Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
Start arrow Biegi arrow Imperator Kozłowski

Jubileuszowy Bieg o Lampkę już historyczny

Imperator Kozłowski

18.10.2015. Radio Elka, Tomek Jóźwiak

(fot. Tomasz Jóźwiak)
Ponad półtora tysiąca biegaczy z całego kraju stanęło dziś na starcie jubileuszowego, 30. Biegu Barbórkowego o Lampkę Górniczą. Licząca 10 kilometrów trasa wiodła głównymi ulicami Lubina. Jako pierwszy na linię mety wpadł Artur Kozłowski z Sieradza. Wśród kobieta najlepsza była Monika Stefanowicz z Wągrowca.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Biegacze wystartowali ze stadionu lekkoatletycznego Regionalnego Centrum Sportowego. Do pokonania mieli nieco ponad 10 km. Tradycyjnie trasa wiosła ulicami Lubina, m.in. Wrocławską, Paderewskiego, Hutniczą, Kaczyńskiego i al. Niepodległości. Pierwszy na mecie zameldował się stary bywalec Biegu Barbórkowego, Artur Kozłowski z Sieradza, dla którego było to już trzecie zwycięstwo w tej prestiżowej imprezie biegowej.

- Bardzo lubie biegać w Lubinie, lubię tu przyjeżdżać i muszę chyba obiecać, że za rok też tutaj przyjadę. Błażej
Brzeziński, mój rywal, który ostro deptał mi po piętach, narzucił bardzo szybkie tempo. 5 kilometrów przebiegliśmy w czasie 14:40 minut, więc było to bardzo sybkie tempo, ale udało mi się to przetrzymać, na 9 kilometrze zaatakowałem i udało mi się dowieźć zwycięstwo. Rok temu był jesienny upał, dzisiaj pogoda do biegania była super, nawet powiedziałbym taka maratońska, co sprawiało, że zawodnicy osiągali fajne wyniki. W ubiegłym roku pobiegłem o 10 sekund szybciej, ale zejść poniżej 30 minut to jest wyczyn -
mówił na mecie Artur Kozłowski, który otrzymał okolicznościową Lampkę Górniczą i 3 tys. zł nagrody finansowej.

Wśród pań triumfowała natomiast pochodząca z Wągrowca, Monika Stefanowicz, która na co dzień mieszka w Poznaniu. To znakomita biegaczka - dwukrotna olimpijka, startowała w maratonie w Atenach i Pekinie. Do Lubina przyjechała jako świeżo upieczona brązowa medalistka światowych igrzysk służb mundurowych w maratonie. - W Lubinie startowałam już wiele razy, w ubiegłym roku zajęłam trzecie miejsce, dzisiaj udało się wygrać wśród kobiet, z czego jestem bardzo zadowolona i trzeba przyjechać tutaj za rok, żeby obronić tytuł. Przede wszystkim trzeba walczyć z własnymi słabościami i ciężką trasą. Pierwsze 5 kilometrów jest tutaj dość pagórkowate, do tego doszedł dzisiaj przeciwny wiatr, dlatego tym bardziej cieszę się, że udało się wygrać - powiedziała szczęśliwa Monika Stefanowicz.

Tradycyjnie przed głównym biegiem odbyły się inne biegowe imprezy, jak m.in. sztafeta zakładowa, bieg dyrektorski i inne. - To coś wyjątkowego, bo ten bieg jest tak samo "stary", jak moja praca w ZG Lubin, czyli głównego organizatora tego biegu. W tym roku kończy się atestacja tej trasy, więc w przyszłym roku start będzie już na ulicy, co pozwoli na udział zdecydowanie większej liczby zawodników, niż 1600. Przez te wszystkie lata zmieniał się nie tylko bieg, ale i otoczenie. Z okazji 30-lecia Biegu Barbórkowego wydaliśmy specjalną kroniką z archiwalnymi fotografiami, gdzie widać, jak w pierwszych edycjach zawodnicy biegli gdzieś między przejeżdżającymi autobusami, dzisiaj to wygląda już przecież zupełnie inaczej - podsumowuje Krzysztof Tkaczuk, dyrektor ZG Lubin.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama