Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Głogów. Na niektórych przystankach autobusowych stoją elektroniczne tablice informacyjne. Zamiast jednak ułatwiać życie pasażerom, podają sprzeczne i nieprawdziwe informacje o rozkładzie jazdy. Wprowadzają tym samym spore zamieszanie. - System jest ciągle na etapie testowania, ale wykonawca na bieżąco usuwa usterki – tłumaczy problemy Robert Grodecki, prezes Komunikacji Miejskiej.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Spółka ma o wiele większe problemy, niż to w rzeczywistości widać. - Zresetował nam się serwer całego systemu, niektóre autobusy są niewidoczne na naszej mapie elektronicznej. Firma naprawia cały czas te błędy. Myślę, że do końca lutego wszystko będzie
już w porządku. Z drugiej strony doskonale wiem, że te nasze wewnętrzne problemy mało interesują mieszkańców. Mogę jedynie przeprosić za chwilowe niedogodności - wyjaśnia prezes.
Problem wynika z tego, że spółka nie miała czasu na wykonanie testów całego systemu. Według ustalonych terminów program miał zacząć działać od 1 lutego. Pojawiły się jednak problemy, nastąpiły opóźnienia i system trafił do Głogowa dopiero w połowie stycznia. Nie było więc czasu na przetestowanie całości. - Idealnieby było, gdyby system trafił do nas już w listopadzie. Wtedy mielibyśmy dużo czasu na testowanie. Trafił do nas ze sporym opóźnieniem i mieliśmy dylemat, czy znowu przesuwać termin jego wdrożenia, czy wprowadzić i na bieżąco usuwać problemy. Zdecydowaliśmy się na to drugie wyjście - tłumaczy R. Grodecki. Pasażerom nie pozostaje więc nic innego, jak uzbroić się w cierpliwość i nie sugerować się informacjami wyświetlanymi na tablicy, a jedynie papierowymi rozkładami jazdy umieszczonymi na przystankach. (mat)
1. Dodane przez ..., w dniu - 13-02-2008 10:33 00 szkoda tylko,że na wielu przystankach nie ma papierowych rozkladow jazdy.
2. Dodane przez menel, w dniu - 13-02-2008 10:48 00 Znając życie to termin, kiedy system będzie już w 100% sprawny, przesunięty zostanie kilka razy. Nasuwa się pytanie czy taki system jest w małym mieście jakim jest Głogów aż tak bardzo niezbędny. Dokuczliwym problemem dla pasażerów jest też to, że elektroniczne tablice informacyjne mają wyświetlacz tylko z jednej strony. Ciekawe czy koś by się pokusił na wymianę tablic na obustronne. Mnie wydaje się, że nie. Wymówką zawsze będą większe koszty. Ale czy całe, życie mamy oszczędzać. Lepiej czasami wydać więcej i niech dana rzecz będzie lepszej jakości i ułatwia życie. Jak mówi powiedzenie: "Biednego nie stać na tanie rzeczy" i "Oszczędny dwa razy płaci"
3. Dodane przez Ula :), w dniu - 13-02-2008 18:42 00 nikt nie kontroluje papierowych rozkladow jazdy ktorych zreszta w wielu miejscach brakuje.. zgadzam sie z powyzszym komentarzem o tablicach dezinformacji!!!!!!!!!!!!!!!
4. Dodane przez kaifasz, w dniu - 13-02-2008 23:24 00 generalnie to jest najśmieszniejsze że nasza komunikacja prowadzi zaledwie kilka tras, nie mogę pojąć dlaczego prezesi mowią o tym ze w lubinie teraz jest prywatna firma na komunikacji i jest dobrze, a dlaczego dobrze bo ich żółte autobusy jeżdżą na wielu trasach i po wszystkich podmiejskich wsiach. Proponuję zająć się nowym rozkaładem uwzględniającym jaczów, ruszowice, serby, a może jeżmanowa, wówczas elektroniczna tablica jest potrzebna żeby nie przeoczyć autobusu, który zawiezie nas tam gdzie chcemy, tablice są bardzo efektowne i to chyba pan sadowski sie cieszy bo z pewnością w najbliższym miejskim informatorze będzie zdjęcie przystankowej tablicy, no prosze jaki ten głógów nowoczesny panie Krzysztofie.
5. Dodane przez petra, w dniu - 14-02-2008 12:35 00 Zauwazłam ze te tablice czasami zle podaja. Ostatnio wracalam z miasta i mial byc autobus 57 za 5 min a przyjechala 50 po 7 min jeszcze co do rozkaladow jazdy w szczegolnosci przy przystanku kolo Izby Wytrzezwien trzeba by bylo dac nowy rozklad bo ten co tam jest jest strasznie nieczytelny oraz nie wszedzie sa typowe teraz rozkaldy na ferie.
6. Dodane przez Komunikacja, w dniu - 14-02-2008 13:18 00 Popieram wypowiedz związaną z rozszerzeniem oferty przewozowej do miejscowości aglomeracyjnych. To jedyne uzasadnienie dla potrzeby modernizacji transportu oraz naturalna droga rozwoju komunikacji miejskiej na całym świecie.Ponad to, myślę że takie posunięcie zwiększyło by liczbę użytkowników i tym samym przychody spółki- w końcu sprawdza się to wszędzie
reklama
7. Dodane przez Ula, w dniu - 14-02-2008 16:42 00 też uważam, że powinno rozszerzyć się ofertę. Uważam rownież, że te elektorniczne cacka oraz karty to zupełnie niepotrzebny wydatek. Jeżdzę codziennie rano autobusem 53 lub 54. Dzisiaj przez kilka przystanków z głośników było słychać bardzo miły glos: najbliższy przystanek POM. To glosowe informowanie jest już z góry ustawione. Mamy rano dużo śmiechu jak słyszymy, że najbliższy przystanek jest taki a taki a właśnie go mineliśmy. My wiemy gdzie wysiadać ale co z tymi co przyjadą do Głogowa. I może będę złośliwa. Ale mam nadzieję, ze te "kasowniki" na kartę będą sie psuły - byle nie kosztem pasażareów - i szybko wrócimy do normalnych biletó. Jakoś nie wyobrażam sobie zeby co najmnie raz w tygodniu latać gdzies do "ladowarek". Nie stac mnie na jednorazowe doładowanie za 50 zł. 20 zł jakoś przezyję ale ja nie mam czasu na latanie do "naladowania". I jeszcze raz o oszczędnościach. Zgadzam się z częściową likwidacją autobusów w czasie ferii zimowych i letnich. Ale to powinno być z glową. może trzeba było wziąść kierowców autobusów i od nich dowiedzieć się kiedy autobusem jadą przede wszystkim uczniowie. Zawieszono kursy gdzie ucznia można ze świeczką szukać. Nie ma po prostu jak dojechać do pracy. Rozumiem komunikacja miejska to nie taksowka. Ale Pan prezes i inni powinni wiedzieć, że komunikacja miejska to firma usługowa powołana do przwozu ludzi. I tej zasady powinien Zarzad Spółki się trzymać. To nie my pasażerowie dla nich ale to komunikacja jest dla nas. Wiem, ze już za póżno, ale szkoda, ze Spółka nie wzięła przykładu ze Spółdzielni Mieszkaniowej i tez nie zrobiła ankiety nt czy pasażerowie chcą slyszeć glosy w autobusie, czy chcą na kilku przystankach drogie tablice świetlne no i oczywiście czy chcą te dziwne i drogie kart
8. Dodane przez pasażer 50|57, w dniu - 14-02-2008 22:35 00 Tak. Nowoczesność zapanowała w Głogowie.
Ale po co pytam się?
Tablice i system zapowiadania w autobusach przy "tylu" liniach jest wydawaniem pieniędzy w błoto. Naszych pieniędzy podkreślę.
Największym bublem są nazwy przystanków, bez głowy zrobione. Miejscowi wiedzą gdzie mają wysiadać, ale przyjezdni naprawdę będą zdezorientowani... Wojska Polskiego I, Wojska Polskiego II itp. Dobrze że są tylko IV przystanki. . I najlepszy kwiatek Jedności Robotniczej. Przecież ta nazwa nie mieści się nawet na wyświetlaczach autobusów (nie można było krótko PKS )
Jedyny plus to bilet elektorniczny - bardzo wygodny sposób. Polecam
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.