Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartGłogów Pacjenci czekają na dworze od godziny 5:00
Temat dla reportera
Pacjenci czekają na dworze od godziny 5:00
14.11.2022. Radio Elka, Leszek Wspaniały
(Fot. Leszek Wspaniały)
Rejestracja w Miedziowym Centrum Zdrowia w Głogowie czynna jest od godziny 7:00. Jednak, aby dostać się do lekarza, kolejka przed przychodnią ustawia się już przed 5:00. - Inaczej zabraknie dla nas numerków – sugerują pacjenci. Poza tym proszą telefonując do naszej audycji „Temat dla reportera”, aby drzwi przychodni był otwierane wcześniej.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Ludzie stoją i mdleją. Dziś jedna z pań zasłabła. Przecież w kolejce nie stoją osoby zdrowe, tylko chore, chcące dostać się do lekarza. Dzwoniłem już do NFZ, ale powiedziano mi, że tego typu
działania są w indywidualnej gestii kierownictwa każdej przychodni. Dlaczego w głogowskim MCZ pacjentów nie można wcześniej wpuszczać do środka na poczekalnie? - pytał dziś jeden z pacjentów.
Skontaktowaliśmy się dziś z szefostwem MCZ w Lubinie. Prezes jest już po rozmowie z kierownikiem przychodni w Głogowie i przy określonych warunkach drzwi będą otwierane trochę wcześniej, ale wszystko w granicach rozsądku. - Zawsze w okresie nasilenia zachorowań, gdy pacjentów przychodzi więcej, to my wpuszczamy ich wcześniej. Na razie nie było takiej potrzeby. Już jestem po rozmowach. Jeden z pracowników będzie przychodził chwilę wcześniej i mieszkańców wpuszczał. Oczywiście wszystko w pewnych granicach. Na pewno nie będzie to o czwartej czy piątej rano. Jak warunki pogodowe się pogorszą i infekcji będzie więcej, to będziemy trochę wcześniej wpuszczali do przychodni - powiedział Piotr Milczanowski, prezes Miedziowego Centrum Zdrowia.
1. Dodane przez Pacjent, w dniu - 14-11-2022 14:47 Gdyby recepcja odbierała telefony, nie byłoby tego absurdu. Praktycznie nie ma możliwości, by tam się skutecznie dodzwonić i zarejestrować, a jeśli jakimś cudem się to uda, to 7:01 nie ma już wolnych miejsc. Środek Europy, XXI wiek, a chorzy ludzie biegają po nocach koczować pod drzwiami ...
2. Dodane przez numerki, w dniu - 14-11-2022 14:56 Wszędzie jest problem z numerkami, np. w Przemkowie nie ma szans, aby lekarz POZ przyjął w ten sam dzień. Powinno być więcej lekarzy. To jest klucz.
3. Dodane przez Do 1, w dniu - 14-11-2022 15:00 Jaki jest problem zmienic przychodnię? W mojej nigdy nie stalem w kolejce, zawsze rejestrowalem sie telefonicznie. Wyzte mialen najpozniej za dwa dni.
4. Dodane przez Krzys, w dniu - 14-11-2022 15:01 Jedyna rada wypisać się z takiego dziadostwa i chodzić do normalnej w której dziś dzwonię i tego samego dnia mam wizytę u lekarza. Są takie przychodnie w Głogowie. Kiedy skończą się wpływy może zaczną dbać o pacjenta/klienta.
5. Dodane przez JK, w dniu - 14-11-2022 15:04 Sprawa ewidentnie nadaje się do przedstawienia Rzecznikowi Praw Pacjenta. Rzecznik dzwoni do przychodni jako pacjent i sprawdza jak trwa odbieranie telefonów i proces rejestracji do lekarza. Każdy chory ma prawo do wizyty lekarza a przychodnia ma obowiązek tego dokonać. Pan Prezes MCZ czy też szefostwo nigdy nie stali w kolejce do rejestracji więc ich wiedza w tym temacie jest zerowa. Lepiej niech się nie ośmieszają takim i tekstami , że będą wpuszczać pacjentów "chwilę wcześniej", dla jednego chwila to 5 minut, dla innego - godzina..
6. Dodane przez Ela, w dniu - 14-11-2022 15:10 To wina systemu opieki zdrowotnej.Pacjent się nie liczy ,tylko kasa z nfz .
7. Dodane przez Edzio listonosz, w dniu - 14-11-2022 15:25 Ośrodek utrzymywany przez kghm a pracownik i jego rodzina nie może się dostać do lekarza, paranoja zatrudnijcie więcej lekarzy, ilu pacjentów przypada na jednego lekarza? Nic tylko kasę doją.
8. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 14-11-2022 15:30 Przychodnia, która nie umożliwia zapisów przez Internet to pseudoprzychodnia.
9. Dodane przez były pacjent mcz, w dniu - 14-11-2022 15:42 Tysiące zapisanych pacjentów,mało lekarzy,praktycznie brak możliwości od lat rejestracji telefonicznej czy ustalenia czegoś telefonicznie-koszmar nie przychodnia.Dziwię się ludziom ze nie zmienią przychodni,ja to zrobiłem po 20 latach i ani dnia nie żałuję decyzji.
10. Dodane przez Emeryt***** ***, w dniu - 14-11-2022 16:02 Do1 Miało być lepiej a jest coraz gorzej. Podziękujcie kaczySStom, bo oni swój cel osiągmęli.
11. Dodane przez Słowianin, w dniu - 14-11-2022 16:19 Klient zmarznięty jest mniej awanturujący się
12. Dodane przez A, w dniu - 14-11-2022 16:34 Słyszałam że rejestracja telefoniczna jest przez infolinię. A sklepy też wcześniej otwierają bo jest kolejka?
13. Dodane przez Filip, w dniu - 14-11-2022 16:46 Skoro jest od 7 , to nie ma potrzeby być o 5 i narzekać.
14. Dodane przez Peer, w dniu - 14-11-2022 16:59 Nie rozumiem tej mentalności ludzi. Jak przychodnia jest czynna od 7 to po co przychodzą o 5 rano? Dlaczego pracownicy mieliby przychodzić wcześniej i robić nadgodziny żeby dziadki mogły sobie dłużej postać w kolejce.
reklama
15. Dodane przez M, w dniu - 14-11-2022 17:08 Jurand ze Spychowa czekał 3 dni przed bramą w Szczytnie i nie narzekał
16. Dodane przez Jan, w dniu - 14-11-2022 17:35 Pogratulować zapracowanych rejestratorek i samego pracodawcy.....
17. Dodane przez Kiki, w dniu - 14-11-2022 17:41 Wielkiego dziadostwa to nie widziałem . Chciałem chore dziecko zarejestrować to telefonicznie nie możliwe, nie ma terminów tylko trzeba jechać i czekać. Masakra. A córka miała 39 i co miałem jechać. Za komuny takiego syfu nie było. Poszedłem oczywiście prywatnie. Szkoda że doktor Król tam pracuje bo jak by zmienił przychodnie to odrazu wypisujemy się z tego syfu.
18. Dodane przez Mcz, w dniu - 14-11-2022 17:42 W końcu ktoś zgłosił interwencję w tej sprawie. W czwartek też tak było. Dla kogo jest ten obiekt dla obsługi czy pacjentów. Zero szacunku dla pacjenta, w laboratorium też wielkie państwo. Skandal, ten obiekt jest dla pacjentów a obsługa tam pracuje i za to płacone. Co nie którzy to chyba nie wiedzą po co tam są. Przed pandemia już o 6.00 można było czekać na parterze w korytarzu przy portierni. Przed pandemia też ludzie chorzy stali i nie bylo masek. Dobra wola kierownika ośrodka a z drugiej strony to łaski nie robi. Skandal i wstyd mcz Głogów to państwo w państwie. Jednym słowem szlag człowieka trafia!!!!
19. Dodane przez Prl, w dniu - 14-11-2022 18:04 Mentalność z PRLu.
20. Dodane przez driver75, w dniu - 14-11-2022 18:17 Lekarzowi można skoczyć.Nie chcesz to nie przychodz.Sam byłem światkiem w MCZ w Głogowie jak starszy Pan o kulach będąc drugi w kolejce usłyszał NIE MA JUŻ NUMERKÓW.Banda jakich mało,ale przyjdzie czas, że i Pani z rejestracji będzie musiała dostać się do lekarza i poczuje to co inni po drugiej stronie blatu.
21. Dodane przez Creator, w dniu - 14-11-2022 18:21 To taka forma krioterapii...
22. Dodane przez ad, w dniu - 14-11-2022 18:39 Nie można w tej przychodni zarejestrować telefonicznie przez internet to co się dziwią ludziom że przychodzą osobiście i też lipa pan prezes niech ruszy cztery litery i zobaczy co się dzieje a nie opowiada banialuki ta przychodnia jest nie wydolna od dawna dużo pacjentów mało lekarzy pacjenci powinni dzwonić non stop do NFZ i do rzecznika praw pacjenta prezes otrzyma karę finansową to może coś się zmieni bo system w kraju mamy taki czy się chodzi do lekarza czy nie to lekarz i tak co miesiąc za pacjenta kasę bierze a powinno być odwrotnie jestem u lekarza to jest kasa jak mnie nie ma kasy brak
23. Dodane przez Do kom nr 14, w dniu - 14-11-2022 18:50 Po to stoi się rano przed otwarciem aby zająć kolejkę do rejestracji. Aby mieć szanse dostać się do lekarza rodzinnego bo do niego nie ma rejestracji z wyprzedzeniem. Ponadto po co jest portier przy wejściu z windami. On tam jest przed 6.00 a chyba nawet to jest ochrona 24h/24h. Więc nie widzę problemu aby wpuścić oczekujących do rejestracji na korytarz przy portierni. Trzyma mnie tylko ten ośrodek bo ma jednak specjalistów i rehabilitacje. Inne ośrodku tego kompletu niestety nie mają.
24. Dodane przez Do 15, w dniu - 14-11-2022 18:56 W dyche ale się uśmialem .Na luzie trza żyć
25. Dodane przez Staszek, w dniu - 14-11-2022 18:57 Driver aleś ty naiwniak myślisz że pani zza blatu sie rejestruje stojąc w kolejce ? Szkoda mi cie
26. Dodane przez Celebryta z kopernika, w dniu - 14-11-2022 19:07 Rozbudujmy stadion. Podgrzewajmy murawę Budujmy psie place dla zabaw Budujmy bulwary, Budujmy teatry
A potem dziwimy się ze tam gdzie najbardziej potrzebne są finanse, tam ich nie ma...
P.S. Nie słyszałem o kibolach stojących w kolejkach od 5 rano po bilety.
27. Dodane przez z.g, w dniu - 14-11-2022 19:46 driver75
Świat się śmieje ze "światka"
28. Dodane przez iwo, w dniu - 14-11-2022 19:49 Nudzą się w domu , spania nie mają to przychodzą tak wcześnie . W kolejce kwitnie życie ;można pogadać , wymienić się opiniami , a w domu albo ich nikt nie słucha albo są samotni . To samo jest pod sklepami w dni promocji . Same starsze osoby ! A ile maja siły żeby się rozpychać . Nie róbcie zamętu tam gdzie go nie ma . Zaproście sobie borysa - on lubi lans i na pewno przyjedzie . hahaha
29. Dodane przez Anonim, w dniu - 14-11-2022 19:50 Do kom 7. Ośrodek utrzymywany jest z NFZ ze skladek zapisanych ludzi a nie przez kghm .
30. Dodane przez mamma, w dniu - 14-11-2022 20:05 Lekarze powinni przyjmować albo prywatnie albo w państwowych, a nie tu i tam!!!Stąd kolejki bez końca.
31. Dodane przez Do kom 28, w dniu - 14-11-2022 20:26 Wierz mi, że nie mam jeszcze 40lat,jestem kobietą, choruje, pracuję, nie korzystam z mops, mąż i córka pracują na zmiany i stoję w tej kolejce przed pracą aby się zarejestrować do ogólne bądź do laboratorium aby potem jeszcze wrócić do pracy. A czas mojej nieobecności muszę odpracować. Także uwierz, że nie tylko stoją tam osoby starsze i takie co im się nudzi. Trochę empatii bo możesz też kiedyś mieć sam ten problem aby skorzystać z wizyty u rodzinnego
32. Dodane przez pacjent, w dniu - 14-11-2022 20:27 Może ktoś napisze, jak to jest w MCZ w Lubinie. Z doświadczenia wiem, że obsługa pacjenta i dostęp do specjalistów wygląda zdecydowanie lepiej. Nie można wszystkiego zwalać na system. Może należy wymienić szefostwo MCZ w Głogowie?
33. Dodane przez Do kom 29, w dniu - 14-11-2022 20:46 https://kghm.com/pl/darowizna-dla-mcz-sa i tak w koło, darowizny itp a poza tym zobacz kto jest w radzie nadzorczej mcz, tak samo mcz to kapitał kghm. Wiec nie wiem dlaczego piszesz że nie. "MIEDZIOWE CENTRUM ZDROWIA" S.A. w Lubinie jest spółką akcyjną, której 100 procent udziałów należy do KGHM Polska Miedź S.A." to że jest tylu pacjentów jest spowodowane nie wykfalifikowanym personelem a sianem z każdego jednego pacjenta więc nie mydl oczu jak cały ten rząd pisdodajcow
34. Dodane przez Jan, w dniu - 14-11-2022 21:03 MCZ w Głogowie to najgorsza przychodnia w Głogowie pacjenci stoją od 5 rano by się zarejestrować do lekarza i to nie zawsze się uda . Soją bez wzgledu na pogodę na dworze chorzy czy nie można zrobić chociażby zadaszenie by nie mokli na deszczu i śniegu już nie mówiąc o mrozie to szczyt żeby finansowana przez KGHM przychodnia miała pacjentów za nic. A już o rejestracji przez telefon to tak jakbym trafił 6 w toto lotka. Jest to wina tylko kierownika przychodni.
35. Dodane przez jojo, w dniu - 14-11-2022 21:13 Po dwóch latach "pandemii" i 200 tys. nadmiarowych zgonów ludzie jeszcze chodzą do lekarzy? A mówią, że historia jest nauczycielką życia. Nie mam kompletnie zaufania do służby zdrowia.W moim przekonaniu jest ona całkowicie skompromitowana. Mam wrrażenie, że lekarze to dilerzy chemikaliów, które nazywa się lekarstwami. Wszystkim ludziom życzę zdrowia i braku kontaktu z lekarzami.
36. Dodane przez Jola, w dniu - 14-11-2022 21:49 W Polkowicach to dopiero są kolejki.Tak samo ludzie czekają od 4.30.Przez telefon 1.5 mies czekania do lekarza rodzinnego dobre nie.....I nikt a nikt się tym nie przejmuje
37. Dodane przez Biker, w dniu - 14-11-2022 22:42 Najbardziej sprawiedliwy system to podzielić pulę pacjentów. Jeżeli lekarz przyjmuje np. 20 dziennie to 10 miejsc zostawić wolnych do godziny np 8:30 i zapisywać na nie tych co dzwonią. Jak po określonej godzinie są nadal wolne to zapisywać tych co jeszcze dojdą do przychodni. Wtedy i jedni i drudzy mieliby szansę.
38. Dodane przez Ony., w dniu - 14-11-2022 23:27 W większości to katolicy, tak bardzo boją się śmierci że wierzą w życie pozagrobowe. Czepiając się więc zdrowia za wszelką cenę, gotowi stać nawet całą noc.
39. Dodane przez Wojtas, w dniu - 15-11-2022 00:38 Powinny być zapisy przez internet - wybór lekarza, data, godzina, i załatwione.
40. Dodane przez Obserwator, w dniu - 15-11-2022 05:29 A co myślicie, że tylko w tej przychodni jest paranoja ? W Konsylium na wizytę trzeba czekać ok 10 dni, a z gorączką to może łaskawie po 3 przyjmą.
41. Dodane przez Ola, w dniu - 15-11-2022 07:04 W Lubinie to samo w przychodni MCZ,po 5 kolejka i trzeba stać! Jak ktoś piszę,po co się idzie o 5,jak można o 7..to proponuję przyjść o 7 i zobaczyć,co się wtedy tam dzieje/ jakie tłumy,szanse na dostanie się do lekarza ŻADNE.To jest horror dla ludzi chorych i z gorączką! A infolinia?,sami podzwoncie,to się przekonacie, jak to "wspaniale" działa.
42. Dodane przez hieronim, w dniu - 15-11-2022 07:37 Nie ma chyba gorszego bałaganu w jakiejkolwiek przychodni głogowskiej niż w MCZ. Rejestracja, odbieranie telefonów, serwisy internetowe co niby działają. Jedna wielka porażka. W ramach promocji możesz też zostać objechany przez panie w recepcji czy laboratorium za to śmiesz o coś dopytać. W PeeReLowskich przychodniach łatwiej można było łatwiej się leczyć. I to wszystko z logiem jakości KGHM.
43. Dodane przez DW, w dniu - 15-11-2022 08:18 Dlaczego nikt nie pisze, że w MCZ-cie trzeba czekać na receptę dla pacjentów z chorobami przewlekłymi typu cukrzyca i inne, aż trzy tygodnie od chwili zgłoszenia. W ten sposób tworzy się dodatkową kolejkę, bo po wizycie, która mogła być raz na rok dostaje się receptę od razu. Pielęgniarka z tytułem magistra może wypisywać takie recepty.
44. Dodane przez Do 41, w dniu - 15-11-2022 08:40 To wyobraz sobie ze kazdy przychodzi a 7, a nie na 5. Byloby normalniej,ale dziadki (te schorowane szczegolnie) musza od 4 rano juz stac bo przeciez musi byc pierwszy! To samo jest w starostwie w Glogowie.
45. Dodane przez JA, w dniu - 15-11-2022 09:11 w Polkowicach jeszcze gorzej a do tego nie można wybrać innej przychodni bo żadnej innej nie ma niestety, a szkoda bo jakby mieli rywalizację to może w końcu by coś się zmieniło
46. Dodane przez John, w dniu - 15-11-2022 09:13 To nie jest wina przychodni. To nie jest wina pacjentów. To wina wszystkich rządów! Rządów, które nie dopilnowały aby zabezpieczyć i stworzyć odpowiednie warunki w Polsce do prawidłowego funkcjonowania służby zdrowia. Lekarzy jest coraz mniej, pielęgniarek coraz mnie... Młode doktory wyjeżdżają. W Głogowie zostają sami emeryci, którzy nierzadko przyjmują w kilku placówkach, bo jest taka potrzeba. To, że nie ma numerków, to nie jest wina rejestratorek i wieszanie na nich psów jest co najmniej niesprawiedliwe. Lekarzy jest coraz mniej, a pacjentów coraz więcej. Niestety, ale takie mamy czasy i lepiej już nie będzie. Do wszystkich malkontentów - przestańcie oglądać tvp i wróćcie do rzeczywistości.
47. Dodane przez do 20, w dniu - 15-11-2022 11:05 Zwróć uwagę że Ty przychodząc do pracy wykonujesz polecenia przełożonych .Bo w/g swego widzi misie to tylko możesz gdzieś w kącie przez chwilę posiedzieć z telefonem w ręku .No chyba że jesteś pracodawcą ....
reklama
48. Dodane przez Jan, w dniu - 15-11-2022 13:31 Jak człowiek rzeczywiście jest chory, ma wysoką gorączkę, ból mięśni, katar, ból gardła i jeszcze do tego wszystkiego pracuje to dostanie się do lekarza graniczy z cudem. Zamiast leżeć w domu musi się zwlec chory skoro świt, żeby stanąć w kolejce. Jak się nie dostanie to ma nerwówkę, bo potrzebuje zwolnienia lekarskiego a nie ma pojęcia kiedy uda mu się takowe dostać. Rejestracja przez telefon to jakiś armagedon (320 połączeń, żeby usłyszeć, że nie ma już miejsc). 80% stojących tam o 5.00 ludzi to stali bywalcy, którzy nie pracują, a wizyta w przychodni mam wrażenie to ich styl życia. Można spotkać znajomego, pogadać, poużalać się nad sobą. To wstyd, że w dzisiejszych czasach nie można zarejestrować się elektronicznie, albo pobrać numerka bez szarpania się z dziadkami kto stał przed kim i kto o której był. Wybija 7.00, otwierają się drzwi, a oni wychodzą ze wszystkich okolicznych krzaków, zza ławek, samochodów i okazuje się, że człowiek jest 150 w kolejce. Potem okazuje się, że do zadeklarowanego lekarza nie ma już miejsc, a do innego nie można się zarejestrować. Dom wariatów. Dobrze, że choruję rzadko, bo żeby skorzystać z usług MCZ w Głogowie to trzeba mieć solidne zdrowie. Ale wkurza mnie to, że gdy potrzebuję 2-3 razy w roku wizyty lekarskiej to pomimo iż pracuję i płacę składki muszę korzystać z prywatnej służby zdrowia.
49. Dodane przez były, w dniu - 15-11-2022 14:32 Do komentarza nr 7: Daaaawno temu był to PRAWDZIWY ośrodek Hutniczo-Górniczy. Jeszcze w budynku hotelu Lipsk. Teraz jest to przychodnia dla całego tałatajstwo z miasta i wszystkich, ale nie dla pracowników KGHM.
50. Dodane przez ixi, w dniu - 15-11-2022 16:46 Mieszkańcy Głogowa to tałatajstwo?
51. Dodane przez Do48, w dniu - 15-11-2022 19:35 Ja pracująca osobo też mam takie wrażenie nie stać mnie na leczenie NFZ liczyłem to kilkakrotnie dlatego chodzę prywatnie. Nie dość że taniej wyjdzie to jeszcze szybka i przyjemna pomoc..
52. Dodane przez Marek., w dniu - 15-11-2022 21:29 Osiem miliardów ludzi na planecie przekroczone, posuńmy się trochę, oni też chcą gdzieś żyć.
53. Dodane przez ktos, w dniu - 16-11-2022 05:41 No właśnie osiem miliardów a wszystkie (...) w polsce
54. Dodane przez anonim, w dniu - 16-11-2022 13:56 do kom49, Ciekawe skąd przyjechałeś za chlebem do Głogowa ,że nazywasz mieszkańców tałatajstwem.
55. Dodane przez Leon, w dniu - 16-11-2022 19:09 Leczyłem się w tej przychodni m,c,z musiałem szybko nawiewać to co się tam dzieje to koszmar gdzie są ci co kierują tym całym zamieszaniem ano oni mają dostęp odręki do lekarzy a co może nie
56. Dodane przez ela, w dniu - 17-11-2022 09:26 BRAK LEKARZY! Nie ma numerków bo nie ma wystarczającej liczby lekarzy. Dwa dni podchodziłam do rejestracji i nie dostałam się. Dlatego ludzie wstają wcześniej by być pierwszymi w kolejce. Rejestracja przez telefon zapomnij, nie da się. Zresztą jak coś potrzeba kierują przez Lubin, a tam często nie wiedzą o co chodzi. A widzieliście w MCZ kolejki do pobrania krwi? To dopiero skandal! Ludzie godzinami tam stoja, kolejka jest już na schodach.
reklama
57. Dodane przez Dorota, w dniu - 08-11-2023 15:35 To wszystko jest prawdą, że stoi się od piątej rano do rejestracji. Do tego jeszcze dochodzi nieodpowiednie zachowanie pań w rejestracji (rehabilitacja) pracują z wielką łaską miałam wrażenie że są tam za karę, podnoszą głos , zaproponują termin i musisz brać bo tylko jest jedna godzina , zapominają że ludzie też pracują. Proponuję zmienić pracę. Może w Biedronce się odnajdą .
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.