Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartGłogów Biletomat w autobusie nie działał, pasażerkę wyproszono
Co zrobić w takiej sytuacji?
Biletomat w autobusie nie działał, pasażerkę wyproszono
19.08.2025. Radio Elka, Michał Braeuer
(Fot. Komunikacja Miejska w Głogowie)
Starsza pani została wyproszona z autobusu w Głogowie, gdy nie mogła kupić biletu z powodu awarii automatu. - W przypadku braku możliwości zakupu biletu z przyczyn niezależnych od pasażera ma on prawo kontynuować podróż - powiedział nam Kamil Grzybowski, kierownik działu przewozów pasażerskich Komunikacji Miejskiej w Głogowie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do zdarzenia doszło 11 sierpnia. Sprawę nagłośnił mąż kobiety w audycji Radia Elka „Temat dla reportera". - Moja żona wsiadła do autobusu i okazało się, że biletomat był zepsuty. Grzecznie spytała panią kierowczynię, co w takiej sytuacji powinna zrobić. A pani kierowczyni po prostu
powiedziała jej, żeby wysiadła i tyle. Zwyczajnie ją wyprosiła. To absolutnie niedopuszczalne. Wypraszają starsze osoby i każą im iść na piechotę - skarżył się mieszkaniec Głogowa.
Zapytany o tę sytuację kierownik działu przewozów pasażerskich KM w Głogowie, Kamil Grzybowski, odpowiedział, że weryfikacja zdarzenia wymaga podania dokładnej godziny kursu, ponieważ w takich przypadkach sprawdzane są nagrania z monitoringu wizyjnego. - W dniu wskazanym przez pasażera nie odnotowaliśmy żadnej awarii biletomatów - dodał Grzybowski.
Tłumaczył, że w sytuacji niesprawnego automatu pasażerowie autobusu mogą skorzystać z kilku innych możliwości zakupu biletu: poprzez jedną z dwóch aplikacji mobilnych, kartą płatniczą w środkowym kasowniku lub bezpośrednio w biletomacie, jeśli urządzenie po chwili wznowi działanie.
- Natomiast w przypadku gdy zakup biletu jest niemożliwy z przyczyn niezależnych od podróżnego, ma on prawo kontynuować podróż - zaznacza Grzybowski.
Kierownik przypomina także, że każda nałożona kara za brak biletu może zostać zaskarżona. Odwołania rozpatrywane są indywidualnie, a w przypadku potwierdzenia mandat będzie anulowany.
1. Dodane przez Jolka, w dniu - 19-08-2025 14:22 30 Nieładnie...
2. Dodane przez glogowiak, w dniu - 19-08-2025 14:40 41 A co z (...)kierowczynią?
3. Dodane przez Jarek, w dniu - 19-08-2025 14:48 50 Odpowiedź jak zwykle na służbowo! A ja mieszkam w Lubinie i nie mam do czynienia z biletami na komuniakcję po mieście.
reklama
4. Dodane przez Jasne, w dniu - 19-08-2025 14:50 50 Jasne że każda osoba starsza korzysta z aplikacji ,przecież to oczywiste, a tak na poważnie to często te biletomaty nie działają i np.nie przyjmują monet trzeba się nagimnastykować żeby kupić bilet ,swoją drogą kilka przystanków a drogo jak w wielkim mieście
5. Dodane przez lol, w dniu - 19-08-2025 15:03 30 "kierowczynię" hahahahahahahahahaha Rzeczownik "kierowca" to forma żeńska.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.