Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartLubin Pierwszy krok do budowy nowej drogi Lubin - Wrocław
Ogłoszono przetarg na STEŚ
Pierwszy krok do budowy nowej drogi Lubin - Wrocław
06.09.2022. Radio Elka, Emila Wojciechowska
(Fot. GDDKiA)
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłosiła przetarg na opracowanie studium techniczno – ekonomiczno – środowiskowego dla przebudowy dróg krajowych nr 94 i 36 łączących Lubin z Wrocławiem. Nowa trasa nie będzie drogą ekspresową, ale będzie miała po dwa pasy w obie strony.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W lipcu informowaliśmy, że Minister Infrastruktury zatwierdził program prac przygotowawczych do przebudowy dróg krajowych nr 94 i 36 na odcinku Wrocław - Lubin. Inwestycja jest przewidziana do realizacji w ramach Rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych do 2030 roku.
Dziś Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad poinfomowała o przetargu
na dokumentację STEŚ-R.
- Dokumentacja zostanie opracowana w dwóch wariantach. Zakładać będą rozbudowę drogi po śladzie istniejącym lub częściowo po nowym śladzie na fragmentach omijających obszary zurbanizowane, cenne przyrodniczo lub korygujące parametry drogi. Trasa będzie przebiegać przez trzy powiaty: lubiński, legnicki oraz wrocławski - powiedziała Magdalena Szumiata, rzeczniczka GDDKiA.
Droga ma mieć parametry drogi głównej ruchu przyspieszonego co oznacza że będzie miała dwie jezdnie, każda z dwoma pasami ruchu. Łącznie przebudowanych lub wybudowanych ma zostać około 60 km drogi.
W ramach inwestycji planowana jest budowa obwodnic wybranych miejscowości oraz węzłów, rozbudowa bądź przebudowa istniejących skrzyżowań. Powstaną chodniki, drogi rowerowe, zatoki autobusowe oraz przejścia dla pieszych. Przewiduje się budowę elementów ochrony środowiska, kanałów technologicznych, oświetlenia drogowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- To bardzo ważna informacja dla mieszkańców tej części Dolnego Śląska. Poprawimy bezpieczeństwo na drodze 94/36. Jeszcze lepiej skomunikujemy aglomeracje Zagłębia Miedziowego z aglomeracja Wrocławia - napisał na swoim profilu na facebooku Krzysztof Kubów, sekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Oferty można składać do 7 października. Po podpisaniu umowy firma projektowa będzie miała 60 miesięcy na wykonanie dokumentacji. Kiedy droga będzie gotowa tego jeszcze nie wiadomo, może to być dopiero w 2031 roku.
1. Dodane przez Siwiyyy, w dniu - 06-09-2022 14:59 I po co komu ta droga
2. Dodane przez janusz, w dniu - 06-09-2022 15:39 do kom 1 jak to po co? aby było o czym gadać w kampami wyborczej projekt za duże pieniądze a po wyborach już nie będzie potrzebny
3. Dodane przez Do 1, w dniu - 06-09-2022 16:02 Jak widać ta droga nie jest dla ciebie... Możesz nadal jeździć na wrotkach przez las
4. Dodane przez do kom1, w dniu - 06-09-2022 16:08 no dokładnie... w niemczech mają przeciez drogi
5. Dodane przez Do1, w dniu - 06-09-2022 16:21 Na przykład mi, bo często jeżdżę tą drogą, poza tym a4 to jest katastrofa w stronę Wrocławia, ciągle wypadki, ciągłe postoje, a tak to będzie jakiś dojazd do s3, przez to część ruchu, przez co zostanie trochę odciążona a4.
6. Dodane przez facio, w dniu - 06-09-2022 16:21 A Głogów dalej bez mostu -pięknie
7. Dodane przez Ja, w dniu - 06-09-2022 16:21 Wieś Głogów już zaciska zęby.
reklama
8. Dodane przez Ojej, w dniu - 06-09-2022 16:33 Kampania wyborcza ... Pisiory przegrają i drogi nie będzie BO JEST BEZ SENSU !!!
9. Dodane przez LXXll, w dniu - 06-09-2022 17:10 Do 1 to droga do stolicy Śląska, dla mnie ważniejsza od Warszawy Ale co taki jak Ty z korzeniami z podlasia lub dalej możesz o Śląsku wiedzieć
10. Dodane przez do 1, w dniu - 06-09-2022 17:45 droga jest potrzebna tym co jeżdżą tą drogą. wyprzedzanie trudne duzo tirów jeździ sie po 70 - 80 km/h Jak nie masz prawka lub jeśli nawet sporadycznie nie jeździsz do Wrocławia zachowaj komentarz dla siebie
11. Dodane przez Bolls, w dniu - 06-09-2022 18:05 Dygnitarze PiSowscy i POwscy z Wroclawia beda mieli fajny dojazd do firmy ktora doja od lat.. czego sie nie robi dla swoich. By zylo sie lepiej!
12. Dodane przez Xyz, w dniu - 06-09-2022 18:58 Wszystko fajnie, tylko że.. taka droga o takich parametrach powinna powstać w miejsce istniejącej DK 12 na odcinku Głogów- Leszno (s3 -s5). Oczywiście nie powstanie bo to trzy województwa ect.. obwodnica Głogowa to też raczej pobożne życzenie, mimo wstępnych projektów. Mówiąc inaczej Wrocław i wladze Dolnego Śląska pokazują poraz kolejny gdzie mają Głogów i okolice.. a czasem wystarczy wyjść z inicjatywą ponadregionalną, ale to nie u Nas... skoro "nasz" poseł woli się wstrzymać od głosowania parę lat temu.. abstrahuję od Pani Poseł bo tam już wszystko zostało powiedziane. Niestety takich sobie wybieramy przedstawicieli..
13. Dodane przez St44, w dniu - 06-09-2022 19:02 Po to żebyś mógł dojechać do Wrocławia czy S8 na Warszawę nie stojąc w korkach na A4. Nikt normalny S3 do Wrocka nie pojedzie A4
14. Dodane przez Darek, w dniu - 06-09-2022 19:12 Tobie nie bo jeździsz tylko na kopalnie i do domu.
15. Dodane przez Kierowca, w dniu - 06-09-2022 19:56 Siwyyy ! Mi i innym kierowcą
16. Dodane przez Do kom. 1, w dniu - 06-09-2022 19:56 Może jako alternatywa dla wiecznie zapchanej A4?? Zawsze to dwupasmówka i pewne odciążenie dla A4.
17. Dodane przez gość, w dniu - 06-09-2022 21:26 Wszystko tylko realizowane pod mały lubin. Małe miasteczko traktowane jest przez Sejmik jak pępek swiata
18. Dodane przez ppp, w dniu - 06-09-2022 21:29 Jakby to była prawda to byłoby fajowo, ale to chyba tylko obietnica przedwyborcza ,a wtedy byłoby szkoda bo pomysł ok.
19. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 06-09-2022 22:23 Czas na zmiany w Głogowie!!!he !Bo Głogów jest juz maľym miasteczkiem!!
20. Dodane przez re 17, w dniu - 06-09-2022 22:34 tu się zgodzę, Lubin się wyludnia w zastraszającym tempie, niebawem sięgnie mniej niż 60 tys. co sprawia, że nie spełnia już nawet norm miast prezydenckich (adekwatnie do ludności - byłby to teraz burmistrz). Teraz gdy ogłoszono przebudowę - RR oznajmia, że o taki wariant zabiegał już podczas poprzedniej modernizacji (pamiętamy że wówczas cała trasa dostała nową nawierzchnię) ale nie nie dwa pasy. Analogicznie ktoś za 10 lat powie skoro robiliście drogę dwujezdniową - to dlaczego nie w standardzie drogi ekspresowej?
21. Dodane przez dzbn, w dniu - 07-09-2022 07:48 do 1 widziałeś kiedyś mapę Polski inteligencie platformiany?
22. Dodane przez Ad 1, w dniu - 07-09-2022 09:17 Nawet nie wiesz ile osób codziennie dojeżdża z zagłębia miedziowego do pracy we Wrocławiu, więc milcz jak nie korzystasz choć raz w tygodniu.
23. Dodane przez Do 21, w dniu - 07-09-2022 09:30 Odezwał się najinteligentniejszy pisior. A może mi powiesz gdzie jest te 100 000 elektrycznych samochodów gdzie są tysiące mieszkań dla młodych małżeństw ,cwaniaczku
24. Dodane przez Do kom 1, w dniu - 07-09-2022 10:21 Ta droga ma być alternatywą A4, która wkrótce będzie przebudowywana lub powstanie nowa. Jednak aby to zrozumieć trzeba poruszać się dalej niż najbliższy dyskont.
25. Dodane przez do 9, w dniu - 07-09-2022 12:00 ty chyba na Podlasiu nie byłeś, że takie głupoty piszesz. Tam drogi lepsze jak gdzie indziej. Zacznij zwiedzać Polskę, a nie Turcję.
26. Dodane przez Janek, w dniu - 07-09-2022 12:44 Lubin -Wrocław trasą s3/a4 jest 107 km trasą na Środę Śląską 74 km, czyli mniej czasu na dojazd i mniej spalin . Choćby po to ,inne argumenty już były.Oby nie skończyło się na projekcie na wybory i tyle
reklama
27. Dodane przez do 21 do dzbana, w dniu - 07-09-2022 19:09 do 21 Jestem z PiSu !!! PiS......!!!
28. Dodane przez ltn do 20, w dniu - 08-09-2022 07:50 Bez przesady, w Lubinie jeszcze mieszka ponad 70 tys. ludzi. Być może niedługo będzie mniej niż 70 tys., ale nie 60...
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.