Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Lubin arrow Ofiara Zbrodni Lubińskiej jako Kac Vegas

Skandaliczna reklama alkoholu. Lubin oburzony!

Ofiara Zbrodni Lubińskiej jako Kac Vegas

18.08.2015. Radio Elka, Tomek Jóźwiak

Producent marki Żytnia Extra wykorzystał do promocji swoich trunków najsłynniejsze zdjęcie ze Zbrodni Lubińskiej, ukazujące zamordowanego Michała Adamowicza, podpisując je hasłem: "Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią". Reklama ukazała się na portalu społecznościowym i w sieci zawrzało! Lubin jest oburzony! Po interwencjach forumowiczów, reklama szybko została zdjęta i chwilę potem ukazały się krótkie przeprosiny.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W przeddzień uroczystości krwawych wydarzeń z sierpnia 1982 roku, producent marki Żytnia Extra umieścił na swoim profilu znanego portalu społecznościowego niezwykle kontrowersyjną reklamę swojego alkoholu. Na billboardzie umieszczono najsłynniejsze zdjęcie autorstwa Krzysztofa Raczkowiaka
ze Zbrodni Lubińskiej. Widać na nim czterech mężczyzn niosących zabitego przez oddziały ZOMO Michała Adamowicza. Pod fotką producent alkoholu napisał: "Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią".

W sieci zrobiło się czerwono od komentarzy, których większość ze względu na niecenzuralne treści nie da się przytoczyć. "Opublikowali zdjęcie ze stanu wojennego, ofiary zamordowanej w Lubinie i piszą o kawalerskim wieczorze! Mam nadzieję, że sąd Żytniej wyjaśni co to szacunek i zadośćuczynienie! To jakiś dramat.
Przeproście Lubin. I to we wszystkich możliwych mediach",
piszą zbulwersowani Internauci.

Producent alkoholu szybko się zreflektował i usunął skandaliczną reklamą publikując szybkie oświadczenie: "W imieniu zespołu Extra Żytniej najmocniej przepraszamy wszystkich, których uraziliśmy naszą publikacją. Pragniemy podkreślić, że publikacja takiej fotografii nie była wynikiem braku szacunku, a naszej nieświadomości. Popełniliśmy błąd i teraz za niego przepraszamy. Dopełnimy wszelkich starań, aby taka sytuacja się nie powtórzyła".

Władze Lubina już zapowiedziały stanowczą reakcję. Do sprawy wrócimy.

 
Komentarze (22)
1. Dodane przez cvcvcxvcxcx, w dniu - 18-08-2015 21:59
szok, ja pierdziele i taki numer w przeddzień uroczystości w lubinie i 30-lecia solidarnosci. nosz (...)..mac!!!
2. Dodane przez gość, w dniu - 18-08-2015 22:10
Parszywe gnoje zrobili ze zbrodni komunistycznej w Lubinie reklamę gdzie zbito na ulicy niewinnych ludzi
3. Dodane przez lubinianin, w dniu - 18-08-2015 22:38
Musieli być bardzo pijani ci w Żytniej skoro to zrobili ! 
 
Mam nadzieję, że do końca swoich dni będą mieli kaca moralnego za to co zrobili ! 
 
Ewidentny brak szacunku dla zamordowanego człowieka. 
 
Zytnia chyba myli pojęcia! 
 
Opublikowali zdjęcie ze stanu wojennego, ofiary zamordowanej w Lubinie i piszą o kawalerskim wieczorze! 
 
Mam nadzieję, że sąd Żytniej wyjaśni co to szacunek i zadość uczynienie! 
 
mam nadzieję, że wszystkie Lubińskie sklepy oddadzą do hurtowni wyroby Żytniej w imię godności ofiar 1982 roku,w imię godności naszego miasta Lubin !!!
4. Dodane przez cyrk, w dniu - 18-08-2015 22:55
ale jaja, niezla szopka, ciekawqe co kibice zaglebia teraz wymysla na 31 w poniedzialek, jaki transparent wywiwesza na zbrodnie lubinska i na oprawe z ruchem chorzow, to bedzie masakra :) a rodzinom ofiar proponuje do sadu o swoite zadoscuczycnienia, zwlaszcza admowiczow, polmos na to stac :)
5. Dodane przez ma sa kra!!!!!!, w dniu - 18-08-2015 23:10
na kolanach powinni ignoranci za to przeprosic !
reklama
6. Dodane przez Elmo, w dniu - 18-08-2015 23:48
Ble, ble,ble nieświadomość. Ale mówi się o Żytniej co nie? W dzisiejszych czasach nie ma już żadnych wartości...grunt, że się konto w banku zgadza.
7. Dodane przez d, w dniu - 19-08-2015 00:28
I dlatego pije WYBOROWĄ. A te burki niech blagaja o przebaczenie. A tak poza tym, to doskonale wiedzieli,jaka fotografie wybrali!!! A P. Michalowi pokój nad jego dusza i innym zamordowanym przez komuchów.
8. Dodane przez WidziMiś, w dniu - 19-08-2015 01:05
Nie licząc już nawet tego, że bezprawnie użyli zdjęcia objętego prawem autorskim (bo zakładam - chyba niebezpodstawnie - że autor zdjęcia nie miał o niczym pojęcia). I choćby za to powinni odpowiedzieć, pomimo przeprosin.
9. Dodane przez ZiC, w dniu - 19-08-2015 05:49
Do wielce oburzonych! 
Jak zawsze! "są trzy prawdy: 
1/ wasza prawda, 
2/ ich prawda, 
3/ i..... g....no prawda!
10. Dodane przez krecik, w dniu - 19-08-2015 07:05
Ech wy roszczeniowi górniki, jak wam coś nie po nosie to biada całemu światu
11. Dodane przez bacha, w dniu - 19-08-2015 07:37
Więcej godz religii w szkołach, bo 2 tygodniowo to za mało:)Wyrzucmy historię, bo na 1 godz i tak nic się nie nauczą!:)
12. Dodane przez czlowiek, w dniu - 19-08-2015 07:50
Do kom 9 i 10,proszę,nie igrajcie sobie z człowieka dzieki ,któremu między innymi,zyjęsz w takim swiecie a nie innym,WAM pewnie TE UPAŁY TO MOZGI WYPALIŁY,bo jak zrozumiec te wasze wpisy .
13. Dodane przez kibic, w dniu - 19-08-2015 09:16
Warto wspomnieć w tej sytuacji o corocznym marszu jaki kibice Zagłębia organizują w celu uczczenia ofiar Zbrodni Lubińskiej, który także w tym roku się odbędzie 31 sierpnia o godzinie 18ej. Zagłębie Fanatyków na swym FP napisali też: " 
"...W ramach rekompensaty będziemy domagali się aby spółka POLMOS Bielsko-Biała S.A aktywnie włączyła się w kampanię informacyjną mającą na celu poszerzenie wiedzy na temat Zbrodni lubińskiej."
14. Dodane przez maciek, w dniu - 19-08-2015 09:18
do 10siatki. ty pajacu mash cos do gornikow i tego co sie u nas dzialo?
15. Dodane przez Xxxx, w dniu - 19-08-2015 09:24
Dobrze byłoby ustawić na rogatkach Lubina tablice z napisem "Strefa bez wódki żytniej"
16. Dodane przez Marek, w dniu - 19-08-2015 09:25
Jestem pewien, że zespół firmy decydujący o promocji to co najmniej magistrowie. Nic, tylko pogratulować wiedzy ogólnej itp. "Nowi Polacy".
17. Dodane przez ja, w dniu - 19-08-2015 09:50
do 14 idź do szkoły i naucz się pisać bo nie wiem co znaczy słowo mash
18. Dodane przez ja, w dniu - 19-08-2015 10:40
Drodzy państwo ! 
Sprawa jest krótka, przynajmniej w rejonie lubinskim nie kupujemy Żytniej! Brak szacunku dla ludzi - brak wpływów dla POLMOSu. 
Bojkot w wiekszej skali może być odczuwalny nawet dla takiego pseudo giganta.
19. Dodane przez Piotrek, w dniu - 19-08-2015 11:14
Drodzy państwo! 
W całym regionie bojkotujemy górników którzy zapisują się na soboty a górnicy którzy ginęli jak w 82r przecież walczyli o WOLNE SOBOTY !!
20. Dodane przez donek, w dniu - 19-08-2015 11:25
Najgorsze że jest to jedyny POLSKI polmos-wstyd
reklama
21. Dodane przez Romano, w dniu - 19-08-2015 11:54
Nie kupuję ŻYTNIEJ. Głupotę przemilczę.
22. Dodane przez do 19, w dniu - 19-08-2015 15:47
Piotrus ładnie ci poryło głowe bzdury wypisujesz okrutne
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust