Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Legnica arrow Czerwona plamka to nie bakteria, to ślad ludzkiego DNA

Gdy nauka zderza się z murem, pojawia się słowo "cud"

Czerwona plamka to nie bakteria, to ślad ludzkiego DNA

12.04.2016. Radio Elka, Tomek Jóźwiak

(fot. Tomasz Jóźwiak)
Zachowana na fragmencie hostii drobna czerwona plama nosi cechy ludzkie - orzekli lekarze z Zakładu Medycyny Sądowej we Wrocławiu i Szczecinie. Wyniki badań histopatologicznych przedstawiono dzisiaj na specjalnej konferencji prasowej. - Czy tego typu wydarzenie odbieramy w kategoriach jakiegoś wyróżnienia? W kontekście pewnego osłabienia wiary, zwątpienia... Tak, jesteśmy wyróżnieni - mówił ks. dr Krzysztof Wiśniewski z Wyższego Seminarium Duchownego w Legnicy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
"Cud eucharystyczny", do którego miało dojść w kościele św. Jacka w Legnicy jest dzisiaj tematem numer jeden wszystkich mediów w Polsce. Po opublikowaniu w niedzielę specjalnego komunikatu przez biskupa diecezji legnickiej, zainteresowanie "legnickim cudem" jest ogromne. Dzisiaj na specjalnej konferencji prasowej przedstawiciele środowiska medycznego oraz duchowni przedstawili wyniki badań, które prowadzone były przez ostatnie dwa lata. Z dowodów naukowych wynika, że drobny czerwony ślad o wymiarach 1,5 na 0,5 cm, który zachował się na komunikancie jest krwistą plamką o znamionach tkanki mięśnia sercowego. Specjaliści z Zakładu
Medycyny Sądowej, którzy w tej sprawie sporządzili opinię, nie wiedzieli wcześniej, że materiał do badania pochodzi z hostii.

- Wyniki badań przeprowadzonych we Wrocławiu pozwoliły nam z największym prawdopodobieństwem wykluczyć kolonię bakteryjną lub grzybiczą jako przyczyny zmiany konsekrowanej hostii. Dały nam silną sugestię, że obraz histologiczny odpowiada tkance mięśniowej. W kolejnych badaniach w Zakładzie Medycyny Sądowej w Szczecinie badano próbkę materiału mikroskopem UV przez filtr pomarańczowy i te elementy tkankowe były zdecydowanie uwydatnione. Tam tez opisano wystąpienie tkanki łącznej, której wcześniej badacze nie opisywali. Jest to sytuacja, która na ludzki rozum nie jest wytłumaczalna, tutaj nauka zderza się z murem, bo dochodzimy do pewnego momentu, w którym nauka nie jest w stanie na wszystko odpowiedzieć. I właśnie w takim momencie dzisiaj jesteśmy i w tej sytuacji pojawia się słowo "cud" - wtedy kończy się nauka. W terminologii naukowej nie ma pojęcia cudu. Dla mnie osobiście jest to cud - komentuje Barbara Engel, lekarz kardiolog, która przez dwa lata uważnie przyglądała się prowadzonym badaniom specjalistów z medycyny sądowej zarówno we Wrocławiu, jak i Szczecinie.

(Fot. Tomasz Jóźwiak)
Duchowni obecni na konferencji prasowej wierzą, że w kościele św. Jacka na legnickim Zakaczawiu doszło do przemiany Chrystusowego ciała w krew. - Czy tego typu wydarzenie odbieramy w kategoriach jakiegoś wyróżnienia dla naszego miasta lub regionu? Zważywszy na kontekst w dziejących się zwykle tych wydarzeń, a to jest kontekst pewnego osłabienia wiary, zwątpienia, profanacji, niedbałości - zawsze te wydarzenia mają kontekst szczególnego napomnienia w wierze, wezwania do pewnej pokuty i refleksji. Czy ten dar, jaki Chrystus nam ofiarowuje jest przez nas należycie rozumiany i przyjmowany. Dzisiaj jesteśmy wyróżnieni - mówi ks. dr Krzysztof Wiśniewski z Wyższego Seminarium Duchownego w Legnicy.

Ordynariusz diecezji legnickiej Zbigniew Kiernikowski ogłosił to, co stało się w kościele św. Jacka "wydarzeniem eucharystycznym". O tym fakcie powiadomiono już Stolicę Apostolską.

