Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Głogów arrow Pociągiem od grudnia 2019

Reaktywacja linii kolejowej Głogów-Wschowa-Leszno

Pociągiem od grudnia 2019

01.11.2018. Radio Elka

(fot. Bartłomiej Klupś)
To już przesądzone. Od grudnia przyszłego roku pociągi znów będą kursować na linii Leszno-Wschowa-Głogów. - Nasze marzenie przerodziło się w rzeczywistość – przyznał wiceburmistrz Miłosz Czopek na wspólnej konferencji prasowej z prezydentem Głogowa Rafaelem Rokaszewiczem.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wczoraj włodarze obu miast spotkali się z dziennikarzami na wschowskim dworcu. Jak podkreślali, starania o reaktywację linii kolejowej to był okres kilkunastu miesięcy wytężonej pracy, która popłaciła. Zaprezentowany został ostateczny i najważniejszy dokument,
czyli uchwała Zarządu PKP PLK mówiąca o przystąpieniu do realizacji tego zadania.

- Czekaliśmy na ten dokument kilka miesięcy, ale udało się. Skoordynowanie wszystkie instytucji w trzech województwach było ogromnym przedsięwzięciem. Cieszymy się, że zarządy województw cały czas podtrzymują wolę finansowania tych przewozów. Przypomnę, że mówimy tutaj o co najmniej sześciu parach pociągów - mówił Rafael Rokaszewicz, prezydent Głogowa.

Włodarze miast podziękowali sobie za współpracę i determinację, która doprowadziła do szczęśliwego finału.

- Ta podróż będzie krótka, gdyż jeden z warunków projektu gwarantuje, że z Leszna przez Wschowę do Głogowa pociąg przejedzie poniżej 55 minut - podkreślał wiceburmistrz Miłosz Czopek.

Dodajmy, że na inwestycję PKP przekazuje 12 milionów złotych netto. Głogów dołożył się kwotą 2,5 mln, a Wschowa przekazała 500 tysięcy złotych. Ostatecznie Leszno nie partycypuje w kosztach, gdyż jest zaangażowane w inne przedsięwzięcia z PKP PLK na terenie miasta, które pochłaniają wiele środków.

 
Komentarze (42)
1. Dodane przez !!!, w dniu - 01-11-2018 09:39
Widać na zdjęciach, że miejscowe debile poniszczyli obiekty dworca !
2. Dodane przez Ina, w dniu - 01-11-2018 10:46
Brawo!
3. Dodane przez głogowianin, w dniu - 01-11-2018 10:52
Wschowa powinna należeć do województwa dolnośląskiego, historycznie już za Kazimierza Wielkiego została przyłączona do królestwa polskiego. Mieszkańcy Wschowy,Sławy i Szlichtyngowy powinni zorganizować referendum w sprawie przyłączenia powiatu wschowskiego do woj.dolnośląskiego
4. Dodane przez Creator, w dniu - 01-11-2018 11:02
Przecież perony na tych mniejszych przystankach nie nadają się do obsługi podróżnych, chyba że chcą żeby ludzie nogi połamali.
5. Dodane przez Waldek, w dniu - 01-11-2018 11:58
dzięki idiotycznej decyzji polityków z 2011 rok musimy od nowa inwestować w kolej a raczej odbudowę połączeń kolejowych które działały dziesiątki lat aż do momentu rządów nawiedzonych idiotów !!!
6. Dodane przez waldek, w dniu - 01-11-2018 12:17
Prezydentem w 2011 r był Bronisław Komorowski a premierem Tusk 
i tym panom podziękowania za decyzją o redukcji kolei także Głogów-Leszno ,teraz ich pupile odbudowują to co mogło dalej dobrze działać a zostało wykończone przez PO -PSL !!!
7. Dodane przez Super, w dniu - 01-11-2018 12:29
Chwała Rokaszewiczowi. Teraz będą mniejsze korki na moście bo mieszkańcy wybiorą kolej zamiast samochodów :) Dziękujemy Jasiowi Fasoli, a to wszystko za jedyne 2,5mln z głogowskiego budżetu :( Wschowa dołoży 5krotnie mniej, a Leszno całe 0zł. Po równo :)
8. Dodane przez Brawo, w dniu - 01-11-2018 12:30
Teraz czas na S12 jako łącznik S3 Głogów Wschowa Leszno S5
9. Dodane przez Adam, w dniu - 01-11-2018 12:31
"...pociąg przejedzie w co najmniej 55 minut". To znaczy, że może jechać i 2 godziny.
10. Dodane przez Zośka, w dniu - 01-11-2018 14:22
Do 6 . Tak, bo to Prezydent Państwa zajmuj się kolejami regionalnymi. Jak mi żal takich ludzi jak Ty ...
11. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 01-11-2018 15:01
Nie dajcie się omamić tą koleją . Będą wozić ale pszczoły luzem a nie ludzi .Kto ze Wschowy czy Leszna pojedzie tą koleją i kto będzie ciągle dopłacać do tego nie rentownego połączenia ? .Po drugie to nie dworzec kolejowy ale co najwyżej skansen P.K.P . Tu widać gospodarza na fotografii jak jest czysto wokół . To wstyd tak zaniedbać czystość wokół dworca . A to jest działka S.K którą Czopek zarządza poprzez swoją koleżankę .
12. Dodane przez Rocky, w dniu - 01-11-2018 15:25
Cieszy widok wielkich inwestycji na S12 a także nadzieja na reaktywację kolei,,gdyby nie II cud nad Wisłą 3 lata temu to tylko o goliznie finansowej by mówiono A Rostek wiedział na czym stał.A czy wiedział że obrabiają jego i kraj z Vatu,,,
13. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 01-11-2018 15:35
re 3 
Sam sobie zaprzeczasz. Kazimierz Wielki prawem kaduka zagarnął Wschowę będącą zawsze częścią Śląska. Wątpię by ktokolwiek chciał być w województwie dyskryminującym północne rubieże. 
re 5, 6 
Jak tak bezpodstawnie możesz opisywać rządy idiotów nie potrafiących nawet PESY uratować kupując zestawy kolejowe w Niemczech. Stan prawny w 2011 roku to ustawa z 2003 roku. Największa degradacja linii kolejowej 14 nastąpiła w latach 2006-2007. Zgadnij kto był wówczas premierem. 
W 2011 obowiązywała już dyrektywa EUR-Lex - 32012D0464 - EN - EUR-Lex. To oznaczało rozwój kolei w tej części UE.  
re 7 
Komu zależy na przywróceniu ruchu pasażerskiego na tej linii najbardziej? Lesznu? Nie wydaje mi się. Wschowianom? Na pewno mniej niż głogowianom. To kto musi najwięcej wyłożyć by pamiętano choćby o genialnych pomysłach Jana Smutnego Wąsatego? 
re 8 
Zapomnij, już po wyborach samorządowych i poseł z naszego miasta stracił zainteresowanie tym tematem. Przypomni sobie tuż przed wyborami parlamentarnymi.
14. Dodane przez ...do 10, w dniu - 01-11-2018 16:20
To pewnie kosmici rządzili przez 8 lat i sprywatyzowali (czytaj sprzedali) prawie wszystko co się dało... ewentualnie polikwidowali "spósb Arułkowicza na naprawę służby zdrowia POZAMYKAĆ część szpitali"... rue
reklama
15. Dodane przez Artur, w dniu - 01-11-2018 16:33
Brawo dla lokalnych samorządów, ta linia kolejowa jest dużo bardziej potrzebna niż linia Głogów -Legnica która raczej będzie wozić tylko powietrze, czy np następny, niepotrzebny most w polu zaplanowany przez Kaczyńskiego i Morawieckiego, bo na jakiejś starej komunistycznej mapie był prom wodny.
16. Dodane przez qwerty, w dniu - 01-11-2018 16:52
Krótka podróż ??? 40 km i co najmniej 55 minut . Ktoś tu zapewne na głowę upadł. Średnia prędkość ok 45 km/godz /zawrotna/.
17. Dodane przez wschowianin, w dniu - 01-11-2018 17:07
Po co nam takie połączenie nierentowne . Bardziej by przydała się obwodnica z nowym mostem w Głogowie bo za chwilę Głogów zatka się w każdy dzień .
18. Dodane przez ktoś, w dniu - 01-11-2018 17:31
A po co jeździć do Leszna czy Wschowy? przecież tam nic nie ma. Tak samo oni nie będą jeździć bo u nas nic nie ma.
19. Dodane przez Antoni Zdziech, w dniu - 01-11-2018 18:17
Połączenie Głogowa z Lesznem to jedno ,ale i wpadałoby reaktywować połączenie z Żaganiem.
20. Dodane przez do 14, w dniu - 01-11-2018 18:52
No to dawaj teraz. Kto? Co? Za ile? Komu? 
Potrafisz cokolwiek napisać bez agitki KC PiS a raczej wytycznych I Prezesa Polskiej Zjednoczonej Partii Rzeczypospolitej?
21. Dodane przez Re 14, w dniu - 01-11-2018 19:47
To doczytaj dokładnie, za czyich rządów zamknięto tą linie kolejową, a dopiero później zabieraj głos. Bez pozdrowień
22. Dodane przez mieszkaniec gminy., w dniu - 01-11-2018 20:12
Te trzy miasta Wschowa ,Slawa i Szlichtyngowa do woj.dolnoslaskiego na tym lepiej by wyszly te miasta.
23. Dodane przez maati, w dniu - 01-11-2018 20:12
Do 20 może ja ci odpowiem sprywatyzowana PKP Energetyka tak tak to jest teraz firma francuska kolejne prywatyzacja to gigant chemiczny CIECHU który sprzedano Kulczykowi kolejne to słynna już kolejka na Kasprowy która przynosiła rocznie 300 mln a oni ją sprzedali za bodajże 250 kolejna to próba prywatyzacji Lotosu i Lasów Państwowych które to prywatyzację zablokowane tylko dlatego że nawet PSL rozumiał czym to grozi wymieniłem to o czym wiem a czego jeszcze nie wiemy?
24. Dodane przez Artur, w dniu - 01-11-2018 21:32
Do 23: co za bzdury wymyślasz. Jak kolejka na Kasprowy mogła rocznie przynosić zysk 300 milionów złotych? To dziennie musiałby zarabiać około miliona złotych. Więc ten milion podziel sobie przez cenę biletów to wyjdzie Ci że w ciągu dnia musiała by przewozić tyle ludzi co mieszka w Krakowie, a rocznie tyle co mieszka w Chinach :-) Skąd masz takie informacje, z TVP? Haha, ta pisowska propaganda coraz bardziej jest śmieszna.  
A swoją drogą, już dawno kolej powinna być sprywatyzowna, to by przynosiła zyski, a dodatkowo żaden partyjny misiewicz nie znalazł by tam miejsca.
25. Dodane przez re 23, w dniu - 01-11-2018 21:56
Nikt, nigdy nie prywatyzował LP, za to PiS zaczął niszczyć lasy w Polsce włącznie z Puszczą Białowieską wpisaną na listę UNESCO jako dziedzictwo światowe. Teraz przez środek puszczy buduje się drogę z twardą nawierzchnią. 
 
PKP Energetyka. W dniu sprzedaży spółki była ona zadłużona na ponad 500 mln złotych. PKP sprzedało swoją spółkę za 1,917 mld złotych a kupujący jest nadal kontrolowany przez PKP. PKP Energa jest dziś dostawcą najtańszej energii elektrycznej dla firm z czego i ja korzystałem oszczędzając przez rok prawie 68 tysięcy.  
 
Kolej na Kasprowy Wierch. Sprzedał rząd PO-PSL? A to ciekawe. Kolej kupiła wówczas spółka Polskie Koleje Górskie (PKG), powołana specjalnie do tego celu przez cztery samorządy podhalańskie, na czele z Zakopanem gdzie rządził i nadal rządzi PiS. Pieniądze na zakup, czyli 215 mln zł, zapewnił fundusz inwestycyjny Mid Europa Partners. Następnie fundusz przekazał swoje akcje specjalnie powołanej do tego celu spółce Altura, zarejestrowanej w Luksemburgu. PKG to firma zagraniczna, na przejęcie nieruchomości znajdujących się pod infrastrukturą kolejek wymagana była zgoda MSW. Dzięki naciskom samorządowców z owych czterech gmin podhalańskich taka zgoda została wydana, starosta tatrzański skłócony z pozostałymi gminami odwołał się od niej do Sądu Administracyjnego w Warszawie, który uchylił wcześniejszą decyzję MSW. Czyli kto sprzedał kolej na Kasprowy Wierch? 
 
LOTOS 
Za odpowiedź niech posłuży tylko wypowiedź premiera Tuska w trakcie odwiedzin rafinerii LOTOSU w Gdańsku. cyt: \"Ze względu na pozycję surowcową Rosji i na nasze częściowe - Bogu dzięki - tylko, ale jednak uzależnienie od strony rosyjskiej, wskazana jest pewna ostrożność i powściągliwość\" co oznaczało co najmniej pominięcie Rosji w czasie gdy rozważano sprzedaż LOTOSU. Dalej cytuję: [...]to musi się bilansować - interes narodowy, interes samej rafinerii musi być na pierwszym miejscu\".  
Rozważano co nie oznacza iż musiało do sprzedaży dojść jak chciał tego prezes LOTOSU.
26. Dodane przez maati, w dniu - 02-11-2018 07:41
Co do kolejki na Kasprowy wdarła mi się literówka a właściwie cyfrówka miało być zysk 3 mln a owy fundusz odkupił kolejkę od PKP koleje linowe i zgoda MSWIA została wydana inaczej do transakcji by nie doszło. Co do LOTOSU to napisałem wyraźnie że była próba sprzedaży a co do Lasów Państwowych to był to projekt pana prezydenta Komorowskiego ale dzięki przewadze 14 głosów posłów PSL nie doszło do tego.Co do PKP Energetyka to teraz mogą narzucić cene za prąd. Jeszcze nie wspomniałem o LOT jak to się stało że był na skraju upadku i nawet Tusk mówił że mimo pięknej historii nie będzie ratunku a tu zmiana władzy i LOT przynosi rekordowe zyski i co więcej wykupił węgierskie linie lotnicze MALEV.To w PIS są wizjonerzy ekonomii? Nie po prostu był przygotowany grunt pod sprzedaż Lotu Lufthansie co przyznał minister Tomasz Arabski na słynnych już taśmach.oczywiście nie pochwalam tego że obecny zarząd LOT nie chce się dzielić zyskiem z pracownikami
27. Dodane przez DGL, w dniu - 02-11-2018 10:57
TYLKO POGRATULOWAĆ(...) KOLEJNEJ INWESTYCJI, KTÓRA JEST SPONSOROWANA PRZEZ GŁOGOWIAN GŁÓWNIE DLA MIESZKAŃCÓW LUBUSKIEGO I WIELKOPOSKIEGO. OT TAKI GEST DOBREGO GOSPODARZA GŁOGOWA.
28. Dodane przez Artur, w dniu - 02-11-2018 10:59
Do 26: nie pisz głupot, LOT cały czas przynosi straty biorę pod uwagę ile pieniędzy zostało w niego włożonych, a ile LOT zarobił, zsumując to razem cały czas są na dużym minusie. To jest tak jak z tą niby nadwyżką budżetową 3 mld Morawieckiego, jak dziura budżetowa to 30mld plus do tego dług publiczny który obecnie rośnie jeszcze więcej niż za PO. Więc gdzie w tym nadwyżka budżetu? ;-)
29. Dodane przez Do 25, w dniu - 02-11-2018 11:33
Już początek twojego wpisu świadczy o ułomności w kojarzeniu faktów. Za samą próbę prywatyzacji lasów wiem na kogo nigdy już nie zagłosuję. Kilka głosów zdecydowało i dobrze pamiętam jak media przychylne PO nagonkę na jedną z posłanek zrobiły o sałatkę zamiast poinformować, że lasy są dalej polskie!
30. Dodane przez Leonard, w dniu - 02-11-2018 12:09
Jest to zasługa obecnych włodarzy Głogowa i Wschowy. Wreszcie po tylu latach Wschowa odzyskuje prestiż. Brawo Miłosz Czopek!
31. Dodane przez maati, w dniu - 02-11-2018 14:09
Do 26 nie wiem skąd się urwałeś bo nawet ci strajkujący protestują właśnie dlatego iż mimo olbrzymich zysków prezes LOT nie chce spełnić ich postulatów
32. Dodane przez re 26, 28, 29, w dniu - 02-11-2018 18:38
Kiedyś chciałem być strażakiem. Chciałem, co z tego, że chciałem? Potem chciałem głosować na PC i jeszcze szybciej mi przeszło. Cały czas piszemy o rządzie PO-PSL czy to był rząd tylko PO? Kojarzysz? 
 
Jeszcze raz, to SAMORZĄDOWCY kupili kolejkę i potem ją opchnęli bo takie mieli prawo. Święte prawo własności tak jak obecny rząd PiS niczego nie zrobił by właściciele nie sprzedali SOLARISA, najlepszej polskiej firmy w obce ręce. Podobnie niczego rząd PiS nie zrobił w sprawie sprzedaży Piotra i Pawła. O tym cisza? 
 
PKP Energetyka ma najtańszy prąd w Polsce od trzech lat. Za to państwowe spółki szaleją z ceną i opłatami dla firm i samorządów. O tym też wolisz nie pisać? 
 
LOT. Firma chyli się ku upadkowi i tylko patrzeć jak dojdzie do katastrofy samolotu bo obecny prezes oszczędza choćby na przeglądach dziennych zlecając je pilotom a co robili do tej pory mechanicy. Nie ma tygodnia by nie było poważnych awarii, odwołań lotów, opóźnień i to jeszcze przed strajkiem. Lotniska w Chinach, Japonii zabrały nam najlepsze godziny lądowań co przynosi straty.
33. Dodane przez re32, w dniu - 02-11-2018 23:28
Za taki defetyzm powinno się karać więzieniem.
34. Dodane przez maati, w dniu - 03-11-2018 08:00
Do 32 człowieku gminy tatrzańskie ZASKARŻYŁY decyzję MSWIA o sprzedaży tej kolejki i PRÓBOWAŁY ją odkupić a wiesz dlaczego ta zagraniczna firma odsprzedawać tę kolejkę? Bo cwaniaki które sprzedały kolejkę #zapomniały# że ziemia należy do osób prywatnych które zażądała od nowych właściciEli olbrzymich pieniędzy za to że kolejka działa na ich terenie.A co do LOT wczoraj była wypowiedź w tv szefa związków kierujących strajkiem o zakończeniu protestu gdyż prezes zgodził się na ich najważniejszy postulat czyli podwyżki co więcej ten pan słusznie stwierdził że MIMO REKORDOWYCH ZYSKOW musieli narażać firmę aby wywalczyć swoje postulaty.te odwołane loty o których wspominasz to efekt tego strajku który jak wcześniej pisałem popierałem
35. Dodane przez Marek, w dniu - 03-11-2018 13:55
Nikt nie wie skąd wziąć spalinowy tabor do obsługi tej linii, ale jak go w końcu znajdą to nie róbcie obciachu i korzystajcie z przywróconego za taką kasę połączenia.
36. Dodane przez ..., w dniu - 03-11-2018 16:45
Ludzie dajce sobie spokój polemizując z trolem internetowym zwanym wójtem (nie spełnionym ambicjonalnie) stąd pewnie ten nic.... baa jak by tego było mało podszywającym się po innymi nickami siejącym propagandę na prawo i lewo a najlepsze jest to że innym cały czas to zarzuca... idę o falszkę że to czynny działacz PełO na dodatek pewnie zasiadający w jednej z Państwowych spółeczek ewentualnie córce... 
ps.. 
Pewnie miałeś na myśli posłankę a nie posła z naszego miasta  
z tego co kojarzę to Ewcia tuż przed wyborami wyskoczyła z drugą przeprawą mostową jak jej się d..sko paliło.... ojjj człeku marny do lekarza a siooo.....
37. Dodane przez re 33 itd., w dniu - 03-11-2018 18:01
Gdzie ty trollu widzisz defetyzm? Wójtem głogowskim jesteś? 
 
Nie gminy zaskarżyły a jedynie burmistrz Zakopanego.  
LOT, jeszcze przed strajkiem odwoływano lub przerywano przynajmniej dwa loty tygodniowo. Przyznasz, ze to nie jest normalne w tak niewielkiej firmie. 
Łżesz też w sprawie najważniejszych postulatów. Komunikat rzecznika LOT: Najważniejsze postanowienie porozumienia dotyczy zakończenia akcji protestacyjnej - podał członek zarządu PL LOT Bartosz Piechota. Spośród spełnionych postulatów rzecznik prasowy spółki Adrian Kubicki wymienił przywrócenie przewodniczącej Związku Zawodowego Personelu Pokładowego i Lotniczego (ZZPPiL) Moniki Żelazik oraz wszystkich osób zwolnionych w związku ze strajkiem rozpoczętym 18 października. Postulat o którym piszesz był przedstawiony przed strajkiem, który został powstrzymany decyzją sądu.  
Nadal nie dociera do ciebie też i to, że choćby Bombardiery bez fachowej obsługi - przypominam, że robią obsługę codzienną piloci a nie mechanicy - cały czas mają awarie. Ciekawe jest również to, że awarie w takiej ilości są tylko w LOT. 
 
36 
Dla ciebie deklu to posłanka Drozd, Ewcię to masz w domu od zmywania garów i podcierania twego dupska.  
Decyzja o umieszczeniu mostu i obwodnicy na liście rezerwowej zapadła ponad rok przed wyborami a umieszczenie jej dzięki staraniom posłanki w końcu zimy 2015 czyli nie tuż przed wyborami. Poseł z Głogowa wybrany głosami takich jak ty nie był w stanie wznieść się ponad interes partyjny PiS, może portki mu dymiły na samą myśl co zrobi z nim Prezes Polski i decyzją PiS przy braku sprzeciwu posła Wojciecha Zubowskiego most wykreślono z realizacji na kilka lat a przypomnę, że nie tylko jego budowa miała się rozpocząć najpóźniej na początku 2018 to jeszcze miała ta obwodnica kosztować niewiele ponad połowę tego za ile teraz chce ją budować PiS przy zaniżeniu parametrów technicznych. Drożej, gorzej, później. Dlaczego? Żeby można było nakraść jak przy budowie obwodnic na innych odcinkach S12 a u nas zapomnijmy, że będziemy mieś S12 bo założenia nie przewidują tego i nie będzie możliwości przebudowy do drogi klasy S. 
Flachę przegrałeś!!!
38. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 03-11-2018 23:29
Widać skutki weekendowego wypoczynku przy flaszce. Nie pij może tyle bo jakieś omamy Waści dotykają. 
Jutro siooo! Możesz udać się na poszukiwania minimum Hennessy'eya, chyba znajdziesz co to takiego jak ci handra przejdzie. Przerżnąłeś smarku niemożebnie.
39. Dodane przez ... do 38, w dniu - 04-11-2018 15:54
Ooo trolek powrócił,ohhh Karol przestań się kompromitować nawet jak bym wygrał patykiem bym nie tknął.... 
Nie mierz wszystkich swoją miarą,weekend nie musi koniecznie oznaczać picia...ale dużo by to wyjaśniało podejrzewałem że mam do czynienia z kim obłąkanym a to zwykły żulek moczymorda.... co nie zmienia faktu że to i to trzeba leczyć.... a teraz siooo do specjalisty.
40. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 04-11-2018 18:32
Co ty z tym lekarzem trollu? Masz doświadczenia? Czy to ja o flachę chciałem się zakładać? Wytrzeźwień człowieku, jutro do łopaty, operator takiego sprzętu musi być sprawny.
41. Dodane przez Arek, w dniu - 05-11-2018 16:23
Reaktywacja tej linii kolejowej to zmarnowane pieniądze. Nikt nie będzie tam jeździł. 
W europie przerobiono by trasę po torach na porządną ścieżkę ROWEROWĄ. 
W tym kierunku zmierza świat.
reklama
reklama
42. Dodane przez chichot gmin, powiatów i wojew, w dniu - 06-11-2018 20:33
Jakiś czas temu dużo mówiło się o ścieżce rowerowej do Sławy. Właśnie zlikwidowano wiadukt tuż przed Sławą.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama