Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Głogów. Decyzja o zorganizowaniu tegorocznych Dni Głogowa na miejskim targowisku jest ostateczna. Tak powiedział nam prezydent Jan Zubowski. Informacja o programie tegorocznego święta miasta i lokalizacji imprez podzieliła mieszkańców Głogowa.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na portalu elka5.fm, pod informacją o Dniach Głogowa, pojawiło się kilkadziesiąt wpisów. W większości internauci krytykują pomysł przeniesienia imprez z Rynku na osiedle Piastów Śląskich. Są jednak także głosy aprobujące ten wybór.
- Staram się na bieżąco śledzić wszystkie głosy głogowian. O tym, że Dni Głogowa odbędą się na targowisku, informowałem
już kilka miesięcy temu. Dyskusją, która się wywiązała nie jestem zdziwiony. Każda zmiana budzi wiele emocji. Ciągle uważam, że jest to najlepsza lokalizacja, chociaż nie twierdzę, że bez mankamentów - powiedział nam prezydent Jan Zubowski.
Planując tegoroczne Dni Głogowa brano pod uwagę także Stare Miasto. Ze względu na bezpieczeństwo i możliwości, zdecydowano się jednak na targowisko. - Każda decyzja podejmowana przez władze miasta, przyjmowana będzie albo pozytywnie, lub skrajnie negatywnie - twierdzi Zubowski.
Zdania przechodniów, podobnie jak zdania internatów także są podzielone. - Lepszą lokalizacją Dni Głogowa jest rynek. Jest w centrum miasta i ma on swój klimat. Zarobić mogą restauratorzy - mówią jedni. - Na starym mieście jest za ciasno, za głośno, dochodzi do bójek. Lepszym miejscem na plenerowe koncerty jest otwarta przestrzeń, taka jak na targowisku - uważają drudzy.
Znaleźli się także tacy, którzy sugerowali, że najlepszym rozwiązaniem będzie organizacja imprez zarówno na targowisku, jak i na starówce. Władze miasta brały pod uwagę także takie rozwiązanie, jednak okazało się ono zbyt kosztowne. - Trzeba by było ustawić drugą scenę. Zorganizować przyłącza energetyczne. Ze względów finansowych zrezygnowaliśmy z tego pomysłu - powiedział nam prezydent.
Dni Głogowa nieodwołalnie odbędą się na osiedlu Piastów Śląskich. Rozpoczną się 6 czerwca. Na scenie wystąpi między innymi grupa Perfect i Kabaret Pod Wyrwigroszem. (mai)
1. Dodane przez w końcu!, w dniu - 21-04-2008 14:05 00 W końcu nie będzie jak kiedyś, dość ścisku jak w puszce i narąbanych gości, których nie sposób ominąć.
2. Dodane przez ja, w dniu - 21-04-2008 14:30 00 a komu się bębzie chciało iść na piastów to dziura i wygwizdów
3. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 21-04-2008 14:35 00 Następne dni Głogowa proponuje zrobić na polu koło glinianek po co 2 dniowe dni Głogowa szkoda pieniędzy jeden dzień w zupełności wystarczy oczywiście nie cały,kilka godzin dajcie scenę z kartanów i niech Zubowski opowiada kawały będzie ciekawie i jak miło Gratuluje panu prezydentowi ...czemu ja oddałem na niego głos w wyborach:| ale teraz już wiem an kogo nie głosować w następnych wyborach Dziękuje za ułatwienie mi wyboru
4. Dodane przez pamiętliwy, w dniu - 21-04-2008 14:38 00 A i tak najlepszym wyjściem jest zainwestowanie w plac nad Odrą i powrót do przecież nie tak odległej przeszłości, kiedy tam odbywały się festyny , rozbijał się cyrk i wesołe miasteczka. Przecież ma się rozwijać turystyka rzeczna i tam może być miejsce np. kończące rejsy.
5. Dodane przez aga, w dniu - 21-04-2008 14:38 00 To nam wyszykowali imprezę miejską,bibliotekarz z tancerką! Nie ma co się przejmować,to zaledwie raz w roku.Dziwi fakt,że KGHM jak robi koncerty promocyjne to tylko na starówce,nik z kierownictwa nie pozwoli na promowanie holdingu na placu targowym,ale samorząd to co innego promuje miasto przez głupawe akcje typu "tu znajdziesz pieniądze" lub 'pomachajmy do inwestora"-co okazało się wielką klapą.Trzeba to przetrwac i mieć nadzieję,że kiedyś będzie inaczej.Mimo wszystko mam nadzieję,że wszyscy będziemy się dobrze bawili.
6. Dodane przez Kuba, w dniu - 21-04-2008 14:54 00 zal zal zal
7. Dodane przez I dobrze :-), w dniu - 21-04-2008 15:12 00 Szkoda, że tyle trzeba było czekać, by w końcu ktoś zrobił imprezę nie na rynku. Tam przecież nie ma miejsca na tłum ludzi! Targowisko to jedyne wyjście, jak nie ma terenów nad odrą gotowych.
8. Dodane przez piastuś, w dniu - 21-04-2008 15:17 00 ZUBOWSKI PRZYJDZIE W KAPCIACH!! ,zaprosi czarnych ,poswięca impreze i na plebanie .A tam wyżerka i dyskusja o planach zagospodarowania osiedla Piastów .Jest to super!!.Popieram!!.jak słynny Pawlak był v-ce przewodniczącym komisji budzetowej UM. to coś dla Kopernika załatwił.Gwiazdzista jest super,rondo WĄSIKA spier...ne,lecz cos jest załatwione.Nie3 mówie o parkingach.To załatwił człowiek -Górnik z zawodowym wykształceniem ,leczpraktyk!!!.dzieki ci Heniu.W Chrobrym tez długi zostawiłeś ,lecz wiele spłaciłes-prawie 300-tys .A Ci BOZKOWIE mają dzis 900 000,mimo podwójnej dotacji.Chyba ,ze część z tej kasy do Ojca Rydzyka poszła????.
9. Dodane przez ehh, w dniu - 21-04-2008 15:31 00 My Głogowianie i tak nie mamy nic do powiedzenia... tu rzadzi tylko prezydent... zobaczymy jaka frekfencja bedzie na tegorocznych dniach głogowa napewno nie tak duża jak w poprzednich latach !! ludzie co wy gadacie ! wszedzue beda bojki narabani goscie i scisk !!
10. Dodane przez Hutnik, w dniu - 21-04-2008 15:39 00 Panie Zubowski!!!,róbcie igrzyska.Pan jako Bibliotekarz-cos z Histori pan Przeczytał!!! i wie ,ze nalezy jak w Sparcie chorych i kalekich zrzucić ze skał!.A ,ze ich w Głogowie nie ma a w najblizszych dniach będą to robic w KGHM,to należy mieć miejsca pracy dla : Tow. CICHONIA-gł ideologa pisu i szfa kadr Zubowskiego!!!,dyr. prac. Huty-Śwętego KOLIŃSKIEGO i innych ,których nie wspomnę.Szykujcie się więc Kłaki ,Buśki z ZGM-u i inni ,że Was za chwile wymienią .Macie szansę iśc na L-4.Wybierajcie.A festyn jest Waszym pożegnaniem.
11. Dodane przez Grzesiek, w dniu - 21-04-2008 15:45 00 ej ej ej Piastow to nie zadna dziaura to pozadna dzielnica juz widze te tlumy ludzi ... a jak bedzie bardzo slonce gzrac to sie roztopomiy wsyzscy zerroo cian tam no i ten wiatr heheh bedzie naprwde super mam nadzieje ze przyjedzie jakas gwiazda Bajm moze Szymon Wydraaa
12. Dodane przez kurak, w dniu - 21-04-2008 17:49 00 co to za argument - były bójki i pijana młodzież... a na Piastowie nie będzie ??? paranoja !!! jest jeden najwazniejszy aspekt - tegoroczne dni glogowa pewnie stana sie lokalna impreza dla mieszkancow Piaastowa. dostepnosc komunikacyjna ego obszaru jest zdecydowanie gorsza jka stargeo miasta, miejsc postojowych i parkingów jak na lekarstwo, dojscia od Kopernika porzadnego nie ma... wzgledy bepzieczesntwa - ok, zgoda, starówka jest za ciasna, wiec moze wladze glogowa bardziej stanowczo zajely sie sprawa dzialki przed ratuszem bedacej wlasnoscia pana (...) restauracji, pubow i pizzerii w tamtych okolicach nie ma. nie ma tam zadnych dodatkowych atrakcji, jakie mialo stare miasto - wieza ratuszowa, bliskosc zamku, parków, fosy. biorac pod uwage plusy i minusy stwierdzam ze lokalizacja na piastowie ma zdecydowanie wiecej mankamentów, które na starym miescie mozna by bylo rozwiazac organizayjnie.
reklama
13. Dodane przez arek, w dniu - 21-04-2008 16:15 00 komu sie nie podoba nie musi pszychodzi targowisko to najlepszy pomysl Brawo panie Prezydencie
14. Dodane przez niki, w dniu - 21-04-2008 16:44 00 szkoda że impreza bedzie na piastowie...na starówce było elegancko i fajnie...był specyficzny klimat...w każdym dużym mieście imprezy są na starówkach a u nas ...na odludziu,dlaczego?jeszcze takie święto jak DNI GŁOGOWA...SZKODA GADAĆ...masowe koncerty czy młodzieżowe zespoły to owszem czemu nie...na piastowie ale dni głogowa -panie Zubowski ...i ja na pana głosowałam zawiódl mnie pan kolejny raz... :
15. Dodane przez to wszystko jesy smieszne, w dniu - 21-04-2008 18:15 00 co wy gadace ze na starowce zaciasno jakos zawsze tam byly te dni i zawsze bylo po prostu zajebis....!!!!!a teraz wymyslili na jakism polu robis tak powazna impreze...nic tylko pogratulowac glupoty naszym wladza
16. Dodane przez mieszkanie S M, w dniu - 21-04-2008 19:51 00 powiem krotko - czego sie spodziewać jak nauczyciel sie bierze za rzadzenie . Glogowalam na pana Z R wiec mam pelne prawon narzekac na obecnego prezydenta i jego iracjonalne decyzje - mieszkam na Starówce i mi Dni Głogowa nie przeszkadzały bo to tylko 2 dni - ludzie opamietajcie sie
17. Dodane przez ktos, w dniu - 21-04-2008 21:13 00 a mi to wisi
18. Dodane przez wl, w dniu - 21-04-2008 21:48 00 ej ludzie co wy gadacie po pierwsze piastow to nie zadna dziura. Po drugie mi mjejsce odpowiada nad odra, na starowce czy na targowisku tylko zeby bylo zaje.. nie wiem co wam sie nie podoba to w koncu na co przychodzicie na dni glogowa czy posiedziec w kanajpie na piastowie masz wokolo np. kregielnie ,pinokio a jak wam sie nie podoba to NIE PRZYCHODZCIE BO PO CO
19. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 21-04-2008 21:52 00 hała!! Ludzie to jest święto miasta ! Stare miasto rezprezentuje całe miasto a ten piastów ? Zadubie! Komu sie będzie chciało tam lecieć ? ;/ Zobaczycie jak mało ludzi przyjdzie na te dni Głogowa. Hała hała i jeszcze raz hała !!
20. Dodane przez Archeolog, w dniu - 21-04-2008 22:11 00 Przecież jest plac przed Ratuszem. Można przykryć dechami i full miejsca. Po Dniach Głogowa zdjąć dechy. Oczywiście, zgodnie z prawem zapłacić właścicielowi placu za dzierżawę. To jest wyzwanie organizacyjne. Mnóstwo miejsca i światełko jest. Świeci przy Mikołaju.
21. Dodane przez taaaa, w dniu - 21-04-2008 22:23 00 najlepiej przeniśmy Dni Głogowa ... do Polkowic
22. Dodane przez Bartek, w dniu - 21-04-2008 23:31 00 Widać Pan prezydent lubi bardzo uczyć się na błędach.
23. Dodane przez re 3 kowal, w dniu - 22-04-2008 07:05 00 nie oddawaj bo ty nigdy nie głosujesz tylko szczekasz
24. Dodane przez weronika, w dniu - 22-04-2008 07:59 00 Nikomu zapewne nie chodzi o to,że Piastów to gorsze osiedle od innych, zapewne większości z nas chodzi o to, że tego typu imprezy mają swój klimat i mają swoje STAŁE miejsce w życiu miasta. Na rynku, mimo że mały komu to przeszkadzało?Ludziom tam mieszkającym?Jakoś w znacznie większych miastach nikt się nie burzy jak na rynku są imprezy bo to stały element funcjonowania i życia miasta. Na targowisku ma być bezpieczniej???? Skala bezpieczeństwa będzie taka sama jak w każdym innym miejscu, tam też bedą sprzeczki, awantury itd. Dni Głogowa to nie jest impreza, którą organizuje się na targowisku. Czy ktoś słyszał aby jakieś inne miasto (podobne wielkością do naszego i większe) organizowało swoje dni na targowisku mając do dyspozycji inne miejsca? ....... czego zabraknie?napewno klimatu tych dni,obecności wielu Głogowian. Poza tym zapewne za 100 lat, jak ktoś przeczyta "dni Głogowa odbyły sie na targowisku miejskim ........" nie zdziwię się jak zacznie się zastanawiać kto wpadł na tak bezsensowny pomysł. Nie zmienia się czegoś co się sprawdza w aspektach pozytywnych.
25. Dodane przez Agata, w dniu - 22-04-2008 08:18 00 To są Dnin Głogowa,a my mamy to swiatowac na placu targowym???Kazdy z wykonawców garajc koncert na straowce zachwycal sie pieknem starowki...a teraz POLE ,POLE LYSE POLE :-)To jest skandal PERFEKT na TARGOWISKU.Panie Prezydencie mozna jeszcze cos zmienic LICZYMY NA TO. WSTYD !!!!!
26. Dodane przez czabor, w dniu - 22-04-2008 08:28 00 Niektórzy narzekają, że na "piastów" trzeba będzie daleko iść. A w poprzednich latach co mieli powiedzieć mieszkańcy "piastowa", którzy musieli iść daleko na rynek ? Wtedy to było dobrze, a teraz jest wielki krzyk ? Trochę rozwagi i umiaru, co adresuję do tych wszystkich dyżurnych krzykaczy ! Przez całe lata ludzie z piastowa mieli daleko - niech choć w tym roku po raz pierwszy mają blisko na imprezę !
27. Dodane przez to ja, w dniu - 22-04-2008 09:00 00 A KIEDYS IMPREZY BYŁY OBOK ZAMKU I BYŁO CAŁKIEM NIEZLE I WSZYSTKIM PASOWALO A NA TERGOWISKO NAPEWNO NIEPUJDE BO NAWET NIEMA GDZIE USIĄSC TA IMPREZA TO JEDNA WIELKA POMYŁKA POZDROWIENIA DLA PREZYDENTA .
28. Dodane przez Student, w dniu - 22-04-2008 09:22 00 Blisko czy daleko nie ma nic do rzeczy.. Piastów miał taka sama droge na Starowke jak Kopernik.. a teraz ludzie z kopernika nawet nie bedea mieli dojazdu... ale nie o to tu chodzi. Dni Głogowa same z nazwy mówia o Glogowie i powinny go promowac !! Powinny byc zwiazane ze Starowka i zabytkami tam sie znajdujacymi a nie z jednym wielkim polem ogrodzonym płotem. Zastanowcie sie co robicie... na targowisku mozna organizowac inne koncerty, imprezy czy nawet festyny ale nie DNI GŁOGOWA. Pytam gdzie beda wszytskie Pizzerie, ogródki z piwem czy innego rodzaju sklepy ?? Na Rynku kazdy bar był oblegany, było gdzie sie schowac przed słońcem. A na targowisku co bedzie ? 5 postawionych budek z piwem ?? i kilumetrowe kolejki do niech. Na Rynku jes KLIMAT ktorego tam nie bedzie... nawet zaproszeni goscie... niech zobacza kawalek Głogowa a nie ogrodzony plac. Bardzo ale to bardzo ZŁA DECYZJA !! Liczymy na to, że jeszcez cos sie zmieni do tego czasu. Władze sie nie popisały
29. Dodane przez glogowianin, w dniu - 22-04-2008 09:28 00 Cieszę się, że mimo obrażania i oszczerstw nie ma reakcji w drugą stronę. Pan Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy.!
30. Dodane przez Agata, w dniu - 22-04-2008 09:43 00 Jeszcze moze odezwą sie mieszkacny innych osiedli z e tez by chcieli miec zorganizowana impreze na swoim osiedlu.Nie mozna na to patzrec ze ktos ma daleko.Duze imprezy zazwyczaj sa organizowane w centrum miasta a piastów nie jest w centrum tak jak inne osiedla.Taki jest przywilej mieszkania w centrum....To jest impreza której miejsce jest w samym sercu naszego miasta czyli na starówce i nie powinna byc organizowana na innych terenach......Wiele ludzi z Warszawy tez ma zapewne daleko pod Pałac Kultury na sylwestra a mimo tego nie biegaja z impreza po całej stolicy......Dni Głogowa na targowisku to błąd........
31. Dodane przez ., w dniu - 22-04-2008 11:06 00 Ludzie, co Wy (...) Jaki klimat na rynku, pogięło was? Jak ktoś pamięta te imprezy, to wie, że był tylko ścisk i nie było możliwości, by na spokojnie wysłuchać jakiegoś wykonawcy. Każdy tu narzeka, a z tego co pamiętam to takie biadolenie było też przed sylwestrem, który się udał. Klimat starówki ? Śmiech na sali, szczyny w kątach, brak dojścia w jakiekolwiek miejsce i ścisk. Nie bardzo wiem, za czym tu tęsknić. I jeszcze jakis baran wspomina o rynkach w większych miastach. Głogów ma rynek za mały na imprezy, nie jesteśmy wrocławiem czy warszawą by mieć rynek na ileś tysięcy osób.
32. Dodane przez Ula :), w dniu - 22-04-2008 11:12 00 coz za durby pomysl..beznadzieja..stare miasto ma charakter a targowisko... buahahahahhahah
33. Dodane przez Miłka, w dniu - 22-04-2008 12:26 00 Gdyby włodarze miasta zadbali o wystarczającą ochronę (patrole policji i firm ochroniarskich) i odpowiednią ilość toy-toyów to Dni Głogowa na starówce z pewnością były by znakomitą imprezą i mało było by narzekających (rozumiem osoby mające choćby małe dzieci). W innych miastach takie imprezy robi się w centrum miast a nie na peryferiach. Wybetonowany plac targowiska nie sprzyja dobrej, kulturalnej zabawie, bo jest tam jak w obozie koncentracyjnym.
34. Dodane przez do glogowskich władz PiS-u, w dniu - 23-04-2008 06:52 00 zaproście na Dni Glogowa Jarka i niech on powie, że: my jestesmy tu, na targowisku, a oni tam, (na starym mieście), gdzie stało ZOMO!
35. Dodane przez Asia, w dniu - 23-04-2008 17:10 00 FAjnie święto odbędzie sie na moim osiedlu najpierw pod zamkiem potem starówka przez kilka lat a teraz zmiana na piastów na pewno bedzie fajnie i prosze z góry nie zakładac ,ze to kicha lipa itd zobaczymy jak będzie 6 czerwca
36. Dodane przez Iwcia, w dniu - 24-04-2008 10:43 00 Beznadziejny pomysł ,cieszą sie chyba tylko mieszkańcy Piastowa no i oczywiście prezydent bo będzie miał blisko a co go obchodzi to co myślą o tym mieszkańcy . Właśnie widać jak liczy sie z ich zdaniem . Jak chce dni głogowa na targowisku to powinien załatwić jeszcze darmowe autobusy które dowiozłyby chętnych na tą imprezę !!!!!!! I będzie jak w sylwestra pełno pijanych nastolatków , bo na pewno osoby starsze które mieszkają w centrum miasta nie pojada na piastów. To właśnie przykład jak prezydent dba o swoich wyborców śmiechu warte jedyne co mu wychodzi to wytykanie błędów poprzedniej władzy a Swoich nie widzi , bo jak zwykle najciemniej pod latarnią . i Jeszcze niech zaprosi na dni głogowa Rydzyka będzie komplet hihihi
37. Dodane przez niezadowolona, w dniu - 25-04-2008 00:29 00 to jest jakas paranoja w koncu to ma byc prezentacja glogowa i gdzie na targowisku przeciez to jest wiocha jak nic...zawsze byly na starowce i bylo ok a teraz piastow ... a myslicie ze tam nie bedzie scisku i pijanej mlodziezy bylam na targowisku w sylwestra i szczerze tez byl scisk i nie brakowalo przewracajacych sie 10latkow i pijanej mlodziezy i tez byly bojki...na starowce jest klimat a na targowisku nic... paranoja
38. Dodane przez Miastowy, w dniu - 25-04-2008 14:26 00 WSTYD CHANBA I PORAŻKA ...o hahahaahahahahaha DNI GŁOGOWA NA WYSPIE KTORA WCALE NIE MA ATRAKCJI.. MOJA NOGA TAM NIE POSTANIE TO BIEDA NAJGORSZE DNI GŁOGOWA W HISTORII.... PEWNIE 2x WIĘCEJ LUDZI BĘDZIE NA STARÓWCE xD I TO MNIE TYLKO POCIESZA.... PANIE ZUBOWSKI OZNAJMIAM ZE STRACIŁ PAN TYM POMYŁEM BARDZO DUŻO... NIE MA SZANS ABY WYGRAŁ PAN NASTĘPNE WYBORY.... HAHAH BRAWOOO.
39. Dodane przez muahahah, w dniu - 27-04-2008 15:05 00 kuuurde, ale mamy fajnie z tym miejscem, no naprawde gdybym nie była soba to bym sobie zazdrościła.... piastow ?!dni glogowa ?! eee, calkiem 2 inne bajki moim zdaniem.
40. Dodane przez ............, w dniu - 29-04-2008 17:12 00 MOI DRODZY JESLI SIE NIE PRZEKONAMY JAK JEST NA TARGOWISKU TO NIE BEDZIEMY WIEDZIEC...MOZE LEPIEJ A MOZE GORZEJ!KTO BEDZIE CHCIAL ISC TO POJDZIE KTO NIE TO INACZEJ SPEDZI TEN CZAS...JA I TAK POZOSTAJE PRZY STWIERDZENIU ZE 3 DNI W CIAGU ROKU TO NA PRAWDE NIE JEST DUZO DLA LUDZI MIESZKAJACYCH NA STAROWCE.JAK KUPOWALI MIESZKANIA WIEDZIELI ZE JEST TO CENTRUM MIASTA I NAJBARDZIEJ OBLEGANY REJON GŁOGOWA.WYSTARCZYLO TROSZKE WIECEJ ORGANIZACJI I WSZYSTKO BYLOBY NAPRAWDE SWIETNIE.ALE CZEGOS NIESTETY ZABRAKLO...
reklama
41. Dodane przez hmmm, w dniu - 11-05-2008 13:11 00 Poprostu Zal (..) Dni Głogowa na Piastowie na takiej wyspie co nic tam nie ma oo
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.