Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
29
Listopada 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Błażej, Fryderyk,
Walter
Do końca roku 32 dni.
Start arrow Głogów arrow Pierwszy krok w stronę odbudowy

Prezydent: To najstarszy teatr miejski w Polsce

Pierwszy krok w stronę odbudowy

10.02.2016. Radio Elka, Iwona Konecka

(fot. Iwona Krasicka)
Władze Głogowa ogłosiły przetarg, a w ciągu kilku kolejnych dni wyślą wniosek o pozyskanie środków zewnętrznych. To pierwszy krok w stronę odbudowy zabytkowego teatru w centrum miasta. W tym roku działania mają się skupić na opracowaniu projektów budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, m.in. pozwolenia na budowę.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Musimy być przygotowani dokumentacyjnie. Do ogłoszenia tego przetargu przygotowywaliśmy się kilka miesięcy, odbyliśmy też wizyty we Wrocławiu, w teatrze Capitol. Tam też zasięgaliśmy informacji, jak oni realizowali to ogromne przedsięwzięcie. Nasz obiekt jest mniejszy, ale jest atrakcyjniejszy,
bo jeżeli możemy mówić, że on istnieje, to jest to najstarszy teatr miejski w Polsce. Warto walczyć o ten obiekt jako zabytek, ale też warto walczyć o ten obiekt jako przyszłą scenę, gdzie będą mogły się odbywać różnego rodzaju przedstawienia teatralne i muzyczne
- tłumaczy prezydent Głogowa Rafael Rokaszewicz.

Wygląd budynku będzie zależeć o dokumentacji technicznej, która zostanie wybrana w tracie przetargu. Wykonawca musi wziąć pod uwagę wytyczne konserwatora zabytków. - Ten obiekt jak najwierniej ma przypominać obiekt przedwojenny. Mówimy o inwestycji rzędu około 20 mln złotych. Sama dokumentacja też będzie droga. Mamy w na nią w budżecie zabezpieczonych 1,5 mln złotych. Przetarg zweryfikuje tę kwotę i będziemy wiedzieli już niedługo, bo do końca miesiąca, jakie to są pieniądze. Zainteresowanie już jest. Firmy z całej Polski pytają, a pytają, o to czy się kwalifikują do udziału w tym przetargu, bo obostrzenia są dosyć spore. Chcemy, aby była to firma z doświadczeniem, która projektowała i sceny, i obiekty kulturalne przeznaczenia teatralnego, muzycznego, ale także firmy, które mają doświadczenie w projektowaniu obiektów zabytkowych - mówi prezydent.

Na oferty urząd czeka do 23 lutego.
 
Komentarze (69)
1. Dodane przez zac, w dniu - 10-02-2016 14:23
71 lat po wojnie a w Głogowie wciąż straszą ruiny!
2. Dodane przez anna, w dniu - 10-02-2016 14:54
nareszcie jest prezydent który rzeczywiscie dba o nasz Głogow
3. Dodane przez Kibol, w dniu - 10-02-2016 15:17
To tam powstanie obiecanych 500 miejsc pracy ? Nareszcie ! Super ;)
4. Dodane przez Pamiętliwy, w dniu - 10-02-2016 15:28
A co z tą słynną dziurą przed ratuszem, która miała zniknąć - jak obiecał to w kampani wyborczej obecny prezydent???????
5. Dodane przez emeryt, w dniu - 10-02-2016 15:44
mamy ,,sarkofag" Janka ,teraz tylko teatru nam brakuje ....
6. Dodane przez Gino, w dniu - 10-02-2016 16:08
Mam nadzieję, ze to będzie odbudowa teatru, czyli przywrócenie go do stanu z 1945 roku. Jeśli zgwałcą ten budynek tak jak blok koszarowy lub sukiennice, to będzie to skandal.
7. Dodane przez PKZ Glogow, w dniu - 10-02-2016 16:27
Jak znam live pan Zbyszek reaktywuje dawne "zabytki"i bedzie budowal teatr hi hi hi hi.
8. Dodane przez ..., w dniu - 10-02-2016 16:43
jak firma ma składać ofertę skoro nie ma projektu??? na podstawie czego ma podać jakąkolwiek kwotę????
9. Dodane przez Tadeusz, w dniu - 10-02-2016 16:55
U NAS W JERZMANOWEJ WÓJT GMINY RAZEM ZE SWOIMI RADNYMI KUPILI PAŁAC ZA 3 MLN ZŁ GDZIE OGŁOSZENIE BYŁO ZA 2.6 MLN ZŁ TO SIĘ NAZYWA GOSPODARNOSC
10. Dodane przez Monia, w dniu - 10-02-2016 16:56
Jestem za odbudowa Teatru,tak jak w Jerzmanowej już pałac ma swego opiekuna.
11. Dodane przez Do Pamiętliwego i emeryta, w dniu - 10-02-2016 17:14
Wam to chyba tylko cyrk by odpowiadał. Za klownów byście mogli tam robić.
12. Dodane przez Bobi Robak, w dniu - 10-02-2016 17:30
Czy nie byłoby taniej zburzyć i postawić od nowa? nawet wierną kopię tego co było?
reklama
13. Dodane przez Zofia, w dniu - 10-02-2016 17:33
Nasz palac w Jerzmanowej to jedna wielka ruina która ciągnąć będzie kasy ile się da
14. Dodane przez Ania, w dniu - 10-02-2016 17:46
do 2. 
absolutnie nie
15. Dodane przez Halina, w dniu - 10-02-2016 18:36
Mam nadzieję, że doczekamy się odrestaurowanego teatru takiego sprzed wojny, spektakli i aktorów. Możemy być dumni z tego, że mamy taki zabytek.
16. Dodane przez fun, w dniu - 10-02-2016 18:44
Wielki janek stworzyl najwiecej miejsc pracy, a odbudowie teatru nie wspomne program wyborczy Rokaszewicza jest na 4 lat potem go oceniajcie, narazie w tych sprawch zrobił wiecej niz Wielki jan
17. Dodane przez zgłosić, w dniu - 10-02-2016 19:44
do 9  
/tadeusz, to nie wiesz gdzie urząd prokuratora?
18. Dodane przez re 8, w dniu - 10-02-2016 19:44
Aleś ty niekumaty. To jest przetarg na zrobienie projektu. Założenia są znane i obiekt znany. 
15 
Czy aktorzy będą musieli tylko po niemiecku szprechać jak przed wojną?
19. Dodane przez Ja wręcz, w dniu - 10-02-2016 19:48
nie posiadam się z radości że mamy takiego młodego, uczciwego,rozsądnego i porządnego PREZYDENTA GŁOGOWA .... po latach wielu pisowskiego marazmu kolesiostwa i nepotyzmu , Głogów ogarnia się POD RZĄDEM PANA RAFAELA !!
20. Dodane przez pejs, w dniu - 10-02-2016 19:56
odbudujcie szybko ,ja bede wystawiał sztuki jana grossa ...szalom
21. Dodane przez niemarudząca, w dniu - 10-02-2016 20:09
Nie licytuję, który Prezydent w czym był lepszy. Uważam, że każdy ma przysłowiowe swoje 5 min i wykorzystuje je w sposób dobry dla miasta. Poprzedni, dał nam drogi, ścieżki rowerowe, rewitalizację os. Żarków i inne. Za to dziękuję. Obecny, odbuduje teatr i bardzo dobrze. Liczę jeszcze na załatwienie sprawy z tą słynną dziurą przed ratuszem. Było nam to obiecane i myślę Panie Prezydencie, że w końcu się uda. Życzę powodzenia w pracy na rzecz miasta, pozdrawiam.
22. Dodane przez do niemarudzącej, w dniu - 10-02-2016 20:39
Jaki masz pomysł na "załatwienie" sprawy z dziurą przed ratuszem? Może odkupienie od właścicieli po cenie wyższej niż oszacowana przez rzeczoznawcę? 
 
Nie po to miasto sprzedawało ten grunt by go teraz odkupować ze stratą! Nie wolno dać się szantażować spekulantom! 
 
Jak prezydent nie wie co robić na Starym Mieście to niech buduje bulwar, sralnia dla psów piękna rzecz lecz ludzie jednak oczekują czegoś więcej. 
 
Ogólnie pan Rafael zaczął z przytupem lecz ostatnio trochę osiadł... 
 
P.S 
Pewien deweloper zakupił działkę od SM (...) tuż obok tej owej dziury...będzie budował tam kamienice, dlaczego nie kupił tej owej dziury? Przecież postawiłby tam więcej kamienic/mieszkań? Bo on jest nastawiony na zysk, a jaki byłby zysk z wybudowania mieszkań na działce ,która jest wyceniana przez właścicieli 2-3 razy więcej niż jej wartość???  
 
Aby właściciele mogli otrzymać kwotę jaka ich interesuje cena m2 mieszkania na tej działce musiałaby wynosić nie 3500zł a 7000-8000 tys , sorry ale to nie jest realne w najbliższym 30 leciu...
23. Dodane przez do 22, w dniu - 10-02-2016 22:28
To po co pan Rokaszewicz obiecał to przed wyborami...? Ludzie sklerozy nie mają- pamiętają obietnice, m.in. właśnie tę o odkupieniu działki przed ratuszu.
24. Dodane przez re 23, w dniu - 10-02-2016 23:37
Jak to napisano niedawno o obietnicach PiS-u w kampanii wyborczej? Czy czasami nie dawał im 4 lat na spełnienie obietnic? Dlaczego w takim razie nie chcecie tego samego dać Rokaszewiczowi? Ja jakoś nie mogę uwierzyć w załatwienie tej sprawy w sposób cywilizowany. Nie można było tej sprawy ruszyć przez dwie kadencje Jana Smutnego ze względu na kolesiowskie układy a teraz?
25. Dodane przez DGL, w dniu - 10-02-2016 23:43
Na teatrze wyłożył się Rybka-teatrolog, Zubowski-bibliotekarz, a teraz wyłoży się Rokaszewicz-mechanik. A dziura przed Ratuszem dzielnie się broni ! Może by Pan coś zrobił z programu wyborczego Rokaszewicz, bo ino patrzeć i koniec kadencji...
26. Dodane przez koniuszy, w dniu - 11-02-2016 08:25
.....i po co ten teatr?
27. Dodane przez ???, w dniu - 11-02-2016 08:36
"Nie posiadam się z radości że mamy takiego młodego, uczciwego,rozsądnego i porządnego PREZYDENTA GŁOGOWA .... po latach wielu pisowskiego marazmu kolesiostwa i nepotyzmu , Głogów ogarnia się POD RZĄDEM PANA RAFAELA!!" 
 
Jak bym był na miejscu młodego Rokaszewicza, to chyba bym wolał najbardziej zjadliwą krytykę i wiadra pomyj niż takie PR-owsie gnioty...
28. Dodane przez ppp re 27, w dniu - 11-02-2016 10:02
Brawo Rokaszewicz! Takiego prezydenta nam potrzeba! 
 
Tak mają pisać zadowoleni z Rokaszewicza? O ile się nie mylę, a nie mylę się, to takie bałwochwalcze teksty ukazywały się pod nieomal każdym tematem w czasach Smutnego Jana. To dopiero były PR-owskie gnioty.
29. Dodane przez Jolka, w dniu - 11-02-2016 10:55
Pozdrawiam wazeliniarzy i klakierów ! Myślałam, że zniknęli wraz z PRL-em, no ale w Głogowie mamy jak widać reaktywację NIESTETY !!!
30. Dodane przez GM, w dniu - 11-02-2016 13:06
Ciekawe kto to utrzyma, kto będzie tu występował ... By mieć teatr trzeba mieć i aktorów. Ich utrzymanie kosztuje, utrzymanie samego teatru kosztuje. Ile osób z Głogowa będzie chodzić do TEATRU co to jest Warszawa i sami miłośnicy teatralni ?!
31. Dodane przez observer, w dniu - 11-02-2016 13:26
Niech powie lewactwo z Ratusza kto zapłaci i ile na rok za ten "teatr" i cyrk wokół niego...
32. Dodane przez dgl, w dniu - 11-02-2016 14:43
Do kom. 2 Pomysł odbudowy teatru zrodził się właśnie za Jana Zubowskiego a nie RR. Budowa portu, budowa ronda na Piastowie, budowa nowych bloków po budynkach hotelowych na Koperniku, budowa osiedla Żarków na Piastowie, budowa dróg w mieście, rond, to są realizacje Jana Zubowskiego - jeżeli ktoś nie pamięta.  
Rafael obiecał natomiast budowę galerii handlowej, której do dzisiaj nie ma, a gmina wiejska już ma, zagospodarowanie gruntu przed ratuszem, na którym stał tylko jego baner wyborczy, nowe miejsca pracy, budowę obwodnicy Głogowa, zahamowanie spadku liczby mieszkańców Głogowa (znów odnotowano kolejny spadek, to są niezrealizowane inwestycje, które obiecane były w kampanii wyborczej. Katastrofa i tragedia. Chcieliście takich rządów, to nie narzekajcie. Mieszkańcy nie oczekiwali samych imprez i budowy placów zabaw, które i tak jeszcze nie zostały wybodowane ale konkretnych inwestycji. Imprezy to nie wszystko. Bądźcie więc obiektywni w swojej ocenie
33. Dodane przez re. 32, w dniu - 11-02-2016 15:15
A co ma być w tym teatrze, bo Zubowski wspólnie z ministrem kultury Zdrojewskim podpisał porozumienie o utworzeniu szkoły muzycznej w tym budynku ! A co mówi obecny prezydent o funkcji budynku ? NIC !
34. Dodane przez DZIEDZIC, w dniu - 11-02-2016 16:10
W Jerzmanowej to kupiono pałac ,jednoczesnie spłacono dlugi za własciciela,przepłacono poniewaz ogłszenie na jednym z portali wynosilo duzo mniej ,niz zapłacono,a tak dodac to same ruiny do rozbiórki,teraz to odbija sie czkawką dla mieszkanców.
35. Dodane przez hmmm, w dniu - 11-02-2016 18:15
Niech ktoś powie temu "historykowi-prezdentowi", że to był teatr niemiecki i niech nie opowiada bzdur... mechanik !
36. Dodane przez nie z TZG, w dniu - 11-02-2016 18:21
Historia budynku. 
Budowę Teatru Miejskiego w Głogowie rozpoczęto w 1799 roku. Był pierwszym poza Wrocławiem teatrem mieszczańskim na Śląsku. Powstał on na miejscu średniowiecznych ław mięsnych. Projektantem budynku został Krzysztof Walentyn Schultze. Ten architekt, bardzo znany i ceniony na Śląsku, zaprojektował teatr w stylu wczesnoklasycystycznym. Najokazalej prezentowała się wschodnia ściana, a w niej bogato zdobiony ryzalit. Znajdujące się w nim dwie doryckie kolumny, wyznaczały trzy osie ryzalitu. W 1863 roku umieszczono w niszy nad kolumnami popiersie Andreasa Gryphiusa. 
 
Teatr przechodził kilka przeobrażeń. Pierwsze miało miejsce w 1840 roku, kiedy to przebudowano wnętrze, łącząc dwie kondygnacje, w wyniku czego powstało wysokie, funkcjonalne pomieszczenie widowni. W marcu 1843 roku w teatrze koncertował Franciszek Liszt. Grał na specjalnie skonstruowanym przez głogowianina fortepianie z podwójnym dnem. 
 
Przebudowa teatru w 1926 roku zlikwidowała zewnętrzne schody, powstałe w połowie XIX wieku, przywracając przy tym pierwotny kształt pierzei. Podczas modernizacji wnętrz zamontowano scenę obrotową. Przebudowę unowocześnionego obiektu zakończono w 1928 roku. W 1945 roku teatr uległ zniszczeniu. BYŁ TO TEATR NIEMIECKI tow. Rokaszewicz !!!
37. Dodane przez do 32, w dniu - 11-02-2016 18:54
Masz rację, Zubowski miał tragiczny PR (wiadomo o kogo chodzi) lecz zrobił dużo, pan RR nie zrobił praktycznie nic, 1.5 roku prezydentury już minęło. 
 
Jarmarki, festyny, dni Głogowa dobra rzecz lecz tak jak wypunktowałeś obiecywał co innego więc Głogowianie go rozliczą z tych obietnic - tak samo jak RR rozliczał swojego poprzednika. 
 
Proszę wymienić inwestycje zrealizowane przez RR, chodzi mi o takie poza zwyczajnym zarządem, jak łatanie dróg czy budowanie chodników! Mi przychodzi do głowy tylko ten plac saperów i nowy pomnik...no właśnie pomnik czyli coś co tak wypominano Zubowskiemu. 
 
RR miał układ z kwiaciarką, lecz to dzisiaj zupełnie nieprzydatne. Wyższe szczeble PIS nie będą promować prezydenta z SLD. 
 
Głogów nie ma szczęścia do prezydentów, zawsze wybieramy człowieka nie wtedy kiedy trzeba :) 
 
Wg. mnie RR nie ma szans na reelekcję.
38. Dodane przez re. 37, w dniu - 11-02-2016 21:16
Masz rację. Pozdrawiam...
39. Dodane przez 32, w dniu - 11-02-2016 21:18
Uważam ze pan Prezydent Rafael zostanie wybranym na kolejną kadencję, jest odpowiednim człowiekiem na odpowiednim stanowisku. Nie wyobrażam sobie innej osoby a już szczególnie z pisu w ratuszu .
40. Dodane przez Te 39, w dniu - 11-02-2016 22:37
Pan RR niczym sie wykazał i póki co nic nie osiagnął... Choć sam pokładałem dużo nadziei w tym człowieku . Nie można przejść przez cała kadencję mówiąc ze jeszcze jest czas , tak jakby cos miało z nieba samo spaść?!
41. Dodane przez kasa w błoto, w dniu - 11-02-2016 22:54
kasa w błoto
42. Dodane przez murator, w dniu - 11-02-2016 22:57
Co by tu jeszcze wybudowac?
43. Dodane przez re. 39, w dniu - 12-02-2016 08:28
Masz małą wyobraźnię, taki mały móżdżek... leminga !
44. Dodane przez re 36, w dniu - 12-02-2016 08:40
Nie ma pojęcia po jakie licho przepisałeś ten tekst o teatrze. Każdy głogowianin w miarę kumaty wie o co chodzi z tym teatrem. 
Teraz o kłamstwach. 
Nigdzie w tekście nie ma mowy o tym, że był to teatr polski. Jest różnica miedzy wyrażeniem "najstarszy teatr miejski w Polsce" a sugerowanym przez ciebie w domyśle "najstarszy teatr polski". Tyle tylko, że znajomość polszczyzny jest jakby odległa u ciebie lub, co jest bardziej prawdopodobne, nienawiść cię zaślepia. Potwierdza to kolejna fraza: ... tow. ROKASZEWICZ. Ciekaw jestem czy przyjmowano do PZPR również małolatów. W momencie rozwiązania PZPR miał 17 lat. W tym samym czasie gdy przychodził na świat to tow. Waszczykowski, obecny minister spraw zagranicznych w rządzie PiS weryfikował z ramienia partii wnioski o wyjazdy na staże studenckie.
45. Dodane przez re. 44, w dniu - 12-02-2016 10:47
Masz dużą wiedzę, więc zauważ bez złośliwości co rzekł twój idol "... najstarszy teatr miejski w Polsce...". Rusz głową i wysil swoją inteligencję może dasz radę ?! Powodzenia
46. Dodane przez re. 44, w dniu - 12-02-2016 11:25
W SLD też do siebie mówią "towarzysze"... kumasz ?
47. Dodane przez jonek, w dniu - 12-02-2016 15:00
Jak po co teatr? 
żeby pasożyty miały się gdzie paś pieniędzmi podatników
reklama
48. Dodane przez dgl, w dniu - 12-02-2016 16:06
Każdy kto zaczynał odbudowę teatru, to znikał z... Ratusza ! A więc...
49. Dodane przez re 45, w dniu - 12-02-2016 20:21
No nie. Czy w takim razie ten teatr jest na Alasce? Jest w Polsce czy to się Tobie podoba czy nie.  
Idol? Może Ty masz swego idola z kotem w herbie lub idola głosującego przeciwko sfinansowaniu projektu obwodnicy i mostu w Głogowie.  
 
re 46 
Z tego co wiem to tylko w twojej chorej głowie echo powtarza: TOWARZYSZU TOWARZYSZU TOWARZYSZU! 
 
re 47 
Widać, że nigdy Cię nie odchamiono. Choć razem W życiu zwalczyłeś odrazę i przekroczyłeś progi teatru? 
 
re 48 
Jeszcze nikt nie rozpoczął odbudowy teatru. Został tylko prowizorycznie zabezpieczony.
50. Dodane przez W., w dniu - 13-02-2016 00:17
KGHM pada po latach zarządzania przez cudownych menadżerów z partii na P, a niektórzy za remont teatru się biorą. Myślcie, czy za kilka lat będzie tu w ogóle praca. Nie będzie KGHM-u, nie będzie nic. Bo innych zakładów, jak nie było, tak nie ma.
51. Dodane przez glogowianin67, w dniu - 13-02-2016 13:04
Brawo wyborcy pana posla z Pisu z Glogowa.Kogo wybraliscie ktory robi swojemu miastu pod gorke.Jak zyje jeszcze takiego czlowieka nie widzialem zeby tak robil swoim wyborca i mieszkanca miasta Glogowa.BRAWO Pisiory i tak dalej.Czlowieku ty nie masz wstydu ani honoru.
52. Dodane przez re.51, w dniu - 13-02-2016 15:26
Jestes młody albo goopi, albo jedno i drugie !
53. Dodane przez do kom50, w dniu - 13-02-2016 22:54
Do kom50 ty sie nie martw KGHM i tak go kupia Niemcy.A tobie zal.Beda zaklady i bedzie KGHM tylko inny bedzie szef Glogow bedzie mial prace i nie strasz mieszkancow.Ty chyba nie bedziesz mial tej pracy.Nie na darmo Niemcy robili odwierty w kolo Glogowa.Do kom52.Jeszcze raz szkola i ortografia.Do kom50 jak znasz jezyk niemiecki to wejdz na ich portale i po czytaj o KGHM i o GLOGAU.
54. Dodane przez re 52 i 53, w dniu - 14-02-2016 15:09
Twoje argumenty powaliłyby nawet słonia Cymańskiego. 
Masz rację obiektywny, musisz zaprzyjaźnić się z gramatyką i ortografią.
55. Dodane przez re. 54, w dniu - 14-02-2016 18:33
Masz rację herr towarzyszu !
56. Dodane przez re 55, w dniu - 15-02-2016 10:04
Zabrakło argumentów? Jakie to PiSiorkowate.  
Dlaczego preferujesz wyrażanie się w opcji niemiecko-komunistycznej? Masz to we krwi?
57. Dodane przez re. 56, w dniu - 15-02-2016 17:28
(...)polemizujesz jak każdy lewak z lewizny ! KOD to twój poziom, poziom sekty...
58. Dodane przez No no, w dniu - 15-02-2016 18:43
On polemizuje a ty jak każdy szmaciak z PiSuaru potrafisz jadem pluć.
59. Dodane przez Fakt, w dniu - 15-02-2016 20:19
Nic i nikt nie zakrzyczy faktów.  
Wojciech Zubowski, poseł PiS, poseł wybrany przez głogowian, poseł broniony zaciekle przez ciemny lud. 
POSEŁ GŁOSOWAŁ PRZECIWKO BUDOWIE MOSTU I OBWODNICY GŁOGOWA.  
Poseł głosował zgodnie z nakazem jedynie słusznej partii. Dyscyplina partyjna ważniejsza od interesu miasta, które go wybrało, które mu zaufało.  
OSZUKAŁ WSZYSTKICH OPRÓCZ PREZESA KACZYŃSKIEGO.
reklama
60. Dodane przez re. 59, w dniu - 16-02-2016 07:13
Zal mi Ciebie sld(...)...
61. Dodane przez do 60, w dniu - 16-02-2016 09:02
Tak bardzo nie lubisz SLD. Masz prawo. Zakładam, że myślisz o kontynuacji PZPR-SLD. Masz prawo. Tylko czym różni się PiS od SLD? No tak, w SLD są chociaż resztki pluralizmu i demokracji. Tego w PiS nie znajdziesz. Tam dopiero jak w PZPR jest władza prezesa niczym I sekretarza KC. Prezes za nic nie odpowiada i bawi się kukiełkami prezydenta i premier. Jak I sekretarz KC PZPR. On również faktycznie rządził a za nic nie odpowiadał. Kaczyński w niczym nie różni się od Gomułki. 
cyt: "[...] miał wizję państwa niepolicyjnego, natomiast represyjnego wedle kaprysów. To były straszne rzeczy. (&) Pewnego dnia gdzieś w jakimś miasteczku koło Dęblina, chłopiec zgwałcił i zamordował dziewczynę.[...] Zrodziła się psychoza. I poszła dyrektywa, że w całej Polsce trzeba ścigać gwałty. Prokuratorzy muszą wyrobić gwałty, bo są pod presją. [...] uznał, że to jest główny problem Polski. Minęły gwałty, zaczęły się afery [...]. Prezes SPOŁEM [...] poszedł wisieć. Skończyło się mięso, zaczęły się skóry, a w aferach skórzanych ludzie dostawali dożywocia."  
 
Mamy teraz podobną sytuację. Gomułka rozdawał kiełbasę a Kaczyński rozdaje 500 zł na łebka wg uznania a nie jak obiecywał jeszcze trzy miesiące temu. 
 
Gomułka nie rozumiał potrzeb kulturalnych ludzi. Teatr był dla niego jak religia dla Lenina. Czy naprawdę chcesz być podobnym do Gomułki? 
 
Piszesz o żalu. Dlaczego nie jesteś nawet incognito szczery?
62. Dodane przez do 61, w dniu - 16-02-2016 15:33
PiS lubi 40 %, a SLD lubi 2 % Polaków ! Jak masz chocaż trochę inteligencji, to sobie odpowiesz w jakiej grupie jesteś...
63. Dodane przez He he he, w dniu - 16-02-2016 18:41
Jestem jednym spośród 60 procent Polaków nie lubiących PiSiorstwa. Dopowiedz sobie resztę. :)
64. Dodane przez )re 62, w dniu - 16-02-2016 20:19
Inteligencją nie zgrzeszyłeś. Wyszedłeś znów na przygłupa.
65. Dodane przez obiektywny, w dniu - 16-02-2016 21:28
A jak głosowała pani poseł z Głogowa ws podatku dla KGHMU? Tak samo, jak pan poseł ws mostu i obwodnicy. Oboje po jednych pieniądzach. Liczy się partia!
66. Dodane przez Ty obiektywny, w dniu - 16-02-2016 22:48
Mylisz dwie różne rzeczy. Z podatku od kopalin korzystają wszyscy. Dzięki Zubowskiemu nikt nie skorzysta z mostu.  
Zresztą, już dawno doszliśmy do wniosku, że z obiektywizmem to ty masz tyle wspólnego coś Kaczyński z mężczyzną czy Maj z dobrym gliną.
67. Dodane przez ad. 64, w dniu - 17-02-2016 09:31
Ty cały czas jesteś chromy na umyśle, tak jak cała twoja sekta z lewizny !!
68. Dodane przez re 67, w dniu - 17-02-2016 11:19
Argument o przynależności do sekty lewicowej ma obalać wszystko? Ciekawy przypadek jesteś. Może coś napiszesz o tych 40% i ich stanie umysłu. Ostatecznie jesteś w mniejszości. Matematyka nie kłamie.
69. Dodane przez ad. 68, w dniu - 17-02-2016 15:01
Napisz coś o stanie swojego umysłu w imieniu 2 % które reprezentujesz - resztówki czyli odpadu społecznego. To może być ciekawsze...
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama