Czerwona strona mocy teatru |
25.01.2012. Radio Elka, Tomek Jóźwiak | ||||||||||||||
Dyżurny reporter: 667 70 70 60 Najsławniejsi projektanci mody stawiają dziś na czerwień. By być trendy nie możesz zapomnieć o czerwonych dodatkach w swoim ubiorze, głoszą projektanci. I z tego założenia najwyraźniej wyszli ludzie związani z Teatrem im. Modrzejewskiej ubierając w najmodniejszy dziś kolor wizerunek legnickiej sceny dramatycznej. - Naszym zamysłem było połączenie zmiany ideowej ze zmianą wizerunkową, graficzną. Postanowiliśmy ożywić wizerunek teatru poprzez napełnienie go kolorem, zdecydowaliśmy się na czerwień, ponieważ wyraża ona takie społeczne i polityczne zaangażowanie, podkreśla pewną rewolucyjność w działaniu i przy okazji poprzez swoją intensywność pozwoli zwrócić większą uwagę widzów na sam fakt istnienia teatru. Postanowiliśmy też połączyć nowoczesność z tradycją, bo powracamy do afiszu teatralnego, ale został on bardziej uwspółcześniony w swojej formie - mówi Marzena Gabryk - Ciszak, autorka nowej oprawy reklamowej legnickiej teatru. Są już pierwsze efekty zmiany wizerunku. W tonacji czerwieni zmodyfikowano szatę graficzną strony internetowej legnickiego teatru. Idąc z duchem zmian, poprzez liczne kampanie propagandowe, scena dramatyczna chce zyskać nowych widzów, ale też odzyskać starą widownię. - Przygotowane zostały różne akcje promocyjne skierowane do różnych grup odbiorców, ponieważ chcemy zainteresować teatrem różne grupy wiekowe, różnych odbiorców, zarówno tych bardziej wykształconych, jak i tych, którzy kiedyś mieli kontakt z teatrem na przykład w szkole i się zrazili do sztuki. Chcemy dotrzeć do nich, przełamać w nich uprzedzenia i pewne stereotypy. Dla młodszych widzów przygotowaliśmy "niezbędnik młodego widza", taki pakiet promocyjny. To swego rodzaju instrukcja obsługi teatru, czyli tekst w zabawnej formie ukazujący korzyści płynące z chodzenia do teatru. Młodzi widzowie będą zbierali pieczątki za udział w przedstawieniach i dzięki temu uzyskają korzystną dla nich obniżkę na bilety - zapowiada Gabryk - Ciszak. (tom)
reklama
|
reklama
reklama
reklama