Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
21
Września 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Bożydar, Hipolit,
Jonasz, Mateusz,
Mira
Do końca roku 101 dni.
gmina-polkowice.gif
Start arrow Polkowice arrow Likwidują zespół szkół, zostawiają gimnazjum

Likwidują zespół szkół, zostawiają gimnazjum

09.08.2013. Radio Elka, Mateusz Kowalski
0809_sce.jpgSporo zamieszania w gminie Radwanice wywołała informacja, że zlikwidowane zostanie Samorządowe Centrum Edukacji, w którego skład wchodzą dwa licea i gimnazjum. Formalnie jednak chodzi tylko o formalne uporządkowanie oświaty. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Po likwidacji zespołu szkół gimnazjum pozostanie na swoim miejscu, przestaną istnieć natomiast oba licea, do których od lat nie było naboru. - Oświata pozostaje w gminie na niezmienionym poziomie. Samorządowe
Centrum Edukacji to zespół szkół. jednak liceum dla dorosłych i liceum wieczorowe nie funkcjonują, bo nie ma naborów. Gimnazjum jednak działa i działać będzie. W tej chwili chcemy uporządkować jedynie dokumenty związane z oświatą. W związku z likwidacją nie będzie żadnych zwolnień, sytuacja finansowa gimnazjum też jest dobra
- wyjaśnia Sabina Zawis, wójt gminy.

Likwidacja Samorządowego Centrum Edukacji pozwoli rozdzielić wszystkie placówki wchodzące w jego skład i zamknięcie tych, które nie funkcjonują. Projekt stosownej uchwały wójt przedłoży na najbliższej sesji. Przy okazji radni zdecydują też, jak będzie nazywać się teraz samodzielne gimnazjum. Konieczna będzie jeszcze wymiana tablic informacyjnych na szkole, pieczątek i innych dokumentów. Jak dodała wójt, rodzice gimnazjalistów o całej sytuacji zostali wcześniej powiadomieni listownie. (mat)
 
Komentarze (144)
1. Dodane przez Stanisława, w dniu - 09-08-2013 12:28
To jedyny sposób aby pozbyć się skonfiktowanego dyrektora.
2. Dodane przez Trzeci świat, w dniu - 10-08-2013 14:43
Pani wójt przegrała z dyrektorem w sądach wszystkich instancji. Po co te bajki o likwidacji zespołu szkół ? jakoś dotąd to nie przeszkadzało. Jak ktoś napisał powyżej, znalazł się sposób na pozbycie się dyrektora.
3. Dodane przez przysłowie mówi:, w dniu - 10-08-2013 18:23
"...niezgoda rujnuje"- choć wójtowa mocno uczestniczyła w tworzeniu SCE teraz sama chce likwidować?
4. Dodane przez re2, w dniu - 10-08-2013 18:28
Nie tylko o sądy idzie, a języki obce??? Wprowadził niemiecki zamiast francuskiego? a czytałam w `głosie gł-wa` kto uczy francuskiego w tej szkole?.
5. Dodane przez Pa Pa !, w dniu - 11-08-2013 10:39
Ta osoba która wprowadziła francuski w SCE teraz go likwiuje a niemiecki,łącznie z nauczycielem, zlikwidowała już wiele lat temu.
reklama
6. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 11-08-2013 10:43
Słyszałem o mobingu nauczycieli w tej szkole! Czy ktoś wie ilu nauczycieli wyleciało z tej szkoły w jej krótkiej historii??
7. Dodane przez dociekliwy, w dniu - 11-08-2013 10:49
Skąd te informacje o przegranych sprawach sądowych. Ponoć Pani Wójt wszystkie wygrała. Czy to można gdzieś sprawdzić?
8. Dodane przez bb, w dniu - 11-08-2013 10:55
Czy brukowce są patronem medialnym SCE? Takie odnoszę wrazenie. Brawo za wysoki poziom przekazu!
9. Dodane przez Kamil, w dniu - 11-08-2013 11:22
Słyszałem, że obecny dyrektor to marionetka kierowana przez poprzednią panią dyrektor, a ta to umiała "opiekować się" ludzi w pracy. Znam 3 nauczycieli, którzy w tym Centrum Samorządowym pracowali i mówią, że nigdy więcej...
10. Dodane przez Aga, w dniu - 11-08-2013 12:51
po co nazywać zwykłe gimnazjum samorządowym Centrum Edukacji, przecież w tej szkole jest już tylko gimnazjum.
11. Dodane przez zzz, w dniu - 11-08-2013 14:55
W SCE pracują kompetentni ludzie, którzy umieją sprostać wyzwaniu a kto się nie nadawał już nie pracuje a nie jak w UG w godzinach pracy gania się po targowisku czy siedzi na FC i 15 min. przed czasem wychodzi z urzędu. Język francuski komu potrzebny skoro nie ma go ani SP ani w szkole ponadgimnazjalnej, zwyczajnie prace musi mieć rodzina, sprawy wygrane przez dyrektora ponieważ bronił racji i prawdy więc o czym my mówimy co do rozgrywek samorządu są to rozgrywki prywatne gdzie najpierw tworzy się szkołę opisuje w gazetach i w konkursach na Wójta a potem rozwala system tworzony przez społeczność która tam pracuje!!!!!!!
12. Dodane przez re 8, w dniu - 11-08-2013 17:08
Piszesz, że "brukowce" piszą, a czy to nie jest prawda, że francuskiego uczy bliska osoba (z rodziny) wójtowej? Odpowiedz proszę, bo jeśli napisali kłamstwo, to przestanę tę gazetę czytać!
13. Dodane przez absolwent, w dniu - 11-08-2013 17:16
Chodziłem do LO w Radwanicach i wiele zawdzięczam tej szkole :) Pamiętam jakie co roku były problemy, strach czy będzie LO, bo "zaporowe" były wymagania co do liczby uczniów, którzy mieli być przyjęci, żeby powstała klasa. 
Super, że mnie się udało. Dziś wiem, że gdyby nie ta szkoła nie miałbym matury. Moją rodzinę nie stać było na szkołę w Głogowie, nawet w Polkowicach. 
Takich jak ja to liceum skończyło wielu i teraz ma otwarte drzwi na studia, a niektórzy już je skończyli. 
Pozdrawiam wszystkich związanych z ta szkołą! :) 
Wielka szkoda, że likwiduje się szkołę, bo zawsze można zrobić nabór, a jak zlikwidują, to już będzie "pozamiatane" :(
14. Dodane przez do Agi, w dniu - 11-08-2013 17:19
A co takim osobom jak ty przeszkadza ta nazwa? SCE jest rozpoznawalną marką na którą gmina dostawała pieniądze?
15. Dodane przez mieszkaniec Radwanic, w dniu - 11-08-2013 19:46
Nie rozumiem. W protokole z posiedzenia RG przeczytałem, że w gminie jest uboga oferta edukacyjna, a likwiduje się zespół szkół, który pozwala ofertę poszerzać? Jak dla mnie, w tych działaniach brakuje logiki!
16. Dodane przez Ojciec, w dniu - 12-08-2013 10:34
Do Komentarz nr13. Nie stać Cię było na Liceum, a stać Cię zaraz po nim na studia, które kosztują 30razy więcej!????? Żałosny jesteś :) 
Liceum na Wsi, zamknąć to w cholerę. Dzieci nie uczą się przez takie coś samodzielności, a później jak mają pojechać gdzieś dalej to jadą w pampersie bo trzeba za Radwanice się oddalić. Wszystko pod nosem, a w momencie przekroczenia granicy Gminy to: Mamusiu i Tatusiu pomóż bo ja nie wiem jak się jedzie autobusem do Głogowa.
17. Dodane przez Robert, w dniu - 12-08-2013 12:09
Szacunek dla wszystkich zwykłych nauczycieli w SCE. Nie dajcie się ogłupić przez tych samych starych cwaniaków zainstalowanych w SCE
18. Dodane przez prawnik, w dniu - 12-08-2013 12:27
Szkoła to nie folwark. Dyrektor zwalnia nauczycieli. Dyrektora zwalnia Organ Prowadzący. Proste? Proste.
19. Dodane przez do 16, w dniu - 12-08-2013 12:48
A słyszałeś o czymś takim jak studia zaoczne? Czy zakres twojej wiedzy kończy się na etapie podstawówki? Nie moja wina, że tobie wystarczy ukończenie gimnazjum albo zawodówki i nic poza tym ciebie nie interesuje?! Mam maturę, to mam możliwości i rodzice już nie muszą pomagać, bo jestem dorosły! 
Hahahaha...jeśli twierdzisz, że człowiek w wieku 16-19 lat musi uczyć się samodzielności przez to, że będzie jeździć autobusem do Głogowa, to G... wiesz o młodzieży w tym wieku. Ta "samodzielność" kończy się na zawaleniu szkoły, wagarach, ucieczkach z domu ect. 
To, że szkoła BYŁA pod nosem pomogło ponad 100 ludzi m.in. z ciężkimi warunkami materialnymi, ale nie tylko... 
Jeśli jesteś z Radwanic, to porozmawiaj z absolwentami liceum, a nie wypowiadaj się w temacie, o którym nie masz bladego pojęcia.  
Popytaj ile osób, które idą do szkoły w DGL czy DPL kończy edukację na gimnazjum. O taki poziom wykształcenia radwanickiej młodzieży tobie chodzi? Aaaa...może własnie tak, bo łatwiej rządzić i manipulować "niedouczonymi"?
20. Dodane przez do prawnika, w dniu - 12-08-2013 12:54
Tak, to prawda. Tylko dlaczego, dla osiągnięcia swojego celu, nie liczą się ze zdaniem kilkudziesięciu ludźmi? 
Czy Oni nie zasłużyli na godne traktowanie? Tak się postępuje? To jest profesjonalne?
21. Dodane przez Alf, w dniu - 12-08-2013 13:02
Jakie SCE? Przecież to zwykłe gimnazjum, jak wszędzie.
22. Dodane przez Ojciec 2, w dniu - 12-08-2013 13:09
O ile dobrze pamiętam to za czasów dobrej współpracy z gminą szkoła odnosiła największe sukcesy. A teraz? głucho ciemno. Brawa dla dyrektora i jego doradców! Naprawdę wiele zdziałali ciągając się po sądach przez 2 lata.
23. Dodane przez prawnik, w dniu - 12-08-2013 14:27
Jest jedna prosta zasada, i o tym wiedzą wszyscy pracujący ludzie, nie gryzie się swojego chlebodawcy. Trzeba być wyjątkowo bezmyślnym żeby zrobić inaczej.
24. Dodane przez zorro, w dniu - 12-08-2013 14:35
Brawo "Ojciec 2" jedyne co osiągnął obecny dyrektor to rekordowa ilość nagan i duże zdjęcia w Głosie Głogowa. Wyrazy szacunku dla jego sztabu.
25. Dodane przez do ojca 2, w dniu - 12-08-2013 14:46
Skoro wygrał, to jasne, że miał rację. 
Poza tym, mijasz się z prawda. Nic nie głucho i nie ciemno! Choćby ostatnia impreza "Świat pod Kyczerą". Kto przygotował obiad i gościł uczestników?  
To cyt. ze strony UG: 
"O godzinie 12:30 wszystkie zespoły udały się na obiad do Samorządowego Centrum Edukacji, gdzie dojechały jeszcze zespoły z Turcji. Chorwacji i Słowenii". 
No własnie, co tam taki obiad dla kilkuset osób i to jeszcze zaplanowany dla poszczególnych nacji zgodnie z tradycją? 
Wejdź na stronę szkoły i poczytaj o wydarzeniach, konkursach, wycieczkach itd, itp. 
Ale jak się chce w kogoś uderzyć, to kij zawsze się znajdzie? 
Nie wiesz lub nie chcesz wiedzieć, a piszesz nieprawdę! 
Nie ucierpi na tym dyrektor, a cały zespół ludzi, którzy tam pracują!
26. Dodane przez alf, mało wiesz, w dniu - 12-08-2013 14:49
Tu się mocno mylisz. Masz prawo, bo mało wiesz o tej szkole, albo twoim zamiarem jest jej umniejszać!
27. Dodane przez ciekawy, w dniu - 12-08-2013 14:55
Jestem mieszkańcem Gaworzyc. Z tego konfliktu wynika, że szkoła SCE jest przekształcana bo nie ma naboru do liceów. Jeżeli tak to dlaczego dyrektor nie zrobił naboru do liceów. Urząd gminy miałby związane ręce i zero argumentów.
28. Dodane przez Ojciec 2, w dniu - 12-08-2013 15:00
Słyszałem, że impreza była naprawdę udana. Muzyka, taniec, kolorowi ludzie. Brakowało tylko ... pana dyrektora SCE ! Może nikt mu nie powiedział, że w tym dniu coś będzie się działo w jego szkole.
29. Dodane przez dociekliwy, w dniu - 12-08-2013 15:04
Dzień dobry. Pytam jeszcze raz bo według moich źródeł dyrektor wszystkie sprawy sądowe przegrał. Czy to można sprawdzić jednoznacznie?
30. Dodane przez zorro, w dniu - 12-08-2013 15:15
Popieram "Ojciec 2". Głucho, ciemno i na łeb się leje! Wystarczy zapytać dzieci. Kiedyś to się działo!
31. Dodane przez do ciekawy, w dniu - 12-08-2013 15:21
To nie takie proste jak może się wydawać. Organ ustala liczbę uczniów, jaką musi liczyć klasa, żeby powstała. To było w R-cach jakieś 24 osoby. Czujesz to? 24 osoby, żeby na wsi powstała klasa liceum!
32. Dodane przez re29, w dniu - 12-08-2013 15:22
Nikt tego ci nie udowodni tylko osoby posiadające wyrok: wójt i dyrektor?
33. Dodane przez drut, w dniu - 12-08-2013 15:53
Sprawa jest prosta. Zemsta, odwet? Z obu stron? Tylko inni na tym cierpią, bo nie znają swojej przyszłości. Ludzie się boją, że wróci stare? albo coś jeszcze gorszego? Dlatego wolą udawać, że jest OK?
34. Dodane przez do prawnika, w dniu - 12-08-2013 15:59
Nawet wtedy, gdy ten chlebodawca dba tylko o swojego "wybrańca", choć "krzywda" dotyka wiele innych osób, nie tylko "wybrańca"? A sprawcą krzywdy tych wszystkich osób jest tenże chlebodawcy?
35. Dodane przez do 29, w dniu - 12-08-2013 16:01
Dyrektor sprawy w sadzie WYGRAŁ. Nagany zostały wycofane.
36. Dodane przez Pracownik, w dniu - 12-08-2013 16:30
`Bardzo dziękuję`, że o sprawie, która bezpośrednio mnie dotyczy dowiaduję się z internetu i mediów!!
37. Dodane przez do zorro, w dniu - 12-08-2013 17:44
Aha! to znaczy, że szkoła "hulała" dzięki byłej dyr, pani wójt i urzędowi gminy? a nie pracującym w niej ludziom? A może "hulała" dzięki tej "naj, naj, naj", która już nie pracuje w SCE? Notabene, za to też obwinia się dyrektora? ;)
38. Dodane przez ?, w dniu - 12-08-2013 21:36
Slyszalam ze dyrektor to tylko kostium a w nim siedza spindoktorzy z SCE.
39. Dodane przez odp, w dniu - 12-08-2013 22:47
Co byś nie słyszała, to ten kostium wygrał konkurs. Więc, szanuj jego wynik! 
Tak przy okazji. Dlaczego 2 lata, a nawet 3 lata temu nie zlikwidowano LO skoro od 2008r nie było naboru? 
Trudno nie uwierzyć, że chodzi o pozbycie się dyrektora...
40. Dodane przez obiektywny obserwator, w dniu - 12-08-2013 23:53
Burza w szklance wody, ale tylko dlatego, że pani wójt źle rozegrała tą sprawę.  
I z tego powodu jeszcze jedno przychodzi mi do głowy: Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę.
41. Dodane przez poinformowana, w dniu - 13-08-2013 08:52
O "konkursie" na dyrektora też słyszałam. Coś takie możliwe tylko w tym kraju!
42. Dodane przez Ala, w dniu - 13-08-2013 09:00
Od dawna przyglądam się tej placówce. Najwyższy czas zrobić tam porządek. Cały czas ci sami ludzie przy sterach. A okręt tonie.
43. Dodane przez Alf, w dniu - 13-08-2013 09:02
Pytanko: kto był w komisji wybierającej dyrektora? Może to nam coś wyjaśni.
44. Dodane przez Bobo, w dniu - 13-08-2013 09:16
od 2008 nie było naboru? To po co się zastanawiać. Likwidować do całe SCE. Zostawić gimnazjum jak w każdej gminie.
45. Dodane przez Kasia Figura, w dniu - 13-08-2013 09:27
Czy Kasia Figura, która bawiła w SCE jako członek honorowy fundacji Małego Księcia, wie że obecny dyro likwiduje francuski?
46. Dodane przez do Kasi Figury, w dniu - 13-08-2013 09:31
A czy Hrabia Da Ge (czy jak mu tam było)przyjmowany z pompą w SCE wie co tam teraz robią w sprawie jego ojczystego języka? He He.
reklama
47. Dodane przez RODZIC, w dniu - 13-08-2013 09:42
Kolejne kłamstwa Pani Wójt?  
jakim to pismem rodzice zostali powiadomieni o zamykaniu szkoły ? NIKT NIC NIE DOSTAŁ
48. Dodane przez RODZIC, w dniu - 13-08-2013 10:09
jakim to pismem rodzice zostali powiadomieni o zamykaniu szkoły ? NIKT NIC NIE DOSTAŁ
49. Dodane przez nie zdziwiony, w dniu - 13-08-2013 10:15
to prawda że dyro płaci za francuski nie ma siły na rodzinę - rodzina najważniejsza
50. Dodane przez ZAINTERESOWANY, w dniu - 13-08-2013 10:28
TY CO CHCESZ ROBIĆ PORZĄDEK W SCE STARTUJESZ NA DYREKTORA CZY NA WÓJTA W PRZYSZŁYM ROKU ?
51. Dodane przez do Bobo, w dniu - 13-08-2013 11:22
piszesz'' likwidować to całe SCE" Mam tylko pytanko  
Na co startujesz na nowego dyra czy na wójta ?
52. Dodane przez Bobo, w dniu - 13-08-2013 12:01
Odpowiadam. Zlikwidować SCE. Zostawić gimanzjum i koniec maskarady.
53. Dodane przez do 45 i 46, w dniu - 13-08-2013 12:02
Zobacz, ważne dla ciebie jest to, czy wiedzą o likwidacji "języka francuskiego"? natomiast mało ważne jest, że likwidują SCE?  
Ten egoizm jest mi już znany? Pani G.? 
Ciekawe co na temat likwidacji powie posłanka Szmajdzińska, która od przyznania stypendium dała sygnał, że kontynuowałaby dzieło rozpoczęte przez męża św. pamięci Jerzego Szmajdzińskiego- ojca chrzestnego tej szkoły :(
54. Dodane przez zatroskana matka, w dniu - 13-08-2013 12:07
Dyrektor w gimnazjum likwiduje francuski?? a moja córka, choć chciałam, żeby miała niemiecki, ma przez 3 lata uczyć się francuskiego, to dlaczego 45 i 46 kłamiecie? 
Z tego co wiem, to rodzice ucz podstawówki w zdecydowanej większości chcą niemiecki! W Polkowicach kilka zakładów prowadzonych przez Niemców, a co mojej córce da znajomość francuskiego? Do Brukseli napewno nie pojedzie!
55. Dodane przez prawnik, w dniu - 13-08-2013 12:10
W sprawie pisma dla rodziców, na stronie gminy znalazłem oświadczenie w tej sprawie. Kto umie czytać ze zrozumieniem to przeczyta o co chodzi.
56. Dodane przez zorro, w dniu - 13-08-2013 12:34
Pytanko. Która z dyrektorek i dla którego nauczyciela wprowadziła j.francuski dawno temu w SCE???? Czym się wtedy kierowała? Niemieckimi zakładami pracy? B Z D U R A!
57. Dodane przez Głogów na czacie, w dniu - 13-08-2013 12:41
A jakim to pismem rodzice zostali powiadomieni przez dyrektorów SCE o zmianach personalnych dot. nauczycieli i likwidacji j.niemieckiego razem z nauczycielem dawno temu? Wtedy nikt nie chciał uczyć się niemieckiego?
58. Dodane przez DO 55, w dniu - 13-08-2013 12:56
O DYREKTORA
59. Dodane przez RODZIC, w dniu - 13-08-2013 12:59
W ARTYKULE PISZE ''Jak dodała wójt, rodzice gimnazjalistów o całej sytuacji zostali wcześniej powiadomieni listownie. (mat)''  
ŻADNE WCZEŚNIEJ ,ŻADEN LIST......
60. Dodane przez Ala, w dniu - 13-08-2013 13:04
A może dosyć tej rozruby i niech się szkoła weżmie za nauczanie. W innych szkołach spokój tylko w tej ciągłe zadymy. Nie było jednej osoby był spokój a teraz..... 
A co do p. Szmajdzińskiej to jakie to dzieło jej zmarłego męża?. Już nikt nie pamięta jak to z budową szkoły było?
61. Dodane przez JA, w dniu - 13-08-2013 13:22
Na początku był angielski, francuski i niemiecki. Był też świetny nauczyciel który znał te wszystkie języki. Niestety nie wytrzymał tego ,, szleństwa"
62. Dodane przez Były pacjent SCE, w dniu - 13-08-2013 13:33
Jest rozruba ponieważ Komitet Sterujący Dyrektorem traci grunt pod nogami.  
Kto zna odpowiedź na pytanie 56?
63. Dodane przez były wojskowy, w dniu - 13-08-2013 13:35
SCE to dzieło J.Szmajdzińskiego ? Co za brednie.
64. Dodane przez widac, w dniu - 13-08-2013 14:21
Widać jak na dłoni.. zainteresowanych zamykaniem ....
65. Dodane przez alf, w dniu - 13-08-2013 15:22
Czy zna ktoś odpowiedź na pyt. 43?
66. Dodane przez misia, w dniu - 13-08-2013 15:40
Do 13  
Nabór był zgłosiło się 8 osób do szkoły zawodowej, do LO nikt. A też pamiętam te ,,zaporowe" liczby w klasie 13-15 osób- wszystko jest na stronie szkoły. Kogo stać na takie klasy.Czy tylko SCE jest w gminie.
67. Dodane przez rodzic, w dniu - 13-08-2013 17:44
Odp. dla 48, może państwu dziecko nie przyniosło, bo wszyscy uczniowie dostali list w rękę na koniec roku i jest publikacja na Facebooku nawet od samych nauczycieli. postarała się ekipa
68. Dodane przez miśka, w dniu - 13-08-2013 18:09
W tym wszystkim chodzi tylko o to, żeby pozbyć się dyrektora. Mają na to stanowisko swojego człowieka, który będzie jadł Pani wójt z reki. A ona to lubi.
69. Dodane przez jak nie jesteś ze mną, to..., w dniu - 13-08-2013 20:55
Jakie teraz ma znaczenie to, że ktoś, kiedyś wprowadzał francuski? Był angielski, niemiecki i francuski. Teraz sytuacja gospodarcza w mikroregionie wymaga, aby znać niemiecki i tego chcą RODZICE. 
W zeszłym roku udało się uniknąć zmien, ale w tym roku szk. rodzice zadbali o wszelkie terminy i procedury. Na zebraniu z rodz. było powiedziane, że rodzice 8 DZIECI chcą francuski jako drugi język, pozostali chcą niemiecki! 
Tak naprawdę wszystko zaczęło się po ostatnich wyborach, bo podobno SCE zaangażowało się w kampanię kontrkandydatki obecnej wójt?  
Od wtedy wszystko odwróciło się o 180 stopni? 
A wcześniej wszystko było ładnieee, pięknieee...wtedy nikt nie wiedział co dzieje się w SCE? Nikomu to nie przeszkadzało?
70. Dodane przez robol, w dniu - 13-08-2013 21:01
Świat się zmienia, wymagania pracodawców tez. U nas nie potrzeby francuski a niemiecki p. KZ
71. Dodane przez smerfetka, w dniu - 13-08-2013 21:07
Nikt nie likwiduje języka francuskiego, będą klasy pierwsze niemiecko-angielskie i francusko-angielskie. gdy powstawała szkoła nie było tak dużego zapotrzebowania na język niemiecki (chodzi o strefę ekonomiczna, która powstała w międzyczasie w Polkowicach). Prawdą jest, że pracowała w tej szkole świetna germanistka. Sprawy dyrektor-wójt nie zostały chyba jednoznacznie rozstrzygnięte. Doszło do ugody i wójt wycofała nagany. Z pozostałych jej poczynań wynika, że nie pogodziła się z tym i znalazła inny sposób na dyrektora. Taka gmina!!!
72. Dodane przez re Ala i były wojskowy-jeden c, w dniu - 13-08-2013 21:13
Nie obrażaj i nie pomawiaj pracujących w tej szkole nauczycieli! To nie "szkoła" uczy, a nauczyciele, których w swoim wpisie oczerniasz! wg ciebie, to oni nie uczą? Tylko leżą? Zastanów się zanim coś następnym razem napiszesz, ok?!  
A jakie to zadymy "ciągle" są w tej szkole?  
Co do św pamięci Szmajdzińskiego, to polecam powtórne przeczytanie wpisu. Tym razem ze zrozumieniem.  
Nikt nie napisał, że to "jego dzieło"!!
reklama
73. Dodane przez smerfetka, w dniu - 13-08-2013 21:21
odpowiedź na pytanie 43. 
Kandydata na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki wyłania się w drodze konkursu. Zgodnie z art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jedn.: Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) w celu przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora szkoły organ prowadzący szkołę powołuje komisję konkursową w składzie: 
1) po trzech przedstawicieli: 
a) organu prowadzącego szkołę lub placówkę, 
b) organu sprawującego nadzór pedagogiczny; 
2) po dwóch przedstawicieli: 
a) rady pedagogicznej, 
b) rodziców; 
3) po jednym przedstawicielu zakładowych organizacji związkowych, przy czym przedstawiciel związku zawodowego nie może być zatrudniony w szkole lub placówce, której konkurs dotyczy.
74. Dodane przez smerfetka, w dniu - 13-08-2013 21:27
do 67 
Uczniowie dostali informację nie od Wójta, ale od Dyrektora i rady. Na Facebooku znajduje się również pismo od Dyrektora i Rady. Informacja Pani Wójt(skonstruowana po mistrzowsku i mogąca zamydlić oczy przeciętnemu czytelnikowi) jest na stronie gminy Radwanice. Wszystko jest "pięknie" wyjaśnione. Gratulacje dla autora.
75. Dodane przez do 66, w dniu - 13-08-2013 23:56
Jaki niby był nabór?? Do jakiej zawodówki?? do jakiego liceum?? Piszesz nieprawdę. Jak można ogłaszać nabór (gdzie widziałaś to ogłoszenie?) skoro nie zostało utworzona szkoła?? 
Jestem ciekawa jakie to działania prowadziła p. wójt przez 2 lata, aby powstała zawodówka?? 
Widocznie nie były efektywne skoro nie udało się jej otworzyć?? 
Czy to prawda, ze utworzenie klasy zostało znów uzależnione od liczby uczniów?? Czy była to liczba 30 osób?? 
I jeszcze jedno: a klasę w tym liceum, w której było ponad 30 osób pamiętasz? 
I jeszcze jedno: a wiesz, ze z podstawówek wychodzą 3 klasy VI, a w gimnazjum tworzy się 2, w których jest po ok. 30 uczniów?? 
Oj, "misia", czy tam inna "asia" dlaczego zakłamujesz rzeczywistość??
76. Dodane przez matka dwójki dzieci, w dniu - 14-08-2013 00:01
List moi przynieśli ze szkoły na koniec roku ze swiadectwami.Podpisany rada pedagogiczna,a z gminy nic nie dostałam.Chyba ze sie gdzies zgubil po drodze,bo nie mieszkam w Radwanicach
77. Dodane przez zzamiedzy, w dniu - 14-08-2013 09:43
Czy to jakaś lokalna tradycja że dzieci noszą ze szkoły donosy na wójta. zawsze myślałem że dzieci dostają świadectwa na koniec roku.
78. Dodane przez ?, w dniu - 14-08-2013 09:44
Zrobili z dzieci donosicieli!
79. Dodane przez Ojciec 2, w dniu - 14-08-2013 09:48
A ja mam ciekawą propozycję. Zamiast SCE utworzyć Cesarsko-Królewski Uniwersytet z siedzibą w Radwanicach. (Oczywiście dalej będzie to zwykłe gimnazjum. Ale jaki splendor!)
80. Dodane przez zorro, w dniu - 14-08-2013 10:36
Popieram wniosek Ojca 2. Stara królowa ze świtą już czeka na przejęcie tronu. Poddani naturalnie dalej ci sami.
81. Dodane przez smerfetka, w dniu - 14-08-2013 10:57
Do 79 
Ktoś tu zaczyna być bardzo złośliwy. Nie chodzi o splendor, ale o fakt, że jeżeli coś likwidujemy to trzeba to przemyśleć, bo potem trudno to odbudować. Może warto jeszcze spróbować w przyszłym roku szkolnym (2014/2015) spróbować utworzyć szkołę wielozawodową lub liceum, może nazbiera się chętnych do wieczorówki. Potrzebny jest wysiłek wielu osób, aby przeprowadzić akcję rekrutacyjna, ale wszystko jest możliwe. Obecnie w tej reorganizacji chodzi po raz kolejny o pozbycie się niewygodnego dyrektora. Tak dzieje się nie po raz pierwszy. Wielu wartościowych ludzi pozbywa się w ten sposób. To żadna nowość, ale trudno się z tym pogodzić.
82. Dodane przez urzędnik z klasą, w dniu - 14-08-2013 10:58
matko dwójki dzieci! z gminy nie dostałaś nic bo gmina nie ma w zwyczaju pisać donosów i bzdur i doręczać je poprzez dzieci.
83. Dodane przez smerfetka, w dniu - 14-08-2013 11:27
Do 80 
Jaka stara królowa? Co za bzdury. Przecież każdy dobrze wie, że konkurs wygrywa osoba, którą chce wójt. Ostatnio coś się pokręciło i został p. W(...). Sama pani Wójt do dzisiejszego dnia jest tym zaskoczona. Chyba po raz pierwszy był to sprawiedliwy konkurs. Cuda się zdarzają. gdyby w przyszłym roku był konkurs nawet nie próbujcie do niego przystępować. Kandydat jest już wybrany.
84. Dodane przez bb, w dniu - 14-08-2013 11:12
Czy to prawda że SCE ma obecnie najgorsze wyniki w całym powiecie? Może likwidacja "marki" wyjdzie wszystkim na dobre.
85. Dodane przez smerfetka, w dniu - 14-08-2013 12:20
do 84 
Wyniki nie są czymś tajnym. Przejdź się do szkoły i sprawdź. Jeżeli chodzi o wyniki sprawdzianu gimnazjalisty różnie to bywa. Dla mnie nie są to wyniki odzwierciedlające całokształt pracy - uczniów, nauczycieli i rodziców. Nie każdy uczeń lubi być testowany. Nie warto czepiać się "marki". Nie o to w tym wszystkim chodzi. To są porachunki. I boję się, że mogą jeszcze trwać i trwać. No, chyba, że radni zagłosują za rozwiązaniem placówki. Ale odrobinę wierzę w ich obiektywizm i sprawiedliwość.
86. Dodane przez siaśki,kiśki,iśki i inne misia, w dniu - 14-08-2013 12:25
Mogę tylko pogratulować tym, którzy piszą, że list od nauczycieli był donosem. czy piszące nie pamiętają ile razy do rodziców były pisane listy? To nie nowość. Wiele razy rodzice otrzymywali różne informacje dotyczące szkoły właśnie w takiej formie. 
No cóż, akurat w tym liście są informacje, które pokazują jak traktowani są Rodzice, dzieci i nauczyciele w gminie Radwanice. 
Widziałam lepszy "donos" napisany o koleżankach po fachu, o dyrektorze i innych cudach. To dopiero był DONOS, tylko autor później jak piskorz się z niego wywijał! 
A donosiciel chce teraz wrócić na stare śmieci? udawać, że nic się nie stało? choć skrzywdził tyle swoich koleżanek? ależ, tak! bo on nie ma sobie nic do zarzucenia? 
To dopiero jest historia. Precedens na skalę nie tylko gminy, ale jak sądzę, na skalę kraju. Nadający się do programu "uwaga" w TVN 
Co do starej królowej. Co teraz robi ta jej pierwsza, przyboczna, która tak ją we wszystkich działaniach, zaznaczam WSZYSTKICH, wspierała i pomagała? 
Po raz kolejny została zmanipulowana, tylko przez inną królową?
87. Dodane przez re bb, w dniu - 14-08-2013 12:27
pewno tak,bo w szkole brak najlepsiejszego nauczyciela na świecie! po najlepszej uczelni, najaktywniejszego, naj..., naj..., naj...
88. Dodane przez smerfetka, w dniu - 14-08-2013 13:20
do 86 i 87 
Brawo! Chyba tak trzeba pisać. Na nic kulturalne i taktowne podejście do sprawy. A jeżeli chodzi o przyboczną - umościła sobie wygodne gniazdko przy głównej królowej gminy i z pewnością szykuje się do większego skoku, może nawet zamach stanu (i sama zostanie królową). Kto ma 'plecy", ten ma wszystko. Oby do czasu. Ale, czy potrafi spojrzeć w lustro?
89. Dodane przez m, w dniu - 14-08-2013 14:12
Tu chyba piszą same kobitki. Tyle paplaniny. Jabym to całe SCE pogonił i zrobił normalne gimnazjum. Co to źle mieć gimnazjum?
90. Dodane przez Bobo, w dniu - 14-08-2013 14:14
A co to znaczy SCE bo chyba nikt nie wie.
91. Dodane przez re90, w dniu - 14-08-2013 15:26
do bobo: proponuję poczytać uważnie, a nie tylko pisać, byle pisać. Kilka razy pada pełna nazwa placówki- to taka informacja dla podobnych tobie- cichociemnych!
92. Dodane przez do 89, w dniu - 14-08-2013 15:28
hahahaha...a teraz nie normalnej gminie jest nie normalne gimnazjum? możne całej oświacie w tej gminie warto się przyjrzeć?? Od czego zacząć?? od Szkoły Podstawowej Buczyna??
93. Dodane przez odp do m, w dniu - 14-08-2013 15:41
To ty nie wiesz, że cała niemal władza w tej gminie kobietami stoi? To kto inny tu może pisać?????? Właśnie kobiety!
94. Dodane przez ciekawy, w dniu - 14-08-2013 15:46
Dlaczego inne szkoły nie dołączyły do jazgotu? mają innego wójta czy co.
95. Dodane przez lolo, w dniu - 14-08-2013 18:19
Popieram 89, to jest najlepsze rozwiązanie. 
Normalne gimnazjum- lepsze nauczanie bez polityki. 
mieszkałem w Głogowie i tam jest zawsze spokój w szkołach.
96. Dodane przez smerfetka, w dniu - 14-08-2013 21:53
To normalne gimnazjum jest tworzone w nienormalny sposób. Tak jak to w Radwanicach bywa "po trupach do celu". I jak do tej pory "zło" wygrywa. I trudno czekać z założonymi rękami na szczęśliwe zakończenie, bo tę bajkę piszemy my sami i tylko od nas zależy, co będzie dalej.
97. Dodane przez odp dla 95, w dniu - 14-08-2013 22:40
Skąd ty możesz wiedzieć kto pisze komentarze skoro one są anonimowe? pod każdym podpisem może kryć się osoba z ZSP Radwanice lub SP Buczyna? 
Albo...wolą siedzieć cicho, bo ich też może spotkać taki los jak SCE?
98. Dodane przez smerfetka, w dniu - 15-08-2013 08:55
do 97 
Raczej siedzą cicho. W tej gminie nie ma dobrej współpracy pomiędzy szkołami. Władza wprowadziła zasadę "dziel i rządź" i jak do tej pory działa bez zarzutu. Każdy ciągnie w swoja stronę i bywa, że cieszy się z potknięć innych. Gdyby zwarli szyki, mogliby wiele, ale trzeba by było narazić się i zaryzykować. A to nie każdemu odpowiada. Ciepłe posadki zobowiązują.
99. Dodane przez do 97, w dniu - 15-08-2013 12:27
W SP Buczyna i ZSP Radwanice nie siedzą cicho tylko zajmują się nauką i nie mają żądzy władzy jak inni np. w SCE
100. Dodane przez Gargamel, w dniu - 15-08-2013 13:20
Smerfetka ma chyba jakieś kompleksy albo cierpi na syndrom niedowartościowanego nauczyciela nauczania początkowego.
101. Dodane przez re 99, w dniu - 15-08-2013 16:05
Taaak..w SCE wszyscy są żądni władzy i nikt tam nie uczy. Zastanów się co piszesz!
102. Dodane przez pytanie do Gargamela:, w dniu - 15-08-2013 16:07
Uważasz, że nauczyciele naucz. początkowego mają powody czuć się niedowartościowani?? Widocznie nie znasz specyfiki tej pracy.
103. Dodane przez do 100, w dniu - 15-08-2013 16:16
Nieładnie, drogi Gargamelu, że zaczynasz jakieś prywatne śledztwo i rzucasz podejrzenia. Chyba nie o to chodzi w tej dyskusji, która i tak już się znacznie przedłuża. Każdy ma prawo do swego zdania, więc nie unoś się. Weź głęboki oddech i nabierz dystansu.
104. Dodane przez smerfetka, w dniu - 15-08-2013 20:02
Gargamelu, i tak mnie nie złapiesz! A teraz już poważnie. Postępujesz nie fair bawiąc się w detektywa. Oceniaj moje komentarze, a nie mnie. Skąd u Ciebie taka niechęć do nauczycieli klas I-III. Czyżby jakieś niemiłe wspomnienia z dzieciństwa. Współczuję! Ja przeciwnie, największym szacunkiem darzę moich pierwszych nauczycieli, nie ujmując pozostałym. A tak na marginesie, we wszystkich szkołach mamy dobrych nauczycieli, a to, że nie zabierają głosu w niektórych sprawach wynika z faktu, że szkoły podlegają UG i jako podwładni boją się o pracę. I to jest zrozumiałe. Myślę, że temat się wyczerpał. Każdy ma swoje zdanie. A może warto by było wczytać się i wsłuchać w te różne opinie i wyciągnąć wnioski. Tego nam wszystkim życzę.
105. Dodane przez robol, w dniu - 15-08-2013 22:43
Kto mi wyjasni. Czy byly funkcjonariusz Milicji Obywatelskiej moze pracowac z moim dzieckiem?
106. Dodane przez papa smerf, w dniu - 15-08-2013 22:52
W SCE nie wszyscy są żądni władzy. Zwykli nauczyciele pracują. Jest natomiast "komitet" 3-4 osoby, ktory steruje, straszy i robi straszny jazgot. Tyle w temacie. 
PS "kostium w trampkach" pewnie do tej pory nie wie co sie dzieje.
107. Dodane przez do SCE, w dniu - 15-08-2013 22:59
Oto statystyka SCE: 
1. Najgorsze wyniki w powiecie 
2. Dyrektor z rekordową iloscią nagan 
3. Rekordowa liczba zatrudnionych emerytówa
108. Dodane przez ja, w dniu - 15-08-2013 23:53
Uściślijmy, nie funkcjonariusz MO ale dyspozycyjny i bardzo aktywny pracownik byłej Służby Bezpieczeństwa.Pogratulowac doboru kadr!
109. Dodane przez do 107, w dniu - 16-08-2013 07:41
do 107 pkt.4 Rekordowa liczba zwolnionych nauczycieli
110. Dodane przez do 107 i 109, w dniu - 16-08-2013 09:28
Dodatkowo - Ci co nie godzili się na wariactwa sami odeszli. Spora grupa
111. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 16-08-2013 12:45
Wiekszosc nauczycieli i pracownikow zostala zgnojona, zniszczona i wypluta.
112. Dodane przez Mrok, w dniu - 16-08-2013 14:51
To całe SCE to jakieś mroczne miejsce.
113. Dodane przez architekt, w dniu - 16-08-2013 14:53
Po co są metalowe słupy w bramie blokujące wjazd do SCE?
114. Dodane przez prawnik, w dniu - 16-08-2013 14:58
Kto zna odpowiedź na 105/108. Nigdzie nie mogę znaleźć nic na ten temat.
115. Dodane przez Do 113, w dniu - 16-08-2013 16:12
I ciekawe za jakie pieniądze zrobione i czy jest pozwolenie na taką budowę ?.To słupy że ho ho
116. Dodane przez do zamroczonych!, w dniu - 16-08-2013 18:56
Ludzie, opamiętajcie się! Co wy wypisujecie? Jakie mroczne miejsce? Jakie blokady? Tworzycie sensacje.  
Do 107 
Rekordowa liczba emerytów? To znaczy 1 osoba? I to w dodatku doskonały nauczyciel! Zapędziłeś się z tym rekordami. Sam pobiłeś rekord absurdów!
117. Dodane przez do 116, w dniu - 16-08-2013 21:22
uczciwie to dwóch nauczycieli.
118. Dodane przez do 117, w dniu - 17-08-2013 08:11
Dziękuję za sprostowanie. Nawet dwie osoby to nie rekord. Wszędzie pracują emeryci i nie uważam, żeby to było coś złego. W Urzędzie Gminy - również.
119. Dodane przez do 118, w dniu - 17-08-2013 15:05
Emeryt ma emeryturę i dalej pracuje a młody nauczyciel oczywiście w Urzędzie Pracy bo dla niego nie ma godzin i to jest sprawiedliwe ?
120. Dodane przez do 119, w dniu - 18-08-2013 08:42
W takim przypadku nie popieram zatrudniania emerytów. Ale nie zawsze tak jest. A o sprawiedliwości zapomnij.
121. Dodane przez do papa smerf, w dniu - 31-08-2013 10:39
No i doczekałeś się. Nie ma już SCE, które tak Ciebie drażniło. Pod przykrywką reorganizacji po raz kolejny władze gminy pozbyły się niewygodnego człowieka. Wójt tryumfuje i nadal kontroluje grupę radnych. Ale chyba nie tędy droga?
reklama
122. Dodane przez rodzic, w dniu - 31-08-2013 16:59
Czy ktos jest w stanie powiedziec mi gdzie jest Pan Dyrektor SCE? Cale wakacje probuje sie do niego dostac w sprawie paszkwila jaki przynioslo moje dziecko na koniec roku i nic. Nikt nic nie wie.
123. Dodane przez radny, w dniu - 01-09-2013 22:13
Wójt kontroluje grupę radnych? A w jaki to sposób??? Co za bzdura. Każdy radny ma swój głos. Moze głosowa jak chce.
124. Dodane przez z rady, w dniu - 01-09-2013 22:17
do 121. Czyli jak radny popiera wójta to jest kontrolowany. Jak głosuje przeciwko to jest niezależny. Jesteś prawdziwym filozofem.
125. Dodane przez do 123, w dniu - 02-09-2013 14:42
Każdy radny ma swój głos, ale nie zawsze oddaje go zgodnie z sumieniem. Wspaniała "8" jest zawsze jednogłośna. I składa się tak dziwnie, że głos pani wójt jest identyczny. Przyjrzyjcie się protokołom z sesji. Czy nie wygląda to na dogadywanie się przed każdym głosowaniem?I nie potrzeba filozofa, żeby zrozumieć nasze gminne rozgrywki.
126. Dodane przez rapa, w dniu - 03-09-2013 08:34
Jak radni maja nie być jednogłośni skoro tyle dobrego zawdzięczają pani wójt. Jeden radny dostał super posadkę w Zakładzie Usług Komunalnych w Kłębanowicach, córka drugiego pana radnego dostała posadkę w UG Radwanice. Takich przykładów jest więcej. Są tak powiązani, że aż głowa boli.Muszą się przecież za "dobre serce" pani wójt odwdzięczyć. Dlatego głosują tak jak ona chce.Tylko gdzie w tym wszystkim jest przewodniczący. Pewnie też się za coś odwdzięcza.
127. Dodane przez do 125, w dniu - 03-09-2013 10:17
Analogicznie można powiedzieć, ze pozostała 7 jest przeciw. (oni naturalnie z sobą nie rozmawiają) Pytanie natomiast brzmi w jaki sposób Pani wójt kontroluje 8 radnych ??? Ale konkretnie proszę!
128. Dodane przez Rapa, w dniu - 03-09-2013 10:27
Jeżeli radni opozycyjni zgromadzili dowody na korupcyjne zatrudnianie pracowników UG powinni zgłosić to do prokuratury. Albo zamknąć się i siedzieć cicho skoro większość ludzi ich nie wybrała.
129. Dodane przez strażak, w dniu - 03-09-2013 10:32
Nie dziwię się, ze tak przebiegło głosowanie. Wkład intelektualny radnych opozycyjnych w dyskusję był bliski zeru (od lat!).
130. Dodane przez socjolog, w dniu - 03-09-2013 11:20
Witam wszystkich. Jako bezstronny obserwator mogę zasugerować zainteresowanym, że prowadzenie wyłącznie negatywnej kampanii przeciwko UG/OP/Pani wójt przyniosło odwrotne efekty od zamierzonych. Jest to dobrze zanany mechanizm.
131. Dodane przez poinformowana, w dniu - 03-09-2013 11:36
Przewodniczący głosował zgodnie ze swoją wolą, prawem i wiedzą. Tak jak pozostali radni. Jeżeli "7" samurajów wie o czymś niezgodnym z prawem to w trybie pilnym powinni zgłosić odpowiednim organom ścigania.
132. Dodane przez do 129 i 131, w dniu - 03-09-2013 14:57
A radni koalicyjni to elita narodu!!! Dobrze, że ich mamy, bo byłaby tu zupełna ciemnota i zacofanie Nic dziwnego - przewodzi im wybitnie światły człowiek. Jak można być tak zapatrzonym w siebie? Nie widzieć swoich wad i błędów? Ale to jest polityka!!!
133. Dodane przez do socjologa, w dniu - 03-09-2013 15:25
To prawda, ale ileż można być kulturalnym, taktownym i miłym, gdy inni depczą i idą po trupach do celu. Na przekór badaniom socjologicznym, osiągają to, co chcą. A że jest to oparte na krzywdzie i i poniżaniu ludzi, to jest w zupełnym porządku?
134. Dodane przez do strażaka, w dniu - 03-09-2013 15:30
A Ty, drogi strażaku, jesteś specjalistą od mierzenia poziomu inteligencji? Skwitowałeś jednym zdaniem kilkuletnią pracę radnych. To oburzające.
135. Dodane przez do kom 133, w dniu - 03-09-2013 17:35
A kto tak poniża ? Może ujawni się jakiś poniżony !!!
136. Dodane przez do 134, w dniu - 03-09-2013 17:51
Każdy sobie rzepkę skrobie, tylko rzepka już nie kriepka
137. Dodane przez do 135, w dniu - 03-09-2013 22:04
Chyba żartujesz. Musiałby wynieść się z gminy, bo nie miałby tu życia. Trzeba siły, żeby przeciwstawić się złu. A nie każdy ją ma. Ale wierzę, że kiedyś wszystko się zmieni i spadną z oczu klapki tym, którzy dziś udają, że wszystko jest w porządku. Oby to było jak najprędzej.
138. Dodane przez mądre ludzie, w dniu - 04-09-2013 11:39
Do 137. ...i w gminie będą rządzić "Mądre ludzie" jak to mówił pewien wieczorowy absolwent SCE.
139. Dodane przez do 136, w dniu - 04-09-2013 11:40
To o rzepce to trafione w 100%. Uśmiałem się serdecznie.
140. Dodane przez do 134, w dniu - 04-09-2013 11:44
Tym się właśnie różnimy. Mi do mierzenia inteligencji wystarczy trzeźwy umysł, tobie wybitni specjaliści.
141. Dodane przez do 140, w dniu - 04-09-2013 15:12
Ale chyba jesteśmy zgodni co do tego, że poziom inteligencji nie zawsze idzie w parze z kulturą osobistą. I może piszący tutaj zwolennicy p. wójt mają wysoki poziom inteligencji, ale kultury zero. Jak można tak obrażać ludzi? I kto to robi? Nasza najświatlejsza inteligencja.
142. Dodane przez Facebook SCE, w dniu - 05-09-2013 11:44
Facebook SCE to najgorszy knot jaki widziałem. Obydwa listy napisała jedna i ta sama osoba. Takiej nieudanej propagandy jeszcze nie widziałem. Nic dziwnego że dostały 5 polubień - cały komitet propagandowy z rodziną.
143. Dodane przez ala, w dniu - 09-10-2014 22:19
jak słyszałam na uroczystościach dyrektora to miałam wrazenie ze jakiś ciec ,moim zdanie bardzo dobra decyzja,Dyrektor to musi byc osoba na poziomie,Do tej pory pani wójt to najbardziej kompetentna osoba i mam nadzieje ze tak zostanie ,bo inne osoby które startuja w tym roku to szkoda mówić
144. Dodane przez ola, w dniu - 09-10-2014 22:21
Głupie gadanie nie można czegos likwdowac czego nie ma ,zostało tylkio gimnazjum więc dalej jest .Głupie posty przeciwników wójtowej
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama