Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
24
Listopada 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Emilia, Emma,
Franciszek, Gerard
Do końca roku 37 dni.
Start arrow KGHM arrow Ile zarabia górnik

Ile zarabia górnik

Ile zarabia górnik

10.05.2011. Radio Elka, Monika Kaczmarska-Banaszak
0510_kghm.jpgW sprawie górniczych wypłat panuje chaos i dezinformacja. Zarząd mówi o średniej sięgającej prawie 9 tysięcy zł dla pracowników pod ziemią. Górnicy oburzają się i twierdzą, że takich pieniędzy nigdy nie widzieli. Józef Czyczerski, szef miedziowej Solidarności postanowił wobec tego ujawnić swoją fiszkę.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Dariusz Wyborski, rzecznik KGHM, podczas spotkania z dziennikarzami pokazał kilka przykładowych fiszek pracowników na XII kategorii zaszeregowania. Rzecznik podkreśla, że fiszka nie uwzględnia nagrody rocznej, ani trzynastki, ani czternastki. Górnik operator samojezdnych maszyn górniczych przodkowych pod ziemią zarabia prawie 9 tysięcy zł brutto z 50-procentowym
dodatkiem za staż. Po potrąceniach dostaje prawie 4.700 zł na rękę. Ślusarz-mechanik urządzeń górniczych pod ziemią na XIII kategorii z 50-procentowym dodatkiem za staż i 30 godzinami nadliczbowymi dostaje brutto 7,6 tys. zł, na rękę wychodzi ponad 4 tysiące zł.

- Związkowcy mówią, że to jest statystyka. Jak wyjdę z psem na spacer, to każdy z nas ma średnio trzy nogi. Ale średnia wśród pracowników robotniczych pod ziemią to jest 8.420 zł brutto. To są mity o tym, że tak się słabo zarabia. Człowiek świeżo zatrudniony z Polskiej Miedzi w pierwszym miesiącu pracy zarabia 3800 brutto. To najniższe możliwe wynagrodzenie dzisiaj - twierdzi Dariusz Wyborski.

Związkowcy uważają, że mówienie o gigantycznych zarobkach to propaganda. Józef Czyczerski, przewodniczący miedziowej Solidarności, postanowił upublicznić swoją fiszkę za kwiecień tego roku, bo uważa, że zarząd prowadzi oszczerczą kampanię wobec pracowników: - Jest to kampania związana z demonstracją pod siedzibą biura zarządu, z bezpardonowym atakiem na pracowników Polskiej Miedzi.
Po trzydziestu latach pracy na oddziale ZG Rudna Józef Czyczerski otrzymuje 5.561,84 zł brutto, po potrąceniach na rękę dostaje 2.446,07 zł, ale potrącenia to m.in: ubezpieczenie współmałżonka, składka na związek, składka na kasę zapomogowo-pożyczkową, bilet grupowy, spłata kasy zapomogowo-pożyczkowej. Fiszka oczywiście nie uwzględnia przychodów z tytułu m.in. zasiadania w radzie nadzorczej.
(mon)

