Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
28
Listopada 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Grzegorz, Jakub,
Rufin, Zdzisław
Do końca roku 33 dni.
Start arrow Głogów arrow Strajk Kobiet w Głogowie

"Myślę, czuję, decyduję"

Strajk Kobiet w Głogowie

08.03.2017. Radio Elka, Iwona Konecka

(fot. Iwona Krasicka)
Solidarność naszą bronią - pod tym hasłem protestowały dzisiaj (8.03) głogowianki. Domagają się m.in. rzetelnej edukacji seksualnej, równości płac, liberalizacji prawa aborcyjnego czy podwyższenia standardów opieki okołoporodowej. Strajkujący wyszli spod pomnika Dzieci Głogowskich do rynku, gdzie odczytano postulaty.

Zdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�u
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Przyszłam, ponieważ uważam, że kobiety powinny mieć równe szanse, równe płace, a opieka okołoporodowa jest zaniedbywana. Na tle europejskim wypadamy bardzo słabo jeśli
chodzi o prawa kobiet. Powinniśmy walczyć o to, żeby było lepiej a nie zaniedbywać ten temat
- mówi jedna z uczestniczek. - Wszystkie postulaty są ważne. Mam córkę i powiedziałam jej, że walczę też dla niej, żeby mogła wybrać, np. czy chce urodzić dziecko niepełnosprawne czy nie - tłumaczy inna głogowianka. Jej znajoma dodaje: - Tak samo jestem mamą dziewczynki i chciałabym, żeby w dorosłym życiu była traktowana na równi z mężczyznami, żeby mogła układać swoje życie tak jak chce, żeby nie była zakładnikiem jakiś dziwnych ustaw.

Uczestnicy pokazali rządzącym czerwoną kartkę. Na rynku zbierano podpisy pod postulatami. Zostaną one przesłane do rządu i ONZ. W proteście wzięło udział około 150 osób.
 
Komentarze (110)
1. Dodane przez mm, w dniu - 08-03-2017 19:35
Brawo Martyna!
2. Dodane przez Wiesiek z Zielonego Rynku, w dniu - 08-03-2017 19:43
nigdy nie byłem i nie będę wyborcą PIS. Ale wy w ogóle wiecie w jakiej sprawie protestujecie? Skoro opieka okołoporodowa jest taka słaba to dlaczego mamy mniejszy współczynnik umieralności noworodków jak choćby Niemcy? Chcecie mordować niepełnosprawne dzieci? Myślenie jak w starożytnej Sparcie. 150 osób na cały Głogów to śmiech. Nigdy mniejszość nie będzie decydować za większość - demokracja się kłania.
3. Dodane przez antylewak, w dniu - 08-03-2017 20:02
Gotować i sprzątać byście się nauczyły. Rodzić dzieci na chwałę nowych Panów a nie za politykę się brać.
4. Dodane przez Martyna, w dniu - 08-03-2017 20:02
Podpisy pod petycja do Rzadu i ONZ zlozylo ponad 250 osob, takze fekwencha byla duzo wieksza!
5. Dodane przez re, w dniu - 08-03-2017 20:05
wiek emerytalny 67 lat dla Kobiet:) niech maja to co za PO
6. Dodane przez kazik, w dniu - 08-03-2017 20:17
do garów
7. Dodane przez Wojtas, w dniu - 08-03-2017 20:24
Kopernik też była kobietą!
8. Dodane przez miazga, w dniu - 08-03-2017 20:44
do dobrego lekarza, a nie na marsze !!!!
reklama
9. Dodane przez ari do 3, w dniu - 08-03-2017 21:01
typowy chłoptaś z pisolandu niestety
10. Dodane przez Eros, w dniu - 08-03-2017 21:02
A co na to Św.Głogowska Trójca. Idzik,bibliotekarz i bożek
11. Dodane przez ale o co chodzi ?, w dniu - 08-03-2017 21:07
" Dość dyktatury kobiet!, dość dyktatury kobiet !" Schlezwig-Holstein czy jakoś tam.
12. Dodane przez mamrot, w dniu - 08-03-2017 21:12
Martyna zjedz snickersa bo strasznie gwiazdorzysz
13. Dodane przez gruby, w dniu - 08-03-2017 21:16
Szopka Nowoczesnej pod Ratuszem hah ;)
14. Dodane przez Sławek z urzedu, w dniu - 08-03-2017 21:18
dobre ;)
15. Dodane przez wójt, w dniu - 08-03-2017 21:20
Jarek widzisz i nie grzmisz!
16. Dodane przez ruda, w dniu - 08-03-2017 21:22
Niby w całej Polsce trąbili o tym strajku a więcej ludzi to było po karpia w Lidlu na promocji
17. Dodane przez Borewicz88, w dniu - 08-03-2017 21:30
...proszę...nie...
18. Dodane przez Blanka Horbatowska, w dniu - 08-03-2017 21:39
" Nikt nie jest bardziej arogancki, agresywny i pogardliwy wobec kobiet, niż mężczyzna nie pewny swej męskości " S. de Beauvoir
19. Dodane przez Kulka, w dniu - 08-03-2017 22:13
I to była bezpartyjna manifestacja kobiet??? :) :) :) Nowoczesna z Jacusiem na czele zrobili sobie wiec wyborczy a nic nie myślące gejsze szły jak nawiedzone po łańcuszku do koryta :)
20. Dodane przez Lucek, w dniu - 08-03-2017 22:37
Chcecie zarabiać tyle co faceci To ruszcie (...) i do roboty na budowy, itd pracujcie jak my-cieżko !!!
21. Dodane przez Hehe, w dniu - 08-03-2017 23:08
Jak to śmiesznie brzmi jak prostak poprzez równouprawnienie rozumie wyłącznie wysłanie kobiet na budowę. Chcemy mieć prawo do decydowania o sobie, swoim zdrowiu i życiu, o tym czy miec dzieci czy nie. Mamy prawo do decydowania o antykoncepcji i mamy prawo do dostępu do nowych zdobyczy medycyny w zakresie pomocy kobietom, np.in vitro. Te prawa chca nam zabrac, a sa one i tak bardzo ograniczone. Niech o naszym zyciu nir decyduje klauzula sumienia i episkopat. Równouprawnienie to takze prawo do jednakowego wynagradzania kobiet na tych samych stanowiskach. Szacunku dla praw pracowniczych kobiet. Trzeba mieć szerszy horyzont niz tylko haslo kobiety na traktory.
22. Dodane przez klara, w dniu - 09-03-2017 00:38
zamiast swietowac dzien kobiet to protestow im sie zachciewa bezwstydne baby zadymiary stare kwoki taki przyklad daja malym dziecia do garow a nie do polityki
23. Dodane przez DGL, w dniu - 09-03-2017 07:12
Baby miejsce jest w kuchni i dzieci dobrze wychowywać po katolicku
24. Dodane przez Danyel, w dniu - 09-03-2017 07:21
Do Wiesiek z Zielonego Rynku. 
Wyobraż sobie że niższą śmiertelność noworodków w Polsce zawdzięczamy przede wszystkim zakupom nowoczesnego sprzętu ratującego życie tym dzieciom przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. To ten sprzęt pomaga czasem pomóc dziecku jeszcze w brzuchu mamy. Również program badań słuchu wszystkich nowonarodzonych dzieci to pomysł Orkiestry. 
Wszystko to byś wiedział towarzysząc swojej żonie/partnerce przy porodzie. Niestety jeszcze wielu facetów woli w tym czasie "świętować" z kolegami.
25. Dodane przez Zyga, w dniu - 09-03-2017 07:35
Niech PiS przypomni sobie kogo ma w szeregach. Niejaki żonobijca dalej zasiada w szeregach PiS. Dlatego uważam, że strajk jest jak najbardziej właściwą drogą, aby takich ludzi, którym swędzi ręka, aby bić słabszych do głowy by nie przyszło ponownie podnosić rękę na kobiety.
26. Dodane przez M, w dniu - 09-03-2017 07:45
Zabieranie dziecka na takie manify to najgłupszy pomysł z możliwych. Ta dziewczynka jeszcze nic nie rozumie, niech matka da się jej rozwijać samodzielnie, a nie od małego robi jej kisiel z mózgu.
27. Dodane przez L, w dniu - 09-03-2017 08:02
Najpierw niech kobieta nauczy się szanować drugą kobietę... Rywalizacja na każdym kroku, zazdrość, nienawiść... i takie osoby pełnią funkcje kierownicze... Zdecycowanie lepiej pracuje mnie się z mężczyznami. Nie muszę czuć się winna, że jestem szczupła...
28. Dodane przez Gienek, w dniu - 09-03-2017 08:04
Brawo Kobiety. Kłania się Piekło kobiet Boya Żeleńskiego. Czy coś się zmieniło w Polsce od lat 20-stych ubiegłego wieku? W Polsce kobieta wciąż postrzegana jest przez dużą część społeczeństwa jako samica rozpłodowa, żywy inkubator na nogach, którego zadaniem powinno być dostarczanie państwu nowych podatników. Żyjemy w XXI wieku, a jednak czas jakby stanął w miejscu.
29. Dodane przez Wiesiek z Zielonego, w dniu - 09-03-2017 08:12
Do Danyel: 
Zdziwiłbyś się ale to co piszeszo WOŚP wiem, przy żonie byłem i wcale nie uważam, że opieka była zła.. Problem służby zdrowia to problem wszystkich rządów, tych poprzednich i tego obecnego. Oczywiście zawsze mogłoby być lepiej, ale pięknie jest zawsze tam gdzie nas nie ma (czyt. w cudzym ogródku). Ja po prostu nie rozumiem tych pseudo marszy (bo wg mnie są one typowo polityczne - anty pisowskie). Jak już wcześniej wspomniałem nigdy wyborcą PIS nie byłem i nie będę ale czy poprzednie rządy tak bardzo pomagały kobietom? Gdzie byliście jak podnosili wiek emerytalny z 60 na 67?? Naprawdę jest wiele innych ważniejszych spraw kobiety niż wasze "prawo" do decydowania o cudzym życiu.
30. Dodane przez Izydor K, w dniu - 09-03-2017 08:14
Ale ich dużo było. A, jaj, a jaj. Jakiś nawiedziony facet trzymający w ręku tablicę z napisem stop przemocy władzy, któremu się coś w główce pomyliło. To nie polityka szanowny panie. Inny działacz Solidarności na wiecu politycznym organizowanym przez feministki, któremu się pomyliły strony polityczne spoglądający w niebo z nudów, kilka młodych i starszych kobiet, a także szkolniaków. Frekwencja nie dopisała, a szkoda. Jednym słowem klapa z zapowiadanej na szeroką skalę akcji. Akcja słuszna, ale widać, że gdyby nie była polityczna, byłaby większa i bardziej słyszalna.
31. Dodane przez Wiesiek z Zielonego Rynku, w dniu - 09-03-2017 08:22
Na czele marszu osoba, która po rodzinnych koneksjach dostaje ciepłą posadkę. Trochę pokory by się przydało. Zawsze najbardziej krzyczą Ci, co mają najwięcej. Ale pamiętajcie - ostatni będą pierwszymi.
32. Dodane przez Daria, w dniu - 09-03-2017 08:23
Pani Rybkowa chce obalić demokratyczną władzę? staje się to groteskowe i śmieszne.
33. Dodane przez gzill, w dniu - 09-03-2017 08:28
Równouprawnienie, ale nie we wszystkich dziedzinach, tak? Jeżeli chodzi o budownictwo, hutnictwo, górnictwo, drogownictwo to już nie bo jesteście za słabe. Sport dzielący kobiety od mężczyzn to też nie bo żadna kobieta nie ma szans w żadnej dyscypliniez facetem i znowu będziecie marsze organizować bo olimpiady i mistrzostwa będą zdominowane przez facetów. Myślę, że jak typowe feministki jesteście nastawione tylko na branie, chcecie tylko przywilejów nie proponując nic w zamian, żadnych zobowiązań.
34. Dodane przez doktor hałas, w dniu - 09-03-2017 08:32
kiedyś to chłop babie homonto zakładał i orał nią pole ... ehhh gdzie się podziały te kobiety
35. Dodane przez re DGL, w dniu - 09-03-2017 08:33
Molcz opcjo niemiecka. Trzy K to możesz sobie w Reichu stosować choć i tam chyba by cię w domu wariatów zamknęli.
36. Dodane przez ?, w dniu - 09-03-2017 08:44
"Mam córkę i powiedziałam jej, że walczę też dla niej, żeby mogła wybrać, np. czy chce urodzić dziecko niepełnosprawne czy nie". 
Jak czytam takie "mondrości", które padają z ust matek, ogarnia mnie przerażenie. Natychmiast przypomina mi się to co robili z chorymi narodowi socjaliści w latach 1933-45 w III Rzeszy i na okupowanych ziemiach polskich - program Aktion T4. 
Egoizm i konsumpcjonizm posunięty do granic absurdu.  
Nie mówiąc już o tym, że w ten sposób kobieta wychowuje swoje dziecko w przekonaniu, że niepełnosprawnych nie obejmuje prawo do życia, że są jakąś podkategorią! 
 
Kolejna bzdura: "Na tle europejskim wypadamy bardzo słabo jeśli chodzi o prawa kobiet." 
Przecież to jest ewidentne kłamstwo! Jeśli chodzi o prawa kobiet i ich status społeczny - wszystkie dane lokują nas w samej czołówce i to nie tylko państw europejskich.  
 
I jeszcze jedno: całą tą hucpę nazwano STRAJKIEM, naczelnym jej hasłem uczyniono "SOLIDARNOŚĆ naszą bronią", a swoje wsparcie - jak widać - udzielił szef nauczycielskiej "Solidarności" (przy tym stały bywalec imprez KOD-u).  
Czy to nie jest nadużycie mające służyć skojarzeniu, że obecna sytuacja w Polsce przypomina tą z sierpnia 1980 r.?
37. Dodane przez Głogowianka, w dniu - 09-03-2017 09:09
Wydaje mi się, że na tych manifach zbierają się kobiety nieszczęśliwe, po przejściach, nie mające zrozumienia we własnym w domu, karierowiczki i prowodyrki lub też takie, którym pracować się nie chce. Ja jestem szczęśliwa w swojej rodzinie. Czasami było ciężej finansowo, ale w życiu niestety tak jest raz z górki, raz pod górkę. Nie widzę powodu, bym musiała afiszować z tego powodu swoje niezadowolenie na ulicy. Mogę wypowiedzieć się swobodnie w domu i nikt mi ust nie zamyka. Te Panie idą wywrzeszczeć się na zewnątrz, bo tam czują, że mogą. Szanowne Panie, nie bójcie się, wystarczy zgłosić problem do odpowiedniej placówki, a pomogą. Pani Martyna Rybka jest pełnomocnikiem w Głogowskim Ratuszu do spraw współpracy z Organizacjami Pozarządowymi wybrana pierwszą wpływową kobietą roku 2017 w Głogowie myślę, że pomoże wszystkim zawiedzionym, nieszczęśliwym Kobietom prawdziwym działaniem, a nie wyprowadzając Je na ulicę. Pani Martyno, czego więcej się Pani domaga?
38. Dodane przez Hanna, w dniu - 09-03-2017 09:09
Ta fala nienawiści skierowana względem kobiet jest przerażająca. Prośba o wypowiadane się z szacunkiem do i o innych nawet tych, którzy mają prawo mieć inne zdanie to się po prostu nazywa tolerancja, której obecnie brakuje ludziom na wszystkich poziomach życia. Dobrych, życzliwych dla siebie i innych dni . Pozdrawiam
39. Dodane przez Blanka Horbatowska, w dniu - 09-03-2017 09:18
Brawo my, frekwencja super po komentarzach widać, że takich marszy w Głogowie trzeba , żeby paru panów na oczy przejrzało, maja duzy problem z zaćmią ;-) Strajk Kobiet w Głogowie 2017 uważam za sukces !!!
40. Dodane przez Aluga, w dniu - 09-03-2017 09:27
to w Głogowie dziewczyny też wyszły ???? ciekawe co na to panowie z Głogowa, którzy wypisują takie brednie na lubińskie kobiety ???? żony... dziewczyny wam po rynnach uciekły strajkować hahaaaa  
brawa dla Pań :):):)
41. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 09-03-2017 09:35
Widziałem i jestem zażenowany zachowaniem tych (muszę to powiedzieć) pseudokobiet. Czy te dzieci biorace udział w hucpie wiedzą że matusie walczą o aborcję? Że również dobrze mogły być wyskrobane. Po drugie co druga z pseudofemin (...) juz jest w wieku pokroacyjnym więc po co im tabletki dzień po. A chitem jest szef związku Solidarności nauczycielskiej i facio z tabliczką łapy precz od mojej macicy :grin Kończąc widząc to zbiorowisko (...)nie mamy się czego obawiać 8) takie incjatywy same zdechna jak cały ten kod i totalna opozycja
42. Dodane przez vgd, w dniu - 09-03-2017 10:06
... jaki koń każdy widzi !?
43. Dodane przez kobieta, w dniu - 09-03-2017 10:39
nie ilość ale jakość jest ważna, brawo panie!!!
44. Dodane przez Kałach, w dniu - 09-03-2017 10:52
Oglądałem zdjęcia. Z tego całego "towarzystwa" jedynie pies pokazał mądrą mordę.
45. Dodane przez Teresa, w dniu - 09-03-2017 11:09
" Nikt nie jest bardziej arogancki, agresywny i pogardliwy wobec kobiet, niż mężczyzna nie pewny swej męskości " S. de Beauvoir
46. Dodane przez Obywatel, w dniu - 09-03-2017 11:12
Krzywdę robią najmłodszym. A po za tym "precz z dyktaturą kobiet". Weźcie się do pracy a nie tworzycie sztuczne problemy. Robi nam się "Rok 1984" a wy tworzycie jakieś cuda zamiast walczyć o wolność i prywatność człowieka.
47. Dodane przez Łukasz, w dniu - 09-03-2017 11:31
Popieram każdą kobietę, która nie boi się walczyć o swoje prawa i nie pozwala zrobić z siebie bezwolnej "marysi" . Nie ma co się przejmować tym, co tu wypisuje katolicka ciemnota. Zastanawia mnie ilu z tych panów pomogłoby swojej żonie wychowywać dziecko, które zrobiłby jej gwałciciel lub dziecko niepełnosprawne, a ilu by w takiej sytuacji sp(...)
48. Dodane przez Elzbieta, w dniu - 09-03-2017 11:32
Jestem zszokowana wypowiedziami panow !brak slow !
reklama
49. Dodane przez Kto strajkuje, w dniu - 09-03-2017 11:39
O co walczyły emerytki z Klubu Seniora ze Strumykowej, bo też wrzeszczały o wolność macic... hmmm...
50. Dodane przez kipisz, w dniu - 09-03-2017 11:46
Lehman, Zahorski i... wszystko jasne ! Wstyd Panowie kobiety, wstyd...
51. Dodane przez Blanka Horbatowska, w dniu - 09-03-2017 11:46
A ja cały czas twierdze, że własnie te komentarze przekonują mnie, że takie protesty są bardzo potrzebne.
52. Dodane przez POLKA, w dniu - 09-03-2017 11:50
8 MARCA W PRZESZŁOŚCI NAZWANO ŚWIĘTEM PO TO BY CHOĆ TEN JEDEN DZIEŃ BYŁ UHONOROWANIEM KOBIETY W SZOWINISTYCZNYM MĘSKIM ŚWIECIE. WYŚMIEWANO PRZYSŁOWIOWE GOŹDZIKI I RAJSTOPY, KTÓRE PANIE OTRZYMYWAŁY W ZAKŁADACH PRACY NA 8 MARCA, ALE WTEDY PRZYNAJMNIEJ ŚWIĘTOWAŁY PRZY HERBATCE I CIASTKACH W ZAKŁADOWYCH SALACH KONFERENCYJNYCH. A OBECNIE W DNIU ICH ŚWIĘTA OBRZUCA SIĘ JE INWEKTYWAMI BO ŚMIAŁY WYJŚĆ NA ULICĘ I ZABRAĆ GŁOS...
53. Dodane przez Bolechówka, w dniu - 09-03-2017 11:51
Elżbietko a ja jestem zszokowana poziomiem pań które reprezentują owe strajki- wolność macic?WTF? nie czulam i nie czuje sie dyskryminowana jako kobieta czy przez ten rzad czy przez poprzedni..Dajecie soba manipulowac przez politykow jak marionetki-blagam- WLACZCIE KOBIETY SAMODZIELNE MYSLENIE.. wylaczcie telewizor i zastanowcie sie o co waLczycie, bo narazie to wystawiacie sie na posmiewisko nie tylko tego miasta,ale i kraju
54. Dodane przez kriss, w dniu - 09-03-2017 11:54
najlepsze są komentarze katonacjo(...). One pokazują jak traktują swoje kobiety. Bunt azmywarek i innego typu komentarze. Brawo.
55. Dodane przez Meg, w dniu - 09-03-2017 11:58
Ja z chęcią pójde pracować na budowę!!! 8 godzin i spokój żadnych garów, obiadów, zakupów, jęczących dzieci, tylko kapciuszki talerz pod nos i telewizorek!!
56. Dodane przez ewelina, w dniu - 09-03-2017 12:13
wszystkie te których nikt nie lubi ,normalne dziewczyny wczoraj bawiły sie na swoim swiecie
57. Dodane przez wasyl, w dniu - 09-03-2017 12:14
kto wam zabiera demokrację ? nawet nie wiecie po co tam przyszłyście .
58. Dodane przez xxx, w dniu - 09-03-2017 12:15
Zbiorowa paranoja.
59. Dodane przez ergo, w dniu - 09-03-2017 12:51
Cóż się dziwić. Czym skorupka za młodu...
60. Dodane przez Elzbieta, w dniu - 09-03-2017 12:56
Odnosnie postu 53 ,nie ogladam telewizji !chyba ze dobry film !Kobiety wyszly by protestowa o swoje prawa .Czy chcesz miec chore dziecko? a maz Cie zostawi ,bo nie sprosta zadaniu? Nie mowie by zabijac ,ale gdy jest czas to usunac .Tylko kobieta wie wie jaka to dla niej trauma ! A panowie ? Czy jest pomoc dla tych matek? nie ! Ile jst akcji na rzecz chorych dzieci ,to ludzie wspieraja ,nie rzad !Pamaga do pewnego stopnia ,a potem radz sobie sama.A panowie co tak pisza to siedza w barach i sacza piwko
61. Dodane przez ergo, w dniu - 09-03-2017 12:59
Cóż się dziwić. Czym skorupka za młodu...
62. Dodane przez Rydz i nic, w dniu - 09-03-2017 13:11
A może Lehman jest kobietą jak Kopernik. No i worek się rozwiązał. Sami politycy na wiecu i Ci co są przy stołku. Pani Rybkowej wydaje się, że jest co najmniej prezydentem kraju. Widzi pani jakie ma pani poparcie nawet wśród kobiet. Na poziomie promila.
63. Dodane przez Bartek, w dniu - 09-03-2017 13:16
Pewnie byłemu radnemu powiatowemu z PiS i byłemu zastępcy dyrektora ZGM taki wiec się nie podoba. On by krótko rozwiązał taki problem. Ręka go chyba świerzbi
64. Dodane przez Blanka Horbatowska, w dniu - 09-03-2017 13:43
A wszystko anonimowo, zza klawiatury komputera w domowym zaciszu, z czerwonymi ze złości twarzami, z pianą na ustach, w wytrzeszczonym gałami, siedzą katotalibanskie trole i piszą, piszą, piszą. Piszcie jeśli to taka terapia, na zdrowie :-)
65. Dodane przez ..., w dniu - 09-03-2017 13:49
To super,że wypowiadają się tutaj panie - przeciwniczki akcji, które maja cudowne życie przy boku, bądź nie, fantastycznych facetów i nigdy nie zaznały dyskryminacji, bądź ich życie przy garach jest spełnieniem marzeń. I dobrze. Szkoda jednak że nie potrafią pomyśleć, że są kobiety, które mają życie trudne, że nie są szanowane i to im się nie podoba. Nikt nie zmusza do chodzenia na marsze, protesty. Nikt nie powinien mieć prawa do decydowania o życiu innych ludzi.A komentarze typu "do garów" żenada kompletna.
66. Dodane przez mimi, w dniu - 09-03-2017 13:53
do kom. 16: a ty ruda co ty za telewizję oglądasz, w której tak trąbili o marszu, bo w twojej tvppis nie było z pewnością słowa reklamy marszu.Jak się prezes dowie, że ty te zakazane stacje oglądasz......
67. Dodane przez Kkk, w dniu - 09-03-2017 14:15
A jak przychodzą z małymi dziećmi na pochody "wyklętych", które są poprzebierani ze powstańców i biegają z "pistolecikami", to jest ok?
68. Dodane przez ewa, w dniu - 09-03-2017 14:43
Blanka to co?Umawiamy się na następny marsz?Taki ,który da do wiwatu tym wszystkim głogowskim szowinistom!Tylko nie czekajmy do przyszłego roku :)
69. Dodane przez AGATA, w dniu - 09-03-2017 14:49
Wszystko by było Ok, gdybyście panie protestowały w interesie pań, a nie polityki. A tak znowu wyszło jak wyszło. Blamaż i tyle. Krzyku i piany w około i nic z tego.
70. Dodane przez Do kom 64, w dniu - 09-03-2017 14:57
A ty nie siedzisz i nie piszesz damski trolu?. Nie cwaniakujesz?. Kto cię nauczył takich manier. Pani Horbatowska, pani już dziękujemy. Kobieta z Kotli.
71. Dodane przez Gabrysia, w dniu - 09-03-2017 15:03
Taki wiec słuszny, ale gdyby był nie związany z polityką. Pani z tą tubą (...) pierwsza zadymiara w Głogowie.
72. Dodane przez VIP, w dniu - 09-03-2017 16:47
Co wy moherki pitolicie?!Co ma wspólnego macica z polityką!Ja wiem że każdy kto nie widział to bardzo che zobaczyć (...)Brawo Panie!!!Brońcie swoich wolności!!!
73. Dodane przez Noom, w dniu - 09-03-2017 17:13
Większość komentarzy jest bardzo zabawna. 
Albo poglądy rodem z PRL (gloryfikacja pracy fizycznej), albo metody rodem z PRL (próby ośmieszenia i dezawuacji wartości i treści prezentowanych przez strajkujących). A wszystko to podszyte jakimś irracjonalnym strachem. Zastanawiające przed czym? A wszystko to pod płaszczykiem anonimowości. Ech, Głogowianie, dalej żyjecie w PRL-u, gdzie uległy niewolnik mógł liczyć na większe rację żywnościową. 
Ciekawe socjologicznie.
74. Dodane przez Blanka Horbatowska, w dniu - 09-03-2017 18:14
Ewcia trzeba ruszyć ten patriarchalny szlamik ;-)
75. Dodane przez junior, w dniu - 09-03-2017 18:49
150 osóby było a 250osób podpisało(rodzina i przyjaciółka każdej)..? ale nie chciało sie wszystkim iść :D marsz śmiechu jak na tyle kobiet w mieście i okolicach.. 
 
równość płac - zapraszam Panie do betoniarki albo do kopalni na fizola :) płace dać taką samą czyli niewielką ale prace taką samą :) zesrają się i stwierdzą że wolą gotować w domu :)
76. Dodane przez Łukasz, w dniu - 09-03-2017 19:47
Szlamik to masz w chorej główce.
77. Dodane przez Łukasz, w dniu - 09-03-2017 19:47
Szlamik to masz w chorej główce.
78. Dodane przez 5555, w dniu - 09-03-2017 20:16
DO GARÓW!!!!
79. Dodane przez Xyz, w dniu - 09-03-2017 20:17
Widać że to cześć ciemnego narodu
80. Dodane przez abc, w dniu - 09-03-2017 20:45
Pani B. Horbatowska, nie wstyd Pani. Czy zauważyliście, że wszystkie będące na wiecu panie, mówiąc bardzo delikatnie, nie grzeszą urodą. Kompleksy...no gdzieś należy odreagować. Pan Zahorski, po wyrzeczeniu się publicznie swojej wiary, teraz broni macic kobiet:-). Dobrze, że zabrał Pan ze sobą małoletnią córkę - na pewno wiele się nauczyła. W przyszłości, no właśnie co będzie robić gdy dorośnie. Może tak być, że nie doczeka się Pan wnuków.
81. Dodane przez Gość, w dniu - 09-03-2017 21:04
Cóż za parnoja - rozpalać znicze i lamentować po wyciętych drzewach, a później iść na marsz za mordowaniem własnego dziecka tylko dlatego że jest np. chore, jest wg tych "pań" jak najbardziej w porządku, aż tak bardzo że trzeba tą "mądrość" wpajać małej dziewczynce. A niech w przyszłości się skrobie ile wlezie, może akurat uda urodzić się dziecko zdrowe, nie z gwałtu itp. MASAKRA
82. Dodane przez tekla, w dniu - 09-03-2017 22:03
juz mam dosyc sluchania i ogladania tych bab ciagle tylko jedno i to samo o (...) i macicach kobiety bez godnosci chodza po ulicach i wydzieraja sie z tymi tablicami z wulgarnymi napisami nie rozumiem ich ciagle czegos chca i to takie (...)
83. Dodane przez xxx, w dniu - 10-03-2017 06:50
Ciekawe te strajki. I chodzą na to osoby, które zdążyły się urodzić. A ile osób by było jak by była tak dostępna wcześniej aborcja 30 % mniej ? Za lat 20/25 na strajki pewnie i inny by chcieli pójść, ale niestety nie będzie im dane, bo ktoś podejmie decyzje o nie daniu im takiej szansy i ich wcześniejszym usunięciu. Ironia życia.
84. Dodane przez tedy owedy, w dniu - 10-03-2017 07:43
tekla - zrzumiesz wtedy gdy zgwalci cie miejscowy pr.........cz.
85. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 10-03-2017 08:56
PRL wiecznie żywe (w czerwonym Głogowie) !
86. Dodane przez Blanka Horbatowska, w dniu - 10-03-2017 09:28
Hahaha, wstyd , jedyny który mogę odczuwać, to wstyd za troglodytów, którzy się tu wypowiadają.  
 
" Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" 
Stanisław Lem
87. Dodane przez Alek, w dniu - 10-03-2017 10:35
Faceci do garów, sprzątania i wychowywania dzieci a nie obrażania swoich żon, dziewczyn i córek. To Wy zostawiacie swoje dzieci niepełnosprawne ponieważ się ich wstydzicie. Krytykować łatwo a działać na rzecz rodziny trudniej.
88. Dodane przez do 86, w dniu - 10-03-2017 10:58
Pani B. Horbatowska. Nie musi Pani, używając wyszukanych słów, nikogo obrażać. Pani nas nie zna. MY JUŻ PANIĄ TAK! Nasze spostrzeżenia zatem są jak najbardziej wiarygodne.
89. Dodane przez L-, w dniu - 10-03-2017 12:33
Do komentarza 33, we wszystkich sportach panowie są lepsi od kobiet? Na pewno?
reklama
90. Dodane przez Ten musi przejść, w dniu - 10-03-2017 13:40
150 osóby było a 250osób podpisało(rodzina i przyjaciółka każdej)..? ale nie chciało sie wszystkim iść :D marsz śmiechu jak na tyle kobiet w mieście i okolicach..  
 
równość płac - zapraszam Panie do betoniarki albo do kopalni na fizola :) płace dać taką samą czyli niewielką ale prace taką samą :) zesrają się i stwierdzą że wolą gotować w domu :) :) :) :)
91. Dodane przez Blanka Horbatowska, w dniu - 10-03-2017 14:34
Chodzi o słowo troglodyta, czy idiota ;-) ? Oba nie są wyszukane ....
92. Dodane przez Kamil, w dniu - 10-03-2017 16:28
Pani Blanko i Martyno. Gratulacje i trzymam kciuki oraz wspieram. Tak trzymać :-)
93. Dodane przez Wiktoria, w dniu - 10-03-2017 16:34
Pozwolę sobie przedstawić moje zdanie. Sama jestem mamą dwójki, kochanych Dzieciaczków. Dwie ciąże były zagrożone i robiłam wszystko, aby je podtrzymać i aby Dzieci się urodziły. Trudno więc mi zrozumieć poglądy dot. liberalizacji aborcji. W moim gronie bliższych i dalszych znajomych, chyba każda para miała mniejsze lub większe problemy z zajściem w ciążę (nie wnikam w przyczyny). Niektórym starania zajęły tygodnie, niektórym miesiące, a jeszcze inni po prostu adoptowali Dziecko. Każda z matek, mimo trudów i obowiązków dnia codziennego stara się być spełnioną żoną i matką. Bo myślę, że słowo "Mamusiu", wypowiadane z największą ufnością i czułością, niewinnego Dziecka jest w stanie skruszyć największe lody.. Szkoda tylko, że nie wszystkim Dzieciaczkom będzie dane wypowiedzieć takie słowa.. 
 
Nawet nie chcę sobie wyobrażać, co przeżywa kobieta, która decyduje się na aborcję. Nie tak dawno rozmawiałam już teraz z dojrzałą kobietą, która w bardzo młodym wieku zaszła w ciążę z nieodpowiedzialnym chłopakiem (nie chcę osądzać żadnego z nich). Chłopak załatwił pieniądze i miało być "po problemie". Dziewczyna jednak zdecydowała inaczej - teraz ma pełnoletnią córkę, z której jest bardzo dumna. Swoja historię opowiadała mi ze łzami w oczach.. Bo tak dramatycznie mogłoby wyglądać jej życie, gdyby popełniła ten desperacki krok..  
 
Kolejny przykład z najbliższej rodziny - u kuzynki stwierdzono poważne wady u Dziecka, które nosiła pod sercem. Cała ciąża była prowadzona pod tym kątem, że dziecko urodzi się w szpitalu o najwyższym stopniu referencyjności oraz, że w pierwszych dobach życia przejdzie skomplikowane operacje. Lekarze jednak nie dawali dużych nadziei na normalne funkcjonowanie.. Od tego czasu minęło juz wiele lat. Dziewczynka jest radosnym, rezolutnym, wspaniałym dzieckiem i nie pamięta wielu tygodni, spędzonych w murach szpitalnych. 
 
NICK VUJICIC czy GIANNA Jessen - historie ich życia dają również wiele do myślenia.. 
 
Sama swojego czasu jako studentka, byłam na szkoleniu w hospicjum dla dzieci. I wiecie co: może w rodzicach jest wiele niezrozumienia wobec zaistniałej sytuacji: choroby, czy niepełnosprawności własnych dzieci. Ale wraz z tymi trudnymi, często bolesnymi doświadczeniami u takich osób pojawia się pokora i wyzwalają ogromne pokłady energii, chęci i determinacji by walczyć o życie i zdrowie dziecka i często wdzięczność, że taki Maluszek byl im dany tylko na kilka, czy kilkanaście lat... 
 
Natomiast, jeśli chodzi o opiekę okołoporodową: rodziłam w Lubinie i z pełną świadomością przyznaję, że rodziłam tam po ludzku: rodzinnie i godnie. Z pełnym poszanowaniem moich praw. Również szpital w Głogowie i oddział ginekologiczny odbieram pozytywnie.  
 
Natomiast, jeśli chodzi o równość płac - każdy z nas wybiera sobie zawód. Ja osobiście znam kobiety, które zarabiają więcej niż ich mężowie i na odwrót i chyba nikt z nich nie widzi w tym problemu. To jest wynikowa ich wykształcenia, trudu, determinacji, doświadczenia, itp. A jeśli chodzi o równouprawnienie, nie czuję się w żaden sposób ograniczana ani w Państwie ani w rodzinie, bo wraz z Mężem staramy się dzielić swoje zadania i obowiązki w zaciszu rodzinnym... 
 
Rozumiem, że każda kobieta i historia jest inna, dlatego ta wypowiedź dotyczy mojego punktu widzenia... 
 
(PS. To zdanie do wiadomości redakcji: będę wdzięczna za opublikowanie mojego komentarza, gdyż nigdzie w regulaminie nie ma informacji o ilości znaków, tekst dot. tematu, nie zawiera obelżywych wyrażeń. Od wczoraj mój komentarz nie ukazał się na stronie..).
94. Dodane przez abc, w dniu - 10-03-2017 18:18
Wielki szacunek dla Pani Wiktorii. Z Pani wypowiedzi bije mądrość, a co za tym idzie - ZAUFANIE DLA PANI SPOSTRZEŻEŃ. Głęboki ukłon.
95. Dodane przez K, w dniu - 10-03-2017 20:54
Kom 93. Wspaniała wypowiedź Pani Wiktorio. Bardzo ubolewam że te kobiety ze strajku nie mają nawet w 1% poczucia tego co Pani. Żal ogromny żal. Ja również nie widzę abym była źle traktowana poniżana w społeczeństwie głównie przez Państwo.Sama rodziłam pierwsze dziecko po 35 roku życia, nie robiłam badań prenatarnych, bo i tak bym urodziła, nawet jeśli dziecko miałoby się urodzić niewiadomo jak chore, przecież to moje dziecko, część mnie, moje drugie serce:) A jeszcze jedno, co w sytuacji jeśli dziecko urodzi się zdrowe i zachoruje np mając 4 lata? Zabijesz je kobieto ze strajku?
96. Dodane przez ad.93, w dniu - 10-03-2017 21:17
Dzięki za normalny post. Boję się, że to "maszerujące towarzystwo" go nie zrozumie !
97. Dodane przez lala, w dniu - 11-03-2017 14:54
Kobiety ożeńcie naszego Naczelnika Państwa!Błagam! 
Mężczyzna bez kobiety głupieje.
98. Dodane przez do 93., w dniu - 12-03-2017 09:12
Zgadzam się z Panią. Znakomita wypowiedź.
99. Dodane przez lol, w dniu - 12-03-2017 16:18
34 kom buhahahhahahahahah aaaaahahhhhhhhh
100. Dodane przez re 93, w dniu - 12-03-2017 19:51
Jednak nie wszyscy zrozumieli Twój post tak jak i Ty sama dajesz powody do negowania polityki obecnego rządu.  
Cyt: [...]Kolejny przykład z najbliższej rodziny - u kuzynki stwierdzono poważne wady u Dziecka, które nosiła pod sercem. Cała ciąża była prowadzona pod tym kątem, że dziecko urodzi się w szpitalu o najwyższym stopniu referencyjności oraz, że w pierwszych dobach życia przejdzie skomplikowane operacje.[...] 
Otóż to, skąd lekarze wiedzieli o tych licznych wadach? Obecny minister zdrowia robi wszystko by zakazać choćby badań prenatalnych. Zachowania tych badań domagają się owe protestują co do których przebija Twoja niechęć.  
Pani zna kilka przypadków z problemami wokół ciąż i dzieci a ja stykam się z tymi problemami prawie codziennie i Pani świat jest światem prawie bez wad, radosnym, bezproblemowym jak z familijnych filmów.
101. Dodane przez re: 100, w dniu - 13-03-2017 09:05
Ten (Ta?) co rozumie!!! Normalnie bystrzacha!!! 
 
Kobieta (post 93) pisze o zagrożonych ciążach, stwierdzonych wadach i planowanych tuz po urodzeniu operacjach - a autor (-ka) komentarza 100 twierdzi, że to świat "bez wad, radosny, bezproblemowy jak z familijnych filmów". 
 
Pogratulować!
reklama
102. Dodane przez Do 101, w dniu - 13-03-2017 10:59
Ty nadal nie rozumiesz i trudno nawet napisać bystrzacha a jeszcze trudniej pogratulować bo i czego.
103. Dodane przez re: 102, w dniu - 14-03-2017 06:49
Rzeczywiście. Nie rozumiem twojej logiki. Nijak.
104. Dodane przez do niekumatego, w dniu - 14-03-2017 09:58
re 103 
No to masz chłopie problem. Spróbuj go jakoś rozwiązać, może jakaś terapia?
105. Dodane przez doktor chałas, w dniu - 14-03-2017 10:02
spokojnie drogie Panie. Oglądając zdjęcia stwierdzam, że żadna ciąża wam nie grozi.
106. Dodane przez re 105, w dniu - 15-03-2017 09:40
Trzeba było się tak okrutnie nie okaleczać.
107. Dodane przez Wiktoria, w dniu - 17-03-2017 23:20
W komentarzu nr 93 przedstawiłam historie z najbliższego otoczenia, aby pokazać konkretne decyzje jako możliwość, nie jako nakaz, ponieważ jestem przekonana, że mogą być one iskierką nadziei do walki o lepszą codzienność: w ostatecznym rozrachunku rzeczywiście bardziej szczęśliwą, radosną, familijną... Choć nie pozbawioną trudów, wyrzeczeń i kłód pod nogami... 
 
Przecież w dużej mierze, każdy z nas jest kowalem swojego losu (pomijam sytuacje losowe, np. choroby i inne, trudniejsze wydarzenia, które zapewne nie omijają żadnej osoby). Każdy z nas wraz z systemem przyjętych wartości i wzorców, tworzy swoją rzeczywistość dzień po dniu. Każdy dokonuje wyborów, które często rzutują na całe życie, np. wybór odpowiedzialnego kandydata na męża i ojca swoich dzieci... 
 
Dodatkowo postanowiłam uzupełnić swój komentarz, aby moja postawa była jednoznaczna: wady u Dziecka kuzynki wykryto za pomocą sprzętu USG, który jest powszechnie stosowany w diagnostyce prenatalnej. Rodzice nie korzystali z żadnych metod inwazyjnych, które niosą ze sobą ryzyko wielu powikłań, w tym poronienia. Myślę, że kto z Państwa chciał - zrozumiał post zgodnie z moimi intencjami... 
 
Bycie rodzicem nie jest łatwe ale warto dać sobie SZANSĘ nawet na trudniejsze, bardziej wymagające rodzicielstwo.. 
 
Bo nie wierzę, że kobiety stojące przed dramatycznym wyborem, czy darować życie swojemu dziecku, "bez mrugnięcia okiem, bez najmniejszego zawahania", po prostu zdecydują się nie dać SZANSY Maleństwu.. Raczej myślę, że w głowie i sercu takiej kobiety toczy się potężna walka przed podjęciem ostatecznej decyzji... 
 
I w tym kontekście uważam, ze jest duże pole do aktywności: etycznego wparcia dla kobiet, które rzeczywiście znalazły się w sytuacji na pozór bez wyjścia..
108. Dodane przez heheszki, w dniu - 19-03-2017 15:38
Dzięki za zdjęcia, trzeba zapamiętać twarzyczki, żeby wiedzieć kogo w życiu unikać.
109. Dodane przez CSR Wiktor, w dniu - 24-03-2017 17:34
Siostro, poświęcenie, czyściec na ziemi, pokonywanie kłód itd. jest dobre dla tych co śluby składali. Człowiek jest kowalem własnego losu, ale nie jest masochistą a wzorce przyjęte przez większość nie muszą być wzorcami obowiązującymi wszystkich. Piszesz siostro o wyborach. A jak wyboru nie było, jak go nie ma to co? Mamy pogodzić się ze złem nam uczynionym czy też uciekać od tego zła? Piszesz siostro o badaniu USG i wykryciu dzięki temu wad wrodzonych. Czy naprawdę wierzysz, że każdą wadę można wykryć przy badaniu USG? To totalna bzdura i mydlenie oczu bo jeszcze ktoś w to uwierzy. Czy mamy zdecydować się choćby na niechciane rodzicielstwo? Jakim prawem ktoś chce zmuszać do tego innych? Etyczne wsparcie ma polegać, abstrahując od wad pozwalających na dalsze życie jakie by ono nie było? Etycznym wsparciem to można wesprzeć dziecko które wybiło szybę a rodzice wychowujący dziecko wymagające stałej opieki muszą mieć wsparcie konkretne a nie etyczne. Nie zająknęłaś się na temat tzw. tabletki dzień po. Niewygodny temat, prawda? Bzdur na jej temat już tacy jak Ty siostro napisali, że o etyce lepiej milcz. 
 
Jeszcze do heheszki 
Dobrze, że swojej twarzyczki nie umieściłaś (-łeś) bo dzieci by doznały szoku estetycznego.
reklama
110. Dodane przez do Pani B. & CSR Wiktor, w dniu - 24-03-2017 21:19
Życzę więcej wiary w dobro i życzliwość ludzi :)
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama