Stawiają na relacje, klientów i technologieBank Spółdzielczy we Wschowie z ogólnopolskim wyróżnieniem |
02.07.2025. Radio Elka | ||
Dyżurny reporter: ![]() ![]() - To dla nas duża satysfakcja i motywacja do dalszego rozwoju - mówi Prezes Nietyksza. - Budujemy bank oparty na relacji oraz silnie zorientowany na przyszłość. Bank Spółdzielczy we Wschowie to dziś siedemnaście oddziałów prężnie działających na terenie trzech województw - lubuskiego, wielkopolskiego i dolnośląskiego - co czyni nas jedną z silniejszych instytucji finansowych w regionie. Choć bank ma blisko 80-letnią historię, jego kierunek jest jasno wyznaczony - przyszłość. Przyjęto właśnie nową strategię na lata 2025-2028 pod hasłem ”Więcej niż biznes”. Zakłada ona głównie rozwój biznesu i zwiększenie sprawności operacyjnej. Kluczowe obszary to cyfryzacja, rozwiązania mobilne, ale także edukacja finansowa i współpraca z młodzieżą. - Innowacja to dla nas coś więcej niż aplikacje i systemy płatności. To zdolność do reagowania na zmiany społeczne i tworzenia oferty dopasowanej do młodych - zaznacza Prezes Nietyksza. - Z jednej strony rozwijamy technologie, z drugiej - prowadzimy aktywną edukację i budujemy relacje w szkołach czy lokalnych środowiskach. Nowoczesność rozumiemy szeroko - nie tylko jako technologię, ale także jako sposób myślenia o potrzebach ludzi i otwartość na zmiany. ![]() Bank kierowany przez Sebastiana Nietykszę coraz mocniej akcentuje też swoją rolę w zrównoważonym rozwoju. Jak podkreśla Prezes, to nie chwilowy trend, lecz podejście wpisane w tożsamość bankowości spółdzielczej. - Wspieramy lokalne firmy, kluby sportowe, kupujemy sprzęt dla szkół, edukujemy w zakresie bezpieczeństwa w sieci. Działamy blisko ludzi i dla ludzi. Kiedy inwestujemy w społeczność, zyskują na tym wszyscy - podkreśla. Bank Spółdzielczy we Wschowie udowadnia, że z sukcesem można łączyć wieloletnie doświadczenie z nowoczesnym podejściem, a technologia i wartości nie muszą się wykluczać. To już piąte tak prestiżowe wyróżnienie dla banku, który wyróżnia się w regionie na tle konkurencji. |
reklama
reklama
reklama