Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
30
Kwietnia 2025
Środa
Imieniny obchodzą:
Bartłomiej,
Chwalisława, Jakub,
Katarzyna, Lilla,
Marian
Do końca roku 245 dni.
Start arrow Inne arrow Miedziane Hubertusy Lubińskich Kół Łowieckich
Miedziane Hubertusy Lubińskich Kół Łowieckich
3 listopada 2012

foto: Marzena Machniak
 
Komentarze (34)
1. Dodane przez Józek ze Składowic, w dniu - 04-11-2012 08:57 0 0
U nas na wiosce ludzie mówią,że to mordercy ,którzy z własnego próżniactwa zabijają zwierzęta. 
Zabijają dla własnej przyjemności i ubierają to w ładne słowa aby się usprawiedliwić. 
Jest w dekalogu takie przykazanie-NIE ZABIJAJ . 
W imię czego oni zabijają? 
Jak są tacy mocni to niech łapią te zwierzęta i je zagryzają.To będzie w miarę uczciwa walka. 
Strzelają gangsterzy,bandyci i strzelali niemcy. 
O wszystkich wspomnianych mówimy BANDYCI. 
Głodni to chyba nie są bo widać po autach i imprezach,którymi kończą swoją zabawę. 
Nie ma przyzwolenia na zabijanie ,niech o tym wiedzą ci którzy nazywają się myśliwymi. 
To jest może sport elitarny ale trzeba mieć świadomość ,że jest to safari dla ubogich. 
Mordercom zwierząt - mówimy NIE!
2. Dodane przez serafeta, w dniu - 04-11-2012 09:16 0 0
Tragiczny artykuł.Smuta prawda o legalnym zabijaniu. 
Cytuję "Szkoda, że nie leży, bo byłbym królem tego polowania, ale zawsze jest to jakiś tytuł - mówił Król Pudlarzy Mirosław Dobrzański z koła Dzik Lubin. " 
To jeden z cytatów z tego artykułu.Jakiś dramat.Człowiek,który zabija niewinne zwierzę spokojnie może zabić człowieka.To osoba wyzuta z wszelkich uczuć.Zwierzęta nie polują na ludzi. 
Jeżeli już zostałeś myśliwym to życzę ci dożywotniego tytułu - śmierdzącego pudlarza - może być króla.
3. Dodane przez serafeta, w dniu - 04-11-2012 10:01 0 0
"Wbrew pozorom łowiectwo to nie jest tylko zabijanie, które jest tylko częścią łowiectwa. Przynosi oczywiście jakąś satysfakcję, ale równie dobrze satysfakcję przynosi też siedzenie przez 3 godziny na ambonie i pasienie takiej łani na polu, gdy nie ma na nią sezonu, kiedy się na nią nie poluje. To też daje satysfakcję - tłumaczył król polowania. " 
Bardzo proszę "króla" o rozwinięcie myśli na temat zabijania oraz łowiectwa. 
Czy może jest sezon na p...lenie głupot. 
A już wypowiedzi pana Jarmużka to jakieś mamrotanie o szopenie.
4. Dodane przez hipiss ,pukam tylko do kaczowa, w dniu - 04-11-2012 11:04 0 0
sarna przyjęła ???? co za durne określenie ... życzę tobie myśliwy abyś ty przyjął tak jak ta sarna ,od kolegi .... jesteście żałośni zabijając....
5. Dodane przez ..., w dniu - 04-11-2012 12:12 0 0
Co za zezwierzęcenie.Z tej haubicy też do dzików strzelali?
6. Dodane przez do1, w dniu - 04-11-2012 15:13 0 0
Aleś się naprodukował.I po co?
7. Dodane przez mały, w dniu - 04-11-2012 15:24 0 0
Tak, a Ty to pewnie tylko trawę w........sz!!!!
reklama
8. Dodane przez gtx, w dniu - 04-11-2012 15:59 0 0
Popieram Cię Józek na 100%
9. Dodane przez Józio hipokryto, w dniu - 04-11-2012 19:07 0 0
Im wy wszyscy wrogowie łowiectwa. 
Zapytam tylko: Skąd bierzecie mięsko na schabowe, tatara, zrazy zawijane a niektórzy hamburgera czy wiele innych potraw z mięsa. A rosołek w niedzielne południe smakuje? 
serafeta napisał to co myśli. On myśli i niekoniecznie musi być myśliwym. Sam też nie poluję chociaż postrzelać sobie lubię. Tyle, że nie do zwierząt. Łowiectwo a nie zabijanie zwie się to czym paraja się myśliwi. 
A teraz wszyscy kontestujący łowiectwo! Złożyć ślubowanie, że nie weźmiecie do ust mięska. No tak, wy zjadacie tylko to co kupiliście w sklepie, czy jest wam dobrze z tym, że to w waszym imieniu właśnie zamordowano w rzeźni kolejną krowę, świnię, zarżnięto kurę? 
Hipokryci. 
wg
10. Dodane przez ww, w dniu - 04-11-2012 19:30 0 0
no cóż po prostu się nie znacie szkoda gadać
11. Dodane przez Józio hipokryta, w dniu - 04-11-2012 21:01 0 0
Zawsze polowano i dalej się poluje.Wszędzie tam gdzie jest to warunek przeżycia,gdzie stanowi to podstawę wyżywienia rodziny. 
Ja nie jem dziczyzny.I jeść nie zamierzam. 
To nie jest hipokryzja.Jeżeli można kupić w sklepie to kupujcie tam. Nie zabijajcie. 
Gdzieś tam w Kanadzie masowo mordują/pałkami/ foki-popieracie? 
Gdzieś tam w Japonii tłuką masowo wieloryby-popieracie? 
To są masakry dla kasy. 
Myśliwi nie robią tego dla kasy tylko dla przyjemności. 
No tak to jest ZASADNICZA RÓŻNICA. 
Pozdro.
12. Dodane przez timm, w dniu - 04-11-2012 21:06 0 0
i ??? koszt sprzętu podobny, satysfakcja ? ... legalnie, bez ograniczeń, jak sumienie ?
13. Dodane przez lis, w dniu - 04-11-2012 21:14 0 0
... A ŻADNEGO SWOJEGO TYM RAZEM NIE USTRZELILI ??? 
TO MYŚLISTWO - TO FANABERIE !!!
14. Dodane przez żołnierz, w dniu - 04-11-2012 23:00 0 0
Żałosne pajace.W obliczu zagrożenia,gdzie byłyby wyrównane szanse by się osrali:(
15. Dodane przez Sympatyczka, w dniu - 05-11-2012 07:30 0 0
Ludzie litości. Po co tyle jadu i nienawiści. Wszyscy tacy święci jesteście? To brzmi jakby myśliwi nic innego nie robili tylko strzelali do wszystkiego co się rusza. Ktoś musi czuwać nad regulacją populacji, w naszych warunkach natura sama sobie nie poradzi. Poczytajcie trochę o zasadach polowań, idei łowiectwa. Zapewniam, że jeśli poluje się uczciwie i właśnie wg owych zasad jest to piękne emocjonujące przeżycie. Zacznijcie wieszać psy na kłusownikach, którzy psują wizerunek myśliwych.  
A ja jestem sympatyczką łowiectwa i wszystkim Koleżankom i Kolegom polującym życzę przychylności Św. Huberta. Darz Bór.
16. Dodane przez serafeta, w dniu - 05-11-2012 09:42 0 0
Już wystarczy ,że właśnie kłusownicy regulują populację. 
Regulacja populacji zwierząt w wykonaniu myśliwych to populizm i wytłumaczenie tego procederu. 
Co znaczy "w naszych warunkach natura sama sobie nie poradzi" 
Co znaczy p"polować uczciwie"-czyżby chodziło o składki,których nie płacą kłusownicy. 
W przypadku kłusowników zawsze jest nadzieja, że któryś wlezie we wnyki zastawione przez kolegę. 
Czuwanie nad regulacją populacji- nie wiadomo płakać czy się śmiać.
17. Dodane przez maja, w dniu - 05-11-2012 09:44 0 0
myslalam ze poczytam jakies przychylne opinie...a tu..jeden napisal-be i juz wszyscy podlapali....pisza to ludzie ktorzy nie maja pojecia co to jest mysliwstwo... mozna wstapic do kola...mozna cos zrobic dla przyrody.. drzwi otwarte...
18. Dodane przez Józiu hipokryto, w dniu - 05-11-2012 10:19 0 0
Nikt nie każe ci jeść dziczyzny, chociaż jest w zasadzie zdrowsza od mięsa zwierząt tuczonych na fermach. 
A teraz Józio odpowiedz na pytanie: Jak się czujesz gdy pochłaniasz schabowego ze świni tuczonej w ciasnych klatkach, wiezionej na rzeź w warunkach urągających nawet świniom i na koniec nie udawaj, że nie wiesz iż aby wyciąć schab trzeba tego wieprza najnormalniej w świecie zabić prądem lub strzałem w łeb. I zapewniam cię Józio iż myśliwy ma więcej szacunku dla zwierzęcia do którego strzela niż rzeźnik do zabijanego wieprza. 
Nic za darmo, kiełbasy nie robi się z ziółek a i szynka nie jest zbierana w lesie. 
Życzę smacznego. 
