Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
28
Listopada 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Grzegorz, Jakub,
Rufin, Zdzisław
Do końca roku 33 dni.
Start arrow Głogów arrow Zero promili, możesz jechać!

Trzeźwy poranek w Głogowie

Zero promili, możesz jechać!

19.07.2016. Radio Elka, Iwona Konecka

(fot. Iwona Krasicka)
Alkomat poszedł w ruch. Od rana głogowska policja sprawdza trzeźwość kierowców. - Alkohol jest bardzo wielkim problemem na polskich drogach - przyznaje oficer prasowy Bogdan Kaleta.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Dużo zdarzeń ma właśnie podłoże związane z alkoholem. Każda tego typu akcja, przypominanie w różnej formie, aby nie wsiadać za kierownicę "pod wpływem", przypominanie rodzinie, znajomym, żeby powstrzymali
takiego człowieka, jest bardzo ważne. Mam nadzieję, że osiągniemy ten cel, że tych kierowców będzie kiedyś tylko niewielka liczba. Niebezpieczeństwo jest naprawdę ogromne, bo osoba nietrzeźwa stwarza zagrożenie nie tylko dla siebie, ale i dla innych użytkowników
- mówi Bogdan Kaleta.

Na trzeźwych kierowców czekała nagroda - zapach do samochodu w postaci policyjnego lizaka, aby zawsze przypominał o bezpieczeństwie na drodze. Zawieszki rozdawała dyrektor MCWR-u, Arleta Zawadzka. - Mam nadzieję, że większość kierowców wie, że nie mogą wsiadać do auta pod wpływem alkoholu. Musimy robić takie akcje, bo dzięki temu ten przekaz trafi do jednej, drugiej, dziesiątek osoby dotrze - twierdzi.

Akcji przyglądała się nasza reporterka. Posłuchajcie:
Kliknij, aby odsłuchać:

 
Komentarze (24)
1. Dodane przez marcin, w dniu - 19-07-2016 15:11
Chyba jedyny alkotest który jest obecnie sprawny w tej firmie
2. Dodane przez Tom, w dniu - 19-07-2016 19:54
To jest bezpodstawne nękanie. Jak łapanki za okupacji! Zaraz wymyślą rutynowe rewizję w domach. Pijanych trzeba tępić na drogach a nie uprzykrzać życie innym kierowcom. Jak robi się ogonek to pijak zjeżdża na parking...
3. Dodane przez maro133, w dniu - 19-07-2016 21:27
Do kom. nr. 2 Panie Tom, jak widać na załączonych obrazkach akcja miała miejsce na drodze. Nikt nikogo o 3 nad ranem z łóżka nie wywlekał. To jest jedyny sposób na pijaków za kółkiem. Chyba, że zna Pan inne sposoby, które pozwolą wyłapać pijaka zanim dojdzie do tragedii, nie tworząc przy tym niedogodności dla innych użytkowników drogi. Jeżeli Pan zna to proszę nie zwlekać dłużej tylko podzielić się tą wiedzą z policją. To po pierwsze, po drugie akcje są przeprowadzane w przemyślanych miejscach, z których trudno jest zjechać lub wycofać nie będąc zauważonym przez policję. Wykonując manewr cofania lub zjazdu na pobocze daje Pan wyraźny sygnał, że coś ma Pan na sumieniu. Po trzecie pijani kierowcy w naszym kraju to jest już jakaś plaga i warto z nią walczyć każdym możliwym sposobem nawet gdyby oznaczało to chwilowy korek. Pozdrawiam
4. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 19-07-2016 22:50
Brawo msro133, nic dodać, nic ująć.
5. Dodane przez Driver75, w dniu - 20-07-2016 00:52
Tom ,co z Toba?Co Ty na to co napisał msro133?
6. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 20-07-2016 09:50
Bardzo to smutne,że takie akcje dzieją się w Głogowie i że to jest jedyna metoda. Nie słyszałem o takich częstych masowych akcjach i nigdzie nie widziałem czegoś podobnego w Polsce a na pewno nie w Europie. Jest oczywiste ,że kontrole muszą być bo ludzie jeżdżą po alkoholu i zabijają siebie i innych, ale niech będą na drogach a nie przy wjeździe do miasta. Czy ktoś się zastanowił kto jest ciągle kontrolowany o podobnych godzinach- ci sami co muszą wjechać lub przejechać rano do pracy(potencjalni świadomi pijacy???). Tak być nie powinno bo to jest utrudnianie w celu wyłapania przypadku ze wskazaniem np. 0,23 i ogłoszenia, że jeżdżą pijani, a w Europie to byliby w normie. Myślę,że jest to świadome działanie dla celów statystyki, a że skierowane do dość wąskiej grupy osób to już nie ma znaczenia bo Komendant będzie miał wyniki, gdyż kontrolując wszystkich przejeżdżających prawdopodobieństwo rośnie. Już nie wystarcza, że przy każdej kontroli drogowej i tak się dmucha to jeszcze trzeba blokować wjazd do miasta?
7. Dodane przez gotoxy76, w dniu - 20-07-2016 10:48
RPO stwierdzil ,ze takie kontrole sa nielegalne. Policja żeby skontrolować kierowcę musi miec podejrzenie ,ze kkeruje pijany. Dziwi mnie postawa osób którzy nie mając nic na sumieniu zgadzja sie by ich kontrolowano. Gdyby policja weszla do waszych domow by je przeszukać bez żadnych podejrzeń bi może cos znajda to tez byście sie zgodzili? Albo przeszukali wasze komputery laptopy tekefony bez żadnych podejrzeń bo może cos znajda. Zgadzanie sie na takie kontrole moze wynikać z życia w systemie ko.unistycznym gdzie ludzie przyzwyczaili sie do aparatu represji ,co wiecej nie widza w tym nic zlego. Plaga pijanych kierowców ,o której pisano powyżej istnieje tylko w tv. Niestety większość osób nie sprawdzi czy to co mówią w tv jest prawda ,tylko przyjmuje jako prawdę bezmyślnie. Tylko 1-3 procent wszystkich kierowców jeździ pod wplywem alkoholu ,co wiecej 80 procent z nich ma mniej niż 0.5 promila. Badania mówią ze do 0.4 promila nie wplywa zbytnio na reakcje kierowcy. To o jakiej pladze mówimy. Nie mamy sie tym bardziej co wstydzić w porównaniu do innych krajów UE. Gdzie pijanych kierowców jest wiecej.
8. Dodane przez kontrole, w dniu - 20-07-2016 11:00
Do Driver75 "nigdzie nie widziałem czegoś podobnego w Polsce a na pewno nie w Europie", to Cię informuję, że już dwa razy byłem podobnie kontrolowany w ub. roku. Były to kontrole przy wjeździe do dużych miast, akurat podczas robót przy zwężeniu drogi. Wtedy nie przejechał nikt bez dmuchnięcia w alkomat, wszyscy grzecznie i wolno przesuwali się do przodu, ruch był spowolniony, ale nie wstrzymany. Każdy normalny człowiek popiera taką akcję, bo chce żyć i nie chce, by coś złego przytrafiło się bliskim. Statystyki mówią same za siebie i trzeba walczyć z patologią. Szkoda tylko, że kary są takie niskie. Za jazdę pod wpływem alkoholu, bądź środków odurzających powinna być konfiskata pojazdu, a pieniądze ze sprzedaży tegoż, przeznaczone na leczenie ofiar.
9. Dodane przez zawodowy kierowca, w dniu - 20-07-2016 12:17
ad7: Coś w tym jest że ludzie przez lata przyzwyczajeni do milicyjnego reżimu nie przeszkadzają i represje i w dzisiejszych czasach. Pisałem wcześniej, że jeśli nie ma podejrzenia o popełnienie wykroczenia to policja nie ma powodu na zatrzymanie pojazdu. W każdym razie budzi to wątpliwości. To jest też właśnie tak jakby ktoś nie miał nic przeciw by dwa razy w tyg, o 6 rano policja przeszukiwała by mu mieszkanie, bo być może właściciel konstruuje bombę. Jeden powie że się na takie działania nie zgodzi , inny że przecież nie ma nic do ukrycie, więc mogą mu robić taką rewizję nawet co dzień. Ale nawet odkładając to na bok i jeśli chcą sobie poprawić statystyki, to dobrze by to robili nie powodując korków. Ludzie się śpieszą, np jadąc do pracy, czy wracając z urlopu, to nie dość, że nie pomagają rozładować korek, to jeszcze go zwiększają.
reklama
10. Dodane przez gotoxy, w dniu - 20-07-2016 15:09
http://pokazywarka.pl/nietrzezwi/  
 
Wszystko o pijanych kierowcach z linkami do statystyk.  
 
Ludzie myślcie sami używajcie mózgów po to je macie.
11. Dodane przez Bez cenzury na miedziowe.pl???, w dniu - 20-07-2016 15:20
RPO tylko stwierdził a do TK jakoś nie poskarżył się. Nigdy nie piję gdy mam jechać i nie mam nic przeciwko kontrolom trzeźwości. Na złodzieja czpka góre i wręczenie o komunizmie tylko śmieszy.  
Coś jest w tym, że zawodowy tak broni się przed przesiewowymi kontrolami. Może naćpany jeździ? Żadne badania nie potwierdzają braku wpływu alkoholu na kierującago gdy ma 0,2 promila. Jednocześnie przypominam, że są kraje gdzie obowiązuje 0,00 promila. Są to też kraje europejskie. Ciekawe, kiedy korek jest większy, gdy jest kontrola trzeźwości czy gdy pijak spowoduje wypadek? Ty zawodowy powinieneś potrafić sobie odpowiedzieć.
12. Dodane przez wszycho, w dniu - 20-07-2016 15:53
Powodują utrudnienia w ruchu i stwarzają zagrożenie !
13. Dodane przez re 12, w dniu - 20-07-2016 19:29
To tylko utrudnienia a zagrożenie to że strony takich jak ty naćpanych i nawalonych lub wczorajszych zionących miętą, liśćmi laurowymi a w tle przepalona gorzała. 
Kontrolować, łapać, zabierać prawa jazdy dożywotnio.
14. Dodane przez zawodowy kierowca, w dniu - 20-07-2016 23:43
ad11: Nic z tych rzeczy, akurat zdecydowana większość zawodowych kierowców nie jeździ nawet na kacu, a po drugie mając CB Radio nie problem omijać tego typu kontrole. Chodzi o coś więcej, mianowicie o to by nie zwiększać i tak dużych korków i by Policja podobnie jak kierowcy szanowała prawo. I dodam od siebie że jestem zdecydowanie za eliminacją pijaków z naszych dróg. Dobrym sposobem były by obowiązkowe, elektroniczne alkomaty, działające jak immobiliser przy odpalaniu każdego pojazdu. To by dużo ukróciło jazde po pijaku zwłaszcza młodych łebków po dyskotece. Bo wiesz, ktoś kto używa samochodu od święta, w niedziele, to dla niego nie problem postać w korku, natomiast ktoś , kto ma dotrzeć na czas, bo taką ma pracę, to każde 15 min ma znaczenie. Wielu jest takich , że tu stracą czas na takich kontrolach trzeźwości, a później gnają na złamanie karku by go nadrobić, mimo że są trzeźwi. Czują się bezkarni, bo mając CB nie złapie ich żaden patrol, czy fotoradar, a chcą nadrobić te 15-30 minut. I sam widzisz, że zwiększenie przez policje korków powoduje jeszcze większe zagrożenie niż jest.
15. Dodane przez maro133, w dniu - 21-07-2016 01:12
Jestem przekonany, że krytycy akcji policji to w zdecydowanej większości amatorzy nocnych popijawek, którym takie poranki spędzają sen z powiek, bo przecież wypił niewiele poprzedniej nocy i spokojnie mógłby do pracy dojechać a tu się uwzięli i będą kazać dmuchać. Skandal. Ja na ich miejscu napisałbym skargę do Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka, do Brukseli i obowiązkowo do Rzecznika Praw Obywatelskich. A tak na poważnie to niech powiedzą to komuś kto w wypadku drogowym stracił bliskich bo jakiś idiota usiadł za kółkiem po kielichu. Pełna zgoda z kom nr 13. Łapać, kontrolować i zabierać prawa jazdy.
16. Dodane przez Bzdety wypisujesz xawodowy, w dniu - 21-07-2016 12:23
Spora część zawodowych jeździ na trzeźwo, fakt. Czy nie zauważyłeś, że również osobówki mają CB. Sam mam też radyjko a anteny nie zauważyłeś bo mam triflexa. Ilu jeszcze na takich jeździ? Czy osobówki nie ominą w ten sposób kontroli? Czy Policja omija prawo przeprowadzając kontrole? Znów powtarzasz brednie o łamaniu prawa w przez kontrole. Elektroniczne alkomaty w samochodzie? Tak jak ty wykorzystać CB tak pijak dmuchanie w alkomat z balonika lub trzeźwy pasażer ... i jazda! Jeżdżę teraz osobówką wcale nie dla przyjemności i jakoś kontrole mi nie przeszkadzają a czas też mam nie z gumy. 
Widzę jedno zawodowy - jesteś niereformowalny i żakiety w niechęci do policjantów czemu trudno się dziwić mając na uwadze wiedzę z zakresu prawa o ruchu drogowym co unaoczzniła Magda z Rudnej.
17. Dodane przez Franz, w dniu - 21-07-2016 20:10
A dlaczego nie chcecie się zgodzić na rutynowe przeszukania mieszkań i komputerów? Wiecie ilu pedofili można by złapać? Złodziei oprogramowania? Posiadaczy nielegalnych substancji? Policjant musi podać powód zatrzymania. Odpowiedź: rutynowa kontrola, nie jest podstawą do zatrzymania. Albo niech zmienią przepisy, albo niech zaprzestaną takich łapanek. Przecież to jest schizofrenia, że policja w tym kraju łamie prawo zamiast stać na jego straży. Oczywiście, że akcja jest przeprowadzana w dobrej wierze, ale wasze usprawiedliwianie łamania prawa przez policję jest dla mnie niezrozumiałe. Zgódźcie się na przeszukania mieszkań - przecież nie macie nic do ukrycia, prawda? Warto się poświęcić, żeby w kraju było bezpieczniej
18. Dodane przez do Franza, w dniu - 21-07-2016 23:04
Jesteś tak samo zakodowany jak "zawodowy kierowca". Klapki na gałach i niezrozumienie różnicy między drogą a mieszkaniem. Droga jest miejscem publicznym a twoje mieszkanie Franz to burdel czyli mieszkanie publiczne? 
Weź się człowieku ogarnij i nie bredź już więcej.
19. Dodane przez maro133, w dniu - 21-07-2016 23:43
Do kom. 17 po pierwsze proszę podać konkretny przepis, który łamie policja przeprowadzając tego typu akcje, po drugie proszę odpowiedzieć na proste pytanie, czy zależy Panu na tym żeby na drogach było bezpieczniej? Mniej pijanych kierowców to mniej wypadków, ofiar śmiertelnych, dramatów ludzkich. W jaki inny sposób przeciwdziałać skutecznie tej pladze naćpanych i pijanych potencjalnych morderców? Zna Pan sposób? Niech się Pan nim pochwali. A może powie Pan to rodzinom ofiar, może pojedzie Pan do Kamienia Pomorskiego i wytłumaczy Pan to temu 3 letniemu chłopcu, że już nie zobaczy rodziców bo jakiś naćpany i pijany idiota postanowił, że siadzie za kierownice. Każdy zdrowo myślący człowiek zrobi wszystko nawet rezygnując ze swoich swobód aby było bezpieczniej. Nie wiem czy ma już Pan za sobą podróż samolotem. Jeśli tak to proszę odpowiedzieć czy awanturował się Pan na lotnisku kiedy kazali Panu powyciągać wszystko z kieszeni, ściągnąć pasek od spodni, dać bagaż do prześwietlenia i przejść przez bramkę. Awanturował się Pan czy przeszedł spokojnie i pokornie jak baranek? Pewnie też łamią prawo, ale jak Pan myśli dla kogo to robią? Dla siebie? Przecież oni nie lecą. Robią to dla bezpieczeństwa ogółu i jestem przekonany, że jak nie daj Boże przytrafi się Panu wypadek spowodowany przez pijanego kierowcę i o ile Pan przeżyje to tu na tej stronie będzie Pan pierwszy krzyczał gdzie była Policja. Pozdrawiam
20. Dodane przez do maro133, w dniu - 22-07-2016 08:16
Popełniasz maro133 błąd pisząc tak długi post. Oni tego nie ogarną. Zanim doczytają do końca to zapomną co czytali na początku.
21. Dodane przez Potencjalny, w dniu - 22-07-2016 11:18
Szkoda czasu na polemikę bo emocje zwolenników przekładają się na inwektywy. W sumie i tak sterują tym Ci, którzy widzą w tym jedyny sens działania i efektywność. A skoro mają na to przyzwolenie to pojedyncze opinie ich nie przekonają.
22. Dodane przez Franz, w dniu - 24-07-2016 16:07
Proszę sobie poszukać w google "rutynowa kontrola trzeźwości podstawy prawne". Jakbyś jeden z drugim przeczytał mój post ze zrozumieniem to może byś doczytał, że napisałem tam zmianie prawa. Właśnie po to, żeby policja miała podstawy prawne. Na razie działa bezprawnie. A do pana maro133 mam pytanie: są rutynowe, nielegalne póki co kontrole trzeźwości i co? Zapobiegły tragedii w Kamieniu Pomorskim? Co do podróży samolotem to pewnie tylko w tym roku wylatałem więcej niż Pan w całym życiu. Tak - poddaję się rutynowej kontroli. Wie Pan dlaczego? Bo takie jest prawo. Międzynarodowe. Obowiązujące na całym świecie. A prawa należy przestrzegać. Nawet gdy się z nim nie zgadzamy. Tylko wracając do punktu wyjścia - na razie rutynowe kontrole trzeźwości są nielegalne tak samo jak przeszukania mieszkań. I kontrole komputerów. Rutynowe, be podania przyczyny.
23. Dodane przez Do FRANZ, w dniu - 24-07-2016 18:06
Panie szanowny myla się Tobie pojęcia drogi i mieszkania. Droga to jest miejsce publiczne i Policja ma prawo zatrzymać kierowcę w kazdym momencie pod warunkiem ze nie powoduje to zagrożenia bezpieczeństwa ruchu innych a takze swojego by przeprowadzić wyrywkową kontrole a mieszkanie jest strefą prywatną i by przeszukać je muszą mieć nakaz sądowy. ak więc jęśli przeszkadzają tobie takie akcje kontroli trzezwości to lepiej przestan pić i cpać lub nie jeżdzij wogóle autem. Jestem za takimi kontrolami.
24. Dodane przez maro133, w dniu - 28-07-2016 23:06
Oczywiście panie Franz jak pan zdaje sobie sprawę policja nie może być wszędzie i każdego skontrolować. Społeczeństwo mamy jakie mamy, z jednej strony jest przyzwolenie na jazdę po pijaku, bo przecież z tym idiotą z Kamienia Pomorskiego jechała dziewczyna i jakoś nie przyszło jej do głowy zabrać mu kluczyki, z drugiej strony są tacy ludzie jak Pan, którzy są strasznie czuli na punkcie swoich swobód. Tak bardzo czuli, że stawiają je ponad czyjeś życie i zdrowie. Nie trzeba szukać daleko wystarczy na 4 stronie poczytać o akcji lubińskich policjantów i dowie się Pan, że jednego ptaszka złapali, zaraz powie Pan, że mało ale musi Pan pamiętać o tym, że takie akcje mają też działanie prewencyjne i wielu po przeczytaniu takiego artykułu odpuści sobie imprezkę wieczorem wiedząc, że nazajutrz ma siadać za kółko. Cieszę się, że tak często lata pan samolotem, winszuję i zazdroszczę, choć nie wiem skąd ma Pan wiedzę na temat mojej liczby odbytych lotów. Nie mam panu tego za złe, kładę to na karb czystej ludzkiej złośliwości. Wybaczam Panu, mam tylko jedno pytanie, co by Pan zrobił gdyby jutro wujek google przekazał Panu wiadomość, że kontrole na lotniskach są bezprawne. Że nie mają prawa kazać ściągać panu paska i innych rzeczy ani prześwietlać bagażu. Co wtedy?
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama