Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Głogów arrow Żelazko: Nie bagatelizujemy problemu. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwość

Zdenerwowani? Delikatnie powiedziane

Żelazko: Nie bagatelizujemy problemu. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwość

29.01.2016. Radio Elka, Leszek Wspaniały

Obiecali złote góry, a to g...no prawda – grzmi w kolejce przed biurem obsługi Vectry jedna z klientek operatora telewizji. Już kilka tygodni temu poruszany przez nas temat teraz wraca niczym bumerang. Wcześniej reagowaliśmy na telefony mieszkańców, teraz poproszono nas o interwencję pod punktem Vectry przy Armii Krajowej.

Zdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�u
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

- Taki bajzel narobili, że to się w pale nie mieści - mówi jedna z głogowianek. - Rozliczenia są do niczego. Nie ma koordynacji działania. Zadzwoniłam na infolinię do Gdyni. Po 15 minutach ktoś w końcu odebrał, ale odpowiedź tam uzyskana wcale mnie nie usatysfakcjonowała - dodaje inna z pań stojących w kolejce. - Tłumy ludzi, nikt nic nie wie. Po prostu czeski film - kwituje kolejna z klientek Vectry. - Kanały od nowa trzeba dostroić, a ja sobie nie mogę dać rady
z dekoderem -
mówi głogowianin. - Mam setny numerek. Nie będę tu stała trzy godziny w kolejce - kończy kolejna z pań. Skontaktowaliśmy się z operatorem. Podobnie jak w pierwszym przypadku, tak i teraz udzielono nam odpowiedzi dotyczącej kolejkowych problemów na Armii Krajowej.

- Zdajemy sobie sprawę z tego. Wiemy, że sytuacja może być trudna. Natomiast jest ona chwilowa i niebawem proces integracji zostanie zakończony. Chciałabym podkreślić, że o wszelkich zmianach informowaliśmy naszych abonentów w listach, jak również stosownych komunikatach, umieszczanych w zasobach spółdzielni mieszkaniowych. Absolutnie nie ignorujemy problemów klientów. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najlepiej przeprowadzić proces obsługowy. Skala działania jest naprawdę duża, stąd falowe tłumy w Biurze Obsługi Klienta i utrudnienia abonenckie, które często wynikają z niezrozumienia oferty lub błędu ludzkiego. Dlatego ważne jest dokładne zapoznanie się z wszelkimi informacjami, które do państwa kierujemy. W każdym przypadku staramy się jak najszybciej wyeliminować wszelkie nieścisłości. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości, a jednocześnie o wyrozumiałość - mówi Monika Żelazko z biura PR-u Vectry, która dodaje również, że nieprawdą jest, że kolejki w Biurze Obsługi Klienta są permanentne i wielogodzinne. - Podkreślę raz jeszcze, że występują one falowo, zazwyczaj dzień po przepięciu danego zasobu. Warto w tym miejscu wyjaśnić jak działa system kolejkowy. Przykładowo, jeśli pod koniec dnia ktoś miał numer 100 nie oznacza to, że przed nim jest na przykład 96 osób. Numer 100 sugeruje, że od godziny otwarcia drzwi salonu dokładnie tyle osób przyszło do punktu obsługi klienta w celu załatwienia sprawy abonenckiej. Aby właściwie odczytać swoje miejsce oczekiwania trzeba spojrzeć na ekran i sprawdzić, który numer jest aktualnie obsługiwany. Zdecydowanie na pewno nikt nie czeka trzech godzin w kolejce. Przekazywanie między sobą źle interpretowanych informacji dodatkowo wprowadza zamieszanie i obawy wśród Abonentów - kończy przedstawicielka Vectry.
 
Komentarze (55)
1. Dodane przez ???, w dniu - 29-01-2016 12:17
Nasz lokalny dostawca z drugą firmą szybko zrobili taki myk żeby ludzie na nowo podpisali umowę na 2 lata.  
A to tylko dla tego że wchodzi na Głogowski rynek konkurencja. Do niedawna mieli układy ze spółdzielnią i nie dawali pozwolenia innym firmom żeby robiły nowe instalacje na blokach, ale luzie sami zaczęli się domagać tego żeby pozwolić innym firmom.  
A tak na marginesie to takie numery nie tylko w Głogowie się dzieją z tym nowym dostawcą co przejmuje klientów.
2. Dodane przez Dgl, w dniu - 29-01-2016 12:47
Pytanie do klientów Master/Vectra: 
 
Czy warto podpisać aneks i przejść do Vectry? Sygnał w moim bloku został przepięty do Vectry , część kanałów straciłem (była zakodowana) lecz przyszedł serwisant z Mastera i wszystko śmiga jak należy. 
 
W skrzynce mam info ,że przedstawiciel Vectry będzie podpisywał aneksy (przejście do Vectry) , przechodzicie czy zostajecie? 
 
Niby szybszy internet za te same pieniążki lecz kanałów jakby mniej, chyba ,że źle spojrzałem na ulotki... 
 
Vectra popełniła duży błąd pozostawiając 2 marki, jest to przyczyną całego zamieszania. Przejęli spółkę, OK, nowy brand, oferta, pozwolić zrezygnować tym co nie chcą i tyle a tak mamy czeski film, dodzwonić do mastera się nie da itp..
3. Dodane przez ja, w dniu - 29-01-2016 12:51
Myślałem że jak wejdzie vectra do Głogowa to będzie jakaś konkrecja a tu nadal jest monopol na Głogów ceny są naprawdę mało atrakcyjne i zakres pakietów skromny nie można sobie samemu coś podobierać i płacić to za co się chce oglądać a nie narzucone pakiety z programami .
4. Dodane przez bn, w dniu - 29-01-2016 13:20
Problemy też są na Piastowie. Szczególnie z sygnałem podawanym na wifi. I to nie jest moja wina, bo jak byłą firma Master, to wszystko idealnie chodziło.
5. Dodane przez leon, w dniu - 29-01-2016 13:37
Nie wiem co tak wszyscy narzekają, u mnie wszystko działa aż milo. Pełna satysfakcja.
6. Dodane przez Polak, w dniu - 29-01-2016 13:38
Ja z uslug Vektry jestem bardzo zadowolony po przelaczeniu sygnalu podpisalem aneks do umowy i za taki sam abonament mam duzo wiecej programow wiecej ruwnierz w systemie HD a o jakosci juz nawet nie wspomne wiec nie rozumiem skad ten krzyk.POLECAM
reklama
7. Dodane przez B., w dniu - 29-01-2016 14:28
@bn: rodzice też mieli problem z Wi-Fi po przejściu do Vectry. Okazało się, że pan instalator źle popodpinał kable do modemu i routera. Próbuj, może u Ciebie też zrobiono to samo.
8. Dodane przez biker, w dniu - 29-01-2016 14:33
w sytuacji zmiany operatora w całym mieście kolejka w biurze obsługi nie jest czymś NIENORMALNYM. Chwila cierpliwości bo idzie szybko. Przestrajanie TV też nie jest czymś nadzwyczajnym przy zmianie operatora ale jak się chce na siłe szukać problemów i narzekać ... Zarówno internet jak i TV śmigają u mnie super a i oferta TV jest dużo bogatsza niż dotychczasowego lokalnego operatora.
9. Dodane przez do6, w dniu - 29-01-2016 14:41
Vektry? ruwnierz? czyżby przedstawiciel handlowy :) ? Po co ściemniacie ,że trzeba przejść do Vektry jak nie trzeba?  
 
Przedstawiciele Vektry ściemniają...
10. Dodane przez jacob, w dniu - 29-01-2016 14:55
XXI wiek a ludzie dalej nie wiedzą jak działa system numerkowy. W Starostwie działa od kilku lat, w ZUS też już kilka lat jest i tutaj jest dokładnie to samo. Ludzie szukacie dziury w całym. A jak się pół osiedla rzuca w dzień po przełączeniu sygnału to się nie dziwie, że kolejki są bo ludzie nie czytają ogłoszeń na klatkach i potem zaskoczenie. Co do jakości to ja nie narzekam. Fakt, że jako z racji wykształcenia wiem, że branie od nich opcji z wifi to strzelanie sobie w stopę i lepiej kupić własny router i mieć dwa urządzenia ale działające jak należy.
11. Dodane przez Masterchef, w dniu - 29-01-2016 14:56
Byłem z rana dzisiaj w biurze Vectry i jakoś kolejki ogromnej nie było. Chyba taka jak wszędzie. Wiadomo że jak przepinają całe miasto to ciężko żeby nie było bałaganu. Ale żeby od razu po dziennikarzy dzwonić. Ludziom się naprawdę przwraca jak widać...
12. Dodane przez jacob, w dniu - 29-01-2016 14:57
do 9 nie trzeba. Ale trzeba być idiotą aby zostawać w masterze i płacić 50 zł za internet 3 Mb/s jak można przejść do vectry i za 30 zł mieć 30 Mb/s
13. Dodane przez ja, w dniu - 29-01-2016 15:26
Ja już zrezygnowałem z tej "kablówki" czekam jezcze 2 tyg i będe miał inną lepszą też dostępną w naszym mieście . Tu ciągle problemy a to z dekoderem a to z jakością obrazu innym razem z internetem . Porażka gość wiedział co sprzedaje vectrze .
14. Dodane przez bobson, w dniu - 29-01-2016 15:31
W kolejkach stoją stare dziadki co nie potrafią wtroić sobie telewizora i nie potrafią czytać ze zrozumieniem tego co się do nich pisze. Ja zostałem poinformowany z trzech różnych źródeł (list, info na klatce i telefon o przedstawiciela). Mam dekoder i na stronie Mastera jest instrukcja jak go wtroić. Ludziom nie dogodzisz. Było narzekanie, że drogo, nie ma nowych kanałów i niska prędkość internetu. Teraz jak coś w tym Głogowie ruszyło to narzekanie, że było dobrze!!! Master i w sumie tym samym Vectra mają tu profesjonalną obsługę. Kumpel w Netii czekał tydzień bez telewizji bo nie mieli jakiegoś miernika. Serwis z Mastera wymiata konkurencję!
15. Dodane przez głogowianin, w dniu - 29-01-2016 15:52
Od wczoraj jestem klientem VECTRY mam pakiet telefon,internet i telewizje, wszystko działa super ,więcej kanałów HD, większa prędkość internetu, telefon bez ograniczeń i to za mniejsze pieniążki.
16. Dodane przez misiu, w dniu - 29-01-2016 16:15
Jeżeli chodzi o Mastera, wszystko chodziło jak należy. Mało kto porusza ten problem: a mianowicie teraz na rynku jest dużo telewizorów obsługujących SMART TV oraz telewizję hybrydową, gdzie można poczytać dodatkowe informacje n/t programy, czy obejrzeć za darmo VOD W sieci kablowej Mastera wszystkie dodatkowe usługi chodziły bez zarzutu. Po przełączeniu sygnału do Vectry straciłem możliwość korzystania z tych usług, natomiast VOD jest za dodatkową opłatą. No cóż ówczesny prezes firmy Master opowiadał jaka ta będzie Vectra /nowoczesna technologa/. A w gruncie rzeczy jest to gorsza.
17. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 29-01-2016 16:31
Jak dla mnie wiązanie się z Vectrą na kolejne dwa lata mija się z celem.Dlaczego nie mogę zawrzeć z nimi umowy na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.Czasy wiadomo jakie są.Rynek pracy nie pewny,nagłe choroby itp.Brakuje w naszym kraju dbałości o dobro klienta.Liczą się tylko zyski i statystyki,przez jak długi okres czasu będzie abonent płacił.
18. Dodane przez Luka os Hutnik, w dniu - 29-01-2016 18:00
przeszłam do Vectry właściwie bez bólu, bo po dwóch dniach od podpisania (pan sam przyszedł do mnie, nie stałam w kolejkach)pojawił się u mnie sympatyczny pan i zainstalował co trzeba. Mam kilka programów więcej, głownie przyrodniczo-podróżniczych ale, no właśnie jest jedno ale... Nie wiem po co, mam po kilka tych samych programów np mi.in. TVP 1 jest na czterech różnych częstotliwościach. Z internetem nie mam problemu, ale nie widzę jakiejś znacznej różnicy, choć podobno mam teraz super szybki. Na razie prawie jestem zadowolona, czekam na pierwszy rachunek ;)
19. Dodane przez dgl, w dniu - 29-01-2016 18:07
Od kiedy master zaczął bawić się w politykę i wybierać prezydentów i upychac swoich ludzi w urzędzie miasta ((...)zrezygnowałem z ich usług i mam spokój. Takiej prywaty, nepotyzmu i amatorki nie widziałem. Master spalony jest na glogowskim rynku a wraz z nim teraz vectra. Pozbawione uczciwosci i obiektywizmu media nie maja prawa cieszyć się zaufaniem mieszkańców Glogowa.
20. Dodane przez kaska, w dniu - 29-01-2016 18:46
Też był u mnie z vectry i nie podpisałam,ale powiedział że od maja mi odłączą ,według mnie master ma ze mną umowę do stycznia 2016 r. i musi pierw ją zerwać a dopiero póżniej odłączyć
21. Dodane przez GLOGOW, w dniu - 29-01-2016 19:15
Utrzymywanie 2 brand-ów to błąd...albo Master albo Vectra, z kim nie rozmawiam to nikt nie wie o co chodzi, ludzie są zagubieni tą fuzją. 
 
