Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
2
Maja 2025
Piątek
Imieniny obchodzą:
Zygmunt, Atanazy,
Anatol, Walter,
Walenty
DZIEŃ
FLAGI
Do końca roku 243 dni.
Start arrow Głogów arrow Zubowski komentuje referendum

Wyjątkowo niska frekwencja

Zubowski komentuje referendum

07.09.2015. Radio Elka, Iwona Konecka

- Żałuję, że błąd jednej nocy Bronisława Komorowskiego kosztował społeczeństwo 100 mln złotych - komentuje wyniki referendum Wojciech Zubowski. Poseł uważa, że frekwencja mogłaby być wyższa, gdyby dopisano pytania proponowane przez Prawo i Sprawiedliwość.

Zdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�u
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

- Żałujemy, że nie dano możliwości dopisania tych pytań, które faktycznie mają znaczenie, czyli dotyczące wieku emerytalnego, lasów i 6-latków. Skoro było wiadomo, że to referendum będzie organizowane,

to można było w tym kierunku pójść. Niezrozumiała jest też tu dla mnie postawa senatorów PO, którzy wniosek z kolei prezydenta Andrzeja Dudy, by o 6-latków, o lasy państwowe, o wiek emerytalny zapytać 25 października, został odrzucony. W przypadku Głogowa, jak patrzyłem, w jednej komisji frekwencja przekroczyła 30 procent. Nie zdziwiłem się, bo był to zakład krany - mówi poseł.

Na pytanie, czy Andrzej Duda powinien już wcześniej odwołać referendum, Wojciech Zubowski odpowiada, że skala pomówień czy zarzutów mogłaby być ogromna wobec prezydenta. - To Bronisław Komorowski i Platforma Obywatelska są za to referendum odpowiedzialne - kwituje poseł.

Frekwencja w niedzielnym referendum wyniosła 7,8 procent. Wyniki nie są wiążące, gdyż do urn poszła mniej niż połowa uprawnionych do głosowania. W powiecie głogowskim zagłosowało 7,52 procent, a w powiecie polkowickim 6, 73 procent uprawnionych.




 
Komentarze (40)
1. Dodane przez cyrk czy na powaznie, w dniu - 07-09-2015 22:42 0 0
Od kiedy to obecny prezydent przejmuje się opiniami obywateli czy partii? Gadka-szmatka panie pośle i tłumaczenie czegoś czego wytłumaczyć nie można. Nie czytał pan instrukcji ajk i co należy mówić o referendum? 
Faktem jest, że referendum było potrzebne jak kwiatek do kożucha. Pytanie o US nieaktualne. JOW-y nikomu niepotrzebne. Niech Bóg nas broni przed finansowaniem partii spoza budżetu. Duda nie tylko mógł a wręcz powinien odwołać referendum a on jeszcze chciał nam zafundować kolejne z jeszcze durniejszymi pytaniami. Choćby to o LP. Czy czasami obywatele nie podpisywali się pod innym pytaniem niż referendalne? Ktoś tutaj chciał nas traktować jak ciemny lud. Całe szczęście senatorowie opamiętali się i pokazali miejsce w szeregu Dudzie.
2. Dodane przez Hutnik II, w dniu - 07-09-2015 22:52 0 0
Gdyby dodano bzdurne pytania typu "Czy chcesz być młody, piękny i bogaty" to frekwencja pewnie była by 100% jak zwykle przedstawiciele "prawych i sprawiedliwych bujają w obłokach absurdu. Mieszkańcy Głogowa mają gdzieś referendum i przechwałek PIS-owskiego posła
3. Dodane przez ZiC, w dniu - 07-09-2015 22:56 0 0
"dopisać to się można do wycieczki...." 
Pitu-pitu Zubi!! 
Oooo! tak!!! 
PiS-uarowe referendum miałoby 99,99% frekwencji!! 
albowiem wszystko, co uczyni Duda jest dobre....
4. Dodane przez igor, w dniu - 07-09-2015 23:14 0 0
że też za takie kłamstwa jęzor kołkiem Ci nie staje..
5. Dodane przez Markar, w dniu - 07-09-2015 23:21 0 0
Błędem jest, że jest Pan posłem i nie 100 milionów kosztowało społeczeństwo referendum, ale 75 milionów. trzeba się nauczyć liczyć. Tak samo będzie jeżeli będziecie forsowali pytania referendalne w najbliższych wyborach parlamentarnych. I jeszcze jedno, to PIS w kampanii prezydenckiej kibicował Kukizowi w sprawie JOW i co się stało?, Pisiory siedziały w domu, taka jest prawda, Panie pośle. Kłamiecie, kłamiecie i jeszcze raz kłamiecie.
6. Dodane przez Szekonabazura, w dniu - 08-09-2015 02:11 0 0
Tak wmawiajcie sobie że nie daliście się otumanić i dlatego nie oddaliście głosu,prawda jest taka że JOW-y rozwaliły by totalnie cały system partyjny i zmieniły relacje wyborca -polityk a tego nikt nie chciał od lewa do prawa no i społeczeństwo zachowało się tak jak chciały partie które teraz chwalą wyborców za dojrzałość wynikającą z nie uczestniczenia w głosowaniu.No ale co g....ne rządy i takie same społeczeństwo zero samodzielnego myślenia,nieważne kto ogłasz referenda ważne czy można coś przez to osiągnąć a tak co matołki? każdy kto będzie rządził ma argument w ręku :nie ogłosimy referendum bo polacy nie akceptują takiej formy głosowania.Szkoda gadać a właściwe pisać.
7. Dodane przez ja, w dniu - 08-09-2015 02:14 0 0
Gdyby pytania dotyczyły przyjęcia uchoćcców frekfencja była by 90%
8. Dodane przez ada, w dniu - 08-09-2015 07:44 0 0
Referendum nie było nagłośnione. Media jak i cała elita od prawa do lewa nie chce,żeby ją wysadzić w kosmos. Reżim postkomunistyczny zabetonował się i taka jest prawda.Miło jednak jest widzieć,że Dwa miliony czterysta tysięcy ludzi dobrze już wie,że kraj nasz ukochany zżera partio-raczysko.
9. Dodane przez TONIO, w dniu - 08-09-2015 08:47 0 0
Dziwi mnie ta próba zrzucenia odpowiedzialności za koszty referendum ,na PiS.Przecież to prezydent PO Komorowski ogłosił referendum, zatwierdził Senat ,głosami senatorów PO i PSL.Co do odwołania głosowania ,to proszę przypomnieć sobie słowa Kopacz i Borusewicza,którzy powiedzieli ,że referendum jest nieodwoływalne ,i że nie można dodawać żadnych pytań.Gdzie więc tutaj wina PiS.Panowie i panie z PO prawda jest taka,że wasza peowska propaganda przestaje działać ,jej skuteczność jest na poziomie skuteczności leku na katar ,lub sracz..ę,powoduje to jak widać wielką frustrację peowskich urzędników,którzy zamiast zająć się pracą ,klepią bezsensowne peany pod adresem skompromitowanej po raz kolejny ich partii -żywicielki.Jedynymi winnym wydania 100milionów zł,polskich podatników jest były prezydent Komorowski i PO.
10. Dodane przez głogowianin, w dniu - 08-09-2015 08:59 0 0
A ja żałuję że na Pana głosowałem. Teraz tego błędu nie popełnię.
reklama
11. Dodane przez wyborca, w dniu - 08-09-2015 09:03 0 0
A ja zaluję,ze Pan jes Posłem,bo nic Pan nie zrobil,dla GŁOGOWA,powiela Pan niczym ksero,o tym o czym ludzie wiedzą,pytania były dobre,tylko termin tego referendum,celowo ustawiony,tak , zeby to nie bylo wiązące jak dla PO I PiSu,ale nawet ta mała frekwencja pokazała,w którym kierunku przyszły parlament powinien dzialac,,system wyborów powinien byc zmieniony ,KUKIZ ma racje ,ze dzisiejszy system to beton ,ktory niczym PZPR,jedni i ci sami dozgonnie bedą sie szwendac po Sejmie tak jak Pan i nic komletnie nie robiąc tylko populistykę uprawiac w TV,PRZEDKŁADAJAC SCIEME DLA NARODU,.
12. Dodane przez re Szekonabazura czy co tam, w dniu - 08-09-2015 09:15 0 0
JOW-y miały rozwalić system? A w jaki niby sposób? Przypomnę ci szanowny Szeko coś tam, że jednomandatowe okręgi wyborcze są w wyborach do senatu czy samorządowych. Rozwaliło to "system"? Jak wygląda podział mandatów w senacie? Kto tam zasiada spoza "systemu"? Czy to rozwalanie "systemu" to czasami nie największa bzdura jaką wmówiono ciemnemu ludowi tylko po to by samemu wejść w ten system? Pitu pitu Szekonabazuro. Pitu pitu. Skoro jeden zadał bzdurne pytania a drugi je podtrzymał wydając lekką ręką miliony i jeszcze szykował się do zadania jeszcze durniejszych pytań to ja muszę iść i ryzykować, że uda się przeforsować jakąś durnotę tylko dlatego, że śpiewakowi zachciało się do polityki, systemu? Polacy, Polacy a nie polacy nie są aż tak durni by dawać sobą manipulować. Dali do zrozumienia "systemowi", że nie życzą sobioe by ganiać ich do urn z powodu walki o stołki bez rozwiązania najważniejszych spraw państwa i obywateli.
13. Dodane przez Kas, w dniu - 08-09-2015 09:49 0 0
Jasne, wszyscy są winni, tylko nie my. Daliśmy się otumanić i takie tam. Najpierw obiecujemy gruszki na wierzbie, a potem niech społeczeństwo decyduje. Jak prezydent Duda obiecał obniżenie wieku emerytalnego, to niech o to sam zabiega i kombinuje jak na to zorganizować kasę, niech uświadomi (szczególnie kobietom), że jeżeli krótko się pracuje, to emerytura jest głodowa. Sześciolatki izolowane od rówieśników nie są szczęśliwe, należy zadbać o przystosowanie szkół do ich potrzeb, a nie pytać czy mają iść do szkoły. Znam dzieci, które w innych krajach chodziły do szkoły od 5 lat i były szczęśliwe, zostanie w domu było dla nich mniej interesujące. Dlaczego? Dlatego, że zajęcia i warunki lokalowe były przystosowane do ich potrzeb i możliwości. O to trzeba zabiegać Panie Pośle, a nie kombinować, jak zwalić odpowiedzialność na innych.
14. Dodane przez rysia, w dniu - 08-09-2015 10:33 0 0
A gdzie się podział elektorat 8 mln zwolenników B. Komorowskiego w Jego referendum, czyżby zmądrzeli?
15. Dodane przez do PO-kmiotka nr 1 itp., w dniu - 08-09-2015 11:55 0 0
Aż trudno sobie wyobrazić jak byście PO-obłudnicy wraz z tzw. mediami głównego ścieku, ujadali, gdyby prezydent Duda odwołał referendum ???!!! 
Przecież wasza PO-premier i marszałek senatu powiedzieli wyraźnie, że referendum jest nieodwołalne !!! 
Gdyby referendum zostało odwołane to premierka pierwsza plułaby jadem na pisiorów i Dudę !!! 
Totalna kompromitacja Komorowskiego i Platformy, a te 7,8 % frekwencja to chyba tyle uzyska PO w najbliższych wyborach !!!
16. Dodane przez Zenek, w dniu - 08-09-2015 12:34 0 0
(...) myśli, że chamstwem i kłamstwem dostanie drugą kadencję od nierozgarniętych mieszkańców. Tu się chłopce grubo mylisz, o czym ojciec przekonał się na własnej skórze. Weź się za konkretną robotę, a ni epolitykę, w której g(...) zrobiłeś.
17. Dodane przez re 14, w dniu - 08-09-2015 13:13 0 0
Bo elektorat Komorowskiego myśli samodzielnie w odróżnieniu do elektoratu Dudy i PiS. 
 
re 15 
Co myślał by zwolennik PO? No widzisz. Częściowo odpowiedź masz wyżej. Referendum jest nieodwołalne? Czyżby tak Pani premier powiedziała? Zadziwiasz mnie swą przenikliwością bo ja słyszałem, że nie można do niego doPiSywać niczego a odwołać zawsze można. Oj, nieładnie tak kłamać, nieładnie kłamczuszku. Możesz sobie darować tę mowę nienawiści, to takie ulubione hasełko PiSuaru jakbyś nie wiedział. Nie wypada PiSać premierka bo to i nieładnie i niepoprawnie.  
Jeszcze raz przypomnę, zacznij myśleć jak elektorat PO czyli samodzielnie i nie daj już sobie więcej ciemnoty wmawiać. Sam wiem, że pytania były durne jak i samo zarządzenie referendum podobnie jak i to wymyślone przez prezydenta Dudę za podszeptem czy z rozkazu Jarosława K. Zacznij myśleć bo to naprawdę nie boli.
18. Dodane przez ???, w dniu - 08-09-2015 13:30 0 0
No tak jednym i drugim sondaże dołują, a drugim to nawet nie dają wielkich szans na przekroczenie progu, no to chłopaki plują żółcią, że hej! To, że poseł Zubowski nie zrobił nic, to nie dziwi - jak sie jest w opozycji, to cóż można zdziałać. Ale jeśli to samo nic jest "osiągnięciem" posła, która przez 8 lat jest u władzy, to jak to nazwać?
19. Dodane przez porażka, w dniu - 08-09-2015 13:58 0 0
panie pośle!niech pan głupot nie opowiada.prezydent duda powinien odwołać to referendum i pokazać że to on jest dzisiaj moim prezydentem.zyskał by szacunek bardzo wielu rodaków,nie uczynił tego.wymyślił jakieś chore pytania na nowe referendum,które można by przegłosować w nowym parlamencie.przeraża mnie fakt,że robi to celowo,żeby mógł potem powiedzieć,ja chciałem,ale mi nie pozwolono.mieliśmy już prezydenta co rozdawał po 100,000,000.żałuję że nie mam na kogo głosować.
20. Dodane przez re 18, w dniu - 08-09-2015 18:48 0 0
Nazwij to ślepotą polityczną z twojej strony albo możesz też wreszcie przyznać się, że kalafiorem ci wisi kto i co pisze byle dowalał jednej partii. Mam dla ciebie propozycję. Kup sobie świński ryj, wibrator i zgłoś do Palikota. Może on cię nauczy normalnego myślenia. Tylko uważaj żebyś na tym ryju się nie potknął bo wibrator wlezie ci tam gdzie nie trzeba.
21. Dodane przez jans, w dniu - 08-09-2015 20:51 0 0
o rany ale PiS-owski beton
22. Dodane przez realista, w dniu - 08-09-2015 21:13 0 0
Frekwencja w referendum pokazała jakie jest poparcie dla Komora i platformy. Czyli prawie żadne. Szkoda tylko, że platforma zafundowała sobie ten sondaż za nasze pieniądze. A najlepsze jest to, że całe to referendum (jednodniowe) kosztowało nas tyle, ile kosztuje nas utrzymanie wszystkich partii w sejmie PRZEZ DWA LATA!  
Tak szastać i marnować nasze pieniądze, to potrafi tylko platforma. I tak kłamać.
23. Dodane przez 1,2,3, w dniu - 08-09-2015 21:26 0 0
Już niedługo prawdziwe referendum. Wyborcy ocenią 8 lat rządów.
24. Dodane przez do POmatołów, w dniu - 08-09-2015 21:28 0 0
Wkrótce (po 25.10.) ucichnie wasz bełkot - tumanów z Partii Oszustów ! A więc póki co do boju POmatołki...
25. Dodane przez głogowianka, w dniu - 08-09-2015 21:56 0 0
frekwencja pokazała podejście nas - Polaków - do nas samych. Kolejnych takich akcji nie będzie, bo pokazaliśmy że my mając okazję nie umiemy się wykazać i iść zagłosować. Nikt wam nie kazał głosować na JOWy na partię, trzeba było chociaż iść i zagłosować dla siebie samych jako podatników.
26. Dodane przez pislamista, w dniu - 08-09-2015 22:26 0 0
Panie pośle (z Bożej łaski) Zubowski! Prezydent Pisowskiej Sitwy - Duda, miał trzy dni na wycofanie tego gniota , albo dopisanie swoich pytań! Nie zrobił tego - poszedł dalej i zaproponował swoje referendum z pytaniami na poziomie 1-szej klasy podstawówki. Więc tekst o zakładzie karnym doskonale wpisuje się w poziom pisuaru. Co mamy sądzić o człowieku, któremu przypomina się o wyborcach raz na cztery lata? Koryto pachnie, ale wypadałoby na to koryto wreszcie ZAPRACOWAĆ! 
Ad 24. Bo co? Zacznie się wielkie wsadzanie?
27. Dodane przez hehe, w dniu - 09-09-2015 07:44 0 0
Platforma Obłudy zawsze największe poparcie miała i ma w więzieniach.Zawsze przecież swój do swego ciągnie. Dziwne, że inicjator, czyli Bronek nabrał wody w usta i nie chce się nawet pokazać, nie mówiąc o jakiejś wypowiedzi na ten temat.To pokazuje poziom tego człowieka.Jednak z wydaniem 100 milionów z naszych podatków jakoś nie miał problemów. A i (...) na ten temat też ani mru mru, tylko wystawia swoich żołnierzy żeby coś burkneli i tyle. W ogóle platformersi na temat klęski w referendum jacyś tacy mało rozmowni się zrobili. Niepodobne to do nich :) I nasza posłanka nawet go zbojkotowała i nie poszła. Oj dostanie po łapkach.  
Ale dobrze ktoś pisze- prawdziwe referendum będzie jesienią. Oj będzie płacz i zgrzytanie zębów. Rozliczymy co niektórych za te 8 lat :)
28. Dodane przez luzytanka, w dniu - 09-09-2015 09:23 0 0
Tak o 6-latkach miały głosować babcie i emeryci to chyba może się zdarzać tylko w zacofanej Polsce!!! 
na całym swiecie 6-latki idą do szkoły tylko u nas coś zawsze się nie podoba
29. Dodane przez klawisz, w dniu - 09-09-2015 10:43 0 0
ad27: Siedziałeś w zakładzie karnym że wiesz kto ma tam jakie poparcie? A może jesteś wspólnikiem Marcina D, męża Marty Kaczyńskiej co siedzi za kierowanie zorganizowaną grupą przestępczą?
30. Dodane przez do 29, w dniu - 09-09-2015 14:11 0 0
Nieładnie tak kopać leżącego, oj nieładnie. 
re 27 
Niby tych stu milionów nie było żal obecnemu prezydentowi? Bardziej bał się prezesa niż odważnej decyzji a niby taki samosiek. Będziesz rozliczał? A niby za co? Za zięcia Kaczyńskiego? A może rozliczysz jeszcze raz skazanego za wykorzystywanie dla celów partyjnych Kamińskiego? Podpowiem ci coś. Mam zegarek za 32600 i samochód wart obecnie jakieś 120 tys. i nie zgłosiłem ich w zeznaniu podatkowym. Jesteś chętny do kablowania jak to zwykle u takich jak mścicieli? :) 
Jak to tak z kalafiorem?
31. Dodane przez glogowianin, w dniu - 09-09-2015 15:26 0 0
Wszycy zapomnieli jak oslowie uchwalali dotacie do swoich parti i teraz zle rze zostalo wydane 100 milionow na ich zabawy jak sa barany to sie ich strzyrze ztego zalorzeniqa wychodza wszystkie partie
32. Dodane przez Otóż nie, w dniu - 09-09-2015 16:22 0 0
Przypomnę, że PO przeforsowalo wbrew PiSowi obniżenie dotacji o 50./.
33. Dodane przez w bulu i nadzieji, w dniu - 10-09-2015 09:51 0 0
-Zmniejszenie (nawet o połowę) to ciągle nie zlikwidowanie. A to obiecywali. No nie chce być inaczej.A ciągnęli peowcy kasę (wbrew swoim obietnicom), aż im się oczy świeciły. Mając stabilną większość w sejmie, zgoda PiSu do niczego platformie nie jest potrzebna ;) Wystarczy chcieć i można to zrobić. 
-Że Duda jest winny, bo nie odwołał referendum Brąka? Bronek miał dwa miesiące po przerżniętych wyborach na odwołanie, i nic. Nie odwołał. Skoro prezydent Duda jest w/g platformersów winny zmarnowania stu baniek, to znaczy, że ekipa rządząca od 8 lat w Polsce nadaje się tylko do Tworek. A w najlepszym razie do natychmiastowego odsunięcia od władzy. Bo to znaczy, że najważniejsze osoby w państwie nie są świadomi konsekwencji podejmowanych przez siebie decyzji. Były prezydent,który to wymyślił, premierka, która zapewniała o słuszności referendum,senatorowie PO, którzy jak jeden mąż to klepnęli, i wszyscy platformersi, którzy to popierali. Zrzucanie teraz odpowiedzialności na swojego przeciwnika, świadczy o ich- mówiąc delikatnie- nieodpowiedzialności za podejmowane decyzje. A to dyskwalifikuje ich od sprawowania jakiejkolwiek władzy. Nawet we własnym domu. 
-Nie siedziałem. Wystarczy śledzić statystyki, frekwencję i poparcie dla partii, żeby wiedzieć, ze platforma od zawsze największe poparcie miała (i ma) w więzieniach.  
Swój do swego ciągnie? ;) 
- Ale przyznajcie, ze drogo nas Polaków ten wasz Bronek kosztuje. Referendum za sto baniek wymyślone w jedną noc dla pozyskania głosów- żeby wygrać, żeby wygrać... 
Wydany po przerżniętych wyborach cały roczny budżet kancelarii prezydenta na jakieś remonty, zakupy, do tego kilkakrotnie przepłacone. Ot, taka zemsta. Widocznie uznał, że po nim nawet potop.  
Załatwienie wszystkim swoim współpracownikom i ludziom z kancelarii zwolnień grupowych, co powoduje, ze prezydent Duda przez rok nie będzie mógł zatrudnić ludzi kompetentnych i odpowiedzialnych w kancelarii prezydenta. 
Wynajęcie na nasz koszt (nas wszystkich- podatników) mieszkania dla siebie i żony, mimo, że posiada dwa- jedno odstępuje synkowi, a drugie (apartament na Powiślu) firmie prywatnej. I to za całkiem spore pieniążki. Niezły biznes sobie wymyślił. Szkoda, że na koszt podatników. A przecież posiada jeszcze domek w Budzie Ruskiej.  
Podobno mężczyznę poznaje się po tym jak kończy, a nie jak zaczyna. W przypadku Brąka to się nie liczy. Marnie zaczynał, marnie kontynuował, i jak widać jeszcze marniej skończył. A to chodzenie po wszystkich mediach i płacz, że go Naród nie wybrał, a on taki dobry był, czyni go wręcz żałosnym. Ciekawe, czy jego rosyjscy opiekunowie też zastanawiają się, co zrobili nie tak, że ich człowiek przegrał?  
No i ta ucieczka od odpowiedzialności po kompromitacji referendum...  
Jak tak popatrzy się teraz na Brąka i jego zachowanie, to aż się nie chce wierzyć, że ktoś taki był przez 5 lat prezydentem Polski... 
 
7,8- takie platformersi macie poparcie. Nie 21, nie 19, jak chce cobos czy inne wasze reżimowe sondażownie. 7,8- to wasz twardy elektorat platformersi. Pogódźcie się z tym, dzięki temu jesień będzie mniej bolesna ;)
34. Dodane przez Bul bul bul bul bul, w dniu - 10-09-2015 17:42 0 0
Z Bula taki sam polityk, jak znawca ortografii
35. Dodane przez he he he, w dniu - 10-09-2015 20:20 0 0
re 33 
PiS nawet o połowę nie chciał zmniejszenia. Żeby znieść dofinansowanie to potrzebne są zmiany w Konstytucji RP a tutaj nawet PO nie ma wystarczającej większości. Oczy ci się już nie świecą? Wystarczy coś tam, coś tam wiedzieć na temat w którym się wypowiada.  
Duda powinien odwołać referendum. Komorowskiemu najzwyczajniej nie wypadało, ostatecznie sam wymyślił te durne pytania. Duda za to błysnął intelektem pantofelka błagając senat o swoje referendum. Skoro PO nadaje się do Tworek za referendum to gdzie trzeba zamknąć Dudę tylko za jeden tydzień? Bo to znaczy, że najważniejsze osoby w państwie nie są świadome konsekwencji podejmowanych przez siebie decyzji. Zrzucanie teraz odpowiedzialności na swojego poprzednika, świadczy o ich- mówiąc delikatnie- nieodpowiedzialności za podejmowane decyzje. A to dyskwalifikuje ich od sprawowania jakiejkolwiek władzy. Nawet we własnym domu. 
-Nie siedziałem. Wystarczy śledzić statystyki, frekwencję i poparcie dla partii, żeby wiedzieć, ze platforma od zawsze największe poparcie miała (i ma) w więzieniach. Dlaczego? Wystarczy zobaczyć ilu działaczy PiS tam siedzi. Swój do swego ciągnie? ;) Czyżby? A może skrucha? Ale przyznajcie, że drogo nas Polaków ten wasz Andrzejek kosztuje. Referendum za sto baniek nie odwołane a wymyślone w jedną noc następne żeby dać parówki wyborcze elektoratowi, ciemnemu ludowi.  
Widocznie uznał, że po nim nawet potop a kasa jakoś się znajdzie i tak. Załatwienie wszystkim swoim współpracownikom i ludziom z kancelarii zwolnień grupowych świadczy o trosce o pracowników.  
Teraz najlepsze. Płacz i narzekanie jak to platformersi nie lubią Andriuszy. A za co mają go kochać? Za szkalowanie Ojczyzny za granicą? Za to, że Juszczenko i Jaceniuk go pogonili jak wściekłego kundla, za śmiech z Polski? A może mają go kochać za kablowanie na Polskę i Polaków przed Gauckiem? Czy może mamy go kochać za spryt i przenikliwość przy ukrywaniu dokumentów w sprawie ułaskawień gangsterów? Czy może mają go szanować za znajomość z przestępcami siedzącymi w więzieniach? To ci wyborcy? :) Wiem, mają go podziwiać za zapobiegliwość przy wyjazdach prywatnych w wyciąganiu sejmowej kasy.  
No to teraz wszystko się zgadza. 
 
re 34 
To tak samo jak z Kaczyńskim, który zjada obiat zamiast obiadu.
36. Dodane przez postronny, w dniu - 10-09-2015 20:52 0 0
Ale rzeczywiście wynajęcie przez Komorowskiego mieszkania na nasz koszt, kiedy jednocześnie swoje wynajmuje prywatnej firmie i na tym zarabia to jest szczyt bezczelności i arogancji. Niezły biznes sobie załatwił na nasz koszt.Naprawdę mimo niechęci do niego nie sądziłem, że będzie go stać na coś takiego. 
Jak widać człowieka poznaje się po tym, jak przegrywa.
37. Dodane przez Anna, w dniu - 11-09-2015 07:37 0 0
Dlaczego Komorowski kiedy przegrał wybory wydał cały budżet kancelarii prezydenta na ten rok?Przecież to jest zwykła złośliwość.Tak nie powinien robić poważny polityk. 
I dlaczego po swoim referendum unika kamer i wypowiedzi na ten temat?Dziwnie się zachowuje
38. Dodane przez no tak, w dniu - 13-09-2015 22:23 0 0
Komorowski płaci za wynajęte przez kancelarię mieszkanie. Płaci bo sam takie zasady wprowadził. Za to samo mieszkanie Kwaśniewski nie płacił grosza. Komorowski w swej pysze i zadufaniu wynajął mieszkanie kancelarii adwokackiej i teraz zapytam: Skoro adwokaci wyprowadzić się nie chcą przed końcem umowy to kto ich do tego zmusi? Kto zerwie umowę z papugami? Dasz radę "postronny"? :) 
W tym samym czasie Duda ma służbowe mieszkanie w Pałacu Prezydenckim. Płacimy za jego utrzymanie. W tym samym czasie mieszka w pałacyku za Twoje również pieniądze "postronny". Teraz ci pasuje takie płacenie za dwa pałace nowemu prezydentowi? Podoba ci się.  
re Anna 
Wydał kasę bo taki miał kaprys i takie miał możliwości.  
Biedny Duda nie ma teraz gdzie mieszkać. 
Biedny Duda nie ma teraz za co jeść. 
Biedny Duda nie ma teraz na paliwo do swoich limuzyn. 
Biedny Duda jeździ teraz rowerem po Polsce bo nie ma już kasy. 
 
No to kurde za co on jeździ i żyje skoro kasy nie ma?
39. Dodane przez obrazek, w dniu - 14-09-2015 15:08 0 0
Ale ty gościu zryty masz beret!
reklama
40. Dodane przez Abdul, w dniu - 14-09-2015 21:43 0 0
A kto to jest Zubowski? To poseł ale tzw dietetyczny. 
Zagłosuję na PIS ale nie na tego Pana.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust