Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Po trzech dniach udało się przywrócić ciepło w mieszkaniach na Starym Mieście w Głogowie. Od wtorku mieszkańcy mieli zimne kaloryfery i zimną wodę w kranach. Tak długa przerwa spowodowana była trudnościami w zlokalizowaniu nieszczelności.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Początkowo służby WPEC-u ustaliły, że nieszczelność znajduje się w rejonie parkingu przy ul. Grodzkiej, ale okazało się że nie była to jedyna awaria. - Główna nieszczelność znajdowała się przy ul. Słodowej.
Odcięliśmy dopływ ciepła, usunęliśmy awarię czyli wymieniliśmy uszkodzony fragment rurociągu, i ubytki spadły z 40 ton wody na godzinę do 5 ton. Sytuacja została opanowana i od wczoraj mieszkańcy mają już ogrzewanie i ciepłą wodę - powiedział Marek Litwiński, prezes Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Legnicy.
Głógwną przyczyną wielu awarii na sieci ciepłowniczej jest wiek rurociągu. Po ponad 40 latach eksploatacji od czasu do czasu zdarzają się nieszczelności i perforacje na skutek korozji. Prezes zapewnił, że firma podjęła działania, by zapobiec takim sytuacjom.
- Opracowaliśmy plan modernizacyjny dla tego obszaru i juz w tym roku, w miejscach gdzie zaobserwowaliśmy zwiększoną ilosć awarii, będziemy wymieniać instalację podziemną - dodał prezes WPEC-u.
1. Dodane przez sprostiwanie, w dniu - 21-04-2023 10:17 u mnie wody cieplej i ogrzewania nie bylo od soboty a nie od wtorku
2. Dodane przez IV, w dniu - 21-04-2023 10:19 po trzech dniach to się dopiero za to zabrali, a awaria zaczęła się o 9 godzinie w sobotę! Wczoraj był szósty dzień!
3. Dodane przez Zimna Mycha, w dniu - 21-04-2023 10:34 Nieprawda!!! zimno i zimna woda na starym mieście była od soboty.Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd.przez weekend nic totalnie się nie działo.to skandal. A w nocy w Głogowie było 3-5stopni.
4. Dodane przez Marek, w dniu - 21-04-2023 10:55 Nie od wtorku tylko od soboty!
5. Dodane przez Dziadek, w dniu - 21-04-2023 12:17 40 lat temu nie było StaregoMiasta !!!!
6. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 21-04-2023 12:57 Problemy z ciepłem można było zaobserwować już w piątek wieczorem!!!!! Nie wiem w jakiej rzeczywistości żyje WPEC mówiąc o trzech dniach awarii!!! Skandal w jaki sposób podchodzą do każdej takiej sytuacji. Pracuję niedaleko, więc mówienie, że dokładają wszelkich starań jest po prostu śmieszne.
7. Dodane przez lokator, w dniu - 21-04-2023 15:29 Od soboty rano nie bylo ogrzewania i cieplej wody... a od wtorku chyba sluzby wziely sie dopiero za remont.... Jakie wladze takie sluzby...
8. Dodane przez gabi, w dniu - 21-04-2023 17:03 W sobote bylby tydzien,a nie od wtorku.
9. Dodane przez Kanalie, w dniu - 21-04-2023 17:24 Mają nas za nic! Kłamią w żywe oczy! Awaria trwała 6 dni!
10. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 21-04-2023 17:29 40 ton ubytku wody na godzinę, czyli 24 godziny x 6 dni x 40 ton wody = 5 760 ton wody. A to oznacza, że w tzw. kanał poszło 5 760 000 litrów wody. Jaki jest tego rachunek i kto go zapłaci? Pozostawiam to czytelnikom.
11. Dodane przez Hahaha, w dniu - 21-04-2023 17:59 Haha 20 stopni na dworze a oni CO naprawili. Hahahahaha
reklama
12. Dodane przez Tydzień to 3 dni, w dniu - 21-04-2023 18:01 Awarie usuwali tydzień to rurę będą miesiąc wymieniać
13. Dodane przez do 5, w dniu - 21-04-2023 22:33 30 lat temu też nie było
14. Dodane przez jasio, w dniu - 21-04-2023 22:37 co to za firma ktora nie ma planu remontów a zaczyna coś robić jak są awarie za awaria. Koszty przerzuci na lokatorow
15. Dodane przez Gość, w dniu - 24-04-2023 11:58 CZy te braki będą odliczone przecież płacimy za cały rok za każdy dzień. Spółdzielnia to też robi nas w balona.Za każdy dzień zwłoki opłat doliczane są odsetki to jak to jest?
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.