Start Piłka ręczna Szansa na europejskie salony
Szansa na europejskie salonySzansa na europejskie salony |
23.03.2011. Radio Elka, Tomek Jóźwiak | ||||||||||||||||||
Dyżurny reporter: 667 70 70 60 Trzecie miejsce na podium w ostatnim Pucharze Polski Miedzi Legnica, przyjęto w środowisku piłki ręcznej z szacunkiem i uznaniem. Legniczanie w znakomitym stylu ograli wówczas faworyzowaną Warmię Olsztyn. Sukces w Pucharze Polski może zaowocować udziałem szczypiornistów Miedzi w europejskich pucharach. Wszystko zależy od rozstrzygnięć w ekstraklasie. Bo jeśli mistrzem Polski zostanie Vive Kielce, na pewno zagra w Lidze Mistrzów. Wtedy przepuskę do Pucharu Zdobywców Pucharów dostanie Wisła Płock, która zajęła drugie miejsce w Final Four. Ale "Nafciarze" mogą wybrać grę w Pucharze EHF. I wtedy działacze Miedzi mogą złosić zespół do udziału w rozgrywkach PZP. Także jeśli mistrzem kraju zostanie Wisła, a Vive zdobędzie srebro, pozycja legniczan się nie zmieni. W tej sytuacji także będą mogli wystąpić w Pucharze Zdobywców Pucharów. - Bardzo cieszymy się z postawy naszych zawodników w Final Four. Dali z siebie wszystko. Udział w europejskich pucharach to prestiż, ale jeszcze za wcześnie, by o tym mówić. Nie od nas wszystko zależy - uprzedza Andrzej Boczoń, wiceprezes legnickiego klubu. Czy władze Miedzianki organizacyjnie i finansowo przygotowane są na zaistnienie na europejskich salonach piłki ręcznej? - Wtedy zrobilibyśmy wszystko, by te historyczne dla wydarzenie, jakim byłby udział w Pucharze Zdobywców Pucharów odbyło się z naszym udziałem. Musielibyśmy wtedy rozmawiać z naszymi sponsorami, może władze miasta zaangażowałyby się w to finansowo - prognozuje Boczoń. Na razie Miedź myślami bliżej jest derbowego spotkania z Chrobrym Głogów. - Teraz najważniejsza jest liga, chcemy skupić się na meczach w Głogowie i u siebie z Piotrkowianinem. Na razie tylko myślimy o tym, jak pokonać Chrobrego. Zawodnicy obiecali, że dadzą z siebie wszystko i zdobędziemy w tych dwóch spotkaniach komplet punktów - mówi wiceprezes Miedzi Legnica. (tom)
reklama
|
reklama
reklama
reklama