Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
8
Lipca 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Adrian, Adrianna,
Elżbieta, Eugeniusz
Do końca roku 176 dni.
gmina-polkowice.gif
Start arrow Polkowice arrow Ślipko. Nie mamy się czego wstydzić

Czy dojdzie do referendum w sprawie odwołania władz gminy Chocianów?

Ślipko. Nie mamy się czego wstydzić

18.03.2022. Radio Elka, Iwona Mierzwiak


(Fot. Gmina Chocianów )
Część mieszkańców gminy Chocianów nie chce rządów obecnego burmistrza, Tomasza Kulczyńskiego oraz tamtejszej Rady Miejskiej. Wracamy do tematu i pytamy władze gminy, jak odnoszą się do planowanego referendum w sprawie ich odwołania. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Zdaniem burmistrza Chocianowa, jego odwołania chce stała opozycja i grupa byłych radnych. - Radnych, wielkiego przegranego w minionych wyborach - powiedział nam Tomasz Kulczyński. - W związku z tym, nie dziwi mnie grupa hejterów, która od dawna zapowiadała referendum, które jest dla mnie żartem. Mam nadzieję, że mieszkańcy na żadne referendum nie pójdą. Chocianów się rozwija,
widać to, jest rekordowa pula pozyskanych ś
rodków. Przypomnę tylko, że były burmistrz w swojej kadencji pozyskał niecałe 4 mln złotych, my jesteśmy na etapie 40 mln złotych. Te pieniądze niedługo wyjdą na ulice - podkreśla Kulczyński.

Inicjatorzy referendum zarzucają burmistrzowi m.in. Planowanie bezzasadnych inwestycji nie mających na celu regularnego rozwoju gminy, zwiększenie kosztów utrzymania administracji czy nadmierne zwiększanie zadłużenia gminy, bez koniecznych i niezbędnych inwestycji. - Wszelkie moje prace jako organu wykonawczego podobnie jak Rady Miejskiej są jak najbardziej zgodne z przepisami ustawy - mówi Tomasz Kulczyński. - Jeśli chodzi o finanse, działamy zgodnie z ustawą zgodną o finansach publicznych, jesteśmy notorycznie kontrolowani, absolutorium przechodzi przez RIO. To są zarzuty dla zarzutów, po to, żeby uzasadnić jakąkolwiek chęć zwołania tego referendum - dodaje.

- Nie mamy czego się wstydzić - przyznał w rozmowie z nami Janusz Ślipko, przewodniczący Rady Miejskiej w Chocianowie. - Gmina się rozwija, stoją przed nami nowe wyzwania. W planach jest szereg inwestycji, które sukcesywnie są realizowane, a środki zewnętrzne przyczyniają się do rozwoju i poprawy gminy Chocianów. Nasz wkład własny, musi być posiłkowany zaciąganymi kredytami, są one bardzo rozważnie planowane - podkreślił przewodniczący.

Czy dojdzie do odwołania władz Chocianowa? Właśnie rozpoczęła się procedura referendalna. Grupa inicjująca ma dwa miesiące na zebranie określonej liczby podpisów mieszkańców, którzy popierają złożenie wniosku o odwołanie burmistrza oraz Rady Miejskiej.

 
Komentarze (50)
1. Dodane przez cyrk, w dniu - 18-03-2022 13:05
Dlaczego Pan burmistrz namawia do nieskorzystania z demokratycznego prawa rozliczania władzy? Przecież jeżeli jest taki pewny to niech namawia, aby ludzie głosowali przeciw odwołaniu. Pępkowski w Przemkowie się nie bał i go ostatecznie nie odwołano.
2. Dodane przez Marta, w dniu - 18-03-2022 14:00
Oczywiście ze żadne referendum nie wyjdzie. Chocianow się rozwija. Brawa! Stała brygada hejterow na polecenie wiadomo kogo chce sparaliżować gminę. Nikt na nic nie pójdzie!
3. Dodane przez Chocianowiec, w dniu - 18-03-2022 14:03
Najlepszy Włodarz. Kadencja trwa 5 lat nie 3x jest czas realizować inwestycje a nie znowu Gminę zatrzymać. Jesteście tacy mądrzy to saki płaćcie za referendum a nie znowu koszty i ludzie w komisjach. Zachciało się w imię własnego koryta. Dajcie ludziom pracować od wyborów są wybory!
4. Dodane przez iwo, w dniu - 18-03-2022 14:33
brawo . czas rozgonic to towarzystwo wzajemnej adoracji . najgorszy burmistrz w historii miasta .
reklama
5. Dodane przez Chocek, w dniu - 18-03-2022 15:00
Bo kadencja trwa i są realizowane obietnice. Dla grupy opozycji inicj widzi mi się gmina straci pieniądze. Chocianow sie rozwija to widać. Tak dalej!
6. Dodane przez Paweł, w dniu - 18-03-2022 15:36
Durny pomysł z referendum na rok przed końcem kadencji. Organizatorzy powinni zapłacić i niech robia. Argumenty godne przedszkolaków w piaskownicy. Nie dostał odpowiedzi na pismo to robią referendum. Aż miło bedzie jak wypłyna listy a wiadomo ze zawsze wypływały z podpisami tych ci sa za organizacja i tam nic nie robić.
7. Dodane przez Czy tylko ja to widzę..., w dniu - 18-03-2022 18:54
W komentarzach pod jednym i drugim artykułem dużo wpisów odnośnie list referendalnych i tym, kto je podpisz i że to wypłynie.. ludzie podpisujcie zgodnie z własnym sumieniem, nie dajcie się takiemu zastraszaniu.. bo tak, uważam to za zastraszanie. Jak się podpiszesz to później wyciągniete zostaną konsekwencje. Podpisywać, może uda się odwołać ta patologie i kolesiostwo. Raz się daliśmy zrobić w jajo i aż dziwne, że tak długo wytrzymywalismy ten teatrzyk.. czas na racjonalne zarządzanie, jak trzeba chodzić z listami i zbierać podpisy - proszę o komentarz, chętnie się zaangażuje
8. Dodane przez Waldek, w dniu - 18-03-2022 18:55
Ja się pytam,co zrobił takiego dobrego poprzedni burmistrz
9. Dodane przez Referendum, w dniu - 18-03-2022 18:59
Zapraszam wszystkich do udziału w referendum. Przekonajmy się czy mieszkańcy gminy Chocianów są zadowoleni z obecnej władzy B
10. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 18-03-2022 19:44
Z tych wpisów widać, że Kulczyński się boi. Uruchomił sztab, którego zadaniem będzie umieszczanie wpisów tego typu.
11. Dodane przez Referendum, w dniu - 18-03-2022 20:50
Nie bierze się udziału w referendum bo juz raz wybraliście na kadencję swojego przedstawiciela. Grupa wiecznie niezadowolonych chce rozwalić inwestycje. Każda przerwa w nadzorze inwestycji stwarza zagrożenie ze nie zostaną ukończone. I o to chodzi organizatorom zeby chocianow byl zacofany.
12. Dodane przez hhaha, w dniu - 18-03-2022 21:31
namiestnik partii lubińskiej, pogońcie go
13. Dodane przez Referendum, w dniu - 18-03-2022 22:06
Zapraszamy Tomasza Kulczyńskiego na ul Wesołą w Chocianowie, niech porozmawia z mieszkańcami co sądzą o referendum oraz o tym, że dzieci przez 3 lata nie mają ani jednego placu zabaw
14. Dodane przez Do 11, w dniu - 18-03-2022 22:08
Jakie inwestycje? Jak na razie największa inwestycja jest w PR, bilbordy, wizualizację, reklamę i portal #chocianow.pl prowadzony przez kolegę burmistrza za jedyne 12000 miesięcznie.. właśnie że bierze się udział w referendum, każde wybory, referenda są świętem demokracji... To że raz człowiek popełnił błąd przy urnie zwiedziony "wiatrem zmian" nie znaczy, że musi teraz cierpiec przez pełna kadencję.. ten wiatr zmian to co najwyżej lekki zefirek, co przywiał jedynie nowe biurka do urzędu i jednostek podległych no i troszkę znajomych, sowicie opłacanych z urzędowego budżetu wspomaganego kredytami, żeby opłacało im się z Lubina do pracy dojeżdżać... Oby tylko ludzie nie zawiedli.. i oby pieniacze schowali się do piwnicy, czas na konkretne podejście, mocnego kandydata i merytoryczną rozmowę o przyszłości... Nie o pudrowaniu ruiny, tylko o gruntownym, przemyślanym remoncie
15. Dodane przez Wlj, w dniu - 18-03-2022 22:27
Najlepierw to niech przedstawią kandydata, niech zaproponuje coś konkretnego! Tak to szkoda kasy na kolejne wybory. Nie bronie Kulczyńskiego bo jak każdy ma swoje grzeszki ale też coś robi dla naszego Miasta
16. Dodane przez Polkowiczanin, w dniu - 18-03-2022 22:42
Czytam tą grupę która nic sobą nieprezentuje i wtyka ludziom ze maja isc na referendum. Ludzie minęły 3 lata , kadencja jest na 5. 
Kulczynski ściągnął 40milionow na inwestycje, poprzednik który teraz dwoi i się i troi a nawet sołtysem w chocianowcu by nie został zaledwie 4 miliony przez cała kadencje!!!!!!. To czego ma się bać Kulczynski ???? albo rada? 
Nie bądźcie żałośni bo jak się to czyta chłodnym okiem to ewidentne robi się sztuczny tłum bo ktoś się chce do koryta dorwać . Zacznijcie myśleć w tym chocianowie jak ludzie w zagłębiu miedziowym - co będzie dla Gminy z tego a nie dla interesów danych grup. Chocianow bardzo się rozwija- nigdy o nim nic nie było pisane. 3 lata temu pełne zacofanie. Teraz- mówi się, dzieje, Chocianow jest zauważalny pozytywnie. Pytałem kolegów z Chocianowa- każdy wie kto to robi i nikt nie pójdzie bo obietnice są robione a czas nie minął bo 5 lat dopiero w 2023 pod koniec i nikt się nie sfrajeruje.
17. Dodane przez Karol, w dniu - 18-03-2022 22:47
(...)Skoro tyle kasy pozyskał czego boi się udostępnij mieszkańcom ilości pozyskanej kasy oraz ilości zaciągniętych kredytów! Kulczyński świetnie manipuluje społeczeństwem! Napisał na jednym z banerów że Gmina pozyskała ponad 6 milionów na termomodernizację gdzie tak naprawdę tej kasy nie ma Kulczyński planuje ją dopiero pozyskać w latach 2023i 2024
18. Dodane przez Radny z przemkowa- do kom 17, w dniu - 19-03-2022 06:02
Co wy bip nie macie? Wszystkie kwoty masz w budżecie w wpf . Żałosne są te zarzuty. U nas w Przemkowie tez są pozyskane pieniądze tak samo i są uruchamiane przy inwestycjach po przetargach. Te pieniądze są na konkretne cele. A kredyty zaciągane na wkłady. Inaczej się nie da. Śmiech na sali. Komuś się widać zamarzyło zdestabilizowanie Gminy.  
Rozumiecie ze po referendum - pomijając koszty dla każdej gminy, będzie stagnacja i kolejne wybory? To dobrze zostaniecie w tyle pieniądze z konkursów wrócą do puli organizatorów i inne gminy będą mogły więcej zrobić bo na 100% pracownicy pójdą na chorobowe na rok do kolejnych wyborów i Gmina stanie. Myślenie po chocianowsku u opozycji. Pomijam ze referendum nie wyjdzie- i w wyborach Kulczynski i Radni pierwsza tura jak nic. Tak to działa.
19. Dodane przez tosia, w dniu - 19-03-2022 06:05
wiekszych glupot jak pisze 14 i reszty sciagnietych z lubina podlizuchow nie czytalam . mieszkancy Chocianowa obudzcie sie . mamy prawo zyc godnie w naszym miescie a nie byc dojna krowa dla burmistrza i jego kolesi .
20. Dodane przez Obserwator, w dniu - 19-03-2022 07:43
Referendum jest jednym z aktów demokracji. Nikt nie może się obrażać na ludzi, że mają oczekiwania od władzy. Coś 3 lata temu burmistrz ludziom obiecał. Widać nie realizuje tych obietnic skoro chcą referendum. Jeżeli dojdzie do niego to się okaże czy ludzie dadzą dalszy mandat zaufania czy nie!? Pozwólmy działać demokracji!
21. Dodane przez Heniek, w dniu - 19-03-2022 07:50
Teraz kadencja trwa 5 lat. Jakby trwała 4 lata jak dawniej to nie byłoby sensu robić referendum. Skoro pozostało jeszcze prawie 2 lata tej kadencji to jest sens robienia, aby wprowadzić zmiany w zarządzaniu gminą!
22. Dodane przez Ewa, w dniu - 19-03-2022 08:08
Super burmistrz tylko idioci podpiszą sie za jego odwołaniem. I nic im nie robić.
23. Dodane przez Referendum, w dniu - 19-03-2022 08:26
Czy osoba, z którego domu były pisane obraźliwe komentarze skierowane do mieszkanki gminy Chocianów (jest prawomocny wyrok sądowy w rej sprawie) powinna pełnić funkcję publiczną? Nie wstyd ci (...)?
24. Dodane przez Wesoła, w dniu - 19-03-2022 08:42
Nareszcie cos u nas sie dzieje to beda odwoływać burmistrza. Zrobia wszystko zeby rozwalić to co jest robione.
25. Dodane przez Do regetendum, w dniu - 19-03-2022 08:45
Jeśli chcesz sprawdzac czy ludzie są zadowoleni to zrob sobie za swoje pieniądze ankietę i będziesz wiedział. Znow ten sam skład robi bajzel w mieście, bo pewnie ktos im życzeń nie spelnil.
26. Dodane przez Lool, w dniu - 19-03-2022 09:24
Parchów dziękuję za chodnik.
27. Dodane przez Maria, w dniu - 19-03-2022 10:14
Pan burmistrz często pokazuje arogancję, pychę i zarozumiałość. Tak właśnie prezentuje się Tomasz Kulczyński. Arogancki, pyszny i zarozumiały burmistrz Chocianowa! Wiem co piszę bo to widziałam i doznałam.
28. Dodane przez Zenek, w dniu - 19-03-2022 10:37
Całą tę historię odbieram jako próbę zablokowania kolejnych inwestycji przez ludzi wiadomo z kim powiazana - bazylek i Karolek wprowadzenie ludsi w błąd i narażenia miasta na bardzo duże straty finansowe, nie wspomnę o stratach społecznych.
29. Dodane przez Zenek, w dniu - 19-03-2022 10:41
Całą tę historię odbieram jako próbę zablokowania kolejnych inwestycji przez ludzi wiadomo z kim powiazana - (…;) wprowadzenie ludsi w błąd i narażenia miasta na bardzo duże straty finansowe, nie wspomnę o stratach społecznych.
30. Dodane przez ja, w dniu - 19-03-2022 12:14
Kwoty pozyskanych funduszy mówią same za siebie, porównajcie wcześniejszy budżet z tym ... metoda prosta. Inwestycje dopiero się rozkręcają, dopiero kasa spływa. Referendum to trochę słaby pomysł. Chocianów dopiero zaczyna się rozkręcać a ktoś chce to zatrzymać, dajcie czas się wykazać, duże Inwestycje wymagają czasu i dużego nakładu pracy pracowników z urzędu jak i firm które je wykonują. Ruszyć trochę głową .... polecam.
31. Dodane przez Arian, w dniu - 19-03-2022 14:14
jak mogliście uwierzyć prawnikowi/////////
32. Dodane przez K(G)ulczas, w dniu - 19-03-2022 15:41
Jak słyszę o tych nadciągających inwestycjach, tych milionach pozyskanych, tej nadciągającej krainie mlekiem i miodem płynącej.. to spytam - o ile mln wzrosło przez te 3 lata zadłużenie gminy - tzn jaka jest kwota "na dziś" żeby spłacić wszystkie zobowiązania, o ile wzrosły wydatki na wynagrodzenia pomiędzy np 2017 a 2021 rokiem, różnica rok do roku.. ile fizycznie nowych etatów powstało w gminie i jednostkach podległych, o ile stanowisk "managerskich" wzbogaciła się gmina i spółki jej podległe bądź opłacane za pośrednictwem spółek podległych - m.in Chocianów.pl który prowadziła bądź nadal prowadzi fundacja dumni z Chocianowa bodajże, która dostawała co miesiąc z rck (centrum kultury) 12000 zł na działalność propagandową.. teoretycznie gmina nie płaciła za prowadzenie strony, gmina płaciła rck, a rck płacił fundacji, która z kolei za tą kasę prowadzi stronę i fp, na którym sieją propagandę gorsza niż w TVP i TVN... Planów i wizji masa, a faktyczny rozwój to bajka z plakatów.. obudźcie się ludzie, bo spłacać zabawę tego burmistrza będą jeszcze wasi wnukowie...
33. Dodane przez Do powyzej, w dniu - 19-03-2022 17:44
W necie jest czytakem. Wszystko jest na urzędowej stronie. Poprzednicy narobili 17 mln dlugu i dalej nie ma drog chodników i robia ludzie do lasu. A ta szefowa referendum to nie jest czasem ta sama co od Kowalskiego na radna startowała ?
34. Dodane przez Mieszkanka, w dniu - 20-03-2022 08:51
Słyszałam, że Kulczyński chce wyprowadzić gminę Chocianów że ZGZM. Ponoć od początku nie bierze udziału w zebraniach Zarządu. Mówią, że dąży do tego żeby Chocianów sam zajmował się śmieciami u siebie. Chce zerwać z Polkowicami i z tym Związkiem! Mówią, że jest mu obojętne ile ludzie wtedy w jego gminie będą płacić za śmieci. Mogą płacić nawet po 50 zł na osobę! Chciałabym wiedzieć czy to jest prawda?
35. Dodane przez Ania, w dniu - 20-03-2022 10:41
Ja tam nie podpisuje żadnych list. Po ostatnim referendum to rozliczali później tych co podpisali. Za rok wybory to sobie zagłosuje tak jak uwazam. Tyle robili to niech skończą i ich rozliczymy. Szkoda kasy a władza i tak się dowie o wszystkim jak zawsze.
36. Dodane przez Do 34, w dniu - 20-03-2022 11:04
Wcale bym się nie zdziwił, gdyby burmistrz całkowicie chciał odłączyć Chocianów od Polkowic, nie tylko od ZGZM. To są oczywiście moje domysły, ale ja mam wrażenie że to jest część większego planu - najpierw ZGZM, później może zmiana powiatu z Polkowic na Lubin.. dlaczego bezbiletowa - bo darmowa jej nazwać nie można - komunikacja wozi ludzi z Lubina do Chocianowa a nie do Polkowic. Ile ludzi pracuje, uczy się w Polkowicach i nie mają tam jak dojechać? Po co pchana jest kasa w pks Lubin? Po Polkowicach też jeżdżą bezbiletowe autobusy, sprawy urzędowe chocianowianie jak mają załatwiać? Do Polkowic jadąc przez Lubin?
37. Dodane przez Paweł, w dniu - 20-03-2022 13:30
Jeżdżę codziennie do szkoly i jest dojazd darmowym autobusem z Polkowic. I to dzięki Kulczyńskiego bo polkowice wczesniej nam tego nie dały mimo takiej kasy.O czym ty mówisz. Polkowice mają taka kase ze i w chocianowie powinny robic.
reklama
38. Dodane przez Do 34, w dniu - 20-03-2022 13:33
A ZGZM taki syf ma przy kubłach a tyle kasy wołają. Dlaczego nie mogą zabierać smieci tak wnormalnych miastach z pod domu? Tylko wysypiska mamy. A tam też się fajna grupa zawiązała. Wiecznie ci sami i z naszej kasy im placa. Tyle kasy płacimy z kubelki i sami jeszcze nosimy smieci do segregacji. Nieporozumienie.
39. Dodane przez Johny, w dniu - 20-03-2022 14:02
Do 36 i 34 
Ale bzdury piszecie.  
Darmowa komunikacja jeździ tez do polkowic i mało tego Chocianow korzysta z usług MPK Polkowice. 
Ostatnio Burmistrz załatwił w Zgzm ze będzie PSZOK w chocianowie i mówił o tym przewodniczący związku Wójt Szwagrzyk. Stuknijcie się w czoło zanim bzdury będziecie Pisać nakręcając kolejny temat bez sensu.  
Popieram kom 35- szkoda kasy na referendum. Kulczynski powinien ścignąć tych którzy to organizują żeby oddali te kilkadziesiąt tysięcy wywalone w błoto- można za to zrobić jak nie płac zabaw to ławki czy lampy to się zachciało kilku osobom destabilizować gminę. Dramat.
40. Dodane przez Będą wiedziec, w dniu - 20-03-2022 14:06
Haha oczywiście ze Urząd będzie wiedział kto się podpisuje bo maja swoje dojścia. W Chocianowie co kadencje jest referendum na kogo innego.  
Jak było referendum na wiadomo kogo kilka lat temu, to miał listy podpisów i jak ktoś coś chciał to z biurka wyciągał listę i szukał, a rodziny do 3 pokolenia poleciały . Trzeba być naprawdę naiwnym żeby dać komuś podpis z numerem PESEL wraz z adresem. Jest Rodo , dane osobowe kosztują krocie, skupują je firmy reklamowe oraz złodzieje. Także gratuluje naiwności tym co się podpiszą. Lodówka i kredycik czy telewizor właśnie się kupuje na www na wasze konto.
41. Dodane przez Śmieci, w dniu - 20-03-2022 14:40
Racja. Jak kiedyś zabierali smieci to nawet przy kubłach sprzątali. Teraz łaska jak wszystko zabiorą a juz plastiki to tragedia. Wieczny syf ludzie tam robia a związek powinien zaraz sprzątać a nie wszystko lata po polach. Ostatnia podwyzka to chyba na ich wynagrodzenia poszla bo zabieranie smieci wcale się nie polepszyło.
42. Dodane przez Maria, w dniu - 20-03-2022 16:30
Do 40. Panie Kulczyński nie strasz Pan ludzi. Boisz się Pan, że dojdzie do referendum i możesz przestać rządzić?! Podpisanie listy referendalnej nie jest żadnym łamaniem prawa i rodo. Jak przywozi Ci coś kurier do domu i podpisujesz to co nie ma rodo? Twoje dane też są podawane, żeby kurier dotarł. Ludzie skończcie z tym straszeniem Rodo! Nie dajcie się wkręcać, że z waszymi danymi coś się będzie działo jak podpiszecie listę poparcia za referendum. Nic się złego nie będzie działo! Jes prawo wyborcze, które takie rzeczy reguluje!
43. Dodane przez do 42, w dniu - 20-03-2022 19:41
A kiedy kurier prosi o PESEL? W życiu nie podpiszę listy kiedy nie wiem komu mogą podać moje dane. Imię nazwisko i pesel w nie odpowiedzialnych rękach i już można mieć problem. Za rok wybory to rozliczę wszystkich i nikt nie musi moimi danymi się chwalić.
44. Dodane przez Kobieta Czlowiek, w dniu - 20-03-2022 22:22
A mnie guzik obchodzi ile gmina ma długu. Oby drogi były zrobione, oświetlone chodniki, gmina doinwestowana na maksa . A jak urząd zlikwidują to tylko burmistrz i urzędnicy stracą pracę bo chyba nie problem dla mieszkańca dojechać raz na rok albo wcale do innego urzędu . Ale jakie wtedy eldorado u nas by było.
45. Dodane przez Propaganda, w dniu - 21-03-2022 08:41
I oczywiście - na propagandowej stronie umig Chocianów - artykuł o tym jak ważne jest chronienie numeru PESEL... Co za ludzie, masakra...nie dość, że tutaj fejkkomando rzucone do komentowania i przekonywania, że za podpis listy referendalnej będą jakieś konsekwencje to jeszcze tani chwyt na chocianow.pl... strach w oczy zagląda, w trakcie trwania kadencji, gdyby tak nagle nasz tuzy samorządności musiały rozejrzeć się za nowa praca, byłoby bardzo ciężko.. a tu całe rodziny, całe pokolenia na budżetowym garnuszku siedzą, kto by ich przygarnął gdyby chlebodawca nagle się zmienił... Tyle się bidulki w kampanii paluszków po domach nanosili, wrogów w sąsiadach sobie narobili.. spadek na ziemię byłby bolesny, bardzo bolesny.. program rodzina na swoim w lokalnym wykonaniu chyba zaczyna trzeszczeć na myśl o referendum... No i dobrze... Gdzie i kiedy mogę złożyć swój podpis ???
46. Dodane przez Do 45, w dniu - 21-03-2022 15:41
Wygraj wybory. Niech cie ludzie wybiorą to będziesz dobierał sobie nowych ludzi? Czyli ci co przyjdą po kulczynskim juz sie odgrażają ze beda zmieniać? Jesli tak wszyscy na tym garnuszku to dlaczego od wielu lat? Dziwne. Ciagle mowi sie o zwolnieniach a tu mówisz o wielu latach w budżetówce. Cos sie kupy to nie trzyma
47. Dodane przez Chocianowianka, w dniu - 21-03-2022 16:35
Do 45. Ja też mam to samo pytanie: gdzie i kiedy mogę się podpisać na liście popierającej referendum. Podpiszę się i podam swój pesel!
48. Dodane przez Do 46, w dniu - 21-03-2022 21:58
Mam Ci nazwiskami pisać? Ludzie wybrali a teraz ludzie (a na pewno ich część) chce tych wybrańców odwołać... Mają do tego prawo czy nie? Czy burmistrz ze strachu wrzuca artykuł pod tytułem chroń swój PESEL... Nie ma powiązań rodzinnych w gminie??? Żony ilu radnych dostają pieniążki z kasy gminnej??? Podobno też i przyszłe synowe.. co zrobią nowi - nie wiem, ich pytaj jak się ujawnią.. kryształowy pan też obiecywał, że nie będzie wymieniał, częściowo to w sumie spełnił, bo zamiast zmieniać - dołożył stołków przez co teraz trzeba przesuwać pieniążki bo na bieżące wypłaty nie wystarcza...
49. Dodane przez podpisy, w dniu - 21-03-2022 21:59
Ja nie podpisuje bo nie wiadomo do czego mój PESEL komu potrzebny. Za rok wybory to rozliczę obecną władzę. Lepiej za tą kasę niech coś jeszcze zrobią i z ciekawości chcę zobaczyć jak im wyjdą inwestycje bo jakoś im idzie
50. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 05-06-2022 20:29
Nie pojde na referendum jeżeli p. (...) wyjaśni sprawę awantury w 
HOTELU w Cieplicach. Czy prawda jest to że podczas sesji wyjazdowej 
U. Miasta nieźle narozrabiał. Co na to uczestnicy. Czy ta sprawa jest już zatuszowana. Chcę publicznej deklacji, że to nie jest prawda. 
Co na to policja z J. Góry.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
 
robust