Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Głogów. Związek Zawodowy Kierowców działający w głogowskiej Komunikacji Miejskiej nie zgadza się z decyzjami prezesa. Dotyczą one zmian w ubezpieczeniu AC pojazdów i wprowadzenia OC, które kierowcy sami musieliby opłacać. - To jest koszt 700zł, czyli blisko połowa naszych zarobków - mówi Dusan Vasicek ze ZZ Kierowców.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- 24 grudnia zarząd spółki podjął decyzję o rezygnacji z dobrowolnego ubezpieczenia AC. Wiąże się to z wielką odpowiedzialnością dla kierowców i presją psychiczną. Firma zdecydowała się na AC, ale w określonych warunkach, np. huraganów czy wybuchów, które są mało realne w naszym kraju. Zarząd tłumaczy to tym, że szuka oszczędności na
płace, ale już nie jest w stanie zagwarantować podwyżek - dodaje związkowiec.
Przedstawiciele związku rozmawiają z zarządem. Na poniedziałek zaplanowano kolejne spotkanie - tym razem już nie członków związków, a pracowników firmy z prezesem. - Apelujemy do zarządu KM, jak i do władz miasta, że my kierowcy jesteśmy tylko ludźmi. Nie możemy siebie czy pasażerów narażać na szkody i koszty, związane z naszą winą. Zaproponowano nam ubezpieczenie OC warte w skali roku 700zł, co przy naszych płacach wynoszących średnio 1500zł jest dużym wydatkiem. Jeżeli kierowca nie zdecyduje się opłacić OC, wówczas w razie jakiejś szkody zakład będzie mógł obciążyć pracownika kwotą w wysokości trzykrotnej pensji - mówi D. Vasicek.
Zaskoczony postawą związkowców jest prezes KM Robert Grodecki, który nie spodziewał się, że sprawa zostanie nagłośniona w mediach. - Przedstawiciel związku zaprosił mnie na poniedziałek na spotkanie, abyśmy o tych problemach porozmawiali. Jestem zwolennikiem załatwiania spraw między stronami, których problem dotyczy, a nie np. przez radio. To nie jest najlepszy prognostyk do dalszej współpracy i rozwiązywania problemów. Na przestrzeni dwóch lat wspólnie ze związkami zawodowymi wiele problemów rozwiązaliśmy. Uważam, że trzeba rozmawiać, a nie wywierać presję poprzez media. Do niczego dobrego to nie prowadzi - powiedział prezes. (lw)
1. Dodane przez Kierowca, w dniu - 03-01-2009 10:50 00 Może jak nie będziecie mieli AC to będziecie jeździli uważniej i nie pchali się na rondzie i gdzie tylko popadnie , bo jestescie więksi i to służbowy pojazd . Jestem za tym .
2. Dodane przez kierowca, w dniu - 03-01-2009 13:32 00 Popieram pracowników.To Gmina jako właściciel spółki powinna zapłacić za ubezpieczenia.Prezydent lekką ręką wydaje to 40 tys. na mierną zabawę sylwestrową,to podpisuje umowę na 60 tys. z tvmaster na promowanie własnej osoby,to wydaje 15 tys.na kalendarz głogowski -tylko dla wybrańców popierających prezydenta,wydaje 80 tys. na zakup klimatyzacji do ratusz itd.,itp.Pracownik miejskiej spółki jeśli nie należy do pisu to ma przechlapane w życiu nie zapłacę 700 zł z marnej pensji!
3. Dodane przez przezorny, w dniu - 03-01-2009 16:22 00 Pewnie,że trzeba rozmawiać, ale może wcześnioej a nie po fakcie.Dobrze,że jest Pan Prezesie taki oszczędny, szkoda tylko, że szuka Pan oszczędności nie tam gdzie trzeba. Jest kilka sytuacji, gdzie można było zaoszczędzić a jednak lekką ręką wydało się pieniądze,chćby awans członka zarządu na vice prezesa-uważam,że nie ma potrzeby aby w takiej firmie było takie stanowisko- a to są koszty i pewnie nie małe.Jako sympatyk KM nie będę wszystkiego wywlekać na forum, choć może powinienem, może dałoby to do myślenia władzom i może zmieniłoby się na lepsze, bo jak na razie to robią wszystko aby komunikacja \"padła\".Panie Prezesie u progu Nowego Roku życzę panu aby podejmował Pan trafne decyzje.Decyzje, w których pod uwagę będzie brany pracownik,pasażer,człowiek, bo to ONI są dla Pana a nie odwrotnie.ONI przetrwali wiele burz i będą tu zawsze a Pan???????? Kierowców \"ze stłuczek\" można ukarać inaczej.
4. Dodane przez driver75, w dniu - 03-01-2009 20:55 00 DO 1 kom.Jeżdżę trochę i nie zaobserwowałem tego co TY ale często obserwuję to,żeby wyjechał autobus z zatoczki to kierowca musi wyjść z autobusu i klęknąć, żeby go ktoś wpuścił.Panowie,Panie kierowcy wytrzymajcie jeszcze troszkę bo po zmianie przepisów dotyczących zdobycia prawa jazdy na autobusy będzie WAS taka garstka,że prezes zapłaci WAM AC,OC,NW i wyśle limuzynę po WAS,żeby WAS do pracy przywiozła.Życzę WAM wytrwałości i poprawy warunków pracy.
5. Dodane przez Kierowca Autobusu, w dniu - 03-01-2009 21:09 00 Chciałbym poinformować Pana który napisał pierwszy komentarz , że mimo iż nie jeżdżę autobusem w KM ale w innej głogowskiej firmie to powiem , że to właśnie Wy - kierowcy osobówek wciskacie się beszczelnie gdzie popadnie. Zdarzyło się mi wiele sytuacji że nie mogłem w czasie odwozu hutników z pracy wjechac w zatokę bo stały tam dwie obobówki. Nie raz osobówka zajechała mi drogę i nie raz wymusiła pierszeństwo. I powiem tak czym droższe auto tym większe chamisko za kółkiem!
6. Dodane przez czar, w dniu - 03-01-2009 21:54 00 Współczuję ludziom zatrudnionym w KM troche znam ich bolączki.Ten prezes jest do kitu razem ze swoją świtą.Beszczelny ,chamski.nieludzki szkoda pisać.
7. Dodane przez przezorny, w dniu - 04-01-2009 08:26 00 Władze spółki brać się do pracy.Jako firma przewozowa z zapleczem macie duże możliwości-trzeba tylko trochę chęci i trzeba myśleć a tego właśnie nie robicie tylko kombinujecie jakby to wszystko zniszczyć. Nie da się tylko oszczędzać trzeba też mądrze inwestować i rozwijać się, a na pewno będzie to z korzyścią dla wszystkich.
8. Dodane przez reszka, w dniu - 04-01-2009 10:43 00 niech prezes zapłaci ze swojej pensji,napewno go stać.kolesie pewnie go posadzili na stołku a on chce oszczędzać,kosztem biednych pracownikow.tak jest wszędzie w spółkach.oszczędzają nie dając podwyżek załodze,wykazują zyski a kolesie z rady nadzorczej dadzą nagrodę.trzeba kożystać puki rządzą ci co go tam posadzili.
9. Dodane przez judasz, w dniu - 04-01-2009 16:02 00 Korzystając z okazji, może trochę nie na temat, ale warto o tym wspomnieć. Kierowcy autobusów maja wiele problemów z zarządem ale też i z innymi użytkownikami dróg. Widać, że autor komentarza nr. 1 jest reprezentantem 95% polskich kierowców. Rzadko widać jak ktoś wypuszcza autobus z zatoki. A później jest gadanie, że kierowcy autobusów wymuszają pierwszeństwo. W końcu musi się wepchać, bo ile godzin ma stać w zatoczce i czekać aż ktoś łaskawie się zatrzyma i pozwoli wjechać. Proszę więc Pana Jerzego Rozynka, aby przeczytał w radiu ten komentarz, niech jak najwięcej kierowców sobie przypomni, że w terenie zabudowanym jest obowiązek wypuszczenia z zatoki autobusu. Poniżej zamieszczam fragment kodeksu drogowego, w którym jest o tym wyraźnie napisane. Mam nadzieję, że kiedyś doczekamy się kultury i uprzejmości na wśród kierowców.
Art. 18. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do oznaczonego przystanku autobusowego (trolejbusowego) na obszarze zabudowanym, jest obowiązany zmniejszyć prędkość, a w razie potrzeby zatrzymać się, aby umożliwić kierującemu autobusem (trolejbusem) włączenie się do ruchu, jeżeli kierujący takim pojazdem sygnalizuje kierunkowskazem zamiar zmiany pasa ruchu lub wjechania z zatoki na jezdnię.
2. Kierujący autobusem (trolejbusem), o którym mowa w ust. 1, może wjechać na sąsiedni pas ruchu lub na jezdnię dopiero po upewnieniu się, że nie spowoduje to zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
reklama
10. Dodane przez Wiesiek, w dniu - 05-01-2009 22:46 00 Kolejna bzdura może za miesiąc będą paliwo kupować z wypłaty
11. Dodane przez MANDATY, w dniu - 06-01-2009 22:44 00 A GDZIE POLICJA
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.