Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
10.08.2011. Radio Elka, Monika Kaczmarska-Banaszak
Chce udowodnić wszystkim niedowiarkom, że kultura hip-hopu jest najważniejszych ruchem kulturowym w Polsce - lubinianin, Mariusz Najwer, szykuje książkę pt. "My, pokolenie Hip-Hopu". Premiera elektronicznego wydania już za kilka tygodni.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Stylistyka hip-hopu jest wszędzie i jest to fenomen - właśnie to chce powiedzieć autor, który przekonuje, że rodzimy hip-hop znacząco wpłynął na wszystkie dziedziny życia społecznego w Polsce. Mariusz Najwer wspomina, że jeszcze piętnaście lat temu, kiedy do sklepów trafiły pierwsze hip-hopowe
ubrania, kiedy pojawiły się pierwsze skateshopy, a do sklepów zaczęły trafiać płyty hip-hopowe, było to dobrą pożywką dla wszystkich prześmiewców i szyderców: - Sam pamiętam jak założyłem - przepraszam za wyrażenie - na tyłek pierwsze spodnie z obniżonym krokiem, to przez kilka kolejnych miesięcy byłem obiektem drwin. I to pamiętają wszyscy moi rówieśnicy, którzy zajmowali się kulturą hip-hopową.
Po piętnastu latach kultura, która była podwórkowa stała się kulturą masową. Autor książki, z zawodu dziennikarz, postanowił obalić mity związane z tą kulturą, obnażyć komentarze niektórych mediów, które wtedy w sposób ignorancki traktowały hip-hop. Najwer uważa, że do teraz ogólnopolskie media i instytucje państwowe bagatelizują ten nurt kultury, tymczasem hip-hop jest fenomenem widocznym wszędzie. - Ostatnio pojawiła się reklama największej sieci gastronomicznej na świecie, w której chłopak, który sprzedaje hamburgera, rapuje do klientów. I to, że światowej sławy marketingowcy sięgają po stylistykę hip-hopową, żeby sprzedać swój produkt, nie bierze się znikąd - mówi autor.
Premiera książki, a raczej e-booka, zaplanowana jest na wrzesień, ale już teraz zainteresowały się nią środowiska hip-hopowe w kraju. (mon/fot. Michał Sapiński)
1. Dodane przez Jan Oborniak, w dniu - 10-08-2011 23:12 00 Oni śpiewają a nie wiedzą o czym
2. Dodane przez Jacek, w dniu - 11-08-2011 11:47 00 Hip-hopowcy to w większosci bandyci i złodzieje psujący opinię prawdziwym talentom tego gatunku. Sam byłem okradziony przez lokalnego "mistrza gatunku", część rzeczy udało się odzyskać, ale za każdym razem, gdy go widzę na koncertach, to mi się nóż w kieszeni otwiera...
3. Dodane przez piona!, w dniu - 11-08-2011 15:43 00 co wy gadacie poza tym oni nie śpiewaja a drugiego okradł pewnie jakis discotrzep hehe ;]
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.