Zróbcie Vectrę dla wszystkich klientów Mastera, jak komuś nie pasuje to niech zrezygnuje z usług i tyle. Uratujecie zadowolenie reszty klientów. Obecnym postępowaniem Vectra zraża do siebie klientów.
22. Dodane przez barti, w dniu - 29-01-2016 20:57
hhaahaha, Vectra ma nawet swoich ludzi do pisania pozytywnych komentarzy na miedziowym
23. Dodane przez jon, w dniu - 29-01-2016 21:43
Bartolini pozdrawiam ..buhahaha
24. Dodane przez Master, w dniu - 29-01-2016 21:50
MAGDA W. jesteś super ........ buhahaha  
 
To ja Baroldini . ..... fgw
25. Dodane przez głogowianin79, w dniu - 29-01-2016 21:52
Jestem osobą dorosłą, pracuję, mam rodzinę, płacę regularnie rachunki, szlak mnie trafia jak człowieka traktuje się jak ,,debila" i wmawia że czarne jest białe i białe jest czarne, Vecra nawala w 100% wielokrotnie zgłaszałem że moja prędkość internetu ni jak się ma do tego co opłacam. Całe szczęście kończy się umowa i odchodzę od tych paprochów! Radzę innym też zostawić to g..no!
26. Dodane przez Bartold żel (...), w dniu - 29-01-2016 21:53
A gdzie te las Vegas frajerze na mapie Europy ????
27. Dodane przez Dariusz, w dniu - 29-01-2016 22:47
Możesz podpisać umowę na czas nieokreślony i wymawiasz w miesiąc
28. Dodane przez eska, w dniu - 29-01-2016 23:13
jak dla nie których to średniowiecze hehe bo się nie znają masakra. Vectra dobra firma :) POLECAM!!!!!!!!!!!!!
29. Dodane przez Lolo, w dniu - 29-01-2016 23:50
do kom 2. 
 
Przekonałem się na własnej skórze z kim mam do czynienia jak przyszedł do mnie przedstawiciel Vectry. Zaproponował mi ofertę gorszą niż miałem w tych samych pieniądzach, próbował wcisnąć mi dodatkowe usługi, które jak się okazało miały być później płatne, do tego jeszcze kłamał, że muszę przejść do Vectry bo Mastera już lada chwila nie będzie - BZDURA ! Poszedłem do Mastera, dostałem ofertę o niebo lepszą od Vectry, mało tego - jeszcze taniej ! Umowa z Masterem na 2 lata, więc nie dajcie się nabijać w butelkę, że to koniec definitywny Mastera. Zdecydowanie Master a Vectrę omijam szerokim łukiem.
30. Dodane przez jacob, w dniu - 30-01-2016 00:35
do kom 25 a myślisz, że u innych to jak napiszą, że do 100 Mb/s to tyle dostaniesz? W głogowie po za masterem aktualnie nikt nie ma naziemnej infrastruktury, która wyciągnie to. Netia prawie wszędzie ma adsl więc do 14 Mb/s. UPS powoli wchodzi ale czytając opinie o nich to raczej będzie co chwila zrywanie połączenia. Orange linii nie remontował od dawna więc też nie da rady. Zostaje LTE który w głogowie też działa tak sobie.
31. Dodane przez Gp, w dniu - 30-01-2016 06:59
Jak wyniku. Kłamstwa przedstawicieli Vectry wywołane pojawieniem się UPS. Moim zdaniem ten drugi operator ma lepszą ofertę. Pozostają tylko kłopoty z kolejną dziurą w ścianie na kabelki.  
Ja zostawiam Vectre, wolę cyfrowe z satelity.
32. Dodane przez Devil, w dniu - 30-01-2016 08:54
Ją mam Netie na światłowodach z przepustowością zmierzoną na poziomie około 89 MB/s. 
M.a.s.t.e.r i wszelki jago twory są u mnie skreślone, ze względu na stosowanie niedokońca uczciwych moim zdaniem, metod pozyskiwania i utrzymania abonenta.
33. Dodane przez upc, w dniu - 30-01-2016 09:30
baj baj vectra...... 
 
tylko upc!!!!
34. Dodane przez baju baju, w dniu - 30-01-2016 11:48
Weźmiesz Vectrę będziesz w raju! :) :) :) 
Nie chcę mieć nic wspólnego z Vectrą.  
Tej firmie mówię zdecydowane NIE!
35. Dodane przez DW, w dniu - 30-01-2016 13:49
A co ze starymi klientami Mastera? Przy tej samej opłacie dostaje kilkanaście programów mniej (w analogu ok 12 a cyfrówce też kilka). Mam pakiet Standartd - czy to forma nacisku, żeby zmienić operatora? Nie podpisałem umowy z Vektrą, bo mam umowę z innym dostawcą internetu.
36. Dodane przez jacob, w dniu - 30-01-2016 14:02
Devil a gdzie to masz światłowód z neti w głogowie wpięty do domu? Gdzie nie pytam do adsl ewentualnie vdsl jak jest wolne.
37. Dodane przez do 36, w dniu - 30-01-2016 15:17
Wątpię żeby miał vdsl w Netii w Głogowie.
38. Dodane przez DGL, w dniu - 30-01-2016 16:40
Przedsawiciel handlowy z Mastera/Vectry chodzi i przekonuje do przejścia do Vectry. 
 
2 pytania Głogowianie: 
 
1.Czy Master naliczy kary umowne? wszak obowiązuje mnie umowa z nimi jeszcze przez 1.5 roku gdyż niedawno podpisałem 
2. Obecnie mam pakiet Master VIP, czyli wszystkie kanały + internet 30MB DOWN/1MB UP , czy w nowym pakiecie VECTRY stracę jakieś kanały co mam aktualnie? 
 
Proszę o odp. kogoś obcykanego, najlepiej z siedziby tejże firmy! Pozdrawiam
39. Dodane przez Gdzie, w dniu - 30-01-2016 17:11
Gdzie się podział super dyrektor??? Czyżby schował się na zapleczu i włoski zeluje??????
40. Dodane przez re 38, w dniu - 30-01-2016 18:18
jeżeli masz VIPa w paczce z internetem 30 mb za 99 pln to nie dostaniesz nic lepszego w Vectrze (oni ci tego nie powiedzą). jeżeli się przepisujesz to nie płacisz kary pomimo trwania umowy. chodzi o to by związać umową z vectra jak najwięcej abonentów mastera zanim przejdą do konurencji-upc,netia, polsat itd
41. Dodane przez no tak, w dniu - 30-01-2016 21:15
Nawet wyższe sfery uciekają przed umowami na dwa lata.
42. Dodane przez AL, w dniu - 31-01-2016 13:36
Właśnie dostałem rachunek za 2 m-ce , przedstawiciel dał mi upust w postaci 2m-cy za 1 ale V.... w rachunkach tego nie uwzględnia i tłumaczy się że w umowie nie ma ulgi 
dobrze w h... lecą nie polecam
43. Dodane przez d-g-l, w dniu - 31-01-2016 16:05
@ 29 - Lolo a to ciekawe co piszesz. Prosze o szczegoly co takowego Tobie zaproponowano skoro Master juz nie ma ofert przedluzeniowych a cyrograf podpisujesz juz z vectra na ich warunkach :) 
@35 przy tej samej oplacie w tv cyfrowej(przejscie ze standard w masterze na platyna+sport w vectrze) mam wiecej kanalow, szybszy net a za multirooma 7.50 a nie 20zl jak w mastrze wiec moze inne tabelki porownywales? 
@38 jezeli masz vipa z HBO i placisz 99zl to w vectrze to samo z netem 50mb juz za 129 ... 
Jezeli masz standard za 99zl to oferta vectry przy tej samej kwocie jest ciekawsza
44. Dodane przez lolo, w dniu - 31-01-2016 16:58
Fotki
45. Dodane przez do d-g-l, w dniu - 31-01-2016 16:58
Proszę bardzo: 
miałem pakiet prestiż z internetem 30mb/s i pakietem HBO za 124 zł, zaproponowano mi pakiet VIP z internetem 30mb/s i pakietem HBO za 99 zł. I foto specjalnie dla Ciebie niedowiarku ;) 
PS jeszcze wiem co podpisuję.
46. Dodane przez Jaro, w dniu - 31-01-2016 20:18
No i mina abonamentów vectry bezcenna:)
47. Dodane przez loloo, w dniu - 01-02-2016 08:07
To po co te cale przejecie jak nadal utrzymuja oba brandy? Master mial zostac wygaszony a tu dalej sprzedaja jego oferte. Sama Vectra robi zamieszanie i kociol.
reklama
48. Dodane przez do lolo, w dniu - 01-02-2016 12:07
A jak załatwiłeś podpisanie aneksu? Musiałeś podejść do biura Vectry? Mnie przełączyli już kilka miesięcy temu i płacę po staremu abonament do Mastera, a chciałabym skorzystać z promocji. Ten akwizytor domokrążca już od kilku miesięcy nie może podejść, a ja pracuję i nie mam jak wybrać się do biura vectry. Masakra jakaś.
49. Dodane przez Ania, w dniu - 01-02-2016 13:08
A ja daję sobie spokój zarówno z Masterem, jak i z vectrą,bo to jedno i to samo. Robią z ludzi wariatów. Szkoda na nich nerwów i pieniędzy.
50. Dodane przez Jaro, w dniu - 01-02-2016 15:28
Vectra przejęła mastera cała instalacje ale master działa nadal na zasadzie dzierżawy łącza (to tak jak netia na łaczach tp) Dlatego akwizytor mówiąc to ze master zniknie wprowadzał świadomie ludzi w błąd nawet master o tym informował w rachunku ze to plotki i pomówienia i ze będzie nadal nikt tego nie dostał??
51. Dodane przez jacob, w dniu - 01-02-2016 17:08
jaro to porównanie z netią to dałeś. Netia ma własną infrastrukturę po starym Dialogu. Kiedyś jeszcze korzystali z lini orange teraz nawet nie ma opcji wykupienia takiego przyłącza.
52. Dodane przez Jaro, w dniu - 01-02-2016 21:01
Jak po starym dialogu jak dialog jeszcze istnieje przecież wiem gdzie mam internet i telefon.
53. Dodane przez Andrzej, w dniu - 02-02-2016 09:13
Czy Pani Żelazko może sie odniesc do informacji co napisal Jaro? I jaki sens i logika w utrzywaniu brandu Mastera skoro zosral wykupiony przez Vectre?
54. Dodane przez Wojtas, w dniu - 03-02-2016 12:01
ale wy naiwni jestescie. Master mial monopol na spóldzielnié, a monopol to wyzsze ceny, ktore musimy placic my spóldzielcy. Teraz weszla nowa technologia na rynek, wiéc sié wycofujá. Zanim naiwnym ludziom spadná klapki z oczu, jeszcze troche pociágná kasy.
55. Dodane przez do 54, w dniu - 05-02-2016 10:41
Władze spółdz. powinny nam wytłumaczyć: dlaczego Master miał przez tyle lat monopol. Nie mieli konkurencji, więc i ich ceny dla nas nie były konkurencyjne.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama