Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartLubin Ziółkowski: Nie zasłużyliśmy na złą ocenę
Ziółkowski: Nie zasłużyliśmy na złą ocenę
02.11.2011. Radio Elka, Mateusz Kowalski
Lubinianie nie są zadowoleni z usług komunikacji miejskiej, które realizuje PKS. W ciągu ostatnich miesięcy satysfakcja pasażerów spadła o trzy procent. Tak przynajmniej wynika z ankiet, które przedsiębiorstwo transportowe wykonuje dwa razy w roku.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Zdaniem Kazimierza Ziółkowskiego, dyrektora PKS-u, spadek o kilka procent jest już dość znacznym. Nigdy wcześniej nie odnotowano tak dużego spadku. Ziółkowski, chociaż zaniepokojony sytuacją, nie widzi w tym jednak winy przewoźnika. - My wykonujemy zadania według rozkładu jazdy ustalonego przez miasto. Tabor mamy lepszy niż
pół roku temu, bo zakupiliśmy w międzyczasie 10 nowych autobusów. W niczym nie zasłużyliśmy na taką złą ocenę - wyjaśnia dyrektor. W tej chwili co czwarty autobus komunikacji miejskiej jest nowy. Niebawem przedsiębiorstwo planuje zakup kolejnych.
Pytania ankietowe, na które odpowiadali mieszkańcy, dotyczyły między innymi komfortu jazdy, czystości i stanu technicznego autobusów, a także kultury kierowców. W tych kwestiach zastrzeżeń nie było wiele. Według Ziółkowskiego wpływ na złą ocenę przewozów miały inne czynniki - wzrost cen biletów, remonty ulic, które uniemożliwiały normalne i punktualne kursowanie autobusów, a także zmniejszenie liczby kursów na kilku liniach. - Wydaje mi się, że te trzy rzeczy spowodowały spadek satysfakcji. Żadna jednak z tych przyczyn nie leży po naszej stronie. Tym bardziej jest mi przykro - dodaje dyrektor.
Wyniki ankiety odbiją się jednak na wpływach do kasy PKS-u, bo wysokość miejskiej dotacji zależy od stopnia zadowolenia pasażerów. W skali roku firma przewozowa otrzyma nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych mniej. - Kupujemy nowe autobusy, poprawiamy komfort jazdy, a mimo to dostaniemy mniej pieniędzy. Takie jest jednak życie - kończy K. Ziółkowski.
Dyrektor wierzy jednak , że na wiosnę zakończą się większe remonty drogowe w mieście, do tego dojdzie zakup nowych autobusów, zatem satysfakcja pasażerów znów powinna wzrosnąć. (mat)
1. Dodane przez LuBiNeK, w dniu - 02-11-2011 10:46 00 3 zł za bilet w takim mieście jak Lubin to SKANDAL ! Od podwyżki ani razu nie jechałem tymi autobusami, wolę przejść się na piechotę. Lubin to nie Wrocław i nie zapłacę 3 zł za przejechanie dwóch przystanków o tak małej odległości od siebie.
2. Dodane przez stachu, w dniu - 02-11-2011 19:23 00 podobnie w Głogowie
3. Dodane przez driver75, w dniu - 02-11-2011 21:27 00 Niech kopidoły płacą po 10 zł ,a nie 3.Po prywatyzacji tej bandy w dup... im się przestanie przewracać i wszystko będzie cacy.
4. Dodane przez dawid, w dniu - 09-11-2011 23:40 00 Nowe autobusy ? No i co z tego. Jeszcze zza małolata potrafiłem przejechać całą drogę bez trzymania się rurki czy paska. A teraz ? Kierowca rozpędza się i w ostatniej chwili hamuje i wszyscy lecą do przodu. Nie raz miałem przypadek że jadąc autobusem podrużujący o lasce w czasie wsiadania leciał bo kierowca z pośpiechu ruszał. Się dziwie że nikomu nic się nie stało. Teraz dodatkowo przystanek co trzeci metr. Jadąc polną koło szkoły SP 8 kawałeczek dalej (idąc na skróty 1 min drogi znów przystanek koło SP 8 a teraz dodatkowo robią przystanek oddalony o 3 min drogi piechotą. Ten kraj robi się coraz bardziej leniwy najlepiej było by zainwestować w wyciąg po całym mieście. A ceny biletów nie będę komentował za przejechanie Wrocławia 1,20 zl zapłacę. Dodatkowo mają podjazdy dla wózków na środkowych drzwiach tylko nie raz widziałem jak 2-3 ludzi wprowadzali niepełnosprawną osobę do autobusu. Jedyna pomoc kierowcy to zniżenie autobusu za pomocą hydrauliki. Co jak co w zimę jest najgorzej. Spóźniają się o 7-10 min. zdarza się ze ciężko im wjechać pod wiadukt koło wieloryba. Ja się dziwię że tylko 3 % im spadło zadowolenie.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.