Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
12
Marca 2025
Środa
Imieniny obchodzą:
Bernard, Grzegorz,
Józefina,
Maksymilian
Do końca roku 294 dni.
Start arrow Głogów arrow Jaczów też chce miejskie autobusy

Jaczów też chce miejskie autobusy

12.03.2015. Radio Elka, Mateusz Kowalski
img_5914.jpgMieszkańcy Jaczowa chcą, by autobusy głogowskiej Komunikacji Miejskiej dojeżdżały do ich miejscowości. Taki wniosek na sesji rady gminy złożył radny Paweł Zwoliński. Jego zdaniem mieszkańcy wsi, która praktycznie graniczy z Głogowem, nie mają możliwości dotarcia do szkół, pracy czy sklepów. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kilkanaście lat temu autobusy miejskie zajeżdżały do Jaczowa. - Mieszkańcy mogli wtedy spokojnie dostać się do miasta. W tej chwili większość busów przejeżdża obok wsi i mieszkańcy nie mogą nimi jechać. A jeżeli
już jakiś bus zajedzie do Jaczowa, to z reguły jest przepełniony. Uruchomienie ponownie takiego połączenia komunikacji miejskiej ułatwi nam życie. Łatwiej będzie dostać się do szkoły, pracy czy innych instytucji
- mówi P. Zwoliński.

Wcześniej z władzami Głogowa o uruchomieniu linii autobusowej przez Serby i Ruszowice rozmawiała wójt gminy wiejskiej Joanna Gniewosz. Pomysł wstępnie zaakceptował prezydent i miejska spółka ma opracować plan uruchomienia takiej linii. Teraz dodatkowo pojawiła się koncepcja linii do Jaczowa, która mogłaby być przedłużeniem kursu do Ruszowic. - Jaczów bezpośrednio graniczy z Ruszowicami, więc nasz wniosek wpisuje się w działania podjęte przez gminę wiejską - dodaje P. Zwoliński.

Jeżeli taka linia zostanie uruchomiona, to prawdopodobnie będzie to kilka kursów rano i popołudniu.
 
Komentarze (55)
1. Dodane przez Rafał, w dniu - 12-03-2015 12:11 0 0
to niech się przyłączą do miasta i tam płacą podatki.
2. Dodane przez DW, w dniu - 12-03-2015 12:15 0 0
Pani wójt najwyższa pora spotkać się z prezydentem Głogowa i starostą powiatu. W dobrej wierze dla mieszkańców obu gmin rozwiązać problemy. Dotyczy to między innymi komunikacji, infrastruktury drogowej, oświaty i kultury, służby zdrowia. Wystarcz zrobić sondaż wśród mieszkańców, jeśli brak pomysłów. Dobry księgowy przeliczy to na koszty, a radni zadecydują na ile się to opłaca.
3. Dodane przez Kiki, w dniu - 12-03-2015 12:17 0 0
Niech wojtowa stworzy swoja komunikacje wiejską. co wy sklepow nie mscie u siebie? i szkol? nawet galerie brdziecie mieli niebawem. zrobcue sobie do niej komunikacje a do glogowa to tylko na zwiedzanie sukiennic zapraszamy turystow z gminy wiejskiej
4. Dodane przez DGL, w dniu - 12-03-2015 12:24 0 0
cytuję "mieszkańcy wsi, która praktycznie graniczy z Głogowem, nie mają możliwości dotarcia do szkół, pracy czy sklepów. " 
 
odpowiadam skoro sami przyznają ,ze wieś graniczy z miastem to dlaczego nie przyłączą się do miasta? Jak prezydent uruchomi te autobusy do Serbów, Ruszowic, Jaczowa to może zapomnieć o włączeniu ich do miasta..bo niby po co? 
 
Cała ta farsa obnaża egoizm mieszkańców tych wsi...zadają od miasta by reagowało na ich potrzeby a co dają miastu od siebie? NIC.
5. Dodane przez coś za coś...., w dniu - 12-03-2015 12:38 0 0
mieszkańców wsi powinni włączyć do obwodu administarcyjnego miasta i wtedy płacić tu podatki a nie tylko zgłaszają żądania a nic w zamian dla miasta.....
6. Dodane przez głogowianin, w dniu - 12-03-2015 12:44 0 0
I znów wychodzi, że podział: gmina wiejska i miejska to sztuczny i nie potrzebny twór, fajnie by było, gdyby całość od Serbów po Jaczów, a może nawet Smardzów to było jedno miasto, wsie stały by się dzielnicami, a podatki jak dla mnie to niech płacą jak do tej pory - bez zmian, ale żeby do tego doszło to trzeba dużo dobrej woli i chęci do zmian.
7. Dodane przez sołtys bez wąsów, w dniu - 12-03-2015 13:02 0 0
W Jaczowie mają radnego Zwolińskiego a w Głogowie Majewskiego. 
Proponuję ,aby Ci panowie spotkali się ,będzie wesoło. 
"strzelają" na oślep byle dużo hałasu, 
może publika przyklaśnie jak nie będzie wiedzieć o co chodzi. 
Kto będzie partycypował w kosztach ? 
Ile gmina Jerzmanowa dokłada do tego interesu? 
Ile mieszkańcy obydwu gmin dołożą do budżetu miasta ?
8. Dodane przez paplo39, w dniu - 12-03-2015 13:23 0 0
Serby, Ruszowice, Jaczów powinny być w granicach miasta. Większy może więcej i każdy by na tym skorzystał. Tak jak jest w Zielonej Górze
9. Dodane przez zal.pl, w dniu - 12-03-2015 13:44 0 0
Oj widzę, że ktoś ma kompleks, że nie stać go na domek pod Głogowem. Współczuję biedocie. Pozdro
10. Dodane przez Marcin, w dniu - 12-03-2015 13:44 0 0
Niech sie zabieraja autobusami gorniczymi albo placa podatki w gminie miejskiej
11. Dodane przez Ktosiek, w dniu - 12-03-2015 13:56 0 0
Jak do Jaczowa to i do Smardzowa całkiem niedaleko. Pan Zwoliński to myśli chyba tylko o sobie. W Smardzowie autobus może zawijać na pętli koło sklepu. Tam jest "rondo", więc miejsce idealne za zakończenie kursu i powrót do Głogowa. Jaczów i Smardzów należy do gminy Jerzmanowa, więc tutaj od Pana Golby należałaby inicjatywa.
12. Dodane przez Bronek ze WSI., w dniu - 12-03-2015 14:08 0 0
Chcą mieszkać na wsi - a czerpać z miasta."Cfaniaki".Bronkobus niech ich wozi.
reklama
13. Dodane przez juska, w dniu - 12-03-2015 14:23 0 0
a może i do jerzmanowej by przy okazji zajeżdżał? :)
14. Dodane przez et, w dniu - 12-03-2015 14:34 0 0
A ja się domagam by z Głogowa startowały promy kosmiczne na Marsa!
15. Dodane przez Ola, w dniu - 12-03-2015 15:01 0 0
JAK ZWYKLE POLACY JAK KTOŚ COŚ DOBREGO ROBI TO SIĘ GO OPLUWA PRZECIEŻ WOJT GOLBA RZĄDZI JUŻ DRUGA KADENCJE I NIC W TEJ SPRAWIE NIE ZROBIŁ
16. Dodane przez wojtek, w dniu - 12-03-2015 15:52 0 0
tak powinno być od zawsze
17. Dodane przez jaczowiak, w dniu - 12-03-2015 16:25 0 0
WÓJT GOLBA NIE ZROBIŁ NIC W TEJ SPRAWIE NIE ZROBIŁ, BO NIEMA TAKIEJ POTRZEBY , W DZISIEJSZYCH CZASACH MAŁO KTO JEŻDZI AUTOBUSEM KAŻDY MA SAMOCHÓD RANO PO GODZ 6 DO AUTOBUSU WSIADA 3 KOBIETY KILKA LAT TEMU WSIADAŁY TŁUMY. AUTOBUS MPK NR 56 JEŻDZIŁ KIEDYŚ DO JACZOWA MIAŁ CZASEM 2 CZASEM 0 PASAŻERÓW, TO PORONIONY POMYSŁ , TYM BARDZIEJ ŻE GMINA MIAŁA BY DOKŁADAĆ , MAŁO KTO WIE ŻE NAWET W MIEŚCIE AUTOBUSY SĄ NIE RENTOWNE
18. Dodane przez do Ola, w dniu - 12-03-2015 16:43 0 0
Co ci przeszkadza wójt? Nie wdaje się w układy tylko pracuje dla dobra gminy.
19. Dodane przez g, w dniu - 12-03-2015 16:58 0 0
Hmm z moich podatków?! Jak zacznął je płacić, to owszem.
20. Dodane przez Lewy, w dniu - 12-03-2015 17:02 0 0
Pogonić ich dzieci z naszych szkół, a sami niech szukają roboty u siebie na wsi.
21. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 12-03-2015 17:24 0 0
Bardzo dobry pomysł panie radny , proszę mocno lobbować (razem z Panią G..sz)uważam, że takich kurów powinno byc kilka, dzieci, nastolatkowie swobodnie poruszałby się z Głogowa do domu 
Popieram popieram i jeszcze raz popieram oby się UDAŁO
22. Dodane przez / / /, w dniu - 12-03-2015 18:35 0 0
to niech się do interesu dokładają . . . 
nic za free nie ma
23. Dodane przez FGDsg, w dniu - 12-03-2015 18:36 0 0
Głogów nigdy nie będzie duży . . .
24. Dodane przez eidfukj, w dniu - 12-03-2015 19:00 0 0
A do obsługi zakupią używane autobusy o długości 12m lub nowe ale takie małe jak ostatnio . . . 
i płatna komunikacja miejska nadal będzie . . .
25. Dodane przez leon z poczty, w dniu - 12-03-2015 19:03 0 0
Co jest najpiękniejsze w Jaczewie ? Autobus do Głogowa!!!
26. Dodane przez kika, w dniu - 12-03-2015 19:04 0 0
,a po co nam te PGR'y w mieście.
27. Dodane przez ale bzdety, w dniu - 12-03-2015 19:56 0 0
Skoro graniczą z Głogowem to graniczą i nie chcą być w mieście. Tak trudno to zrozumieć? Mieszkańcy wsi dają możliwość robienia zakupów takim jak Ty DGL. Mało?  
Mam inną propozycję, włączyć całą gminę wiejską do miasta i będziemy wieeeelcy, będziemy na drugim miejscu po Wrocławiu. :) 
Jeszcze dwie sprawy. 
Ostatnio po Polsce jeździ cudo myśli technicznej z późnego PRLu. DudaSan. Proponuję by miasto kupiło od bankruta kilka miejskich DudaSanów. Dla wiochy wiejskie autobusy. 
Druga to prośba by na ulicę Orzechową nie wpuszczać żadnego autobusu i wprowadzić ograniczenie prędkości do 15 km/h.  
:)
28. Dodane przez fwsf, w dniu - 12-03-2015 20:52 0 0
Głogów ma marne szanse na stworzenie komunikacji miasta i gminy . . .
29. Dodane przez fvwdsg, w dniu - 12-03-2015 20:55 0 0
Głogów to wieś otoczona wsiami . . .
30. Dodane przez dgl, w dniu - 12-03-2015 21:04 0 0
do 27 
 
Jak nie chcą być w mieście to (...)w kubeł i nie odzywać się ,że komunikacja im potrzebna...niech wiejski inwestor kupi busa i wozi ludzi a nie sępić z podatków Głogowian! 
 
P.S 
 
Dziękuję ci łaskawy człowieku,że dzięki gminie wiejskiej mogę robić zakupy, gdybyście nie istnieli te hipermarkety nigdy by się nie otworzyły bo bez wiosek nie byłoby wystarczająco dużego rynku prawda, nie błaźnij się już! Markety są dla Głogowian i to oni generują tam obroty.
31. Dodane przez Rafael, w dniu - 12-03-2015 21:29 0 0
W Zielonej Górze takie gminy włączono po uprzednim referendum w skład gminy miejskiej..granice miasta się zwiększyły..profity dla miasta i mieszkańców gminy wiejskiej też..wilk syty i owca cała
32. Dodane przez Prezydent Jaczowa, w dniu - 12-03-2015 21:49 0 0
Albo Ruszowice, Serby, Jaczów itp. przyłączacie się do miasta i macie wszystko - proste. Ale najlepiej mieszkać formalnie na wsi, nieformalnie prawie w mieście i co chwilę rościć sobie żądania jacy to wy pokrzywdzeni, że nie macie autobusu czy innego udogodnienia. Widać, że chcielibyście mieć jabłko i jednocześnie je zjeść. Ale nie ma tak. 
 
A do Prezydenta głogowa apel, żeby przy okazji tych roszczeniowych postaw powrócić na poważnie do pomysłu poszerzenia granic miasta. Niech Zielona Góra będzie przykładem, że można.
33. Dodane przez lll, w dniu - 12-03-2015 23:04 0 0
zal pl!!! brak słów jacy jestescie zawistni... tyle powiem na ten temat... zaglebie zawistnych i zarozumialych (...) moze wkoncu walnie ten kombinat,stworzy sie drugi walbrzych i bedziecie inaczej patrzec na swiat... glupot mi nie odp bo nie jestem wogole powiazany zawodowo z tym regionem (...)
34. Dodane przez mk, w dniu - 13-03-2015 08:38 0 0
"Niedoinformowani"dot.np. komentarza 1 lub 10. A jak myślicie pod jaki Urząd Skarbowy podlegamy mieszkajac Jaczowie? Głogowski tak własnie cły mój podatek przekazuje na konto "WASZEGO" urzędu. A pozatym szkolnictwo powyzej gimnazjalnego podlega juz pod powiat. Należymy do gminy Jerzmanowa a w powiecie głogowskim. Więc w obowiązko powiatu Głogowskiege jest zabezpieczenie po pierwsze miejsc w szkołach dla dzici z kilku gmin, np Kotla, Jerzmanowa,Pęcław, Żukowice, Miejska Głogów i Wiejska Głogów.Tak więc nie wiem dlaczego tak sie oburzacie gdy chcemy autobusow dla naszych dzieci. Też maja prawo uczyć się.
35. Dodane przez bzyk, w dniu - 13-03-2015 08:44 0 0
to od razu Smardzów i Jerzmanowa dlaczego mieszkańcy tych miejscowości maja być gorsi
36. Dodane przez Kasia, w dniu - 13-03-2015 09:49 0 0
DO WSZYSTKICH PISZĄCYCH GŁUPOTY W SPRAWIE RZEKOMEGO PŁACENIA ZA DOJZDY Z JACZOWA RUSZOWIC CZY SERBOW TO NIE MIASTO BEDZIE PLACILO TYLKO GMINY OD GRANIC MIEDZY GLOGOWEM A JACZOWEM RUSZOWICAMI I SERBAMI. POMYSŁ JAK NAJBARDZIEJ TRAFNY KTORY NIE TYLKO WSPOMOZE SPOŁKE KM W GLOGOWIE ALE TAKZE MIASTO GLOGOW! OJ GLUPTASY ZAWZIETE JAK KTOS CHCE COS ZROBIC DOBRZE TO GO SIE ZARAZ KRYTYKUJE.
37. Dodane przez Jan Maria Konczita, w dniu - 13-03-2015 09:49 0 0
Sama elita Głogowa sie tam wybudowała, mają po dwa auta na rodzine minimum i jeszcze autobusu się zachciało Paniska zakichane. Paweł nie wstyd ci zajmować się takimi pierd..... ale oczywiście trzeba robić dobre wrażenie, zajmij się czymś bardziej pożytecznym !!!!!!
reklama
38. Dodane przez k., w dniu - 13-03-2015 09:59 0 0
Gratulacje dla prezydenta,bardzo sprytnie podszedł do tematu poszerzania (urealniania) granic administracyjnych miasta. Nie będę się powtarzał bo napisałem już chyba z 5 długich postów odnośnie korzyści jakie niesie taka fuzja. Bardzo dobry kierunek. Podoba mi się to myślenie perspektywiczne w ratuszu. Niektóre miasta nie mają praktycznie możliwości poszerzania granic, w Głogowie jest aż nadto możliwości.
39. Dodane przez Prezydent Jaczowa, w dniu - 13-03-2015 10:18 0 0
Do 34. 
 
Niby taki mądry jesteś, a gdzie płacisz chociażby podatek od nieruchomości?! Do swojej gminy a nie naszego urzędu skarbowego. 
 
Nie wiesz także, iż za komunikacje miejską odpowiada gmina, a nie powiat. Powiat w którym wspólnie mieszkamy zapewnia Wam transport. Macie tzw. busy i autobusy np. Intertransu. 
 
Wymagajcie i trwajcie w postawach roszczeniowych webec tych, który za to odpowiadają. Nie żądajcie od sąsiedniej gminy, żeby Wam zapewniła transport. Jak macie problem to do powiatu albo województwa. 
 
Kto to jest zawistny. Jeśli wy mieszkańcy wiosek wokół Głogowa jesteście tacy dobrzy, ugodowi i przykładnie żyjący obywatele, to dlaczego nie chcecie się przyłączyć do miasta? Niech dobra wola będzie po obu stronach. Ale Wy tylko wymagacie i chcecie żeby w waszą stronę się kłaniano. Chcecie komunikacje to wioski wlączamy do miasta i zrobione.
40. Dodane przez Lilop, w dniu - 13-03-2015 10:50 0 0
Niech przyłączą się do miasta!!! nie zgadzam się by z moich podatków mieszkańcy wsi wozili się miejskimi, podkreślam MIEJSKIMI autobusami!!!! Ps' nie biadolcie że nie macie czym dojeżdżać... są taksówki, możecie przecież korzystać, jeden telefon i jesteście w markecie - pod samym wejściem ;)
41. Dodane przez jedność, w dniu - 13-03-2015 11:34 0 0
Kilka wiosek już zostało naturalnie wchłoniętych przez miasto... Nie ma co udawać, że jesteśmy na wsi, jak jesteśmy w mieście.
42. Dodane przez . . ., w dniu - 13-03-2015 15:07 0 0
mało prawdopodobne by gmina oddała nawet jedną wieś miastu , skoro ma z tego kasę . . .
43. Dodane przez Mieszkańcy Głogowa, w dniu - 13-03-2015 15:54 0 0
Chcieć to Wy sobie możecie. Jedyna Wasza chęć jaką dopuszczamy to przyłączenie się do miasta. Resztę Waszych zachcianek załatwiajcie sobie z Waszymi wójtami i w obrębie swoich granic.
44. Dodane przez fsdzf, w dniu - 13-03-2015 21:23 0 0
wieś pozostanie wsią , tym bardziej że finasowo lepiej sobie radzi wieś niż Głogów
45. Dodane przez fwefwf, w dniu - 14-03-2015 12:42 0 0
i tak jeśli puszczą autobusy na wsie prze most to jeszcze bardziej zrobi się tłoczno na tym moście
46. Dodane przez csadf, w dniu - 14-03-2015 12:44 0 0
to nie wypali . . .
47. Dodane przez FZ ZIELONA GÓRĄ, w dniu - 14-03-2015 12:46 0 0
Głogów to nie metropolia , to i tak tam nie będzie takiej komunikacji jak w Zielonej Górze , Legnicy czy Lubinie
48. Dodane przez Anja z Głogowa, w dniu - 14-03-2015 15:42 0 0
jeśli ościenne wioski chcą też mieć komunikacje miejską to niech się wypowiedzą za przyłączeniem do miasta.
49. Dodane przez Marek, w dniu - 14-03-2015 16:37 0 0
Komunikacja miejska na wsi? Dajcie etat kierowcy, kupcie autobus i załóżcie swoją komunikację.
50. Dodane przez Antek, w dniu - 15-03-2015 10:33 0 0
W Jaczewie mieszka elita bogaczy z KGHM.Mają po 2 czy 3 samochody w Rodzinie i narzekają ze im ciężko.
51. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 16-03-2015 15:55 0 0
Jak czytam ten bełkot podszyty typowy polskim jadem i nienawiścią do współobywatela to wcale się nie dziwię, że wszyscy dookoła kopią po dupach. A może ktoś pomyśli o dzieciach i młodzieży, która nie ma jeszcze prawa jazdy i samochodu, a chciałaby nieraz pojechać do szkoły, kina, klubu lub spotkanie z kolegami? Wszystkie mądre narody wiedzą, że inwestycja w młodzież i stwarzanie jej przyjaznych warunków do rozwoju bez względu na koszty jest najistotniejsza ... itd. itp. Ale tu widzę tylko zaściankowe myślenie typu "moja krowa!" i po wsiach i w mieście. A propos skąd ci wszyscy Głogowianie przybyli ;)?
52. Dodane przez Bobik, w dniu - 16-03-2015 18:39 0 0
W Ruszowicach też mieszka elita z KGHM :)
53. Dodane przez do 51, w dniu - 17-03-2015 14:43 0 0
jak wieś chce coś od miasta to współpraca a gdy miasto chce coś od wsi to wara od nas, niech miasto samo, my nie chcemy..itp 
 
Relacja wieś-miasto jest zawsze drogą jednokierunkową, jeden daje, drugi bierze. 
 
Zaraz będzie wpis, gdyby nie wieś to nie miałbyś co jeść...więc odpowiadam zawczasu, gdyby nie szewc to chodziłbyś boso, itp
54. Dodane przez z kghm, w dniu - 18-03-2015 10:04 0 0
Antek mogles na szkole kamieniami nie rzucac bo nie pisze sie w ,,JACZEWIE'' tylko w JACZOWIE ,a to ,ze maja po 3 samochody to racja,ale niektorzy wiekszosc rdzennych mieszkancow zyje jak wszedzie ,linia autobusowa nie zaszkodzi a pomoze,pomysl dobry radnego Zwolinskiego,tylko nie przejdzie poniewaz to nie pomysl radnych klakierow wojta ,ktorzy nigdy nie wnosza uwag do uchwal bo sie nie znaja,a wojt to nawet nie wie gdzie sie udac w tej sprawie i zrobi wszystko ,aby nie linii nie bylo .Jak zwykle odgrzeje ten pomysl po czasi e i pochwali sie TO JA zalatwilem TO JA WOJT .bo on nigdy nie jest w stanie nic dobrego zrobic tylko przmowienia z internetu kopiowac.
55. Dodane przez Andree, w dniu - 15-01-2016 15:10 0 0
Macie problem,niech urzędnicy tak zrobią ze miejscowości lężace 4km od Głogowa,wpisać je do Głogowa i niech mieszkańcy płacą podatki takie jak w Głogowie i budzet miasta się zwiększy i może pozwoli sobie wkońcu Głogów na darmową komunikację miejską.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama