Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
1. Dodane przez Kierowca, w dniu - 19-02-2013 13:16 De facto kierowcy autobusów miejskich często na chama się pchają np na dużym rondzie wręczy wymuszają kierowcę jadącego wewnętrznym pasem do tego aby uciekał bo mistrz kierownicy autobusu ma pierwszeństwo tzn on tak uważa a jest inaczej tak samo wyjeżdżając z zatoki jeśli uderzy w pojazd to jest jego wina bo włącza się do ruchu trochę kultury !
2. Dodane przez Również kierowca, w dniu - 19-02-2013 14:40 Do 1. A Ty byś mógł pomóc wyjechać z przystanku kiedy ma włączony lewy kierunkowskaz. Nawet na teście na prawo jazdy jest pytanie "co powinien zrobić kierujący pojazdem widząc autobus chcący włączyć się do ruchu z przystanku. Wierz mi, że prawidłową odpowiedzią jest, że powinien mu umożliwić wyjazd. Pamiętaj że wiezie więcej ludzi, niż Ty w swojej puszeczce.
3. Dodane przez johny, w dniu - 19-02-2013 15:48 zdecydowanie popieram komentarz "Również kierowca", chociaż nigdy nie byłem kierowcą autobusu i nie zarabiałem na życie jako kierowca
4. Dodane przez Do 2, w dniu - 19-02-2013 17:21 Tylko ze moja puszeczka jest o wiele mniejsza jakbyś chciał zauważyć zgadzam się o umożliwieniu wjazdu a nie wpychaniu się na chama np przed samochód ciężarowy przez autobus !
5. Dodane przez driver75, w dniu - 19-02-2013 19:06 Zdecydowanie popieram kom.2. Na głogowskich ulicach ,żeby autobusem wyjechać np. z zatoczki należy wyjść z autobusu klęknąć ,a i tak to mało.
reklama
6. Dodane przez rafio28, w dniu - 19-02-2013 20:45 Do kolegi z Astry,bedziesz ja klepal,bo chetnie odkupie aparat zaplonowy!!!!
7. Dodane przez kierowca-rajdowca, w dniu - 19-02-2013 22:15 bylem sam uczestnikiem sytuacji gdy kierowca nie wlaczyl kierunkowskazu i zaczal wyjezdzac z zatoczki. kom. 1 ma racje ci panowie i panie mysla ze sa krolami na drogach zupelnie jak ich koledzy taksowkarze
8. Dodane przez ZTM warszawa, w dniu - 19-02-2013 23:47 U nas na zajezdni R1-Woronicza mają taką lampe, na Pradze pewnie by znalazł taki halogen. Na Kabatach pomalują i wyklepią. Rafio 28 słuchaj aparat zapłonowy z solarisa I generacji będzie pasował
9. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 20-02-2013 01:01 Zgadzam się i z 1 i z 2 komentarzem ,ale chciałbym co nieco dodać gdyż wiadomo jak autobus sygnalizuje wyjazd z zatoczki trzeba ustąpić mu i wypuścić oczywiście sam tak robię ,ale coraz częściej bywa tak ,iż kierowca autobusu wrzuci kierunek gdy ja jestem w połowie jego autobusu i rusza z grubej rury spychając mnie na drugi pas ,już dwukrotnie miałem taką sytuacje ,że musiałem się ratować .Ja będąc nawet w połowie autobusu nie jestem w stanie wyhamować nagle lub zmienić pas na inny bo jest to niemożliwe .Nie mówię ,że wszyscy tak robią bo są normalni kierowcy autobusów ,którzy sygnalizują wyjazd troszkę wcześniej i wtedy my mamy czas na ewentualną zmianę pasa czy też wyhamowanie aby umożliwić wyjazd autobusu
10. Dodane przez lol, w dniu - 20-02-2013 07:30 podobną sytuację mam prawie codziennie przy wyjeździe z orbitalnej na gwiaździstą.Nie raz by się też skończyło kolizją bo kierowca autobusu włączył sobie kierunkowskaz i wyjechał kiedy ja byłem w jego połowie tyle dobrze że nikt znad przeciwka nikt nie jechał i mogłem uciec na lewy pas.I takie sytuacje się zdarzają codziennie ;/
11. Dodane przez Świeży Kierowca, w dniu - 20-02-2013 08:56 Od paru miesięcy mam uprawnienia na D i kwalifikację . Z strony prawnej " W terenie zabudowanym kierowcy mają obowiązek ustąpić pierwszeństwa autobusom, które włączają się do ruchu. Ale tylko wtedy, kiedy nie zagraża to bezpieczeństwu na drodze, czyli na przykład może się to obyć bez gwałtownego hamowania " sam z własnego doświadczenia wiem jak wygląda manewr zmiany pasa ruchu na naszym rondzie autobusem i niezmiernie byłem wdzięczny , gdy pozostali kierowcy zwalniali umożliwiając mi zmianę pasu , ponieważ w innym przypadku musiałbym w pewnym momencie zatrzymać autobus ( tworząc za tor za sobą ) następnie przeczekać na wolny pas i ruszyć ( co też chwilkę trwa uwierzcie ) , dlatego uważam , że zwolnienie 1-2 aut , by umożliwić autobusowi sprawny manewr zmiany pasa ruchu może tylko wszystkim wyjść na dobre oczywiście jeżeli nie zagraża to bezpieczeństwu
12. Dodane przez Ad Świeży Kierowca, w dniu - 20-02-2013 11:52 To czy nie możesz zająć lewego pasa wjeżdżając na rondo a nie na siłę pchać się z prawego na lewy ?
13. Dodane przez Świeży Kierowca, w dniu - 20-02-2013 14:35 sądzę , że kierowcy nie byliby dumni widząc na lewym pasie autobus przed rondem , chyba nie muszę tłumaczyć czemu
reklama
14. Dodane przez AD 13, w dniu - 21-02-2013 20:58 Czyli lepiej spychać kierowców jadących wewnętrznym tak ?
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.