Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Długo o te urządzenia pasażerowie się dopytywali. Jak już w końcu pojawiły się w autobusach Komunikacji Miejskiej w Głogowie, to nie wszystkie działają tak jak powinny. Sprawę biletomatów poruszali dziś głogowianie w „Temacie dla reportera”.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Urządzenia nie zawsze przyjmują monety jak chcę kupić bilet. Wrzucam złotówkę, a już kolejnej nie chce przyjąć. I w tym czasie ta pierwsza moneta już wylatuje - mówiła głogowianka. - To
już jest nagminne. Ja chyba trzy przystanki zdążyłam przejechać zanim biletomat przyjął pieniądze - dodawała inna pasażerka.
Z komunikacyjnej spółki odpowiedź otrzymaliśmy tradycyjnie błyskawicznie. Problem niektórych urządzeń jest w firmie znany, ale nie wszystkie wynikają z nieprawidłowego działania biletomatów. - Te urządzenia w zdecydowanej większości działają prawidłowo. Jednak znane są nam problemy z wrzucaniem pieniędzy. Zapadka zamontowana w biletomacie w przypadku zbyt mocnego dociskania monety może się nie otworzyć. Podejmiemy próby wyeliminowania tego zjawiska. Wszystko po to, aby żaden z pasażerów nie miał problemu z zakupem biletu. A co do nie przyjmowania złotówek. Każde urządzenie tego typu, jest zaprogramowane m.in. na określoną wagę danej monety. W przypadku minimalnego odstępstwa od normy, moneta może wymagać ponownego wrzucenia - powiedział Kamil Grzybowski, kierownik działu przewozów pasażerskich w KM w Głogowie.
1. Dodane przez glogowiak, w dniu - 26-10-2022 13:00 Jaki problem? Wrzucam, aż dojadę do swojego przystanu.
2. Dodane przez Ela, w dniu - 26-10-2022 13:00 Komu przeszkadzały bilety kupowane w kioskach? W Legnicy nie ma problemów z kupnem biletów ani w kioskach ani u kierowców.W niektórych miastach można też kupić w kioskach bilet wielokrotnego użytku np.5-krotnego i wtedy nawet cena jednego przejazdu jest niższa. Są jeszcze miasta, gdzie kompleksowo dba się o pasażera - niestety Głogów do takich miast nie należy.
3. Dodane przez Sumienie gryzie?, w dniu - 26-10-2022 14:19 W 2017 roku na uroczystej konferencji prasowej, nijaki Rafael Rokaszewicz obiecywał drogę rowerową do Kulowa.
Nie tylko biletomaty działają nie tak jak powinny.
4. Dodane przez biletomat, w dniu - 26-10-2022 15:32 Powinny być dwa urządzenia przyjmujące karty tak jak teraz, ale żadnego bilonu. Stoją i wrzucają drobnicę, zawadzają, robią kolejkę.
5. Dodane przez Młucenie słomy, w dniu - 26-10-2022 18:38 Kierowca ma prowadzić pojazd, a zapytam ile jest możliwości zakupu biletu? Mało? ,nawet mało rozgarniety pasażer da radę.,a pasażerowie roszczeniowi i ciągle marudzący. Zapraszam do Wrocławia tam dowiecie się po co są poręcze i sygnał zamykanych drzwi.
6. Dodane przez przyjezdny, w dniu - 26-10-2022 19:41 W większości autobusów jest problem z tymi biletomatami. Nawet jak się nie pcha mocno to zapadka się czasem nie otwiera, albo następuje to po dłuższym czasie.
We Wrocławiu nigdy nie miałem problemu z biletomatem na przystanku jak i w autobusie, a w Głogowie zawsze cyrk.
do 1. Czekają też inni i naprawdę to długo trwa.
7. Dodane przez JA, w dniu - 26-10-2022 19:53 Żywa gotówka to żywa gotówka, a nie kawałek plastiku. Rozwój polega nie na ograniczaniu ale na zwiększaniu możliwości np. kupna biletu i to się nazywa dywersyfikacja. Mam wrażenie,że niektórzy chętnie by się zaczipowali.
8. Dodane przez Xyz, w dniu - 26-10-2022 23:07 Zakup biletu za gotówkę niestety graniczy z cudem. Szczególnie wesoło jest, gdy owy automat wyrzuca monety, które mu nie "pasują" i rozsypują się po całym autobusie. Żart po prostu.
reklama
9. Dodane przez asia, w dniu - 27-10-2022 07:56 jak monety mogą z biletomatu rozsypać się po autobusie?? Chyba ktoś z kom. 8 nigdy nie widział biletomatu na oczy
10. Dodane przez glogowiak, w dniu - 27-10-2022 10:09 do6 To się czeka, aż dojedzie się na miejsce i się wysiada.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.