Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
(Fot. Nadesłane przez pasażera Kolei Dolnośląskich)
Kilka dni temu ze względu na awarię w pociągu Kolei Dolnośląskich relacji Głogów – Legnica, pasażerowie musieli się przesiąść do autobusowej komunikacji zastępczej. Tam jednak doszło do sytuacji, o której poinformował nas jeden z pasażerów.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Podczas jazdy zgłosiłem kierowniczce pociągu dlaczego nie ma drugiego transportu? To było tylko 20 km. Autobus mógł wrócić i wziąć pozostałych
pasażerów. Wtedy byłby zachowany dystans społeczny. Usłyszałem wtedy, że jak mi się nie podoba, to mogę wysiadać w szczerym polu . To mnie bardzo zaniepokoiło. Ja straciłem ojca. W listopadzie zmarł na COVD-19, a też korzystał z Kolei Dolnośląskich. Duża większość pasażerów miała maseczki, ale nie był zachowany dystans. A to dystans nas chroni, a nie maseczki - mówił głogowianin.
Pasażer złożył reklamację i zażądał 4 tys. zł zadośćuczynienia. Otrzymaliśmy już odpowiedź z Kolei Dolnośląskich. - Jeżeli pasażer złożył reklamację w opisywanej sprawie, to zostanie ona rozpatrzona zgodnie z obowiązującymi terminami - powiedziała Karolina Lis, specjalista do spraw komunikacji w Kolejach Dolnośląskich.
1. Dodane przez Glos, w dniu - 10-05-2021 09:23 Koleś ma pobite Gary jak się aż tak bal to po co wsiadam do tego autobusu przecież to tylko 20 km
2. Dodane przez Grażyna, w dniu - 10-05-2021 09:26 W minionej epoce PRL mieliśmy tylko transport zbiorowy. Pamiętam PKP i częste spóżnianie się pociągu po 2,3 godziny. Nikt nam nic nie oddawał ani nas nie przepraszał ! Dojazd do szkoły i mrożne zimy na przystanku kolejowym lub autobusowym przy minus 10 st. Ile powinniśmy zażądać wtedy odszkodowania??
3. Dodane przez Zenek, w dniu - 10-05-2021 09:31 Czy ktoś tych pasażerów do tego autobusu wciskał na siłę? Nie ! Ten pasażer mógł zamówić sobie taryfę. Awaria pociągu nie jest złośliwością PKP. Jest awarią.
4. Dodane przez loool, w dniu - 10-05-2021 10:10 "A to dystans nas chroni, a nie maseczki - mówił głogowianin." No weź gościu przestań, noo....
5. Dodane przez Ktos, w dniu - 10-05-2021 10:17 Ma szanse wyrwać, a jak jest to czemu nie? Ja mam tylko pytanie czy sanepid nałoży kary?? Dowody maja.
6. Dodane przez adam, w dniu - 10-05-2021 11:42 Typowy pieniacz naciągacz. Naoglądał się za duzo amerykańksich filmów
7. Dodane przez Norweg, w dniu - 10-05-2021 12:49 Każdy z nas miał zgon lub chorego na COVID w rodzinie, a szczepiło się tylko 10% Polaków. Po co przedłużać to szaleństwo? Czy Koleje Dolnośląskie są na tyle bogate, by płacić pasażerom odszkodowania za narażenie zdrowia? A wystarczył drugi kurs autobusu.
8. Dodane przez Dziewczyna, w dniu - 10-05-2021 13:33 Niedawno została przerwana trakcja na linii Legnica- Wrocław. Na rekrutację do Wrocławia nie dojechało 6 osób. Rekrutacja była do delegatury w Legnicy. Co one mają powiedzieć? Straciły szansę na zatrudnienie z powodu awarii.
reklama
9. Dodane przez Maati, w dniu - 10-05-2021 20:46 Facet jest mega naciągaczem i tyle w temacie
10. Dodane przez ciekawy, w dniu - 10-05-2021 21:09 Preferencje partyjne w sondażu @IBRiS_PL dla @onetpl (8-9 maja, zdecydowani wyborcy):
11. Dodane przez Górnik, w dniu - 11-05-2021 10:41 Kom9 .Facet ma rację .
reklama
12. Dodane przez Jan 60, w dniu - 11-05-2021 10:43 Kom.3 taryfę można zamówić prywatnie ,a ktoś odpowiada za przewóz.
13. Dodane przez Głogowianka z Kopernika., w dniu - 12-05-2021 14:05 Nie wiem dlaczego wszyscy krytykują pasażera, który niczemu nie zawinił. PKP winna zachować wszelkie środki ostrożności zgodnie z przepisami. To PKP poszła na łatwiznę i oszczędności.Popieram pasażera.Zapłacił za usługę i ma prawo domagać się rzetelności jej wykonania.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.