Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Lubin. Model funkcjonowania komunikacji miejskiej w Lubinie może zostać wykorzystany przez gminy jeleniogórskie. Jak mówią samorządowcy z tamtych terenów przykład Lubina, gdzie miasto nie ma własnego taboru, a komunikację miejska obsługuje PKS jest ciekawym i sprawdzonym od kilkunastu lat rozwiązaniem. Nie dotyczy to tylko nowego taboru ale i np. rozwiązań GPS, gdzie rozliczenie z przewoźnikiem następuje również na podstawie punktualności.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Samorządowcy szukają sposobu na obniżenie kosztów, bo nie są zadowoleni ze stanu obecnego. Jak mówią po przejęciu taboru przez Jelenią Górę drastycznie wzrosły koszty, którymi obciążane są budżety gmin. Wójt Jeżowa Sudeckiego Edward Dudek był pod wrażeniem nowego taboru w Lubinie. Jak mówi to jest nieporównywalne do tego co proponuje przewoźnik na jego
terenie. - U nas tabor jest stary, a komunikacja, którą dla nas realizuje należące do Jeleniej Góry MZK - droga. Chcemy to zmienić. Wójt nie ukrywa, że rozwiązanie zastosowane w Lubinie jest niezwykle ciekawe. - U nas możemy co najwyżej zapłacić za zrealizowany kurs. Tymczasem w Lubinie egzekwowana jest jeszcze punktualność, a mieszkańcy jeżdżą nowym taborem.
Lubiński model komunikacji działa od dawna. Samorząd wdrażał go w połowie lat 90-tych, kiedy nie zgodził się na przejecie zdewastowanego i wysłużonego taboru ówczesnego WPK. Na początku po Lubinie jeździły stare many. Jednak już wtedy miasto sprawdzało ich punktualność za pomocą systemu GPS. Nowa dziesięcioletnia umowa z PKS-em znacząco podniosła standard usług. Przewoźnik wymienił ponad 20 z 35 autobusów obsługujących miejskie trasy. Dzisiaj 2/3 taboru to pojazdy 2-4 letnie. prezydent Robert Raczyński, potwierdza, że lubińskie pomysły, na rozwiązywanie różnego rodzaju problemów, czy poprawę funkcjonowania miejskiego ruchu, zwracają uwagę. - Gminom jeleniogórskim marzy się taki system jak jest u nas, gdzie jest współpraca miasta z gminą wiejską w zakresie komunikacji miejskiej. Przyjechali zobaczyć jak my to robimy - podsumowuje prezydent. Przypomnijmy, niedawno w Lubinie gościła delegacja samorządowców z Gruzji. Zapoznawali się z wdrażanym w mieście systemem sterowania ruchem, który ma zapobiegać i minimalizować powstawanie korków. (pit)
1. Dodane przez Bezstronny, w dniu - 07-04-2010 10:34 00 Wszystko barzdo ładnie.Tylko czy zainteresowani wiedzą jaki budżet ma miasto Lubin i ile przeznacza na zakup autobusów ?
2. Dodane przez jan kos, w dniu - 07-04-2010 19:34 00 lubin jest super w porównaniu do głogowa gdzie prawdęmowiąc miejskie jeżdżą wokół ronda i tyle paulinów odcięty, serby, ostrów tumski, ruszowice, jaczów, czemu ludzie tam muszą liczyć na łaskę Apollo czy przyjedzie czy nie lubin jeżdzi na krzeczyn, małomice wszędzie gdzie okiem sięgnął a u nas tragedia aż łzy mi struienie płyną jak na to patrze ale wiadomo jan rządzi
reklama
3. Dodane przez anty, w dniu - 08-04-2010 09:34 00 Komunikacja wyjeżdżałaby poza miasto, gdyby wójt gminy wiejskiej chciał dopłacać do kursów, ale ten nie chce dać ani grosza, działając tym samym na szkodę mieszkanców. W całej Polsce jest tak, że ościenne gminy współpracują z przewoźnikami dopłacając do kursów autobusów podmiejskich, np. Zielona Góra, Gorzów, Kalisz. Wójt chce mieć autobusy, ale żeby jeździły na zasadach komercyjnych, czyli żeby się utrzymywały tylko ze sprzedaży biletów.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.