fiszka1.jpgfiszka2.jpg

 
Komentarze (82)
1. Dodane przez janek, w dniu - 10-05-2011 11:55
zdecydowanie za duzo...dlaczego nauczyciele zarabiaja grosze ? dlaczego policjanci ktyorzy ryzukja swoim zyciem zarabiaja grosze ? Gornicy z calym szacunkiem maja ciezka prace...ale uwazam ze wyplaty maja za duze.
2. Dodane przez maciek, w dniu - 10-05-2011 12:01
plus barbórka, zyski, czternastka, bony, wczasy pod gruszą, premia kwartalna etc i panu czyczerskiemu jak nic wyjdzie 9000 brutto a przodka to już pewnie na oczy dawno nie widział. Wiadomo, że mechanik, taśmowy czy świeżak o 9000 może pomarzyć ale ktoś kto faktycznie ma odwagę i chęci jako operator, strzałowy itp tyle zarobi. a są tacy co przodek widzą 2 razy w roku, siedzą na komorze albo pod szybem i luz, najbardziej pewnie krzyczą jak mało zarabiają i jak to tam straszne zagrożenie mają.
3. Dodane przez górnik, w dniu - 10-05-2011 12:02
Pan Wyborski nie zaznaczył ze aby miec 50%dodatek za staz nalezy przepracowac 15 lat a 30 godzin nadliczbowych to 4 soboty lub 4 niedziele na dole w kopalni:(
4. Dodane przez głogowianin, w dniu - 10-05-2011 12:14
to proszę panowie górnicy zerknąć w PIT i podzielić to co tam jest na 12 m-cy. Przecież te 13-stki i inne dodatki to też jest zarobek. To ile wyszło bo aż mnie ciekawość zżera.
5. Dodane przez górnik, w dniu - 10-05-2011 12:18
Pan Wyborski nie zaznaczył ze 50% dodatku stazowego to min. 15 lat pracy a 30 nadgodzin to 4 soboty lub 4 niedziele w kopalni na dole :(
6. Dodane przez Wawrzyniec Pruski - polski dzi, w dniu - 10-05-2011 12:33
A może zapytajcie ile zarabia Hutnik, bo to też kghm, a jak słyszę kghm to słyszę o górnikach którzy jako jedyni na świecie ciężko pracują, a roboty przy piecu też nikomu nie życzę szczególnie że tam po 10 latach zarobi się ok 2,500 na rękę. Więc może hutnicze fiszki też zaprezentować.
7. Dodane przez ja, w dniu - 10-05-2011 12:34
niech pokaże swój PIT, który uwzględnia wszystkie dodatki to wtedy pogadamy
reklama
8. Dodane przez hutnik, w dniu - 10-05-2011 12:42
A na na fiszcze za marzec miałem 3 tys. brutto. Pracuję na zmiany.
9. Dodane przez elektron, w dniu - 10-05-2011 12:54
Chory jest system premiowania pracowników KGHM. Ludzie, którzy dzielą premie nie są do tego odpowiednio przygotowani, kierują się zasadą lubię dam nie lubię nie dam - dodam że na takich stanowiskach powinni być zatrudnione osoby z min wyższym technicznym wykształceniem, poczynając od mistrzów.
10. Dodane przez ????, w dniu - 10-05-2011 12:56
Proszę pokazać PIT-a a nie fiszkę.I dochód na PIT-ie podzielić na 12 miesięcy.Wyjdzie średnia miesięczna o którą wszystkim chodzi.Kto się odważy?
11. Dodane przez a, w dniu - 10-05-2011 13:00
niech nie pokazują fiszek , tylko niech pokażą pity !!! pit prawdę ci powie !! co z tego że ktoś zarabia 1800 na rękę, jak w ciągu roku dostaje: gruszkowe, jajkowe, barbórke, trzynastę, zyski i inne dodatki. Niech to dodadzą do swoich wynagrodzeń miesięcznych i niech dopiero wtedy upublicznią swoje zarobki.
12. Dodane przez o, w dniu - 10-05-2011 13:00
Skoro panowie górnicy tak mało zarabiają to niech zmienią sobie pracę na lepiej płatną. Jak ktoś, nie będąc górnikiem, uważa, że ma niskie zarobki to się rozgląda za inną pracą i np. wyjeżdża za granicę. Takie są prawa rynku.
13. Dodane przez hutnik, w dniu - 10-05-2011 13:04
jestem hutnikiem kilka lat podwyżki nie widzialem siedzimy na 8 grupach w systemie 4-brygadowym piatek swiatekl i 2.200 netto
14. Dodane przez DUSZEK, w dniu - 10-05-2011 13:20
A MOZE PAN PREZES CHCIALBY ZOBACZYC FISZKE HUTNIKA SERDECZNIE ZAPRASZAM! MILO BY BYLO ZOBACZYC PANA PREZESA I JEGO RZECZNIKA NA NASZYCH PIECACH PODCZAS SPUSTU LUB ODLEWU WTEDY WIEDZIALBY PO CO PRZYSZLISMY 5 MAJA
15. Dodane przez facet +, w dniu - 10-05-2011 13:20
Brawo Józef za szczerość !.Ekipa tuskowych zawsze kłamała i kłamie !!!
16. Dodane przez DUSZEK, w dniu - 10-05-2011 13:21
A MOZE PAN PREZES CHCIALBY ZOBACZYC FISZKE HUTNIKA SERDECZNIE ZAPRASZAM! MILO BY BYLO ZOBACZYC PANA PREZESA I JEGO RZECZNIKA NA NASZYCH PIECACH PODCZAS SPUSTU LUB ODLEWU WTEDY WIEDZIALBY PO CO PRZYSZLISMY 5 MAJA
17. Dodane przez lola, w dniu - 10-05-2011 13:25
Jeżeli do kwoty do wypłaty doda się wszystkie dobrowolne potrącenia (pożyczki, ubezpieczenie, związki) to na rękę wychodzi 3784,48zł - wcale nie mało.
18. Dodane przez lola, w dniu - 10-05-2011 13:33
małymi literkami dochód roczny 39 tysięcy a to za okres 4 miesięcy więc ma te swoje 10 tys. miesięcznie.
19. Dodane przez OkO, w dniu - 10-05-2011 13:41
A może weźmiemy fiszke lekarza, prawnika, dyrektora biedronki, itd. ja rozumiem, że to nie jest mało co zarabiamy, u mnie jest to 85000 rocznie po 6 latach pracy i jasne skłąda się na to np. 13, pod gruszą zyski tak jak i nadgodziny ale jeśli nie ma zysków zarabiam 1/4 mniej, jeśli chodzi o nadgodziny też jest już ich mniej tak więc za chwile wyjdzie tego jescze mniej, a wracając do tematu innych zarobków to nie nasz wina, że minimalna krajowa jest taka niska i , że pracodawcy nie chcą więcej płacić ale czemu jnie chcą bo jeden z drugim zamiast się wziąść dogadać starać się to zmienić to w firmach nawzajem się podpie***cie donosicie itp. łatwo siedzieć i psioczyć jak to inni mają za dobrze ale samemu nic nie robić. Jeśli jednak tak dobrze zarabiamy to się przyjmij d kopalni i zbieraj te kokosy-aaaa bo ja nie mam znajomości itp. TO SE JE WYRÓB a siedzeniem przed kompem tego nie zrobisz ewent. idz do szkoły górniczje. Jak strakują lekarez pilęgniarki to też wszędzie słysze że w głwach się nierobą przewraca, z policjantami podobnie. Wejźcie ludzie czasami sie tą zawiść w du**e wsadźcie bo rzygać mi się chce jak czytam wypociny tego pseudo katolckiego narodu.
20. Dodane przez Po co PO, w dniu - 10-05-2011 13:41
Panie Wyborski może już koniec mówienia o zarobkach pracowników na stanowiskach robotniczych.Niech pan powie ile pan zarabia i poda średnią zarobków biura zarządu i prezesów. Pochwalcie się i wtedy dowiemy się kto winduje średnią zarobków w KGHM. Jeszcze jedno w KGHM pracują również hutnicy proszę podać ile zarobi nowo przyjęty hutnik na 7 grupie (1400 zł stawka miesięczna). Mówienie o tak wysokich zarobkach powoduje zagrożenie dla naszych rodzin i dla nas , wobec tego powinniście zlecić Impelowi ochronę naszych rodzin i mienia,ale Wy zadbaliscie tylko o swoje bezpieczeństwo i obstawiliście się nie tylko Impelem ale i policją, chyba macie dużo więcej od nas do stracenia. :sigh
21. Dodane przez A, w dniu - 10-05-2011 13:47
Ale jeśli dodamy sobie składkę i ratę PKZP (w sumie 659,97), dobrowolną skł. PZU za siebie i małżonkę (162zł), skł. na związki, to już jest jakieś 3.300 na rękę, do tego dwa ostatnie składniki, których nawet nie próbuję rozszyfrować (481,50zł), ale zdecydowanie nie jest to obowiązkowa składka ZUS ani US. Jak ja sobie od fiszki odejmę moje kredyty i pożyczki, składki ubezp. itp. to teoretycznie nie zarabiam nic. Poza tym rozliczałam PIT niejednego górnika i... bez komentarza!! :(
22. Dodane przez głogowianka, w dniu - 10-05-2011 13:49
ja dzisiaj odebrałam wypłatę i niema takiej kwoty jaką wy tu wyliczacie więc??????gdzie jest reszta!!!!!
23. Dodane przez Miszka, w dniu - 10-05-2011 14:05
do kom 18 
nie za 4 miesiące tylko za 5 bo grudzień zeszłego roku był płatny już w tym roku, a kwiecień tego roku był płatny w maju
24. Dodane przez personanongrata, w dniu - 10-05-2011 14:18
Pełnię służbę w weekendy,święta, nocki. Nie mam płacone za nadgodziny,za pracę w niedzielę czy sobotę, za szkodliwe warunki. Podwyżki wstrzymane do 2014 roku przez premiera. Do tego dochodzi nagonka na policję, straż,straż graniczną i służbę więzienną że jesteśmy nierobami i odchodzimy na emeryturę w wieku 35 lat (bzdura). Nie możemy strajkować. Kto ma gorzej? KGHM czy budżetówka?
25. Dodane przez Śmiechu warte - PRAWDA I TAK W, w dniu - 10-05-2011 14:19
ale na drugim druku widac zarobki za 4 m-ce okres od 01.01 do 30.04.2011 przychód 45 492,73 zł czyli na m-c 11 373,18 zł ;-) Pan z Solidarności wskazał prawdziwe żródło czyli wychodzi więcej niz 9 tys za m-c :-)a nie lekko ponad 2 tys. hi hi. PS. Tak naprawdę to chyba sam nie wie co ma albo przekazuje.
26. Dodane przez Hutas, w dniu - 10-05-2011 14:20
Tyle się mówi o zarobkach liderów związkowych, którzy są jednocześnie cżłonkami Rady Nadzorczej. Niech pozostali członkowie Rady pokażą swoje zarobki, albo niech o nich powie kłamca Wyborski.
27. Dodane przez do kom 21, w dniu - 10-05-2011 14:31
I na lewo zarobiłaś !!! 
Rozliczyłaś się z tego w skarbówce ?
28. Dodane przez tyyyyyyyy, w dniu - 10-05-2011 14:36
LUDZIE to jest odwracanie kota ogonem przez zarząd KGHM bo to nie chodzi ile kto zarabia a ludzie naprawdę ciężko pracują,więc PODWYŻKA SIĘ IM NA LEŻY a KGHM przy miliardowych zyskach na to STAĆ .Anie wszystko tylko zarząd dla siebie jak np. premie po 30000 zł to o tym się nie mówi !!!!!!!!!!!!!!!
29. Dodane przez xxx, w dniu - 10-05-2011 14:37
Kto uważa ze to dużo, to proponuję do kopalni a jak mu pot po d.... popłynie to szybko zmieni zdanie.
30. Dodane przez Axer, w dniu - 10-05-2011 14:38
Zawiść ludzka nie zna granic,skoro tak duzo się zarabia w kghm to dlaczego tak mało płacą inni pracodawcy Każdemu należy się godziwa płaca za swoją prace.Jeżeli chodzi o tych co są za prywatyzcją kghm to się pytam gdzie Wy będziecie wtedy pracować? Jak padnie cały region też znajdziecie się na bruku jak my
31. Dodane przez strzałowy, w dniu - 10-05-2011 15:05
Teraz kolej na her Wirtha!
32. Dodane przez Leszek, w dniu - 10-05-2011 15:42
Nie jestem górnikiem , hutnikiem itp. itd.  
Ale to co się dzieje w mediach "ta medialna " nagonka na górników to porażka. Redakcja jak widzę też pokazuje jedną stronę medalu ,a zamiast jakiejś fiszki górnika , może tak troszkę się postarać i pokazać zarobki zarządu?? 
A przepraszam to nie możliwe , nie byłoby reklam w radiu od podmiotów zależnych od KGHM, to tak jak z tym zakazem wynajmu autobusów na demonstracje...... porażka dziennikarstwa , porażka demokracji .
33. Dodane przez Jerzy z G-23, w dniu - 10-05-2011 15:44
Kłamstwo ma krutkie nóżki panie Prezesie. Opawiada sie bajki na prawo i lewo, opluwa się pracowników i dostaje si e za to 140 tys. zł /m-c. 
Zapraszam na przodek na jedną szychtę i wtedy zobaczymy!!!
34. Dodane przez Lubinianin, w dniu - 10-05-2011 15:50
Pokażcie wszyscy PIT-y to się ujawni ile zarabiacie!!! za te 3 godz pracy dziennie a czasami siedzenia i ględzenia że mało zarabiacie. Wziąć ich na te 3 godz do łopaty na rów to poznali by co to ciężka praca.
35. Dodane przez DART, w dniu - 10-05-2011 16:51
kasy mają za ciężką pracę , ale zabronił bym dorabiać na emeryturze ,bo dorabiają w kopalniach i jeszcze jedno 25 lat i won z kopalni masz prawa do emerytury to wypad daj miejsce młodym , a nie siedzą w większości i nic nie robią bo stare wygi .Popytać można tych co tam pracują
reklama
36. Dodane przez OkO, w dniu - 10-05-2011 17:09
A ja się pytam kto ma gorzej budżetówka czy pracownik w Chinach??? to że tkoś ma źle to nei nasza wina, a żyjąc w wolnym kraju, o który m.in. górnicy walczyli i gineli mamy prawo domagać się podwyżki przy rekordowych zyskach od paru lat i tyle.
37. Dodane przez pracownik KGHM, w dniu - 10-05-2011 17:22
15-grupa 6 lat stazu pracy, 
starszy specjalista...,zarobki 3700 brutto, Panie rzeczniku Pan jest kłamcą!
38. Dodane przez ahahahaha, w dniu - 10-05-2011 17:31
To jakieś zarty :) 
Jestem zatrudniony od 6 miesiecy.Jestem na 8smej grupie (czyli tej najmniejszej) bez sobót i niedziel zarabiam 2tys zł +/- 100zł (zalezy jaka dniówka). Pozdrawiam.
39. Dodane przez loba, w dniu - 10-05-2011 17:48
A trąbili że ma 22 tysiaki, kto tu pali głupa Wirt czy Czyczerski?
40. Dodane przez dolnik, w dniu - 10-05-2011 17:51
Brawo nareszcie ktoś napisał prawdę o miedziowych.pl przecież to tak samo jak TVN FAKTY przyjaciele swojego sponsora KGHM.ONi nie mogą pisać że KGHM jest zły bo ich sponsor zostawi i kopnie w ...Ciekawe czy puszczą mój komentarz hi hi hi.,a tak wracając do zarobków w kopalni ja pracuję ponad 20 lat i nawet 4 tys na rękę nie dostałem z czterema sobotami.Ludzie w kopalni aby zarabiać trzeba robić świątek , piątek i niedziele i śmiać mi się chce jak słyszę w radio czy telewizji o tych długich weekendach nie dla fizoli tylko dla tych co podnoszą tą naszą średnią od kierownika w wzwyż.
41. Dodane przez Miszka, w dniu - 10-05-2011 17:57
do kom 25 
przychód roczny matole jest przed odliczeniem kosztów uzyskania przychodów, czyli przed odliczeniem np dopłaty za bilet, której to dopłaty na oczy nie widzimy (u p. Czyczerskiego 517,45 zł miesięcznie); po drugie data, o której piszesz to 01.04.20011- 30.04.2011, a nie 01.01- 30.04- dotyczy wypłaty za kwiecień; wypłata kwietniowa jest wypłacana w maju- w piątym miesiącu roku; 
Na fiszce jest wykazany przychód/ dochód brutto za 5 miesięcy- od stycznia, kiedy to wpłynęła wypłata za grudzień zeszłego roku
42. Dodane przez WidziMiś, w dniu - 10-05-2011 17:58
Wyborski pokazał cudze "fiszki". Czy to aby nie jest przestępstwo? 
Poza tym powiedział: "fiszka nie uwzględnia nagrody rocznej, ani trzynastki, ani czternastki. " - od kiedy to w KGHM są "trzynastki", i od kiedy to fiszki tego nie uwzględniają?
43. Dodane przez ciekawski, w dniu - 10-05-2011 18:00
...a te dodatki, czyli: 14, barbórki, gruszkowe, karpiowe, zajączkowe, kolonie, zyski, kredkowe i co tam jeszcze, bo może coś pominąłem - to oczywiście pracodawca sam płaci z własnej nieprzymuszonej woli (?????)... dziwi mnie fakt, że wszyscy plują na związki, a z tego co wiem - to związki te dodatki negocjowały i wpisali je w końcu w Układ Zbiorowy Pracy... co kogo obchodzi, że górnik czy hutnik (mniej) dostaje za swoją pracę więcej niż 12 pensji ??? Czy zabierają komuś ? - NIE Czy wypracowują to wspólnie ? TAK No to dlaczego odbiera im się prawo chęci posiadania jeszcze większych poborów??? To, że średnia jest ok. 9 tys,, to nie znaczy, że każdy pracownik KGHM tyle ma... ja mam, a też chcę więcej i wszyscy ci, którym się to nie podoba (że ja chcę więcej) - możecie mi skoczyć...
44. Dodane przez Miszka, w dniu - 10-05-2011 18:09
poza tym fiszkę z XII czy XIII grupą to mogą pokazywać; niech pokaż fiszkę z grupy VII, VIII albo IX bo wielu ludzi na takich właśnie grupach pracuje
45. Dodane przez n-elka, w dniu - 10-05-2011 18:48
Pracuję w przedszkolu i też mam tyle na "rękę". :grin
46. Dodane przez KAPRAL, w dniu - 10-05-2011 19:09
TO TERZAZ NIECH KTOŚ WKLEI 
FISZKĘ HUTNIKA I ZOBACZYMY 
KTO TĄ SREDNIĄ NBIJA 
JA PANU POWIEM ŻE JEST TO MNIEJ NIŻ TE 2500 GÓRNIKA 
 
9000 TYSIĘCY ŚMIECH NA SALI ALE KTO!
47. Dodane przez CF, w dniu - 10-05-2011 19:16
JA MAM Z PITA 54000 
40 SWIĄTECZNYCH W ROKU 
 
BRUTTO OCZYWIŚCIE
48. Dodane przez pracownik kghm, w dniu - 10-05-2011 19:16
do kom1. 
NAUCZYCIELE!! to dopiero grupa zawodowa, rok w rok 7-10% podwyżki!!!, 
a górnicy...2700 netto m-cznie!
49. Dodane przez Face, w dniu - 10-05-2011 19:39
:( :( :( :( :cry :cry :cry
50. Dodane przez I wszystko na temat!!!, w dniu - 10-05-2011 20:17
Trzej związkowcy dostali 700 tys. zł 
Cytat:  
"Najwięcej zarobił w 2010 roku Ryszard Kurek - aż 265 tys. zł, Leszek Hajdacki - 263 tys. zł, a Józef Czyczerski - tylko 189 tys. zł. W wynagrodzenia wlicza się diety, które związkowcy dostają za zasiadanie w radzie nadzorczej KGHM. Rocznie to ok. 85 tys. zł dla każdego." 
 
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,36743,9390175,Rekordowe_zarobki_zwiazkowcow_Polskiej_Miedzi.html
51. Dodane przez hmg, w dniu - 10-05-2011 20:17
ku... skad on ta fiszke wzia chyba sam sobie wydrukowal zate pieniadze by tam nie siedzial a skad mu sie wzielo 39tys :grin
52. Dodane przez yoyo, w dniu - 10-05-2011 20:21
PRACOWNIK ŚWIEŻO PRZYJĘTY DO HUTY DOSTAJE NA RĘKĘ 1500ZŁ
53. Dodane przez górnik SW1, w dniu - 10-05-2011 20:48
Witam 
Wszyskie wypowiedzi na temat górników są typową zazdrością czy złośliwością,ale popatrzcie na inne kraje gdzie są kopalnie tam też pracują górnicy też zarabiają większe pieniądze.Mam wielu kolegów którzy pracują w kopalniach na obczyźnie i NIKT nikomu nie wylicza i ni porównuje że ten w sklepie czy na stacji paliw zarabia mniej czy więcej.Ale cóż krytykowanie i zaglądanie komuś w portfel to nasza polska przypadłość.Każdy pracuje tam gdzie chce bo dla chcącego nic trudnego,i każdy ma prawo walczyć o swoje a jak nie potrafi to niech dalej żyje po swojemu a nam nie wylicza.Pozdrawiam i zapraszam do pracy w KGHM
54. Dodane przez goga, w dniu - 10-05-2011 20:59
podwyzki sie naleza bo w innych firmacz zarabiaja wiecej a exstra zarabia sie w LUBINEX w Lubinie PRACA NA AKORD na reke około 1000 zyc nie umierac
55. Dodane przez Wasyl, w dniu - 10-05-2011 22:03
Pracuje w KGHM od stycznia jako elektryk w (...) warunkach, codziennie widzę przodki i zarabiam niecałe 2.400 netto 9000 to mam z 3 miesięcy pracy. Pozdrowienia dla wszystkich przydupasów.
56. Dodane przez pracownik KGHM, w dniu - 10-05-2011 21:55
Jestem zatrudniony na stanowisku umysłowym. Skończyłem 2 kierunki studiów. Pracuję w KGHM od 33 lat. W przeciągu 10 lat dostałem jedną podwyżkę i to tylko dlatego ,że inni nie mogli już dostać. Za kilka lat pójdę na emeryturę z tą samą stawką jaką mam dzisiaj, bo na swoim stanowisku jestem na górnych widełkach i nikt mi awansu nie da. Nie należę do kasy zapomogowo-pożyczkowej, a do domu przynoszę mniej niż 3 tys zł. Po godzinach siedzimy za darmo, bo Dyrekcja nie zgadza się na nadgodziny, a jak nie zrobisz roboty to po premii.
57. Dodane przez do 32 i 40, w dniu - 10-05-2011 22:57
A od kiedy to KGHM sponsoruje miedziowe.pl? Coś wam się panowie pomyliło, Czyczerski sam ujawnił swoją fiszkę, ja tu żadnej nagonki nie widze, ale skoro macie odwagę wykłócac się o trzysta zł i robiż zadymę w mieście, to pokażcie swoje zarobki, niech ludzie wiedzą, o co ta awantura
58. Dodane przez hutnik z hm głogów, w dniu - 10-05-2011 23:11
A czy pan Wyborski może pokazać swój wyciąg z konta i tak dla formalności swojego pryncypała - najlepszego w KGHM pracownika WIRTHA .  
Ja swojej fiszki nie pokażę bo wstyd się chwalić tymi "krociami " po 28 latach w firmie .
59. Dodane przez d, w dniu - 10-05-2011 23:20
Żenada&Zostańcie górnikami, nauczycielami, urzędnikami, dyrektorami i komu tam jeszcze zazdrościcie&Nikt nikomu nie może zbronić, wykształćcie się,nabierzcie odwagi i czego tam jeszcze potrzeba do wykonywania tych zawodów&Mówicie:" nie każdy może być górnikiem, nauczycielem itd."&Nie każdy, bo nie każdy się nadaje do takiej pracy&Co za ludzie, co za kraj&W ogóle jaki cyrk z tymi fiszkami, PIT jeszcze ktoś ma pokazywać&Co to kogoś powinno obchodzić&Jak Wam się nie podoba Wasza praca,za mało zarabiacie, macie za mało wolnego, nie możecie spać, pić kawy i w ogóle nic nie robić, zwolnijcie się, zmieńcie zawód&Może jak nie będzie chętnych do pracy w markecie, podniosą pensje&Analizujecie czyjeś pensje,fiszki, PIT-y,zamiast zaglądać do czyjejś kieszeni zróbcie więcej,żebyście Wy mieli takie PIT-y
60. Dodane przez do kom. 57, w dniu - 10-05-2011 23:22
Tak samo Trybuna Ludu pisała źle o komunie jak miedziowe .pl o zarządzie KGHM i platformie . Ale poczekamy do jesieni gdy zawieje z innej strony . 
I tak parę razy stuknij kolego główką o coś twardego bo cię wyrwało z rzeczywistości . A tak na koniec to to miasto powstało i istnieje dzięki pracy górników i hutników
61. Dodane przez nie ma wyjścia, w dniu - 10-05-2011 23:36
Prywatyzacja rozwiąże Wasze troski już niedługo, Ci co pracują po 10-20 lat jeszcze za Waszej kadencji zobaczycie jak można wydajnie pracować na dole! 8) 8)
62. Dodane przez gorgo, w dniu - 10-05-2011 23:42
janek kom nr 1 pracujemy pod ziemią gdzie powietrze jest zużyte nikt nam nie wentyluje tych przodków ciemno wilgotno i gorąco cały rok pracujemy tylko w gaciach i gumowcach.Nauczyciele cale wakacje mają urlop,my 26 dni nauczycielowi na żądanie przysługuje 1 rok urlopu.
63. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 11-05-2011 04:05
Myślę że każda praca jest cięzka ,jaka to by nie byłą ..Musimy rozróznić tu czy jest ona bardziej niebezpieczna od tego co Pracuje z biurkiem ,tego co za ladą ,przy tablicy ,czy pod ziemią..Ciężko jest zjechać pod ziemie komuś kto nie zjezdzał ,ciężko jest pracować po 12 lub nawet 24 jak kierowca Tira..Każdy wybiera sobie pracę którą obecnie moze dostać..!!!Róznica polega na tym Że Górnik będzie miał Stałą Prace a inni już NIE..On będzie miał Emeryture jak Dożyje inni już kaiej Jak on Nie..Dodatki jak najbardziej tak Za Szkodliwe warunki Pracy Z resztą to bym Grubo sie zastanowił..Czy te 13 i Barbórki Sa tak wysoko opłacane .. :? Kredkowe czyteż inne dodatki..W innych zakładach tego juz dawno niema ..
64. Dodane przez Górnik strzałowy, w dniu - 11-05-2011 06:06
Ja mam ponad 150 tysięcy rocznego. Tylko dlatego, że nie chciało mi się w soboty chodzić do pracy. W tym roku zrobię kilka świątecznych to może dobiję do 200 tys. Pozdrawiam górników i hutników. Tym ostatnim życzę więcej kasy, bo zapier..., a mają dużo mniej. Szczęść Boże
65. Dodane przez NIE GÓRNIK, w dniu - 11-05-2011 07:25
NIE ŻEBYM BYŁ ZŁOŚLIWY ALE JAK KOMUŚ W KOPALNI SIĘ NIE PODOBA [PRZECIEŻ NIKT NA SIŁĘ WAS DO KOPALNI NIE WYGNAŁ]TO MOŻE SIĘ ZWOLNIĆ PRACOWAĆ NP NA BUDOWIE ZA 2000 PLN I WTEDY ZOBACZYCIE GDZIE JEST CIĘŻEJ 12 GODZ NA SŁOŃCU CZY 6-8 GODZ NA DOŁKU I U PRYWACIARZY NAWET NIKT NIE MYŚLI O STRAJKU BO BY GO WY.....LIŁ NA ZBITY PYSK NIE MYŚLĄC O 13,14 ,I BARBÓRKACH POZDRAWIAM WSZYSTKI BEKSY Z KGHM... :(
66. Dodane przez górnik, w dniu - 11-05-2011 07:25
Ja mam na PIT 122 tys ale czasami robię świąteczne 11 lat na taśmowym. Trzymajmy się.
67. Dodane przez wyborca, w dniu - 11-05-2011 09:13
Uposażenie poselskie jest traktowane jako wynagrodzenie ze stosunku pracy. Dieta to środki finansowe przysługujące posłowi na pokrycie kosztów związanych z wydatkami poniesionymi w związku z wykonywaniem mandatu na terenie kraju. 
 
Uposażenie poselskie odpowiada wysokości wynagrodzenia podsekretarza stanu, ustalonego na podstawie przepisów o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe, z wyłączeniem dodatku z tytułu wysługi lat i wynosi obecnie 9892 zł 30 gr. brutto. 
 
Do uposażenia przysługują dodatki w wysokości: 
 
20 proc. uposażenia - dla pełniących funkcję przewodniczącego komisji; 
15 proc. uposażenia - dla pełniących funkcję zastępcy przewodniczącego komisji; 
10 proc. uposażenia - dla pełniących funkcję przewodniczących stałych podkomisji. 
 
Prezydium Sejmu oraz Prezydium Senatu mogą: 
 
1) określać inne okoliczności uzasadniające wypłacanie dodatków do uposażenia oraz ustalać ich wysokość; 
 
2) określać komisje poselskie lub senackie, których członkowie otrzymują także inne dodatki do uposażenia, oraz ustalać ich wysokość; 
 
W razie zbiegu uprawnień do dwóch lub więcej dodatków, wypłaca się je miesięcznie w łącznej wysokości nieprzekraczającej 35 proc. uposażenia. 
 
Dieta wynosi 25 proc. uposażenia, jest wolna od podatku dochodowego od osób fizycznych w granicach określonych w odrębnych przepisach dla diet otrzymywanych z tytułu pełnienia obowiązków obywatelskich. Cała dieta parlamentarna obecnie to 2473 zł. 
 
Uposażenie nie przysługuje posłom, którzy pozostając w stosunku pracy nie korzystają z urlopu bezpłatnego, posłom prowadzącym działalność gospodarczą samodzielnie lub wspólnie z innymi osobami oraz posłom, którzy nie zawiesili prawa do emerytury lub renty. 
 
Posłowi i senatorowi w związku z zakończeniem kadencji przysługuje odprawa parlamentarna w wysokości trzech uposażeń. Odprawa nie przysługuje, jeżeli poseł lub senator został wybrany na następną kadencję. 
 
Potrącenia za nieobecności na posiedzeniach Sejmu i Komisji Sejmowych 
 
Konieczność usprawiedliwiania nieobecności posłów na posiedzeniach Sejmu i posiedzeniach Komisji Sejmowych wynika z Regulaminu Sejmu RP. 
 
W razie niemożności wzięcia udziału w posiedzeniu Sejmu lub komisji, poseł w miarę możliwości zawiadamia przed terminem posiedzenia odpowiednio Marszałka Sejmu lub przewodniczącego komisji, a następnie jest obowiązany w ciągu 7 dni usprawiedliwić w formie pisemnej swoją nieobecność odpowiednio przed Marszałkiem Sejmu lub przewodniczącym komisji. Tryb składania usprawiedliwień określi Prezydium Sejmu. 
 
Potrącenie uposażenia o 1/30 za każdy dzień nieusprawiedliwionej nieobecności na posiedzeniu Sejmu lub za niewzięcie w danym dniu udziału w więcej niż 1/5 głosowań. 
 
Potracenie uposażenia o 1/30 za każdy dzień nieusprawiedliwionej nieobecności na posiedzeniu komisji, jeżeli liczba tych nieobecności przekroczyła 1/5 liczby posiedzeń komisji w miesiącu kalendarzowym. 
 
Jeśli poseł nie pobiera uposażenia, obniżeniu podlega tylko dieta parlamentarna. 
 
Dodatkowe przywileje 
 
Poseł ma prawo, na terenie kraju, do bezpłatnego przejazdu środkami publicznego transportu zbiorowego oraz przelotów w krajowym przewozie lotniczym, a także do bezpłatnych przejazdów środkami publicznej komunikacji miejskiej 
 
Wydatki na paliwo pokrywane są z ryczałtu przysługującego posłom na prowadzenie biura poselskiego, zgodnie z Zarządzeniem nr 8 Marszałka Sejmu z dnia 25.09.2001 w sprawie warunków organizacyjno-technicznych tworzenia, funkcjonowania i znoszenia biur poselskich. 
 
Biuro poselskie 
 
Ryczałt na prowadzenie biura poselskiego wynosi 11.150 zł. miesięcznie (posłom niepełnosprawnym przysługuje dodatek w wysokości 25 proc.) 
 
Poseł może otworzyć poza biurem podstawowym również filie tego biura, których utworzenie nie wiąże się jednak ze zwiększeniem ryczałtu na prowadzenie biura. 
 
Siedziba biura poselskiego nie może być usytuowana na terenie nieruchomości stanowiącej własność posła lub członka jego rodziny bądź nieruchomości, do której przysługuje im inny tytuł prawny. 
 
Rodzaje wydatków pokrywane z ryczałtu m.in.: 
 
- wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w biurach poselskich, 
- tłumaczenia i maszynopisanie, 
- ekspertyzy i opinie sporządzane bezpośrednio u wybranych ekspertów, 
- usługi telekomunikacyjne związane z wykonywaniem mandatu poselskiego, 
- wydatki bieżące na: 
a) czynsz, zgodnie z umową najmu lokalu zawartą przez posła na czas określony, nie dłuższy niż czas sprawowania mandatu poselskiego, 
b) przejazdy posła samochodami w związku z wykonywaniem mandatu, 
c) podróże służbowe pracowników podróżujących na polecenie posła, 
d) opłaty za energię elektryczną i cieplną, gaz i wodę oraz prace porządkowe, 
e) konserwację i naprawę sprzętu technicznego biura oraz koszty jego eksploatacji, 
f) zakup materiałów biurowych, prasy, wydawnictw, środków bezpieczeństwa i higieny pracy, 
g) koszty obsługi bankowej 
 
Senatorowie otrzymują ryczałt na pokrycie kosztów związanych z funkcjonowaniem biura w wysokości 11 150 zł miesięcznie oraz raz w roku środki na pokrycie kosztów opinii i ekspertyz w wysokości 1500 zł. A także jednorazowo w kadencji senatorowie otrzymują środki na remont lokalu biura i wyposażenie biura w meble oraz inne przedmioty: 10 000 zł dal senatorów nowo wybranych lub 6500 zł dla senatorów wybranych ponownie do parlamentu. 
 
Pożyczki 
 
Pomoc na cele mieszkaniowe udzielana jest wyłącznie w formie pożyczek, których oprocentowanie wynosi 3 proc. od pożyczki udzielonej na okres do 12 miesięcy oraz 4 proc. od pożyczki udzielonej na okres do 24 miesięcy. Celem pożyczki jest sfinansowanie przez posłów budowy lub zakupu domu jednorodzinnego albo mieszkania w domu wielorodzinnym, ustanowienia spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu lub prawa odrębnej własności lokalu, wykupienia mieszkania od zakładu pracy, remontu i modernizacji budynku lub lokalu mieszkaniowego. 
 
Świadczenia realizowane są na podstawie decyzji Marszałka Sejmu po zasięgnięciu opinii Zespołu do Spraw Pomocy Socjalnej (zespół powoływany jest przez Prezydium Sejmu). 
 
Okres spłaty pożyczki wynosi maksymalnie 24 miesiące. Raty pożyczki potrącane są z uposażenia poselskiego lub w przypadku niepobierania uposażenia poselskiego - diety parlamentarnej. Jeśli poseł nie pobiera uposażenia ani diety, raty pożyczki wpłaca w kasie Kancelarii Sejmu lub na jej konto bankowe. W uzasadnionych przypadkach spłata pożyczki może być zawieszona, jednak na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy. 
 
W przypadku zakończenia kadencji Sejmu, w tym jej skrócenia albo wygaśnięcia mandatu posła w trakcie kadencji Sejmu, nie spłaconą część pożyczki wraz z oprocentowaniem poseł zobowiązany jest spłacić w trybie natychmiastowym. Obowiązek natychmiastowej spłaty pożyczki nie dotyczy posłów wybranych na następną kadencję Sejmu, którzy kontynuują spłatę pożyczki na warunkach określonych w umowie zawartej z Kancelarią Sejmu. Nowa pożyczka może być udzielona po spłaceniu w całości uprzednio otrzymanej pożyczki. Zgodnie z wyżej powołanym Zarządzeniem Marszałka pożyczka może być umorzona w razie śmierci posła na wniosek jego spadkobierców. Na umotywowany wniosek posła, za zgodą poręczycieli i Kancelarii Sejmu, spłata nie spłaconej pożyczki może nastąpić na innych warunkach a ustalonych przez Kancelarię Sejmu. 
 
W VI kadencji Sejmu obowiązują następujące maksymalne wysokości pożyczek: 
 
- 20.000 zł na pożyczkę z przeznaczeniem na remont lub modernizację domu/mieszkania; 
 
- 25.000 zł na pożyczkę z przeznaczeniem na zakup domu lub mieszkania, ustanowienie spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu lub prawa odrębnej własności lokalu, wykup od zakładu pracy.
68. Dodane przez paździoch, w dniu - 11-05-2011 09:17
dlaczego nikt się nie widzi wynagrodzenia podstawowego angażowego????? dodatki... w stylu karta górnika, deputat węglowy, dodatki szkodliwe, dodatki zmianowe, ubezpieczenia które górnik musi zapłacić bo w razie wypadku zakład pracy nie płaci (ryzyko zawodowe), posiłki regeneracyjne KODEKS PRACY się kłania... KAŻDY CZŁOWIEK WALCZY O SWOJE a wojna poszła o to że prezes Wirth zarobił w 2010r 1390000 zł cytat z "Gazety Wyborczej" przypomnę że prezes zwiększył swoje dochody o 90% gdyż stwierdził, że jego koledzy z innych firm zarabiają więcej. Baby w pentagonie zarabiają więcej niż nie jeden górnik. A wszyscy złośliwce niech pokażą swojego pita. PODOBNO KGHM NALEŻY DO SKARBU PAŃSTWA... TO DLACZEGO prezes ZARABIA WIĘCEJ NIŻ PREZYDENT CZY PREMIER
69. Dodane przez sec, w dniu - 11-05-2011 10:58
Wirth zarabia dużo mniej od managerów spółek nawet o mniejszej kapitalizacji z GPW. Chyba nie zdajecie sobie sprawy ile w Polsce zarabiają prezesi takich firm :grin Trza było startować jak był ogłoszony konkurs w KGHM a nie na szkołę kamieniami rzucać!
reklama
70. Dodane przez zonag, w dniu - 11-05-2011 12:05
Zapraszam do pracy w kopalni tych co tak krytykują górników. Jestem ciekawa czy wszyscy tak chętnie zjada na dół. Wszystkim pracownikom fizycznym KGHM należą się podwyżki i górnikom i tym bardziej hutnikom. Osoby w gajerkach które zarabiają krocie nigdy nie widziały przodka na oczy a bierze się ich zarobki do średniej, jaka tu sprawiedliwość...
71. Dodane przez bubu, w dniu - 11-05-2011 12:18
Ja! Ja! Ja też chce taką fiszkę. I obiecuję nie robić burd pod zarządem!
72. Dodane przez Zaangażowana, w dniu - 11-05-2011 12:43
Pacuję w KGHM od 25 lat. Moja płaca za kwiecień 2011 wyniosła 3.700 zł BRUTTO. Pan Dariusz Wyborski chyba nie wie co mówi. Jak widać do 3.800 jeszcze ciut brakuje.
73. Dodane przez mechanik na rurociągach i klim, w dniu - 11-05-2011 12:52
W zeszłym tygodniu, pracowałem na rurociągach pod R-XI. SZtygar z termometrem w ręku pokazał na temp. wynosiła 51oC. Efekt płacowy za zeszły miesiąc to 2,3 tyś. z dwoma niedzielami na IX grupie. 
 
Chciałbym aby ci którzy tak zazdroszczą tych płac postali i popatrzyli jak pracujemy w takiej temp. gwarantuję że mieli by pół gumowców wody potnej z siebie.
74. Dodane przez do bubu, w dniu - 11-05-2011 14:09
Zapraszam do OŚWIATY :p Mam lepszą fiszkę!!!
75. Dodane przez vini, w dniu - 12-05-2011 20:27
hej,mam 5 lat stażu na drogowym 50% karty górnika,10 grupa,16 % premi.bez sobót 2400zł.brutto 4100zł.operator maszyn gór.pod ziemia. :cry
76. Dodane przez uczciwy-niestety, w dniu - 13-05-2011 20:41
Prosze Panstwa,czy nie jestescie zmeczeni ta ciagla nagonka na siebie,komu tak bardzo zalezy na skloceniu spoleczenstwa.Czepiaja sie zarobkow Gornikow,ale taki gornik zarabia uczciwie,bez zadnych dodacji rzadowych.Rzad sciaga z nich wszystkie dostepne podatki.To nie znaczy ze Gornicy zarabiaja za duzo,tylko reszta spoleczenstwa zarabia za malo.Znam pare profesji w ktorych placi sie pracownikom lewe pieniadze bez podatku,czy to jest uczciwe.Dajcie juz spokoj Gornikom oni nie wzieli ani zlotowki z waszego portwela,a wy byscie chetnie utopili w lyzce wody.Zanim bedziecie linczowac Gornikow,sprwdzcie ile zarabiaja ludzie ktorzy oplacani sa z naszych podatkow.
77. Dodane przez xxx, w dniu - 10-04-2012 09:26
podaje że zarabia jakieś 55oo brutto a na fiszce za kwiecień z kąd wzieła się kwota do progów podatkowych w wysokości 45.492 nieźle jak na cztery miesiące pracy
78. Dodane przez pepe, w dniu - 10-01-2013 20:45
Takich (...) jak górnicy to nigdzie nie znajdziecie . Paniska takie ,że z byle kim nie gadają , ja bym im dał 1.600 brutto to może by się tak nie wywyższali!! Takich (...) jak górnicy miedziowi to w całej Polsce nie ma !!!
79. Dodane przez Pavlo, w dniu - 27-11-2013 16:41
prawda jest taka że zarabiam dużo , i czy to tak boli? nikomu nic nie kradnę tylko uczciwie zarabiam swoje pieniądze. Moja podstawa to 1700zł tj. 9 grupa pracuję na górniczym mam premie 53% plus za roboty 15-20% bez żadnej soboty 22 dni przpracowane biorę na łapę 3500zł. Jest naprawde cięzko ale gdzie tyle zarobię?
80. Dodane przez indi, w dniu - 12-02-2014 20:28
Trzeba było się uczyć pierdzistołki a nie patrzeć górnikom do kieszeni.
81. Dodane przez Jaca, w dniu - 04-12-2014 05:35
Jak czytam te komentarze to widzę bełkot typowego polaczka sprowadzający się do: "zarabiaja wiecej, ja tyle nie dostaje wiec powinni zarabiac mniej"
reklama
82. Dodane przez Kali, w dniu - 19-01-2018 15:28
Witam mam pytanie ile zarabia początkujący strzałowy w KGHM Polska miedź oraz jak wygląda sprawa z dotacjami na przedszkole dla syna?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust