Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
28
Września 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Jan, Laurencjusz,
Marek, Nikita,
Wacław
Do końca roku 94 dni.
Start arrow Lubin arrow Sama budowa Europarku potrwa co najmniej dwa lata

Lubin Wspólna Sprawa pyta o strefę ekonomiczną

Sama budowa Europarku potrwa co najmniej dwa lata

14.02.2023. Radio Elka, Iwona Mierzwiak


(Fot. Iwona Mierzwiak)
W październiku minionego roku do Lubina trafiło 250 mln złotych dotacji rządowej na rozwój tamtejszej strefy ekonomicznej, a konkretnie na doprowadzenie wody do terenu, który zostanie uprzemysłowiony. Stowarzyszenie Lubin Wspólna Sprawa oczekuje od władz miasta, że obszar ten zyska w końcu inwestora, który będzie alternatywą dla KGHM. Lubinianie na tę chwilę muszą poczekać. Sama budowa strefy zwanej Europarkiem potrwa jeszcze co najmniej dwa lata.

Zdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�u
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Od lat działa Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna w Polkowicach, inwestorzy zainwestowali również w Legnicy, w Środzie Śląskiej, fabryki pojawiły się także w Jaworze. - Nasuwa się pytanie, co ze specjalną strefą ekonomiczną, która już od lat powinna funkcjonować w Lubinie, choćby na wzór legnickiej strefy, gdzie zatrudnienie znalazło przeszło
10 tysięcy osób, wśród których są także mieszkańcy z Lubina
- mówił podczas konferencji prasowej Mateusz Kazimierczak ze Stowarzyszenia Lubin Wspólna Sprawa. - Dlaczego miasto nie ma żadnej alternatywy dla KGHM. Nie wszyscy chcą przecież pracować w kopalni. Strefa byłaby rozwiązaniem, co wpłynęłoby na przyciągnięcie większej ilości mieszkańców - dodał.

Według Roberta Raczyńskiego, prezydenta Lubina, na strefę miasto musi poczekać jeszcze co najmniej dwa lata. - Nasza strefa jest o tyle trudniejsza i skomplikowana, że jest to obszar z wysoką zmianą niwelacji terenu, on nie jest płaski - tłumaczył prezydent miasta. - Trudno tutaj zaangażować inwestora, który chce kupić 100, 150 hektarów działki, a na takiego dużego stawiamy. Stawiamy na przemysł - podkreśla. - U nas była już Tesla, były rozmowy, natomiast ona się wycofała w 2019 roku, w chwili, kiedy okazało się, że rząd Polski nie jest w stanie dostarczyć czystej energii - przypomina. - Dziś o tyle te rozmowy są łatwiejsze, że ta energia zaczęła się pojawiać w tym komponencie rządzących. Sądzę, że nasza strefa potrzebuje jeszcze dwóch lat, jeśli chodzi o jej ukończenie - dodaje.

Warto przypomnieć, że Lubin otrzymał 250 mln złotych z Programu Inwestycji Strategicznych na budowę infrastruktury wodno-kanalizacyjnej. Na modernizację lubińskiej oczyszczalni ścieków i na potrzeby strefy zwanej już Europarkiem Lubin.
 
Komentarze (42)
1. Dodane przez ukryta PO, w dniu - 14-02-2023 09:27
Ta wspólna sprawa to ukryta PO.? 
Oni już byli i niech reformują Rosję jak w 2014r.
2. Dodane przez Ku pamięci, w dniu - 14-02-2023 09:47
Super!! Oby w końcu ta strefa powstała, ponieważ pamiętam jeszcze sprzed dwóch dekad obietnice pana RR - jedno miejsce pracy każdego dnia. No cóż, przebudowa giełdy tez nie wypaliła a jest w końcu dobry dojazd koleją - stacja stadion, może i ten temat w końcu zostanie reanimowany??? Aa a co z nową siedziba KGHM przy wiecznie planowanym centrum przesiadkowym???
3. Dodane przez Robert, w dniu - 14-02-2023 09:53
A nie było przypadkiem Airbusa i Boeninga, bo przeciez miał powstać klaster lotniczy?
4. Dodane przez Tolek, w dniu - 14-02-2023 09:53
(...)Ty masz chlopie zawsze jakis problem. Jak nie rząd, to pochylenie terenu, to warunki środowiskowe& 
 
Tesla byla w Lubinie? Rozumiem, ze Elon Musk jak zaobczył i powąchał nasze miasto to sie przestraszył i dał dyla pod Berlin z pomyslem budowy fabryki? Moze zapros go jeszcze raz przy okazji koncertu NOD pod batutą Pani Uli Kozoń, hmm?  
 
(...)
reklama
5. Dodane przez Jan, w dniu - 14-02-2023 09:55
Jaśnie panujący nam,(...), kRRol, oświecił nas, że nie ma inwestorów w strefie, bo teren nie jest płaski.... ja p(...)
6. Dodane przez Obserwator, w dniu - 14-02-2023 10:05
Jak gospodarz inwestorów traktuje się jak petentów to niestety z takim gospodarzem nikt gadać nie chce..... przykład politechnika na lotnisku.
7. Dodane przez TS, w dniu - 14-02-2023 10:06
Tak, widziałem Teslę, na rejestracji DLU :D
8. Dodane przez Anonim, w dniu - 14-02-2023 10:26
Czytajac komentarze nie dziwie sie, ze nikt tutaj nie inwestuje. Region w ktorym są wieczne pretensje i narzekania. Po pierwsze nie jest na reke KGHM aby powstala tutaj mega inwestycja z racji uszczuplenia chetnych do pracy w kopalni. Po drugie inwestorzy szukaja miejsca gdzie wybuduja i uruchomią obiekt mozliwie najniższym kosztem. Nie sztuka jest sprowadzic "Tesle" i przez 10 lat dokladać do inwestycji a po 10 latach zamkniecie lub restrukturyzacja fabryki.
9. Dodane przez xxxxx, w dniu - 14-02-2023 10:55
Do 1.Masz jakiś uraz w głowie, wszędzie widzisz PO, a może ty jesteś tylko takim miernym ale wiernym trollikiem z pisu.
10. Dodane przez Milarrt, w dniu - 14-02-2023 11:08
Lubinki nie mają w co kasy ładować he !..
11. Dodane przez Kaziu, w dniu - 14-02-2023 11:28
(...) Kazimierczak sam uciekł na wieś z miasta stołecznego Lubina do gminy Ścinawa, teraz narzeka, że nie ma 10 par połączeń dziennie z miastem, tylko 3. Gość pseudo specjalista, raz Wspólnej Sprawy, raz innego 3 osobowego stowarzyszenia z siedzibą w Wielowsi :) - Panie Kazimierczak, w strefach ekonomicznych nie zawsze chodzi o to, żeby zatrudniać po 10 tysięcy pracowników, bo skoro w powiecie lubińskim jest bardzo niskie bezrobocie, to skąd wziąć ludzi do pracy - może samolotem ich dowozić ze wschodniej Polski??? Niestety, jak zadaniem jest krytykowanie, to nie patrzy się obiektywnie, tylko wykonuje polecenia :) 
Kazimierczak słynie z nieudanych referendów lokalnych, raz chciał odwoływać prezydenta Lubina, później burmistrza Ścinawy, wszytko spaliło na panewce... Biedy gość wykorzystywany przez Piotrusia "Obiecankę" - chyba wiemy, o którego influencera chodzi :)
12. Dodane przez Mama, w dniu - 14-02-2023 11:32
Dlaczego nic nie piszą jakie atrakcje dla dzieci będą w Europarku? Dzieci juz nie mogą się doczekać, czy będą też takie wodne atrakcje jak w Zatorze?
13. Dodane przez do kom 8, w dniu - 14-02-2023 12:23
Niestety kolego ale bzdury piszesz. Jakos Polkowice moga miec strefe i KGHMowi nic do tego. Ba! Sa ludzie ktorzy przeszli z VW do KGHM i po miesiacu uciekli spowrotem do VW jak zobacyzli ten syf. Miejmy mozliwosc wyboru, a nie ze w Lubinie nie ma kompletnie NIC! 
 
Lubin sie wyludnia bo nie ma pracy. Mlodzi nie wracaja do miasta po studiach bo nie ma do czego.. Praca w KGHM to praca po ukladach i znajomosciach (nie mowie o pravownikach fizycznych), czesto na pograniczu depresji z uwagi na jej specyficzne kadry zarządzajace i wyzysk pracownika.  
Generanie jest to korporacja po polsku podobnie jak Poczta Polska, Wojsko, Szkoły -rodem z PRL i tego nie zmieni nic do poki będą tam rzadzic polityczne klakiery. 
 
Pamietaj, ze budowa nowej fabryki to praca tez dla podwykonawcow, a ich moze byc wiecej niz docelowych pracownikow etatowych w danej firmie. 
 
Sciagniecie do miasta duzej firmy pociagnie za tym rozwoj calej okolicy. Pamietasz jak wygladal Walbrzych, Legnica zanim pojawily sie tam zagraniczne firmy? Podobnie jesli chodzi o specjalistow. Duza firma to dzialy ksiegowosci, IT, produkcji, jakosci, utrzymanie ruchu, logistyka, czesto rozwoju itd.. 
 
Nasz kRRol tego nie widzi, bo on i jego familiada i tak by nie miała kompetencji, aby sie zalapac do normalnej, uczciwej pracy :)
14. Dodane przez Do 12, w dniu - 14-02-2023 13:11
(...) to nie żaden park rozrywki tylko strefa ekonomiczna.
15. Dodane przez Do 12, w dniu - 14-02-2023 13:17
Jakie atrakcje dla dzieci ???? W strefie ekonomicznej nazwanej "Europark". 
Atrakcje wodne... chyba prysznice dla pracowników. Ludzie czytajcie ze zrozumieniem
16. Dodane przez Do kom 12, w dniu - 14-02-2023 13:31
Ty już więcej nie pij.
17. Dodane przez Do 13, w dniu - 14-02-2023 15:35
Masz racje i jak czytam że (...) wymyślił niwelacje terenu to myślałem że (...)lata temu mówił że KGHM obok ten koleś ciągle coś wymyśla szlag trafia Legnica strefa zawalona Polkowice też a tu przez lata nic się nie zmienia tu nie potrzebny jest aquapark i inne duperele !!!! Tu potrzebne są firmy w strefie bo niema nic a ten ślepiec nic nie robi nie zrobi i nie zrobił przez wiele lat!!!! Taka prawda i mieszkańcy wkoncu niech się obudzą !!!! Mówi dwa lata !!!! A ile lat czeka stara strefa strefa tam gdzie stoi biedra!!!! ˇ Nie nadaje się na włodarza miasta (...) ościenne miasta mogą mieć i im się udaje ale nie Lubin w(...) mam te zoo aquaparki kładki chce pracy i zakładów strefie tak my moje lub innych mieszkańców dzieci nie musiały uciekać z tej sypialni za pracą!!!! Tu nie ma żadnej alternatywy dla kopalń miasto galeri i marketów ....gdzie strefa !!!! Bo czekamy już za długo rr przespał okres gdy tu budowano lata temu markety ościenne miasta ściągały inwestycje inwestorów my zostaliśmy z marketami a ościenne miasta mają firmy w strefach
18. Dodane przez Hihi, w dniu - 14-02-2023 16:04
Nik zaprosić do Lubina!!!! Władze miasta to popierdułka a nie gospodarze dobry gospodarz robi wszystko by w mieście pierw były mieszkania dla młodych praca a na końcu atrakcje a tu od lat budowa atrakcje kupę marketów i długo długo nic.....wioska Lubin zazdrościć tylko ościennym miastom że mają gospodarzy którzy umieją pościągać inwestycje i inwestorow
19. Dodane przez Do kom 13, w dniu - 14-02-2023 17:35
Ciekawe gdzie wyczytałeś te rewelacje. Dużo moich znajomych przeniosło się z VW do KGHM albo dojeżdżają do stref Legnica lub Jawor. Jeżeli ktoś myśli, że na strefach są kokosy to się myli. Volkswagen w Polkowicach nie tak dawno miał być mocno uszczuplony do samej montowni a nawet myśleli o zamknięciu fabryki ze względu na postępującą elektryfikacje motoryzacji. Nawet tam produkcja baterii nie wchodzi w grę bo musieliby wybudować osobną hale ze względu na przepisy bezpieczeństwa. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Jeżeli ktoś myśli, że decyzje o inwestycji na strefie pod Lubinem zapadają tutaj w ratuszu przez Pana cytat RR to budzi na mojej twarzy uśmiech. Takie rozmowy, negocjacje a na końcu finalizacja inwestycji zapada dużo dużo wyżej. Co może wiedzieć osoba jak całe życie pracowała na etacie ?
20. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 14-02-2023 18:31
A gdzie ma powstać nowy VW do pos19.
21. Dodane przez Do 19, w dniu - 14-02-2023 18:54
Skoro jak piszesz decyzję zapadają wyżej to powiedz mi jak to jest że pod Legnica strefa pęka w szwach od lat ściągają tam inwestycje a w Lubinie nic się nie dzieje to co robił ten prezydent Legnicy że tam można a co robił prezydent naszego miasta!????!!! Wychodzi na to że nasz gospodarz to wielka lipa a nie gospodarz!!! takie ma poważanie w polityce skoro przez tyle lat nic niesciagnąl do Lubina a np LEGNICA TAK ...
22. Dodane przez Pytać każdy może, w dniu - 14-02-2023 18:56
Stowarzyszenie pyta - OK. A czy stowarzyszenie ma jakiś pomysł??? Bo jak narazie o żadnym nie słyszałem??
23. Dodane przez !!!!?, w dniu - 14-02-2023 19:00
Czemu przez tyle lat wokoło Lubina nie ma żadnych inwestycji pytanie do pana który rządzi tym miastem od lat!!!?? A ościenna Legnica zawalona firmami ??!!! Bo tam chcą a tu ....w pierwszej kolejności zoo,parki linowe ,itp ....atrakcje i co z tych atrakcji jak młodzi albo dojeżdżają za pracą albo uciekają władze miasta Lubina od lat nie robią nic by młodzi i nie tylko nie uciekali z tej sypialni!!!! Od 20 lat jak nie więcej do teraz nie było żadnego inwestora pod Lubinem a w tym samym czasie powstaja firmy pod Legnica Polkowicach itp...a tu włodarze przespali okres i do dziś nie widzą problemu a teraz ten ktoś mówi znów że dwa lata śmiechu warte niwelacja ......poprostu nikt takiego gospodarza nie traktuje poważnie skoro tam można a tu nie !!!!?
24. Dodane przez do 19, w dniu - 14-02-2023 19:10
Nie wyczytałem nigdzie tych jak to nazywasz rewelacji. Wiem to z doświadczenia. Miedzy innymi takiego, ze pracowalem i w KGHM (polskim korpo-bagienku) i duzej zagranicznej firmie. Mam porownanie.  
I nigdy Nie mowilem ze strefa to kokosy ale ALTERNATYWA!  
Sam wspomniales ze Twoi znajomi jezdza do pracy do Lcy i Jawora& wiec po co maja jezdzic 40km do Jawora skoro mogliby miec prace pod nosem?  
 
Nawet jeśli decyzje zapadają dużo wyzej to obliguje to RR do działania z partia milosciwie nam panującą. Jakos przehandlować koalicje z PISem w Urzedzie Marszalkowskim umiał. Robic sobie zdjecia z poslem Kubowem i Dworczykiem w parku wroclawskim tez umie.  
Wiec grzecznie pytam! Czemu nie lobbuje ze swoimi koalicjantami na rzecz ściagniecia do DLU inwestora? Jawor moze, Legnica moze, Polkowice moga, tylko nasz gospodarz ma problem. 
 
A propo VW. Jest szansa na ta inwestycje zwiazana z elektrykami. Sam zobaczysz.
25. Dodane przez Patryk, w dniu - 14-02-2023 19:45
ad24. Tylko, że jeżeli chodzi o inwestycje VW dot fabryki są rozważane w Polsce dwie lokalizacje. Głogów i Jawor. Nie ma już szans na tą konkretną inwestycje. Kibicuje, że jednak to będzie Głogów. Pozdro z Lubina.
26. Dodane przez Do 24, w dniu - 14-02-2023 19:59
Zapomnij że aktualna władza Lubina ściągnie cokolwiek tu lobbing na rzecz by ściągnąć inwestorów zapomnij (r) już żyje wyborami do sejmu on odleciał już lata temu swoimi wizjami Lubina nikt chyba go nie traktuje poważnie w lokalnej polityce jak tu piszą skoro nic nie może !!!! Myślałem że dając władze w koalicji we władzach województwa wkoncu się uda z tą strefa i (...) znów to samo było i będzie wokoło miasta ściernisko !!!! Lubin miasto straconych szans przez ostanie co najmniej 25 lat do teraz ..... A inwestorów jak nie ma to nie ma i chyba nie będzie mając takie władze którym najwidoczniej nie zależy na zmianie
27. Dodane przez Do 24, w dniu - 14-02-2023 20:37
Zapomnij że aktualna władza Lubina ściągnie cokolwiek tu lobbing na rzecz by ściągnąć inwestorów zapomnij (r) już żyje wyborami do sejmu on odleciał już lata temu swoimi wizjami Lubina nikt chyba go nie traktuje poważnie w lokalnej polityce jak tu piszą skoro nic nie może !!!! Myślałem że dając władze w koalicji we władzach województwa wkoncu się uda z tą strefa i(...) znów to samo było i będzie wokoło miasta ściernisko !!!! Lubin miasto straconych szans przez ostanie co najmniej 25 lat do teraz ..... A inwestorów jak nie ma to nie ma i chyba nie będzie mając takie władze którym najwidoczniej nie zależy na zmianie
28. Dodane przez Do 12, w dniu - 14-02-2023 20:37
Szanowna Pani wszystko zależy ilu inwestorów się zgłosi. Jeśli jeden strategiczny to kto wie może powstaną i takie atrakcje jak w Zatorze. Jeśli kilku mniejszych to raczej będzie to rozrywka mniejszego formatu choć obszar na Europarku jest dość spory. Miasto nie jest tu inwestorem tylko udostępnia teren.
29. Dodane przez Anonim, w dniu - 14-02-2023 20:49
Nic to nie daje, że sie spieramy. Od tego fabryki nie powstaną. Z czasem i w Lubinie powstaną zakłady pracy. Lokalizacja jak najbardziej na plus. Blisko S3 oraz granicy czeskiej i niemieckiej. Nierozumiem postawy hejtowania Pana RR. Nie jestem sympatykiem Prezydenta Lubina jednak nic złego nie kojarze za czasów jego rzadow. Mysle, że miasto na swój sposób sie rozwija. Jednym tempo może nie odpowiadac jak i kierunek inwestycji. Ja jednak pamietam glebokie lata 90 i jest bardzo duza roznica. Wystarczy miec pomysl na siebie i na to co chce sie robic. Co do strefy to zycze Wam i sobie cierpliwosci, po co sie stresiwac i obrzucac nawzajem?
30. Dodane przez sg-1, w dniu - 14-02-2023 21:03
jestem mieszkańcem ponad 50 lat czekałem na rynek ponad 13lat wstydzę się jak wjeżdżam od strony polkowic i wdzę już 30lat niby fabrykę domów od 2 lat nic się nie dzieje po realu istny jest burd.l
31. Dodane przez olo, w dniu - 14-02-2023 21:32
Ach co to będzie za widok - jedziesz S-ką koło Lubinka a tu takie cuda na horyzoncie
32. Dodane przez seta, w dniu - 15-02-2023 06:20
w lubinie nie powstaną nowe miejsca pracy, bo widać nikomu na tym nie zależy. Miasto nie buduje też mieszkań. Tylko deweloperka.Do pracy jezdzimy do Polkowic lub legnicy czy do boleslawca. Nieudolnośc władzy trwa juz kilkanascie lat.Nie ma tez w Lubinie opozycji
33. Dodane przez Benga, w dniu - 15-02-2023 10:59
Jak nie będziemy mieć pracy, to nie będziemy mieć czego wydawać w tych parkach wodnych i innych super miejscach tworzonych przez Raczyńskiego. Lubin się wyludnia, jak ktoś wcześniej napisał. Zostaną tylko starsi, bo młodzież nie ma tu żadnych perspektyw. Po studiach nie mają do czego wracać, a i po branżówkach nie ma pracy. Szkoda
34. Dodane przez Obudźcie sie, w dniu - 15-02-2023 13:00
Dlatego na wyborach trzeba w końcu pogonić ten pancerny beton i układy !!! Bo nic się tu nie zmieni !!!!nigdy zero perspektyw -sypialnia Lubin
35. Dodane przez 13, w dniu - 15-02-2023 15:26
Park rozrywki z atrakcjami da na pewno dużo miejsc pracy oraz przyciągnie do miasta turystów a do ich obsługi - restauracje, hotele, transport, będą potrzebne kolejne miejsca pracy. Uważam że to trafiony pomysł z tym Europarkiem.
36. Dodane przez Tomek, w dniu - 15-02-2023 15:40
Jestem kolejny rok w szoku, że lubinianie nie zmienią W KOŃCU Prezydenta. Ludzie obudźcie się! Przecież w tym mieście oprócz marketów nic nie ma!!!
37. Dodane przez do 35, w dniu - 15-02-2023 17:15
Na dziś parków rozrywki w Polsce jest ok. 100. Jeszcze jakiś jeden w Lubinie dzisiaj to już mała atrakcja, a zanim on powstanie, to już nie będzie nawet dla jakichś zagubionych turystów żadną atrakcją.
38. Dodane przez do, w dniu - 15-02-2023 21:35
koncepcja jest obiecująca oby tylko inwestor dopisał i mamy piękny Europark
39. Dodane przez Do reszty, w dniu - 16-02-2023 09:45
Wy tak na serio o tych karuzelach? Robicie z siebie czy próbujecie z innych robić niepoważnych Przecież każdy rozgarnięty mieszkaniec okolicy wie, że EuroPark to strefa inwestycyjna a nie centrum 
Rozrywki.
40. Dodane przez Do kom 39, w dniu - 16-02-2023 14:47
Niestety to ich prawdziwa twarz. Niezorientowani myślą, że wiarygodnie udają niepoważnych a prawda jest zupełnie inna wręcz przerażająca.
41. Dodane przez do 39, w dniu - 16-02-2023 18:43
Europark to strefa inwestycyjna w której inwestor zrobi ten ładny park rozrywki, to chyba oczywiste. Teren jest nierówny więc akurat pod projektowane wzniesienia i stawy.
reklama
42. Dodane przez Falki, w dniu - 17-02-2023 13:16
Lubin to miasto rządzone przez ludzi, którzy mają normalnych ludzi za nic
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama