Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Miasto szykuje pozew, a Solidarność idzie do prokuratury
Dumni z rodziców nie odpuszczą
19.08.2015. Radio Elka, Tomek Jóźwiak
(Fot. Tomasz Jóźwiak)
Będzie ostra reakcja władz Lubina w sprawie skandalicznej reklamy Żytniej Extra i wykorzystania zdjęcia z zamordowanym Michałem Adamowiczem. W imieniu wszystkich mieszkańców - "Dumnych z rodziców" - prezydent Robert Raczyński złoży pozew do sądu przeciwko firmie, która zrobiła z krwawych wydarzeń kampanię reklamową. Sprawy nie odpuści także Solidarność, której szef złożył dzisiaj doniesienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa. Tymczasem agencja z Torunia, która jest sprawcą kontrowersyjnej reklamy, przeprasza i jest gotowa ponieść wszelkie konsekwencje.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Reakcja władz Lubina dotycząca skandalicznej reklamy wódki była natychmiastowa. Podczas zwołanej specjalnie w tym celu konferencji prasowej pod pomnikiem Solidarności, prezydent Lubina mówił o zdeptaniu historii tego miasta.
- Dla nas jest to bardzo bolesne przeżycie. Szczególnie ubolewamy, że dotknęło to najbardziej rodziny
osób, które są na tym zdjęciu, ludzi, którzy oddali się bohatersko swoim zachowaniem i poświęcili własne życie. Być może dzieci lub wnuki człowieka, który wtedy zginął, teraz oglądają te skandaliczne zdjęcie. Proste przeprosimy ze strony firmy, która przygotowała swoją kampanię reklamową, tak haniebną, na niewiele się zdadzą. To wymaga poważniejszej refleksji i stanowczej reakcji z naszej strony - powiedział Robert Raczyński.
I prezydent Lubina zapowiedział złożenie pozwu do sądu przeciwko agencji reklamowej o zadośćuczynienie. Jeszcze dalej poszli działacze związkowej Solidarności. - Mam już gotowe zawiadomienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa. Jeśli im się wydwało, że poprzez czarny pijar zrobią sobie kampanię, to głęboko się mylą. W porozumieniu z prezydentem Lubina i Krzysztofem Raczkowiakiem zrobimy wszystko, by to, co robimy od wielu lat, a więc dobre imię ofiar Zbrodni Lubińskiej, było pisane w polskiej historii złotą czcionką i żeby nikt nigdy nie pomyślał o tych krwawych wydarzeniach w taki sposób, w jaki to się wczoraj stało - mówił Bogdan Orłowski, szef regionalnej Solidarności.
Dzisiaj agencja z Torunia, która opublikowała kontrowersyjną reklamę, bije się w pierś przepraszając wszystkich, których swoim zachowaniem uraziła. Spółka jest gotowa ponieść wszelkie konsekwencje, także finansowe, za to, co się stało.
1. Dodane przez Kali, w dniu - 19-08-2015 16:31 00 Pamiętam doskonale rok 1982. Już tutaj gdzieś pisałem panie Janie Ł. proponuję wszystkich pracowników waszej firmy łącznie z panem poddać badaniom psychiatrycznym, oczywiście na koszt waszej "zacnej" firmy
2. Dodane przez ! ! !, w dniu - 19-08-2015 17:32 00 Walczmy o nasze miasto i pamięć poległych ! ! !
3. Dodane przez KAT, w dniu - 19-08-2015 20:01 00 Za coś takiego należy przykładowo dowalić tym łobuzom po kieszeni, że im będzie się czkawką odbijało przez długie lata !!! Myślę, że trafiło na bogaczy produkujących gorzałę, i dlatego nawiązki itp. daniny z tego tytułu powinny sięgać milionów złotych !!!
4. Dodane przez Wheeler, w dniu - 20-08-2015 08:48 00 Pracownicy agencji reklamowych - młodzi, wykształceni, z wielkich miast którzy swego czasu przed wyborami, na polecenie Ryżego "zabrali babci dowód" i wygrały platfusy mający patriotyzm, Polskę i jej historię za nic. Liczy się tylko kasa. A skoro tak to apel do rodzin bohaterów ze zdjęcia oraz jego autora - wynajmijcie najlepsze kancelarie adwokackie i żądajcie gigantycznych odszkodowań za ból, traumę i znieważenie, które musicie znowu przeżywać. W USA za poparzenie się kawą koncerny płacą miliony dolarów odszkodowania a to co zrobiły te lemingi jest o wiele gorsze. Na biednego nie trafiło. Myślę, że Polmos Bielsko Biała i tak nieźle zarobi na szumie medialnym i darmowej reklamie swojej berbeluchy. I chyba głównie o to chodziło.
5. Dodane przez leon z poczty, w dniu - 20-08-2015 10:24 00 Może ktoś zrobi projekt naklejki "Nie kupuję wyrobów Polmosu Bielsko-Biała !!! " Chętnie nakleję na autko... nie od dziś wiadomo, że spoty reklamowe tworzą półmózgi ale gdy laska na meczu siatkówki wyciąga proszek do prania (...no miała akurat przy sobie)bo koleżanka twierdzi, że jej kolory w praniu blakną...to tylko śmiech... Ale takie coś to przegięcie total. Są rzeczy, od których wara !!!
6. Dodane przez przylesie, w dniu - 20-08-2015 12:31 00 Te lemingi z agencji reklamowej,oraz wladza POLMOSU oprócz kar prawnych,dodatkowo zamiatac ulice przez cały rok w LUBINIE,z napisem na plecach,,przepraszamy mieszkanców LUBINA'' .TO DLA ODNALEZIENIA SIĘW SPOŁECZENSTWIE.
7. Dodane przez Strzalowy z ZG Rudna, w dniu - 20-08-2015 15:41 00 Oj coś mi się zdaje ze będziemy musieli się tam wybrać do tego POLMOSU BIELSKO BIAŁA.
8. Dodane przez Wanda, w dniu - 20-08-2015 20:44 00 Cała ta reklama to wynik nieuctwa młodych "inteligentów" i ignorancji - również dziennikarzy, którzy na portalach a to pisali o zbrodni w Lublinie, a to z błędem podawali nazwisko autora zdjęcia. Wyobraźmy sobie, co było, gdyby do tej reklamy użyto zdjęcia z umierającym powstańcem warszawskim... Kamień na kamieniu by nie został ani z agencji reklamowej ani z gorzelni. Hańba.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.