Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
22
Listopada 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Cecylia, Marek
Do końca roku 39 dni.
Start arrow P. Ręczna arrow Sparing: SPR Chrobry Głogów - MKS Zagłębie Lubin 32:30
Sparing: SPR Chrobry Głogów - MKS Zagłębie Lubin 32:30
26 stycznia 2013, Wschowa

foto: Mateusz Kowalski
 
Komentarze (47)
1. Dodane przez kibicka, w dniu - 26-01-2013 19:14
Bylam na meczu spr dobrze gral i o to chodzi brawo chlopaki
2. Dodane przez kibic, w dniu - 26-01-2013 20:22
BRAWO CHROBRY!!!
3. Dodane przez kibic sportowy, w dniu - 26-01-2013 21:50
Gratulacje GŁOGÓW zamiast na hali grać (sparingi również) to wystawiamy jakiś wyczesane PIESKI. Wstyd i porażka.
4. Dodane przez czup do 3, w dniu - 26-01-2013 23:21
Przecież to promocja piłki ręcznej.
5. Dodane przez Kilimandżaro, w dniu - 27-01-2013 11:50
ze 100 osób widzę było... macie obraz "popularności" ręcznej... a grały dwie ekipy z grona niby najlepszych w Polsce!! zostańcie już w tej Wschowie...
6. Dodane przez do 5, w dniu - 27-01-2013 13:58
Skąd się biorą tacy jak ty? Nie wiem skąd u mnie przekonanie, że z łąki na Wita Stwosza :D
7. Dodane przez te 5, w dniu - 27-01-2013 14:10
Nie mam watpliwosci, ze gdyby to mzks gral mecz sparingowy we wschowie, to przyszlo by jakies 2000 kibicow :DDDDD
8. Dodane przez Czomolungma, w dniu - 27-01-2013 14:39
re 5 
W sali we Wschowie na 90 miejsc było 100 kibiców. 
Na stadionie głogowskim - w Głogowie!!! - na ostatnim meczu zajętych było ... 4% miejsc. Oto obraz popularności nożnej w Głogowie.  
Na 2800 miejsc zajętych 117, w większości przez dzieci.  
O czym ty porcelano piszesz?
9. Dodane przez glogowianin, w dniu - 27-01-2013 15:23
A co MZKS ma wspólnego ze sparingiem SPRu???????Dlaczego kibice SPRu przy byle okazji ciągle piją coś do nożnych????Skąd się ci ludzie biorą????Kompleksy mają jakieś cy cuś????To już nie mozna niczego napisać o ręcznych żeby nie być oskarżonym o "piłkarskość"????
10. Dodane przez Klak, w dniu - 27-01-2013 17:11
problem jest taki gdyby mzks miałby grać przez miesiąc nie na swoich obiektach to byłby ogromny wrzask i hałas, zapewne zwolniony by został prezes, dyrektor, kierownik i całe to towarzystwo dzisiaj w spółce chrobry s.a. . A gdy przez cały grudzień i w styczniu spr nie może trenować i grać na swoich obiektach to wszystko jest w porządku!!!! 
Tutaj nic nie jest w porządku, widać jak na dłoni jak traktowane są w Głogowie piłka nożna i piłka ręczna. 
ręczni za chwilę zaczynają ligę a muszą grac i trenować nie na swoim obiekcie. paranoja jakaś!!!
11. Dodane przez do 9, w dniu - 27-01-2013 18:57
No to się teraz popisałeś :/ 
Ręczni mają kompleksy z powodu nożnej? że niby oni tacy świetni, a ręczni beznadziejni? że grają w lidze mistrzów, a ręczni w lidze podwórkowej? Czy może jeszcze są jakieś inne powody, których nie znam? 
..."być oskarżonym o "piłkarskość"????"- przetłumacz proszę to co napisałeś na język polski? bo ni jak nie potrafię tego zrozumieć ;?
12. Dodane przez glogowianin, w dniu - 27-01-2013 20:11
re 11- no właśnie.Dwa kolejne posty przybyły od kibiców ręcznej, i oba o... nożnych. O co wam chodzi?Dlaczego nie zajmiecie się sobą tylko ciągle do nożnych macie o coś pretensje?Przecież to też jest nasz głogowski klub.A wy ciagle od kilku lat coś do nich macie.Wiec dlatego zastanawiam sie, czy to nie jest spowodowane jakimiś kompleksami.Bo nie jest to normalne zachowanie
13. Dodane przez aha, w dniu - 27-01-2013 20:17
aha- a co do nożnych, to z tego co zauważyłem 3 ostatnie sparingi grali poza Głogowem.I nikt z tego powodu nie płakał.To odpowiedź do 10- chociaż nie na temat,bo post jest o ręcznych.Ale skoro juz przywoływany jest tu ciągle MZKS to uznałem że warto na to odpowiedzieć.
reklama
14. Dodane przez Czomolungma, w dniu - 27-01-2013 20:26
(...) 
Ale poważnie. hihihi Zanim nie pojawił się post 5 nikt słowa o nożnej nie napisał bo piszą o ręcznej ludzie normalni.
15. Dodane przez K2, w dniu - 27-01-2013 21:16
Kogo obchodzi jakiś SPR? Miarę zainteresowania można zweryfikować, porównując przedsezonowe prezentacje SPR-u i MZKS-u
16. Dodane przez re 13, w dniu - 27-01-2013 21:56
No tak, biedacy musieli grać poza Głogowem bo na boisku była wystawa psów, karczma, studniówka i co tam jeszcze. 
Skoro już MZKS-esiacy tak się produkują w martwym dla nich sezonie to uznałem, że warto ich sprowadzić na ziemię i odpowiedzieć by zaczęli wreszcie myśleć mimo bólu jaki im to sprawia.
17. Dodane przez re 15, w dniu - 27-01-2013 21:59
Normalnych obchodzi. Normalnych inaczej, jak widać w postach 5 i twoim też. Niezdrowe, duże zainteresowanie zawsze budzi wynaturzenie. Masz odpowiedź.
18. Dodane przez re15, w dniu - 27-01-2013 22:31
Kazdy mierzy swoja miarką :D włsnie, to cala prawda o noznych. 
Najwazniejsze ile osob bylo na prezentacji (reczni nie mieli prezentacji- tak na marginesie) 
Ale to ilu bylo kibicow na meczach na Stwosza, zwlaszcza pod koniec rundy? to juz malo wazne :DDD
19. Dodane przez rerere, w dniu - 28-01-2013 08:27
gdzie w poście nr 5 jest mowa o piłce nożnej?? jakoś nie mogę odczytać-czyżby towarzystwo od tego rzucania skórą analfabetyzmu wtórnego się nabawiło...? PS. wielcy fani szczypiorniaka, mówicie, że prezentacji nie było-a to dziwne, bo ja mam inne zdanie i wiedzę! tylko, że bidna była, to fakt!
20. Dodane przez do tygryska z 19, w dniu - 28-01-2013 09:13
A niby ten post napisał tygrysek co straszy dzieci? Post jest o życiu seksualnym mrówek na Borneo? 
Jestem pewien, że napisał to zwolennik szmacianki ganianej po trawie w trzeciej lidze. Nie widzę też jakoś odniesienia do super reprezentacji wiernych kibiców szmacianki na ostatnim ligowym meczu. 4% zajętych miejsc!
21. Dodane przez Winyl, w dniu - 28-01-2013 11:28
zerknąłem na statystyki-średnia ligowa w tej jak to nazywacie esperki trzeciel klasie rozgrywkowej to jakieś 1000 widzów... ostatni mecz ligowy przy Wita Stwosza oglądalo jakieś 700 z haczykiem... skąd wy te liczby bierzecie?? na halę nawet tyle nie przychodzi z tymi dziećmi wpuszczanymi za darmo! a wiem to stąd, że hala z sektorem za bramką ma pojemności 1200 miejsc!! a nawet nie zapełniacie bocznych trybun!
22. Dodane przez kibol MZKS, w dniu - 28-01-2013 12:03
Śmieszą mnie te wpisy, dziękuje wszystkim za poprawienie humoru. Drodzy kibice SPR-u jesteście super hiper ekstra, więc co to za maniera porównywania się "łąkowych" z Wita Stwosza jak to sami określacie, wiadomo jesteście lepsi, więc równajcie do kogoś na waszym poziomie, a nie do III ligowców. Przypomnę tylko, że hala też znajduję się przy Wita Stwosza, ręczna wywodzi się z Chrobrego, czyli obrażacie samych siebie. A co do grania w innym mieście parę ładnych lat temu, gdy Chrobry walczył o utrzymanie w lidze, musiał grać swój domowy mecz ligowy właśnie we Wschowie, bo na stadionie koniecznie musiał się odbyć czerwony festyn z okazji 1 maja, i nikt wtedy z kierownictwa obiektów pracy nie stracił. A do kolegi który jakoś udowodni (zdjęcie trybun+policzona liczba widzów itp.) te brednie o 117 osobach na meczu Chrobrego, 10.000 zł odemnie i 1000000 dolarów od szwedów za Nobla.
23. Dodane przez do 12, 13, w dniu - 28-01-2013 12:25
Tylko pogratulować- klapek na oczach. Jeśli nie widzisz różnicy między tym, że SPR za 5 dni rozpoczyna grę w lidze i gra sparing poza Głogowem i powołujesz się na to, że mzks TEŻ grał sparingi poza Głogowem. Nie ma dla ciebie różnicy? A kiedy II rundę rozpoczyna II liga? Kiedy mzks będzie grać mecz ligowy? Też za tydzień? 
I jak tu mieć szacunek do tych kibiców jedynej "słusznej" dyscypliny w Głogowie?
24. Dodane przez do 21, w dniu - 28-01-2013 12:36
To raczej skąd ty beirzesz swoją wiedzę? Jak piszesz- ze statystyki- i z tym sie zgodzę. Ja za to, jestem na meczach i nożnych i recznych, wiec przestań tu posiłkować się statystyką i wiedzą teoretyczną (1200 miejsc? słaba wiedza) tylko rusz tyłek od kompa i pójdź na mecz na stadion i do hali, to zobaczysz jak się ma rzeczywistość do statystyk, w które ślepo wierzysz. 
W hali byli uczniowie, to prawda. Na ostatnim meczu przed przerwą, a na stadionie non stop sa dzieci z tzw. akademii, które podnoszą (dla ciebie) statystyki.
25. Dodane przez Kibic NiR, w dniu - 28-01-2013 12:43
hahahaaha...człowieku spod 21: na jednym meczu w I rundzie było około 2 tys kibiców, a na pozostałych, to już nawet szkoda pisać. Ten jeden mecz, no góra 2 mecze podniosły te, jakże dla kiboli mzksu, ważne statystyki. 
Czy kiedykolwiek i którykolwiek kibic ręcznej porównywał liczbę kibiców z nożnymi- jako pierwszy? Nie, bo dla mnie, kibica ręcznej, nie liczy się ilość- LICZY SIĘ JAKOŚĆ. 
do 19: czy masz na myśli spotkanie z Zawodnikami i Trenerami? I ty uważasz, że to była prezentacja SPRu? 
To podaj mi link do strony, która zapowiadała prezentację SPRu. Chętnie sobie ją poczytam.
26. Dodane przez re22, w dniu - 28-01-2013 12:50
..."Drodzy kibice SPR-u jesteście super hiper ekstra"- i tu się z twoim zdaniem zgadzam. Z dalszą częścią, o porównywaniu się, również. 
Wspomniała babcia dziewicze lata- i zapłakała":..."parę ładnych lat temu, gdy Chrobry walczył o utrzymanie w lidze, musiał grać swój domowy mecz ligowy właśnie we Wschowie"- człowieku, czy ty musisz żyć przeszłością? Czy ty nadal myślisz o komunie itp, itd?  
Chłopie, tamte czasy dawno minęły- uwierz mi. Żyjemy w innym kraju- demokratycznym.  
Dzięki demokracji do władzy w mieście doszedł pis i dzięki demokracji mogą "niszczyć" ręczną, a hołubić nożną! Tyle tylko, że demokracja ma również to do siebie, ze będą kolejne wybory i to, dzięki demokracji może się zmienić!
27. Dodane przez Dowody, w dniu - 28-01-2013 13:08
wszystko co espeerek robio ostatnio jest zerżnięte z piłki noznej-spotkania z dzieciarnią, mecze pokazowe, zaproszenia dla grup dzieci, nawet akcja z maskotką!! wzorujecie się na słabym trzecioklasowym klubiku-jak go nazywacie... naśladowcy! co do prezentacji-uwierz, że była kilka lat temu-taka bida, że nikt nie chce pamiętać 
masz nawet link z miedziowego!! http://miedziowe.pl/content/view/16471/468/ kończę więc dyskusję bo to kolejny dowód - puste trybuny!!-nawet telewizja się wynudziła
28. Dodane przez bida, w dniu - 28-01-2013 13:11
zapomniałem-strona tego klubu z najwyższej klasy rozgrywkowej nie działa-bida z nędzą
29. Dodane przez glogowianin, w dniu - 28-01-2013 13:33
ja nie mogę... ręczni znów zaczynają swoją starą śpiewkę o niszczeniu i inne fobie... I "oczywiście to nie oni zaczynają" tą dyskusję o nożnych... Normalnie Żal.pl I później dziwią sie że ludzie z nich łacha drą a kibice nożnych odpowiadają... 
A MOŻE W KOŃCU KTOŚ Z KIBICÓW RĘCZNYCH KTO BYŁ WE WSCHOWIE NAPISZE WRESZCIE JAK WYGLĄDAŁA GRA, JAK PREZENTOWAŁ SIĘ SPR I JAKIE SĄ SZANSE NA UTRZYMANIE ZESPOŁU W TEJ SUPERLIDZE????!!!! BO CHYBA O TYM JEST NEWS!!!!!! BO NA RAZIE TO PISZECIE TYLKO O NOŻNYCH ZAMIAST NA TEMAT. 
I jeszcze jedna moja uwaga: do jasnej ch....y- czy kibice Zagłębia tez piszą o niszczeniu swojego klubu przez niszczycielskie siły tylko dlatego, ze musieli grać z sprem... WE WSCHOWIE???? Ludzie z hali: OGARNIJCIE SIĘ WRESZCIE, BO NIEDŁUGO PIES Z KULAWĄ NOGĄ NIE BEDZIE CHCIAŁ OGLĄDAĆ WASZYCH POPISÓW!!!!! I NAWET TA EKSTRAKLASA NIE BĘDZIE JUŻ MAGNESEM DO PRZYCIĄGNIĘCIA NA HALĘ KIBICÓW. BO WŁAŚNIE WY ROBICIE SPROWI NAJWIĘKSZĄ ANTYREKLAME SWOIMI ŻALAMI I CIĄGŁYM PŁACZEM!!!!!!!
30. Dodane przez DO29, w dniu - 28-01-2013 14:33
ROZLUŹNIJ POŚLADKI! NIE MARTW SIĘ O MNIE- KIBICA RĘCZNEJ. CHODZIŁEM, CHODZĘ I ZAPEWNIAM CIĘ, BĘDĘ CHODZIĆ NA RĘCZNĄ. NIE ZMIENI TEGO NAWET TWOJE CZARNOWIDZTWO I DZIAŁANIA OBECNEJ WŁADZY. NAWET JAK BĘDZIE TO III LIGA! 
A DO TWOJEJ WIEDZY- PO TO SA PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE, ŻEBY- JAK TO NAZYWASZ- WYLEWAĆ SWOJE ŻALE.  
MAM DO TEGO PRAWO I Z NIEGO KORZYSTAM. 
NIE TY BĘDZIESZ DECYDOWAĆ O TYM, CO , KIEDY I JAK PISZĘ. A TWOJE PRAWO- NIE CZYTAĆ!
31. Dodane przez rere27, w dniu - 28-01-2013 14:36
No oczywiście! Przecież tylko i wyłącznie mzks wszystko to robił i to są pomysły tylko i wyłącznie mzksu! Wszystkie kluby w Polsce, które robią takie rzeczy wzorowały się na mzksie! Teraz powinny zapłacić mzksowi, który posiada na to wszystko "prawa autorskie". Do sądu z klubami, które bezprawnie korzystają z pomysłów mzksu! DO SĄDU!
32. Dodane przez re 26, w dniu - 28-01-2013 14:50
Nie wiem czy muszę żyć przeszłoscią, nie wiem też czy nią żyję, ale wiem jedno, ten festyn był w chyba w 2003 może nawet 2004, więc tej komuny jednak się trochę jeszcze wtedy chyba ostało, przynajmniej w Głogowie, a do 1998 nikt by nie kazał Chrobremu grać gdzie indziej, bo obiekty były jego właśnością. Co do tego kto jest lepszy, to już ustalone, więc po co się spinacie, więc dajcie na luz i to naprawdę spory, zwłaszcza, z tym niszczeniem ręcznej, bo naprawdę możecie kogoś naprawdę zdenerwować i może naprzykład zmienić wam nazwę klubu, zakazując używać nazwy Chrobry, bo nawet przyjmując to co oficjalnej stronie klubu napisał były kierownik klubu (ciekawe czy obecnie również stwierdziłby to samo), że możecie się nazywać Chrobry, to jednak nie macie prawa przekazywać tego prawa na kolejne podmioty np. nową spółkę. Więc naprawdę dużo luzu, pozdraiwam, zrdowia życzę. 
 
A co do zmian po kolejnych wyborach, nawet jeśli ktoś zniszczy, rozwiąże, zlikwiduje czy co tam innego wymyśli, to nagle znikną jego kibice i o nim zapomną? To jest właśnie ta różnica między Chrobrym a SPR-em, zniszczony odrodzi się szybko ze zdwojoną siłą, tak jak pokazały dziesiątki innych piłkarskich klubów w Polsce i będzie dwa razy silniejszy niż obecnie, więc to żadne ostrzeżenie czy groźba. Jak pisał artysta: \"Był las, nie było was, nie będzie was, będzie las\". Jeszcze raz pozdrawiam, spokoju i zdrowia życzę.
33. Dodane przez glogowianin, w dniu - 28-01-2013 16:15
a właśnie-co jest ze stroną SPRu? Czemu nie działa?
34. Dodane przez do 32, w dniu - 28-01-2013 16:44
No widzisz i tym własnie się różnimy (na pewno nie tylko tym). Napisałem o zmianie władzy (o tym zdecydują wyborcy), a ty stosując swoją miarkę do tego zdania dorobiłeś sobie- groźby i ostrzeżenia o zniszczeniu, likwidacji itd. piłki nożnej. Oj, mentalności się nie da zmienić. Jesteś tego najlepszym przykładem. 
Czy ty w ogóle myślisz nad tym co piszesz? 
Najpierw czytam: ..."naprawdę możecie kogoś naprawdę zdenerwować i może naprzykład zmienić wam nazwę klubu, zakazując używać nazwy Chrobry", a następnie zarzucasz innym groźby i ostrzeżenia?  
Czyli, jak zwykle- mnie wolno wszystko, a innym? Broń Boże! 
Wg ciebie festyn z 2003/ 2004 roku, to teraźniejszość? To od kiedy dla ciebie można pisać- mówić o przeszłości? 10 lat, to całkiem niedawno? Prawda? 
Zastanów się- zanim znów cokolwiek napiszesz, bo jestem zażenowany czytając twoje odpowiedzi (o błędach w pisowni nawet nie wspomnę).
35. Dodane przez re 34, w dniu - 28-01-2013 20:49
Nie wiedziałem czy to ostrzeżenie, czy groźba (łagodna)-o tych wyborach, więc użyłem zwrotu "czy" nie definujac tego konkretnie jako groźbę czy ostrzeżenie, tym bardziej nikomu nic nie zarzucając. O niszczeniu to pisałeś Ty kolego, konkretnie ręcznej przez PiS, ja o niczym takim nie wspominałem w kontekscie zmiany ewentualnej władzy, nie pisałem też po których, nie tylko najbliższych wyborach, bo każda władza, nawet ta sama, może zawsze przecież zmienić zdanie- ja o teoretycznej sytuacji, a Ty, że "dorobiłem grożby i ostrzeżenia o likwidacji nożnej". Ale widze kolego, że Ty lepiej niż ja wiesz co i jak myślę, posiadając taką umiejętność, przenikania do świadomości innych osób, sam doskonale rozumiesz, jak takiemu osobnikowi ciężko zebrać myśli, o błędach w pisowni nie wspominając, więc czemu się tak dziwisz. A jeśli czytając to co piszę jesteś zażenowany, to nie czytaj, bo to nie są żadne odpowiedzi do Ciebie, czy jakaś z Tobą polemika, tylko informacja dla reszty głogowian, jak i co wygląd. Nie traktuj tego tak osobiście, bo najwidoczniej zle to na Ciebie wpływa, a można przecież na spokojnie popisać z innymi osobami, dodatkowo się czegoś ciekawego dowiedzieć, naprawdę więcej luzu.
36. Dodane przez re 32, w dniu - 29-01-2013 07:53
Nie Chrobrym a MZKS-em i nie SPR-em a Chrobrym. Tak też może być. Nie jest MZKS właścicielem nazwy Chrobry i można by się zastanowić czy prawnie nowa spółka przejęła nazwę. To tak na marginesie. 
W poście 35 odwracasz kota ogonem w myśl zasady, że nawet jak cię złapią za rękę to wrzeszcz, że to nie twoja ręka. A ja złapałem cię za rękę, i co powiesz? Cyt. [...] Co do tego kto jest lepszy, to już ustalone, więc po co się spinacie, więc dajcie na luz i to naprawdę spory, zwłaszcza, z tym niszczeniem ręcznej, bo naprawdę możecie kogoś naprawdę zdenerwować i może naprzykład zmienić wam nazwę klubu, zakazując używać nazwy Chrobry, [...] Kto to napisał? Muminki? Co miał na myśli jak nie groźby autor tego tekstu? Dalej, to nie są groźby, to jest tylko informacja. Tak, informacja, że jak nie będziecie myśleć jak my to wam zrobimy kuku. 
Skoro zebranie myśli przeszkadza ci w poprawnym pisaniu to czas do dobrego specjalisty od zbierania myśli?
37. Dodane przez re 36, w dniu - 29-01-2013 10:39
To ja odniosę się do tego marginesu. Przyjmijmy, że prawdą jest to co napisał na oficjalnej stronie SPR-u były kierownik-że zarząd MZKS wyraził zgodę na urzywanie nazwy Chrobry przez SPR, wyrził zgodę czyli był dysponentem tej nazwy, czyli jej właścicielem. A teraz zarząd SPR-u, nie pytając właścicela czy pozwoli użyć tej nazwy, dla powołanej nowej spółki, sam chce dysponować nazwą Chrobry. I tu nie ma co się zastanawiać, widać wszystko wyraźnie. 
 
Jeszcze raz, ja niczym nie groże, ale Ty dalej wiesz lepiej co ja miałem na myśli. Kuku SPR-owi nikt nie chce zrobić, bo gdyby chciał to by to poprostu zrobił i już, bo myśleć jak ja (my-miałeś na uwadze czyba kibiców Chrobrego piszą: "jak nie będziecie myśleć jak my to zrobimy wam kuku") to nie myśleliście, nie myślicie i myśleć nie będziecie, nie ma co ukrywać, zresztą nikt tego nie oczekuje, każdy może i powinien myślec jak chce i mieć swoje zdanie na jakiś temat, możesz się z czymś nie zgadzać, ale liczą się suche fakty, a nie to jakie ktoś ma o czymś zdanie, ale takie ciągłe pisanie o "niszczeniu ręcznej" w końcu może jednak wywołać wilka z lasu, ktoś się w końcu może poczuć urażony tym, że zarzuca mu się coś czego nie robi, więc jeśli już i tak taki wyrok został na niego wydany, poruszony może jednak zdecydować się na zrobienie jakiegoś ruchu. Do reszty się nie odniosę, bo jak już pisałem to nie jest jakaś z Tobą polemika, tylko informacja- tu o właścicielu nazwy Chrobry i jak wielce nożna "niszczy" ręczną.
38. Dodane przez do 37, w dniu - 29-01-2013 16:35
Gdzie ty przeczytałeś, że NOŻNA NISZCZY RĘCZNĄ? Nie dość, że masz problem z pisaniem, to w dodatku masz też problem z czytaniem ze zrozumieniem. 
Lepiej przestań pisać, bo coraz bardziej się gubisz.
39. Dodane przez KIbic SPR, w dniu - 29-01-2013 16:36
Nie mogą pocisnąć SPR, bo wygrał z zagłąbiem, to piszą pierd.oły o wszystkim innym. Żałośni ludkowie!
40. Dodane przez do 38, w dniu - 29-01-2013 21:30
Przecież ciągle od lat o tym piszecie. 
do 39-to sprowcy jak zwykle wywołali temat nożnych więc pretensje miej do swoich sfrustrowanych kolorowych kolegów
41. Dodane przez przypomnę 40-ce, w dniu - 30-01-2013 10:46
Do postu 5 nikt nie pisał nie na temat. Kopiący szmaciankę na łące w 5 poście zaczął wylewać frustracje trzecioligowego kopacza. Ty śmiesz wmawiać chłopu ciążę?
42. Dodane przez do 40, w dniu - 30-01-2013 10:49
Jak zwykle- kto winny? Ręczna i jej kibice :D 
Ciągle, to tacy jak ty pod tematami o ręcznej prowokują i obrażają.  
Pewnie napiszesz- skąd! kibice mzksu nigdy nie obrażają? to od razu odpowiedź i cytat: ..."pretensje miej do swoich sfrustrowanych kolorowych kolegów" 
Na innych widzisz :słomkę", a na sobie nie widzisz "snopka". 
Udzielaj się dalej, tylko uważaj na zdrowie, bo jeszcze ci żyłka pęknie z tej złości i stresu :D
43. Dodane przez glogowianin, w dniu - 31-01-2013 08:04
Już skończone opowieści dziwnej treści? To może ktoś z kibiców Spru napisze wreszcie jak wyglądał mecz, jak prezentowali się zawodnicy, i jakie mamy szanse na utrzymanie?
44. Dodane przez czarodziej, w dniu - 31-01-2013 16:35
do 43: 
Na to pytanie odpowiedzieć może tylko ten na wysokości. 
Ja- będę to wiedział po zakończeniu II rundy.
45. Dodane przez głogowianinowi odpowiem, w dniu - 31-01-2013 17:33
Odpowiem, choć pytanie powinien zadać nożnym. Będzie jak co roku, trudno, ale radę damy. Martw się o swoich bo we wrocławskim sądzie leży akt oskarżenia w sprawie korupcji w MZKS-ie.
46. Dodane przez głogowianin, w dniu - 31-01-2013 22:45
do 45: :DDDDDDD ja nie moge :DDDDDD znów nożni :DDDDD 
"... bo we wrocławskim sądzie leży akt oskarżenia w sprawie korupcji w MZKS-ie" -cieszysz sie z tego powodu? 
Niestety musze cie rozczarować. Nie ma żadnego aktu oskarżenia przeciwko MZKSowi. To tylko plotki blogera, które ty bierzesz jako pewnik i tworzysz własne teorie. 
A ręczni są tak samo moi, jak nozni. Bo oba są głogowskimi klubami. I obu kibicuję tak samo. Więc prosze cie...
reklama
47. Dodane przez a jednak, w dniu - 01-02-2013 09:37
A jednak w sądzie jest wątek MZKS-u. Jest i ty tego nie zmienisz. Czy się cieszę z tego powodu? Chyba żartujesz. Na miasto i dobre imię Chrobrego padł cień korupcyjny. 
Możesz, możesz obiektywnie zpojrzeć i powiedzieć - kompromitacja.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
reklama
 

reklama