W Polsce jak dotąd zarejestrowano siedem tzw. wydarzeń eucharystycznych. Do podobnego, jak ten w sanktuarium św. Jacka, doszło w 2008r. w Sokółce na Podlasiu. Tam również na zabezpieczonej hostii stwierdzono krew z ludzkim DNA. Ostatecznie Watykan nie uznał tego przypadku jako cudu, ale mimo to, tamtejszy kościół stał się miejscem pielgrzymek wiernych z całej Polski.
 
Komentarze (40)
1. Dodane przez Wierzący, w dniu - 12-04-2016 14:10
Jak głupota będzie miała skrzydła to będzie fruwała
2. Dodane przez kult, w dniu - 12-04-2016 14:13
Kosciol doklada do pieca zwanym polskim pieklem.
3. Dodane przez kato, w dniu - 12-04-2016 14:19
co za ciemnotę wciskają ,wraca ciemnogrod
4. Dodane przez DGL, w dniu - 12-04-2016 14:24
Ludzie w kościołach kaszlą, kichają...są różne choroby... 
 
DNA świni jest w 94 proc. zgodne z DNA człowieka, to tak na marginesie. 
 
Nie twierdzę, że wiem co to jest, lecz wydaje mi się ,że Bóg gdyby chciał się objawić użyłby takich metod by nie było wątpliwości ,że to on...
5. Dodane przez lunn, w dniu - 12-04-2016 15:10
jak dobrze poszukają wśród wiernych, to znajdą identyczne DNA
reklama
6. Dodane przez diabel wcielony, w dniu - 12-04-2016 15:31
ja tam wierze ,że to cud .....bedzie koniec świata !!!! arcybiskup Petz wraca przez oltarze !!!! nastepny cud sie ukarze Q
7. Dodane przez Kacper, w dniu - 12-04-2016 16:16
To nie żaden cud! To ordynarna profanacja ludzkich zwłok. Skoro na jakimś przedmiocie wykryto ślady ludzkiej tkanki, to znaczy, że ktoś musiał ją tam umieścić, pobierając ją uprzednio (bezprawnie!) z ciała zmarłego (nikt żywy by na to nie pozwolił). Prokuratura powinna wyjaśnić, kto dopuścił się tego haniebnego czynu. Nie wmawiajcie nam, proszę, cudu!
8. Dodane przez xyz, w dniu - 12-04-2016 16:34
Tonący brzytwy się chwyta. Ludzie odeszli od Kościoła ze względu na pychę, pazerność księży i episkopatu to dajmy im cud, niech wrócą na łono mateczki kościoła jak skruszone dzieci. Moim zdaniem to jakiś szwindel.
9. Dodane przez świecki ludzik, w dniu - 12-04-2016 16:50
II dekada XXI wieku, a nad Kaczawą Ciemnogród rozwija skrzydła.
10. Dodane przez Sprawdzamy, w dniu - 12-04-2016 17:19
OK, sprawdzamy czy nikomu z nas nie ukradli mięśnia sercowego...OK, czyli nikt z nas...uffff więc trafiło na nieboszczyka. 
 
Swoją drogą to żałosne myśleć, że stwórca wszechświata bawiłby się w objawianie za pomocą kropki...mając do dyspozycji tyle innych możliwości.
11. Dodane przez legniczanin, w dniu - 12-04-2016 17:56
W Legnickiej "dzielnicy cudów" takie cuda się zdarzają od lat powojennych gdzie już nie jeden stracił serce a i obecnie odradzam odwiedziny dla własnego bezpieczeństwa..... A tak poważnie to kościół musi robić "cuda" aby zatrzymać odchodzących, a teraz to pewnie pielgrzymki wspomogą budżet a kościół pw. Św. Jacka na tym zyska....
12. Dodane przez Zakaczawie, w dniu - 12-04-2016 18:13
Przecież to się wydarzyło właśnie w dzielnicy cudów.
13. Dodane przez Polak, w dniu - 12-04-2016 18:34
Do kom 10 twoj muzg jest za maly zeby to pojac
14. Dodane przez Do 13, w dniu - 12-04-2016 19:37
Muzg? Hahahaha. To ty masz tak malutki móżdżek ze sądzisz ze bóg objawia się przez mikroskopijną plamkę ....
15. Dodane przez Meksykanin, w dniu - 12-04-2016 20:56
do "muzgu" z kom13: co z ciebie za Polak, jak nie potrafisz nawet poprawnie pisać po polsku :-) Niczym jak patriota z Jarka Kaczyńskiego, co nie zna słów hymnu narodowego :-p
16. Dodane przez katolik, w dniu - 12-04-2016 21:56
Boże Wszechmocny jak tu dużo zdemoralizowanych ludzi. Jeżeli się nie opamiętają to nas chrześcijan wymordują wspólnie z islamem. To nasze poważne zagrożenie - ochrzczeni dżihadyści!!!!
17. Dodane przez do 16, w dniu - 12-04-2016 23:07
Jestem daleki od przyznania Ci racji. 
 
Dla Polski lepiej aby Islamska (...) nigdy tu nie dotarła, dla nich też :) 
 
Co do katolików to poraża właśnie skala bałwochwalstwa, czerwona kropeczka ma być znakiem od Boga? tego Boga co potrafił stworzyć wszechświat, galaktyki, planety, prawa fizyki, ułożyć w ład i cykle wszystko co nas otacza, ożywić materię i ty mi mówisz ,że Bóg chce się objawić w czerwonej mikroskopijnej kropce???? W Legnicy? W opłatku, który po miesiącu w wodzie się nie rozpuścił? o opłatku do którego dostęp miało z kilkaset osób w przeciągu tego miesiąca?  
 
Przepraszam jeśli cię urażę lecz wydaje mi się ,że to ty poniżasz stwórcę posądzając go o zajmowanie się dawaniem znaków w czerwonych kropkach...niestety jest to działanie człowieka - kogo? a jak myślisz? 
 
Już widzę te tłumy pielgrzymów do Legnicy chcących zobaczyć czerwoną plamkę...
18. Dodane przez ON, w dniu - 12-04-2016 23:16
NIECH BÓG MA NAS W SWOJEJ OPIECE !
19. Dodane przez Nareszcie, w dniu - 13-04-2016 05:56
Cud! Cud! My, Głogowianie, nie gorsi, też mamy swój cud!
20. Dodane przez takietam, w dniu - 13-04-2016 07:06
A czy DNA z Legnicy i z Sokółki jest takie samo?, bo chyba powinno.
21. Dodane przez Xxx, w dniu - 13-04-2016 08:23
Nowy sposób kościoła na naciągane ludzi. Porażka
22. Dodane przez Brednie, w dniu - 13-04-2016 08:56
Czy kościół twierdzi ze mamy do czynienia z dna Jezusa? Jeśli tak to dzisiejsza nauka pozwoliłaby go sklonować ... Wtedy okaże sie ze to nie było DNA Jezusa tylko jakiegoś pana Stefana lub pani Gieni...
23. Dodane przez magik, w dniu - 13-04-2016 08:56
przeczytałem wszystkie "komentarze" i oczom nie wierzę, co się dzieje z wami, że coś takiego możecie napisać. Żal i smutek mnie ogarnia, tylko tyle i aż tyle. Ciekawe co będziecie mówić i pisać jak np. zachorujecie wówczas pewnie pierwsi będziecie bigli do "TEGO CUDU" smutne oj smutne.
24. Dodane przez Niewierzący, w dniu - 13-04-2016 09:05
Odpowiednie służby sanitarne powinny sprawdzić czy nie doszło do wypadku podczas wykonywania hostii i ktoś skaleczył sobie paluszek.
25. Dodane przez xyzqa, w dniu - 13-04-2016 09:17
do kom 23. 
 
Cudem dla ludzi była kiedyś tęcza albo piorun, nawet jeśli nie byłoby to wyrafinowane oszustwo, to nie znaczy od razu, że to działanie Boga, a może coś, czego dzisiejsza nauka jeszcze nie potrafi wyjaśnić. A do żadnego cudu nie zamierzam biegać. Kult relikwii istniał w średniowieczu, a dzisiejszy kościół do niego wraca. JP II powiedział, żeby nie stawiać mu pomników. Nie dość, że się ich namnożyło , to do tego nasz kochany Kościół zrobił coś jeszcze gorszego. Dosłownie rozerwał go na sztuki i posprzedawał jego rzeczy jako relikwie. Nawet dom Karola Wojtyły w Wadowicach rozebrano co do cegły. Ale tak jest łatwiej. Trudniej byłoby zyć wg tego, co nauczał. A Dziwisz, który wbrew testamentowi Papieża publikuje dla pieniędzy jego prywatne notatki?? Temat rzeka, ale ja tej instytucji nie ufam ani trochę. Oni żyją jak pączusie w maśle, ale przyszłe pokolenie księży będzie miało nielichy problem z ilością wiernych i będzie się musiało nieźle napracować żeby odbudowac to co niszczy dzisiejszy Kler.
26. Dodane przez agata, w dniu - 13-04-2016 10:34
Jak możecie wypisywać takie rzeczy na kościół i Boga ktoś kto to pisze samego Boga się nie boi. Prawdą jest że jak kogos takiego jak wy nagle złamie choroba, tragedia gdzie lecicie, prosicie wtedy o cud nawet jak by sam Bóg przed wami stanął nie uwierzyli byscie. Pan Bóg daje znaki a wy nie chcecie ich dostrzec nawet w waszym codziennym życiu każdy dzień życia to Cud i Dar od Boga ale trzeba się na niego otworzyć . I trochę szacunku dla księży to są księża a nie kler to osoby którymi posługuje się Bóg. Jeśli ktoś nie chodzi do kościoła i nie wierzy niech nie pisze takich rzeczy , głupot.
27. Dodane przez xxx, w dniu - 13-04-2016 11:44
popieram kom 25 a co do kom 26 jak by ci kazali isc sie utopic to bys poszla ja w boga wierze ale nie cierpie klerykow
28. Dodane przez Monia dziewczyna gornika, w dniu - 13-04-2016 13:03
BÓG NAS WSZYSTKICH WIDZI I SŁYSZY CO MÓWICIE.
29. Dodane przez gtx, w dniu - 13-04-2016 18:22
Kilka lat temu podobna euforia panowała w niedalekiej Oławie były objawienia były uzdrowienia a na koniec się okazało że to jedna wielka ściema i co najgorsze z powodów materialnych. Do takich rzeczy lepiej podchodzić z dystansem
30. Dodane przez do 26, w dniu - 13-04-2016 18:49
Boga nie ma i nie będzie, kiedy ciemnogrodzie to zrozumiesz. To jest wytwór dla słabych psychicznie potrzebujących jakiegoś zwierzchnictwa nad sobą i nie potrafiących myśleć samodzielnie. A wierz mi choćby mi odrąbało wszystkie kończyny, wyłupiło oczy i ucięło język nawet na sekundę bym nie pomyślał o jakiejś modlitwie czy innym obrzędzie. I wyprzedzając pytania bo pewnie takie się pjawią byłem chrzczony , ale wbrew własnej woli bo byłem za mały aby się sprzeciwić i stąd też statystyki KRK odnośnie ilości katolików.
31. Dodane przez agata, w dniu - 13-04-2016 19:10
do kom 27 może i bym poszła się utopić Pan Bóg czyni cuda o których nie masz pojęcia trzeba się modlić o nie i prosić, dziękować , przepraszać .,, Proscie a będzie wam dane''. Do kościoła się nie idzie dla księdza ale dla Boga a On Kocha wszystkich i każdemu przebacza nawet takim głupotom jakie tu są wypisywane na kościół, księży którymi sam Bóg się posługuje.Osoby które piszą takie rzeczy zapominają że kiedyś byli ochrzczeni i chrzcił ich ksiądz.
32. Dodane przez agata, w dniu - 13-04-2016 19:28
Boże , Boże przebacz im bo nie wiedzą co piszą, mówią i czynią .
33. Dodane przez Damian, w dniu - 13-04-2016 21:57
do 30. Bóg był jest i będzie bez względu na Twoje poglądy. Wiara to nie ciemnogród jak piszesz, ale jeszcze tego nie rozumiesz. Poza tym odnośnie "wyłupanych oczu" to sądzę, że Twoje się w końcu otworzą, oby tylko przed Sądem bo potem będzie za późno niestety, no ale i nawet apostoł Tomasz nie uwierzył póki "nie dotknął". Ale "Błogosławieni którzy nie widzieli a uwierzyli". a co do Twego chrztu to kiedyś zrozumiesz, że to było jak sądzę największe dobro jakie Cię spotkało. Co do słabych no to właśnie najsłabsi najszybciej upadają w wierze, a wytrwać potrafią najsilniejsi. Życzę Ci jak najlepiej i oby nigdy Ci kończyn nie obcinali itd. Z Bogiem
34. Dodane przez idz dalej sam, w dniu - 14-04-2016 08:35
DO KOM. 30.TO TWÓJ PROBLEM I NIE FILOZOFÓJ,BO I TAK NIM NIE ZOSTANIESZ.
35. Dodane przez re re kum kum re re, w dniu - 14-04-2016 20:14
34 
Nie folozufój. :) Tfu! Co ty człowieku wypisujesz? 
 
Damianie. 
Ile lat ma wszechświat a ile lat ma Twój Bóg? 
Wiara musi być podparta dużą wiedzą bo inaczej to niestety ciemnogród. 
Czy "otwarte oczy" mają tylko katolicy? Czy babtyści, żydzi, hinduiści czy muzułmanie mają na pewno "zamknięte oczy"? 
Czy Mojżesz doświadczy zbawienia? Przecież nie był ochrzczony a obrzezany tak jak Jezus. 
Życzę ci więcej przemyśleń bo ślepa wiara nie jest wiarą a właśnie zabobonem.
36. Dodane przez agata, w dniu - 15-04-2016 10:49
Do 35 ciemnogród to osoby wypisujące takie rzeczy Jeśli ktoś jest ochrzczony i jest osoba wierzącą i praktykującą wie co to wiara i spotyka Boga każdego dnia w swoim życiu. Nie ma czegos takiego jak slepa wiara albo ją masz, albo nie i nie jest zabobonem. Nasz Bóg jest , był i będzie zawsze . Nawet najgorsi grzesznicy nawracający się na łożu śmierci doznają zbawienia .Damianie Twoja wiara jest siłą i widać po tym jak piszesz że Boga stawiasz na pierwszym miejscu i nie musisz nic przemyślać .Osoby które tak piszą jak Damian ,ja , kom34, kom28, kom23 itp. doswiadczają spotkania z Panem Bogiem każdego dnia w swoim życiu tylko trzeba się na niego otworzyć a nie zamykać .Wiedza to Pismo Sw. które trzeba otwierać i rozeznać co Bóg chce ci powiedzieć ,co przekazać. Jeśli doznasz w swoim zyciu Boga i otrzymasz od Niego Dar i Cud o który Prosisz tak jak ja nigdy nie powiesz że to zabobon a wiara jeszcze bardziej wzrośnie w siłe . Życzę Ci spotkania z Panem Bogiem choć pewnie spotykasz Go każdego dnia wystarczy otworzyć oczy i serce.Z Panem Bogiem
37. Dodane przez do Wszystkich wierzących, w dniu - 16-04-2016 17:13
Serratia ­marcescens to jest ten cud. A książęta niech się przyznają, że nigdy nie oddali do badania org. materiału tylko próbkę w formie bloczku parafinowego. Wrocław nic nie potwierdził a wręcz wykluczył , a Szczecin odkrył ludzie DNA ale jak napisałem nie na oryginalnym materiale. Taka próbka jest nic nie warta ze względu na mozliwość zanieczyszczenia jej przez wiele osób pośrednich.Cześć i czołem.
38. Dodane przez re 36, w dniu - 17-04-2016 20:36
Agato, to co wypisujesz to jest właśnie ciemnogród. Wiara to nie jest wiara w to co ci ksiądz powie lub jak każe myśleć. To jest właśnie ciemnogród. Nie myślisz a wierzysz? W co wierzysz? Żeby nie być ciemnogrodem to trzeba wiedzieć w co się wierzy i wybierać świadomie. Bóg dał nam wolną wolę, dał nam rozum. Piszesz, że doświadczasz codziennie istnienia Boga. Na jakiej podstawie tak piszesz? Przemawia przez ciebie pycha i właśnie ślepa wiara. Piszesz o Piśmie Świętym. Piszesz o potrzebie jego otwierania. No tak, trzeba jeszcze je czytać. Czytać i myśleć a nie tylko otwierać. By spotkać Boga nie trzeba otwierać serca bo On i tak wie o tobie wszystko. Pycha, pycha zgubiła już nie raz i nie dwa ludzi a Boga rozgniewała nie na żarty. 
Może jeszcze powiesz Bogu jakie masz plany na jutro?
reklama
39. Dodane przez hmm, w dniu - 17-04-2016 20:54
Dlaczego Bóg czyni cuda tylko dla chrześcijan a nie np. buddystom, czy muzułmanom?
40. Dodane przez lmjw88, w dniu - 16-01-2017 04:45
Do kom. 15 Skąd masz takie info ? Skąd czerpiesz definicję patrioty, Polaka ? Czy to wymysły twojej chorej wyobraźni ? Nienawiść ? Kompleksy ? Są na tym świcie ludzie i (niestety) taborety, a Ty jesteś przykładem drugiej opcji. PS. W języku polskim nie ma nic o emotikonach.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama