Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
28
Kwietnia 2025
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Maria, Paweł,
Waleria
Do końca roku 247 dni.
Start arrow Głogów arrow Żółto niebieska obok biało czerwonej

Żółto niebieska obok biało czerwonej

Żółto niebieska obok biało czerwonej

06.12.2013. Radio Elka, Maciej Iżycki
1206_flaga_ua.jpgUkraińska flaga pojawiła się przed głogowskim starostwem. Władze powiatu w ten sposób chcą zasygnalizować solidarność z europejskimi aspiracjami Ukraińców. - Może to drobny gest, ale ważny dla naszych partnerów z Kamieńca Podolskiego – mówi starosta Rafael Rokaszewicz.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Chcemy pokazać naszą wieź z narodem ukraińskim, a przede wszystkim z mieszkańcami Kamieńca Podolskiego, który od dziesięciu lat jest miastem partnerskim Głogowa, a od dwóch miesięcy także powiatu głogowskiego - tłumaczy wywieszenie ukraińskiej
flagi starosta Rokaszewicz.

Gest jest o tyle ważny, że w przyszłym tygodniu przyjeżdża do Głogowa duża delegacja z zaprzyjaźnionego miasta. Wśród gości będą władze Kamieńca, przedsiębiorcy i przedstawiciele kamienieckich instytucji. - Kiedy byliśmy dwa miesiące temu w Kamieńcu, w wielu miejscach miasta wywieszone były polskie flagi - mówi Rokaszewicz.

Zdaniem Rafaela Rokaszewicza, Ukraińcom bardzo potrzebne jest w tej chwili takie wsparcie. - Z naszych rozmów z partnerami z Kamieńca Podolskiego wynika, że liczą oni na to, że to właśnie Polska będzie tym krajem, który wprowadzi ich do zjednoczonej Europy - twierdzi starosta. - Oni to podkreślają bardzo często. Dla nich w tej chwili bardzo potrzebne są takie kontakt. Nawet na szczeblu samorządowym. Kiedy Polska ubiegała się o przyjęcie w struktury europejskie, dla nas także były ważne kontakty z Niemcami, czy też z Francją. Dziś Polska jest oknem na Europę dla Ukraińców - dodaje Rokaszewicz. (mai)
 
Komentarze (24)
1. Dodane przez re, w dniu - 06-12-2013 15:23 0 0
SZANOWNA PANI POSŁANKO EWO DROZD! 
 
 
Ja Obywatel Państwa Polskiego mam do Pani pytanie : 
 
Czym się kierowała Pani Głosując za przeniesieniem oszczędności emerytalnych Polaków z OFE do ZUS? 
 
 
Z pewnoscia nie naszym godnym życiem na emeryturze ( której po Pani głosowaniu do 67 roku zycia będzie trudno dożyć) 
 
 
 
 
Czym pani kierowała się Głosując za tym by pieniądze w OFE które zostaną maja być w 100% inwestowane na giełdzie?
2. Dodane przez patrzacy z boku, w dniu - 06-12-2013 16:29 0 0
nie wiedzialem,ze Ukraincy tak bardzo kochaja Polakow a w szkole bylem dobry z historii.
3. Dodane przez willi, w dniu - 06-12-2013 17:14 0 0
Należy najpierw opowiedzieć o popisach UPA!
4. Dodane przez Naj, w dniu - 06-12-2013 17:17 0 0
PANIE ROKASZEWICZ, KOŃCZ WAŚĆ I WSTYDU OSZCZĘDŹ. GŁOSOWAŁEM JA I MOJA LICZNA RODZINA(8 osób)NA PANA. W NAJBLIŻSZYCH WYBORACH NA PEWNO NIE POPEŁNIMY TEGO BŁĘDU. PREZYDENTURĘ WYBIJ PAN SOBIE Z GŁOWY. DOPÓKI GRZESIU BĘDZIE PANU POMAGAŁ, ZERO POMOCY OD ELEKTORATU.
5. Dodane przez sraryglogowianin, w dniu - 06-12-2013 17:22 0 0
do kom.nr1.Szanowny kolego,,re''ojciec bil syna nie za to,ze inwestowal na gieldzie tylko za to,ze chcial sie odegrac.Ten rodzaj,,sportu''nazywa sie HAZARD.Mysle,ze wyrazilem sie jasno.
reklama
6. Dodane przez szanowny pytający, w dniu - 06-12-2013 18:13 0 0
A co ma piernik do wiatraka? Mowa jest o fladze przed urzędem starostwa a nie o głosowaniach w sejmie. 
Ale odpowiem za posłankę zadając jednak na początek pytanie. 
Czy wiesz ile dostaniesz emerytury z OFE? 
Czy oglądałeś reklamy OFE sprzed kilku lat? 
Tyle pytań na początek. 
 
Zakładam, ze posłanka kierowała się interesem pracowników nie mających do tej pory możliwości rezygnacji z OFE. Byli jak niewolnicy zmuszeni do wybrania OFE lub przypisania ich losowo. 
 
Średnia emerytura z OFE po 14 latach odkładania wyniosła w tym roku :) 87 zł. W tym samym ZUS za tę samą składkę wypłaca 490 zł. 
 
Do tej pory OFE inwestowały głównie w obligacje Skarbu Państwa co nie wiązało się z jakimkolwiek ryzykiem finansowym. Nie, nie dla pracownika a dla OFE. 
 
 
A teraz zapytam cię geniuszu. 
Pokaż mi jedno państwo na świecie gdzie OFE się sprawdziły. JEDNO! 
 
Nie znajdziesz, bo jak jeszcze nie zbankrutowały to ledwo ciągną a ludzie pieniędzy z nich nie dostaną nawet na waciki. 
 
Jeszcze jedno, dlaczego twój idol mając władzę nic nie zrobił z tymi złodziejskimi OFE?
7. Dodane przez teraz do tematu, w dniu - 06-12-2013 18:04 0 0
Nie podoba mi się tego rodzaju gest. Przed urzędem powinny wisieć tylko i wyłącznie flagi: państwowa, unijna z racji członkostwa w UE i ziemska, samorządowa. Żadna inna nie ma prawa wisieć przed urzędem nawet w imię jakiejś tam solidarności z Ukraińcami. Prawdę mówiąc to wątpię by większość Ukraińców do tej unii tak parła. Za Dnieprem nie ma tego entuzjazmu unijnego. Oni wolą Rosję i tyle.  
Proszę o zdjęcie flagi ukraińskiej sprzed urzędu. Nie ma dla niej tam miejsca.
8. Dodane przez QQ, w dniu - 06-12-2013 18:11 0 0
Panie Starosto cierpi pan na rozdwojenie jażni - Ukraina tak , a na Letnią Akademię NIE ( uczniowie ze szkół POWIATOWYCH - WSTYD !!!!
9. Dodane przez SN, w dniu - 06-12-2013 18:31 0 0
Popieram ten symboliczny gest,podoba mi się.
10. Dodane przez glogowianin, w dniu - 06-12-2013 19:03 0 0
Panie Starosto i pani Poslanko Ewo. Prosze jako mieszkaniec Glogowa poruszyc sprawe nie KW Policji we Wroclawiu tylko w Komendzie Glownej Policji Warszawie a ostatecznie MS o ostatnie rozdzielenie przez KW Wroclaw radiowozow nieoznakowanych z wideo rejestratorem OPEL INSGNIA.Dlaczego znow nasza Glogowska Policji nie przydzielono jej takiego radiowozu.Przy podziale radiowozow pare lat do tylu OPLI VECTRA tez zostala pominieta.Taka Swidnica jest miastem mniejszym od naszego i dostala od KW teraz nowiutka INSGNIE.Teraz na stanie maja dwa radiowozy nieoznakowane z wideo rejestratorem VECTRE i INSGNIE.To troche ktos madry przesadzil w KW Wroclaw ze nie przydzielil dla naszego miasta tego radiowozu.Glogowska policja jako jedna nie posiada wojewodztwie takiego radiowozu.Za pare tygodni Zgorzelec ma dostac od KW nowitki radiowoz.Pani Ewo te radiowozy zostaly zakupione ze srodkow Unijnych i naszej Glogowskiej policji tez nim sie nalezy jak swinni koryto.Ciekawe jestem czy wielka Swidnica placi janosikowe do Warszawy tak jak nasz Powiat 6 mln.zl to nam sie nalezal te auto.To jest jakies kolesiostwo z przydzialem tych aut na komendy.Prosze o interwencje w tej sprawie.
11. Dodane przez ły, w dniu - 06-12-2013 19:49 0 0
teraz do tematu: Moim zdaniem unijnej też nie powinno być!!! To polski urząd. I tylko polska i ewentualnie ziemska, samorządowa jak sam napisałeś. Precz z unią europejską !!!
12. Dodane przez ły, w dniu - 06-12-2013 19:51 0 0
A ile polskich flag wisi przed urzędami na Ukrainie ?
13. Dodane przez re 11, w dniu - 06-12-2013 21:00 0 0
Jesteśmy w Unii Europejskiej to i jej flaga ma wisieć. 
Sam pisałeś o środkach unijnych :) a teraz nagle UE zła? :) 
Dobry jesteś, jak brać to hurra a jak podziękować za to to nagle amnezja?  
Precz z głupotą i zaściankowością!!!
14. Dodane przez XxX, w dniu - 07-12-2013 09:50 0 0
hahaha żałosne to co robią politycy, Ukraina nigdzie nie wejdzie ale za debilne działania naszych polityków-clownów (bo tylko takich mamy) czeka nas wiele niespodzianek od wujka Putina.
15. Dodane przez ????, w dniu - 07-12-2013 10:20 0 0
Pani Poslanko Ewo i panie Starosto prosze powaznie potraktowac ta sprawe co napisal kom10.glogowianin i zlglosic ta sprawe wyzej do MSW niech sprawdza czy dla Swidnicy nalezal ten nowy radiowoz.Moim zdaniem nie bo juz taki posiadaja.Moze Komendant Wojewodzki Wroclawia ma problem z topografia wojewodztwa dolnoslaskiego gdzie lezy Glogow.Dosc oszukiwania naszego miasta.
16. Dodane przez wiedzący, w dniu - 07-12-2013 11:17 0 0
Do komentatora o numerze 13. Wielka Brytania i Francja zdradziły Polskę we wrześniu 1939 roku, ponownie dopuściły się zdrady w Teheranie (28 listopada 1943 - 01 grudnia 1943) - tym samym obowiązkiem tych państw jest oddać nam w gotówce, to co wówczas skradziono. Trzecia Rzesza również nie wahała się kraść. Tym samym żadnej łaski nikt nie robi, że nam rzekomo coś daje. A naszym kraju winny powiewać tylko nasze flagi a nie flagi z gwiazdami.
17. Dodane przez ???, w dniu - 07-12-2013 16:56 0 0
Panie Starosto Rafaelu a moze tak nie placic 6 mln zl Janosikowego do Warszawy.Te pieniadze przekazac na nasze sluzby ratunkowe w miescie (straz pozarna,policje,pogotowie ratunkowe)na zakup nowych radiowozow,aut ratowniczo-gasniczych i karetek.Bo jak widac ze nas olewaja panowie z KW Policji i Strazy Pozarnej Wroclawia przydzieleniem sprzetu dla Glogowa jestesmy na samym koncu.A te Janosikowe 6 mln zl niech sobie sciagnie Warszawa z Wroclawia z tych dwoch podmiotow.A my za ta kase zakupimy nowy sprzet dla naszych sluzb ratunkowych.
18. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 07-12-2013 18:00 0 0
Do kom23.To jest winna ze Glogowska Policja jezdzi starymi rupciami Pana Komendanta,Starosty i Prezydenta.Ja sie tylko dziwie Prezydentowi jest juz druga kadencje zeby on nie zadbal zeby nasze sluzby ratunkowe w miescie jezdzily nowym sprzetem.Panie Zubowski od razu Warszawy nie zbudowali ale z takiego budzetu jak pan mial przez te lata mozna bylo przekazac 2.mln zl.rocznie na te sluzby ratunkowe w miescie.To nie jest wyrzucona kas w bloto.Ten sprzet ratuje zycie ludzkie w miescie.Panie Prezydencie widzi pan ze nie mozemy liczyc na Wroclaw on nasze miasto ma gdzies.Tak jak bylo w tym roku KW Wroclaw przydzielil po dwa auta ratowniczo-gasnicze dla Polkowic i Lubina a dla Glogowa Zero.I tak samo bylo trzy dni temu przez KW Policje Wroclaw z przydzialem nowego radiowozu z wideo rejestratorem dla nasze drogowki.Dostala Swidnica ktora ma na stanie takie daw auta,a nas znow olali panowie z KW Wroclaw.Jeszcze przyjdzie taki czas ze te sluzby nie beda mieli czym wyjechac do pozaru,czy do wypadku i do patrolowania miasta.Panie Prezydencie trzeba bedzie wygospodarowac kase na te sluzby bo na Wroclaw nie mamy co liczyc.
19. Dodane przez do wszystkowiedzącego, w dniu - 07-12-2013 23:04 0 0
re 16 
Niby coś tam wiesz a wiesz tak naprawdę niewiele. 
Francja i Anglia zdradziły nas we wrześniu 1939 roku. Nie ma tak żeby świat był czarno-biały wszystkowiedzący. To nie Francja i Anglia nas zdradziły, to my sami robiliśmy wszystko po śmierci Piłsudskiego by wpaść jak śliwka w kompot. Wiadomo było, że Francja wojny nie chce i basta. Anglia nie była gotowa do wojny ani we wrześniu 1939 ani jeszcze przez rok co pokazał koniec wiosny 1940. To my wybraliśmy sobie sojuszników a nie oni nas. Anglia i Francja prowadziły politykę francuską i angielską a nie polską. Tak trudno to zrozumieć? W polityce nie ma przyjaciół gdy jesteś słaby i tego Polacy nie nauczyli się po tylu błędach. 
 
Bzdura kosmiczna. 
W jaki niby sposób Francja nas zdradziła w Teheranie? Możesz to nam nieświadomym uświadomić? Tylko tak nam to wytłumacz żebyś znowu na durnia nie wyszedł. 
 
Kolejne pytanie. 
Niby co nam Anglia i Francja ukradły żeby musiały teraz oddawać? Ty myślisz kategoriami zgoła z Młodych wilków. Juma jest dobra i sprawiedliwa bo odbieramy tylko Niemcom to co nam ukradli w czasie wojny. A to jest pospolita kradzież i nic więcej, żadnej ideologii. 
 
Przed urzędami powiewają flagi takie jakie urzędy reprezentują. Jesteśmy w unii Europejskiej to jej flagi wiszą. Tak jest dobrze i tak ma być. 
 
Podsumowując. 
Zanim cokolwiek napiszesz, dowiedz się o czym chcesz pisać żebyś na nieuka nie wyszedł lub politruka jakowegoś.
20. Dodane przez wiedzący, w dniu - 08-12-2013 13:13 0 0
Alianci zachodni /Wielka Brytania i Stany Zjednoczone Ameryki Północnej/ poparli przyznanie Francji strefy okupacyjnej w Niemczech. Tym samym Francja zabrała Polsce prawo okupowania Trzeciej Rzeszy. Czyż nie jest to złodziejstwo z ich strony /Francji/? 
 
23 sierpnia 1939 r. podpisano pakt między III Rzeszą a Związkiem Sowieckim.  
 
Niby sprzymierzeńcy Wielka Brytania i Francja znając ustalenia owego porozumienia zachowali je w tajemnicy. 
 
Alianci niemal do końca zapewniali Polskę o czynnym włączeniu się do działań wojennych przeciw hitlerowskim Niemcom.  
 
Ze smutkiem trzeba powiedzieć, że danych nam tzw. gwarancji pomocy na wypadek wojny, nie tylko nie wykonali, ale najpewniej nie zamierzali wykonać.  
 
Najzwyczajniej państwom tym chodziło o wzięcie przez Polskę niemieckiego uderzenia na siebie, co dawało zarówno Francji, jak i Wielkiej Brytanii potrzebny czas na przygotowanie się do wojny z Trzecią Rzeszą...
21. Dodane przez Glogowianin, w dniu - 08-12-2013 17:26 0 0
Flaga Ukrainy nie powinna wisieć obok Naszej i Unii Europejskiej. Obojętnie czym kierowała się osoba za to odpowiedzialna, nie powinna tego robić. Mam nadzieję, że szybko zniknie...
22. Dodane przez no, no wiedzący, w dniu - 09-12-2013 10:44 0 0
Powtarzam pytanie: W jaki sposób Francja oszukała Polskę w Teheranie? Żeby ci ułatwić - Kto w tym czasie sprawował władzę we Francji? 
 
Wyjaśnij nam w jaki sposób niby Francja i Anglia oszukały nas w Moskwie przy podpisywaniu paktu przez Ribbentropa?  
 
Nadal nie rozumiesz, że politykę prowadzi się we własnym interesie a nie w interesie innego państwa. Jeżeli tego nie rozumiesz to nie rozumiesz polityki jak nie rozumieli tego Beck i Rydz Śmigły. Nie wypełnili testamentu politycznego Piłsudskiego i tym samym nie nadawali się do uprawiania polityki.  
 
Polska sama zgotowała sobie ten los i zwalanie winy na Francję i Anglię jest dziecinne a nawet szkodliwe.  
 
Wrócę do Teheranu. 
Jakie decyzje zapadły w Teheranie? Na pewno nie było tam mowy o strefach okupacyjnych. Na pewno nie brała w niej udziału Francja. Polska nie była tam przedmiotem a podmiotem polityki. To polscy politycy wychodzili z założenia, że jesteśmy potęgą i należy nam się udział w łupach. Czy państwo, którego de facto nie było może decydować o czymkolwiek? Czy o polskie interesy musiały dbać Anglia, USA czy ZSRR? One prowadziły politykę własną, dbały o własne interesy a Polska była blotkę w tej grze i jeżeli tego się nie rozumie to nie powinno się tworzyć faktów pod własne widzimisię. 
Myśląc w taki sposób dowodzisz niedojrzałosci bo biorąc sobie takiego wrzoda jak okupacja 1/4 Niemiec mielibyśmy więcej kłopotów niż korzyści.  
 
Czy masz pretensje do państwa o to, że chce zyskać na czasie by przygotować się do wojny? Czy masz pretensje do państwa, że podpisuje układ godzący w polskie interesy by samemu zyskać? 
To jest chciejstwo w polityce a nie polityka. Real politik a nie szukanie przyjaciół gdzieś daleko. 
Podam ci jeden przykład tzw. real politik. 
Po militaryzacji Nadrenii Polska zaproponowała Francji tzw. wojnę prewencyjną. Francuzi odpowiedzieli negatywnie.  
Teraz pytanie: Czy Hitler obraził się za to na Polskę? Jaki zrobił następny krok? 
 
Flaga Ukrainy powinna zniknąć sprzed urzędu starostwa w Głogowie.
reklama
23. Dodane przez Szanowny Panie Starosto Powiat, w dniu - 10-12-2013 22:30 0 0
Bardzo proszę o zdjęcie flagi Ukrainy sprzed Urzędu Starostwa Powiatowego. Głogów nie jest i nigdy nie był na Ukrainie.
24. Dodane przez :D, w dniu - 13-12-2013 09:24 0 0
Może starostwo zjednoczy się z bezrobotnymi
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust