Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
5
Lipca 2025
Sobota
Imieniny obchodzą:
Antoni, Bartłomiej,
Filomena, Jakub,
Karolina, Michał
Do końca roku 179 dni.
Start arrow Głogów arrow Polowanie na przeceny

Polowanie na przeceny

Polowanie na przeceny

10.07.2008. Radio Elka, Hania Ciesielska
wyprzeda.jpgWyprzedaż, obniżka, przecena, sale - trudno nie zauważyć na witrynach sklepowych afiszy z takimi napisami. Kuszą klientów niepowtarzalnymi okazjami na zakupy po cenach niższych o 30, 50, a nawet 70 procent. Sezon na przeceny w pełni.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Trudno jest oprzeć się pokusie kupienia czegoś przecenionego o połowę lub więcej. - Lubię wyprzedaże. Można wtedy tanio dostać fajny ciuch. Teraz też udało mi się znaleźć ładne rzeczy - powiedziała nastolatka, która robiła właśnie ostatnie zakupy przed wyjazdem na wakacje. - Na zachodzie to są dopiero przeceny - dodała inna klientka - ale z naszych też korzystam.
Właśnie córka wybrała coś dla siebie.



Zdaniem psychologa Magdaleny Kryś robienie dużych zakupów w tym czasie to przede wszystkim efekt kusząco niskich cen i to kryterium jest dla nas ciągle najważniejsze. Reszta to emocje, które kierują wieloma naszymi decyzjami konsumenckimi.

- Wszystkie wyprzedaże bazują też na zasadzie ograniczonego czasu i ograniczonego dobra. Limitowane serie do tego w atrakcyjnych cenach wywołują poczucie, że jeśli nie kupimy czegoś teraz to może dla nas nie wystarczyć - mówi M.Kryś.


Nie wszyscy ulegają szaleństwu wyprzedaży. - To jedno wielkie oszustwo, chwyt reklamowy i nic więcej. Nie rozumiem dlaczego ludzie ulegają takiemu wariactwu, rzucają się w wir kupowania z jakimś irracjonalnym przekonaniem, że jeśli coś jest przecenione to trzeba to kupić. Ja tego nie lubię.
Z tym zdaniem zgadza się też inny rozmówca. - To jedno wielkie oszustwo, manipulacja. Klientowi wydaje się, że kupił coś po atrakcyjnej cenie podczas gdy tak naprawdę w ogóle się ona nie zmieniła.


W opinii Magdaleny Kryś wyprzedażowej pokusie ulegają bardziej kobiety, ale nie wini za to kobiecej emocjonalności, która zdaniem wielu zwłaszcza podczas zakupów wygrywa z logicznym myśleniem.
- Wyprzedaże letnie związane z odzieżą czy kosmetykami są głównie skierowane do kobiet, a mężczyźni w swoich wyborach konsumenckich najczęściej polegają na opinii pań.


Co zatem zrobić by nie stracić głowy podczas zakupów? - Porównywać ceny artykułów w różnych sklepach i przede wszystkim kontrolować swój portfel - radzi Kryś.(hch)

 
Komentarze (3)
1. Dodane przez Ola, w dniu - 10-07-2008 15:59 0 0
:? Wszystkie wyprzedaże sięgające nawet 70 % to poprpstu manipulacja klienta. U nas w Głogowie niestety wyprzedaż jest śmiechu warta! Prawdziwe wyprzedaże są w większych miastach, czyli np. we Wrocławiu, Poznaniu czy ZG. Nasze wyprzedaże zazwyczaj obejmuję kolekcję kilkuletnią :upset ...Już lepsze są w Second Hand's 8)
reklama
2. Dodane przez brenus, w dniu - 11-07-2008 07:42 0 0
zgadzam sie z przedmówcą! te wyprzedaże to jedna wielka ściema! 70% przeceny buhahaaaaaaa.... po pierwsze zawyżają cenę rzeczywistą na wyprzedaży robią je kosmicznie wielkie a następnie niby robią przecenę towaru. dodatkowo najczęściej przecena obejmuje małe rozmiary albo ciuchy które w ogóle nie idą. akurat wczoraj przejeżdżałem obok sportingu tam to już jest ściema na maxa ;/  
do sprzedawców! nie wszyscy dają sie nabrać na wasze numery z wyprzedażami!!!
3. Dodane przez MIESZKANKA, w dniu - 11-07-2008 11:17 0 0
często niestety wyprzedaż to tylko taki chwyt, sama kiedyś sprawdziłam. sklep divers ogłaszał wyprzedaż o 50 %. interesowały mnie buty, które dwa miesiace wcześniej kosztowały 269 zł. Miałam nadzieje kupic je za połowę ceny, tak głosił napis. I jakie było moje zdziwienie gdy zobaczyłam że dalej kosztuja tyle samo i to przy tej niby wyprzedaży!!! Naklejona została cena 369 zł, skreślona i widniało 269 zł czyli tyle samo co i przed przecena!!! Takie postepowanie jest niestety częste i praktykowane w wielu sklepach!!! NIESTETY!!!!!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust