Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
29
Kwietnia 2025
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Angelina, Bogusław,
Hugo, Piotr, Rita,
Robert
Do końca roku 246 dni.
Start arrow Głogów arrow Marsz i koncert w rocznicę wprowadzenia stanu wojennego

Marsz i koncert w rocznicę wprowadzenia stanu wojennego

Marsz i koncert w rocznicę wprowadzenia stanu wojennego

11.12.2013. Radio Elka, Maciej Iżycki
1211_marsz.jpgMimo że od wprowadzenia stanu wojennego minęło już wiele lat, ówcześni działacze opozycji podkreślają, że o tym wydarzeniu nie należy zapominać. - Zwłaszcza, że nie uczą o tym w szkołach – twierdzi Zdzisław Wandycz, działacz pierwszej Solidarności i jeden z organizatorów głogowskich obchodów rocznicy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Obchody rocznicy wprowadzenia stanu wojennego rozpoczną się w Głogowie w piątek, 13 grudnia o godzinie 16.15. - O tej godzinie złożymy kwiaty i zapalimy znicze przy pomniku ofiar totalitaryzmu. To nie będzie
długa uroczystość. Po niej udamy się pod ratusza. Z rynku bowiem wyruszy marsz ulicami miasta w kierunku kościoła św. Klemensa -
mówi Wandycz.

Do tej pory uroczystości związane z rocznicą wprowadzenia stanu wojennego ograniczało się do złożenia kwiatów pod obeliskiem przy ul Obrońców Pokoju lub przy tablicy upamiętniających internowanych w głogowskim zakładzie karnym. W tym roku ulicami zorganizowany zostanie marsz z pochodniami.

- Trzeba bowiem cały czas tę datę i wydarzenia sprzed lat. Przecież w szkołach o tym się nie uczy. Młodzi ludzie nie wiedzą czym był stan wojenny - twierdzi opozycyjny działacz.

Marsz wyruszy spod ratusza o godzinie17.00. O godzinie 18.30, w kościele pw. św. Klemensa odbędzie się msza święta. Zwieńczeniem obchodów będzie koncert w Miejskim Ośrodku Kultury. Wystąpi Andrzej Kołakowski. Koncert rozpocznie się o godzinie 20.00.(mai)
 
