Internetowy sklep - reaktywacja?Internetowy sklep - reaktywacja? |
| 23.02.2012. Radio Elka, Maciej Iżycki | ||||||||||||||
Dyżurny reporter: O internetowym sklepie głośno zrobiło się w ubiegłym roku, kiedy do klientów przestały dochodzić przesyłki z zamówionymi towarami. Wielu z nich miało także problemy z odzyskaniem wpłaconych pieniędzy. Na konsumenckich forach pojawiły się niepochlebne komentarze dotyczące 667 70 70 60 sklepu. Policjanci zaczęli dostawać setki doniesień o możliwości popełnienia przestępstwa. Sprawą zajęła się prokuratura. W grudniu ubiegłego roku zapadła jednak decyzja o umorzeniu postępowania. Jak uznał prokurator prowadzący sprawę, Aleksandra O. nie chciała oszukać klientów, a opóźnienia w dostawie towarów spowodowane były między innymi złymi warunkami atmosferycznymi. Nie wszystkim klientom sklepu spodobała się taka decyzja. Do prokuratury okręgowej wpłynęło wiele zażaleń. - Mamy też wiele telefonów w tej sprawie. Wiele informacji od pokrzywdzonych wpływa na naszą skrzynkę pocztową. Pojawiły się też pewne okoliczności, o których na razie nie chcę mówić, a które muszą być sprawdzone. Jest więc podstawa do tego, by zbadać czy decyzja podjęta w tej sprawie, była prawidłowa - mówi Liliana Łukasiewicz, rzecznik prokuratury okręgowej w Legnicy. Nie jest więc wykluczone, że po dokładnym sprawdzeniu zażaleń, które wpłynęły do prokuratury oraz uwzględnieniu nowych okoliczności, które się pojawiły, postępowanie w sprawie internetowego sklepu zostanie wznowione. (mai)
reklama
| ||||||||||||||
reklama
reklama
reklama















Prokuratura jeszcze raz przyjrzy się funkcjonowaniu sklepu internetowego, który w Głogowie prowadziła mieszkanka Polkowic. W grudniu sprawa została umorzona. Prokuratura rejonowa w Głogowie uznała, że jego właścicielka nie zamierzała wcale oszukać swych klientów.
667 70 70 60


