Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Głogów arrow Przejście podziemne koło zamku

Dokumentacja będzie kosztować 80 tys. złotych

Przejście podziemne koło zamku

02.02.2019. Radio Elka, Iwona Konecka


Radni wyrazili zgodę (Fot. Iwona Krasicka)
Powstanie przejście podziemne koło głogowskiego zamku. Zielone światło w tej sprawie dali radni miejscy głosując nad przekazaniem 80 tys. złotych na dokumentację dla tego zadania. Przejście podziemne ma zredukować korki w mieście, gdyż auta nie będą musiały się zatrzymywać w tuż przed Mostem Tolerancji.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Rozmowy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz właścicielem drogi (GDDKiA) pokazały, że taka opcja będzie najbardziej
korzystna dla miasta i mieszkańców. - Konserwator zabytków również stwierdził, że zbudowanie kolejnej konstrukcji w tym miejscu zaburzy krajobraz na zamek, na kolegiatę, na Ostrów Tumski i przychyla się do pomysłu przejścia podziemnego - tłumaczył podczas sesji prezydent Rafael Rokaszewicz. Dokumentacja na przejście podziemne zostanie sporządzona jeszcze w tym roku. Jej koszty pokrywa w całości Gmina Miejska Głogów.
 
Komentarze (76)
1. Dodane przez KOBIETA, w dniu - 02-02-2019 14:27
BEZPIECZNIEJSZE BĘDZIE PRZEJŚCIE "NAD" A NIE "POD". Chodzę tamtędy codziennie do pracy i nie wyobrażam sobie przejść przejściem podziemnym po godz 22.Strach( litości& Jeśli tak to będę łamać przepisy przechodzą przez ulicę,a zarazem uważając na nadjeżdzajace auta. Z GÓRY PRZEPRASZAM I LICZĘ NA WYROZUMIAŁOŚĆ ps.i chyba taniej będzie "NAD"...
2. Dodane przez Kiki, w dniu - 02-02-2019 14:36
O Boże...Co za pomysł. Czy Ci nasi radni i nasz prezydent ma pojęcie co mówi. Korki są przez skrzyżowanie aleja wolności. Masakra co oni robią. Jak się nie znają na czymś to niech nie wydają naszych pieniędzy na coś co i tak nie zlikwiduje korków
3. Dodane przez Edgar, w dniu - 02-02-2019 14:48
- "Konserwator zabytków również stwierdził, że zbudowanie kolejnej konstrukcji w tym miejscu zaburzy krajobraz na zamek, na kolegiatę, na Ostrów Tumski i przychyla się do pomysłu przejścia podziemnego" czyli zaburzy krajobraz więc się przychyla
4. Dodane przez rom51, w dniu - 02-02-2019 14:53
dobudojcie drugie mosty i niebedzie problemu przez nastempne 10 lat
5. Dodane przez ...., w dniu - 02-02-2019 15:55
Troszkę to chore jak się marnotrawi publiczne pieniądze w naszym mieści co za de... rzuca takimi pomysłami pewnie ten sam co wymyślił logo Głogowa i umieścił je między mostami w krzakach... ludzie czy tu już nie ma kompetentnych ludzi. 
Jeszcze ten pretekst że korki się robią przez to przejście zacznijcie myśleć to nie boli...
6. Dodane przez xyz, w dniu - 02-02-2019 16:36
W ktorym miejscu to przejscie ma byc? wyjscie na zamek,na pomnik,przystanek?a moze 100m od przjscia na skrzyzowaniu? a jak gora to kto po schodkach wejdzie i gdzie zejscie
7. Dodane przez Mix salat, w dniu - 02-02-2019 16:57
To przejscie tam potrzebne jak swini kamizelka. Prezydencie pomysl co jest potrzebne a jak nie wiesz to zapytaj mieszkancow
8. Dodane przez mieszkaniec starego miasta, w dniu - 02-02-2019 17:13
Mieszkacie gdzieś w tych blokach z płyty daleko od tego przejścia nie wiecie o co chodzi to się nie wypowiadajcie na temat tego durnego przejścia, super pomysł jeden z lepszych pomysłów naszych decydentów w ostatnim czasie, by lepiej połączyć stare miasto ze śródmieściem, wykluczy to korki, wypadki z udziałem pieszych i ułatwi spacery.
9. Dodane przez martin, w dniu - 02-02-2019 17:14
Most zbudujcie drugi, a nie przejście. To skutecznie odetka miasto
reklama
10. Dodane przez normalny, w dniu - 02-02-2019 17:16
Te wszystkie działanie to jest przysłowiowe pudrowanie trupa.Nic to za wiele nie zmieni. Potrzebny jest drugi most z obwodnicą miasta!!!
11. Dodane przez do kom 5 i 2, w dniu - 02-02-2019 17:17
Człowieku to ty zacznij myśleć, może nie jesteś z Głogowa skoro takie bzdury piszesz. W sezonie letnim korki tworzą się głównie przez to przejście nie mąć ludziom w głowach jak nie znasz tematu.
12. Dodane przez jhg, w dniu - 02-02-2019 18:19
Korki tworzą się nie przez to przejście ale przez światła na krzyżówce z A.Wolności !!!
13. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 02-02-2019 18:29
Aż miło sobie poczytać i przekonać się, że mam rację, że głogowianie niczym nie różnią się od reszty Polaków. Jedyne rozsądne rozwiązanie to właśnie przejście podziemne. To tylko trzy metry w dół i kolejne trzy do góry. Nadziemne to ingerencja w otoczenie zamku i mostu a dodatkowo to pięć metrów w górę i kolejne pięć w dół.  
Jedynym minusem powstania tego przejścia to utrudniony wyjazd z Nadbrzeżnej. 
Jeszcze drugi most. Jak wyliczono cztery lata temu koszt budowy mostu z obwodnicą miał oscylować wokół 600 mln. Obecny bezrząd wyliczył 760 mln. To po co pisać, że lepiej by drugi most za to wybudować. Sama koszt dokumentacji na drugi most z obwodnicą wystarczyłby na wybudowanie kilkunastu przejść podziemnych w mieście.
14. Dodane przez Adam, w dniu - 02-02-2019 18:37
Mam pytanie ale czy w tamtym miejscu pod ziemią niema korytarzy zabetonowanych? Dlatego też wjazd koło muzeum zamkneli przynajmniej tym tłumacząc ale jeśli ma być drugie przejście pidziemne oddalone od pierwszego 100m to gdzie tu sens gdzie logika. Jeśli jak mówicie lepiej dla spacerów to spacerujcie te 100 m dalej na zdrowie wyjdzie.
15. Dodane przez Adam, w dniu - 02-02-2019 18:39
Do kom 11 A to dlatego całe rondo jest zapchane? Przestań facet bo to nawet śmieszne niejest masz auto?
16. Dodane przez anna, w dniu - 02-02-2019 19:53
zgadzam się z kom. 15, druga przeprawa mostowa potrzebna przede wszystkim, a nie jakieś zapchaj dziury. Pan Prezydent ZAWSZE otwarty na propozycje mieszkańców- wiem jedno, to pan prezydent wie- powinien wiedzieć, co jest najważniejsze dla WSZYSTKICH mieszkańców- czyli jednak nie tylko jakaś tam kładka, czy przejście podziemne- a budowa tego tam pomysłu zakorkuje nas - no nie wiem na jak długo, ale przecież Wszysko dla Głogowa!!!!!! Propozycji dobrych i sensownych dla głogowian jest mnóstwo, więc &. a nie powiem.... może kiedyś..., może komuś za 3 lata
17. Dodane przez ronin, w dniu - 02-02-2019 20:03
to przejście powoduje korki na pasie dla wjeżdżających do Głogowa od strony Leszna i Sławy, ale też potęguje korki na rondzie. Dzieje się tak szczególnie w dni z ładną pogodą, gdy bulwar nadodrzański staje się miejscem spacerów. Tragedia dzieje się tam, gdy są tam jakieś imprezy masowe. Wtedy na przejściu ruch pieszych ma charakter ciągły. Problemem są też przyzwyczajenia kierowców zjeżdżających z dużego ronda w stronę Leszna. Wiedząc, że prawy pas zanika, ustawiają się głównie na pasie środkowym. Budowa przejścia podziemnego jest doskonałym pomysłem. Krytykujący pomysł wykazują się brakiem wyobraźni, albo skrajną niewiedzą.
18. Dodane przez Marek, w dniu - 02-02-2019 20:04
Ciekawe, czy przejście będzie posiadało przejazd dla rowerzystów. Miejsca tam nie brakuje, ale obawiam się że taniej i prościej wyjdzie potraktować cyklistów znakiem zakazu. Gdzieś za 100 lat powstanie Odrzańska Trasa Rowerowa, było by jak znalazł.
19. Dodane przez x, w dniu - 02-02-2019 20:45
Pod wjazdem kolo muzeum sa tory kolejowe,zamkneli ten lewoskret 20 lat temu ze wzgl.na obsypujaca sie estakade,ktora grozila zawaleniem
20. Dodane przez Karol, w dniu - 02-02-2019 20:55
Jestem za przejściem XXI wieku z ruchomymi schodami i windą dla wózków
21. Dodane przez Mieszkaniec starego miasta, w dniu - 02-02-2019 21:03
Mam samochody a nie jakieś auta ,może jeszcze baniole? Naucz się facet czytac ze zrozumieniem pisałem o sezonie letnim nie o godzinach szczytu.Dla takich jak ty trzeba w 20 zdaniach pisać zebys zrozumiał?
22. Dodane przez gość, w dniu - 02-02-2019 21:05
Jak zwykle nie podoba się! Ja uważam ,że pomysł świetny!!!W sumie niedużym kosztem ,z zachowaniem krajobrazu,rozwiązanie przejścia przy zamku.Bezpiecznie dla pieszych i kierowców.Dobry pomysł :)Popieram!
23. Dodane przez Karol, w dniu - 02-02-2019 21:22
Poćwicz ortografie i gramatykę mieszkańcu starego miasta
24. Dodane przez do kom23, w dniu - 02-02-2019 21:31
Tobie ćwiczenia jakoś nie wychodzą. Pomijam "ortografie" (ę). Stare Miasto już nie...
25. Dodane przez riksza, w dniu - 02-02-2019 21:31
za koszt przejścia podziemnego mogę nosić(wozić) ludzi od planowanego przejścia do obecnie funkcjonującego na Bramie Brzostowskiej i z powrotem - pensja byłaby naprawdę spora :D
26. Dodane przez Jozek, w dniu - 02-02-2019 21:33
Zaczną kopać znajdą jakaś skorupkę i trzeba będzie wykopaliska zrobic. Wtedy będziemy całkiem odcieci
27. Dodane przez ..., w dniu - 02-02-2019 22:00
Tak najlepiej wybudować w Głogowie same przejścia podziemne bo tu mieszkają same cielaki co się gubią na powierzchni... To do mądrego wujta...
28. Dodane przez O, w dniu - 02-02-2019 22:52
Ale to wszystko wina Tuska ze niema obwodnicy , ronda na legnickiej i wojska polkiego i piłsudziego i niewybrasliśmy tego Bożka na prezydenta.
29. Dodane przez obserwator, w dniu - 03-02-2019 00:17
Popieram 2, 5, 7, 9, 10.
30. Dodane przez anna, w dniu - 03-02-2019 01:15
do kom.17 
Nie przejście powoduje korki, tylko BRAK DRUGIEGO MOSTU!!!!!!!!!!!!
31. Dodane przez Kiki do kom 17, w dniu - 03-02-2019 08:10
A korki codziennie w tygodniu od 7.00 do 10 to są przez osoby które tamtędy chodzą. Człowieku tam nikogo nie ma. Ale pewnie śpisz do 12 to co możesz wiedzieć. A to ze są dni Głogowa to normalne ze będą korki w każdym miejscu.
32. Dodane przez głogowianin, w dniu - 03-02-2019 08:14
Tylko "kładka" a w zasadzie platforma ze schodami doczepiona/przyspawana do mostu, można to ładnie i estetycznie wkomponować w most i nic nie będzie zaburzać krajobrazu. Jeśli powielić taką konstrukcję z drugiej strony mostu przyda się dla imprez w marinie, kolegiacie. Odpada długie dłubanie z ziemi, zawsze coś można tam znaleźć, co zablokuje na długo inwestycję i dodatkowo utrudni ruch, następnie utrzymanie i konserwacja,remonty itp. przejścia podziemnego. Szybciej, taniej, lepiej małe schody,platforma ipo problemie.
33. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 03-02-2019 09:39
Jestem w 100% na Tak.Bezpieczne i nie tamujące ruch przejście w tym miejscu jest bardzo potrzebne.Decyzja jest zasadna, aby dobrze skomunikować bulwar z mariną i zamkiem potrzeba jest podziemnego przejścia.Pozdrawiam niezadowolonych
34. Dodane przez Krzysz, w dniu - 03-02-2019 09:47
Temat zastępczy, aby odciągnąć ludzi od wcześniejszych obietnic budowy drugiego mostu. Tamtym przejściem dla pieszych rzadko kiedy ktoś przechodzi, no chyba , że są organizowane imprezy typu: "Dni Głogowa", ale wtedy jest także policja, która kieruje ruchem. Ciemny Lud niestety kupi wszystko (dostanie przejście podziemne, które jest niewspółmiernie tańsze od drugiego mostu) i zapomni o poprzednich obietnicach. Ale co się dziwić, jaka władza takie pomysły.
35. Dodane przez Kasar, w dniu - 03-02-2019 09:47
Do 28 nieee to zapewne wina Kaczyńskiego bo to on rządzi w Głogowie
36. Dodane przez Przej, w dniu - 03-02-2019 10:27
Proponuje zamiast drugiego mostu przejazd pod odra
37. Dodane przez Ala, w dniu - 03-02-2019 11:20
Co za poroniony pomysł z następną dziurą w ziemi do wykorzystania kilka razy w roku. Radni bezradni nie mają na co wydać pieniędzy. Niech się zapytają Prezydenta dlaczego w tym temacie przez pięć lat i cztery jak był starostą nic nie zrobił.(gdzie pociągi do Leszna ). Niemcy przed wojną ten problem rozwiązali, ale nie obecny Prezydent. Już dawno Prezydent zamiast festynów miał doprowadzić do remontu wiaduktu przy Muzeum i uruchomić prawo skręt z mostu na ul. J. Robotniczej. Najtańsza propozycja dla radnych i Prezydenta taka sama jak to przejście to metalowe schody do zejścia na podkłady kolejowe na dole, przejście po podkładach i z drugiej strony mostu metalowe schody do wejścia na poziom gruntu. PANIE PREZYDENCIE TO PAN W ZESZŁYM ROKU 2018 W ZAMKU ZORGANIZOWAŁ ( Pan tam był ) KONFERENCJĄ Z DYREKTORKĄ WOJEWÓDZKIEGO ZARZADU BUDOWY DRUG I AUTOSTRAD WE WROCŁAWIU. JA BYŁEM ZDZIWIONY CO ONA POIWIEDZIAŁA I Z TĘPA, ŻE TAK SZYBKO BO 2019 R BĘDZIE PROJEKT ( DOKUMENTACJA ) NA OBWODNICĘ MIASTA I NA MOST PRZEZ ODRĘ. NASTĘPNIE W 2020-2021 INWESTTCJA MA BYĆ WYKONANA. TAK I TO POWIEDZIAŁA PANI DYREKTOR WOJEWÓDZKIEGO ZARZADU BUDOWY DRUG I AUTOSTRAD Z WROCŁAWIA. Poczekajmy a problem rozwiąże się sam, tranzyt samochody ominie Głogów
38. Dodane przez ARTUR, w dniu - 03-02-2019 11:28
Do 31. Masz rację przez kilka dni Głogowa kopać przejście, jest to kpina. Dni Głogowa przenieść nad Odrę przy elektrowni i po problemie bo nawet PKP w tym celu zatrzymało pociagi.
39. Dodane przez strach, w dniu - 03-02-2019 11:48
Ale jaja :POLICJA w Głogowie kieruje ruchem???chyba w Głogowie Małopolskim, może gdyby kierowali ruchem w piątki w okresie letnim choć trochę odkorkowaliby to nasze RONDO
40. Dodane przez turysta, w dniu - 03-02-2019 11:50
DO 36. Masz rację. Byłem w Holandii i autostrada jest przeprowadzona pod kanałem z wodą. Widok niesamowity wjeżdżając autostradą do tunelu pod taki kanał widzę nad sobą przepływający w tym kanale ( nad moją głowa ) wysoki statek pełnomorski. Powtarzam widok jak w filmie. W Głogowie wcale nie musi być drugi most wystarczy tunel drogowy pod Odrą a środowisko i przyroda mało co ucierpi.
41. Dodane przez anna, w dniu - 03-02-2019 11:50
Rada Miejska podjęła decyzję- super tłumaczenie za 3 lata: " to nie ja- to oni..." 
Nie zgadzam się na wyrzucanie pieniędzy publicznych w błoto, zamiast szukać finansowania budowy drugiego mostu - słyszymy tłumaczenie : to nie my blokujemy inwestycję- to oni". czyli skoro sieeeeeeee nie da zrobić, to po co tam w ogóle w tym ratuszu sieeeeedzieć? wyraz " siedzieć" proszę sobie przetłumaczyć. Premier Polski zapowiedział budowę mostów na głównych rzekach w Polsce- czy coś na ten temat wiadomo w Głogowie? Czy ktoś się tym interesuje , czyli upomina się o takie działania w Warszawie? skoro padły zapowiedzi rządowe, to mam nadzieję, że głogowianie " kują żelazo" w stolicy.
42. Dodane przez Robert, w dniu - 03-02-2019 12:13
Bardzo dobry pomysł tylko żeby nie zachciało im się to robić w czasie letnim Kiedy to już i bez tego miasto jest zakorkowane
43. Dodane przez Glogowianka, w dniu - 03-02-2019 12:15
Nareszcie!!!! I tyle w temacie! Jest to niebezpieczne przejście dla pieszych i uciążliwe dla kierowców.
44. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 03-02-2019 12:37
czy to miasto ma wybudować drugi most w ciągu drogi krajowej nr 12 czy GDDKiA???? Jeśli most jest w ciągu drogi krajowej to odpowiadają za to drogi krajowe a nie miasto i choćby Prezydent Miasta stanął na głowie to GDDKiA ma nas gdzieś. Aaaaa chyba, że mieszkańcy chcą "puścić miasto z torbami" jeśli to miasto miałoby budować drugi most, wówczas przez co najmniej 4 lata zapomnijmy o jakichkolwiek inwestycjach, tych najdrobniejszych również bo Miasta nie będzie stać. aaaa znajomość kompetencji zadań się kłania w tych komentarzach. Z mostu skaczą i wówczas miasto stoi, zróbmy kładkę i mamy dodatkową rozrywkę w tej samej postaci.
reklama
45. Dodane przez Maati, w dniu - 03-02-2019 13:08
Do 44 jakoś w Polkowicach miasto razem z GDDKIA sfinansowały budowę mostu nad krajową 3 a mówię tu o moście zaraz za Polkowicami w stronę Lubina i co można?
46. Dodane przez anna, w dniu - 03-02-2019 14:57
KOMPETENCJE! do kom. 44. Oczekuję na kompetencje w temacie budowy drugiego mostu, a przejście podziemne- moim zdaniem nie jest potrzebne. Od kierowania ruchem i porządku na drogach jest policja.
47. Dodane przez anna, w dniu - 03-02-2019 15:02
do kom.44 za kontakty z GDDKiA odpowiadają urzędnicy naszego miasta i za wszelkie starania w temacie budowy drugiego mostu. I cóż mi z tego pisania....
48. Dodane przez Ehh, w dniu - 03-02-2019 15:47
Most nie jest w zakresie miasta. Otwarcie drogi na prawo za mostem od strony Leszna (ul. Nadbrzeżna) jest uzależnione od inwestycji PKP - miasto nie może nic zrobić póki kolej nie zrobi swojego remontu. Zarówno światła Al. Wolności jak i przejście obok mostu tworzą korki - koniec dyskusji. Zapiszcie sobie gdzieś na ręce bo się nudne już robi tłumaczenie tego samego po tyle razy. Nie masz wiedzy/pewności to nie komentuj.
49. Dodane przez hahahha, w dniu - 03-02-2019 16:01
czytam te komentarze i czytam i chyba sprawdza się powiedzenie, że uderz w stół a nożyce się odezwą. Tu jak widać wszyscy się znają na rzeczy tylko miasto nic nie robi, hahaha.
50. Dodane przez do 43, w dniu - 03-02-2019 16:19
Niebezpieczne z reguły jest każde przejście dla pieszych i uciążliwe dla kierowców.... to co mamy cały Głogów zryć???? 
Człowiek tym się różni od zwierzęcia że jest istotą rozumną i powinien użyć swoje szare komóry zbliżając do każdego przejścia czy to kierowca czy pieszy,wszystko w temacie...
51. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 03-02-2019 19:21
do 45 
Most czy wiadukt Maati? Widzisz różnicę czy znowu siejesz wiatr? Wiadukt to zaledwie 40 metrów bez niestabilnych brzegów. most przez Odrę też miałby mieć 40 metrów? Reszta wpław?  
 
anno 
Urzędnicy miejscy choćby na głowie stawali, choćby nie wiem jak się starali to nie ma mocnych na GDDKiA a bardziej na rządzących. Może zapytaj posła z naszego miasta co to udawał głupszego niż jest a łapkę przyłożył do wykreślenia budowy obwodnicy i mostu na pięć lat minimum. 
 
do 50 
Skoro tak sobie to wykombinowałeś to zlikwidujmy światła kierujące ruchem, ronda bo przecież kierowcy to myślące istoty i żadne przepisy czy nakazy i zakazy są zbędne. 
Nikt nie chce na każdym skrzyżowaniu z przejściami budować kładek czy tuneli, ale tam gdzie jest to naprawdę potrzebne to wystarczy skorzystać z pomysłu glogowianina z 32 postu.  
 
Jeszcze do jednego z cielaków. (27) 
Nie dorastaj chłopie bo cię wydoją.
52. Dodane przez Ja, w dniu - 03-02-2019 19:29
Mam nadzieję, że władze tym razem wyciągną wnioski i zatrudnią wykonawcę, który rozpocznie i zakończy budowę w terminie. Mam na myśli sławny łącznik koło sądu :(
53. Dodane przez anna, w dniu - 03-02-2019 19:40
do kom. 48 za kontakty z PKP chyba też odpowiadają urzędnicy z ratusza? most nie w kompetencjach miasta, kolej nic nie robi... a świstak zawija sreberka. wniosek: najlepiej nic nie robić , bo nic nie można zrobić, hahahahah. najlepszym pomysłem byłoby skonstruowanie latających samochodów, no ale pewnie byłby kłopot z załatwieniem przestrzeni powietrznej w celu korzystania z takich środków transportu
54. Dodane przez szary, w dniu - 03-02-2019 19:40
Nie nadają się ci radni i ci urzędnicy.
55. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 03-02-2019 20:32
Ty anno z mostem nie wyskakuj bo już jeden taki był co to przed mostem konferencje urządzał i otwierał przeprawę. Jakoś tak dziwnie to wyszło, że jeden jakoś dziwnie chciał swój most drogowy mieć a drugi zablokował ze swoja partią budowę obwodnicy. 
anno, latające samochody już są.
56. Dodane przez ...do 51, w dniu - 03-02-2019 20:53
Nie kierowcy tylko uczestnicy ruchu głąbusiu.... 
Skoro porównujesz zwykłe przejście dla pieszych ze skrzyżowaniami i sugestia odnośnie rond... brak słów... 
Cielaka się nie doi od tego są jałówki.... porażka myślałem że choć troszkę życia znasz oprócz książek..... 
ps... 
Tak zwana "inteligebcja" nabyta...
57. Dodane przez anna, w dniu - 03-02-2019 20:55
do kom.51 
To może warto stawać na głowie? od czegoś trzeba zacząć aby most stanął tam, gdzie jest taka konieczność
58. Dodane przez anna, w dniu - 03-02-2019 23:18
do : wójt głogowski: nie zauważyłam aby w Głogowie w przestrzeni powietrznej funkcjonowały latające samochody, więc proszę nie uogólniać, może warto zacząć jednak od stawania na głowie, hi
59. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 03-02-2019 23:25
Do inteligentnego inacze spod 56. 
Od kiedy to doi się jałówki snafce? Prawie wszystkie rasy krów w Polsce doi się po wybieleniu, czyli doi się krowy. Jedna z naprawdę niewielu ras są krowy rasy jesrsey, ale to wyjątek tak jak ty. 
Te, takie inteligentny a nie zrozumiałeś o co chodzi z tym dorastaniem, zapomniałem, ty przecież cielak jesteś to musisz uważać bo jak zaczną cię doić to będzie bolało "Fernando". Oborowy, nie kombinuj z tym uczestniczeniem w ruchu bo w 50 poście była mowa o kierowcach. O kierowcach i pieszych a nie o uczestnikach ruchu. 
Cóż, może i coś o inteligencji i czytałeś.
60. Dodane przez fan wójcia, w dniu - 04-02-2019 08:44
Ale ten wójt mondry nawet na krowach się zna!
61. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 04-02-2019 09:35
anno, stań na nogach bo ci wyraźnie szkodzi stanie na głowie, zaburza funkcjonowanie w przestrzeni miejskiej. 
O losie, wpadłem w narrację stojącej na głowie anny. od
62. Dodane przez Wer, w dniu - 04-02-2019 10:46
Jest mój guru. Znawca wszelkich tematów, od sportu po przejście podziemne. Piewca sukcesów Po PSL, obrońca uciśnionych przez PiS. Słowem człowiek orkiestra. Brawa dla wójta. Znawcy wszelkiego rodzaju tematów. Brawa..
63. Dodane przez anna, w dniu - 04-02-2019 11:18
do kom.61 nie wypowiadam się na temat osobistych upodobań i akrobatyki. w moich wypowiedziach drążę temat utrudnień komunikacyjnych w Głogowie i przyczyn tego stanu rzeczy
64. Dodane przez ja, w dniu - 04-02-2019 11:42
do60 Mondry inaczej piszemy.
65. Dodane przez Re 63, w dniu - 04-02-2019 11:45
Stojąc na głowie drążysz co najwyżej podłogę. Dobre i to gdy brakuje szmaty.
66. Dodane przez wuj wuja wójta głogowskiego, w dniu - 04-02-2019 11:48
Głogów ma dwóch posłów - Partia Pani poseł rządziła 8 lat - mostu nie zbudowali, partia Pana posła rządzi już ponad 3 lata - mostu ani widu ani słychu. Po co wybieramy takich miernych ale wiernych ? przyciski do głosowania dla swoich szefów ? Posłowie powinni być największymi lobbystami budowy drugiego mostu, walić drzwiami, a jak zamkniete to oknami w ministerstwie ... a nie ciumciać i mlaskać w zachwycie nad swoją niekompetencją.
67. Dodane przez Re 66, w dniu - 04-02-2019 13:34
Mylisz się wuju wuja wójta głogowskiego. Tak były prezydent Zubowski jak i jego syn poseł zrobili co mogli żeby mostu nie było. Pierwszy otwierał przeprawę drogową po kolejowym a drugi zrobił co mógł by mostu z obwodnicą nie było a żeby głogowianie nie urządzili mu defenestracji jaka spotkała sprzeniewierzających się swemu miastu rajcom praskim.
68. Dodane przez anna do wójta głogowskiego, w dniu - 04-02-2019 16:48
merytorycznie wójcie, na temat, proszę, gdyż sprawa budowy drugiego mostu jest aktualna, nie zajmuj się proszę sprawnością fizyczną takich osób , jak ja. Podaj konkretne propozycje dobrej komunikacji przez Odrę w Głogowie -... a właściwie nie podawaj- od tego są przecież kompetentni urzędnicy. Każdy przecież odpowiada za swój " kawałek podłogi"
69. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 04-02-2019 22:32
Anno, moją opinię o budowie obwodnicy powinnaś znać tak jak o przejściu dla pieszych po DK 12. 
Nadal podziwiam twoją pozycję nietoperza. Słyszałaś o sikorce wampirzycy? Peter Estok może ci pomóc. 
 
Wer. 
Jak przeczytasz to dodaj jeszcze ornitologię. Uświadom też mego fana bo chłopu zaczyna już co nieco szwankować.
70. Dodane przez anna, w dniu - 05-02-2019 10:14
Dochodzimy drogi wójcie do sedna: według ciebie drugi most i obwodnica nie są w Głogowie potrzebne? wystarczy przejście podziemne koło zamku? nie lubię półśrodków. i jeszcze jedno- nie zajmuj się proszę moją osobą lecz tematem tutaj poruszanym, czyli przypomnę- chodzi o inwestycje głogowskie
71. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 05-02-2019 12:38
anno, gdzie ty wyczytałaś, że jestem przeciwny budowie drugiego mostu z obwodnicą? Stań na nogi dziewczyno. 
Nie rozumiem w czym budowa przejścia podziemnego czy podwieszonego pod mostem przeszkadza czy wręcz pokazuje zbędnym budowę obwodnicy? 
Widzę, że twoje ego sięga obłoków.  
Jeszcze jedno anno. Ile wynosi budżet miasta Głogowa? Nie wiesz? To poszukaj jak już staniesz na nogach i zgadnij - ile lat miasto musiałoby cały, powtarzam - cały budżet przeznaczać tylko na budowę mostu i ... obwodnicy bo bez niej most nie ma sensu tak jak ten w Radoszycach. Kolejna sprawa to grunty pod obwodnicę. Czy należą do miasta czy do gmin ościennych? Jeszcze raz, most z obwodnicą to sprawa państwa a nie samorządu. Morawiecki rzucił hasło - Budujemy mosty, zapomniał jednak zaakcentować, że część kosztów chce przerzucić na samorządy. Jak taka gmina Pęcław ma dołożyć się do mostu pod Leszkowicami skoro oni jadą na subwencjach. 
Ogarnij się anno i zacznij myśleć ekonomicznie a nie tylko chciejstwami. tylko najbogatsze samorządy stać na budowę mostów a i to na ich terenie. Wrocław, Warszawa czy Gdańsk dadzą sobie radę, Głogów jest bez szans bo co najwyżej kładkę może przez Odrę wybudować.
72. Dodane przez anna do 71, w dniu - 05-02-2019 13:25
drogi wójcie, wymieniłeś wiele aspektów w ostatniej wypowiedzi, które skłaniać powinny do logistycznego podejścia do sprawy budowy drugiego mostu i obwodnicy. i o to mi właśnie chodzi, stąpając twardo po ziemi. Bez odpowiednich działań i odpowiedniej współpracy zainteresowanych niczego sieeeeeeee nie da zrobić. już wcześniej o tym pisałam. cieszę się, że również zależy ci na niezbędnych inwestycjach dla naszego regionu.
73. Dodane przez ..., w dniu - 05-02-2019 16:56
Heh coś gościowi stanie na głowie po głowie chodzi... czyżby to jedyny sposób twój co by ci spojrzał w oczy a nie na buty.... polecam mensil wójcie to i cielak nie będzie ci straszny ;)
74. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 06-02-2019 23:53
Cielak. Mensil. Co ci chłopie po głowie chodzi? 
 
anno, potrzebowałaś trzech dni żeby zrozumieć?
75. Dodane przez anna do wójta, w dniu - 07-02-2019 19:54
Drogi wójcie, żyję na tym świecie wiele lat i ciebie na pewno nie zrozumiem, więc zakończmy tę dyskusję, mam nadzieję, że masz rację, do zobaczenia w trakcie realizacji przedsięwzięcia, o którym dyskutowaliśmy (przyczyna, przebieg, skutki). Pożyjemy, zobaczymy, pozdrawiam
76. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 08-02-2019 06:55
Można żyć i sto lat a z myśleniem "logistycznym" i tak będą trudności. anno, daj sobie spokój, wyjdź z wnukami na spacer, spotkań się z koleżankami itd.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust