Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartGłogów Biletomat w autobusie nie działał, pasażerkę wyproszono
Co zrobić w takiej sytuacji?
Biletomat w autobusie nie działał, pasażerkę wyproszono
19.08.2025. Radio Elka, Michał Braeuer
(Fot. Komunikacja Miejska w Głogowie)
Starsza pani została wyproszona z autobusu w Głogowie, gdy nie mogła kupić biletu z powodu awarii automatu. - W przypadku braku możliwości zakupu biletu z przyczyn niezależnych od pasażera ma on prawo kontynuować podróż - powiedział nam Kamil Grzybowski, kierownik działu przewozów pasażerskich Komunikacji Miejskiej w Głogowie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do zdarzenia doszło 11 sierpnia. Sprawę nagłośnił mąż kobiety w audycji Radia Elka „Temat dla reportera". - Moja żona wsiadła do autobusu i okazało się, że biletomat był zepsuty. Grzecznie spytała panią kierowczynię, co w takiej sytuacji powinna zrobić. A pani kierowczyni po prostu
powiedziała jej, żeby wysiadła i tyle. Zwyczajnie ją wyprosiła. To absolutnie niedopuszczalne. Wypraszają starsze osoby i każą im iść na piechotę - skarżył się mieszkaniec Głogowa.
Zapytany o tę sytuację kierownik działu przewozów pasażerskich KM w Głogowie, Kamil Grzybowski, odpowiedział, że weryfikacja zdarzenia wymaga podania dokładnej godziny kursu, ponieważ w takich przypadkach sprawdzane są nagrania z monitoringu wizyjnego. - W dniu wskazanym przez pasażera nie odnotowaliśmy żadnej awarii biletomatów - dodał Grzybowski.
Tłumaczył, że w sytuacji niesprawnego automatu pasażerowie autobusu mogą skorzystać z kilku innych możliwości zakupu biletu: poprzez jedną z dwóch aplikacji mobilnych, kartą płatniczą w środkowym kasowniku lub bezpośrednio w biletomacie, jeśli urządzenie po chwili wznowi działanie.
- Natomiast w przypadku gdy zakup biletu jest niemożliwy z przyczyn niezależnych od podróżnego, ma on prawo kontynuować podróż - zaznacza Grzybowski.
Kierownik przypomina także, że każda nałożona kara za brak biletu może zostać zaskarżona. Odwołania rozpatrywane są indywidualnie, a w przypadku potwierdzenia mandat będzie anulowany.
1. Dodane przez Jolka, w dniu - 19-08-2025 14:22 160 Nieładnie...
2. Dodane przez glogowiak, w dniu - 19-08-2025 14:40 161 A co z (...)kierowczynią?
3. Dodane przez Jarek, w dniu - 19-08-2025 14:48 92 Odpowiedź jak zwykle na służbowo! A ja mieszkam w Lubinie i nie mam do czynienia z biletami na komuniakcję po mieście.
4. Dodane przez Jasne, w dniu - 19-08-2025 14:50 211 Jasne że każda osoba starsza korzysta z aplikacji ,przecież to oczywiste, a tak na poważnie to często te biletomaty nie działają i np.nie przyjmują monet trzeba się nagimnastykować żeby kupić bilet ,swoją drogą kilka przystanków a drogo jak w wielkim mieście
5. Dodane przez lol, w dniu - 19-08-2025 15:03 220 "kierowczynię" hahahahahahahahahaha Rzeczownik "kierowca" to forma żeńska.
6. Dodane przez janusz, w dniu - 19-08-2025 16:11 101 nie działał,to mnie nie interesuje,to pocałujcie mnie w (...), chciałem skasować,a że nie działa to przecież nie moja wina.KROPKA
7. Dodane przez Do 5, w dniu - 19-08-2025 16:38 100 Może kierownicę? Albo kierowniczkę?
8. Dodane przez Beret, w dniu - 19-08-2025 16:41 66 Ale Wy macie POlitycznie zryte berety - kierowczynię ! Kierowca - rodzaj męski. KIEROWNICA - rodzaj żeński. He, he,he. Czasem zachodzi pytanie - czy KObieta jest płci żeńskiej czy męskiej.
9. Dodane przez 3 i 5, w dniu - 19-08-2025 17:03 112 Nie lepiej byłoby pani kierownica, skoro kierowca - to kierownica. Kierownicę do kierowania przechrzcić może na sterownicę? Ha ha ha ha ha.
10. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 19-08-2025 17:13 90 30 dniowy normalny wszystkie linie bez limitu przejazdów w Głogowie 120 zł a we Wrocławiu płace 90 zł
11. Dodane przez biko, w dniu - 19-08-2025 17:27 70 co to za kwalifikacja zawodów - kierowczyni,
reklama
12. Dodane przez ., w dniu - 19-08-2025 18:00 80 Poprawność pełną gębą - KIEROWCZYNI
13. Dodane przez tokmek, w dniu - 19-08-2025 18:42 97 Wychowawca-Wychowawczyni Sprzedawca-Sprzedawczyni Kierowca-Kierowczyni W czym macie problem?
14. Dodane przez FG, w dniu - 19-08-2025 19:38 91 Nawet zadłużony Świeradów Zdrój ma darmowe przejazdy dla wszystkich, ale Głogów stołkami dla rodziny stoi.
15. Dodane przez Bacha, w dniu - 19-08-2025 20:07 111 Zgłaszam do kierowcy autobusu, że kasowniki nie działają, usłyszałam, że tak to jest i na następnym przystanku będą działały. A biletomaty, też często nie przyjmują monet. Wina jest po stronie przewozu.
16. Dodane przez takie tam, w dniu - 19-08-2025 22:43 02 najpierw sprawdzicie czy macie mózg podłączony do reszt ciała
18. Dodane przez jedrus36000, w dniu - 20-08-2025 07:11 31 Jak autobus stoi na pętli autobusowej dłuższy czas to biletomaty się wyłączają automatycznie, jak kierowca uruchomi pojazd, to trzeba poczekać ok. 5 minut żeby się uruchomiły, sam miałem taki przypadek musiałem poczekać też nie mogłem kupić biletu odrazu jak autobus ruszał z pętli autobusowej. Dobrze jakby kierowca po dłuższym postoju wczesniej uruchamiał pojazd, żeby można było kupić bilet zaraz po wejsciu do pojazdu.
19. Dodane przez pasażerka, w dniu - 20-08-2025 10:07 31 A mnie kiedyś pani z MarkoBusa chciala pogonić z busa tylko dlatego że nie zadziałał terminal, kiedy chciałam zapłacić za przejazd. Kazała mi wysiąść na przystanku koło Lidla...Nie wysiadłam. Zadzwoniłam do właściciela linii i zostałam przeproszona za zachowanie pani kierowcy.
20. Dodane przez lingwista, w dniu - 20-08-2025 11:32 40 @tokmet Problem tkwi w tym, iż ktoś na siłę próbuje tworzyć formy żeńskie. Proszę spróbować utworzyć takowe od następujących rzeczowników: maszynista, piekarz, nurek, stolarz, kabareciarz, filmowiec, tapeciarz, płytkarz. W podanym przykładzie wystarczy w zupełności "kierowcę" bądź panią kierowcę.
21. Dodane przez Hahaha, w dniu - 20-08-2025 11:50 41 Takie rzeczy to tylko w glogowie .
reklama
22. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 20-08-2025 13:16 00 Nie podważam wiarygodności pasażerki ale jak automat nie działał to zapewne zostanie ślad w urządzeniu oraz dodatkowo zapis z monitoringu. Po głosie męża który tłumaczył żonę zapewne pani jest starszą osobą i mogła zwyczajnie nie potrafić poradzić sobie z urządzeniem i stwierdziła że jest zepsute i w takiej sytuacji pani kierowca powinna to zweryfikować i zgłosić dyspozytorowi.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.