Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
12
Października 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Eustachiusz,
Maksymilian, Witold
Do końca roku 80 dni.
Start arrow Inne arrow Uroczystości pod tablicą ofiar represji stanu wojennego
  Uroczystości pod tablicą ofiar represji stanu wojennego
13 grudnia 201, Głogów

foto: Mateusz Kowalski
 
Komentarze (71)
1. Dodane przez MArcin, w dniu - 13-12-2014 22:48
To nasi głogowscy prawicowcy i jedyni legalni patrioci kraju po przegranych wyborach obrazili się na lokalną władzę i nie chcą już ramię w ramię upamiętniać tego dnia pod bramą więzienia? Z drugiej strony internowani w czasie stanu wojennego w głogowskim zakładzie karnym żyli jak pączki w maśle w przeciwieństwie do setek, tysięcy głogowian, którzy w tym trudnym czasie wielkich niedoborów musieli wykarmić swoje rodziny. Niech dziękują za to internowanie, bo być może głogowski ZK uratował im tyłki.
2. Dodane przez 1981, w dniu - 14-12-2014 08:07
NIE MA SPRAWIEDLIWOSCI I NIE BEDZIE.Wspolwinni tamtego okresu ,zagorzali PZPR-OWCY potrafili sie w jeden dzien przemalowac i w sekunde W BOGA uwierzyc,przyklad pana z rady miejskiej ,zreszta w Polsce takich sa tysiace ,dlateg przez takich faryzeuszow ,na co wiekszosc narodu im pozwala zobacz wybory ,Budowa prawdziwej Demokracji w Polsce potrwa przez nastepne piec pokolen
3. Dodane przez ono, w dniu - 14-12-2014 08:41
a rodzina Rokaszewiczów byla?????
4. Dodane przez ono, w dniu - 14-12-2014 08:43
PZPR sklada kwiaty po pomnikiem swoich ofiar jako rzadzacy ponownie....takie rzeczy tylko w Polsce
5. Dodane przez 50 +, w dniu - 14-12-2014 08:59
MArcin ! Ile masz lat?
6. Dodane przez pypec, w dniu - 14-12-2014 09:03
Niniejszym oglaszam zbiorke pienieznna kapelusz dla starosty.
7. Dodane przez glogowianin, w dniu - 14-12-2014 09:51
Gratuluję radziowi doboru czerwonego towarzystwa pod tablicą upamiętniająca 13 grudnia 81. Kpina z historii polega na tym ze ci którzy wprowadzili stan wojenny kpia w oczy tym którzy oddali życie za wolność. Sekretarz pzpr oraz jego synalek składający kwiaty HAŃBA. A.Kosmetyki nigdy by do tego niedopuscil. Schanbiliscie dzień 13 grudnia 1981 (...)
reklama
8. Dodane przez Czaruś, w dniu - 14-12-2014 10:15
Syn sekretarza składa kwiaty! Bezczelny!
9. Dodane przez Michał, w dniu - 14-12-2014 10:40
Jeszcze się taki nie narodził, który by wszystkim dogodził. Jak coś nie po pisowsku, to na pohybel. Opluć zawsze można, a i odpowiednią łatkę przyłożyć. Bo kto nie z Jarkiem, tego wałkiem. A ja mam gdzieś pisowską retorykę - jeden Naród, jedna partia, jeden wódz i jedna pięść.
10. Dodane przez jana, w dniu - 14-12-2014 11:00
radek to o co walczył twój śp. pamięci Ojciec Andrzej?
11. Dodane przez cinek, w dniu - 14-12-2014 11:10
PARODIA panowie wstyd i hanba
12. Dodane przez Waldas, w dniu - 14-12-2014 12:36
to jawna popelina,wszyscy byli patriotami nienagannymi polakami ale z daleka.Część była faktycznie oddana sprawie ,a większa część to nieroby karierowicze leserzy do pracy ,którzy lubią takie zadymy bo nie muszą pracować w tym czasie a i może coś skapnie później po awanturze.Cześć pamięci -ale tylko nielicznym i prawdziwym patriotom.
13. Dodane przez MArcin re kom 5., w dniu - 14-12-2014 12:51
Witam. Mam 55 lat. W czasie stanu wojennego pełniłem służbę w głogowskim ZK. Nie twierdzę, że stan wojenny był zbawieniem i czymś wspaniałym. Nie twierdzę także, że w Warszawie czy Wrocławiu internowani mieli lekko. U nas w naszym ZK był jasny przykaz: "zamknąć, odseparować od społeczeństwa, ale włos im z głowy spaść nie może." Pewnie ze względu na pisowską propagandę trudno w to uwierzyć, ale radziłbym popytać internowanych czy było im tak źle. Owszem byli odcięci od rodzin, bliskich, ale żyli przez czas internowania na dużo wyższym poziomie, niż nie jedna głogowska, czy polska rodzina.
14. Dodane przez MArcin, w dniu - 14-12-2014 12:54
I najważniejsze o czym nie nadmieniłem w poprzednim komentarzu. Kto wie, co by ich spotkało na wolności. Czy jakaś zbłąkana kula nie pozbawiła by ich życia jak np. górników w Lubinie. A tak przynajmniej przeżyli bezpiecznie stan wojenny. Krytykujcie jeśli chcecie i uważacie to za słuszne, ale choć przez moment zastanówcie się nad tą prawdą.
15. Dodane przez uczestnik, w dniu - 14-12-2014 13:15
W sobotni wieczór podczas mszy, a potem podczas spotkania zorganizowanego przez stowarzyszenie Patriotyczny Głogów, wokół kościoła św. Klemensa non stop stało kilka radiowozów... 
Normalnie powtórka PRLu.Pokaz siły, i to w taką rocznice. I tylko dlatego, ze środowiska patriotyczne chcą uczcić tą tragiczną datę...  
To pokazuje, jak "wolnym" krajem jest III RP.  
 
Kiedy ludzie przejrzą wreszcie na oczy kto nami rzadzi?????
16. Dodane przez WADER, w dniu - 14-12-2014 13:57
Ale jaj , chichot historii ale cóż tak wybraliście m bo niby kto miał tam iść .A po za tym był pijak Kwaśniewski prezydentem nad grobami w Katyniu to co taki aparatczyk nie może zlożyć kwiatków pod murem
17. Dodane przez patriota, w dniu - 14-12-2014 14:20
marcin co ty bredisz. gdyby ich nie pozamykali to bysmy nie czekali do 89 na wolnisc. na wolnosci szybcuej bysmy sobie poradzuli z obaleniem zdrajcow. a teraz oni i ich potomkowie skladaja kwiaty. obrzydliwe
18. Dodane przez Wojtek, w dniu - 14-12-2014 14:32
Karol w tych dżinsach to chyba z marketu wracałeś i wpadłeś pod ZK b zdjęcia robili? Wstyd za takiego radnego.
19. Dodane przez Jonsson re Uczestnik, w dniu - 14-12-2014 14:32
Skoro niektórzy członkowie stowarzyszenia i towarzysząca im "młodzież" nie zachowywują się na meczach głogowskiej drużyny piłki nożnej, zwłaszcza wyjazdowych przyzwoicie to należy prewencyjnie oddelegować w miejsce ich masowych spotkań policję, aby pozostali mieszkańcy Głogowa i uczestnicy wydarzenia czuli się bezpiecznie. Nigdy nie wiadomo co takiemu jednemu z drugim do głowy strzeli. Jeśli mielibyście czyste sumienia to nie balibyście się widoku policji. Ja się nie boję policji, tylko przy jej obecności czuję się bezpiecznie, obojętne czy to prewencja czy drogówka. Pozdrawiam
20. Dodane przez glogowianin, w dniu - 14-12-2014 15:20
No i przynieśli, czerwone kwiaty.
21. Dodane przez Leopold Wielki, w dniu - 14-12-2014 15:20
Piszcie o prawdziwym uczczeniu tych obchodow jakie zorgranizowal klub Gazety Polskiej oraz Patryjotyczny Glogow. Co raz bardziej zawodze sie na glogowskich mediach. A glosu glogowa juz nigdy nie kupie ! Brukowa lewicowa pseudo gazeta w ktorym pisza pseudo dziennikarki.
22. Dodane przez Pomroczność jasna, w dniu - 14-12-2014 15:36
Do kom 13. I jeszcze sobie medal (...) przypnij
23. Dodane przez były internowany w Głogowie, w dniu - 14-12-2014 16:22
dlaczego nie zaproszono tych którzy tam byli w tym okresie powiedzieli by prawdę
24. Dodane przez hutnik, w dniu - 14-12-2014 16:36
nie przesadzajcie z kombatanctwem tego automatyka ... wiadomo o kogo kaman ... 95% jego kolegów z pracy żyje ,50% nadal pracuje ... bardzo łatwo dotrzeć do źrodła prawdy ...ja swoim dzieciom i wnukom ,napewno kitu nie pozwole wcisnąć ;
25. Dodane przez Jadwisia, w dniu - 14-12-2014 17:05
A gdzie był dziś Jan Wygnany?
26. Dodane przez Achim, w dniu - 14-12-2014 18:02
Jaką prawdę panie były internowany?
27. Dodane przez ??, w dniu - 14-12-2014 18:05
... a że w piątek o 17:00 była uroczystość przy "kamieniu" to już pismaki nie zauważyli ?!
28. Dodane przez glogowianin, w dniu - 14-12-2014 20:31
pewnie nie dawali nic do jedzenia bo nie było żadnego plebana
29. Dodane przez pppp, w dniu - 14-12-2014 20:54
Typowo polski bigos, nie wiadomo gdzie ogon gdzie głowa. 
Przebierańcy już przed świętami grasują po mieście. 
A może dajmy już sobie spokój z tą martyrologią, Klosa już nie ma wśród żywych, jakaś epoka się zamknęła bezpowrotnie.Ale coś mi sie wydaje, że nie w tym narodzie wybranym, cierpiętnicy Europy (...), świat idzie do przodu, wojny były są i będą. Nie dziwię sie młodzieży, że ma w (...) te wszystkie hasła, bo tak naprawdę kto z kim walczył i za co to już najstarsi Polacy też nie pamiętają, a co było z tego prawdą to już sam Bóg nie pamięta.
30. Dodane przez obłuda, w dniu - 14-12-2014 22:36
Jakim to trzeba być obłudnikiem aby składać kwiaty w tak ważną rocznicę i spoglądać w oczy Solidarnościowcom gdy ma się świadomość co w stanie wojennym robił ojciec dzisiejszego prezydenta.
reklama
31. Dodane przez dgl, w dniu - 14-12-2014 22:43
Nie ma to jak składać kwiaty pod tablicą własnych ofiar. Przykre ale prawdziwe.
32. Dodane przez rysio i zbysio, w dniu - 15-12-2014 00:00
Jeszcze brakuje tylko I sekretarza partii i cenionego komunisty, który w trakcie stanu wojennego przebywał w Moskwie na szkoleniu. Żeująca władza.
33. Dodane przez kariera, w dniu - 15-12-2014 07:46
Widzę Jacus ze stoisz w doborowym czerwonym towarzystwie. Czyżby awans w HMG się już szykował. Prawa ręka poloposel?
34. Dodane przez abc, w dniu - 15-12-2014 08:54
Nasi "politycy" to dno i wodorosty,wstyd i żenada
35. Dodane przez abc, w dniu - 15-12-2014 09:05
To właśnie w głogowskim więzieniu zakatowany został Tomasz Hopffer a teraz czerwone pająki pochylają głowy, hipokryzja jak Himalane
36. Dodane przez pislamista, w dniu - 15-12-2014 09:57
Ciekawi mnie co robił w stanie wojennym p. Koliński?
37. Dodane przez SZOK, w dniu - 15-12-2014 10:20
Chichot historii w Głogoviu ! A Ojciec się w grobie przewraca...
38. Dodane przez do 35, w dniu - 15-12-2014 10:23
... dla wyjaśnienia niektórym: Tomasz Hopffer to bardzo lubiany i utalentowany dziennikarz sportowy z TVP w latach 70 i do roku 1981, kiedy zbrodnicza hunta jaruzela go internowała i zniszczyła mu zdrowie, że zmarł !!!
39. Dodane przez Fx, w dniu - 15-12-2014 10:30
Jak składają kwiaty to niedobrze, jakby nie składali to tez złe - i jak tu wam dogodzić....
40. Dodane przez re 35, w dniu - 15-12-2014 11:53
Mozesz przytoczyć konkretne fakty iż Tomasz Hopfer, że nie tylko był internowany i siedział w głogowskim więzieniu. Nikt z internowanych w głogowskim więzieniu nie widział tam Hopfera. Nikt z nich nie wspominał o tym fakcie. Dlaczego kłamiesz? Sam to wymyśliłeś czy dałeś się podpuścić? Pamiętaj, że kłamstwo ma krótkie nogi. Nie ma Hopfera na liście zamordowanych w czasie stanu wojennego. Fakty: Wyrzucono go z telewizji i radia za odmowę włożenia munduru, nie zezwolono na lądowanie samolotu z lekami dla niego przesłanymi z Niemiec gdy ciężko zachorował. To są fakty.
41. Dodane przez Michał, w dniu - 15-12-2014 12:15
No właśnie... Jak to dogodzić wiecznym malkontentom.
42. Dodane przez przykre, w dniu - 15-12-2014 12:29
Ciekawe co powiedziałby ojciec Radosława Kosmalskiego, gdyby wiedział z kim jego syn stoi w jednym szeregu i składa kwiaty pod tablicą upamiętniającą ofiary stanu wojennego. Żal takich widoków. Jestem przekonany, że jego ojciec walczył o prawdziwą wolność.
43. Dodane przez kik, w dniu - 15-12-2014 12:32
Nie ma to jak uśmiechnięte minki towarzyszy.
44. Dodane przez wolne media, w dniu - 15-12-2014 13:29
Przecież wszyscy tam uśmiechnięci panowie reprezentują czerwone i platformerskie władze. Czemu dziennikarze nie uczestniczyli przy składaniu kwiatów przez prawicowe środowiska? (...)
45. Dodane przez do Radka, w dniu - 15-12-2014 13:35
Żenujący widok jak syn bardzo znanego opozycjonisty stoi razem z I sekretarzem w lewicowym towarzystwie i śmieją się prosto w twarz tym co złożyli w tamtych czasach największą ofiarę. Przykro patrzeć na takie widoki. Niech się pan opamięta, z kim przystaje.
46. Dodane przez Andrzej K., w dniu - 15-12-2014 13:38
Po 1989 roku zakładał Unię Demokratyczną. 
Nie stał tam,gdzie Kaczyńscy. 
Byłby z wyboru syna dumny.
47. Dodane przez no właśnie, w dniu - 15-12-2014 14:25
Kaczyńscy w tym czasie zagarniali majątek RUCHu, palili kukłę prezydenta wybranego w powszechnych wyborach z wynikiem 75% a potem założyli SKOKi znane z wielu afer korupcyjnych i złodziejstwa. 
Brawo Radek! Jeden z niewielu normalnych w Głogowie.
48. Dodane przez nerw, w dniu - 15-12-2014 14:49
Lewicowe środowiska razem z POpaprańcami szydzą sobie takim składaniem hołdu ofiarom systemu komunistycznego. Hipokryzja władz Głogowa jest obrośnięta czerwonymi goździkami, a ludzie przyglądają się tym spokojnie.
49. Dodane przez bomba, w dniu - 15-12-2014 16:03
nerw-owy cieciu ! masz racje,przygladaja sie spokojnie.Po to ich wybrali. Sa ich reprezentantami w taki dzien jak 13 grudnia,11 listopada i innych.Na tym polega demokracja.Czyli z woli wiekszosci.I to trzeba uszanowac.Korzystajac z internetu trzeba stale byc swiadomy ze trzeba myslec. Bardzo dobrze na rozgrzana glowe robi wiaderko zimnej wody.
50. Dodane przez Radosław Kosmalski, w dniu - 15-12-2014 18:11
W mojej ocenie, niezależnie do innych kontekstów, najważniejszym jest, że w 33 rocznicę wprowadzenia stanu wojennego pod głogowską tablicą upamiętniającą internowanych i ofiary represji stanęli DEMOKRATYCZNIE wybrani: Posłanka na Sejm Rzeczpospolitej Polskiej, Starosta Powiatu Głogowskiego, Prezydent Miasta Głogowa, Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady Powiatu, radni miejscy i powiatowi, mieszkańcy Głogowa. 
Słowa krytyki od środowisk Solidarnościowych, jeśli rzeczywiście od tych środowisk płyną, przyjmuję z pokorą. Szkoda, że nie wziąłem również udziału w uroczystościach przy obelisku, corocznie starałem się być w obydwu miejscach, w tym roku informacja o piątkowej uroczystości umknęła mi. Idea Solidarności powinna przede wszystkim łączyć a nie dzielić. Pozdrawiam.
51. Dodane przez re 48, w dniu - 15-12-2014 18:42
Lewicujące środowiska katosocjalistyczne drwiły z Polaków w Warszawie 13 grudnia idąc w kondukcie za Łżejarosławem z zapiewajłą Brudzińskim. Widać, że w Głogowie mają wiernych naśladowców szerzących fobię antypolską. Czerwień jest szlachetną barwą i jest barwą polską, barwą Polski z białym orłem. Czerwień jest przynależna szlachetnym ludziom od królów przez biskupów po nas, Polaków. Jak się komuś czerwień nie podoba to pozostaje mu tylko biel kapitulacji. Ludzie dali wyraz komu ufają a ufają Rokaszewiczowi czy się to frustratom podoba czy nie.
52. Dodane przez de, w dniu - 15-12-2014 20:07
Pomyślałem sobie... Zapytam o ten Głogów..... I zapytałem..... I zobaczyłem przerażenie w oczach i usłyszałem sugestię.... panie Adasiu, niech pan nie pyta. Niech pan nie dotyka tej historii. Niech pan nie pyta o nic. 
Opowiedział mi o skatowaniu bestialskim Redaktora TV Tomasza Hopfera..... O pobiciu tak brutalnym jak to miało miejsce później w przypadku Księdza Jerzego Popiełuszki,....Maturzysty Grzegorza Przemyka
53. Dodane przez znachor, w dniu - 15-12-2014 22:25
U\Lecz się nerw, lecz. Złość piękności szkodzi. Nazywając ludzi POpaprańcami sam udowadniasz swój PiSuarowy rodowód. Nie możesz mieć pretensji do ludzi, że mają lewicowe poglądy, nie masz prawa też odmawiać im możliwości składania kwiatów ku upamiętnieniu tragedii z 1981 roku. Hipokryzja piszesz? Czy nie jest hipokrytą choćby Kaczyński siedzący pod spódnicą 13 grudnia 1981 roku gdy w tym czasie owych POpaprańców internowano lub wsadzano do więzień. Tak, POpaprańcy siedzieli w więzieniach a Kaczyńskiemu, temu bohaterowi i krzykaczowi nawet ZOMO nie chciało palcem pogrozić. Ludzie wiedzą o tym i wolą uczciwe postawienie sprawy. Zawsze tak jest, że złodziej najgłośniej wrzeszczy - Łapać złodzieja!  
Czerwone goździki mają barwę czerwoną bo szlachetną. Tobie została biała do kapitulacji jak przystało krzykaczom wiecowym. 
Jak łatwo dzisiaj być bohaterem, co nerw? Nie ma ZOMO, nie ma milicji. :) Tani ten Twój patriotyzm.
54. Dodane przez do nerw, w dniu - 16-12-2014 00:07
Idź się chłopie leczyć - jakby tam był były komuch a teraz wielki prawicowiec - Patyk, to byłoby ok ?
55. Dodane przez Józek, w dniu - 16-12-2014 10:48
Jak nie wstyd takiemu Ryszardowi składać kwiaty pod obeliskiem ofiar stanu wojennego, gdy ma świadomość, że to on wtedy reprezentował ówczesną władzę??? Przecież może nie bezpośrednio ale z pewnością pośrednio jest za to odpowiedzialny. W dniu dzisiejszym reprezentuje nie tylko siebie ale także m.in. partyjnego kolegę, który brał czynny udział w dławieniu strajków w Lubinie, gdzie zginęli ludzie, a który do dnia dzisiejszego nie rozliczył się z pobranej amunicji. Przecież to są FAKTY. Czy ludzie już naprawdę są pozbawieni uczuć i choć trochę przyzwoitości?
56. Dodane przez żal, w dniu - 16-12-2014 11:19
Radziu nie tłumacz się kretyńsko. Wiesz dobrze, że twój ojciec nie wybaczył by tobie tego, że stoisz w jednym szeregu z jego oprawcami. Nic tego nie zmieni, ty się po prostu sprzedałeś.
57. Dodane przez Józku roztomiły, w dniu - 16-12-2014 13:17
"Taki" Ryszard, jak napisałeś, nie wstydzi przyznać się do swoich ewentualnych czy wydumanych przez ciebie przewin. Ty masz mentalność czekisty uważającego, że choćby podejrzenie wyklucza człowieka ze społeczeństwa. On przynajmniej jest wierny ukształtowanym w społeczeństwie normom pozwalającym chodzić z podniesionym czołem. Ludzie są przyzwoici i dlatego powierzyli mu mandat radnego a jednocześnie inni ludzie, Tobie tak bliscy powierzyli mandat kreaturze farbowanej, która robiła czystki w hucie i tacy sami jak Ty korzystają z poparcia radnego prześladującego w swoim zakładzie działaczy Solidarności. To on puścił w kapciach na mrozie i śniegu swojego pracownika w stanie wojennym. To jest ta Twoja przyzwoitość. Gratuluję wyborów. 
re 56 
Ty wiesz oczywiście lepiej czego by chciał ojciec Radka. Ty również potrafisz kwantyfikować, żal to komentować.
58. Dodane przez Grzegorz, w dniu - 16-12-2014 13:19
Tylu czerwonych w takim miejscu!!!!
59. Dodane przez do kom 55, w dniu - 16-12-2014 13:21
Owczesną władzę wtedy reprezentował Koliński, który wyrzucał z pracy ludzi na podstawie przepisów stanu wojennego. W czym jest on dzisiaj lepszy od Rokaszewicza? W tym, żę za księdzem baldachim nosi?
60. Dodane przez Kargul, w dniu - 17-12-2014 10:13
Głogów dał czerwonym władzę m.in. przez takich "polityków" jak Radzio czy Romano z "S" oświaty ! Koniec świata..
61. Dodane przez Pawlak, w dniu - 17-12-2014 11:25
Ty Kargul nie mieszaj w to porządnych ludzi. Czerwoni, jak piszesz, dostali tę władzę dzięki przekrętom otoczenia Zubowskiego i jego prostactwa w kontaktach z mieszkańcami.
62. Dodane przez internowany w Głogowie, w dniu - 17-12-2014 19:54
Jako student byłem internowany w Głogowie.Jeżeli MArcin twierdzi, że internowanym działo się lepiej niż ludziom na wolności to niech na ochotnika zgłosi się do więzienia to rozum zapewne wróci. W 2011 r. Pan prezydent Głogowa Jan Zubowski zaprosił byłych internowanych na uroczyste obchody 30 rocznicy wprowadzenie stanu wojennego. Za to spotkanie i możliwość spotkania z młodzieżą szkół ponad gimnazjalnych wyrażam dla Pana Zubowskiego moje najwyższe uznanie.Dane adresowe uczestników tamtego spotkania są w posiadaniu Urzędu Miasta. Obecne władze miasta w tajemnicy zorganizowały tą operetkową uroczystość. Wyrażam nadzieję, że kolejne takie uroczystości zostaną zorganizowane w sposób odpowiadający randze tego co internowani w tym obozie przeżyli.
63. Dodane przez re 62, w dniu - 18-12-2014 11:03
Zacznę od końca. 
To nie był obóz, Ty jako student czyli człowiek w miarę jako tako kumaty powinieneś tę różnicę widzieć. 
Nazywasz operetką złożenie kwiatów pod tablicą na murze więzienia? To girlsy też były i podśpiewywano sobie frywolne piosenki? Chyba widzieliśmy różne rzeczy. 
Prezydent i owszem zaprosił. Tyle tylko, że nie on wyszedł z tą propozycją a całkowicie ktoś inny. Zanim zaprosił i zanim pojawiła się ta myśl to w I LO miały miejsce spotkania z internowanymi w tym więzieniu i to jeden z uczniów i owi ludzie stali się siłą napędową tego projektu.  
Siedziałeś jako internowany i nie musiałeś o nic się martwić a w tym samym czasie inni siedzieli nie jako internowani a jako skazani za wywrotową działalność i to oni mogą coś powiedzieć jak było ciężko. Tacy jak ty co najwyżej przez parę dni żyli w niepewności a tylko niewielu naprawdę ucierpiało w wyniku internowania. To byli właśnie ci co doprowadzili do upamiętnienia rocznicy wprowadzenia stanu wojennego. Czy ludzie żyli na wolności po 13 grudnia? Tak samo musieli siedzieć na tyłku jak Ty, tyle tylko, że jeszcze musieli pracować i walczyć prawie o to by mieć co do garnka włożyć. Ty tego nie musiałeś robić.
64. Dodane przez internowany w Głogowie, w dniu - 18-12-2014 13:55
do re 62. Twój przypadek jest beznadziejny intelektualnie. To był obóz dla internowanych. To Prezydent Głogowa Jan Zubowski zaprosił nas na obchody 30 rocznicy wprowadzenia stanu wojennego a nie uczniowie I LO. Ja byłem internowany za wywrotową działalność. Twoje próby podziału ludzi internowanych w Głogowie osadzonych bezterminowo jako innych niż skazanych za działalność wywrotową ( mieli zakreślony okres przebywania w więzieniu) uważam za nieporozumienie. Może stań na głowie to wtedy rozum u ciebie wróci na właściwe miejsce.
65. Dodane przez studenciku były, w dniu - 18-12-2014 19:59
Ja ciebie nie obrażałem choć wątpię w Twoje zdolności percepcyjne tego co cię otacza. Może ten "obóz" tak ci się dał we znaki? 
Więzienie to nie obóz. W języku polskim funkcjonują różne pojęcia obozu, ale zawsze jest to coś prowizorycznego. Śmiem twierdzić, iż powszechnym jest skojarzenie obozu z przymiotnikami: koncentracyjny, zagłady, harcerski, kondycyjny. Twój był chyba odmóżdżający. Piszę w Twojej konwencji i nie traktuj tego jako deprecjonowanie Ciebie. :)  
Obchody rocznicowe. 
Guzik wiesz na ten temat. Zanim prezydentowi zrodził się pomysł na obchody rocznicowe to właśnie uczeń I LO, chyba Kacper ruszył ten temat. Z racji zamieszkania miał styczność z działaczami Solidarności internowanymi w więzieniu głogowskim. Zorganizował spotkania internowanych z uczniami i to on z jednym z działaczy Solidarności nakłonili Zubowskiego do zorganizowania obchodów. Teraz najważniejsze. Jako człowiek jako tako inteligentny powinieneś zrozumieć na czym polega różnica pomiędzy firmowaniem jakiegoś działania a jego twórcami. Łapiesz? Czy może łopatą do łba nałożyć?  
Internowanie a uwięzienie za działalność przeciwko władzy ludowej. 
Nie dzielę a jedynie sygnalizuję, że jako internowany nie masz prawa osądzać nikogo kogo nie internowano i musiał żyć w tamtych czasach. Nie masz prawa robić z siebie męczennika bo nim nie byłeś. Teraz może i jesteś z racji nienawiści do każdego kto myśli inaczej niż ty nawiedzony w wiedzy. Wszyscy internowani nie siedzieli w owych "obozach" nawet roku czasu. Większość została zwolniona w lipcu 1982. Niewielu, wg władzy groźnych posiedziała dłużej, ale nikt, powtarzam, nikt nie był internowany do grudnia 1982 roku. Skazani natomiast dostawali wyroki nawet dziesięciu lat. Chyba jest różnica między 10 miesiącami a dziesięcioma latami? 
Jest ciekawa strona na pomorska.pl o internowanych. Wielu dałoby wiele za takie posiłki jakie mieli internowani choćby w Potulicach. O takich ośrodkach internowania jak Jaworznia czy Arłamów to nawet nie wspomnę bo to byłaby już przesada. 
Siedem miesięcy i tydzień internowania a dziesięć lat więzienia. Faktycznie nie ma różnicy! 
Ty na głowie nie stawaj bo jeszcze ci rozum z d..py spłynie do głowy. Trzeba było nie obrażać bohaterze.
66. Dodane przez internowany w Głogowie, w dniu - 18-12-2014 23:04
Ja byłem w obozie dla internowanych zorganizowanym pomieszczeniach głogowskiego więzienia a nie w obozie dla odmóżdzonych. Ale przyjmę Twoją poetykę .Wg niej uczeń liceum o imieniu Kacper (szacunek jeżeli taka osoba jest rzeczywista ) razem z działaczami solidarności internowanymi w obozie dla odmóżdżonych byli twórcami obchodów rocznicowych. Mam pewność, ze łopata przyda się Tobie nie tylko do odśnieżania podwórka. Internowani otrzymywali darmowe posiłki a ludzie na wolności żyli w niedostatku i chętnie przyszli by do obozu na taki posiłek Twoje spostrzeganie świata ogranicza się tylko do pełnego brzucha. Natomiast ja przez cały okres wielomiesięcznego internowania chciałbym odzyskać swobodę nawet gdybym miał żyć o kromce suchego chleba i wodzie z kranu ale na wolności. Proszę przeczytaj ze zrozumieniem swój wpis i zastanów się w jakim świetle stawiasz działaczy z którymi styczność miał szlachetny Kacper. Ja do moich kolegów odnoszę się z najwyższym szacunkiem a Ty &. W życiu są też inne wartości a nie tylko pełen tłusty bańdzioch.
67. Dodane przez no tak, w dniu - 19-12-2014 08:46
Ty jak Duda, to ten co ma być kandydatem PiS w wyborach prezydenckich czy prezes tej partii odwracasz kota ogonem. Niby po studiach a nie rozumiesz tego co czytasz. Po pierwsze, to sprawdziłem, inicjatorem obchodów był Kacper Wieczorek z I LO i jeden z tzw. "kamieniarzy głogowskich, czy tego chcesz czy nie rzeczywistości nie możesz zaklinać. Po drugie, nadal nie rozumiesz tego co napisałem o "obozie". Tacy właśnie jak Ty zaklinają rzeczywistość i używając owego słowa "obóz" starają się robić z siebie męczenników za wiarę. Wiarę w to, że tylko tacy jak Ty mają rację. Może nie rozumiesz tego, że być skazanym a internowanym to dwie różne rzeczy i internowani mieli o wiele lepsze warunki od skazanych za to samo. Oni mieli owe suche kromki chleba a ty pochłaniałeś kalorie większe od zdobywających jako takie jedzenie na wolności. Sprowadzasz wszystko do gara a to oznacza iż nadal nie rozumiesz tego co czytasz. Zauważyłeś tylko ów gar i to Ty a nie ja sprowadzasz wszystko do bandziocha. Jakoś nie odniosłeś się do różnicy miedzy skazanymi a internowanymi. Nie pasuje do Twojej teorii męczennika? 
Może już nie stój na tej głowie. Kacper zmyślony, wiesz co, to już jest bezczelność jeśli nie prostactwo żeby nie nazwać tego inaczej.
68. Dodane przez internowany w Głogowie, w dniu - 19-12-2014 09:56
Pan Bóg jak chce kogoś ukarać to mu rozum odbiera. To do Ciebie.  
Ja znam warunki w obozie dla internowanych z autopsji a ty teoretyzujesz na podstawie swoich doświadczeń być może z obozu harcerskiego lub kondycyjnego. To ,że możesz bez żadnej cenzury wypisywać co masz na opuszkach palców to są, między innymi, te inne wartości o które walczyłem. Tobie pozostawiam tylko bandzioch. Natomiast na zakończenie:  
1. Seredcznie dziękuję Panu Kacprowi Wieczorkowi za wyjscie nz inicjatywą zorganizowania w Głogowie obchodów 30 rocznicy wprowadzenia stanu wojennego. 
2. Serdzecznie dziękuję Panu Janowi Zubowskiemu i pracownikom Urzędu Miasta w Głogowie za zorganizowanie w 2011 r.w Głogowie uroczystych dwudniowych obchodów 30 rocznicy wprowadzenia stanu wojennego. Udział w tych uroczystościach mogli wziąć udział osoby internowane w obozie w Głogowie.  
3. Wyrażam nadzieję, że obecny Prezydent gdy zechce w rocznicę stanu wojennego złożyć kwiaty pod więzieniem w Głogowie chociaż w niewielkim stopniu nawiąże do świetnej organizacji z 2011 r.
69. Dodane przez re 68, w dniu - 19-12-2014 11:26
Widocznie Bóg odbiera rozum również byłym internowanym. To do Ciebie. 
Ja również znam warunki w jakich przebywali internowani i możesz mi wierzyć klub nie, ale były one różne tak jak w różnym stopniu Bóg odbiera rozum. Ty nadal nie rozumiesz o czym piszę, widocznie Bóg był wobec Ciebie mniej łaskawy. To o co walczyłeś nie oznacza, że masz rację we wszystkim, nie masz monopolu na rację. Piszesz tylko z autopsji a ja znam te zagadnienia i z autopsji i z badań nad nimi.  
1. A jednak Kacper istnieje! Okazało się, że jednak nie o wszystkim wiesz.  
2. A ja nie dziękuję aż tak bardzo bo wiem z autopsji w jaki sposób to się odbywało i na kogo zrzucono ciężką pracę by te obchody zorganizować. Jedyne co mogę napisać to to, że nie trzeba było namawiać do ich zorganizowania. Wystarczyło pójść i przedstawić sprawę. Szkoda tylko, że ta inicjatywa nie wypłynęła z ratusza. 
3. Obecny prezydent złożył kwiaty a ty nie rozumiesz, że były prezydent na osiem lat urzędowania tylko raz wziął udział w tak zorganizowanych uroczystościach. Tutaj też nie widzisz różnicy. W 2011 była okrągła rocznica i ... :) Kacper. Prezydent tylko wykorzystał to z czym zjawił się ten chłopak. 
Czytaj uważnie i staraj się mimo okrutnego żartu Boga wobec Ciebie zrozumieć to co przeczytałeś. W Bogu nadzieja i oby więcej już z Ciebie nie żartował.
70. Dodane przez Tomasz Hopfer, w dniu - 19-12-2014 17:34
Może i mnie widziałeś w tym obozie?
reklama
71. Dodane przez ja, w dniu - 20-12-2014 20:21
Wodokradzie zajmij się starostwem i nie pisz tu swoich durnot z piekła rodem !
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
reklama
 

reklama
robust