Komentarze (35)
1. Dodane przez patrzacy z boku, w dniu - 11-12-2013 17:32 0 0
marsze z pochodniami zawsze pieknie wygladaja mialem okazje widziec je na starych kronikach filmowych.
2. Dodane przez no tak, w dniu - 11-12-2013 19:07 0 0
Pan Wandycz należy do tej części dawnych opozycjonistów, którzy nigdy nie pogodzili się z tym, że nie powieszono wszystkich "komunistów" jak liście na drzewach. Tylko, że trzeba by było powiesić kilkanaście milionów Polaków. 
Zawiedzione nadzieje, odsunięcie od decydowania o czymkolwiek itd.  
Ten Pan sam wie najlepiej, że kłamie. Sam brał udział w spotkaniach z młodzieżą wraz ze swymi dawnymi koleżankami i kolegami. 
Wstyd Panie Wandycz, miałem Pana kiedyś za wzór, niestety.
3. Dodane przez ppp, w dniu - 11-12-2013 19:51 0 0
Szczególnie piękne marsze organizowali wcześniej pewni wizjonerzy z zachodu- nie bierzcie z nich jednak przykładu. W Polsce międzywojennej też coś z tego zafascynowania marszami z pochodniami pamiętamy, oj łza się woku kręci....
4. Dodane przez emeryt, w dniu - 11-12-2013 19:53 0 0
Czy pod tablicą upamiętniającą internowanych w ZK będzie jakaś uroczystość?
5. Dodane przez kibice, w dniu - 11-12-2013 20:41 0 0
jak znam zycie kibice przynisa petardy, race i zrobia rozrube a policja będzie się tylko przyglądać, radze się zastanowić tym co chcą przyprowadzić dzieci
reklama
6. Dodane przez obserwator, w dniu - 11-12-2013 21:34 0 0
Ostatnio marsz z pochodniami to chyba w Shreku widziałem
7. Dodane przez andrzej, w dniu - 11-12-2013 21:58 0 0
dlaczego z pochodniami i to wieczorem cos tu nie gra
8. Dodane przez 00:00, w dniu - 11-12-2013 22:42 0 0
Ten marsz powinien zacząć się o północy. Jak rocznica to rocznica, nie zakłamywać historii.
9. Dodane przez działacz solidarności do dziś, w dniu - 12-12-2013 07:58 0 0
Pan Wandycz udaje wielkiego bohatera Solidarności. Działał przecież tylko w "bractwie oblatów" przy parafii na Koperniku.To są fakty ,a nie jakaś kombinowana historia.Nie dajmy się zwieść i ogłupić.Ludzie jeszcze żyją z tamtego okresu to mogą to potwierdzić.Gorzej będzie jak poumierają to dopiero będzie się tworzyć kombatanctwo solidarności
10. Dodane przez Uczestnik, w dniu - 12-12-2013 08:10 0 0
Tak ludzie, bierzcie ile macie w domu pirotechniki i odpalamy, rzucamy podczas przemarszu, chodźmy tylko po to by się zabawić i zniszczyć tę rocznicę!!! Ludzie ogarnijcie się, do kom. 5. ogarnij się!!
11. Dodane przez do........., w dniu - 12-12-2013 08:27 0 0
Normalnie co chwila to jakieś marsze świętowania itp, czy wy już nie macie nic lepszego i wartościowego do roboty. Tak narzekaliście płakaliście jak trzeba było iść w pochodzie 1 majowym, a teraz sami łazicie i nic więcej.
12. Dodane przez Michał, w dniu - 12-12-2013 10:34 0 0
Do marszu! Raz, dwa, lewa, lewa... Oj będzie się działo...
13. Dodane przez des, w dniu - 12-12-2013 10:36 0 0
Widać po niektórych wpisach, że pamięć o zbrodniach komuny, w tym PZPR, nie pasuje i pozostaje im tylko bełkot i bredzenie od rzeczy ?!
14. Dodane przez Michał, w dniu - 12-12-2013 10:39 0 0
Do 9. 
Gwoli ścisłości. Wandycz działał też w "Solidarności Walczącej". Choć nie należę do zwolenników jego "nawiedzenia", to mam szacun dla niego za tamte lata.
15. Dodane przez obserwator, w dniu - 12-12-2013 10:54 0 0
kiedy odbędzie się marsz kuczci przewrotu majowego gdzie z rozkazu Piłsudzkiego strzelał Polak do Polaka, przypominam,że wtedy zginęło ponad 360 osób, obalono legalnego prezydenta i rzaąd II RP
16. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 12-12-2013 11:14 0 0
A PO CO ŚWIĘTOWAĆ TAKIE RZECZY?? CZY TO WYDARZENIE MIAŁO JAKIEŚ PLUSY??? POLSKA TO CHORY KRAJ. ZAMIAST ŚWIĘTOWAĆ TAKIE PIERDOŁY JAK TA I INNE GDZIE SPOTYKA SIĘ KÓŁKO WZAJEMNEJ ADORACJI I WYDAJĘ NIEPOTRZEBNIE PIENIĄDZE NA KWIATKI TO LEPIEJ DAĆ JE NA DOM DZIECKA ...
17. Dodane przez re 15,16, w dniu - 12-12-2013 12:05 0 0
sldoopki namawiam do reaktywacji 22 lipca no i kontynuacji 1 maja ! A jutro lepiej zostańcie w kapciach... PROLE...
18. Dodane przez re 17, w dniu - 12-12-2013 13:22 0 0
Z 22 lipca przesadziłeś a o 1 Maja wiesz niewiele skoro kojarzy ci się tylko z PRL-em. 
"S"dooopku. 
re 14 
Bliski też był tzw. "kamieniarzom". Za to, jak napisałem wcześniej szacunek. Za dziś zdziwienie za kłamstwa lub półprawdy.
19. Dodane przez ktokolwiek, w dniu - 12-12-2013 13:37 0 0
Po pierwsze - 13 grudnia to nie "świętowanie" a "uroczystości". Ciekawe, że przez 55 lat nikomu nie przeszkadzało "świętowanie" 1 kwietnia zagłady miasta i gwałtów na jego mieszkańcach. 
Po drugie - ciekawe, że marsze z pochodniami najbardziej krytykują ci, którzy nawet nazwę swojej partii wzorowali na nazistach (...), o innych podobieństwach tylko wspomnę: czerwone flagi, szkolenie wojskowe młodzieży... 
Po trzecie - ciekawie brzmią oskarżenia w stylu: "chcieli wieszać komunistów na drzewach" z ust tych, którzy czołgami pacyfikowali robotników Poznania, strzelali do stoczniowców Gdańska i Gdyni w 1970 oraz górników "Wujka" w 1981, którzy zakatowali ks. Popiełuszkę, G. Przemyka i wielu innych. Trzeba mieć tupet. 
Po czwarte - jakoś dziwnie przeczy wszystkim inwektywom pod adresem Z. Wandycza, świadectwo zachowanych dokumentów bezpieki. 
Po piąte - nie było bardziej haniebnego dla polaków (piszę świadomie przez "p") okresu niż ten po 13 grudnia 1981 r. Takiego liczebnego przyrostu tajnych współpracowników ubecji nie było nawet w czasach stalinowskich. Nic dziwnego zatem, że tych co zachowali wówczas godność, chce dzisiaj zniszczyć tak wielu - i to tym bardziej, im mocniej się zeszmacili wtedy. 
Po szóste - jak już koniecznie musicie epatować swoim jadowitym bełkotem, to może przynajmniej nauczylibyście się pisać po polsku nazwisko Piłsudskiego? 
Po siódme - do: "działacza solidarności do dziś" - piszesz: "To są fakty (...) Nie dajmy się zwieść i ogłupić". Ciekawe. Przed wyborami 1989 r. SB podszywając się pod "Solidarność" wypuściła fałszywki (sygnowane: "Solidarni"), pisane dokładnie w ten sam sposób. To jakaś związki rodzinne czy zawodowe?
20. Dodane przez do kom. 14, w dniu - 12-12-2013 14:26 0 0
Pan Wandycz nie należał do Solidarności Walczącej.
21. Dodane przez obserwator, w dniu - 12-12-2013 16:34 0 0
bluesa nie trzeba znac bluesa nalezy czuc.Wiecej napisze innym razem.
22. Dodane przez re 19, w dniu - 13-12-2013 12:02 0 0
Czy ty celowo kłamiesz czy jesteś tylko niedouczony? 
1. Nie przeszkadzało mi świętowanie zdobycia Głogowa przez 55 lat. Dlaczego?  
- Płk Eulenburg wbrew sugestiom nawet kreislautera postanawia bronić Głogowa do końca a to oznacza, i on o tym wie, że rosyjscy żołnierze dostaną "dni swobody" 
- co stało się z dziećmi z obozu w Głogowie i Wilkowie? 
- co stało się z więźniarkami pod Jaromierzem? 
- co stało się z Polakami utrzymującymi bliskie stosunki z Niemkami? 
- dlaczego nikt nie posłuchał marszałka polnego Schornera by nie czynić z Głogowa twierdzy bo to jest bez sensu? 
- kto mieczem wojuje ten od miecza ginie, stara prawda 
2.Kłamiesz. Czerwone flagi komuniści mieli zanim powstało NSDAP. 
3. Liście i drzewa. Jaki trzeba mieć tupet by zaprzeczać takim hasłom. Pamiętaj, że na latarniach i drzewach wieszano komunistów a stan wojenny przyniósł mniej ofiar niż podobne wydarzenia choćby w Budapeszcie. 
4. Gdy Wandycz kłamie w jednej sprawie to czy można mu wierzyć w pozostałych? 
5. Skąd tyś wziął te dane? Przytocz jakieś źródło.  
6. Tobie "przeszło przez gardło" nazwisko Marszałka? Ty? Zwolennik największego oszołoma i wroga Piłsudskiego? 
7. Najlepiej walnąć ad personam. To takie typowo ... bolszewickie. 
 
Życzę przyjemnego marszu z pochodniami. Tylko książek nie palcie.
23. Dodane przez do 5, w dniu - 13-12-2013 19:18 0 0
do 5 : jak znam zycie to takich cymbałów jak ty tam nie bedzie i pochód się uda . Zainwestuj lepiej w słownik ,bo analfabeci przy tobie to pryszcz.
24. Dodane przez Jak znam życie., w dniu - 13-12-2013 23:25 0 0
re 23 
Zdanie zaczynamy wielką literą. Przecinek stawiamy za wyrazem a nie przed. 
To tylko taki mały pryszcz na twojej znajomości języka ojczystego. Wiesz teraz co należałoby zrobić?
25. Dodane przez re:22, w dniu - 13-12-2013 23:38 0 0
1. Hi, hi, przez 55 lat świętowano "wyzwolenie" a nie zdobycie, więc trochę spasuj z tym oskarżeniem o kłamstwo. 
2. Co do czerwonej flagi czy polityki NSDAP napisałem o "podobieństwach" a nie o wzorach. Poza tym oczywiście pełna zgoda - to naziści naśladowali komunistów (sami to przyznawali, z Hitlerem na czele)  
3. Tupet to masz ty. W Budapeszcie wieszano funkcjonariuszy ÁVH - bandytów z ponadprzeciętnymi skłonnościami do sadyzmu (komuniści mieli talent do wynajdywania takich kreatur). Mieli opinię najgorszych z całego "bloku demokracji ludowych". Jakbyś miał choć odrobinę wiedzy w tej materii, to nie powtarzałbyś tych propagandowych bredni. 
4. To znaczy w jakiej? Poza tym gdyby przyjąć tą twoją zasadę to powinieneś skończyć swój wywód już po drugim swoim zdaniu. 
5. A poczytaj trochę nieuku coś innego niż biuletyn SLD - tam na pewno tego nie znajdziesz! 
6. ?????????????????????? Nie wiem kto był największym "oszołomem i wrogiem" Piłsudskiego (a do 1989 r. "sanacyjnego faszysty Piłsudskiego"), podobnie jak nie miałem pojęcia, że jestem tegoż "zwolennikiem"... Ale dobrze, że jest ktoś kto to wie. Będę spał spokojniej... 
7. Jeśli "ad personam" kojarzy ci się z bolszewizmem to.... proponuję żebyś nie używał słów, których znaczenia nie znasz. Wiem, to brzmi mądrze, ale nie wtedy jeśli się ich używa bez sensu, tylko po to, żeby .... zaimponować? 
 
A w marszu niestety nie pójdę - mam inne plany, ale przecież to nie ma znaczenia. Nie chodzi ci o to czy pójdę, tylko żeby dowalić prymitywnymi, powielanymi w nieskończoność "antyfaszystowskimi" i "postępowymi" tekstami wyczytanymi w jakiejś propagandowej broszurce ("pochodnie", "palenie książek" itp)
26. Dodane przez do 24, w dniu - 14-12-2013 09:36 0 0
gdzie tam masz przecinek przed zdaniem (...)? :)
27. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 14-12-2013 08:20 0 0
Marsz się super udał ! Dziękuję szczególnie młodzieży...
28. Dodane przez re 25, w dniu - 15-12-2013 13:21 0 0
1. Pozwalam soboe mieć inne zdanie co do właściwości użycia wyrażenia "wyzwolenie" czy "zdobycie". 
Dla Niemców było to bez wątpienia zdobycie, podobnie i dla Rosjan. 
Dla Polaków to było bez wątpienia odzyskanie miasta, czyli ... wyzwolenie i żadna poprawność polityczna mnie nie przekona, że jest inaczej. Jeżeli czujesz niemieckość tego miasta, czujesz, że nie jest polskie i Polacy nie mają do niego prawa to możesz sobie PiSać o zdobywaniu. Dla mnie, Polaka to był powrót do Polski po 200 latach panoszenia sie najpierw Prusaków a potem Niemców. Masz oczywiście prawo myśleć inaczej, to twój wybór pomiędzy polskością a niemczyzną. Że tak napiszę - Hi hi hi hi. 
 
2. Cyt.[...]nazwę swojej partii wzorowali na nazistach[...] 
Piszesz wyraźnie - WZOROWALI. To kto kłamie? Ciebie za rękę złapać to i tak krzyczysz - Nie moja ręka! 
 
3. Czym różni się człowiek cywilizowany od dziczy? Ano tym, że nawet zbrodniarz ma prawo do obrony. Dzicz mu tego prawa odmawia. Masz tupet broniąc dziczy. 
 
4. Kłamstwo Wandycza "Przecież w szkołach o tym się nie uczy. Młodzi ludzie nie wiedzą[...] To jest to kłamstwo. Sam miałem okazję być na spotkaniu z opozycjonistami o którym to Pan Wandycz wie. Wierutne kłamstwo nie wiadomo czemu mające służyć. 
 
5.Nie ma źródła, znaczy się konfabulacja. Podaj jedno źródło nie będące agitką z Twojego środowiska. Źródło a nie propagandową broszurkę. Źródło! 
 
6. Śpij spokojnie, w odróżnieniu do czasów Ziobry nikt nie przyjdzie do ciebie nad ranem. 
 
7. Cyt. "To jakaś związki rodzinne czy zawodowe?" 
Czym jest takie coś? Brakuje argumentów to po rodzinie. Ciekawe, ciekawe jak w przypadku "nieuka" pod moim adresem. Sam się doucz człeku. 
 
Przy okazji. 
Re 26 
Czytaj, czytaj, czytaj aż dotrze tam gdzie trzeba. 
WYRAZEM a nie zdaniem czytający inaczej. Wyrazem, nie zdaniem. :)
29. Dodane przez Re:28, w dniu - 16-12-2013 21:39 0 0
Bełkot, że szkoda czasu...  
Tylko jedna (i ostatnia) uwaga do p.3: 
"nawet zbrodniarz ma prawo do obrony. Dzicz mu tego prawa odmawia" - jakbyś miał choć odrobinę oleju w łepetynie, to byś wiedział kto komu prawa do obrony odmawiał.  
Żałosne...
30. Dodane przez re 29, w dniu - 17-12-2013 07:12 0 0
Jakbyś miał trochę oleju w głowie to wiedziałbyś, że stawiasz się w jednym szeregu ze zbrodniarzami. Prawo do obrony ma każdy i skoro chcesz karać bez sądu jednych to jakie masz prawo do oskarżania innych zbrodniarzy? Kolor zbrodni jest obojętny, brunatny, czerwony czy jaki tam jeszcze. Twój nie ma żadnej barwy, to czysta kwintesencja zakłamania i głupoty.  
Moja łepetyna służy do myślenia a twoja do noszenia czapki. 
Ty masz w łepetynie olej a ja mózg jaki mi Bóg dał. Gdzieś ty był jak rozumem dzielono? Nie widziałem tam ciebie.
31. Dodane przez Re 30, w dniu - 17-12-2013 19:01 0 0
No to już masz odpowiedź, ulżyło?
32. Dodane przez re 31, w dniu - 17-12-2013 22:19 0 0
???
33. Dodane przez bezcenne, w dniu - 17-12-2013 22:30 0 0
Bezcenne było widzieć i słyszeć skandujących: Precz z komuną!  
Gdzie oni tę komunę widzieli bo nie podejrzewam, że byli w Korei Północnej. Czy naprawdę starsi panowie i niewyżyci łysole muszą tak ogłupiać młodych? 
A może to ma podstawy w słynnej pracy doktorskiej o wyższości socjalistycznego kodeksu pacy nad kapitalistycznym. Przypomnę, że autorem tej pracy był brat Jarosława Kaczyńskiego.
reklama
34. Dodane przez re32, w dniu - 18-12-2013 15:46 0 0
Nie łam sobie głowy - to ma każdy, komu się tylko wydaje, a jak przychodzi co do czego to "???", czyli kicha...
35. Dodane przez re 34, w dniu - 18-12-2013 20:02 0 0
Re oznacza bezpośrednie odniesienie się do czyjejś wypowiedzi. Oznacza to, że albo nie wiesz co piszesz albo coś ci się pomyliło. 
Jednym słowem, twoim ulubionym - bełkot. :)
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama