Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Zakłady Wzbogacania Rud KGHM pomagają pracownikom rzucać palenie. W tym roku do współpracy zaproszono lubiński Sanepid. Akcja spotkała się z dużą przychylnością załogi.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Zakłady Wzbogacania Rud nadal promują niepalenie. Akcja antynikotynowa trwa tam bez przerwy, ale w okolicach światowego dnia bez papierosa nabiera mocy. W ubiegłym roku były dosadne plakaty i ulotki, w tym zaproponowano pracownikom ankietę, w której załoga wyraziła swoje zdanie na temat palenia. - Chcieliśmy przepytać naszych pracowników: ilu pali, ilu paliło a udało im się rzucić. Wyniki ankiety są całkiem interesujące. Na 139 przepytanych
pracowników 54 deklaruje, że nigdy nie paliło, 64 odpowiedziało, że palili, ale obecnie nie palą. 21 osób przyznaje, że pali a wśród nich trzech na czterech przyznaje, że chciało by rzucić, ale mają z tym problem - informuje Elżbieta Mackało - Bukraba, inspektor ds. BHP w KGHM O/ZWR.
Z myślą o tych, którzy chcą rzucić palenie zorganizowano punkty informacyjne, w których załoga ZWR mogła porozmawiać z pracownikami Sanepidu. Panie z Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej służyły radą. - Ważne jest wsparcie osób bliskich, warunków pracy czy domowych. Ci ludzie musza mieć obok siebie osoby niepalące i świadomość, że palenie jest szkodliwe. W każdym nałogu i uzależnieniu bardzo ważną rolę odgrywa wspierający z najbliższego otoczenia. Ten zakład bardzo wspiera. Od wielu lat współpracuje z nami. Otrzymuje od nas materiały. Jest to zakład, który dba o zdrowie pracowników - zapewnia Zofia Marcinkiewicz, koordynator oświaty promocji zdrowia z lubińskiego Sanepidu.
Decyzja o rzuceniu palenia to jedno, ale dokonanie tego to już inna sprawa. Jak mówią palacze i ci, którzy wygrali z nałogiem - zadanie nie jest proste, ale czasami może się udać.
- Walczyłem silną wolą i udało się. Silna wola i samozaparcie i można ten nałóg zwalczyć - mówił pracownik ZWR O/Lubin. - Silna wola to podstawa, ale nie dałem rady. Trzeba samemu spróbować jak to jest. Każdy ma inaczej. Rzuciłem, od razu przytyłem i znowu zacząłem palić - dodawał inny.
Jak informuje Światowa Organizacja Zdrowia, koszty leczenia osób palących są wyższe niż zyski z dystrybucji artykułów tytoniowych. Ile kosztują papierosy, najlepiej wiedzą ci, którzy je kupują. Nierzadko obok kwestii dotyczących zdrowia finanse są najmocniejszym argumentem w walczeniu z nałogiem. Więc jeśli nie dla zdrowia, to może warto rzucić palenie chociażby dla portfela? (mm)
1. Dodane przez Marek, w dniu - 07-06-2013 08:33 Na wielkanoc nie dawali pieniędzy na bony to teraz wydają na bzdury jak widać ...
2. Dodane przez :), w dniu - 07-06-2013 09:06 Podyżki zero,zyski zwlekają,a oni mają tak dużo kasy że muszą wpierdzielać w coś co wogóle nie jest potrzebne!!!!Panowie prezesi dajcie ludziom dobrze zarobić a nie bedzie stresów i sami przestaną palić!!!!
3. Dodane przez Kamil, w dniu - 07-06-2013 17:27 Jaśnie Wielmożny Dyrektor dalej forsuje weryfikację wiedzy. By żyło się lepiej
4. Dodane przez re, w dniu - 07-06-2013 17:47 polecam wizyty na Onkologii ile osob i jak umiera na raka płuc rzuci kazdy
5. Dodane przez andy, w dniu - 07-06-2013 18:00 niech nam zyje ukochany ojciec dyrektor aladin aladin kochamy cie zaloga zwr
6. Dodane przez andy, w dniu - 07-06-2013 18:02 lubu dubu lubu dubu niech zyje nam dyrektor zwr to mowilem ja jarzabek
7. Dodane przez Kali, w dniu - 08-06-2013 08:31 Paliłem prawie 50 lat, nie palę 3.Rzuciłem z dnia na dzień. Zamiast na papierochy,codziennie wrzucamy z żoną do skarbonki 5 - 10 zł.Tydzień temu wróciliśmy z nad morza (Ustka),oczywiście za tę pieniądze!
8. Dodane przez iwa, w dniu - 08-06-2013 14:19 Biedni górnicy trzeba im pomagać w rzucaniu nałogu, biedactwa he he...
9. Dodane przez Spoxman, w dniu - 09-06-2013 23:49 Kto nie pali - ten nie ma przerw, więc zapi..la od gwizdka do gwizdka, I o to tu chodzi. Ponadto najświeższe njusy są zawsze w palarni.
reklama
10. Dodane przez Ryżysiok, w dniu - 10-06-2013 17:03 Ojej. Co za kampania. Od kiedy to dyrektorze ZWR można czytać w godzinach pracy te ulotki na tablicach ? A co z TPM ? Czy ten system przewiduje miejsce dla palących ? A co z tymi plakatami ? Ile pieniędzy poszło na nie ? Wiele pytań, mało odpowiedzi. Taka polityka. Ech.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.