobody psów w mieście i ich właścicieli
23. Dodane przez ! ! !, w dniu - 16-08-2015 07:39
zrobić porządek z psami ! ! !
24. Dodane przez On, w dniu - 16-08-2015 07:44
Parę razy jadąc rowerem ze swoją córką 7 letnią miałem sytuację że pies rzucał się do małej podczas jazdy, kazałem stawać absolutnie córce, sam zsiadałem z roweru i wtedy zazwyczaj wołał właściciel że on nie gryzie. Ja mówię że w 5 sekund go zabiera albo psu nogi połamię a on do szpitala trafi. Zawsze w popłochu właściciel psa uwija się żebym tego nie zrobił ale najgorsze jest to że nie żartuję! Nie jestem chucherkiem i swoje potrafię. Uważam że właściciele tych psów nie zdają sobie sprawy ile kłopotów mogą narobić komuś i sobie! z 15 lat temu jakiś wilczur rzucił mi się do nogi, odganiałem go ale szarpnął mnie za nogawkę spodni i chciał ugryźć, nie czekałem na to a że miałem założone glany to pies został z połamaną szczęką i wtedy znalazła się właścicielka psa płacząca co ja zrobiłem, dodatkowo zadzwoniłem na policję która nałożyła mandat na nią. Także pilnujcie swoich psów właściciele bo dorosłemu narobią szkody ale dziecko mogą zabić.
25. Dodane przez ??? ??? ???, w dniu - 16-08-2015 07:46
wlepiać mandaty za wejście z psem do parku bo jest zakaz ogólnokrajowy wprowadzania , za sranie psa gdzie tylko popadnie odpowiada właściciel (część nieliczna ale sprząta po własnych pupilach) ale ponad 95% ma to gdzieś i potem są pola minowe na każdym skrawku zieleni w mieście  
i tak jeszcze z poza tematu dlaczego się nie kara ludzi palących pod wiatami przystankowymi i w ich pobliżu ???
26. Dodane przez Ania, w dniu - 16-08-2015 07:57
Jak sobie spacerowała dziewczyna z chłopakiem to po co ich zaczepiła Policja , przecież jeszcze nic się nie stało
27. Dodane przez Hutnik II, w dniu - 16-08-2015 08:15
Metoda jest jedna: pies bez smyczy i kagańca to "jedna" kulka tak, tak już słyszę oburzenie właścicieli "ukochanych piesków!!!!!!!. Groźny pies to potencjalne narzędzie przestępstwa i tak powinno być potraktowane powyższe zdarzenie. Człowiek myślący w sposób taki że jego pies jest łagodnym "barankiem" powinien najpierw być przebadany przez psychologa. A problem tkwi w tym, że zwierze w naturze ma agresję i atak niezależnie czy to jest York czy Amstaf. Na co dzień widać na ulicach "bohaterów" z psem przy nodze bo w przeciwnym przypadku narobiłby w pampersa wychodząc na ulicę.
28. Dodane przez Szymon Prześmiewca, w dniu - 16-08-2015 08:21
Dobrze przeczytałem... Policjant pogryzł Amstafa?
29. Dodane przez ja, w dniu - 16-08-2015 09:46
Co w tym dziwnego ? spuścili psa na psy
30. Dodane przez Paweł, w dniu - 16-08-2015 09:58
Pies ugryzł psa ,wielka afera :)
31. Dodane przez Belzebub, w dniu - 16-08-2015 10:09
Pies pogryzł psa i kogo to obchodzi ?
32. Dodane przez Nikt ciekawy., w dniu - 16-08-2015 11:28
Do 21. Użyj google i zobaczysz, że Amstaff nie jest wpisany w MSWiA jako rasa psów niebezpiecznych. Kolejny który coś tam gdzieś od kogoś usłyszał. Poza tym ustawa jest, że WSZYSTKIE psy powinny być na smyczy LUB powinny mieć założony kaganiec. Dotyczy się to zarówno AMSTAFFów, YORKów, jak i LABRADORów. Tak więc każdy łoś powinien mieć psa na smyczy. A jeżeli pies jest to powinien mieć kaganiec. Czytajcie od razu ze zrozumieniem, agresywny, a nie groźnie wyglądający. Po drugie w Niemczech można posiadać AMSTAFFa, ale tylko z hodowli zarejestrowanej na terenie tego kraju. DOdatkowo, zarówno pies jak i właściciel który będzie miał psa poddawany jest testom. Także nie pisz bzdur !!! Druga sprawa nawet ja mogę wjechać z moim Amstaffem do Niemiec, ale nie na dłużej niż na 4 tygodnie. Dodatkowo pies musi posiadać paszport, wszystkie aktualne szczepienia, czytelny tatuaż bądź wszczepiony chip i tylko ja jako właściciel mogę z tym psem wyjść na spacer na smyczy. Także ogarnij się człowieku i zasięgnij informacji, a później pisz. I znowu napiszę, że powinni zlikwidować pseudohodowle, a osoby które je prowadzą powinny być karne 50tyś zł. Powinno także wprowadzić testy dla psa czy jest agresywny i właściciela czy jest zdolny psychicznie. :P
33. Dodane przez obserwator, w dniu - 16-08-2015 12:11
Widać ewidentnie, ze wiele z tych komentarzy pisała jedna ręka. Ten sam styl i nawet forma i rozmieszczanie textu. Policjant?
34. Dodane przez zdegustowany, w dniu - 16-08-2015 14:01
co wy sie psa czepiacie? nie ma glupich psów, są tylko głupi właściciele i tyle w temacie. Pies zareagował na rozkaz pana, nie jego wina :/
35. Dodane przez hytjr, w dniu - 16-08-2015 14:58
Pierwsza sprawa co pies robił w parku 
dwa gdzie kaganiec  
trzy pies puszczony luzem  
cztery takie psy nie powinny być trzymane w blokach
36. Dodane przez ????, w dniu - 16-08-2015 15:40
po pierwsze co robił pies w parku ?? ?? ?? 
dwa gdzie kaganiec ? ? ? 
trzy dlaczego biegał samopas po tym parku 
cztery dlaczego nie daje się mandatów za te wykroczenia ? ? ? 
jak i za niesprzątanie po psach . . .
37. Dodane przez do 35, w dniu - 16-08-2015 16:39
zadne psy nie powinny być trzymane w blokach i nie piszę tego jako ich przeciwnik. wręcz przeciwnie. uwielbiam psy i one się w blokach męczą,poza tym jako istota żyjąca w społeczeństwie zauważam, że szczekanie psa może być dla sąsiadów lekko mówiąc niepożądane
reklama
38. Dodane przez marzena, w dniu - 16-08-2015 16:55
dlaczego pies ma byc do odstrzalu?przeciez posłuchał głupich włascicieli i to oni powinni odpowiadac za brak smyczy i poszczucie a nie pies...
39. Dodane przez Ja., w dniu - 16-08-2015 20:18
Bzdury jakich mało! Co pies winny!? Właściciel idiota i tyle. Swoją drogą, co z tym psem (zwierzęciem)?
40. Dodane przez WT, w dniu - 16-08-2015 22:57
Amstaff to jest rasa bardo spokojnych psów które nie zagrażają człowiekowi pod warunkiem prawidłowego wychowania mój ma ponad 10 lat i nigdy nie wykazał agresji do ludzi bardzo przyjazny nawet na kota nie spojrzy a miałem zdarzenie że mały kundelek mnie chapnął za nogę Wszystkie negatywne komentarze do tej rasy piszą osoby które nie posiadają żadnej wiedzy w tym temacie
41. Dodane przez Wienio, w dniu - 16-08-2015 23:31
Widac dużo tu chorych psychicznie paranoików się wypowiada
42. Dodane przez Adam, w dniu - 17-08-2015 09:29
To jakaś plaga z tymi psami. Codziennie rano biegam i prawie codziennie słyszę od właściciela wolno biegającego psa: on nie gryzie. Szlak mnie trafia.
43. Dodane przez do 40, w dniu - 17-08-2015 14:19
Masz rację w 100%. Pies upodabnia się do właściciela a nie odwrotnie. Miałem kiedyś mieszańca kaukaza z niemieckim. Nie było milszego i spokojniejszego psa. Mam też doświadczenia z małymi szuszfolami wrednymi jak ich właściciele.
reklama
44. Dodane przez ja, w dniu - 18-08-2015 05:12
W latach 80 odpowiednie służby wiedziały by co zrobić
45. Dodane przez Nikt ciekawy., w dniu - 18-08-2015 07:38
Proszę nie mylić rasy czystej krwi American Staffordshire Terrier z hodowli zarejestrowanej w (FCI) Związek Kynologiczny w Polsce, od tych pseudo hodowli gdzie rozmnaża się psy na potęgę bez rodowodu i metryki z ZKwP tylko jakiś lewych stowarzyszeń gdzie dzieją się cuda. Na normalnej wystawie każdy objaw agresji nawet lekkie warknięcie oznacza wyproszenie hodowcy i psa z ringu i jest już na tej wystawie dyskwalifikowany, więc nie ma mowy aby w takich hodowlach były psy agresywne. A nie oszukujmy się 99% psów rasy AMSTAFF nie są z prawdziwej hodowli, a są jedynie psami typu AMSTAFF. Poza tym w tym przypadku to nie pies jest winny, bo On od małego był uczony takiej komendy, a właściciel którego powinno się odstrzelić.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama