Business Meeting Club Zagłębia MiedziowegoWszystko o biznesie w jednym miejscu |
30.06.2022. Radio Elka | ||
Dyżurny reporter: ![]() Celem klubu jest wspieranie biznesu w rozwoju, dostarczaniu nowych klientów, świetnych relacji, integracja biznesu, wyjazdy integracyjne, najwyższe jakości szkolenia oraz prelekcje. Każde z biznesowych eventów ma także swoje hasło przewodnie. - E-commerce, reklama, marketing, media, czyli jak zaistnieć ze swoim biznesem w kanale nowoczesnym. Ten temat przyświeca piątej już Gali Networking Business Meeting Club w Lubinie - mówił Tomasz Iwaniec, prezes zarządu Business Meeting Club Zagłębie Miedziowe. - Gościem specjalnym jest Maciej Orłoś, on przybliży biznesowi, jak dobrze pokazać się w mediach ogólnopolskich, czy są warte tych nakładów finansowych, które są wymagane i czy mierzymy się z wymiernymi skutkami takiego promowania siebie. - Mówimy o sprawach komunikacyjnych i o tym, jak ważna jest komunikacja i sam Networking - powiedział Maciej Orłoś, dziennikarz, trener autoprezentacji, wystąpień oraz prezentacji w biznesie. - Chcę powiedzieć uczestnikom, jak dobrze się prezentować. Porozmawiamy także o roli mediów, dlatego, że środki te są istotne w sprawie komunikowania się ze światem. Mamy media tradycyjne, z którymi warto mieć relacje i mamy media nowe, którymi warto dobrze zarządzać, chodzi oczywiście o media społecznościowe, czyli nową rzeczywistość, która związana jest z tym, co mamy w Internecie, w tym różne przestrzenie, to znzczy od TikToka do Linkedin, mowa o przestrzeni, która jest obowiązkowa dla biznesu, ale też ważne, żeby dobrze umieć z tego obszaru korzystać - dodał gość specjalny Gali Networking Business Meeting. Podczas eventu swoim doświadczeniem biznesowym podzieliła się także Ilona Miziewicz-Groszczyk, dyrektor Rozwoju Biznesu i Marketingu Europa Systems ze Szczecina. - Przede wszystkim chcę zapytać uczestników w kontekście ich biznesu, czego oczekują, jakie mają strategie, czy w tę strategię wpisana jest transformacja? Jak ukazują wyniki i raporty. Do 2025 roku 80 procent procesów sprzedażowych odbywać się będzie w kanale e-commerce, to oznacza, że jeżeli dziś ktoś nie ma takiego kanału sprzedaży, powinien mocno sprężyć się i zacząć zastanawiać się, co zrobić, żeby tam już być. Przyszłymi klientami dzisiejszych firm będą millenialsi, a oni bardzo chętnie korzystają ze wszystkich cyfrowych urządzeń, rzadko natomiast komunikują, kupują, czy nawet spotykają się drogą tradycyjną. Jeżeli myślimy, o tym, gdzie nasz biznes będzie za 5, 10 lat, to z pewnością ta komercjalizacja w kierunku e-commerce jest potrzebna - podkreśla Ilona Miziewicz-Groszczyk. Partnerami strategicznymi wśród członków klubu są m.in. PKO Bank Polski, Grupa Volvo czy Związek Pracodawców Polska Miedź. - Na dziś mamy już blisko stu członków klubu, myślę, że będzie jeszcze więcej, a to dopiero początek naszej drogi, bo tak naprawdę działamy dopiero trzeci rok - przyznaje Tomasz Iwaniec. - Przetrwaliśmy pandemię, myślę, że będzie tylko lepiej. - Jestem w Business Meeting Club od początku, moja firma jest partnerem wspierającym - powiedziała Magdalena Rygiel, producentka filmowa, menedżerka kreatywna, specjalistka PR, właścicielka firmy Akapit Grupa Filmowa. - Dzisiaj chcę przekonać uczestników spotkania, że obraz znaczy więcej niż tysiąc słów. Opowiem o video marketingu i o sile materiałów filmowych w działaniach sprzedażowych, promocyjnych i wizerunkowych firmy. Moim zdaniem, w strategii każdej z firm powinny się znaleźć działania video marketingowe. Po pierwsze, jest to atrakcyjne, angażuje klientów, przyciąga uwagę, pozwala lepiej pozycjonować strony, gdyż odwiedzający zostają na stronach dłużej, a w zasadzie jest to stosunkowo tania forma promocji czy sprzedaży. Za pomocą filmu możemy pokazać nasz produkt, naszą firmę, nasz zespół, możemy klientom przekazać instrukcje, jak poradzić sobie z naszymi produktami, na przykład, jak skręcić zakupione meble. Zamiast czytać skomplikowane instrukcje dołączone do mebli, mogą obejrzeć trzy-, czterominutowy film i zrobić to w sposób szybki i doskonały - zaznacza Magdalena Rygiel. Business Meeting Club reaguje na potrzeby rynku. Tworzy środowisko sprzyjające nawiązywaniu nowych wartościowych znajomości i budowaniu biznesowych partnerstw, jednocześnie daje narzędzia i przestrzeń do zarabiania pieniędzy i rozwoju biznesów. Jak zachęcić kolejnych biznesmenów, przedsiębiorców, aby dołączyli do Business Meeting Club? - Przede wszystkim można się zgłaszać do nas przez stronę internetową, przez nasze social media, zadzwonić, ale najlepszym miejscem na to, żeby się poznać, jest przyjście na nasze wydarzenia, czyli rejestracja, pokazanie się, to jest najistotniejsze - zachęca Tomasz Iwaniec, prezes klubu. Twoja firma może zostać członkiem Business Meeting Club wysyłając zgłoszenie na adres e-mail kontakt@bmclub.pl |
reklama
reklama
reklama