Aha. Zapytaj rolnika co myśli o dzikach w kukurydzy i na kartoflisku. Na pewno jest zadowolony. 
wg
19. Dodane przez Sympatyczka, w dniu - 05-11-2012 12:48 0 0
Maja, dzięki za wsparcie.
20. Dodane przez Józiu hipokryta, w dniu - 05-11-2012 15:18 0 0
Przecież wiadomo już jaka jest różnica. 
Świnia dostaje prądem albo kula w łeb. 
Natomiast sarny zabijane przez myśliwych "przyjmują"zadawaną im śmierć i to pewnie z uśmiechem na pyskach. 
Co rolnik powie o dziku w kukurydzy?Nie wiem -ludzie robią więcej szkód ale nie ma przyzwolenia na ich odstrzał. 
Przynajmniej miejcie ,polujący, odwagę cywilną i przyznajcie ,że robicie to dla przyjemność i adrenaliny. Nie ubierajcie tego procederu w niepoważne ideologie,bo to żałosne.
21. Dodane przez Sympatyczka, w dniu - 05-11-2012 19:20 0 0
Żałosne to są Wasze komentarze.
22. Dodane przez xxx, w dniu - 05-11-2012 19:22 0 0
widze ze ludzie nie maja pojecia o czym pisza nie znaja zasad ŁOWIECTWA myśla tylko ze mysliwi sa po to żeby zabijac a o ochronie i introdukcji gatunków nikt nie mówi
23. Dodane przez do kom 22 hipokryta J, w dniu - 05-11-2012 21:37 0 0
Nie dyskutuj z myśliwym bo sprowadzi Cię do swego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem. 
A taki cytat za wikipedią dla pana xxx 
" Skutki introdukcji: 
Introdukcja ma zwykle negatywny wpływ na środowisko. W jej wyniku zostają przełamane przez człowieka naturalne bariery izolujące gatunki. W nowym środowisku introdukowany gatunek nie ma wrogów naturalnych, co może prowadzić do nadmiernego wzrostu jego liczebności, zakłócenia równowagi w biocenozie, a przez to zagrozić gatunkom rodzimym. Wprowadzenie gatunków obcych często prowadzi do wyginięcia gatunków rodzimych. 
Negatywnym przykładem introdukcji jest sprowadzenie przez człowieka na kontynent Australii królika, wróbla oraz opuncji, a także sprowadzenie do Polski z terenów Syberii rośliny (byliny) barszczu Sosnowskiego w celu jej dalszej hodowli na paszę, a która okazała się bardzo szkodliwa w warunkach polskich dla ludzi i zwierząt." - no to pomówmy.
24. Dodane przez typowy mysliwy, w dniu - 06-11-2012 01:36 0 0
Polowanie,sukces,libacja,powrót do domu,lanie żonie i dzieciom..Rano:kwadratowy łeb i zaniki pamięci...o reszcie lepiej nie mówić...
25. Dodane przez do myśliwych, w dniu - 06-11-2012 08:08 0 0
Cała ta dyskusja ma również na celu uświadomienie "łowców jeleni" o tym , że istnieją ludzie ,którzy nie popierają tego rodzaju pomocy naturze.Przyroda radzi sobie doskonale od tysięcy lat a tu nagle jakiś człowiek ,który na ziemi jest przez mgnienie oka,chce tę naturę poprawiać,pomagać jej żeby nie powiedzieć zbawiać.Koniec
26. Dodane przez Paweł, w dniu - 12-11-2012 13:23 0 0
Pany, górnicy potrafią się zabawić, nie tylko strzelaja przodki ale i do zwierzyny. Pewnie robią czystkę w lesie pod rozbudowę zbiornika osadowego. 
Szczęść Boże, niech wam Bór Darzy.
27. Dodane przez Jarek, w dniu - 13-11-2012 07:08 0 0
Widzę, że zabijanie to nie tylko hobby górników ale również lekarzy. Panowie brakuje wam krwi, nie wystarczy wyrywanie zębów i wycinanie woreczków. Wypić pewnie też lubicie, bo jak na trzeźwo zabijać???
28. Dodane przez do reproduktora, w dniu - 13-11-2012 09:51 0 0
Tak sobie pozwoliłem zaadresować odpowiedź na 23 post. 
Zacznijmy od końca. Dobrze? Myśliwi są odpowiedzialni za uprawę barszczu Sosnkowskiego. W tym momencie ręce opadają. Pozwoliłem sobie zinterpretować twą wypowiedź tak jak ty zinterpretowałeś introdukcję. Mało tego, żeby pokazać jakim jesteś hipokrytą dokończę wklejoną przez ciebie treść z Wikipedii 
. Tak, tak zerżnąłeś bezczelnie fragment odpowiadający twojej tezie a zapomniałeś o: cyt. "[...]Pozytywnym przykładem introdukcji jest wprowadzanie żółwi olbrzymich z atolu Aldabra na Ile aux Aigrettes gdzie miały zastąpić rodzime wytępione przez człowieka żółwie i Leiolopisma mauritiana w roznoszeniu owoców hebanowców. Eksperyment uznano za udany. Zaproponowano by wymarłe mastodonty w Stanach Zjednoczonych zastąpić słoniami[3].[...] 
Obecnie nie prowadzi się typowej introdukcji, te czasy już dawno minęły. Obecnie prowadzi się prace mające na celu odbudowę populacji zajęcy i kuropatw. To działania wrogów łowiectwa doprowadziły do wzięcia pod całkowitą ochronę kruków a troska ekologów o lisy doprowadziła do ich wręcz eksplozji ilościowej. człowiek polował od zawsze i jakoś zwierzęta dawały sobie radę i ludziska głodu nie czuli.  
A do postu 25. To dinozaury wyginęły bo polowano na nie nadmiernie? 
wg
29. Dodane przez Damian, w dniu - 13-11-2012 14:26 0 0
Co sądzicie drodzy internauci o wędkowaniu, grilowaniu, 
KFC, golonce i schabowym w kapuście. Problem myśliwych polega na tym, że zamkneli się we własnych grupkach i zachowują jak przysłowiowe buraki. Trzeba skończyć panowie z piciem i odnosić się z większym szacunkiem do otoczenia. Nie jesteście panami lasów i pól. Tym artykułem pokazaliście kim naprawdę jesteście, szkoda, że nie zaprosiliście dzieci na polowanie. Rozumiem wszystko, ale pokot z jego ofiarami zostawcie dla siebie. Lubię kiełbasę, ale krew niekoniecznie.
30. Dodane przez wnuk, w dniu - 13-11-2012 15:14 0 0
Mój dziadek był górnikiem i myśliwym, zwykł mawiać:"jak 
fedruje się 4 grudnia to św. Barbara się gniewa a 3 listopada należy się modlić do św. Huberta i zachować umiar na polowaniu". A wy panowie poszliście sobie w ten dzień postrzelać do lasu bez umiaru i modlitwy.  
Panie prowadzący Szkurat, co wyście w końcu strzeli sarnę i lisa czy łanię i 11 dzików. Pewnie już nieźle byliście zamroczeni alkoholem.
reklama
31. Dodane przez Magda, w dniu - 14-11-2012 07:11 0 0
Pewnie na polowaniu za mało było adrenaliny, krwi i alkoholu bo jak wieśc niesie panowie myśliwi zorganizowali w hotelu baron górnicze dożynki - picie na umór, które zakończyły się mordobiciem i zdemolowaniem lokalu. Pan prowadzący Szkurat pewnie zaprosił kolegów na wigilijne strzelanie w lesie, dokarmianie zwierzyny ołowiem, śledzika i wódkę. Nie macie ani rozumu w głowie, ani boga w sercu.
32. Dodane przez nemrod, w dniu - 14-11-2012 09:48 0 0
Jaki artykuł, takie komentarze. Przynosicie wstyd polskiemu łowiectwu. Nasze święto nie jest okazją do strzelaniny w lesie, w tym dniu oddajemy cześć naszemu patronowi Św. Hubertowi, szacunek zwierzynie i sobie nawzajem. Tradycja łowiecka i etyka jak widzę jest wam obca. Róbcie dożynki po karczmach piwnych, ale nie wprowadzajcie tych zwyczajów do łowiectwa.
33. Dodane przez prawda, w dniu - 14-11-2012 10:42 0 0
Największym zagrożeniem dla zwierzyny jest cywilizacja. 
Rolnictwo wypiera zwierzynę z upraw i pastwisk.Rozwój miast i wsi zabiera naturalne tereny, podobnie jak drogi. Przemysł niszczy naturalne środowisko, chemia truje wszystko i wszystkich. Masz samochód, nosisz trampki czy torbę ze skóry - to niszczysz środowisko. 
Nakręcanie nadmiernej konsumpcji w nieuzasadniony sposób niszczy naszą ziemię, nie kupuj ponad miarę, nie buduj rezydencji, nie zaśmiecaj lasów, żyj zgodnie z naturą, to może Twoje prawnuki zobaczą dziko żyjącą zwierzynę. Czcze gadanie? tak jak to pisanie.J.
34. Dodane przez leśnik, w dniu - 21-10-2013 10:56 0 0
Tyle krzyku o nic, już po lubińskim hubertusie. Wystarczył jeden aby wszyscy skoczyli sobie do gardeł. 
Gdzie tu kultura i tradycja tworzona przez brać górniczą na niwie łowieckiej? Tylko picie.....
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
reklama
 

reklama