Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
24
Kwietnia 2025
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Horacy,
Grzegorz, Marian,
Elżbieta
Do końca roku 251 dni.
Start arrow Głogów arrow Kłopoty abonentów. Vectra odpowiada

Problemy techniczne i nie tylko

Kłopoty abonentów. Vectra odpowiada

15.01.2016. Radio Elka, Leszek Wspaniały

Od ubiegłego tygodnia wydzwaniają do naszej redakcji mieszkańcy Głogowa z licznymi problemami dotyczącymi odbioru telewizji cyfrowej Vectra. Narzekają również na olbrzymie kolejki, które tworzą się w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Armii Krajowej.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Postanowiliśmy zasięgnąć informacji u źródła. - Faktycznie zauważyliśmy zwiększony ruch w naszym punkcie obsługi klienta - mówi Monika Żelazko, odpowiedzialna za PR w Vectrze. - Sytuacja ta wynika z faktu przeprowadzania w sposób segmentowy integracji infrastruktury technicznej Mastera i Vectry. Przełączenie, o którym mowa wiąże się z tym, że telewizory w przypadku korzystania z karty CAM i urządzenia odbiorcze, czyli
dekodery należy poprawnie przestroić, aby móc ponownie oglądać programy telewizyjne zakupione w danym pakiecie. O tym fakcie informujemy wszystkich abonentów w listach, które do nich sukcesywnie wysyłamy. Poza tym komunikat odnośnie przełączeń umieszczamy na drzwiach każdej klatki schodowej. Tym niemniej część klientów nie potrafi samodzielne przestroić telewizorów/dekoderów i przychodzi do nas, aby uzyskać pomoc. Stąd zwiększony ruch w naszej placówce. Robimy wszystko, aby minimalizować kolejki, a tym samym usprawniać proces obsługowy w BOK
- mówi przedstawicielka Vectry. Między innymi w tym celu został uruchomiony dedykowany punkt do pomocy technicznej, jak również czynne są wszystkie stanowiska obsługowe.

Inny problem, który zgłaszali do nas abonenci Vectry i Mastera to jakość sygnału. Chodzi o zacinanie się obrazu telewizyjnego, pojawiające się piksele czy komunikat „brak dostępu” bądź „kanał niedostępny”. - Jeśli chodzi o jakość sygnału to notujemy sporadyczne usterki zaraz po montażu usług. Oczywiście staramy się eliminować wszelkie nieprawidłowości w jak najkrótszym czasie, ale przy takiej skali działania opisywane niedogodności mogą mieć miejsce. Zwłaszcza jeśli klient odbiera telewizję przy użyciu modułów na kartę. W takich przypadkach proponujemy wymianę wspomnianych urządzeń na tradycyjny dekoder. W obszarach jeszcze nie przełączonych mogą występować chwilowe zacięcia, wynikające z osiągnięcia maksimum technicznych możliwości transmisji programów cyfrowych przez ten typ stacji. W przypadku jakichkolwiek problemów zachęcamy do zgłaszania usterek bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta Mastera i Vectry lub pod numerem telefonicznym serwisu 76 852 00 00 - kończy M. Żelazko.
 
Komentarze (63)
1. Dodane przez obiektywny, w dniu - 15-01-2016 10:31 0 0
najpierw trzeba sie dodzwonic do serwisu,mi sie nie udało przez 2 dni i musiałem sie przejsc osobiscie do vectry gdzie tez straciłem prawie 3h stania w kolejce :/
2. Dodane przez zniesmaczony, w dniu - 15-01-2016 11:22 0 0
Kłamstwa i jeszcze raz kłamstwa !!! Telewizja vectra to jeden wielki dramat ! Nie dziwię się ludziom narzekającym na kolejki (przedstawicielka kłamie że wszystkie stanowiska są czynne- byłem tam kilkakrotnie i nigdy nie było kompletu , nie mówiąc już o tym że załatwienie jednego kontrachenta trwa średnio ponad 30 minut !!! ) Dodzwonienie się do biura obsługi klienta graniczy z cudem , chyba że ktos ma cierpliwość ponad godzinnego słuchania muzyczki w telefonie !!! Do tego internet sprzedawany do 100 Mb/s na speed testach rzadko kiedy osiąga 20 Mb/s (sprawdzone na trzech różnych adresach i różnych urządzeniach ! ) PODSUMOWUJĄC NAPRAWDĘ ŹLE TO WYGLĄDA I W ŻADEN SPOSÓB NIE POLECAM KORZYSTANIA Z USŁUG TV vectra !!!
3. Dodane przez i, w dniu - 15-01-2016 11:31 0 0
do kom 1 
I pewnie nic Pan nie załatwił, bo wytłumaczyli się "integracją infrastruktury". Problemy dotyczą także internetu i telefonu, ale o tym jakoś nie piszą. Jakoś ta vectra nie wychodzi Masterowi na dobre. Powinni zaproponować rekompensatę, skoro nie można korzystać z ich usług, za które się płaci.
4. Dodane przez ola, w dniu - 15-01-2016 11:35 0 0
numer tel. do serwisu? Jak to czytam to aż mnie trzęsie. 3 miesiące temu wracam z pracy nic nie działa: telewizor, internet, telefon. Dzwoniąc jednocześnie z dwóch telefonów właśnie do serwisu wydzwoniłam prawie 100 zł. Nasłuchałam się różnego rodzaju muzyczki (gdybym chciała słuchać muzyki to po pierwsze włączyłabym sobie to co lubię, po drugie zrobiłabym to za darmo. Bez skutku. Jak już zgłosiła się jakaś Pani to nie wiedziała z jakiego Głogowa ja dzwonię. Na drugi dzień w biurze okazało się że ja cały czas wydzwaniałam do Gdyni, ponieważ głogowski numer nikt nie odbierał i automatycznie połączenie było przekierowane do Gdyni. Bardzo miła Pani w biurze sama miała problem dodzwonienia się na serwis (przy mnie - nie dodzwoniła się). okazało się później że sygnały powróciły. Drugi przypadek - też wysiadło wszystko. Piątek wieczór po przejściu przez mękę z dodzwonieniem się poinformowano mnie, że ktoś do mnie przyjdzie w poniedziałek, bo wcześniej nie dadzą rady bo tak dużo mają usterek. To połączenie z Vectrą chyba przerosło obie strony. Dwukrotnie apelowałam, aby dzwoniąc na głogowski numer serwisowy uzyskać połączenie do Głogowa a nie do Gdyni. Zwłaszcza że jestem klientem Mastera a nie Vectry. A nagranie na automacie nie różnicuje klientów mastera i Vectry tylko włącza się automat, który mówi: jeśli jesteś klientem Vectry i dzwonisz w sprawie X to wciśnij np. 1 a jak dzwonisz w sprawie Y to wciśnij np. 2. Sympatyczny Pan z serwisu zdradził mi że należy wybrać inną cyfrę, żeby dodzwonić się bezpośrednio do Głogowa, tylko nie wiem dlaczego jest to tajemnica a nie oficjalna informacja na automacie. To jest chore. Może dzisiaj coś się zmieniło ale to co przeszłam to nie jest normalne traktowanie klienta.
5. Dodane przez Mariolka Zeta Złość, w dniu - 15-01-2016 11:45 0 0
W BOKU nikt nie odbiera telefonów bo nie ma komu tego robić,stanowisk duzo a ilość obsługujących średnio 2.Brak mozliwości umówienia sie w Głogowie przez internet na odpowiednia godzinę(w innych miastach można,a na panelu telewizyjnym w biurze wyswietla że można sie umówić,co jest nieprawdą.Ogólnie rzecz biorąc-brak pracowników w BOKU,brak organizacji,wprowadzanie w błąd.szkoda...
6. Dodane przez Tragedia..., w dniu - 15-01-2016 12:31 0 0
Ja najpierw musiałem wymienić karte CI , potem otrzmałem pierwszą fakturę i okazało się ,żewprowadzono mnie w błąd przy podpisywaniu umowy mówiąc ,że w promocji przez 3-m-c będę płacił 10zl za usługę tj TV+internet po czym okazało się ,że C+, sport na ostro, itd wymagają dopłaty TOTALANA amatorka w tym biurze!
7. Dodane przez Ignac, w dniu - 15-01-2016 12:32 0 0
W poprzednim BOK NA MOGADORZE nie było numerków do obsługi, a załatwienie sprawy trwalo w logicznym czasie.W nowym BOK przy A. Krajowej czekalem z nr w ręku i po 2 godzinach zrezygnowalem z czekania, a jak wszędzie miało być lepiej...pewnie to ramach dobrych zmian...
8. Dodane przez abonent, w dniu - 15-01-2016 13:19 0 0
witam, osobiście nie mam problemu z Vectrą, dotyczy to TV jaki internetu, może to dlatego, że u mnie byli instalować urządzenia przedstawiciele z Gdańska. Jeśli chodzi o obsługę w BOK również nie doświadczyłem tam jakiegoś utrudnienia, sprawy załatwiane były szybko a i obsługujące panie bardzo miłe :).
9. Dodane przez Kazik, w dniu - 15-01-2016 13:26 0 0
To jest skandal. Od listopada mam problemy z odbiorem TV. Albo nie mam sygnału, albo programy się zacinają. Jeden dzień są inne programy dostępne, na następny inne. A fakturę trzeba płacić. Jak dzwonię do serwisu to master twierdzi że juz nie ma narzędzi i odsyła do vectry, vectra (po odsłuchaniu 35 minut utworów muzycznych) łączy mnie z powrotem do serwisu mastera. Do BOK-u nie ma nawet po co iść, bo trzeba tam spędzic pół dnia, a na wizyte pana polaka akwizytora czekałem 4 tygodnie i zrezygnowałem. Obsługa po zbóju.W listopadzie zostawiłem w biurze numer telefonu, napisałem 2 maile z reklamacją. Miał się ze mną ktoś skontaktować. Do dzisiaj cisza. I pewnie ktoś niezły hajs na tym wszystkim zarabia... Mnie sie już środki wyczerpały.
10. Dodane przez kazik, w dniu - 15-01-2016 13:29 0 0
Pan w serwisie kazał mi docisnąć lekko kartę, bo podobno z moim telewizorem to ona kiepsko działa. Jakoś zanim mnie przełączyli działała bez zarzutu przez 2 lata, a teraz 3/4 programów mam zakodowanych. Podobno takiich złotych rad udzielaja każdemu kto do nich dzwoni z usterkami...
reklama
11. Dodane przez Jan, w dniu - 15-01-2016 13:31 0 0
Ludzie szef mastera sprzedał swoje udziały vectrze wiec juz nie narzekajcie na mastera bo on raczej nie ma nic z tym wspólnego w polkowicach ludzie co chwile sie na nich skarżą a oni nic z tym nie robią z czasem bedzie jeszcze gorzej
12. Dodane przez głogowianin79, w dniu - 15-01-2016 13:49 0 0
2 tygodnie temu nie działał mi internet. Przez 5 h próbowałem się dodzwonić i zgłosić to - oczywiście nikt nie odbierał!!! Często nie działają wszystkie kanały TV, szczerze to kończy mi się umowa i wychodzę z kablówki w której byłem od 2007r.
13. Dodane przez ok, w dniu - 15-01-2016 13:50 0 0
Hehe zwiększony ruch, też tam spędziłem 2-3 godz. a może to taka nagonka żeby pozyskać klientów zanim na dobre wejdzie UPC ?
14. Dodane przez wierny Masterowi, w dniu - 15-01-2016 13:54 0 0
Szkoda,że Master tak się Vektrze sprzedał, a abonenci cierpią
15. Dodane przez klient_mastera, w dniu - 15-01-2016 14:05 0 0
co Wy tam wypisujecie o czekaniu na połączenie z numerem serwisowym (dzwoniłem tylko 32 minuty i się dodzwoniłem ;-) ). 
Firemka Master nie ma chęci nawet na odpowiedzenie na maila, który został wysłany na ich trzy adresy firmowe. Totalna ignorancja, ale wiadomo, że to o kasę (naszą) chodzi. Wystarczy policzyć sobie 1/30ta abonamentu (za wyżej wspomniany "feralny" piątek) razy ilość abonentów!!!
16. Dodane przez buhahhahhha, w dniu - 15-01-2016 14:52 0 0
czyżby bartolini sobie nie radził???
17. Dodane przez DGL, w dniu - 15-01-2016 14:58 0 0
Od wielu lat korzystam z usług firmy Master, i muszę powiedzieć ,że to co teraz dzieje się w tym BOK to jest kpina. Potwierdzam ,że u mnie też coraz częściej są problemy techniczne, a to znikające kanały, a to problemy z internetem... 
 
Ostatnio serwis telefoniczny zalecił mi wymianę dekodera w biurze BOK, więc zbieram sprzęt i jadę..wchodzę jest tam może z 15-20 osób już pierwsze zdziwienie, dlaczego tylko 2 stanowiska... 
 
Biorę numerek, na urządzeniu wciskam temat sprawy : sprawy techniczne, otrzymuję numerek i czekam, czekam, czekam, mija godzina a pseudo-kierownik siedzący przy biurku mówi przez telefon,że akurat dzisiaj nie ma gościa od spraw technicznych, myślałem ,że mnie krew zaleje, po co więc czekałem godzinę w kolejce??? 
 
System powinien chyba wiedzieć ,że tego kogoś od spraw technicznych nie ma akurat na stanowisku pracy!!!! 
 
Wsparcie telefoniczne MASTERA od spraw internetowych zna się na rzeczy i są to wg. mnie jedyni fachowcy w tej firmie, zapewne ich pozwalniają i ich rolę przejmą jakieś przygłupy z call center.. 
 
Do kierownictwa VECTRY: zainteresujcie się jak wygląda poziom obsługi klienta w nowej siedzibie! Nowe iMac-i to nie wszystko, pracownicy są zestresowani bo nie radzą sobie z ilością klientów, a klienci są podwójnie zestresowani i wkurzeni!
18. Dodane przez jacob, w dniu - 15-01-2016 15:22 0 0
ale może wypowiadający sie w komentarzach piszą czy to vectra czy master. Bo Ci co nie zmienili modemu/nie przestroili sygnału a mają umowę z masterem bez przepisania na pakiety vectry to wiadomo że są problemy. Ale czy po przepisaniu na vectre są problemy? Na piastowie (dobrawy) nie ma problemu ani z internetem ani TV. Fakt oczekiwania długiego w kolejce, no niestety jak się wszyscy rzucają do biura to nie ma opcji aby wszystkich obsłużyć szybko ale przydałoby się więcej osób na 8 stanowisk 4-5 czynne.
19. Dodane przez Maciek, w dniu - 15-01-2016 15:33 0 0
Przełączenie 12 stycznia. Wcześniej znajduję w skrzynce ulotkę z nowym rozkładem kanałów. Mam standardowy pakiet cyfrowy Master. We wtorek uruchamiam wyszukanie w TV nowych programów a potem staram się je posortować według własnego upodobania. Problem w tym, że niektórych nie ma. Przykładowo TVN HD, TVN7 HD, Polsat HD i Polsat 2 początkowo brak dostępu. Po pewnym czasie te programy pojawiły się ale mam jeszcze kilka innych problematycznych, np. Fokus TV, Discovery Life były pod innym ID, niż na ulotce. Pomogło cierpliwe przeszukanie znalezionych programów i wprowadzenie ich.  
Próba dodzwonienia się na infolinię techniczną zero szans. Na ulotce jest podana informacja W przypadku problemów z odbiorem sygnału TV, zapraszamy do kontaktu pod numerem: 721&.. Zapytam przynajmniej, czy mam poczekać aż się sytuacja ustabilizuje i wtedy się wstroić. Okazało się, że to jest numer do sprzedawcy Vectry, który wciska mi kit, że sygnał w sieci Master jest słaby i trzeba przejść na Vectrę, bo tam jest lepszy sygnał. Szkoda że nie nagrywałem tej rozmowy, bo byłby niezły ubaw te same kable, wzmacniacze a lista odbieranych programów jest tylko uzależniona od karty. Po prostu krętacz wykorzystuje wszystkie okazje do sprzedaży. Zero pomocy technicznej, tylko sprzedaż kłamstwo na ulotce.  
Oczywiście ten sam człowiek dwa dni później sam do mnie przyszedł i wciska mi kit, że dla mnie jest oferta za 59,90zł (tylko 90 groszy drożej, niż obecnie) ale dopiero przyciskany do ściany przyznaje, że muszę podpisać 24 miesięczną umowę lojalnościową. Obecnie nie mam lojalki. Ciekawe ilu ludziom zdołali wepchnąć Vectrę, prowokując problemy z zaprogramowaniem programów z pakietu Mastera? Da się, tylko ulotka zawiera błędy a pomoc techniczna nie jest dostępna. Ja sobie poradziłem ale inni cisnęli się w lokalu przy Armii Krajowej.
20. Dodane przez ja, w dniu - 15-01-2016 15:54 0 0
Mi też od 2 dni dekoder nie zmienia kanałów . (...)
21. Dodane przez ja, w dniu - 15-01-2016 16:45 0 0
Ale problem rozwiążcie z nimi umowę z ich winy bez żadnej kary itp. Jest to wasze prawo jesłi master zy vectra nie wywiązują się ze swojej umowy. A kolejki przed tą vectrą są codziennie przed godziną 9 jak za czasów komuny w poniedziałek zrobię zdjęcię i zamieszczę na fb. Pozdrawiam oglądając cyfrowy polsat ;) za połowę ceny którą wy płacicie ;)
22. Dodane przez wiesław, w dniu - 15-01-2016 17:26 0 0
Już boję się co to będzie jak u mnie się wezmą za robotę na Piastów I, proponuję aby wszystkie komentarze trafiły do władz Vectry i urzędu ochrony konsumentów. To jest jedna wielka kpina za nasze pieniądze .Dodam że sygnał jego jakość jest żenująca jestem klientem Mastera od samego początku istnienia .
23. Dodane przez Maciek, w dniu - 15-01-2016 18:19 0 0
Do kom. 18. Nie ma potrzeby wymiany modemu, czy jak u mnie karty i modułu CI systemu Conax w TV. Moduł Conax mam kupiony na Allegro i też działa. Mam zewnętrzny dekoder/tuner DVB-C/DVB-T, obsługujący karty Conax. Zakup również poza salonem Master. Przekładałem kartę i wszystko przetestowałem. Można pozostać z ofertą Master i to działa, więc nie pisz, że trzeba przejść na Vectrę, bo tak twierdzi pan (...) sprzedawca, dostający za to prowizję. Nie ma takiego obowiązku ani technicznej potrzeby!!! Miałem pakiet cyfrowy Master i nadal go mam, tylko musiałem ponownie wyszukać programy i ustawić ich kolejność. Poradziłbym sobie w pół godziny, gdyby nie błędy na ulotce. (...) Nie wiem ale nie popisali się. Nawet nie wiedziałem, czy mam czekać np. do godziny 15:00, bo usuną problemy, ponieważ nie istniała pomoc techniczna - tylko wciskanie Vectry, która będzie jakoby jedynym panaceum na moje problemy. Przejście obok salonu na Armii Krajowej zniechęciło mnie do jego odwiedzenia.  
Tak przy okazji - przy próbie sprzedaży twarzą w twarz nie dostałem nic więcej, niż ulotkę, bo pan miał tylko jeden cennik i mi go nie chciał dać. (...)
24. Dodane przez pako, w dniu - 15-01-2016 19:05 0 0
Stary MASTERZE wróć!!! Gdzie te pingi do serwera poniżej 10ms. Na tym nie da się grać online. 100 Mbps, a net kuleje. Kiedyś można było wszystko załatwić od ręki. Obsługa może nie była zbyt miła, ale rzetelna i fachowa. Teraz to jest porażka. Nie można się dodzwonić na info Vectry, a w punkcie obsługi pracują jakieś dzieci i nic nie wiedzą!!! Ci fachowcy co montowali mi modem to też jakaś ściema. Pewnie jakiś podwykonawca i jada na ilość. Podpisałem dokumenty, zabrali i wybiegli z mieszkania. Dzwoniłem, bo coś zostawili, ale już nie odbierali:)
25. Dodane przez vtx, w dniu - 15-01-2016 19:31 0 0
formularze kontaktowe na stronie Vectry też nie działają, tylko dzwonić i dzwonić i czekać aż ktoś łaskawie odbierze
26. Dodane przez macin, w dniu - 15-01-2016 20:12 0 0
Jakoś cyfrowa TV Master i Vectra jet na takim samym poziomie - słabym
27. Dodane przez JAN, w dniu - 15-01-2016 23:25 0 0
PRZEKLINAM DZIEŃ ŻE DAŁEM SIĘ NAMÓWIĆ NA VEKTRĘ JAK WRÓCIĆ DO MASTERA. SERWIS JA DZWONIŁEM CAŁY TYDZIEŃ I CAŁY CZAS MUZYKA.
28. Dodane przez Lolo, w dniu - 15-01-2016 23:53 0 0
Pytanie, dlaczego dla każdego klienta mają inną ofertę cenową, niema ogólnego cennika ? ile osób da się naciągnąć ? akcje typu "musi Pan wybrać, bo już niema mastera... " wielka kombinacja i nabijanie ludzi w butelkę. To właśnie kulisy wielkiej fuzji...
29. Dodane przez Marcin, w dniu - 16-01-2016 06:58 0 0
TO ja miałem lepsze przejścia z pracownikami Vectry. Najpierw jakiś facet niby z Vectry odwiedził mnie i wmawiał mi, że jak nie podpiszę umowy z Vectrą na dostawę internetu to za kilka dni nie będę mieć neta bo Master przestaje nadawać. Odwiedziłem punkt obsługi klienta Mastera i okazało się, że przedstawiciel Vectry kłamał. Po dwóch tygodniach przy przepinaniu klientów przechodzących do Vectry mnie jako , że zostałem w Masterze odcięto kabel w skrzynce na klatce. Z tą Vectrą to niezłe cyrki wychodzą. Istna samowolka.
30. Dodane przez DW, w dniu - 16-01-2016 10:07 0 0
Zgadzam się ze wszystkimi komentarzami, ta WEKTRA to jeden wielki skandal i nieporozumienie. Ani nie można się dodzwonić a w kolejce trzeba stać godzinami. Porobili infolinie i czeka się po kilkadziesiąt minut na informację, jeżeli w ogóle się ktoś dodzwoni.
31. Dodane przez Gość, w dniu - 16-01-2016 11:01 0 0
Dla mnie w tej całej sprawie najzabawniejsze jest to, że płacę za pakiet telewizyjny, a najważniejsze wg dostawcy są kanały radiowe. Parafrazując klasyka to jest oferta niepodobna całkiem do niczego.
32. Dodane przez xyz, w dniu - 16-01-2016 11:19 0 0
Vectra to jakieś nieporozumienie, mam internet 30 mb/s rzadko kiedy osiąga on jednak 10 mb/s co by masterowi nie przyznać, był drogi, ale jak placiłem za internet 10 mb/s 80 zł to go miałem zawsze, a tutaj kicha...
33. Dodane przez ?????????, w dniu - 16-01-2016 11:52 0 0
Ludzie - po co wy się trzymacie tego Mastera czy Vectry (przecież to jedno i to samo)? Na rynku jest mnóstwo korzystniejszych i ciekawszych ofert. Ja zrezygnowałem i nie żałuję, a płacę mniej
reklama
34. Dodane przez dab, w dniu - 16-01-2016 12:43 0 0
dziwie się ludziom, że jeszcze siedzą w vectrze/m., przecież w Głogowie teraz taka konkurencja, choćby N.etia czy U.PC
35. Dodane przez zibi52, w dniu - 16-01-2016 13:15 0 0
A Netia czuwa i obkleja drzwi bloków swoimi propozycjami
36. Dodane przez jacob, w dniu - 16-01-2016 14:05 0 0
dab - nie gadaj głupot bo akurat korzystam i z vectry i z Netii na co dzień. Na piastowie na palcach jednej ręki możesz policzyć ulice gdzie jest Netia. W centrum jest wszędzie prawie ale infrastruktura to lipa totalna. Minimalne inwestycje w szafach i dawanie internetu 50Mb/s kiedy w szafie brak vdsl i dają adsl, który wyciąga max 14 Mb/s. Oczywiście nikt tego nie powie przy sprzedaży. UPC dopiero tworzy infrastrukturę a BOK nie potrafi nawet powiedzieć, ze za 2 tygodnie przyłączają konkretne bloki. I tak dopiero na piasotwie od 3 dni jest położony kabel UPC - czyli po podpisaniu umowy z vectrą. Co do samej vectry to u mnie wyciąga 28/30 Mb/s i TV nic nie ma problemów.  
Do Macka (kom 23) napisałem zmienić modem lub przestroić. Zmiana modemu raczej do internetu bo jak ktoś miał stary modem motoroli to niestety już jego czasy minęły. A do neta przydaje się jeszcze sprawdzenie jakości kabli bo stare, połatane kable przy takiej prędkości nie będą działać dobrze. Dobrze zrobione wtyczki też mają znaczenie.
37. Dodane przez Dynamit, w dniu - 16-01-2016 14:59 0 0
haha Ludzie jako ktoś z branży powiem wam że na tej infrastrukturze zwłąscza magistralnej nie da sie tego poprostu zrobić .tzn wprowadzic takich pakietów ani netu ani tel cyfrowej.za kilka miesiecy (czytaj ) na wiosne wymienia wiekszośc sieci i bedzie hulało a do tego czasu - hmmm DVBT :)I nie ma już zadnego mastera , ludzi s serwisu pozwalniali wiec nie liczcie na cuda.Master czy sma nazwa była potrzebna tylko do utrzymania dotychczasowych cen.Nie ma czegos takiego jak Master- grupa Vectra .Jest Vectra.Na starej zdezelowanej infrze Mastera.Dziekuje.
38. Dodane przez T., w dniu - 16-01-2016 20:55 0 0
A ja nadal mam MASTERA... narzekać nie mogę - po podpisaniu umowy lojalnościowej na 2 lata mam pakiet Standard i internet 30 Mb/s z uplodem 1 MB/s wszystko działa bez problemu a najlepsze jest to, że abonament za ten pakiet jest o połowę mniejszy niż wcześniej - tzn. 70zł. Na Vectrę, nawet po podłączeniu bloku nie muszę przechodzić (chyba, że będę chciał). Lepszej oferty na rynku w tej chwili nie ma...
39. Dodane przez N., w dniu - 17-01-2016 00:50 0 0
Kablówki to już przeszłość. Inni wkroczyli z nowoczesną technologią, więc nie ma co się w sentymenty bawić.
40. Dodane przez R, w dniu - 17-01-2016 02:43 0 0
Ja mam VIP-a i 30 mbit w masterze i Vectra nie jest w stanie podobnego pakietu mi zaoferować więc spokój. Do końca umowy Master a później się zobaczy ale po przeczytaniu tych opinii chyba UPC
41. Dodane przez Dynamit do3, w dniu - 17-01-2016 07:13 0 0
Poczekaj masz tzw pakiet biedak i do tego needzny net za tyle plna ,a (...) sie na dwa lata .Wspomnisz moje słowa.Swoja drogą ludze np. we wrocku mieli takie rzeczy już kilka tam wstecz:)
42. Dodane przez Bolek, w dniu - 17-01-2016 09:38 0 0
Ha ha kupcie sobie zwykły dipol i bez łaski oglądacie 1 i2 program telewizji narodu !
43. Dodane przez misiek, w dniu - 17-01-2016 11:25 0 0
Ludzie zrezygnujcie z tych (..) jest teraz w Głogowie kilka alternatyw... tam pracują ludzie z łapanki nikt nic nie wie... najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia
44. Dodane przez jonek, w dniu - 17-01-2016 13:30 0 0
Serwis zlewa klienta,od piątku nie mam połowy programów,zapowiedzieli że przyjadą w sobotę,oczywiście nie przyjechali,po telefonie znowu pyta się o adres, i oczywiście ich nie było ,będę żądał zwrotu kasy za te dni
45. Dodane przez Roberto, w dniu - 17-01-2016 18:08 0 0
Pani rzecznik nie wie, oczyma mówi, na dekoderach ciągle mi się zacinaly kanały (zwłaszcza z paczki c+) a na module CI akurat to dobrze chodzi, choć panie z obsługi łaskawie nawet nie poinformują, że na drugim module odbiór c+ nie jest możliwy.
46. Dodane przez ????, w dniu - 18-01-2016 18:47 0 0
No a niby dlaczego Master odsprzedał się Vectrze? Stara, nieprzyszłościowa technologia.
47. Dodane przez angela, w dniu - 18-01-2016 19:47 0 0
U nas lepszy numer. w listopadzie dostaliśmy 2 rachunki za ten sam okres i na taką samą kwotę. Przy drugim rachunku nikt nie napisał że nastąpiła zmiana konta i kwota miała zostać wpłacona na ten drugi rachunek. teraz przez e-mail prowadzimy wojnę z windykacją, bo upominają się o podwójną zapłatę tego samego rachunku.
48. Dodane przez tak jest, w dniu - 19-01-2016 10:46 0 0
Na stronie internetowej Vectry jest ten sam pakiet co u akwizytorów. Tyle tylko, że przez internet można niby kupić za 79,90 a u akwizytora 109,90. Spróbujcie kupić przez internet, nie dacie rady bo w zamówieniu nie ma Głogowa. 
Jak tak będą robić to za te same pieniądze jest lepsza propozycja u operatorów cyfrowych to po kie licho zostawać w kablówce?
49. Dodane przez eljan, w dniu - 20-01-2016 11:51 0 0
a ja jestem mile zaskoczony, 18.01 br o godz.15,30 przyszedł przedstawiciel Vektry, zawarł umowę i wyznaczył termin na 28.01 br wymianę modułu i wymiany karty w telewizorze. Tak powinna działać firma ,której zależy na abonentach. Mieszkam na A.Krajowej 19
50. Dodane przez Misio, w dniu - 20-01-2016 21:41 0 0
Firma Vectra to są (...) patrzą jak tu kasę zbić na kliencie. Co innego mówi konsultant, który chodzą po domach, a co innego i dowiaduję się przez telefon (w centrali głównej w Gdyni) odnośnie ilości programów, opłat abonamentowych.Tak samo dotyczy internetu. W domu powiedzieli mi, że internet i tak jest w cenie ( nie mogę wziąć samą telewizję a w centrali że mogę wziąć samą TV.Nie wiadomo komu tu wierzyć na słowo. Jednym zdaniem stwierdziłem : póki był master nit w balona nie robił. ktoś chciał jedną usługę , to miał .A w Vectrze jak ktoś chce samą TV, to i tak misi mieć internet. PARANOJA i wielka porażka Mastera, który dał się sprzedać (...)
51. Dodane przez he he, w dniu - 20-01-2016 23:00 0 0
Fajna firma ta Vectra. Jak im powiedziałem, że wybieram innego operatora to nagle cena pakietu ze 109,90 spadła do 89,90. Nadal nie mogę zamówić tego pakietu przez internet gdzie kosztuje on 79,90. Tak działa porządna firma której zależy na abonentach?
52. Dodane przez Maciek, w dniu - 21-01-2016 21:35 0 0
Do eljan - kom.49: O ile dobrze zrozumiałem, to trzeba czekać 10 dni na nowy sprzęt i kartę u domokrążcy? Jestem wzruszony :-) Gdy na Mogadorze zawierałem umowę na cyfrowy pakiet Mastera, to kartę pani wyjęła z szuflady, włożyła do czytnika, zaprogramowała, czy co tam innego zrobiła i gotowe. Tuner lub moduł CI też mogłem otrzymać od ręki ale miałem własne. Zajęło to mniej niż 5 minut. Mam nadzieję, że choć cennik i regulamin pozostawił od razu? W razie wtopy będzie bardzo mało czasu na odstąpienie od umowy podpisanej poza siedzibą firmy. To tylko 14 dni. Mam wrażenie, że obecnie Orange szybciej dostarcza kurierem swoją Neostradę ...
53. Dodane przez Chomik, w dniu - 29-01-2016 16:38 0 0
Jak ktoś potrafi obsługiwać swój telewizor lub dekoder to wszystko powinno działać poprawnie. Najpierw nauczcie się obsługi, która nie jest wcale trudna.
54. Dodane przez zbyszek, w dniu - 10-03-2016 18:33 0 0
zlodzieje..lipa..lipa.i jeszcze raz l... nie mam programu caly dzien,i nikt sie nie pojawil,chociaz dzwonilem wiele razy...
55. Dodane przez Robert, w dniu - 15-03-2016 10:13 0 0
A ma ktos UPC ?
56. Dodane przez szpila, w dniu - 21-03-2016 20:39 0 0
Internet dramat to master miał lepszy transfer vectra tragedia
57. Dodane przez widz, w dniu - 01-08-2016 07:59 0 0
Ja się wypisałem z internetu i teraz u nowego dostawcę spoko. Dzisiaj wypowiadam TV bo od trzech dni w ogóle nie ma żadnego programu, to dodzwonić się nie sposób. Kiedyś serwis był 24 godz. na dobę a teraz w całe. Należy złożyć wypowiedzenie i niech zamykają interes.
58. Dodane przez Abonent Vectra, w dniu - 16-11-2016 21:03 0 0
Podzielam powyższe uwagi.Od czasu przejścia do Vectry internet działa fatalnie, nawet w porównaniu do poprzedniego operatora Mastera. Szczególnie niebezpieczne są operacje bankowe poprzez internet, bo potrafi się zawiesić w trakcie sesji. Chociaż WiFi jest usługą w ofercie, to bardzo często się zawiesza. Zgłoszenia usterek są możliwe tylko osobiście w salonie Vectry, a nie na telefon.Jak tak dalej będzie rozwiążę umowę z winy operatora
59. Dodane przez Wojt, w dniu - 29-12-2016 20:02 0 0
Zgłosiłem na serwis bezpośrednio do Gdyni.Przyjęto zgłoszenie i nadano nr sprawy. Czekam już 1,5 tygodnia i nadal usterka z netem nie usunięta, płacę za transfer 100MB a mam 1,5- 2MB.
60. Dodane przez abonent, w dniu - 23-02-2017 10:27 0 0
Znowu problemy,zero sygnalu po raz kolejny ,zero kontaktu niemozna sie dodzwonic,jedna wielka porazka w masterze bylo lepiej...
61. Dodane przez Miki, w dniu - 15-03-2017 05:46 0 0
Najgorsza telewizja na świecie!!!!!!
62. Dodane przez Małgorzata, w dniu - 16-11-2017 10:57 0 0
Od tygodnia usiłuję się dodzwonić do strefy klienta, serwisant. Czekałam kilka razy po 320-30 minut i tylko leci muzyczka. Dotyczy to Vectry Gdynia.Czy Wy w ogóle nie macie serwisantów? Myślę o zrezygnowaniu z umowy z Waszej winy.
reklama
63. Dodane przez Kazimiera, w dniu - 10-05-2018 23:32 0 0
Mam pytanie CZY moge zrezygnowac z usługi,poniewaz mam notoryczny brak internetu MASTER był dobry,mój bład ze dałam sie nabrac na ta Vectre,jaki jest email do nich bo nie moge znalesc jakas tajemnica SKANDAL
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama